Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 27 Mart , 2022 Admin Gönderi tarihi: 27 Mart , 2022 2022 Honda TRX250X 2022 Honda TRX250X kırmızı ve siyah renkte Güç kaynağı Boyuna monte edilmiş motor daha verimli, stop etmeyen SportClutch, beş vitesli şanzıman, bakımı kolay, elektrikli marş inişler Karbüratörlü, halojen far, küçük boy bazı büyük sürücüler için uygun değil, TRX450R nerede? Karar TRX250X, acemi biniciler için spor odaklı harika bir seçimdir. Hafiftir, bakımı kolaydır ve çoğu kişinin kullanabileceği kadar basittir. Ayrıca, stop etmeyen SportClutch gibi sürücü becerilerini geliştirmek için yer sağlayan birkaç özelliğe sahiptir. 2022 Honda TRX250X, Macenta renginde. genel bakış Honda'nın en büyük spor ATV'si, genç ve yaşlı yeni spor sürücüleri için mükemmel bir seçimdir. Küçük hava soğutmalı motor, korkutucu olmadan virajlarda kaymak ve orta derecede dik yokuşları tırmanmak için yeterli güce sahiptir. Saf spor tam boy Honda TRX450R'yi andıran konforlu bir sürüştür, ancak stop etmeyen Honda SportClutch gibi yeni sürücüleri tercih eden özelliklere sahiptir. TRX250X hafiftir ve sıkışık ormanlarda ve açık çöl yollarında tüm gün eğlenceyi sağlamak için yeterli süspansiyon hareketine sahiptir. 2022 için Güncellemeler Bu model 2022 için değişmeden kalır ancak üç renkte mevcuttur. Fiyatlandırma ve Hangisini Satın Almalısınız 2022 Honda TRX250X MSRP: 5.199$ Yalnızca bir donanım seviyesi sunulur ancak üç renk seçeneği mevcuttur: kırmızı/siyah, Reaktör Mavisi veya Macenta. Güç Aktarma Organı: Motor, Şanzıman ve Performans Hava soğutmalı tek silindirli 229cc motor uzunlamasına monte edilmiştir, bu nedenle dik açılı miller yoktur. Tasarım, arka tahrik miline ve nihayetinde arka tekerleklere daha verimli güç iletimi sağlar. Hızlanma geniş, doğrusaldır ve asla bunaltıcı değildir. Elektrikli çalıştırma standarttır. Motor, genel maliyetleri uygun tutmak için karbüratörlüdür. Beş vitesli şanzıman vites değiştirmeyi gerektiriyor, ancak Honda SportClutch, yeni sürücülere durma tehdidi olmadan vites değiştirmeyi öğretmek için mükemmel bir araçtır. SportClutch, yüksek devirli, debriyajdan kayan spor performansı için geçersiz kılınabilir. Geleneksel zincir tahrikli spor ATV'lerin aksine, TRX250X şaft tahrikine sahiptir, ancak aynı zamanda bir geri vites içerir. Taşıma TRX250X, doğası gereği hafiftir, bu da onu çok sallanabilir ve patikalarda sürmeyi kolaylaştırır. Genel olarak, süspansiyon, yarış için kullanılan daha büyük spor dörtlülere çok benziyor. Ön yükleme ayarlı şoklara sahip çift A koluna ve tek bir önyükleme ayarlı şoka sahip arka salınım koluna sahiptir. Ön tekerlek hareketi 5,9 inçte yeterlidir ve arka salınım kolu 5,7 inç'e izin verir. Hafif alüminyum jantlar, daha hızlı viraj tepkisi için Maxxis Razr spor lastiklerle donatılmıştır. frenler Çift hidrolik 174 mm ön hidrolik disk frenler, tamamen sızdırmaz tekli arka mekanik kampanalı fren ile bir araya getirilmiştir. Spor ATV'lerde genellikle dört köşede disk frenleri tercih ederiz, ancak arka fren