Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2019 Popüler Mekanik Otomotiv Mükemmellik Ödülleri


Önerilen İletiler

  • Admin

2019 Popüler Mekanik Otomotiv Mükemmellik Ödülleri

BBW2I9L.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu yıl yola çıkan pek çok havalı makine var. Ford GT'ye bir motor kıskanıyorum sözü veren bir Shelby GT500'ümüz var. Yeni bir Toyota Supra var. Cadillac’ın ikiz turbo V-8 binası. Ram'ın 1000 lb-ft torku var. Muhteşem, hepsi. Ancak biraz daha ileriye baktığımızda, çılgınca farklı ulaşım biçimleri potansiyeli, titizlikle yaklaşıyormuş gibi hissediyor.

Evet, biliyoruz ki, 1998'de de buna inanmış ve tamamen yanılmış olabilirsiniz. Ama bu sefer haklı olduğumuzu düşünüyoruz. Ve kayıtsız zıplayan pod'ların WeWork'tan SadVille'e kayıtsız sürüş avcıları koymasıyla ilgili değil. Elektrikli kumul arabalarından bahsediyoruz. Üç saniyede sıfırdan 60'a kadar olan toplama kamyonları. Porsches kadar hızlı çalışan porsiyonlar her şeyi yapar. Ve bunlar sadece EV seven Buckminster Fullers'ın dilek listesi fikirleri değil. Bunların hepsi aslında yakın olan (Porsche Taycan), sözde yakın olan (Rivian R1T kamyon, şimdiden 2020'ye yönelik üretim ile sipariş öncesi kullanıma hazır) ya da en azından Cenevre Otomobil Şovu'nda piyasaya sürülen Volkswagen'in e-buggy konsepti. VW'nin yeni modüler elektrik platformuna biner).
Birkaç yıl önce, şok edici derecede korkunç Bay Patates Kafa Google otomobiline bakan ve Fox vücut Mustang'larını istifleme bileşiklerinizde biriktirmeye başlamış herkese, diyelim. 2022 dolaylarında otomobil pazarı tam olarak beklediğimiz gibi çıkmayabilir, ancak iyi şeyler yolda. Bizimle birlikte söyleyin, Volkswagen’in duyabileceği kadar yüksek sesle: Elektrikli kumsal arabalarının olması gerekiyor. Harika bir şey, sadece olabilir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2PUq.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Otomobili: Kia Niro EV

FİYAT kredisinden sonra 30.000 ABD Doları (tahmini)

RANGE 239 mil

POWER 201 hp, 291 lb-ft tork

MEVCUTTUR 13 eyalette, bugüne kadar. Ancak, herhangi bir durumda benzer bir Hyundai Kona sipariş edebilirsiniz.

BBW2PUx.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

İki çeşit amaca yönelik elektrikli otomobil var: seksi, hızlı ve pahalı (Teslas, Jaguar I-Pace) veya erdem sinyalli uygun fiyatlı uzun vagonlar (Nissan Leaf, Chevrolet Bolt). Her iki durumda da, "Hey, bana bak!" Elektrikli araba kullanıyorum! ”Kia Niro EV ve Hyundai kuzeni Kona Electric, görkemli ve kararlı bir şekilde normal olan ilk uzun menzilli elektrikli otomobillerdir. Aslında, gazla çalışan versiyonlar da var. Bu olanlar zar zor farklı görünüyor. Ancak onların varlığı, elektrikli versiyonların üstünlüğünü vurgulamaya hizmet ediyor. Ses yok. Yağ değişimi yok. Benzin istasyonu yok. Anlık tork ve birçoğu. Neden başka bir şey istiyorsun?

BBW2PUJ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Belki de çok fazla yol gezisi yaptığınız için. Niro EV'yi bir zorluğa sokmak için Washington DC'de bir tane almaya karar verdim ve 345 mil geri Kuzey Carolina'ya götüreceğim. DC hızlı şarj altyapısının gün geçtikçe büyümesiyle birlikte, soru bu tür bir seyahat yapıp yapamayacağınız değil, durmak istediğiniz bir şey değil. Niro EV, kabul edilebilir bir araba yolculuğu aracıdır.

Yılın Otomobili: Kia Niro EV

Artık birkaç elektronun israfına girebileceğime emin olduğumdan, gaz pedalını döşedim ve 291 lb-ft torkun kesinlikle ön lastiklere eziyet edeceğini öğrendim. Niro’nun çekiş kontrolü, çalışmalarını sınırlarını aşmak için yapıyor, ancak bir kez hareket halindeyken tam modayı elde edersiniz. Stop lambalarından sessizce uzaklaşarak eğlenmek çok eğlenceli. Niro EV'nin iki kişiliği var: sabit hızda sessiz ve uzak lüks kruvazör ve tam gaz giderken sıcak tarama.

