Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 5 Aralık , 2021 Admin Gönderi tarihi: 5 Aralık , 2021 Her büyük otomobil üreticisi tarafından yapılan en hızlı otomobiller Alfa Romeo: Giulia Quadrifoglio - 307 Km Hızlı sedan ticaretindeki rakiplerinin çoğunun aksine, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 155mph'de bakıcı sınırlayıcı ile uğraşmaz. Bunun yerine, İtalyan takımı, Giulia'nın motor gücünün artık direnç güçlerini yenemeyeceği doğal maksimum değerine ulaşmasına izin veriyor. Elindeki 517 beygir gücü ile Alfa, en güçlü dört kapılı performans sedanı değil, ancak sınıfındaki en iyi güç-ağırlık oranına sahip, bu da yardımcı oluyor. Alfa ayrıca 547 beygir gücüne sahip sınırlı sayıda GTA ve GTAm türevlerine sahiptir ve ikincisi standart 2.9 litrelik V6 motorlu GTA'dan 220 lb (100 kg) daha hafiftir. GTAm için hızlandırma? 0-62mph'de 3,6 saniyede, standart Giulia Quadrifoglio'dan 0,3 saniye daha hızlı, ancak en yüksek hız aynı. Aston Martin: DBS Superleggera - 340 Km 1176 hp Aston Martin Valkyrie'nin DBS Superleggera'dan daha yüksek bir hıza sahip olacağını varsaymak güvenlidir, ancak düşük hacimli Valkyrie şimdi satıldı. Bu, şık V12 motorlu Superleggera'yı 211mph'lik bir üst uç ile mevcut en hızlı Aston üretim otomobili olarak bırakıyor. DBS'nin kalbinde çift turbo 5,2 litrelik bir V12 motor yer alır ve bu nihai hız için 725 hp üretir ve ayrıca 3.4 saniyede 0-62mph sağlar. Süper hızlı önden motorlu GT arabalarının nadir dünyasında, Aston, her ikisi de sadece 207mph'lik bir düzlüğü yönetebilen Bentley ve Ferrari'nin rakipleri üzerinde hüküm sürüyor. Audi: R8 V10 Performans - 330 Km R8'in Audi serisindeki en hızlı modeli nerede arayacağınızı anlamak için Tenten olmanıza gerek yok. Serideki çeşitli RS otomobillerinde bile, 205 mil/saatlik üst vuruşuyla en yüksek hız vuruşunu sunan, ortadan motorlu, V10 motorlu R8'dir. Standart arkadan çekişli R8 yerine R8 V10 Performance modelini seçmeniz gerekiyor, bu model sadece saatte 199 km/s hıza ulaşabiliyor. Performance modelinin 5,2 litrelik motoru, 619 beygir gücü ile adının hakkını veriyor ve bunu dört tekerleğe de veriyor. Ayrıca 0-62mph'yi 3,1 saniyede göndermeye yardımcı olur. Bentley: Continental GT Speed - 335 Km Bentley Continental GT Speed gibi lüks bir coupe'nin tam bir konfor içinde süzülebilmesi ve aynı zamanda 208mph'lik bir maksimum hıza ulaşabilmesi konusunda olağanüstü derecede uyumsuz bir şey var. Bu üst uç, GT'nin 659 beygir gücüne sahip bu en hızlı versiyonunda turboşarjlı 6.0 litrelik W12'yi kullanmanın bir yan ürünüdür ve 3.5 saniyede 0-60mph verir. Continental GT Speed'in muazzam azami hızı kadar, sürücülerini hayrete düşüren şey vites içi hızlanmadır. Bentley'in hatırı sayılır 5011 lb (2273 kg) ağırlığının üstesinden gelmek için güçlü bir 664 LB-FT tork varken, tam harekete geçtiğinde motordan gelen gevrek havlama size bunun lüks bir otomobil olduğunu hatırlatıyor. BMW: M5 CS - 306 Km BMW M5 CS, yalnızca BMW'nin şimdiye kadar ürettiği en güçlü M otomobil değil, aynı zamanda en hızlısıdır. 