Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 6 Eylül , 2021 Admin Gönderi tarihi: 6 Eylül , 2021 Renault Megane E-Tech Electric Pil Kaynaklı Yangınları önlemek için özel olarak tasarlanmıştır Renault'nun Megane modeli, 1990'ların ortalarından beri Fransız otomobil üreticisinin ürün yelpazesinin temel taşı oldu ve model, hatchback'lerden sedanlara, vagonlara ve hatta üstü açılır bir arabaya kadar çeşitli biçimler aldı. Bununla birlikte, hiçbir zaman böyle bir şeye benzemediğini söylemek doğru olur. Pazartesi günü IAA Münih Motor Show'da görücüye çıkan bu Renault Megane E-Tech Electric, isim plakasının geleceğinin sadece bir SUV değil, aynı zamanda bir EV olduğunu gösteriyor. Gerçek şu ki, Megane E-Tech'in temel özellikleri oldukça sıradan (bunlar hakkında daha fazlasını aşağıda okuyabilirsiniz), ancak bu model, tüm ülkelerdeki tüm markalar için daha güvenli EV'lerin yolunu gösterebilecek ilginç bir yeniliğe sahiptir. Renault'ya göre, E-Tech, bir elektrik yangınını söndürmeye çalışırken "kurtarma ekiplerinin kullanması için özel bir erişim" sunuyor. Otomobil üreticisi ve Fransız itfaiyeciler arasındaki bir ortaklıktan doğan Renault, çoğu elektrikli araçla 1 ila 3 saat sürebilen bir pil yangınını beş dakika gibi kısa bir sürede söndürmenin mümkün olduğunu söylüyor. Aşırı şarj veya hasarlı paketlerden kaynaklanan termal kaçak olayları da dahil olmak üzere EV pil yangınlarının, yangınlar son derece sıcak olduğu ve geleneksel yangın söndürme ekipmanı ile söndürülmesi zor olduğu için acil durum çalışanları için oldukça sorunlu olduğu kanıtlanmıştır. Yangın olmasa bile, lityum iyon pil paketlerinde bulunan çok daha yüksek voltaj, ilk müdahale ekipleri için bir güvenlik riski oluşturur. İlgili temel özellikler arasında, aracın güvenli bir şekilde nerede kesileceği ve ayrıca pil ve hava yastıklarının nerede bulunduğuna ilişkin bilgiler de dahil olmak üzere, aracın güvenlik planına hızlı bir şekilde erişmek için acil durum çalışanları tarafından taranabilen ön camdaki bir QR kodu bulunur. Son olarak, arka koltuğun altına yerleştirilmiş bir akü ayırma anahtarı var. Aracın geri kalanına gelince, Renault'nun yepyeni sadece elektrikli CMF-EV platformunda oturan Megane E-Tech'in çapraz şekli, geçen yılın Morphoz konseptinden ilham aldı. Bu üretim modeli, showcar öncülü gibi şekil değiştirmese de, E-Tech Electric, %100 geri dönüştürülmüş döşemeden oluşan bir iç mekan ve araçtan şebekeye şarjdan oluşan bir iç mekan dahil olmak üzere çok çeşitli ileri görüşlü, sürdürülebilir teknolojiye sahiptir. Megane'ın yardımcı olduğunda bir sahibinin evine gücü geri beslemesine izin verecek. Kabinin kalbi, Google'ın Android Otomotiv İşletim Sistemine dayalı yeni bir Open R bilgi-eğlence mimarisidir (daha yeni Volvo ve Polestar modellerinden farklı olarak). Üst düzey modellerde 12,3 inç dijital gösterge kümesinin yanı sıra 12 inç multimedya ekranı bulunur, ancak temel modellerde bile 9 inç ekran bulunur. Renault'nun Megane E-Tech'i, sadece 130 beygir gücü ile sınırlı bir taban trimi dahil olmak üzere iki güç aktarma organı ile sunulacak veya 0'dan 60'a kadar iyi olan, hala mütevazı 215 hp ve 221 pound-feet torka sahip premium bir seçenek var. -mph süresi 7.4 saniye. Model, hem 40 kilovat saat hem de 60 kWh pil paketleri ile sunulacak, ilki 186 mil menzil için iyi ve ikincisi 292 mil daha güçlü (kuşkusuz Avrupa'nın daha esnek WLTP test döngüsüne göre hesaplandı). Hangi paket boyutunu seçerseniz seçin, Megane E-Tech, 30 dakikada 186 mil menzili (WLTP) yenileyen 130 kW hızlı şarj istasyonlarından yararlanabilir. Renault, Renault Megane E-Tech Electric'in Avrupa bayilerinde ne zaman satışa sunulacağını henüz açıklamadı. Kaynak: Road And Show
Önerilen İletiler
Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın
Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...
Bir Hesap Oluşturun
Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!
Yeni Bir Hesap OluşturunGiriş Yap
Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.
Giriş Yapın