Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 28 Aralık , 2021 Admin Gönderi tarihi: 28 Aralık , 2021 Motosiklet Pazartesi: Harley Elektrifikasyon İle Agresifleşiyor LiveWire genişlemek üzere… Daha önce de vurguladığım gibi, Avrupa'da kayda değer bir itici güç artıyor ve motosikletleri çevresel kaygılar nedeniyle yasaklamak için Kuzey Amerika'nın belirli bölgelerine yayılıyor. Bu iddialar hakkında ne düşünürseniz düşünün, Harley-Davidson LiveWire ile bu tür hamlelerin önüne geçmeye karar verdi. Bu yılın başlarında tamamen elektrikli motosikleti piyasaya sürmekle kalmadı, Milwaukee merkezli motosiklet üreticisi LiveWire'ı devre dışı bırakmayı ve 2022'de onu halka açık bir şirket haline getirmeyi planlıyor. Bu, muhtemelen geniş kapsamlı sonuçları olan büyük bir hareket. sanayi. Dodge elektrifikasyondan bahsederken popüler bir motordan vazgeçmek istiyor. Burada ne olduğunu öğrenin. Finans, piyasa konumlandırması ve benzeri şeylerle ilgili herhangi bir konuya girmeden önce, motosikletler hakkında konuşmak istiyorum. LiveWire, Arrow adını verdiği yeni, ölçeklenebilir ve modüler bir güç aktarma sistemi kuracak. Şirket, bu yeni nesil tahrik sisteminin daha az mikroişlemci ihtiyacı, optimize edilmiş soğutma kurulumları, daha yüksek pil gücü yoğunluğu (umarız çok daha iyi menzil anlamına gelir) ve motosiklet şasisine entegre edilmiş bir motor muhafazası gibi birçok avantajla geleceğini iddia ediyor. sertliği iyileştirin. Ürün yelpazesi, şu anda sahip olduğumuz LiveWire One'ın ötesine geçecek. The One, amiral gemisi veya premium model olacak ve diğer üç ürün seviyesi açıklanacak. Bir sonraki aşağı S2 olarak adlandırılır ve orta ağırlıktaki uygulamaları içerecektir. Bunun altında S3 (yaratıcı, biliyorum) var ve Arrow güç aktarma sisteminin hafif modeller için küçültüleceği anlamına geliyor. Son olarak, S4, ağır motosikletleri içerecek, bu nedenle henüz benzerlerini görmediğimiz tamamen elektrikli tur bisikletleri. Bir sonraki LiveWire modelini oldukça yakında, belki de 2023'ün başlarında göreceğiz. S2 Del Mar olarak adlandırılan bu, elbette orta sıklet bir motosiklet olacak, ancak bunun ötesinde ne olacağı tam olarak belli değil. İsmin İspanyolca'da “denizin” anlamına geldiğini düşünürsek, bu tasarımı etkileyebilir. Resmi bir basın açıklamasına göre Harley-Davidson, halka arzın 545 milyon dolar gelirle sonuçlanacağına inanıyor. Bu para, tamamı elektrikli motosiklet markasını piyasaya sürmeyi hızlandırmak, daha fazla ürün geliştirmek ve dünya çapında üretimi ve dağıtımı artırmak için kullanılacak. 2020 sonbaharında Harley'nin Hindistan'dan çekildiğini ve birçok kişinin bunun markanın sonu olduğunu söylediğini hatırlıyor musunuz? Pekala, görünüşe göre tablolar dönüyor. Belki LiveWire Hindistan pazarına girer? Bu noktada, birçok olasılık ve hatta daha fazla soru var. Tüm bunları gerçekleştirmek ve özellikle daha küçük elektrikli motosikletleri geliştirmek için LiveWire, Kymco ile ortaklık kuruyor. Şirkete aşina değilseniz, ATV ve scooter segmentlerinde de oynayan Tayvanlı bir motosiklet markası. Görünüşe göre LiveWire yakın zamanda bu iki bölüme geçecek, bu yüzden endişelenme. Ancak gelecek bazı ilginç gelişmeler getirebilir. Harley-Davidson'ın elektrikli motosikletler konusunda bu kadar ciddi olması diğer üreticileri bu yöne doğru itebilir. Ne de olsa, bazı şirketler teknolojik olarak Harley'den çok daha gelişmiş olduklarını iddia ederek şapkalarını çıkardılar, bu yüzden elektrifikasyonda geride kalmak oldukça utanç verici olurdu. Şimdiye kadar menzil, elektrikli motosikletler için boğulma noktalarından biri oldu. LiveWire One, tam şarjla talep edilen 146 mil ile çoğundan daha iyidir. Yeni Arrow aktarma organı bu sorunu çözecek mi? Maliyet başka bir büyük engel oldu, bu nedenle LiveWires gelecekte uygun fiyatlı olacak mı? Kaynak: Motorious Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.