190mph'lik en yüksek hıza sahip CS, daha düşük Rekabet türevine göre yalnızca 1mph'dir, ancak çok önemli bir şekilde 200mph Holy Grail'e biraz daha yakındır. Tanıdık 4.4 litrelik V8, şimdi 644 bg'ye kadar çıkan gücüyle CS görünümünde büyük ölçüde değişmeden kalıyor. Sağlıklı bir 553 LB-FT tork ile birleştiğinde, CS sadece üç saniyede 0-62mph'ye ulaşır, ancak bu BMW olsa da, bu rakamın biraz muhafazakar olmasını bekleyebilirsiniz. Bununla birlikte, 190 mil / saat azami hıza ulaşmak sadece kaba kuvvete bağlı değildir. M5 CS, standart olarak herhangi bir dadı sınırlayıcısını ortadan kaldırır ve böylece motoru elektronik bağlarından kurtararak gerçek potansiyeline kadar dörtnala koşar. Tek küçük hayal kırıklığı, V8 motorunun kükremesini susturan çift turbolardır. Bugatti: Chiron Supersport 300+ - 490 Km Bugatti, ilk piyasaya sürüldüğünde, Chiron'un en yüksek hızı konusunda biraz çekingendi. Şirket, çoğu şirket için fazlasıyla yeterli olan maksimum 261mph teklif etti, ancak o zaman Chiron, Super Sport kılığında en iyi 267,8mph'yi yayınlayan Veyron'un tekerlek izlerini takip ediyordu. Bunu akılda tutarak, Fransız otomobil üreticisinin Chiron'a benzer bir işlem yapması ve 2019'da Chiron Super Sport 300+'ın piyasaya çıkması an meselesiydi. Eldeki 1600 hp ile Chiron Super Sport 300+'ın gerçek bacaklarını göstermesi çok uzun sürmedi ve araba, hız efsanesi Andy Wallace ile dünya rekoru kıran 305 mil hıza ulaştı. Bu, Bugatti'yi 300mph bariyerini aşan ilk üretim otomobil üreticisi yaptı. Cadillac: CT5-V Blackwing - 321 Km Daha önce sadece 3.0 litrelik V6 ile mevcut olan Cadillac CT5-V, artık üretimi durdurulan 558 hp CT6-V'nin bıraktığı boşluğu asla doldurmadı. İkincisi, modelin 3.8 saniyede 0-60'a ulaştığını gören gerçek bir 4.2 litrelik çift turbo V8 ile donatılmıştı. 360 hp CT5-V makul bir performans sunarken, gerçek bir 'V' serisi Cadillac'tan beklediğimiz dramayı veya varlığı pek sunmuyor. Ancak, yakın zamanda piyasaya sürülen CT5-V 'Blackwing' türevi artık serinin bir parçasını oluşturuyor, ancak bunun yerine gücü yalnızca arka tekerleklere besleyen süper şarjlı 6.2 litrelik V8'den artık 668 bg'ye kadar çıkabilen bir Cadillac sedan tercih edebilirsiniz. Söylemeye gerek yok, CT5-V Blackwing performansı biraz daha ciddiye alıyor, 0-60 mph'lik sürat sadece 3.4 saniyede gerçekleşiyor ve en yüksek hız yaklaşık 200mph'de kayıt yapıyor. Bunlar bazı güçlü rakamlar olsa da, çoğu CT5-V Blackwing müşterisinin daha az çılgın ve daha kolay yönetilebilir 10 vitesli otomatik şanzımanı tercih etmesini beklememize rağmen, CT5-V Blackwings gerçek parti parçası standart olarak gelen 6 vitesli manuel şanzımandır. Chevrolet: Corvette C8 Z06 - 313 Km Ciddi bir hızı demokratikleştirmek istiyorsanız, sürücüleri Corvette C8 Z06 yönüne yönlendirin. ABD'deki alıcılar için her zaman uygun fiyatlı spor otomobil olan ortadan motorlu C8 Z06, ilave etki için birkaç dinamik geliştirme ile birlikte, temel C8'in ortadan motorlu düzenine uygundur. Bununla ilgili herhangi bir kelime oyunu