Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Dünyanın en güçlü SUV'leri

AASO9wj.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

İleriye Bakmak: Tesla Model X Plaid (1020 hp)

Tesla, Model S için geliştirdiği üç motorlu Ekose aktarma organını Model X'te kullanıma sunacak. Model üretime girene kadar spesifikasyonlar kesinleşmeyecek olsa da, Amerikan şirketi X ve S için aynı 1020 hp çıkışını veriyor ancak ilki daha ağırdır, bu nedenle 0-60mph süresi 2,5 saniyeye çıkar. Yine de Falcon Doors ve yedi yolcuya kadar koltuk sunmaya devam edecek. Süper SUV dünyası elektrikli oluyor.

AASOeik.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

İleriye bakış: GMC Hummer EV SUV (830 hp)

GMC, 2020'de Hummer EV'nin 1000 hp'lik bir varyantını detaylandırdığında manşetlere çıktı, ancak SUV varyantı dört haneli beygir gücü rakamları yayınlamayacak. Pikaptan daha az ama cılız olmaktan uzak olan en güçlü konfigürasyonunda yaklaşık 830 hp üretecek. GMC, SUV'nin kamyondan yaklaşık 20 inç daha kısa olduğunu ve bu nedenle 1000 hp'lik bir rakam elde etmek için gereken devasa pilin gövdenin altına sığmayacağını açıkladı.

Elektrikli otomobillerin normalde benzer benzinli modellerden çok daha ağır olması nedeniyle, bu güç rakamlarının göreceli olduğuna dikkat etmek önemlidir. GMC, Hummer EV'nin yaklaşık 9000 lb (4090 kg) ağırlığında olacağını doğruladı.

AASOcKM.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Dodge Durango SRT Hellcat (710 hp)

Piyasadaki en güçlü üretim SUV, Alman otobanında eğitim görmedi veya İtalya'nın ünlü Motor Vadisi'nde doğmadı. Detroit'te inşa edilen Dodge Durango SRT Hellcat, Jeep Grand Cherokee Trackhawk ile ilgili ancak süper şarjlı, 6.2 litrelik V8'i tacı kazanmak için dört ek fren beygir gücüne sahip. Daha büyük frenler ve yükseltilmiş bir süspansiyon sistemi, dönüşümün bir parçası. Pist kullanımı göz önünde bulundurularak geliştirildi, yükseltilmiş bir soğutma sistemi ile donatıldı ve 0-60mph sürat 3,5 saniye sürüyor, ancak araçla donatıldığında sürücülere kullanılabilir 8700lb (3955kg) çekme kapasitesi sunuyor.

Dodge, SRT Hellcat'i yalnızca 2021 model yılı için üretecek ve mevcut tüm yapım yuvaları yaklaşık üç ay içinde konuşuldu. Tüm söylenenlere göre, SUV kralının yaklaşık 2000 birimi Amerika'da serbest bırakılacak. 82.490 dolardan başlıyor.

AASOcKG.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Jeep Grand Cherokee Trackhawk (707 hp)

Kağıt üzerinde, Jeep ve performans, haggis ve dondurmanın yanı sıra bir araya geliyor. Uygulamada, şaşırtıcı derecede iyi çalışan bir formül. Jeep, kardeş şirketi Dodge'dan süper şarjlı, 6.2 litrelik Hellcat V8'i ödünç aldı ve yıllardır en güçlü SUV olarak gurur duyan Trackhawk'ı yaratmak için Grand Cherokee'ye doldurdu. Texas merkezli Hennessey gibi tunerler, bu hikayenin kapsamı dışında olsalar da, hot-rodded off-roader'dan daha fazla güç elde etmenin yollarını buldular.

Jeep, 2021'de hala Grand Cherokee Trackhawk satıyor, ancak bir tane istiyorsanız hızlı davranmanızı öneririz. Üretim yakında sona erecek ve raporlar yeni Grand Cherokee'nin Hellcat motorunu almayacağını iddia ediyor.

