Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 13 Ekim , 2021 Admin Gönderi tarihi: 13 Ekim , 2021 2022 Toyota Tundra kamyoneti, Kamyon Savaşlarına hibrit güç ve bulut tabanlı navigasyon sistemi getiriyor 2022 Toyota Tundra, Detroit'in hakim olduğu tam boyutlu pikaplar pazarını sarsmaya çalışırken, tamamen yeni bir şasi, hibrit güç aktarma sistemi ve etkileyici bir yeni bilgi-eğlence sistemi ve sanal asistan üzerine oturacak. 2022 Tundra sıfırdan yeni, Toyota'nın rekabet ettiği Chevrolet, Ford ve Ram kamyonetleri için iki nesilden fazla bir süre önce 2006'da 2007 modeli olarak piyasaya sürülen Toyota'nın ilk tam boyutlu kamyonetinin uzun zamandır beklenen yerine geçti. Tundra, ABD'de tasarlandı ve tasarlandı. Bulut tabanlı navigasyon ve etkili bir sanal asistan içeren yeni bilgi-eğlence sistemi de burada geliştirildi. Toyota, Tundra'yı San Antonio'da inşa edecek. Tundra, Texas tepe ülkesinde bir günlük test sırasında kendini iyi bir şekilde beraat ettirdi, ancak en azından kısmen otomobil üreticisi, satışların Aralık ayında başlamasına yakın olana kadar fiyatlandırmayı açıklayamayacağı için liderlik iddiasında bulunmadı. Daha güçlü, birinci sınıf hibrit, önümüzdeki bahara kadar bayilerde olmayacak. 2022 Toyota Tundra model yelpazesi: SR SR5 Sınırlı Platin 1794 Sürümü TRD Profesyonel Fiyatlar açıklanacak. 2 kabin, 3 yatak, birkaç soru Tundra iki adet dört kapılı kabinle gelir: Küçük bir arka koltuğa sahip Çift Kabin ve geniş bir arka koltuğa sahip geleneksel boyutlu bir mürettebat kabini olan Crewmax. Her ikisi de beş kişiliktir. Üç kabin uzunluğu mevcuttur: Çift Kabin ile 6,5 veya 8,1 fit; Crewmax ile 5,5 ve 6,5 fit. Tüm konfigürasyonlar arkadan veya dört tekerlekten çekişli olarak mevcuttur. Arazi sürüşü için düşük menzilli bir transfer kutusu mevcuttur. 2022 Tundra sıfırdan yeni, Toyota'nın rekabet ettiği Chevrolet, Ford ve Ram kamyonetleri için iki nesilden fazla bir süre önce 2006'da 2007 modeli olarak piyasaya sürülen Toyota'nın ilk tam boyutlu kamyonetinin uzun zamandır beklenen yerine geçti. Tundra, ABD'de tasarlandı ve tasarlandı. Bulut tabanlı navigasyon ve etkili bir sanal asistan içeren yeni bilgi-eğlence sistemi de burada geliştirildi. Toyota, Tundra'yı San Antonio'da inşa edecek. Güne daha akıllı başlayın. Her sabah ihtiyacınız olan tüm haberleri gelen kutunuza alın. Tundra, Texas tepe ülkesinde bir günlük test sırasında kendini iyi bir şekilde beraat ettirdi, ancak en azından kısmen otomobil üreticisi, satışların Aralık ayında başlamasına yakın olana kadar fiyatlandırmayı açıklayamayacağı için liderlik iddiasında bulunmadı. Daha güçlü, birinci sınıf hibrit, önümüzdeki bahara kadar bayilerde olmayacak. 10 ileri otomatik şanzıman standarttır. Her iki aktarma organı da 3.5L iki turbo V6 ile başlar. Kesin konuşmak gerekirse, bu bir 3.4L ve biz aşağı yuvarladık. Yalnızca benzinli modele i-Force adı verilir. Temel SR modelinde 348 beygir gücü ve 405 pound-feet tork üretir. Diğer modellerde aynı motor 389 beygir güç ve 479 Nm tork üretecek. Geç gelen i-Force Max, temel güç aktarma organlarına hibrit bir sistem ekler. 437 hp ve 583 pound-feet tork geliştirir. Toyota'nın ön rakamları, şehirde 18 mpg, otoyolda 23 ve kombine 20'lik hibrit olmayan yakıt ekonomisini tahmin ediyor. 4WD modelleri için tahmin 17/22/19'dur. Toyota, yazı yazılırken hibrit yakıt ekonomisi için tahminlere sahip değildi. Toyota, Aralık ayındaki satışların başlamasından itibaren 115 aksesuara sahip olacak. Sürüş izlenimleri Turbo ve hibrit Tundraları çeşitli yüzey yollarında, otoyollarda ve arazi yollarında sürdüm. Ayrıca, pikap tam 12.000 pound ağırlığındaki römorkları da çektim. Geniş pikap iyi performans gösterdi. Daha sert bir çerçeve ve bağımsız arka süspansiyon, yumuşak, sessiz bir sürüşe ve sağlam bir hassas direksiyona katkıda bulunur. İki V6 çift turbo pürüzsüz ve güçlüdür. Taban bile, Toyota'nın tekrar görmemeyi