Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Trek Slash, yeni başlayanlar için çok yönlü bir dağ bisikletidir - beni daha güçlü bir tırmanıcı ve yokuş aşağılarda daha özgüvenli yaptı


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Trek Slash, yeni başlayanlar için çok yönlü bir dağ bisikletidir - beni daha güçlü bir tırmanıcı ve yokuş aşağılarda daha özgüvenli yaptı

Fiyatlar yayınlandığı tarihte doğrudur.

AARUROL.img?w=768&h=576&m=6

Trek'in Slash dağ bisikletleri, tırmanışı sorunsuz hale getirirken yokuş aşağı inişleri güvenle atlamayı kolaylaştırır.

Yokuş aşağı sürüş için yapılmış olsa da, çok çeşitli beceri düzeyleri ve bisiklet stilleri için çok yönlüdür.

Kısa süre önce Slash'ı dizime ekledim ve daha gelişmiş iz sistemlerine binmeme nasıl izin verdiğini beğendim.

AARVaLG.img?w=600&h=600&m=6

AARVdA1.img?w=600&h=600&m=6

AARV4uT.img?w=600&h=600&m=6

AARVdA8.img?w=600&h=600&m=6

Dağ bisikleti benim en sevdiğim hobim ve her zaman eğlenceli olsa da, Trek'in yeni Slash dağ bisikletleri serisine binmek spora olan tutkumu yeniden alevlendirdi. Ben çoğunlukla, parkurların dik, kayalık ve ağaçların arasında dar olduğu Tahoe Gölü bölgesinde sürüyorum, bu yüzden bu sizin temel "mahallede gezinti" türündeki bir park değil.

Ve dürüst olmak gerekirse, çok iyi bir atlet değilim (hevesle telafi etsem de). Aktif sporları sevsem de, benden daha az dağ bisikleti kullanan arkadaşlarıma asla yetişemiyorum; yani, hem yokuş yukarı tırmanışlarda hem de hızlı, dik yokuş aşağı inişlerde daha özgüvenli ve daha hızlı hissetmemi sağlayan Trek 9'un selesine binene kadar.

Çoğu premium dağ bisikleti gibi, ucuza gelmiyor ama bazı bileşenleri ve tasarım özellikleri var, bu da gerçekten uzun, ciğerleri parçalayan sürüşlerin acısını ortadan kaldırıyor. İşte sürmenin nasıl bir şey olduğu ve en azından bu bisiklete bir şans verene kadar neden başka bir bisiklet satın almak istemediğiniz.

Özellikler

Aktarma organları: SRAM X01 Eagle, 12 vites
Ağırlık: 31,14 lbs (Orta)
Süspansiyon: YENİ RockShox Super Deluxe Ultimate, DebonAir yay, Thru Shaft 3 konumlu amortisör
Hub: RapidDrive 108 arka göbek (hızlanmanıza daha verimli şekilde güç sağlar)
Lastikler: Tubeless 29 inç
Seyahat: 170 mm ön, 160 mm arka

Özellikleri

Süspansiyon

AARV4ui.img?w=768&h=576&m=6

Tam süspansiyonlu bir dağ bisikletinin nasıl çalıştığının temellerini bilmiyorsanız, işin özü şudur: Bisikletin hem önü hem de arkası, darbeleri emmek için bir şoka sahiptir, böylece kayaların ve engebeli arazilerin üzerinden yorulmadan binebilirsiniz. koltuk.

Bisikletinizin emdiği darbe miktarı, yaklaşık 100 ila 180 arasında değişen "seyahat" ile ölçülür. Sayı ne kadar yüksekse, bisikletiniz engellerin üzerinden o kadar yumuşak geçer. Geleneksel düşünce, daha fazla süspansiyona sahip olmanın tırmanmayı daha zor hale getirdiğini söyler, ancak Trek Slash birkaç aykırı değerden biridir.

Çerçeve üzerindeki bir düğmeyi çevirmek kadar basit olan arka süspansiyonu kilitliyken, bisiklet, 160 milimetrelik yüksek seyahat mesafesine rağmen neredeyse bir yol bisikleti kadar acımasız bir his veriyor. Tüm enerjiniz, bu enerjinin bir kısmının süspansiyon tarafından emilmesi yerine, pedal çevirmeye ve bisikleti ileriye doğru hareket ettirmeye harcanır.