AASOgBe.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid (679 hp)

Almanya'nın en güçlü SUV'sinin burnunda bir Porsche arması olduğunu öğrenen çok az kişi şaşıracak. Belki de daha çok aydınlatıcı olan şey, bunun bir melez olmasıdır; Cayenne Turbo S E-Hybrid, önemsiz olmayan ağırlığının üstesinden gelmek ve bir spor otomobille eşit hızlanma sonrası rakamları elde etmek için firmanın tanıdık 4.0 litrelik çift turboşarjlı V8'ine ve bir elektrik motoruna güveniyor. Hile teknolojisi (48 voltluk bir elektrik sistemi tarafından beslenen bir devrilme önleme işlevi gibi), Cayenne'in boyutlarının önerdiğinden daha fazla aplomb ile dönüş yapmasına yardımcı olur.

AASO9w2.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lamborghini Urus (650 beygir)

İtalya'nın yüksek performanslı SUV halkasına ilk girişi, diğer modellerin yanı sıra Bentley Bentayga ve Porsche Cayenne ile temel platformunu paylaşan Lamborghini Urus'tur. Önizleme yapan konsept, Gallardo ile paylaşılan 5.2 litrelik bir V10 kullanırken, üretim modeli 2018'de bir çift turboşarjlı tamer 4.0 litrelik bir V8 ile indi. Lamborghini Raging Bull amblemini bir SUV'ye koymak riskli bir bahisti, ancak işe yaradı: 15.000'inci Urus Temmuz 2021'de yapıldı. Rakip Ferrari, aksiyonun bir parçası olmak istiyor, bu yüzden ilk SUV'sini bir sonrakinde görmeliyiz. yıl ya da öylesine.

AASOgBe.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid (679 hp)

Almanya'nın en güçlü SUV'sinin burnunda bir Porsche arması olduğunu öğrenen çok az kişi şaşıracak. Belki de daha çok aydınlatıcı olan şey, bunun bir melez olmasıdır; Cayenne Turbo S E-Hybrid, önemsiz olmayan ağırlığının üstesinden gelmek ve bir spor otomobille eşit hızlanma sonrası rakamları elde etmek için firmanın tanıdık 4.0 litrelik çift turboşarjlı V8'ine ve bir elektrik motoruna güveniyor. Hile teknolojisi (48 voltluk bir elektrik sistemi tarafından beslenen bir devrilme önleme işlevi gibi), Cayenne'in boyutlarının önerdiğinden daha fazla aplomb ile dönüş yapmasına yardımcı olur.

AASO9w2.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lamborghini Urus (650 beygir)

İtalya'nın yüksek performanslı SUV halkasına ilk girişi, diğer modellerin yanı sıra Bentley Bentayga ve Porsche Cayenne ile temel platformunu paylaşan Lamborghini Urus'tur. Önizleme yapan konsept, Gallardo ile paylaşılan 5.2 litrelik bir V10 kullanırken, üretim modeli 2018'de bir çift turboşarjlı tamer 4.0 litrelik bir V8 ile indi. Lamborghini Raging Bull amblemini bir SUV'ye koymak riskli bir bahisti, ancak işe yaradı: 15.000'inci Urus Temmuz 2021'de yapıldı. Rakip Ferrari, aksiyonun bir parçası olmak istiyor, bu yüzden ilk SUV'sini bir sonrakinde görmeliyiz. yıl ya da öylesine.

AASOgB2.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Porsche Cayenne Turbo GT (640 hp)

Porsche, Cayenne Turbo GT'ye şaşırtıcı miktarda yarış uzmanlığı aktardı. Yalnızca bir Coupe olarak sunulan bu, diğer yükseltmelerin yanı sıra 4.0 litrelik V8'den daha fazla güç, daha az ağırlık ve titanyum egzoz sisteminden yararlanan Turbo'nun bir evrimidir. Piyasadaki en güçlü SUV değil (en tepeden uzak olmasa da) ama şüphesiz piyasadaki en iyi yol tutuşu olan modellerden biri.

2021'de Cayenne Turbo GT, RS Q8'in Nürburgring rekorunu kırdı. 7dk 38.9sn bir süre yayınladı.

AASOcKl.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bentley Bentayga Speed (635 hp)

Bentley'in yüksek güçlü bir insan taşıma aracı konseptini döndürmesi, güç için güçlü bir 6,0 litrelik W12 motora dayanması bakımından benzersizdir. Toplamamızdaki diğer SUV'ların çoğu bir V8 tarafından desteklenmektedir. En yüksek hızı 190mph olarak belirlenmiş ancak yalnızca düz bir çizgide dümdüz gitmek için tasarlanmamıştı. Bentayga Speed'in daha önceki bir çeşidi, Pikes Peak International Hill Climb'in 2018 baskısında SUV rekorunu kırdı ve parkuru 10 dakika 49.9 saniyede ortalama 66,5 mil hızla tamamladı.

