Zıplanacak içerik
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Tartışma ve Paylaşımların Merkezi - Türkçe Forum - Turkish Forum / Board / Blog

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

2023 Toyota Sequoia, Tundra kemiklerini ve hibrit V-6'yı getiriyor

AAT8VeC.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Chevy Tahoe, GMC Yukon ve Ford Expedition gibi uzun zamandır gazileri Amerika'nın tam boyutlu SUV pastasının büyük bir kısmına hak iddia ettiler, ancak Toyota Sequoia hiçbir yere gitmiyor. Burada sahip olduğumuz şey, Detroit'in en iyilerinin beğenisine sunulan kamyon tabanlı, gövde üzerinde gövde devlerini hedef alan 2023 Sequoia. Giden Sequoia TRD Pro'nun son California testimiz, bu yaşlanan devin yenilenmesi için geciktiğini doğruladı, bu nedenle yeni nesil bruiser'ın haberi çok yakında gelmiyor. Hadi kazalım.

AAT96Ws.img?w=640&h=427&m=6

Beklendiği gibi, Sequoia temel mimarisini tamamen yeni Tundra ve küresel Land Cruiser (ABD'de yalnızca Lexus LX 600 anlamına gelir) ile paylaşacak. Yeni kaynak teknolojisi, tamamen kutulu çerçevenin kütlesini daha iyi barındırır ve sürüş kalitesini iyileştirmeye yardımcı olması gereken sertliği artırır. Tundra ve Sequoia arasındaki stil benzerlikleri, geniş, köşeli ön uçtan geniş tekerlek davlumbazlarına kadar belirgindir. Bu kasıtlıdır - izleyicilerin yatak eksi bir kamyon satın aldığınızı bilmelerini sağlar.

Sequoia, çok bağlantılı bir arka kurulum ve sağlam aks ile birleştirilmiş bağımsız bir ön süspansiyon kullanacak. Sık kuleler için, arkadaki yükü dengeleyen havalı süspansiyon, ağır bir römork bağlandığında sıklıkla ortaya çıkan bodurluğu azaltmaya yardımcı olur. Uygun şekilde donatıldığında, 2023 Sequoia 9000 pound'a kadar çekebilir - giden modele göre yüzde 22'lik bir artış.

AAT90fm.img?w=640&h=427&m=6

AAT8LQp.img?w=640&h=427&m=6

Güç, yalnızca Toyota'nın Tundra'da kullanılan ve çift turboşarjlı 3.5 litrelik DOHC V-6'yı 10 vitesli otomatik şanzımanla ve motorlar arasındaki çan yuvasına yerleştirilmiş bir elektrik motoruyla eşleştiren yeni i-Force Max hibrit aktarma sisteminden gelecek. gaz motoru ve şanzıman. Çıkış, 437 beygir gücünde ve 583 lb-ft torkta geliyor. Yakıt ekonomisi rakamları şu anda mevcut olmasa da Toyota, bu rakamların "segmentin zirvesiyle son derece rekabetçi" olması beklendiğini söylüyor (şu anda bu, arkadan çekişli ve 3.0 litrelik dizel Chevy Tahoe anlamına geliyor. EPA tarafından tahmin edilen 28 mpg otoyolu yönetir) ve giden Sequoia'dan (5.7 litrelik V-8 ve arkadan çekişli EPA tarafından tahmin edilen 17 mpg otoyoldan) çok daha iyi. Konsola monte bir seviye parçayı kontrol edecek- İki vitesli bir transfer kasası sayesinde yüksek ve düşük ayarlar sunacak olan zamanlı dört tekerlekten çekiş sistemi.

AAT8VeL.img?w=640&h=427&m=6

İçeride, üç sıralı kurulum, hemen hemen her insan-dişli taşıma oranı için yapılandırılabilir. İkinci sıra için bir sıra veya kaptan koltuğu arasından seçim yapın ve geri dönüş yolunda doldurulanlar için endişelenmeyin - üçüncü sıra altı inçlik sürgülü ayarlanabilirlik ve arkaya yaslanan koltuk sırtlarına sahiptir. Önde gidenlere bir dizi yeni teknoloji ve geniş, hakim bir oturma pozisyonu verilecek. Merkezi bilgi-eğlence sistemi, donanım seviyenize bağlı olarak sekiz veya 14 inçlik iki dokunmatik ekrandan birinde çalışacak. Tüm donanımlarda standart donanım, ısıtmalı ön koltuklar, açılır tavan, sürücü için 12,3 inç dijital gösterge paneli ve kablosuz Apple CarPlay ve Android Auto içerir.

AAT95fg.img?w=640&h=427&m=6

AAT8RaO.img?w=640&h=427&m=6

Döşemelerden bahsetmişken, burada artan maliyet sırasına göre listelenen beş seçenekten birini seçebilirsiniz: SR5, Limited, Platinum, araziye yönelik TRD Pro ve ultra lüks Capstone döşeme.