kurulumu neredeyse bakım gerektirmez ve yeni başlayan sürücü için bir varlıktır. Ergonomi: Konfor ve Fayda Oturma pozisyonu ve genel konfor çoğu için iyidir. Daha uzun sürücüler TRX250X'te biraz sıkışık hissedecekler. Çelik ayaklıklar, mükemmel binici çizme tutuşu için uzundur ve topuk koruyucuları içerir. Bu bir spor ATV'dir, bu nedenle kargo rafları yoktur, ancak TRX250X ayrıca kişisel eşyalar için depolama alanı konusunda da yetersizdir. Yük/Çekme Bu bir spor dörtlüdür, bu nedenle ek kargo taşımak veya römork çekmek için donatılmamıştır. Elektronik Küçük bir çizgi, geri ve nötr gösterge lambalarına sahip anahtarlı bir ateşleme içerir. Sabit bir halojen far, LED gücüyle daha iyi hizmet verebilir. Arka lamba/fren lambası kombinasyonu LED aydınlatma kullanır. Bakım kolaylığı ATV bakımı, TRX250X'inkinden çok daha kolay olamaz. Bu son derece güvenilir motor hava soğutmalıdır, bu nedenle radyatörü soğutma sıvısı ile doldurma konusunda endişelenmenize gerek yoktur. Basit yağ değişimleri için tüm boşaltma ve doldurma noktalarına kolayca erişilebilir. Hava filtresi koltuğun altında bulunur ve alet kullanmadan çıkarılabilir. Pilin şarj ve değiştirme için erişimi de kolaydır. Arka kampanalı fren ve tahrik mili, salınım kolunda tamamen sızdırmaz hale getirilmiştir ve her ikisini de neredeyse bakım gerektirmez. Garanti ve Bakım Kapsamı Honda, satın almayla birlikte bir yıllık sınırlı ve devredilebilir garanti içerir. HondaCare Koruma Planının satın alınmasıyla uzatılmış koşullar elde edilebilir. 2022 Honda TRX250X, Reaktör Mavisi renginde. 2022 Honda TRX250X Talep Edilen Özellikler MSRP: $5,199 Motor: OHV, hava soğutmalı, uzunlamasına monte edilmiş dört zamanlı tek silindirli Deplasman: 229cc Çap x Strok: 68,5 x 62,2 mm Sıkıştırma Oranı: Yok Şanzıman: 5 ileri w/ geri; Honda SportDebriyaj Talep Edilen Beygir Gücü: Yok Talep Edilen Tork: Yok Yakıt Sistemi: 22 mm piston valfli karbüratör Aktarma organları: Doğrudan arka tahrik mili Ön Süspansiyon: Bağımsız çift salıncak; 5,9 inç seyahat Arka Süspansiyon: Tek darbeli salıncak; 5.7 inç seyahat Ön Frenler: Çift hidrolik 174 mm diskler Arka Frenler: Sızdırmaz mekanik tambur Tekerlekler, Ön/Arka: Alüminyum; 10 inç/9 inç Lastikler, Ön/Arka: Maxxis; 22x7-10 / 22x10-9 Uzunluk: 68,5 inç Genişlik: 41,8 inç Yükseklik: 42,6 inç Dingil mesafesi: 44,3 inç Ön/Arka Raf Kapasitesi: Donanımsız Çekme Kapasitesi: Donanımsız Koltuk Yüksekliği: 31,4 inç Yerden Yükseklik: 5,7 inç Direksiyon: Manuel Dönüş Yarıçapı: 9,2 ft. Talep Edilen Boş Ağırlık: 385 lb. w/ dolu yakıt deposu Yakıt Kapasitesi: 2.5 gal. Garanti: 1 yıllık devredilebilir, sınırlı garanti; genişletilmiş kapsama alanı mevcut Minimum Operatör Yaşı: 16 Kullanılabilirlik: Şimdi İletişim:powersports.honda.com/atv/sport/trx250x/ Kaynak: ATV Rider
Önerilen İletiler
Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...
Bir Hesap Oluşturun
Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!
Yeni Bir Hesap OluşturunGiriş Yap
Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.
Giriş Yapın