Bisiklete binme konusunda yeniyseniz ve dik veya uzun tırmanışlarda sorun yaşıyorsanız, Slash oyunun kurallarını değiştirir. Bu bisikletin tırmanışlarda övgülerini söylediğimde, eyerde birkaç dakika geçirene kadar arkadaşlarımın hiçbiri bana inanmadı. Daha fazla süspansiyonun daha sert tırmanmaya eşit olduğu fikrine tamamen meydan okuyor.

Bu performans, büyük ölçüde bisikletin "ThruShaft" adı verilen bir şok kullanmasından kaynaklanmaktadır. Bu, süspansiyonun darbeyi daha hızlı emmesini sağlar, bu da sizi yokuş aşağılarda, özellikle kirden daha fazla kaya içeren patikalarda daha dengeli ve pürüzsüz hale getirir.

Depo

AARV4uq.img?w=768&h=576&m=6

Elbette, özelliklerle dolu bir bisiklette depolama gibi basit bir şeyle övünmek garip görünüyor, ancak Slash'in çerçevede yerleşik bir depolama birimi var - bu ne kadar akıllı?

Temel bisiklet araçlarınızı koyabileceğiniz bir kit ile birlikte gelir ve bisiklet çantanızda veya ceplerinizde değerli yerden tasarruf etmenizi sağlar.

Kontrol ve denge

AARVaLp.img?w=768&h=576&m=6

Bisiklete ilk başladığımda, yokuş aşağı ve dar dönüşlerde pedallara bastığımda toprakta kayarak ya da dengeyi kaybederek patikalarda kontrolü kaybetme konusunda endişeleniyordum. Ama bunları Slash'ta bir kez bile düşünmedim.

Stabilite konusunda endişeleriniz varsa veya iniş ve çıkışlar yapabilmekten endişe ediyorsanız, çerçevenin ve bileşenlerin ne kadar iri ve sağlam olduğunu takdir edeceksiniz. Kontrol etmek için savaştığım bir şey değil, takım arkadaşım gibi geliyor

Slash serisindeki tüm bisikletler, ağırlık merkezinizi daha düşük tutan çoğu dağ bisikletinden daha uzun bir çerçeveye sahiptir. Kavrama ve çekişi artırmak için geniş, 29 inç lastiklerle birlikte gelir, bu da karda ve çamurda hem tırmanmaya hem de sürmeye yardımcı olur (ki bunu sık sık yapardım). Geniş gidonlar, ayakta dururken dengede kalmama yardımcı oluyor ve süper kullanışlı Aktif Fren Pivotu (ABP) süspansiyonu fren yaparken bile aktif tutuyor.

Satın almalı mısın?

AARVdzH.img?w=768&h=576&m=6

Sık sık dik yokuşları sürüyorsanız ve yokuş aşağı inmeyi seviyorsanız, evet. Trek Slash'tan daha fazlasını önerdiğim bir dış mekan ekipmanına sahip olup olmadığımı bilmiyorum.

Büyük süspansiyonlu bisikletler söz konusu olduğunda kuralları yeniden yazıyor ve yokuş aşağı bir roller coaster'ın kontrolünde olmak ve yokuş yukarı hareketsiz bir bisikletle seyir yapmak gibi hissettiriyor. Bu bisikletin en iyi seçenek olmayacağı bir yol düşünemiyorum.

Hangi modeli almalısınız?

AARV8Ji.img?w=768&h=576&m=6

Ciddi dağ bisikletçileri, Slash'i daha hafif ve daha dayanıklı karbon çerçeveli, en uygun fiyatlısı ise 4.800 dolardan başlayan Slash 9.7 isteyecek. Diğer markaların karbon çerçeveli bisikletlerinin başlangıç fiyatıyla da oldukça uyumlu.

