Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Specialized Turbo Vado 4.0, Pratik, Özellik Dolu Bir Şehir ve Banliyö E-bisikletidir


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Specialized Turbo Vado 4.0, Pratik, Özellik Dolu Bir Şehir ve Banliyö E-bisikletidir

Açıklama: Specialized Turbo Vado 4.0 e-bisiklet güzel bir tasarıma, kullanışlı entegrasyona ve işe gidip gelmek ve şehir içi sürüş için kullanışlı özelliklere sahiptir. Turbo Power 2.0 motor, rafine ve doğal bir sürüş hissi ile günlük kullanım için ayarlanmıştır. Ortadan çekişli motor sadece 470 Watt güç üretirken, Turbo Vado'nun bol miktarda morali olduğu ve sürüşü eğlenceli olduğu için yalnızca bu sayıyla yanılmayın. İyi düşünülmüş parça özellikleri, basit arayüz, dağınık olmayan görünüm, tam çamurluklar, arka raf ve aydınlatma, işe gidip gelme, şehir içi sürüş veya günlük ulaşım için son derece rafine bir e-bisiklette birleşiyor.

AAOIebf.img?h=561&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Doğal ve sezgisel sürüş hissi.

Turbo 2.0 motor, işe gidip gelmek için yeterli güç sağlar.

Tam çamurluklar, arka raf ve ışıklar stokta gelir.

SRAM NX 11 vitesli aktarma organları ve Seviye hidrolik disk frenler.

SR Suntour Mobie 75 mm seyahat süspansiyonlu çatal, kilitlemeli.

Fiyat: 4.000 $

Ağırlık: 57,5 lb (Büyük)

AAOHTDV.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

4000,00 $

Özel Turbo Vado 4.0 Yapı Detayları

Tarz: Banliyö e-bisiklet

Malzeme: 6061-T6 Alüminyum

Tekerlek Boyutu: 650b

Çatal: SR Suntour Mobie A32, 75 mm hareket, aks arası, kilitlemeliMotor: Turbo Full Power 2.0 motor, orta motor, 470W/70Nm, 28mph maksimum hızPil: Tam Entegre Çıkarılabilir ve Kilitlenebilir Downtube Batarya, 710Wh

Aktarma organları: SRAM NX, 11 vitesli Krank: Dövme Alaşım, w/ Praxis 48T aynakol dişlisi

Pedallar: Tutma bandı ve reflektörlü Özel Banliyö Arka Kaset: SRAM PG-1130, 11 vitesli, 11-42tFrenler: SRAM Seviyesi, 2 pistonlu kaliper, hidrolik disk, 180 mm 6 cıvatalı rotor (ön ve arka)

Tekerlekler: Çift cidarlı alüminyum jantlar, 32H (ön ve arka)

Lastikler: Pathfinder Sport Reflect, 650Bx2.3Emer: Rivo Sport, çelik raylar, 155 mm Koltuk direği: Yaylı süspansiyon, alaşım, 40 mm hareket mesafesi, 30,9 mm, 2 cıvatalı kelepçeGidon: Özelleştirilmiş, alaşım, 15 derece arka süpürme, 46 mm yükseklik, 31,8 mm Gövde: Özel Akış seti, 3D dövme alaşım, 20 derece yükselme, 31,8 mm kelepçeDiğer: Özel Drytech metal çamurluklar (ön ve arka), arka raf, ön ve arka lambalar, zil, destek ayağı

AAOHTCR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAOIclK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bir bisikletçi olarak, her şeyin 'doğru' hissettirdiği yeni bir bisiklete binmekten daha iyi çok az duygu vardır. Bu, tek kelimeyle, Specialized'in yeni Turbo Vado'su hakkında neredeyse her şeyi en iyi şekilde açıklıyor; sadece doğru geliyor. Motordan arayüze, estetik tasarıma, parça özelliklerine, sürüş kalitesine; Turbo Vado 4.0, neredeyse kusursuz bir paket olarak performans göstermek için tüm ayrıntıların en ince ayrıntısına kadar düşünüldüğü bir motosiklettir. Bu, herkesin - ister yaşam boyu bir bisikletçi olsun, isterse ilk e-bisikletini alan kişi olsun - yararlanabileceği ve keyfini çıkarabileceği nadir bir niteliktir.

