Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Bu 1,1 Milyon Dolarlık Elektrikli İtfaiye Aracı Çok Özel

BBYhx8e.img?h=401&w=799&m=6&q=60&o=f&l=f

Business Insider, teknoloji ekonomisi merkezi Menlo Park, California'da devrim niteliğinde bir elektrikli itfaiye aracı sipariş etme planlarını reddettiğini bildiriyor. İtfaiye bölgesinin yönetim kurulu “hayır” oylarının maliyetini düşürdüğünü söyledi: kamyon sevk edildikten ve sertifikalandırıldığında 1,1 milyon doların üzerinde.

Bu noktada, kamyon hala esasen bir kavram. Tasarımcısı Avusturya merkezli Rosenbauer, dünyanın en büyük itfaiye araçları üreticilerinden biridir. Rosenbauer, yangın ve kurtarma kamyonlarının yanı sıra bu araçların havalimanlarında kullanılmak üzere özel versiyonlarını üretiyor. Şirket, 1866 yılında kuruldu ve itfaiye araçları dünyasındaki mirası ve nüfuzu, tamamen elektrikli konseptinin, dünyanın dört bir yanındaki itfaiye departmanlarında çok fazla kafa değiştirdiği anlamına geliyor.

Ambulanslar ve hatta polis timi otomobilleri gibi bazı acil durum araçları, tüketici araçlarından sonradan donatılabilir veya sadece küçük farklılıklar ile üretilebilir. Danimarkalı ambulans şirketi Falck, bu yılın başlarında elektrikli bir ambulans başlattı, ancak Falck ambulans hizmetleri satıyor - bu araçları kendileri yapmıyor. Rosenbauer, BMW veya Volkswagen'den motorlar getiriyor, ancak aksi takdirde sıfırdan özel itfaiye araçları üretiyor.

BBYhx8i.img?h=668&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Rosenbauer Concept İtfaiye Aracı (CFT), itfaiyeci demografik özelliklerine ve kentsel ve kırsal bağlamlarda kaç departmanın çalıştığına bağlı olarak değişikliklerle modern ortamlarda yangınla mücadele için tasarlanmıştır. CFT, yaklaşık 6 ila 19 inç aralığında, sürüş için yükseltilebilir ve sahnede servis için indirilebilir. Uzaktan kumandalı bir "paletli", itfaiyecilerin ihtiyaç duyduğu her şey için 1.600 kilogram taşıyabilir. İç mekan modülerdir, yani departmanlar tankları ve diğer ekipmanları ihtiyaçlarına göre kurabilir.

CFT'nin iki elektrik motoru 30 dakika sürüş artı su pompası çalışması için güç sağlar ve dizel jeneratör motor veya pompa ve diğer sistemler için yedek güç kaynağı görevi görür. Ayarlanabilir duruş, sürüş sırasında forklifti daha dengeli tutar ve sınıfındaki diğerlerine göre dar bir gövdeye ve dar dönüş yarıçapına sahiptir. Ayrıca, CFT dokunsal geri bildirim ve arka görüş kameraları ile donatılır, böylece istasyondaki veya olay yerinde etrafındaki insanlar için daha da güvenli hale gelir.

İtfaiye araçları, diğer herhangi bir araca kıyasla olağanüstü ekipman ve güce ihtiyaç duyar. Bu aynı zorluklar, tamamen elektrikli bir versiyon yapmanın neden bu kadar önemli olduğudur ve Rosenbauer, itfaiye araçları hakkında renk de dahil olmak üzere diğer fikirleri güncelleme fırsatı yakaladı. Elektrikli kamyon, bazı Avrupa polis departmanları tarafından popüler bir renk olan parlak kireç yeşili boyalı, ancak Amerika Birleşik Devletleri'nde bir tür başlangıçsız.

BBYhFo4.img?h=748&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Menlo Fire District web sitesinde, yaklaşmakta olan elektrikli oylamayla ilgili açıklama yazısı, “hayır” oyuna yol açan endişeler hakkında bazı alametler içeriyor: “Endişelenmeyin, kamyonu satın alırsak, kırmızıya boyanacak, üç yedekli bir güç sistemi ve itfaiye pompalayan bir ön hat yerine hafif bir görev Kurtarma olarak kullanılabilir. ”Ve departman, ilk 10 Rosenbauer elektrikli kamyondan biri için 200.000 dolarlık depozitonun tamamen iade edildiğini vurguladı.

Hafif bir yangın kurtarma aracı için bir milyondan fazla dolar kulağa aşırı geliyor, ancak genel olarak itfaiye araçları zaten çok pahalıya mal oluyor. Rosenbauer elektrikli kamyonun kurtarma ve pumper'ının kombinasyonuna yeni benzer araçlar 500.000 dolar ve üstü, eski kullanılmış versiyonlar bile 200.000 dolar. Özelleştirilmiş versiyonlar çok daha pahalıdır: Delaware itfaiye merkezi Dover, web sitesinde “Mevcut ekipmanlarımızla karşılaştırılabilir bir platform kepçeli merdiven kamyonunun değiştirme maliyeti yaklaşık 930.000 dolar” diyor. "Bu, kamyona donanım sağlayacak ekipman için 150.000 ila 200.000 $ arasında bir yer içermiyor."

İtfaiye araçlarının sürekli artan yüksek maliyeti, yeni teknolojinin benimsenmesinde yaygın bir gecikmeye neden oldu - değişme konusundaki isteksizlik nedeniyle değil, 20 yaşındaki bir kamyonun maliyeti ile güncellenmiş 2019 dolarları arasındaki doğal bir boşluk nedeniyle değiştirme. 2011 raporunda, hizmette olan itfaiye araçlarının yaklaşık yarısının 15 yaşından büyük olduğu tahmin edilmektedir. Menlo Park, elektrikli bir kamyonun dik fiyatına hayır dedi, ancak yerel ABC7, Santa Cruz yakınlarındaki itfaiyecilerin lastikleri tekmelediğini ve dalmaya karar verebileceğini bildirdi. Birisi ilk olmalı ve teknoloji açısından zengin Körfez Bölgesi harika bir aday gibi görünüyor.

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.