Jump to content
Sign in to follow this  
Admin

Hyundai yakıt hücreli kamyon konsepti Tesla kamyonun havasını söndürecek görünüyor

Recommended Posts

Hyundai yakıt hücreli kamyon konsepti Tesla kamyonun havasını söndürecek görünüyor

AAJuNDZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Tasarım 20. yüzyılın başlarından ortalarına kadar iyimserlikle doluydu. Art deco ve "roket çağı" görünümü zımba oldu. Hyundai, genellikle yaratıcılıkla dolu olmayan bir alan için bu duyguları kullanıyor: yarı kamyonlar.

AAJuNE4.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Hyundai, Pazartesi günü Hyundai HDC-6 Neptün'ü, Tron ve I, Robot arasındaki bir haç gibi görünen bir hidrojen yakıt hücresiyle çalışan yarı kamyon olduğunu açıkladı. Çarpıcı görünümü Atlanta'daki Kuzey Amerika Ticari Araç Şovu'nu süsledi ve eşsiz yarı konseptiyle ilgili birkaç ayrıntı aldık.

En önemlisi, Neptün adı Roma deniz tanrısını onurlandırıyor. Sonuçta deniz, dünyanın en büyük potansiyel hidrojen yakıtı kaynağı olabilir. Otomobil üreticisi, en son Nexo geçiti ile yakıt hücresi binek araç programından çok şey öğrendiğini ve bu derslerin HDC-6 Neptün'ü şekillendirmeye yardımcı olduğu anlaşılıyor.

AAJuNE9.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bir hidrojen yakıt hücresi güç aktarma organı ile şirket, tasarımcıların yarıya temiz bir levha yorumuyla baktığını söyledi. Ancak bir şey çok belirgindir. Güç aktarma sistemi çok fazla soğutmaya ihtiyaç duyduğundan, ızgara HDC-6 Neptün'ün tüm alt kısmı boyunca uzanır.

Hyundai, sıfır emisyonlu kamyonların çevreyi karbondan uzaklaştırmakta büyük rol oynayacağına inandığını söyledi. Açıkçası, bu kamyon da bunu yaparken de muhtemelen iyi görünecek. Hyundai, özellikle art deco'dan yakıt hücresi kamyon konsepti için bir etki olarak bahseder: Tasarımcılar 1930'lardaki tren istasyonlarına yakından baktılar. Sadece zarif görünmekle kalmaz, bu tasarım form ve işlevle de evlenir. Bir örnek olarak, ızgara geri çekilebilir adımları birleştirmektedir. Ek olarak, geleneksel takas motorunu ve geleneksel tasarımları değiştirerek Hyundai, verimliliği korurken oldukça inanılmaz ergonomi elde ettiğini söyledi.

AAJuLhx.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

İç dünyadaki gerçek dünya fotoğraflarının eksikliğine bakılırsa, bu konseptin gerçek bir kabin olmadığını hayal etmek zorundayım. Bununla birlikte, kaplamalar, dikdörtgen camın etrafına ekran örttüğünü ve hala bir direksiyon simidi olduğunu göstermektedir. Bununla birlikte, görünüşe göre, pedallar yoktur. Tezgah koltuğunun genellikle yer kapladığı alan, aralarında cıvatalı orta konsol bulunan iki kaptanın koltuğuna sahiptir. Son olarak, öne çıkan bir baş üstü gösterge ekranı (HUD) da ön cama yansıtılır.

Hyundai, kesinlikle ABD ticari araç pazarına girmeye hazır olduğunu ve HDC-6 Neptune gibi bir şeyin buraya geldiğinde bir üretim yarıya ilham verdiğini görebildiğimizi söyledi. Şu anda, denemeler için İsviçre'de 1.600 yakıt hücresi yarığı işletiyor. Şirkete göre ABD bir sonraki güvertede.

AAJuSfw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.