umduğumuz 5.7L V8'inden daha fazla beygir gücü ve tork üretiyor. Tundra, yaklaşık 40 derecelik bir voleybol eğiminden plaj topu boyutundaki kayalara ve birkaç kabaca kullanım amaçlı direk boyutundaki kütüklere kısa bir tırmanış içeren off-road pistlerinde yetenekliydi. Otomatik bir tarama kontrolü, belirli bir hızda sorunsuz ilerleme için frenleri ve gaz kelebeği modüle etti ve sürücüyü kayalar ve ağaçlar arasında yönlendirmeye odaklanma konusunda özgür bıraktı. Bağımsız arka süspansiyon, yaklaşık 12.000 pound, 26 fit Airstream Kara Yatını çekmek için özellikle yararlı olduğunu kanıtladı. Çift turbo, trafiğe girmekte veya bir rezervuara hafif bir eğim vermekte zorluk çekmedi. Toyota, hibritin çekme kapasitesinin "düşük 11.000'lerde" olmasını bekliyor. 2022 Toyota Tundra, çoğu standart olan çok sayıda güvenlik ve sürücü yardım özelliği sunar: Çarpışma öncesi uyarı ve frenleme Yaya algılama Adaptif cruise control Şeritten ayrılma uyarısı ve yardımı Şerit takip yardımcısı Otomatik uzun farlar Yol işareti tanıma Arka çapraz trafik uyarısı ve römork algılamalı kör nokta monitörü Yokuş kalkış desteği En iyi yeni özellikler İç mekan, bol miktarda saklama alanı sunan geniş bir konsola sahip. Yüzeylerin çoğu yastıklıdır. 8 inçlik bir dokunmatik ekran standarttır, ancak çoğu Tundra, SR5'te isteğe bağlı ve daha yüksek trimlerde standart olan 14 inçlik bir coşkulu alacak. Daha büyük ekran, sıkıştırma, yakınlaştırma ve kaydırma gibi genel hareketlere yanıt verir. Toyota'nın yeni bilgi-eğlence sistemi, Tundra'nın büyük ilerlemesi gibi görünüyor. Her yeni Toyota ve Lexus'ta ortaya çıkacak ve daha fazla özellik eklemek için gelişecek olan sistem bulut tabanlıdır ve ona sorduğum sürüşle ilgili her soruyu ele alan sanal bir asistan içerir. Bunu buluttaki verilere bağlamak, yakındaki yiyeceklere yönelik bir talebin, yalnızca Mom's adlı bir adres ve bağlantı listesi değil, çalışma saatleri, menü ve derecelendirmeler gibi bilgileri de getireceği anlamına gelir. Bulutla olan bağlantınızı kaybetmeniz durumunda sistem hedef, yol tarifleri ve bitişik bilgileri depolayacaktır. Tundra ayrıca bir römorkla eller serbest yedekleme için bir sisteme sahiptir. Kamyon ve treyler düz olmalı ve tam olarak istenen tekne rampasına veya ahırına yönelik olmalıdır. Sürücü bunu kaldırabilirse, kamyon düz ve dar bir yolda kalacaktır. oranı nasıl? Fiyatı ve nihai EPA yakıt ekonomisi derecelendirmesi olmadan bir araç hakkında anlamlı bir yargıya varmak imkansız, ancak 2022 Toyota Tundra iyi bir ilk izlenim bırakıyor. Sessiz, pürüzsüz, konforlu ve Toyota'nın verdiği sözleri karşıladı. Bilgi-eğlence sisteminin olası istisnası dışında, Tundra tam boyutlu manyetikler için yeni standartlar belirlemiyor. Beklenen yakıt ekonomisi ve çekme kapasitesi saygındır, ancak sınıfında lider değildir. Rekabetçi fiyatlandırma hayati olacaktır. Bir bakışta 2022 Toyota Tundra Açıklanacak fiyatlar Arkadan veya dört tekerlekten çekişli dört kapılı tam boy pikap İki kabin boyutu: Double Cab ve Crewmax. Yatak uzunlukları: 5,5, 6,5, 8,1 fit Aralık'ta sadece benzinli modeller satışta; hibrit satışları 2022 baharında başlıyor Motorlar: Çift turbo V6 ve çift turbo V6 hibrit Çıktı: Yalnızca benzin: 342 veya 389 hp @ 5200 rpm, modele bağlı olarak; Modele bağlı olarak 2.000 veya 2.400 rpm'de 405 veya 479 pound-feet tork Hibrit: 437 hp @ 5200 rpm; 2400 rpm'de 583 pound-feet tork Şanzıman: 10 vitesli otomatik Ön yakıt ekonomisi tahmini: Arkadan çekiş:18 mpg şehir/23 otoyol/20 kombine. Dört tekerlekten çekiş: 17/22/19 Hibrit yakıt ekonomisi TBA. Yük: 1.940 pound Çekme kapasitesi: 12.000 pound 5,5 fit yataklı 4WD mürettebat kabini modelinin boyutları: Dingil mesafesi: 145,7 inç Uzunluk: 233.6 inç Genişlik: 80,2, 81.6 (TRD Pro için) Yükseklik: 78 inç Boş ağırlık: 5.390-5.490 pound San Antonio, Teksas'ta toplandı Kaynak: USA TODAY Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.