Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 11 Mart , 2022 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 11 Mart , 2022 Amerika'daki En Pahalı Otomobiller Listesi Açıklandı Bugatti Centodieci - 8.700.000 Dolar (tah.) Bu Fransız otomobil şirketi, ekstrem Chiron'un özel versiyonlarını üretmeye devam ediyor ve en son gelen de Centodieci. Önceki bir Bugatti süper otomobiline - EB 110 - saygılarını sunan Centodieci, 1990'ların orijinal modelinin stil ipuçlarının çoğunu taşıyor. Tasarımcılar ve mühendisler, Centodieci'yi yaratmak için Chiron gövde panellerini basitçe değiştirmenin ötesinde üstesinden gelmeleri gereken önemli engellerle karşılaştılar. Chiron'un karmaşık tasarımı, yüksek hızının yanı sıra otomobilin aerodinamiğinin ve soğutmasının ayrılmaz bir parçası olarak üstyapıyı da içeriyor. Bugatti Divo - 5.800.000 Dolar (tah.) Gezegendeki en üst düzey ekstrem spor otomobil söz konusu olduğunda, çoğu otomobil meraklısı Bugatti Chiron'u düşünecektir. Muazzam güç ve 260 mph'nin kuzeyindeki en yüksek hız ile bu araba, neredeyse diğerlerinden farklı bir seviyede bulunuyor. Ancak Bugatti, yalnızca daha özel olmakla kalmayıp aynı zamanda daha iyi yol tutuşu ve performans sunan özel bir versiyon yapabileceğini hissetti. Adını iki kez Targa Florio kazanan Fransız yarış pilotu Albert Divo'dan alan bu yeni model, Chiron'u temel alıyor. Chiron düz yol performansı için eşsiz olsa da, Divo daha çevik olacak şekilde geliştirildi ve virajlı yollarda veya pistlerde olağanüstü yol tutuşu için optimize edildi. Güç ve hızlanma değerleri Chiron ile aynı kalırken Divo, Nardo kontrol devresini Chiron'dan tam 8 saniye daha hızlı turlayabiliyor. Divo'nun maksimum hızı "yalnızca" 236 mil ile sınırlıdır - yine de sadece 2,4 saniyede 62 mil hızla koşar. Bugatti Chiron Super Sport 300+ - 4.100.000 Dolar Bugatti Chiron kolayca dünyanın en hızlı arabalarından biri ve geçen yıl şirket bunu kanıtladı. Bugatti test sürücüsü ve 24 Hours of Le Mans galibi Andy Wallace dümendeyken, Chiron 304.773 mph (490.484 km/s) maksimum hız kaydederek, 300 mph'yi geçen ilk üretim otomobili oldu. 300 mph bariyerine daha iyi ulaşmak ve onu aşmak için Bugatti'nin Chiron'da bazı tasarım değişiklikleri yapması gerekiyordu. Rekor kıran arabaya yapılan en dikkat çekici güncelleme arka tarafta yer alıyor. Arka uç uzatıldı ve daraltıldı - Uzun Kuyruk olarak anılır - havanın hızla yapışması için daha az yüzey alanı olduğu için sürtünmeyi önemli ölçüde azalttı. Modifiye edilmiş bir egzoz borusu konfigürasyonu ile, arka ucun ortasındaki difüzör, kendi başına neredeyse yeterli negatif kaldırma oluşturarak, yüksek hızlı sürüşler sırasında arka kanadın içeride kalmasını sağlar. Pagani Huayra Roadster BC - 3.500.000 Dolar Pagani Huayra, yollardaki en uç, özel araçlardan biridir ve Roadster BC, başka bir performans düzeyi vaat ediyor. Pagani'nin ilk müşterisi Benny Caiola'yı onurlandırmak için adlandırılan Huayra Roadster BC, ağırlığı 2.750 pound civarında tutarken burulma sertliğini standart roadster'a göre yüzde 12 artıran karbon fiber ve karbon titanyuma dayalı yeni kompozit teknolojiler kullanılarak inşa edildi. Bu sert ve hafif tasarım, özel yapım Pirelli P Zero Trofeo R lastiklerle