Bisiklette en yaygın markalardan biri olan Specialized, diğer birkaç şirketin eşleşebileceği genişlik ve derinlikte bisiklet ürünleri üretmektedir. Özel sponsorlu takımlar, sporun en iyilerinden bazılarıdır; Tour de France ve dağ bisikleti Dünya Kupaları'nın etaplarını kazanan ve Justin Willians gibi atletlerle Amerikan yarışlarına önemli değişiklikler getiren. Morgan Hill, California merkezli marka, bugün piyasadaki en iyi performans gösteren bisikletlerden ve bisiklet ekipmanlarından bazılarını geliştirmek için önemli miktarda kaynak ayırıyor.

AAOI0Ib.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Specialized'in sürekli geliştirme, tasarım ve mühendislik yatırımları, yalnızca profesyonel sporcuları dünya çapında podyumların en üst basamağına taşıyan bisikletler yapmanın çok ötesine uzanır. 2022 Turbo Vado serisinde gösterildiği gibi, bu ürün geliştirme ve mühendislik becerilerini sizi şehirde gezdiren veya aplomb ve stil ile çalışan bisikletler yapmak için kullandılar.

Yeni piyasaya sürülen 2022 Turbo Vado platformunun üç modeli (Vado 3.0, Vado 4.o ve Vado 5.0) 3.250 ila 5.500$ arasında değişiyor. Bu üç modelin her biri standart veya kademeli çerçeve varyantlarında mevcuttur, dört çerçeve boyutunda (S, M, L ve XL) ve üç renk seçeneğiyle (Cast Black, Red Tint ve White Mountains) gelir. Turbo Vado 3.0 ve Turbo Vado 5.0, Gates kayış tahrikli enviolo kademesiz iç dişli arka göbekleri ile de mevcuttur.

AAOI5SS.img?h=550&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Test ettiğimiz Turbo Vado 4.0 modeli 4.000 dolardan geliyor. White Mountains renk test bisikletimiz 57,5 lb ağırlığındaydı. büyük, standart stilde bir çerçeve için.

AAOHTDN.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

3. sınıf bir e-bisiklet olan Turbo Vado 4.0, pedal destekli maksimum 28 mil hıza sahiptir. Şu anda piyasada bulunan diğer bazı popüler banliyö e-bisikletlerinin aksine, Vado'nun sizi hızlandıracak bir gaz kelebeği yok. Bu özellik diğer e-bisikletlerde zaman zaman kullanışlı olabilse de (ve bazı tasarımlarda birçok durumda gerçekten gerekli), Vado'yu sürerken bir gaz kelebeğine acilen ihtiyaç duyulduğunu veya önemli ölçüde olacağını hissettiğim pek fazla zaman olmadı. sürüş deneyimimi geliştirdi. Ancak, normal sürüşlerinizde uzun, dik tırmanışlarınız varsa, daha ağır kargo taşıyorsanız veya yardımla bile sürekli pedal çeviremiyorsanız, Vado en iyi seçeneğiniz olmayabilir.

Turbo 2.o motor, pedallara hızlı ve kesintisiz bir şekilde güç sağlar. Gecikme zar zor fark edilir ve sürüş sırasında bunu düşünmüyorsunuz bile. Daha önce Specialized Turbo e-bike denememiş birine bu hissi anlatmanın en iyi yolu "doğal ve sezgisel". Turbo Vado'ya binmek, genellikle en ufak bir motor "vırması" sesiyle ve tamamen terlemeden veya o tepeye çıkmadan çalışacağınıza dair bir sürü ekstra güvenle, yardımcı olmayan bir bisiklet sürmek gibi hissettirir. eve sür.

AAOHYAX.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Vado 4.0'daki Turbo 2.0 motor sadece iddia edilen 470 Watt güç (250 Watt nominal) ve 70 Nm tork üretirken, diğer şehir veya banliyö e-bisikletleriyle karşılaştırırken bu sayıların sizi şaşırtmasına izin vermeyin 500 veya 750 iddia eden Watt güç numaraları. Bunun bir kısmı motorun orta tahrik konumundan (krank kollarının merkezinde bulunur) kaynaklanmaktadır, ancak bunun çoğu aynı zamanda Specialized ekibi tarafından yapılan ayar çalışmasına da bağlıdır.