AASOiGk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

BMW X5 M/X6 M (626 hp)

BMW, spor arazi aracı (SUV) terimine itiraz eder; orijinal X5'i pazarlamak için kullandığı bir isim olan Sport Activity Vehicle'ı (SAV) tercih ediyor. Ne olursa olsun, en güçlü yüksek sürüş modelleri, X5 M ve X6 M'nin (resimde) Rekabet varyantlarıdır. Aynı platform üzerine inşa edilmişlerdir, sacın altında neredeyse aynıdırlar ancak biri işlevi takip ederken diğeri forma daha fazla vurgu yapar.

Rekabet dışı donanımda, M'nin 4.4 litrelik çift turboşarjlı V8'i 599 hp olarak derecelendirilmiştir.

AASOei1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Alpina XB7 (622 hp)

Alpina, BMW'nin SUV segmentine geçişini etkileyici sonuçlarla takip etti. Mamut X7'yi temel alan XB7, sürücülere modele özgü bir egzoz sistemi ile nefes veren çift turboşarjlı 4.4 litrelik V8'in daha güçlü bir evrimini sunuyor. Ekstra güç, XB7'yi hemen Alpina portföyünün bir üyesi olarak tanımlarken oldukça düşük anahtarlı kalan görsel ince ayarlarla tamamlanıyor.

AASO9vN.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Mercedes-AMG GLE63 S (611 hp)

Mercedes-Benz, 1998'de 347 hp ML55 AMG'yi (W163) piyasaya sürdüğünde yüksek performanslı SUV segmentinin yaratılmasına yardımcı oldu. 2021'e hızlı ileri: AMG, Mercedes-AMG adlı tam teşekküllü bir alt markaya dönüştü, şimdi ML GLE adıyla anılır ve tam yağlı, 603bhp 63 S varyantı çift turboşarjlı 4.0 litrelik bir V8 kullanır. 1998'de Mercedes, 0-60mph'den 6.9sn'lik bir süratten alıntı yaptı. 2021'de GLE63 S'nin aynı hıza ulaşması 3,7 saniye sürüyor. AMG ayrıca 4.0 litrenin bu versiyonunu daha büyük GLS'ye koyuyor.

AASO5c3.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Audi RS Q8 (599 hp)

Q8, Audi'nin en büyük SUV'si değil, bu onur Q7'ye gidiyor, ancak kesinlikle bir kompakt değil. Yine de 599 beygirlik çift turboşarjlı bir V8, 0'dan 100 km/s hıza 3,8 saniyede çıkıyor; bu, normalde, örneğin Audi'nin kendi TT'si gibi alçak iki kapılı modellerle ilişkilendirilen bir rakam. 2019'da, resmi çıkışından kısa bir süre önce RS Q8, 7dk 42,2sn'lik bir süre yayınlayarak Almanya'nın Nürburgring pistinde SUV tur rekorunu kırdı.

AASO5c1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Maserati Levante Trofeo (598 hp)

Maserati, SUV segmentine modaya uygun bir şekilde geç girdi. Avrupa pazarında satılan Trofeo modelleri aynı çift turboşarjlı motordan 581 hp güç üretse de, Ferrari'den türetilen 3.8 litrelik V8'i Levante'nin motor bölmesine koyarak ve 598 hp'ye ayarlayarak kaybedilen zamanı telafi etti. Kasa modifikasyonları ve 50:50'ye yakın ağırlık dengesi, meraklıların V8'in gücünden en iyi şekilde yararlanmasını sağlar.

AASOcJX.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Mercedes-AMG G63 (585 hp)

Mercedes-Benz'in G-Serisi dışarıdan bakıldığında selefine çok benziyor ve bu kasıtlı, ancak sacın altındaki her şey yeni. AMG'nin SUV versiyonu, çok sayıda başka modelde (Aston Martin DBX dahil) bulunan aynı çift turboşarjlı 4.0 litrelik V8'i alıyor. G63'te 585 hp olarak derecelendirilmiştir ve bu büyük kutuyu 0-60mph'den talep edilen 4,5 saniyede göndermek için yeterlidir.