varsa, anavatanında oldukça iyi donanımlı bir Porsche Boxster'dan daha düşük maliyetli bir arabada 195mph'lik bir maksimum hız onları kısa sürede susturdu. Z06'nın 6.2 litrelik V8'i, süper otomobil için sorun yaratan 670 hp ve 460 LB-FT tork üretmek için elden geçirildi. Bu hala yalnızca arka aksa gönderilirken, 0-60mph sadece 2,6 saniye sürer; GM şu ana kadar Z06 için en yüksek hız konusunda çekingen davranıyor, ancak çoğu kişi bunun standart modelde 195mph, 11mph olduğunu tahmin ediyor. Temel C8'in gitmesi gereken bir şey varsa, tamamen yeni Z06, süper otomobil sahnesinde oldukça altüst olabilir. Dodge: Challenger SRT Süper Stok - 270 Km Süper şarjlı 6.2 litrelik V8 motorundan sağlanan 807 hp ile Dodge Challenger SRT Super Stock'un 168mph'lik en yüksek hızı bir gölge gibi görünüyor. Bununla birlikte, bu rakam Challenger'ın sınırlı olduğu yerdir, çünkü bu model tamamen bir sürükleme şeridinde hızlanma ile ilgilidir. ABD'deki mevcut güçlü araba patlamasında, çeyrek mil süreleri, tam hızdan daha fazla sayılır. Sonuç olarak, Süper Stok, dinlenme noktasından çeyrek mil mesafeyi 10,5 saniyede kat etme yeteneği ile daha doğru bir şekilde değerlendirilir. Bu, en yüksek hızda sınırlayıcı faktör olan ve Dodge'un neden 168mph ile sınırlı olduğu fabrikadan yasal sürüklenme lastikleri üzerinde çalışan Süper Stok ile yardımcı olur. Ferrari: SF90 Stradale - 340 Km Geleneksel olarak, en hızlı Ferrari'ler, güçlü V12 motorları tarafından çalıştırılır, ancak firmanın uygun şekilde adlandırılmış 812 Superfast'ı bile SF90 Stradale'den daha iyi olamaz. SF90'ın hibrit güç aktarma organı, 781 hp'si benzinli V8'den ve geri kalanı üç elektrik motorundan olmak üzere maksimum 1000 hp üretiyor. Tüm bunları mümkün olan en iyi şekilde kullanın ve SF90, Superfast'in 207mph'sini rahatça gölgede bırakan 211mph'lik bir maksimum hıza sahiptir. Stradale ayrıca 0-62mph'yi 2.5 saniyede vermek için önemli gücünü kullanıyor, ancak bu, Avrupa WLTP ölçümünde 154g/km CO2 emisyonu, sıfır emisyonlu elektrikli sürüş ve 33 MPG birleşik ekonomi sunabilen bir Ferrari. Bu gerçekten aklınla oynuyor. Ford: Shelby GT500 - 290 Km Tarihin en güçlü Ford üretim otomobilini belirtmeniz istenirse, GT40'ı veya modern eşdeğerlerinden birini seçebilirsiniz. İyi seçim, ancak bu ödül Mustang tabanlı Shelby GT500'e ait olduğu için yanılıyorsunuz. Kaputun altında, Ford GT'nin 647 hp'sini kolayca gölgeleyen 760 hp üreten süper şarjlı 5.2 litrelik bir V8 yatıyor. Tüm bu güç, önceki GT500'ün 200mph'lik maksimum hızından daha düşük olan Shelby için 180mph'lik bir maksimum hız ile sonuçlanır. Bununla birlikte, Shelby daha hızlı vites geçişleri için yeni yedi vitesli çift debriyajlı şanzımana sahip, bu nedenle 0-60mph'yi 3,3 saniyede hallediyor ve Dodge Challenger'a pembe kayması için bir koşu vermek için 10.6 saniyede çeyrek mil sürükleme koşusunu kapsıyor. Hennessey: Venom F5 - 500 Km Hennessey, en yüksek hız rekorlarını takip edenlerin aşina olduğu bir isim ve Venom F5 tek bir amaç için tasarlandı: Dünyanın en hızlı arabası olmak. Bu, 311mph'lik bir azami hızın F5'in işareti olduğu anlamına gelir; bu, ABD takımına göz kulak olan herhangi bir Avrupalı rakip için çok düzgün, yuvarlak 500km/s'de çalışır. F5'e güç vermek, Hennessey yapımı 6.6 litrelik Fury V8 motorudur. 