710 Watt saatlik şarj edilebilir bir pil, Vado'nun alt borusunun içine çok temiz bir şekilde yerleştirilmiş Vado'nun motoruna güç sağlar. Pil, şarj için çıkarılabilir ve hırsızlığı caydırmak için kilitlenir.

AAOIclT.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Turbo Vado'nun ana ünitesi hız, güç desteği ve pil gücü seviyesi gibi tüm hayati bisiklet ölçümlerini görüntüler. Basit, temiz ve hem parlak ışıkta hem de loş bisiklet yollarında alacakaranlıktan sonra görülmesi kolaydır. Üç güç kontrol ayarı (Eko, Spor ve Turbo), motor tarafından sunulan güç desteği miktarını belirler. Specialized'in Mission Control telefon uygulamasındaki üç ayarın her biri için güç yardımı miktarına ince ayar yapabilirsiniz.

AAOIclZ.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Görev kontrol uygulamasından bahsetmişken, uygulamanın iPhone sürümünü kullandım ve temiz ve basit bir düzen ile kullanımı kolay buldum. Uygulama ile motor donanım yazılımını güncelleyebilir, motor gücü destek seviyelerini ayarlayabilir, bisikletinizle ilgili teşhis bilgilerini Specialized'e gönderebilir ve sizi eve götürmek için pilde yeterli şarj kaldığından emin olmak için sürüşlerinizi planlayabilirsiniz.

Herhangi bir e-bisiklette olduğu gibi, ne kadar fazla güç desteği kullanırsanız, piliniz o kadar hızlı tükenir ve böylece bisikletin menzili azalır. Vado'daki çoğu sürüş için, iyi bir güç desteği ve menzil dengesi sağlamak için Spor modunu buldum. Fermuarlı bir sürüş için veya yokuş yukarı çıkmak için güç yardımını kolayca Turbo moduna geçirebilirim.

Bir e-bisiklette bu kadar iyi bir motora ve arayüze sahip olduğunuzda, bisikleti oluşturan diğer bileşen parçaları kolayca gözden kaçabilir. Neyse ki, Specialized'deki ürün geliştiriciler, Turbo Vado 4.0'ın bileşen özelliklerinde de harika bir iş çıkardılar ve parçaların işlevsel ve estetik olarak birbirine karıştığı bir e-bisiklet geliştirdiler.

Aktarma organları için, bir SRAM NX 11 vitesli vites değiştirici ve tetik değiştirici, Vado 4.0'a geniş bir vites seçeneği sunmak için geniş bir 11-42 dişli SRAM kaseti ile birleştirilmiştir. 48 dişli ön aynakol dişlisi ile eşleştirilmiş bu geniş dişli aralığı, çeşitli arazilere uygundur. 46T aynakol dişlisi, Turbo modundayken viteslerinizin bitmesini engeller ve düşük 42T arka dişli, daha uzun veya beklenmedik şekilde dik yokuşları çıkmanıza yardımcı olur.

AAOHYBj.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Herhangi bir e-bisiklette güçlü frenler önemlidir ve Vado 4.0 burada da hayal kırıklığına uğratmaz. Durdurma görevleri, 180 mm çaplı rotorlara sahip SRAM Seviyesi hidrolik disk frenler tarafından yönetilir. Bu SRAM frenleri, bol miktarda güce ve iyi modülasyona sahiptir. SRAM frenlerinin ek bir avantajı, küçük parçaların (örneğin, yedek balatalar gibi) izlenmesinin kolay olması ve çoğu iyi mağazanın rutin servis işlemlerini (fren hava tahliyesi gibi) gerçekleştirebilmesidir.

Banliyö bisikletlerindeki süspansiyon çatalları oldukça vurabilir veya ıskalayabilir. Genellikle sert bir çataldan daha ağırdırlar ve yoldaki veya bisiklet yolundaki tümsekleri veya çukurları emmede düşük performans gösterirler. E-bisikletlerde, birçok süspansiyon çatalı çok yumuşak bir şekilde kurulur ve sürüş sırasında aşırı bob'a ve en küçük vuruşlarda alttan dışa doğru hareket eder. Sonuç olarak, birçok sürücü onları kilitleme moduna ayarlıyor.