AASOcJT.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Rolls-Royce Cullinan (571 hp)

Rolls-Royce, BMW Group'un bir parçasıdır ancak akıllıca davranarak ilk SUV'sini geliştirirken ana şirketinin parça kutusunu karıştırmamaya karar verdi. Adını şimdiye kadar bulunan en değerli taş kalitesinde pırlantadan alan Cullinan, sürücüleri (veya şoförlerini) kalıcı bir dört tekerlekten çekiş sistemi ile 571 hp'yi dört köşeye kanalize eden çift turboşarjlı 6.75 litrelik bir V12'den sorumlu tutuyor. .

Bu, mevcut tek motor seçeneğidir ancak alıcılar, döşeme ve döşeme dahil olmak üzere neredeyse her şeyi özelleştirmek için doğrudan Rolls-Royce ile çalışabilir; arka kapak için piknik koltukları bile mevcuttur.

AASOcJM.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Land Rover Range Rover SVAutobiography Dinamik (565 hp)

Land Rover'ın çift haneli güç çıkışına sahip bir Range Rover sattığı günler geride kaldı. Şimdi dördüncü neslinde olan bu son derece etkili SUV, nasıl yapılandırılmış olursa olsun güçlüdür, ancak en yüksek hızı arayan alıcıların SVAutobiography Dynamic modeline geçmeleri gerekir. Tanıdık 5.0 litrelik V8'i 565 hp'ye süper şarj edilmiş, bu da 0-60mph'den 5.1 saniyelik bir sürat için yeterli. Dinamik modeller, daha iyi yol tutuşu için alçaltılmış bir süspansiyon sisteminden ve daha duyarlı bir direksiyon sisteminden yararlanır.

AASO9vo.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Porsche Cayenne Turbo (551 hp)

Turbo güç, Porsche Cayenne serisinde standart olarak gelirken, Turbo amblemi, temel modelden çok daha fazla güce sahip bir varyantı ifade etmeye devam ediyor. Burada, her yerde bulunan çift turboşarjlı 4.0 litrelik V8, Cayenne GTS'de sunduğu 459 hp'ye göre önemli bir artışla 551 hp üretiyor.

AASOgAm.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Jaguar F-Pace SVR (551 hp)

Jaguar, F-Pace'in motor bölmesini sekiz silindiri göz önünde bulundurarak tasarladı ancak 2018 yılına kadar V8 ile çalışan SVR modelini piyasaya sürmedi. 551 hp'lik süper şarjlı, 5.0 litrelik bir motora ek olarak, SVR rozeti varlığı işaret ediyor. daha sert yaylar, daha geniş tekerlekler, daha hafif bir egzoz sistemi ve ön yolcular için spor koltuklar. Onlara F-Type'ı getiren firmadan meraklıların beklediği şey buydu.

AASO9vg.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Aston Martin DBX (550 hp)

Aston Martin, karlı SUV segmentine ilk girişini tasarlamak için Mercedes-AMG'nin yardımına başvurdu. DBX, firmanın ürün yelpazesinin geri kalanına tam olarak uysa da, AMG tarafından geliştirilen ve Aston Martin tarafından ince ayarlanan 4.0 litrelik çift turboşarjlı bir V8 tarafından destekleniyor. Yöneticiler tekrar tekrar daha güçlü modellerin yolda olduğunu ima etseler de, standart ayar durumunda 550 hp geliştirir.

AASO9vc.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

BMW X5 M50i/X6 M50i (530 hp)

BMW, X5'in (resimde) ve X6'nın M50i versiyonlarını her modelin M ayarlı olmayan ilgili ürün yelpazesinin en üstünde konumlandırıyor. Her ikisi de, 0-60mph'den 4.3 saniyelik bir sürat için yeterli olan 4.4 litrelik çift turboşarjlı 530 hp'ye ulaşan 4.4 litrelik V8 V8 ile sektör genelinde yayılan küçülme trendini gururla karşılıyor. M50is, BMW'nin en güçlü SUV'ları olmasa da, ortalama aile nakliyecisinden belirgin şekilde daha hızlıdır.

Kaynak: AutoCar

mercedes-benz-5263931.jpg

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.