SR5 modelleri, yukarıda bahsedilen iç teknoloji güzelliklerinin yanı sıra, işleri daha da ilerletmek için birkaç paket alacak. SR5 Premium paketi, bu orta ekranı 8 inçlik üniteden daha büyük 14 inçlik üniteye çarpıyor. Ayrıca elektrikli katlanır üçüncü sıra, eller serbest kaldırma kapısı, SofTex koltuklar ve kabin ve kargo alanında birkaç 120 voltluk priz puanları veriyor. Bu arada, TRD Sport paketi standart 18 inçliklerin yerine mat siyah 20 inç TRD jantların yanı sıra bir dizi Bilstein monotüp amortisör ve yeni yaylar üzerinde duruyor.

AAT8Xxw.img?w=640&h=427&m=6

Limited, standart olarak 14 inçlik orta ekranı alır, ayrıca ısıtmalı ve havalandırmalı koltukların yanı sıra ısıtmalı bir direksiyon simidi ekler. Sınırlı 4×4 modelleri (ve SR5 4×4 modelleri) Sequoia'nın ilk TRD Off-Road paketine erişim elde edecek. Bu seçenek, seçilebilir bir kilitleme arka diferansiyel, Çoklu Arazi Seçimi (aktarma sistemi ayarlarını ayak altındaki araziyi en iyi şekilde tutacak şekilde ayarlar), yokuş aşağı yardım kontrolü ve sürünme kontrolü (temelde patikadaki düşük hızlı manevralar için bir hız sabitleyici) ekler. Paket ayrıca TRD ayarlı Bilstein amortisörleri ve yeni yayların yanı sıra benzersiz 18 inç jantları da içeriyor.

İkinci sıra kaptan koltukları artık ısıtma ve havalandırma grubuna katılıyor. Bu, 14 hoparlörlü JBL Premium Audio sisteminin yanı sıra bir baş üstü ekranı ve panoramik ay tavanını netleştiren ilk döşemedir. Diğer standart özellikler arasında yağmur algılayan silecekler, yüksek kaliteli LED farlar ve arka lambalar ve telefonunuz için kablosuz şarj bulunur.

AAT95fm.img?w=640&h=427&m=6

AAT8Vf1.img?w=640&h=427&m=6

Ön hazırlıklı bir mega teçhizat arayanlar için Sequoia TRD Pro hazır ve bekliyor. Bu donanım, Fox dahili baypas amortisörleri, çeyrek inçlik alüminyum ön koruma plakası ve standart seçilebilir kilitlemeli arka diferansiyel de dahil olmak üzere gerekli tüm off-road donanımına sahiptir. Arttırılmış ofsetli, profesyonellere özel TRD 18 inç jantlar, teçhizatın duruşunu genişletiyor ve çift egzoz için özel uçlar, uygun şekilde etli bir film müziği sağlamalıdır. Ek vites taşıma için üstte bir tavan rafı var ve ısıtmalı ve havalandırmalı koltuklar ve ısıtmalı direksiyon simidi gibi iç mekan yaratık konforları standart olacak.

AAT96Xk.img?w=640&h=426&m=6

AAT8LQx.img?w=640&h=427&m=6

Tundra serisinde olduğu gibi, Capstone trim, Toyota'nın Sequoia'ya atabileceği her şeyin en iyisi için tek durak noktası olacak. Bu modelde bir ilk olan devasa 22 inç jantlar ve özel krom vurgular, Capstone'u serinin mücevheri gibi göstermeye çalışacak. İçeride, gösterişli siyah-beyaz deri koltuklar ve açık gözenekli Amerikan Ceviz aksanları, Toyota ve Lexus arasındaki çizgiyi bulanıklaştırmak için ellerinden gelenin en iyisini yapacak. Capstone sahipleri ayrıca, yuvarlanan sığınağınız atmosferde büyük bir delik açarken dışarıdaki havayı susturmaya yardımcı olmak için ön kapılara akustik cam alırlar.

AAT8VeS.img?w=640&h=427&m=6

Fiyatlandırmayla ilgili henüz bir bilgi yok, ancak bu yeni amiral gemisi SUV'nin ucuza gelmesini beklemeyin - özellikle bu ilk iki donanımda. EV'lerin yaklaşmakta olan saldırısı etrafındaki tüm vızıltılara rağmen, müşteriler daha büyük aileler için büyük, iyi donanımlı SUV'ler lehine dolarlarını göstermeye devam ediyor. Kampçılar, kayıkçılar veya patika gezginleri olsun, birçok açık hava meraklısı bu dayanıklı kamyonların sağlam kabiliyetine ve güvenilirliğine değer verir. Toyota, neredeyse tam boyutlu kamyonlar kadar rekabetçi olan segmente elinden gelenin en iyisini yapması gerektiğini biliyor ve en azından kağıt üzerinde bu yeni Sequoia'nın çok çekici olması gerekiyor. Tamamen yeni 2023 Sequoia, Toyota'nın San Antonio, Teksas tesisinde monte edilecek. Bu yaz daha sonra bayilere ulaşmasını bekleyin.

AAT92zF.img?w=640&h=427&m=6

AAT8RaZ.img?w=640&h=427&m=6

AAT8Vff.img?w=640&h=427&m=6

AAT90fO.img?w=640&h=427&m=6

AAT8Vf1.img?w=640&h=427&m=6

AAT95fm.img?w=640&h=427&m=6

Kaynak: Hagerty

toyota-3245397.jpg

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.