Jump to content

GoCycle, dördüncü nesil katlanır e-bisikleti sunar


Recommended Posts

  • Admin

GoCycle, dördüncü nesil katlanır e-bisikleti sunar

Eski McLaren tasarımcısı Richard Thorpe'un orijinal GoCycle'ı piyasaya sürmesinin üzerinden 12 yıl geçti. Şimdi, şirketi Karbon Kinetics Limited, Thorpe'un "iki tekerlekli elektrik rüyası" dediği şeyi yaratmak için en son malzeme teknolojisi ve ağırlık tasarrufu mühendisliğini kullanarak dördüncü nesil e-bisikletini piyasaya sürdü.

BB1fa4iA.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l

En büyük değişiklik, hidroformlu alüminyum ön çerçeveyi enjeksiyonla kalıplanmış magnezyum tahrik bölümüne bağlamak için şimdi bir karbon fiber iskelet kullanan çerçevede geliyor. Yarış arabası tabiriyle, monokok şasidir.

Açıkça görülüyor ki, bu tür bir son teknoloji inşaat maliyeti olacak ve GoCycle öyle. Fiyatlar 3,999 dolardan başlıyor ve 5,999 dolara kadar çıkıyor ki bu 3,399 ila 4,999 dolarlık Harley Davidson Seri 1'den fazla. Yine de Harley uzay çağı malzemelerinden yapılmamış; GoCycle'ın 37'si (destek ayağı hariç) ile karşılaştırıldığında, önceki nesle göre 2,2 kiloluk bir gelişme olan 59 pound ağırlığında.

Harley, GoCycle'ın diğer şahıs hilesini de gerçekleştirmiyor - bir araba bagajında veya makul büyüklükte bir bölmede düzgünce istiflenecek kompakt bir pakete katlanma yeteneği. Bunu başarmak sadece 10 saniye sürer ve daha sonra bir seyahat çantasında taşınabilir (ayrı satılır) veya bir bebek arabası gibi tekerlekli olarak taşınabilir.

G4, tek taraflı ön çatala yerleştirilmiş yeni bir elektrik motoruyla birlikte gelir. GoCycle, kesin rakamlar verilmese de daha fazla güç ve tork sağladığını söylüyor. Temel modeller 40 mil menzile sahipken, daha yüksek özellikli G4i ve G4i + modelleri 50'ye kadar çıkabilir. Buna karşılık, birinci sınıf Seri 1 bisikletler 105 mil yol alabilir. Elbette kendiniz de pedal çevirebilirsiniz.

Tam şarj, donanıma bağlı olarak 3 ila 3,5 saat gerektirir. Çıkarılabilir lityum iyon pilin kapasitesi açıklanmadı, ancak önceki nesil GoCycles, trim bağımlı 300 Wh veya 375 Wh depolayan 13,7 Ah, 22 voltluk iki versiyon kullanıyordu.

MotoGP motosikletlerinden ilham aldığı söylenen ve daha iyi kavrama sağlamak için silika bileşiği ile aşılanan lastiklerle birlikte daha fazla yarış ipucu geliyor. Artan hava hacmi, sürüşü de desteklemeye yardımcı olur. GoCycle'ın kokpit olarak adlandırdığı şeyin, F1 arabalarından ilham aldığı söylenirken, öngörülü vites değişimleri ve DRL'ler modern yol arabalarından bir sayfa alıyor.

Dördüncü nesil GoCycles ayrıca gidonlara bir USB şarj bağlantı noktası ve BLE (düşük enerjili Bluetooth) bağlantısı ekler. Şirket, çamurluklar, ışıklar ve sepet rafı da dahil olmak üzere bir dizi ek aksesuar da piyasaya sürmeyi planlıyor (ancak G4'ler aynı zamanda mevcut yan çantalar ile geriye doğru uyumlu olacak).

GoCycle, özel renkler ve hafif bir karbon fiber tekerlekle gelen sınırlı bir piyasaya sürülen G4i + sürümü sunacak. Şirket şimdi ön siparişleri alıyor.

GoCycle, ilk olarak Autoblog'da 30 Mart 2021 Salı 19:01:00 EDT'de görünen dördüncü nesil katlanır e-bisikleti sunar. Lütfen yayın kullanım şartlarımıza bakın.

Kaynak: autoblog

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Примечание: Ваше сообщение будет проверено модератором перед отправкой.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.