Jump to content
Sign in to follow this  
Admin

Muhtemelen yaptığınız 8 yemek hazırlama hatası ve bunlardan nasıl kaçınılır

Recommended Posts

Muhtemelen yaptığınız 8 yemek hazırlama hatası ve bunlardan nasıl kaçınılır

BB11KplD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Yemek hazırlama, hafta boyunca sizi hazır yemeklere sahip olmanızı sağlamak için kullanışlı bir yol olabilir. Ayrıca, size zaman kazandırabilir ve her gün ne yiyeceğinizi tahmin etmeyi tahmin edebilir.

Ancak yemeklerin uygun şekilde hazırlanması her zaman kusursuz değildir.

Kaçınmak isteyeceğiniz bazı yaygın yemek hazırlama hataları.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11KplP.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Mutfağınızı stokta bulundurmamak dağınıklığa ve son dakika alışveriş gezilerine yol açabilir.

Yemek hazırlığının ilk kuralı, özellikle daha uzun raf ömrüne sahip malzemeler söz konusu olduğunda mutfağınızı temel malzemelerle doldurmaktır.

Kayıtlı diyetisyen Becky Kerkenbush, yemek hazırlığına hazır bir mutfağın pirinç, yulaf, dondurulmuş meyve, dondurulmuş veya konserve sebzeler, pişirme spreyi ve yağı, dondurulmuş protein (tavuk, balık vb.), Otlar, baharatlar ve konserve gibi temel bileşenlere sahip olacağını söyledi. baklagiller ve fasulye.

Bu malzemelerin kiler, buzdolabı veya dondurucunuzda ne kadar süreceğini anlamak için ABD Tarım Bakanlığı'nın FoodKeeper uygulamasına göz atın.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11KplZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Tüm öğünlerinizi haftada bir defada hazırlamakta ısrar etmek çok stresli veya pratik olmayabilir.

Tüm öğünlerinizi bir seferde dışarı atmak güzel olsa da, yaşam tarzınıza daha iyi uyuyorsa haftada bir kereden fazla hazırlamaktan korkmayın.

Kerkenbush, Insider'a daha lezzetli yemekler ve muhtemelen daha iyi gıda güvenliği uygulamaları için haftada iki kez hazırlanmak için iyi bir kural olduğunu söyledi.

Ve haftada birden fazla kez hazırlanma fikri biraz zor geliyorsa, yavaş başlamayı düşünün.

Kayıtlı diyetisyen ve RSP Nutrition'ın eski beslenme danışmanı Monica Auslander Moreno, çok erken işliyormuş gibi hissediyorsanız, bir seferde bir kahvaltı, bir öğle yemeği veya bir akşam yemeği almayı düşündüğünü söyledi.

Insider, "Bir seferde tam bir haftalık yemeği fırlatmaya çalışmayın, bu çok stresli. Bunun yerine, repertuarınızı gittikçe inşa edin."

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11Kxy9.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Alışveriş yapmadan önce ödevinizi yapmıyorsanız potansiyel olarak para ve yemek harcıyorsunuz demektir.

Markete gitmeden önce bir plana sahip olmak akıllıca olur, böylece zaman ve para israfını önleyebilirsiniz.

Markete hazırlanmak için Moreno, tariflerinizi önceden seçmenizi ve hizmet etmeniz gereken kişi sayısına göre alışveriş listeleri oluşturmanızı önerir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11Kriu.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Yiyecekleri doğru şekilde saklamamak, boşa veya şımarık yemeklere yol açabilir.

Alüminyum folyo ve plastik sargı yemek hazırlama için en iyi araç olmayabilir.

Yiyecekleri taze ve düzgün bir şekilde parçalara ayırmak için Kerkenbush, yemekleri sıkı bir contaya sahip ayrı kaplarda saklamanız gerektiğini söyledi. Hazırlanan kaplarınızı buzdolabına veya dondurucuya koymadan önce etiketlemek ve tarihlendirmek de yararlıdır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11KvOM.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

İhtiyacınız olandan daha fazla yiyecek hazırlamak israfa ve strese yol açabilir.

Büyük bir grubu beslemiyorsanız, özellikle hazırlık süreniz kısıtlıysa, muhtemelen onlarca öğün hazırlamanız gerekmez.

Kayıtlı diyetisyen ve "Sağlıklı Yemek Hazırlama Kitabı" ve "Yeni Başlayanlar için Akıllı Yemek Hazırlama" nın yazarı Toby Amidor, "Rahat olduğunuz ve stres ve yemek israfını en aza indirmenize gerçekten yardımcı olmanız gerektiği kadar yiyecek yapın" dedi. İçeriden.

Her hafta kaç öğün hazırlanacağına karar verirken, bir yemeğin üst üste birkaç gün yedikten sonra yorulup yorulmayacağını düşünün. Ayrıca, hazır yemekler getirmenizi gerektirmeyen yaklaşan seyahatler veya sosyal katılımlar için önceden plan yapmak iyi bir uygulamadır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11KlEl.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Bir programı takip etmemek yemek hazırlamayı daha zor hale getirebilir.

Amidor, yemek hazırlamayı kolaylaştırmak için uygun bir program oluşturmanızı ve izlemenizi önerir.

Insider, "Yemek tarifleri seçmekten ve haftalık menünüzü oluşturmadan yiyecek alışverişine ve yemek pişirmeye kadar, yemek hazırlamaya ilişkin adımların her birini ne zaman yapacağınızı planlamanız gerekiyor."

Son dakikaya kadar önemli görevlerden ayrıldığınızda ve her şeyi yapmak için uğraştığınızda, yemek hazırlamayı tamamen bırakma olasılığınızın daha yüksek olduğunu söyledi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11KxyJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Ekstraları dondurmamakla, bonus yemeklerden mahrum kalırsınız.

Buzdolabınızda yüksek istiflenmiş kaplar çok fazla yiyecek gibi görünmese de, özellikle lazanya veya biber gibi doyurucu yemeklerle, bir hafta içinde yiyebileceğinizden daha fazla öğünle sonuçlanma şansınız vardır.

Amidor, "Bu, bireysel boyutlu kapları dondurmak için mükemmel bir zamandır, böylece yolda meşgul olduğunuzda lezzetli bir yemek hazırlayabilirsiniz." Dedi.

Neyse ki, Foodsafety.gov'a göre, en çok pişmiş etleri ve artıkları en az bir ay boyunca güvenle dondurabilirsiniz. Bazı yiyeceklerin iyi donmadığını veya uzun süre dondurulmaması gerektiğini unutmayın, bu nedenle hazırlanan yemeklerinizi kaldırmadan önce gıda güvenliği yönergelerini kontrol etmek isteyeceksiniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BB11Kpo8.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Yemekleri konteynırlara önceden paketlememeniz, porsiyon boyutlarınız yolun altından kalkabilir.

En kısa sürede yiyeceklerinizi bölümlere ayırmanız önemlidir. Bunu yapmazsanız, muhtemelen yemek hazırlama programınızı başlatacaksınız.

"Planınız bir tabaktan dört öğün çıkarmaksa ancak bunları kaplara önceden paketlemiyorsanız, planladığınızdan bir veya iki öğün daha az olabilir," dedi Amidor.

Ayrıca, porsiyonlarınızı planlamamakla, planladığınızdan daha fazla veya daha az kalori tüketebilirsiniz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.