Ancak SR Suntour Mobie A32 model çatalı beklenenden çok daha iyi performans gösterdi. Çatalın çok yumuşak bir hissi vardır ve amortisör ayarları olmamasına rağmen, şehir içinde sürüş sırasında düzenli olarak karşılaşılan çeşitli farklı büyüklükteki tümsekler üzerinde iyi bir şekilde kalmıştır. Ayrıca sert frenleme sırasında yanal olarak sert hissediyor; 57 lb'lik bir e-bisiklette 200 lb'lik bir sürücü ile güven verici bir kalite.

AAOIcmr.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Önemli banliyö dostu özellikler de Vado'da iyi düşünülmüş. Ön ve arka Specialized Drytech çamurluklar tamamen metaldir, lastiği sıkıca sarar, sert kaldırımlarda sallanmaz ve yol spreyini nemli yollardan vücudunuzdan uzak tutmak için yeterli bir iş çıkarır.

Vado'nun arka rafı aşırı büyük değil, ancak sağlam bir şekilde yapılmış ve MIK aksesuarları ve bebek koltuklarıyla uyumlu. Bisikletin ön ve arka lambaları ana bataryadan güç alıyor ve eve dönüş yolunda geceleri bisiklet yolunu aydınlatacak kadar parlaktı.

Turbo Vado'daki 650B lastikleri, sürüş sırasında güven veren geniş bir ayak izine sahiptir. Hızlı yuvarlanma için pürüzsüz bir merkeze ve dönüşlerde ekstra kavrama sağlayan yanlara tırtıklı dokuya sahip, bir banliyö lastiği için şaşırtıcı miktarda tutuşa sahiptirler. Bir sürüşte, düz bir park yerinin ıslak bir bölümünü buldum ve lastiklerin gevşeyip beni asfaltta sürüklenmeye göndereceği noktayı bulmaya çalışarak zaman harcadım. Yatış açısını tipik bir işe gidiş gelişte karşılaşılabilecek olanın çok ötesine itmediğim sürece, lastikler çekişi sürdürdü.

Vado 4.0'daki küçük özellikler bile beni etkiledi. Bunun bir örneği, bisikletin klas ve temiz görünmesini sağlayan kablo yönlendirme ve bisikletin önündeki kablo klipsleri gibi şeylerdir.

AAOI0It.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Vado 4.0'dayken anlaşamadığım iki bileşen özelliği koltuk ve sele direğiydi. Koltuk için, kıçıma uymadı. Geniş ama benim için fazla sert. Koltuk direği için Specialized, Vado'da bir süspansiyon direği kullanır. Bu modelde standart donanım olarak bir damlalık direği görmeyi tercih ederdim. Bir damlalık direği, bisiklete binmeyi ve bisikletten inmeyi kolaylaştırırken, bisikleti arkadaşlarınızla veya ortaklarınızla paylaşmayı da kolaylaştırır.

6 fit boyunda, muhtemelen büyük çerçeve boyutu için yükseklik spektrumunun uzun ucundayım. 6' üzerindeyseniz, biraz daha uzun sele borusu ve üst boru uzunlukları için XL boyutunu kontrol etmenizi tavsiye ederim. Ayrıca, geleneksel bir çerçeve bisikletine binmekte veya inmekte sorun yaşayan sürücüler için adım adım çerçeve çeşitlerini de öneriyorum. Çift elmaslı Vado kadronun üst boru yüksekliği aşırı uzun değildir, ancak özellikle arka raf bir sepet veya yiyecekle doluyken, bu ağırlıktaki bir bisiklette kademeli çerçevelerin yönetimi daha kolaydır.

Turbo Vado 4.0, taşıtlar ve şehir sürücüleri için son derece iyi tasarlanmış ve uygulanmış bir bisiklettir. Daha fazla biniciyi bir Vado sahibi olmaktan alıkoyan tek engel fiyattır. 4.000 $ 'da, bir banliyö e-bisikleti için kesinlikle yüksek fiyatlı bir tekliftir - bu miktar için iki Aventon Seviyesi satın alabilir ve aksesuarlar için hala biraz paranız olabilir. Bununla birlikte, Specialized Turbo Vado 4.0'ın bu yüksek fiyat etiketi ile daha rafine ve entegre bir sürüş deneyimi, üstün frenler ve aktarma organları, kullanılabilir bir süspansiyon çatalı ve motorunuzun servis gerektirmesi durumunda küresel bir bayi ağı geliyor.

Kaynak: Bicycling   

bike-4575509.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.