Yola çıktıktan yaklaşık altı saat sonra araba yoluma sürdüm, ev şarj cihazımı taktım ve sanırım, bu kolaydı. Ve öyleydi. Niro, trafikte kaybolan küçük ve sevimli bir geçit. Uygun fiyatlı. Çok fazla menzili var. Kısacası, Niro EV fedakarlık istemiyor. Ve bu tam da elektrikli araçlara kitlesel bir hareket başlatan araba türüdür. Çünkü bir servet ödemeniz ya da moda pistinde yaşamanız gerekmediyse, sürekli olarak bu aralık numarasını terletmek zorunda kalmadınız, neden bir EV alamayacaksınız? Bu, Niro EV'nin sizi düşünmeye zorladığı bir soru. Çünkü bu sadece normal bir araba, ama çok daha iyi.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2PUV.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Corossover : Mazda CX-5

BAZİ FİYAT $ 26,795

GÜÇ (2.5T) 227 hp (normal gaz), 250 hp (premium), 310 lb-ft tork

İkiz turbo dizel

Sana kaç kere söylemek zorundayız? Mazda CX-5'i sürün. Ciddi anlamda. Lütfen. Başka bir şey düşündüğünü biliyoruz, ama sadece bizi mizahla ve CX-5'i sür. O zaman başka bir şey istersen, tamam. Ancak Mazda CX-5'i yenmek çok zor. Geçen yıl, belki de daha güçlü bir motora, doğal olarak mükemmel emişli 2.5 litrelik doğal motorlu bir motorun sağlayamayacağı hızda bir dönüş isteyen sürücüler için bir seçenek seçeneğine ihtiyaç duyabilirdiniz. Yapıldı: Artık 250 beygir gücü ve çirkin bir 310 lb-ft tork ile mevcut bir turboşarjlı versiyonu var. Ayrıca kahverengi nappa deri ile döşenmiş ve ahşap kaplamalarla süslenmiş Euro luxwagen'e uygun bir iç tasarıma sahip yeni bir Signature Döşeme de bulunmaktadır. O kadar yüklü, tek seçenek şık boya işleri (aynı zamanda lüks otomobil kalitesinde).

Ama bu sadece lüks, izole bir kruvazör değil. CX-5'i sürmek harika. Bir niyet beyanı: CVT aktarımı yoktur, çünkü Mazda CVT'lerin eğlenceli olmadığına karar verdi. CX-5, sürüş zevkini arttırmak, girişte torku kesmek ve tekerleği düzeltirken dış lastiği frenlemek için stabilite kontrol sistemini bile kullanıyor. Bunların hiçbirini farketmiyorsunuz - arabanın sürüş için iyi olduğunu düşündüğünüzü algılıyorsunuz. Bu gerçekten bir geçit için bizim platonik idealimiz: rozetin dikkatini çekmek için yalvarmayan uygun fiyatlı bir araçta lüks bir sürüşün malzeme kalitesi, özellikleri ve direksiyondan armağanlaması. Mazda CX-5'i sürün. Ciddi anlamda.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2FVO.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Hatchback'i: Volkswagen GTI

Fiyatı $ 28,490

Güç 228 hp (birinci sınıf yakıt), 258 lb-ft tork

Manuel şanzımanlı, ekose kumaşlı iç kısım ile sipariş verdik.

Geçen yıl Volkswagen, 2026'da yeni nesil içten yanmalı motorların piyasaya sürüleceğini açıkladı. Bu da sonuncusu olacak, çünkü VW elektrifikasyon konusunda büyük bir hal alıyor. Hala yarattığı türün referans noktası olan GTI ile daha fazla eğlenmeyeceklerinden şüpheleniyoruz. Eğer bir GTI sizi gülümsetmiyorsa, yüzünüz kırılır.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2LjA.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Kamyonu / Pikap: Ram 1500

BAZİ FİYAT $ 33,490

GÜÇ (HEMI) 395 hp, 410 lb-ft tork

HAVA SÜSPANSİYONU YÜKSEKLİK AYARLIĞI 4.1 inç

Okul çağındaki çocuklar, başarılı olmak için ironik bir ayrılma cephesinin arkasındaki hırslarını gizlemeyen ve başarılı olmaya çalışan diğer öğrenciler için aşağılayıcı bir terime sahiptir: “deneyin”. 2019 Ram 1500 tam boyutlu bir zorunluluktur. kamyon ve bununla gurur duyuyorum. Özellikle meraklısı süslemelerinde iç kısım, Tesla boyutlu dokunmatik ekranı ve mat ahşabıyla Avrupa lüks araçlarının ölçüsünü alabilir. Mürettebat kabini, arka koltuğun yaslanabileceği kadar geniştir.

