Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 29 Mart , 2022 Admin Gönderi tarihi: 29 Mart , 2022 Radikal yeni Lotus Eletre elektrikli SUV ortaya çıktı - İlk Fotoğraflar Lotus Eletre ortaya çıktı Yeni Lotus Eletre elektrikli SUV Londra'da tanıtıldı. Misyonu: İngiliz spor otomobil markasını gerçek bir dünya devine dönüştürmek. Şirket MD Matt Windle bunu, Lotus markasını tamamen yeni bir hedef kitleye tanıtacak olan "tarihimizde önemli bir nokta" olarak tanımlıyor - hem de çok büyük bir kitle. Lotus satışlarını hızla artıracak olan Eletre, şimdiye kadar aralarından seçim yapabileceği yalnızca sınırlı sayıda modele (özellikle soğanlı Tesla Model X) sahip olan küresel bir SUV izleyicisi için Çin'in Wuhan şehrinde inşa edilecek. Lotus, heyecan verici yeni bir alternatif sundu. hiper-SUV "Dünyanın ilk elektrikli hiper SUV'si" olarak tanımlanan Lotus Eletre, 600 hp'den az olmayan birkaç güç çıkışına sahip olacak. Bu, 3.0 saniyenin altında 0-62mph ve 161mph maksimum hız anlamına gelir. Bir Range Rover'a benzeyen (ancak ondan önemli ölçüde daha düşük) 5,1 metreden uzun ve 2,1 metre genişliğindeki büyük bir araba Lotus, 370 milin ötesinde bir hedef sürüş menzili için en az 100 kWh kapasiteli piller takacaktır. 350kW Ionity şarj cihazı bulun ve sadece 20 dakikada 248 mil menzil eklenebilir. Farklı bir alternatif 2022'de üretime geçilecek olan Windle, Eletre'nin “işimizi dönüştürmek için süregelen arzumuzun açık bir işareti olduğunu” söylüyor. Bu gerçek bir Lotus ve performans otomobili müşterilerini memnun edeceğinden ve segmentin yerleşik oyuncularına farklı bir alternatif sunacağından eminiz.” Lotus SUV'yi tasarlamak Windle, Eletre'nin (El-etra olarak telaffuz edilir) yüksek sürüş ve yol tutuşu, direksiyon ve aerodinamik standartlarına sahip gerçek bir Lotus olduğu konusunda ısrarcıdır. Bu gerçek bir küresel çaba: Çin, İsveç ve Almanya'daki geliştirme ekipleri çalışmaya başlamadan önce Hethel'deki mühendisler temel özellikleri tanımladı. Lotus, onu 'doğuştan İngiliz, küresel olarak büyümüş' olarak tanımlar. Yüksek sürüşlü spor araba Dış kısım ayrıca Warwickshire'daki yeni Lotus Tech Creative Center'da bulunan uluslararası bir ekip tarafından geliştirildi. Önde benzinli motorun olmamasının da yardımıyla (ve Lotus ortadan motorlu spor arabalara sadık kalarak) kısa sarkıntılara sahip bir kabin ileri görünümü yaratan baş tasarımcı Ben Payne tarafından yönetildi. Amaç, hacimli bir SUV yerine yüksek sürüşlü bir spor otomobil yaratmaktı. Gözeneklilik Gelişmiş aerodinamik, havanın arabanın içinden ve altından akmasına izin verilen bir "gözeneklilik" görünümü verir. Eletre'nin tasarımının özellikle ön kısmında referans aldığı Evija elektrikli hiper otomobilinde görülenlere benzer çok sayıda tanımlanmış hava akımı kanalı vardır. Kinetik bir his Eletre'de kapı aynaları yerine arka görüş kameraları bulunur. Kapı kolları aynı hizada, ön camda agresif bir eğim var ve arkada sürtünmeyi azaltmaya yardımcı olan bir "hava kanadı" var. Bu aerodinamik akış, Eletre'nin tasarımının "kinetik" hissinin merkezinde yer aldı. Lotus pratikliği Eletre, beş kişilik veya daha lüks dört kişilik olarak gelir. Lotus, orta konsoldaki kablosuz akıllı telefon şarj cihazı, ihtiyaç duyulana kadar yüzeye tam oturan iki bardaklık ve bir litrelik şişeyi tutan kapı cepleri de dahil olmak üzere ilk kez pratikliğini vurgulayabiliyor. Arka koltuk lüksü İki koltuklu arka koltuğu seçin ve yolcular, altında kendi kablosuz şarj tepsisine sahip merkezi bir 9,0 inç bilgi-eğlence ekranına sahip olur. Ve bilgi-eğlence sisteminden bahsetmişken… Birinci sınıf Lotus Lotus, Eletre'nin bilgi-eğlence sisteminin "otomotiv dünyasında yeni standartlar belirlediğinde" ısrar ediyor. Warwickshire ve Çin'deki ekipler, 'öncü akıllı teknolojilere' sahip olan sistem üzerinde işbirliği yaptı. Hepsi, gösterge panelinin tüm uzunluğunu çalıştıran bir "teknoloji şeridinde" bulunur. Hem sürücü