birleştiğinde, Huayra Roadster BC yanal hızlanmada neredeyse iki G'ye ulaşabilir. Bugatti Chiron Pur Sport - 3.500.000 Dolar Bugatti Chiron halihazırda mevcut en ekstrem spor otomobillerden biri olmasına rağmen, şirket daha da yüksek performanslı bir model sunuyor: Chiron Pur Sport. Pur Sport, “normal” Chiron ile aynı motora sahip: 1500 beygir gücü ve 2000 rpm kadar düşük 1180 lb-ft tork üreten 8.0 litrelik dört turbo W16 motor. Pur Sport için mühendisler, redline eşiğini 200 rpm'den 6900 rpm'ye yükseltti. Güç, daha yüksek hızlarda daha fazla güç için yüzde 15 daha yakın vites oranlarına sahip yeni 7 vitesli otomatik şanzıman aracılığıyla dört tekerleğe de gönderiliyor. Diğer mühendislik değişiklikleri sayesinde otomobilin geliştirilmiş yol tutuşuyla birleştiğinde Pur Sport'un viraj giriş ve çıkış hızları çok daha hızlı olabilir. Lamborghini Sian Roadster - 3.297.632 Dolar Lamborghini, 2019 Frankfurt Motor Show'da çok seksi Sian sınırlı sayıda egzotik spor otomobilini tanıttı. Şimdi şanslı birkaç kişi, Lamborghini Sian Roadster gibi, saçlarında rüzgar varken bu aşırı yüksek performanslı makinenin keyfini çıkarma fırsatına sahip olacak. Sian coupe ve roadster, Lamborghini'nin elektrifikasyona ilk adımını temsil ediyor, bu nedenle araba uygun bir şekilde adlandırılıyor - Sian, Bolonya lehçesinde flaş veya şimşek anlamına geliyor. Yeni Sian Roadster'ın aşırı stili, gelişmiş güç aktarma organını tamamlıyor. Bu üstü açık egzotik, entegre bir karbon fiber ayırıcının yanı sıra tanıdık Y biçimli farlarla alçakta oturuyor. Coupe'nin fütürist görünümüne uyum sağlarken, Sian roadster'ın tavansız tasarımı, güçlü V12 motorunun kükremesiyle sınırsız bir bağlantı ile onu sürecek kadar şanslı olanlara sağlıyor. Aston Martin Valkyrie - 3.200.000 dolar Bu İngiliz marka lüks yüksek performanslı spor arabalar üretmesiyle tanınıyor, ancak birkaç yıl önce şirket ilk hiper arabasını tanıttığını duyurdu. Ortadan motorlu Valkyrie'nin tasarımı, Red Bull Racing'in en zorlu yarış pistlerinden toplanan deneyimi ve teknolojisinden tam olarak yararlanarak, Formula 1 performansını sokaklarda yasal bir arabaya taşıyor. Aracın tamamı karbon fiberdir - aslında Valkyrie'nin tamamında tek bir çelik bileşen yoktur. Olağanüstü aerodinamik ve hafif yapı ile yol tutuşu, diğer tüm yol arabalarına benzemez. Koenigsegg Jesko - 3.000.000 Dolar (tah.) Bu İsveçli süper otomobil şirketi, Jesko'yu birkaç yıl önce Cenevre Otomobil Fuarı'nda güçlü Agera RS'nin halefi olarak tanıttı. Adını kurucusunun babasından alan tamamen yeni Jesko, hem cadde hem de pist için uygun bir otomobil. Jesko'nun karbon fiber monokok şasisi, daha geniş bir kabin sağlayan Agera'dan biraz daha uzun ve daha uzun. Stil açıkça Koenigsegg; bununla birlikte, büyük arka spoyler anında göze çarpan şeydir. Yüksek hızlarda Jesko, mükemmel kavrama ve yol tutuşu için 2.200 pound'dan fazla yere basma kuvveti üretir. Lamborghini Countach LPI-800-4 - 2.640.000 Dolar 1971'de Lamborghini Countach'ı piyasaya sürdüğünde, egzotik bir spor otomobil konseptinin tamamını yeniden tanımladı. Şık şekli, benzersiz makaslı kapıları ve güçlü V12 motoruyla Countach yoldaki hiçbir şeye benzemiyordu. Şimdi İtalyan otomobil üreticisi, bu efsanevi isme