1842 hp geliştirmek için çift turboya sahipken, otomobilin toplam ağırlığı, pound başına 0,6 hp güç-ağırlık oranı verecek şekilde 2992 libre (1360 kg) olarak tutuldu. Karbon fiber gövde, F5'in en yüksek hızına ulaşmasına yardımcı olmak için düşük aerodinamik sürtünme göz önünde bulundurularak tasarlanmıştır. Önceki en yüksek hız kralı McLaren F1'e bir selam olarak, F5'in motor bölmesi, düz giderken aşırı motor ısısını yönetmek için altın varakla kaplanmıştır. Honda: NSX - 308 Km Honda, Civic Type R ile hot hatch sektöründeki maksimum hız çıtasını inanılmaz 169mph'ye yükseltti, ancak Japon firmasının en hızlı dört tekerlekli makinesi NSX. Teknik yeniliklere sadece övünme haklarından daha fazla değer veren bir şirketten bekleyeceğiniz gibi, NSX hibrit bir güç aktarma organı ile birlikte gelir. 3.5 litrelik V6 benzinli motor, NSX'teki üç elektrikli motor tarafından destekleniyor ve ortadan motorlu harikayı 191mph'ye kadar görmek için toplamda 581 hp veriyor. Bu tür bir güç ve elektrik motoru desteği, NSX'in 0-60mph'yi 3,3 saniyede işaretleyebileceği anlamına da gelir. Jaguar: F-Type R Coupe - 300 Km Kia: Stinger - 270 Km 168mph maksimum hız bu şirkette o kadar dikkat çekici değil, ancak bu girişi dikkate değer kılan şey, Kia'dan bir aile sedanı. Stinger, 366 beygir gücündeki 3.3 litrelik V6 turbo benzinli motorla geliyor. Sekiz ileri otomatik şanzımandan arka tekerleklere giderken Kia'yı 168mph'ye çıkarmak yeterli. Bu tür bir hız, Stinger'ı piyasadaki en değerli hızlı arabalardan biri yapıyor, özellikle de bir otobanın dış şeridinde sert gitmediğinde günlük bir aile arabası olarak kolayca hizmet verdiği için. Stinger ayrıca sürmek için de iyidir ve 0-60mph'yi sadece 4,7 saniyede tamamlar. Koenigsegg: Jesko Absolut - 490 Km Koenigsegg'den Jesko Absolut, bir hiper otomobilden çok butik bir votka gibi görünebilir, ancak bu İsveçli'nin niyetinden şüpheniz olmasın. 305mph'lik bir en yüksek hıza sahip ve onu yüksek hızlı telif hakkı ile oraya koyuyor. 5.0 litrelik çift turbo V8'den 1298 hp bulmak için Koenigsegg'in motor gücü konusundaki tüm bilgi birikimini kullanıyor. Bu motor, dünyanın en hafif V8 krank miline sahiptir ve motor 8500 rpm'ye kadar dönebilir ve ayrıca E85 yakıtı ile çalışıyorsa 1600 hp'ye kadar güç sağlayabilir. Ancak Jesko Absolut, Koenigsegg'in sadece 0,278 Cd'lik bir sürtünme katsayısına sahip olacak şekilde şekillendirdiği için tam bir güçten çok daha fazlasıdır. Bu, bir BMW i8'in 0.26 rakamına benzer ve Koenigsegg bunu standart Jesko'nun geniş arka kanadını kaldırarak başardı. Bu, aero yere basma kuvvetini 3080 lb'den (1400kg) 330lb'ye (150kg) düşürür ve Absolut'un havayı daha temiz bir şekilde kesmesini sağlar. Konu en yüksek hız taleplerinin ticaretine geldiğinde Lamborghini'yi asla indirim yapamazsınız. Countach