hem de yolcu, 30 mm yüksekliğinde ince şeritler olan kendi ekranlarına sahiptir; sürücü, önemli yolculuk ve araç bilgilerini alırken, yolcular müzik veya navigasyon bilgilerini görür. OLED dokunmatik ekran Merkez parçası, gerekmediğinde düz bir şekilde katlanan 15.1 inçlik bir OLED dokunmatik ekrandır. Kapsamlı olsa da, erişilebilir olduğu da söyleniyor. Ekrana üç dokunuşla kullanıcılar Eletre'nin işlevselliğinin yüzde 95'ine erişebilir. AR teknolojisi Daha fazla bilgi, her Eletre'de standart olan artırılmış gerçeklik teknolojisini bile içeren sürücünün baş üstü ekranında açılır. Gerçek düğmeler Lotus yine de düğmelerin önemini unutmadı. Tuş kontrolleri, "Lotus'un ünlü olduğu basitliğe bir başka selam" olarak hala fiziksel sabit tuşlara sahiptir. Ses kontrolü de mevcuttur. Kendi kendini süren Lotus Eletre, 5G kablosuz (OTA) güncellemeleriyle güçlendirilmeye hazır bir dizi ADAS sürücü yardım sistemi ile donatılmıştır. Ayrıca, ön camın üst kısmından, arka camdan ve ön tekerlek davlumbazlarından, ancak yalnızca gerektiğinde dışarı fırlayan, dünyada bir ilk olan konuşlandırılabilir bir LIDAR sistemi de bulunmaktadır. Lotus LİDAR LIDAR, Eletre'yi otonom sürüş için hazırlar. Şu anda, bu, yolculuğun her iki ucunda bir akıllı telefon aracılığıyla otomatik park etmeyi içerecek, ancak "yerel piyasa düzenlemelerinin izin verdiği ölçüde ve izin verildiğinde OTA yazılım güncellemeleriyle daha fazla yetenek eklenebilir". Bir ülke kendi kendine sürüşe yeşil ışık yaktığında, Eletre bundan yararlanmaya hazır olacak. Lotus: Kendi kendine sürücüler için. Gerçek Lotus Şimdilik, sürücü merkez sahnede ve Lotus'un ünlü dinamik gurusu Gavan Kershaw, Eletre'nin "bir Lotus'tan bekleyeceğiniz her şeyi - olağanüstü sürüş ve yol tutuşu, son derece iletişimsel direksiyon ve olağanüstü sürücü katılımı - sunduğunu söylüyor. “Dünyanın izlediğini biliyoruz, bu yüzden her şeyi doğru yapmak konusunda bir takıntı var. Bu birinci sınıf bir ürün ve gerçek bir Lotus. Herkes bundan memnun.” Tamamen yeni platform Eletre, Lotus için Electric Premium Architecture veya EPA adı verilen yeni bir platforma dayanmaktadır. Alüminyum ve yüksek gerilimli çelik karışımı kullanır, piller dik bir ağırlık merkezi için yere alçak monte edilir. Beş bağlantılı arka süspansiyon, standart havalı yaylar ve adaptif amortisörler gibi egzotiktir. Opsiyonel aktif sürüş yüksekliği, aktif arka direksiyon, aktif viraj denge çubukları ve tork yönlendirmesi mevcuttur. Dört sürüş modu da var – bunlardan biri arazi ayarı içeriyor. Yakında bununla ilgili daha fazlasını duymayı bekleyin… ve birinci sınıf İngiliz KEF ses sistemleri yelpazesi hakkında çok daha fazlasını. İlk beş kapılı Lotus Eletre, yalnızca ilk Lotus SUV değil, aynı zamanda beş kapılı ilk Lotus ve ilk yaşam tarzı EV'sidir. Beğendiyseniz, bunun geldiği yerde çok daha fazlası olacak ve Lotus, önümüzdeki dört yıl içinde çıkacak üç yeni 'yaşam tarzı' EV'nin ilki olduğunu söylüyor. Eletre ile ilgili daha fazla bilgiyi önümüzdeki aylarda, üretime yönelik hazırlıklar başladıkça öğreneceğiz. Ancak şirket iyimser: "Bu gerçek bir Lotus ve performans otomobili müşterilerini memnun edeceğinden eminiz" diyor Matt Windle. Mükemmel Lotus iki araba garajı CEO Feng Qingfeng şunları ekliyor: "Gerçek bir sürücü otomobili arzulayan, ancak yaşam tarzı geleneksel bir spor otomobilden daha pratik bir şey talep edenler için çekici bir alternatif." Firma, Emira spor otomobilinin yanı sıra Eletre'nin Lotus'tan mükemmel iki araçlık garajı sunduğunu söylüyor. Firmanın yedi yıllık tarihinde büyük bir kilometre taşı. Eletre ile Lotus küreselleşiyor ve sonunda büyük zamana giriyor. Kaynak: Motoring Research
Önerilen İletiler
Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...
Bir Hesap Oluşturun
Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!
Yeni Bir Hesap OluşturunGiriş Yap
Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.
Giriş Yapın