layık yeni bir modelle pazara geliyor: Lamborghini Countach LPI 800-4. Lamborghini orijinali kopyalamak için yola çıkmadı - bunun yerine bu modern Countach, bu özel otomobilin üretimde kalsaydı nasıl bir hale geleceğine bir bakış sunuyor. Lamborghini Countach LPI 800-4, öncü modeli açıkça duyan stil ipuçlarına sahiptir. Dik eğimli kaput ve entegre farları, ilk modelin açılır farlarından ziyade gelişmiş aydınlatma ile orijinal otomobilin agresif görünümünü taklit ediyor. Mercedes-AMG Bir - 2.500.000 Dolar Birkaç yıl önce Mercedes-AMG, Project ONE gösteri otomobilini tanıtarak markanın 50. yıl dönümünü kutladı. Bu seksi 2 koltuklu coupe, Mercedes'in kapsamlı Formula 1 deneyiminden esinlenmiştir ve temelde sokaklarda yasal bir yarış arabasıdır. Çoğu otomobil şirketi, yarış teknolojilerini ve deneyimlerini sokağa taşımaktan bahsettiğinde, genellikle Mercedes-AMG'nin yaptığı kadar gerçekçi değildir. Project ONE, dört elektrik motoru kullanan bir hibrit turboşarjlı içten yanmalı motordan oluşan tam teşekküllü bir Formula One hibrit tahrik sistemi kullanır. Rimac Nevera - 2.400.000 Dolar (tah.) Bu listedeki en uç otomobillerden biri olarak - ulaşılması yüksek bir basamak - Rimac Nevera, dünyanın en güçlü elektrikli hiper otomobilleriyle arkadaşlık ediyor. Hırvatistan merkezli Rimac Automobili'nin ilk üretim modeli olan Nevera, toplam 1914 beygir gücü için her tekerlekte bir tane olmak üzere dört elektrik motoru aracılığıyla enerji üretiyor. Adını bir şimşek fırtınasından alan Nevera, hemen hemen diğer tüm arabaları toz içinde bırakarak hızlanmaya dönüşen neredeyse 1700 lb-ft tork üretir. Bu hiper otomobil 1,85 saniyede 60 mil hıza çıkıyor ve 11,8 saniyede 186 mil hızla geçiyor. En yüksek hız 258 mil olarak listeleniyor ve Rimac, Nevera'nın 120 kWh pil kapasitesi ile 550 km (yaklaşık 340 mil) menzile sahip olacağını iddia ediyor. Lotus Evija - 2.300.000 Dolar Lotus Cars, hem pistte hem de sokakta evde eşit derecede hafif, yüksek performanslı spor otomobiller üreterek perakende itibarını kazandı. Bu bağlamda Lotus, tamamen yeni amiral gemisi spor otomobilinin örtüsünü kaldırdı - ih-VIE-uh olarak telaffuz edilen Evija. Evija sadece Lotus'un ilk hiper arabası değil, aynı zamanda markanın ilk tamamen elektrikli aracı. Tam karbon fiber şasi üzerine inşa edilen ilk Lotus olan Evija, marka için yeni bir tasarım dili sunan şık bir siluetle alçak ve geniş oturuyor. Her açıdan derinden şekillendirilmiş Evija, vücudun her yerinde akan hava kanallarına sahip gibi görünüyor. Eşsiz arka görünüm, LED şerit tarzı fren lambalarıyla çevrili büyük Venturi tünel çıkışlarına sahiptir. Pininfarina Battista - 2,270,000 Dolar (tah.) Pininfarina adı, şimdiye kadar yapılmış en güzel arabalardan bazılarını süsledi, ancak başka bir otomobil şirketinin tasarım evi olmaktansa, bu sefer Pininfarina kendi arabasını yapıyor. Adını 1930 yılında Carrozzeria Pininfarina karoser yapım şirketinin kurucusu Battista Pinin Farina'dan alan yeni Battista, çarpıcı bir karbon fiber gövdeye ve karbon fiber monokok şasiye sahip tamamen elektrikli bir hiper GT otomobildir. Tasarım tamamen Pininfarina olmasına rağmen, tamamen elektrikli güç aktarma sistemi Hırvat otomobil şirketi Rimac'tan geliyor. McLaren