için tartışılan iyimser rakamların aksine, Aventador maksimum 350 Km'yi kanıtlarla destekliyor ve bu İtalyan'ı ömrünün sonuna gelse bile satın alabileceğiniz en hızlı otomobillerden biri yapıyor. Aventador'u böylesine baş döndürücü bir hıza iten 770 beygirlik 6,5 litrelik bir V12'dir ve bu güce süper veya turbo şarja ihtiyaç duymadan ulaşır. Lamborghini'nin V12 motoru türünün sonuncularından biriyse, Aventador'u 2,9 saniyede durağanlıktan 60mph'ye çıkarırken kulağa ne kadar harika geldiğini inkar edemeyiz. Ve motor alçak Lamborghini'yi maksimum 350 Km çıkarmaya devam ederken çok az izin var. Bu Range Rover, kaputunun altına yerleştirilmiş Jaguar F-Type R'deki aynı 575 hp süper şarjlı V8 motora sahip olarak Sport adını alıyor. Sonuç, 518bhp standart 5.0 litrelik V8 modelinden 21mph daha hızlı olan 283 km düz çıkış yapabilen 5060 lb'lik bir SUV. SVR ayrıca onu Land Rover serisindeki en hızlı hızlanan otomobil yapmak için 4.3 saniyede 0-60mph için iyidir. SVR'nin performansı, 550 beygir gücüyle geldiği 2014 yılında piyasaya sürüldüğü zamandan bu yana arttı. O zamanlar, en yüksek hızı 162mph idi, bu da en son SVR'nin düzgün bir şekilde tasmadan çıkmasına izin verildiğini kanıtlıyor. Lexus: LC 500 Spor Paketi - 270 Km Hareketsiz durduğunda Mach 3'e gidiyormuş gibi görünen bir stile sahip bir araba için, Lexus LC'nin 168mph'si bazıları için küçük bir hayal kırıklığı olabilir. Diğerleri için, doğal emişli 5.0 litrelik V8 sayesinde daha önemli olan, Porsche 911'e bu Japon alternatifinin oraya ulaşma şekli. Motor, bu arabanın gerçek cevheridir, neredeyse 9000 RPM'ye ulaşır ve kulağa harika gelir. LC'yi talep edilen 4,7 saniyede 62mph'ye ateşler ve Lexus'un menzilindeki en hızlı otomobildir. Bu rakamların yanı sıra LC, 10 vitesli otomatik şanzımanı ve onu arzularınıza göre uyarlamanıza yardımcı olacak çeşitli sürüş modları ile etkileyicidir, ancak yine de en derin izleri bırakan motor ve stildir. Lotus: Evija - 321 Km Maserati: MC20 - 325 Km Bir arabanın motoruna bir Roma tanrısının adını verdiğinizde, cennet gibi bir performans sunduğundan emin olmanız gerekir. Neyse ki, Maserati MC20'nin Neptün'den sonra vaftiz edilen Nettuno 3.0 litrelik V6'sı, İtalyan firmanın Ferrari ve Porsche'ye karşı ortadan motorlu rakibini 202mph'ye güç vererek yapıyor. İkiz turboşarjlar, motorun 7500 rpm'de 630 hp üretmesine yardımcı olur. Maserati, karbon fiber küvet sayesinde 3300 lb'den (1500 kg) daha az tartıya sahip olan MC20'nin 0-62mph için 2,9 saniyeden daha kısa sürede iyi olduğunu söylüyor. Sekiz vitesli çift debriyajlı şanzıman, tahriki Maserati tarafından 20 yıldan uzun süredir tasarlanan ilk şirket içi motor olan V6 motorundan alıyor. Kaynak: autocar Alıntı
Misafir A89 Gönderi tarihi: 6 Aralık , 2021 Gönderi tarihi: 6 Aralık , 2021 Maalesef birçoğu yanlış. Misal, Bugatti Bolide'ın top speed'i 498 kmh. Devel Sixteen Prototype, Inferno Automobili, Fenyr SuperSport, Ruf CTR3, Dodge Tomahawk gibi birçok araç da listede yok. Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.