Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 13 Ekim , 2021 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 13 Ekim , 2021 Honda, HondaJet 2600 Konseptini Tanıttı Honda Aircraft Company başkanı ve CEO'su Michimasa Fujino, HondaJet 2600 konseptini tanıtıyor. (Stephen Boatman Yeates/) Honda, Salı günü Las Vegas Kongre Merkezi'nde NBAA-BACE'de büyük bir kalabalığın önünde HondaJet 2600 konseptini açıkladı. Honda Aircraft Company başkanı ve CEO'su Michimasa Fujino, bir veya iki pilot da dahil olmak üzere 11 kişilik odaya sahip, hem performans hem de boyut olarak orta sınıf sınıfta sallansa da, uçağı hafif bir jet olarak tanıttı. Twinjet, kanat üstü motor bağlantılarına, doğal laminer akış teknolojisine ve kompozit bir gövdeye sahip olacak. Fujino, "İş havacılığı endüstrisindeki koşullar, ülkeler arası hızlı seyahat, daha fazla yolcu ve yük taşıma yeteneği ve karbon emisyonlarını azaltacak sistemler geliştirme ihtiyacına işaret etti." Dedi. "Buna karşılık olarak HondaJet 2600 Concept'i geliştirdik." Rakamlarla Adından da anlaşılacağı gibi uçak konsept aşamasında. Ancak, pazara ulaşırsa, övünmesi bekleniyor: 450 ktas azami hız 47.000 fit maksimum irtifa 2.625 nm menzil, operatörlerin Los Angeles'tan New York'a, Tokyo'dan Hong Kong'a veya Londra'dan Kahire'ye kesintisiz seyahat etmesine olanak tanır. Twinjet, 2.625 nm menzile sahip olacak. (Stephen Kayıkçı Yeates/) Kabinde Fujino, kabin tasarımının sunduğu sessizlik ve konforun yanı sıra kabini FL470'te 6,363 fit'e indirecek olan basınçlandırma sisteminin, yolcuların varış yerlerine daha az yorularak varmalarını sağlayacağını söyledi. Kabin tasarımı üç konfigürasyon sunar: çift kulüp, yönetici ve yana bakan bir kanepeye sahip divan. Ayak dayamaları, arkada kestirmek isteyenler için hafif bir şilte koyabilecekleri düz bir platform sağlamak için katlanan kulüp koltuklarında. HondaJet, HA-420'sinin tavan pencerelerini tanıttı. 2600, ana kabin alanına da iki çatı penceresi ekler. Fujino, 120 metreküp kargo bölmesinin kayaklar, sörf tahtaları ve bisikletler gibi büyük boyutlu eşyaları barındırmak için tasarlandığını söyledi. HondaJet 2600'ün kokpiti, kardeş uçağı HA-420'den daha uzun ve daha geniştir. (Stephen Kayıkçı Yeates/) Kokpitte Pilotların uçağın ucunda, Garmin'in G3000'i panele hakim olacak. Motorlar henüz seçilmedi, ancak Fujino otomatik gaz kelebeğinin gücü yönetmeye yardımcı olacağını duyurdu. Uçakta ayrıca otomatik fren olacak. Fren ayarı FMS'de önceden ayarlanmıştır ve bir kablolu fren sistemi güvenilir frenleme sağlayacaktır. Arttırılmış kullanım kolaylığına ek olarak, 2600 kokpit, HA-420'den daha fazla alan sağlar. Kokpit 62,5 inç yüksekliğinde ve 61 inç genişliğinde, 4,5 inç daha uzun ve küçük kardeşten 1 inç daha geniş. Honda, yeni uçağın benzer performansa sahip jetlere kıyasla çok daha az emisyona sahip olmasını bekliyor. (Stephen Kayıkçı Yeates/) Çevre için Honda Aircraft ayrıca HondaJet 2600'ün geliştirilmesinde sera gazı emisyonlarını azaltmaya odaklanmıştır. Fujino, benzer performansa sahip orta ölçekli jetlere kıyasla hafif jetlere kıyasla yüzde 20 ve orta büyüklükteki jetlere kıyasla yüzde 40'lık bir CO2 emisyonu azalması beklemektedir. Kaynak: Flying Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.