Speedtail - 2.250.000 Dolar (tah.) Birçoğu, McLaren F1'in şimdiye kadar yapılmış en önemli spor otomobillerden biri olduğunu ve 1998'de 10 yıllık bir rekoru kırarak, maksimum 240.14 mil / saat hıza ulaşarak dünyanın en hızlı üretim otomobili olduğunu iddia edebilir. İngiliz otomobil üreticisi daha sonra bazı heyecan verici spor otomobiller yarattı, ancak şimdiye kadar hiçbir şey o ikonik F1'in gerçek bir ardılı olarak kabul edilemezdi: McLaren Speedtail'e girin. "Hyper-GT" olarak anılan Speedtail, 250 mil/saat maksimum hıza sahip, şimdiye kadar üretilmiş en hızlı McLaren modelidir. Speedtail, bir karbon fiber McLaren Monocage etrafında inşa edilmiştir ve baştan sona hafif malzemelerden kapsamlı bir şekilde yararlanır. Bu, tamamen karbon fiberden, alüminyum aktif süspansiyondan ve karbon-seramik frenlerden yapılmış bir gövdeyi içerir - tümü 3.153 pound'luk düşük araç ağırlığına katkıda bulunur. Hennessey Venom F5 - 2.100.000 dolar Hennessey adı uzun zamandır arabaların ve kamyonların daha hızlı gitmesini sağlamakla ilişkilendirilmiştir. Tarihi boyunca, Amerikan tuner, spor arabalardan SUV'lara kadar bir dizi araçta performansı artırdı. Şimdi Hennessey Performance, Venom F5 adlı, aşırı performans için tasarlanmış, son derece güçlü, hafif bir hiper otomobil olan sıfırdan kendi aracını inşa ediyor. F5, yeni bir şasiye ve mümkün olan en az sürtünmeye sahip olacak şekilde şekillendirilmiş bir karbon fiber gövdeye sahiptir. Hennessey Venom F5'in şık şekli, yerden 3 inç kadar alçak olduğu yandan en çok dikkat çekiyor. Bentley Mulliner Bacalar - 2.000.000 Dolar (tah.) Bentley ve ayrıcalık el ele gider, ancak efsanevi İngiliz markası Mulliner Bacalar ile işleri yeni zirvelere taşıdı. Dünyanın en eski karoser yapım şirketi olan Mulliner, onlarca yıldır Bentley'lerin ısmarlama versiyonlarını yaratıyor. Adını Meksika'nın Yucatan Yarımadası'ndaki güzel bir gölden alan Bacalar, EXP 100GT konsept otomobilinin birçok stil ipucunu içeren 2 kişilik açık hava lüks bir grand tourer. Bacalar, sürdürülebilir malzemelerin kapsamlı kullanımı ile tasarlanmıştır; Boya metalik bir yüzey için pirinç kabuğundan kül içerir, iç malzemeler doğal İngiliz yünü içerir ve saran gösterge paneli Riverwood'dan kesilir - turba bataklıklarında, göllerde ve nehirlerde 5.000 yıl korunmuş düşmüş ağaçlar. Koenigsegg Regera - 1.900.000 Dolar (tah.) Birkaç yıl önce Cenevre Otomobil Fuarı'nda tanıtılan Regera, yüksek düzeyde lüksü bu İsveç otomobil şirketinden beklenen aşırı performansı bir araya getiren Koenigsegg serisinin GT'si olarak kabul ediliyor. Şık spor otomobilin içinde, şanslı yolcular hafızalı köpüklü elektrikli koltuklar, 9 inçlik bir ekran, Wi-Fi bağlantısı, Apple CarPlay ve ortam aydınlatması bulacaklar. Tavan çıkarılabilir ve ön kaputun altına yerleştirilebilir. Yolcular konforlu iç mekanın keyfini çıkaracak olsa da, bu otomobil gerçekten aşırı performansla ilgili. Ferrari Icona Serisi ? Monza SP1 / SP2 - 1.750.000 Dolar İtalyan otomobil üreticisinin önceki özel sürümlerinden farklı olarak Icona serisi, 1950'lerin en heyecan verici Ferrari'lerinden ilham alıyor, ancak en gelişmiş spor otomobil teknolojisiyle donatılmış - eski ve yeninin uyumlu bir karışımı. Bu yeni Icona serisindeki ilk modeller, her ikisi de birkaç yıl önce Paris'te görücüye çıkan Monza SP1 ve Monza SP2'dir. Monza SP1 ve SP2, orijinal olarak İtalyanca'da "küçük tekne" anlamına gelen barchetta adına ilham veren 1948 166 MM gibi ikonik Ferrari yarış barchettalarının yanı sıra 750 Monza ve 860 Monza'yı onurlandırmayı amaçlıyor. Czinger 21C - 1.700.000 Dolar Los Angeles merkezli yepyeni bir şirket olan Czinger, ilk modelini tanıttı ve büyük ilgi görüyor - haklı olarak. 