Ancak bisiklete yeni başladıysanız ve biraz fazla ağırlıktan çekinmiyorsanız, alüminyum çerçeveli Slash bisikletler çok ucuzdur. Slash 8, 4.200 dolardan geliyor ve üst seviye modellere benziyor. Alıcılar, kullanışlı ThruShaft şokuna sahip olmamasına rağmen, Slash 7'yi 3.700 $'lık serin bir fiyattan tercih edebilirler. Alıcılara mümkünse 7 yerine 8'i tercih etmelerini tavsiye ederim.

Bütçeniz varsa, Slash 9.9 XO1, şimdiye kadar sürdüğüm en eğlenceli bisiklettir - kendimi tam anlamıyla patikalarda yüksek sesle "woo hoo" derken buldum. Harika bir sökücü ama orta seviye binicileri bunaltmaz.

Alternatifleriniz neler?

Birkaç bin harcamak iyiyse, Colorado'dan Yeti Cycles harika bisikletler yapıyor. Yeti SB165, süspansiyon, özellikler ve teknik özellikler açısından karşılaştırılabilir. Daha küçük (27,5 inç) lastiklere sahip olup, dönmesi ve hızlanması 29 inçlik bir lastiğe göre biraz daha kolay olabilir. En üst düzey model için sizi 9.300 $ 'a geri getirecek.

Sadece giriş seviyesi bir tam süspansiyona ihtiyacınız varsa, Specialized'den Stumpjumper Alloy, 2.400 $ 'lık yeni bir denenmiş ve gerçek başlangıç bisikletidir. Maliyet açısından asla aşırıya kaçmak istemeseniz de, daha iyi bir bisikletçi olduğunuzda daha iyi bir bisiklet isteyeceğinizi unutmayın; Başlangıç seviyesindeki özelliklere sahip bir model satın alırsanız, iki yıl içinde bisikletinizi değiştirmek isteyebilirsiniz.

Alt çizgi

Slash, hızlı ve zorlu yokuş aşağı inişlerin üstesinden gelmek için tasarlandı, ancak o kadar iyi inşa edildi ki, kros ve yokuş yukarı sürüşlerde hala diğer pek çok bisikletten daha iyi performans gösteriyor. Özelliklerini takdir etmek için Slash'ı devasa uçurumlardan atlamak zorunda değilsiniz, ancak kesinlikle yapabilirsiniz.

Yeni başlayanların da Slash eyerde birkaç mil pedal çevirdiklerinde şımartılacağından şüphem yok. Trek'in bu serisi, hem profesyoneller hem de dağ bisikletini daha kolay ve daha eğlenceli hale getirmek için biraz daha fazla harcamaya istekli insanlar için en iyi bisiklet olacak. Dağ bisikleti cephanemde Slash olduğu için çok heyecanlıyım.

Artıları:

En üst düzey her şey, bu bisikletin sürüşlerde partneriniz olduğunu hissettiriyor, hareketinize tepki veriyor ve alıyor.
Yüksek teknolojili bir süspansiyon, binicilerin yokuş aşağı inerken kendinden emin hissetmelerine yardımcı olurken, tırmanışı bir enduro bisiklet için beklenmedik şekilde pürüzsüz hale getirir.
Diğer harika özellikler arasında süper tutuşlu lastikler, sert tırmanma ve düşmeler için sabit bir damlalık, tırmanma ve iniş için 12 vitesli tek elle vites değiştirme ve düşmeler, tırmanmalar ve çarpışmalar için yeterince dayanıklı görünen üst düzey parçalar yer alıyor.
Eksileri:

Hiçbir tam süspansiyonlu dağ bisikleti ucuz değildir, ancak bu, en üst düzey model için sizi 10.000 $ 'a getirecektir (alüminyum çerçeveli bisikletler 3.500 $ civarında başlasa da).
Çerçeve büyük ve iridir - bedenler arasındaysanız, bedeni küçültmek isteyebilirsiniz.
Bakım gereklidir. Bu kadar para harcayacaksanız, en yüksek performansı korumak için mevsimsel olarak bir bisikletçiye götürmeye istekli olun.
Sert kuyruklu (yalnızca ön süspansiyonlu) bir bisiklete daha uygun olabilecek en sıradan biniciler için aşırı olabilir.

Kaynak: Insider

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.