Gönderi tarihi: 25 Şubat , 2022 3 yıl Admin Candela'nın Kompakt (Compact) C-Pod'u Candela, C-Pod'u su altında olduğu için teknecilerin artık gıcırtı ve uğultu seslerine katlanmak zorunda kalmadıklarını söylüyor. Nezaket Candela'nın C-pod'u, bir geminin su hattının (veya Candela'nın tekneleri söz konusu olduğunda, hidrofil hattının) altında asılı duran torpido tarzı bir kapsülün içindeki çok verimli bir elektrik motorudur. C-Pod'lar, Candela'nın özel sıralı motorlar tarafından tahrik edilen ters dönen pervanelerle elde ettiği 50 kilovat veya 67 hp çıkış gücü sağlar. Candela, C-Pod'larını fiziksel olarak kullanım için indirilen ve denizdeki büyümeyi azaltmak için gemi yanaştığında geri çekilen payandalara yerleştirir. Mikael, "Amacımız, elektrik motorunu su hattının üstünden suyun altına taşımaktı; bu, elektrikli doğrudan tahriki mümkün kılacak ve soğutma sistemi, gürültülü şanzıman ve yağlama için yağ kullanma ihtiyacını ortadan kaldıracak" dedi. Mahlberg, Candela'nın iletişim ve halkla ilişkiler müdürü. "Gerçekten zor olan kısım, elektrik motorlarını gerçekten küçük yapmaktı. Diğer elektrikli pod sürücüler gerçekten hantal, bu yüzden elektrik motoru tasarımını yeniden düşünmek zorunda kaldık.” Candela'nın C-Pod'u, özel sıralı motorlar tarafından tahrik edilen ters dönen pervaneler kullanır. Nezaket Candela Motor, soğutma sistemini, gürültülü şanzımanı ve yağlama için yağ kullanma ihtiyacını ortadan kaldırır. Nezaket Candela C-Pod'lar başlangıçta Candela'nın hidrofil gemilerinde (P-12 dahil) kullanılmak üzere ayrılacak olsa da, şirket sonunda C-Pod'ları yeni yapılarında OEM düzeyinde ekipman olarak kullanılmak üzere diğer tekne yapımcılarına satmayı planlıyor. Mahlberg, Candela'nın daha büyük yatlarında iki C-Pod'u geliştirmeyi planladığını ekleyerek, "28 fitlik hidrofil teknelerimizin 30 knot hızla uçmasını sağlamak için yeterli" diyor. C-Pod'lar, geminin hidrofilinin oluşturduğu yükün yüzde 20'sini destekleyen (ballpark) mafsallı karbon fiber kanatlarla birlikte gelir. Nezaket Candela Nasıl çalışır C-Pod'lar, geminin hidrofilinin oluşturduğu yükün yüzde 20'sini destekleyen (ballpark) mafsallı karbon fiber kanatlarla birlikte gelir. Candela, C-Pod'ların diğer önde gelen elektrik motorlarından en az yüzde 10 daha verimli olduğunu söylüyor. C-Pod'ların ömür boyu, bakım gerektirmeyen hizmet sunduğu ve 180 kilovat saatlik bir lityum-iyon pil bankasıyla çalıştırılabileceği bildiriliyor. Kaynak: Candela
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.