21C, göze çarpan dış tasarımı ve benzersiz bir iç mekanı olan hibrit bir hiper otomobildir. 21C'de bir veya iki koltuk var, ancak yolcu sürücünün arkasında oturuyor, bu nedenle her ikisi de aracın merkezinde - şirketin belirttiği gibi, jet avcı uçağı tarzı. Bu, yalnızca ağırlığı araçta merkezde tutmakla kalmaz, aynı zamanda en iyi sürüş konumunu sağlar. Czinger, soğutma, akışkan yönlendirme ve egzoz sesi yönetimini doğrudan şasi yapısına entegre ederek ağırlık tasarrufu ve üretim için yenilikçi bir yaklaşım kullanır. Sonuç, 2.700 pounddan daha hafif bir araç. Koenigsegg Gemera - 1.700.000 Dolar İsveçli otomobil üreticisi Koenigsegg, ekstrem spor otomobiller üretmesiyle tanınıyor, ancak yeni Gemera ile şirket, yüksek performanslı aile otomobilini yeniden tanımlamış olabilir. Markanın ilk dört kişilik modeli olan Gemera, “Mega-GT” olarak anılıyor. Bu seksi spor otomobil, dört yetişkin ve bagajları için yerin yanı sıra ısıtmalı ve soğutmalı bardak tutucular, ön ve arka koltuk bilgi-eğlence ekranları, Wi-Fi hotspot, hafızalı köpük ısıtmalı koltuklar, dış ve iç mekan gibi özelliklerle donatılmış lüks bir kabin sunuyor. kameralar ve 11 hoparlörlü üst düzey ses sistemi. McLaren Elva - 1.700.000 dolar Adını Bruce McLaren tarafından tasarlanan McLaren Elva M1A yarış arabasından alan ve ondan ilham alan günümüz Elva, McLaren Automotive'in şimdiye kadar ürettiği en hafif yol arabasıdır. Açık kokpitli iki koltuklu, ısmarlama bir karbon fiber şasi ve gövdenin yanı sıra benzersiz karbon fiber koltuklara sahiptir. Elva'nın çatısı olmamasının yanı sıra, "elemanlarla gerçek bir bağlantı" sağlamak için ön cam veya yan camlar olmadan tasarlanmıştır. Ancak kasksız veya gözlüksüz araç kullanmak mümkündür; McLaren, havayı Elva'nın burnundan yönlendiren ve yüksek hızda yolcuların önüne ve üzerine yönlendiren bir Aktif Hava Yönetim Sistemi yarattı ve McLaren'in "göreceli bir sakinlik balonu" dediği şeyi yarattı. SSC Tuatara - 1,600.000 Dolar Bu listedeki birkaç Amerikan yapımı arabadan biri olan Tuatara, Richland, Washington'da bulunan küçük bir şirket olan SSC North America'dan geliyor. Şirket bugüne kadar pek fazla araba üretmedi, ancak Tuatara'nın doldurması gereken bazı büyük ayakkabılar var - selefi Ultimate Aero, Eylül 2007'de 256,14 mil / saat hızla dünyanın en hızlı üretim arabası haline gelen Ultimate Aero'dur. Ultimate Aero'nun performansını aşmak için tasarlanan Tuatara, karbon fiberden kapsamlı bir şekilde yararlanıyor - gövde, çerçeve ve monokok bu hafif ancak güçlü malzemeden yapılmıştır. Bir düğmeye dokunarak, iki yüzlü kapılar açılarak hem konfor hem de harika bir sürüş deneyimi için tasarlanmış bir kokpit ortaya çıkıyor. Kaynak: autoNXT Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.