Ram’ın süspansiyonu - standart kurulum veya isteğe bağlı olarak yüksekliği ayarlanabilen havalı süspansiyon, yaprak yaylarından vazgeçmeye cesaret taşıyan tek boyutlu kamyondan bekleyeceğiniz yumuşak sürüş ve hassas kontrol sağlar. İleriye dönük mühendislik, kaputun altında uzanıyor; burada Ram'ın eTorque sistemi (V-6'larda standart ve V-8'lerde isteğe bağlı), kesintisiz stop-start ve çekime olanak sağlamak için elektrikli motorlu bir 48 volt sistemi ve lityum pil kullanıyor. V-8 kamyonlarda 130 rb-ft'ye kadar düşük devirlerde ekstra tork. Ve elbette, ahır kapısı tarzını aşağıya çeviren ya da açabilen hile bir bagaj kapağı da var. Bu akıllı bir kamyonet, çocuklara söylediklerimizin bir özeti: Sıkı denemek iyidir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2Nnp.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Lüks Aracı: Jaguar I-Pace

FIYAT 70,525 Dolar (eksi 7.500 Dolar vergi kredisi)

POWER 394 hp, 512 lb-ft tork

RANGE 234 mil

SIFIR – 60 4.5 saniye

Tesla Model S'nin ilk EV beklentilerini yükselttiği, ilk yarışmacının gelmesinin yedi yıl alacağını ya da Jaguar'ın onu kurmanın şirketi olacağını tahmin edemeyeceğimizi tahmin edemezdik. Ama biz burada sadece herhangi bir Jaguar'dan farklı olarak değil, piyasadaki diğer lüks otomobillerden farklı olarak I-Pace ile birlikteyiz. Hiç merak ettiyseniz, “Şirket daha fazla sermayeye ve daha iyi bir iç mekana sahip olsaydı, bir Tesla nasıl görünürdü?” İşte cevabınız. I-Pace her zamanki EV ambalaj avantajlarını tahakkuk eden, içte ve dışta yakışıklıdır: köşelere itilen tekerlekler, ön bagaj, şanzıman tüneli veya tahrik mili kamburundan arındırılmış havadar kabin.

Ön ve arka motorlar 394 kombine beygir gücü ve 512 lb-ft torkla birleştiğinde, I-Pace, potansiyometreyi düzleştirdiğinizde veya gaz dediğimiz ne olursa olsun, o roller coaster mide kilosu verecek kadar hızlı şimdi pedal çevir. I-Pace ayrıca, en ağır bileşeni olan (batarya olacak), durmaksızın EV yol tutuşunun zeminin altına düştüğünü gösteriyor. I-Pace’in sağlam bir şirketten geleceğe köprü olma rolüne işaret eden bazı tasarım seçenekleri var: Burunda bulunan geleneksel ızgara, stereo tarafından yerleştirilen neyse ki isteğe bağlı synth vroom vroom. Fakat bir bütün olarak, I-Pace gelecek için hepimizi iyimser kılacak harika bir makine. Dünya değişiyor. Jaguar anladı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2PVn.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Off-Road Kamyonu / Pikap: Chevrolet ZR2 Bison

FIYAT $ 49,745

GÜÇ (V-6) 308 hp, 275 lb-ft tork

GENİŞ! ZR2 normal bir Colorado'dan 3,5 inç daha geniş

Ford F-150 Raptor çölde hızlı ilerlemek için tasarlanmıştır. Jeep Wrangler Rubicon, korkak izler arasında yol almak için tasarlanmıştır. Ancak Chevy Colorado ZR2 Bison, off-road disipline saldırabiliyor - bu fabrika Hammers kamyonunun kralı olana en yakın şey. Flared çamurluklar ve Multimatik amortisörler Baja tarafıyla konuşur; Üçlü kilitleme diferansiyelleri ve mevcut bir tork canavarı dizel Moab için hazır. Ve evet, şnorkel ile alabilirsiniz.

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2LjQ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Teknolojisi: Cadillac Süper Cruise

Geçen yıl, Cadillac, sihirli görünen otoyol sürücüsü asistan sistemi olan Süper Cruise'u güncelledi. İlk çıktığında, Süper Yol soluk şerit çizgileri ya da kötü hava koşulları ile karşılaştığında karışıklığa yatkındı. Şimdi o enayi sabit bir dümene sahip, şeridinizde ölü bir merkez, 75 mph şerit kayma yağmurunda kayar. Hedefinize çok daha rahat ve tazelenmiş olarak geliyorsunuz. Ve araba otobanı sürdüğün için değil, o kadar iyi kullandığı için endişelenmene gerek yoktu.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2Nns.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Sedanı: Genesis G70

BAZİ FİYAT $ 35,895

GÜÇ (3.3T) 365 hp, 376 lb-ft tork

MEVCUT MANUEL İLETİM Evet, ancak yalnızca dört silindirli modellerde

Genesis'in arabalarına gerçek isimleri vermemesi çok utanç verici çünkü G70, isimsiz alfanümerik rozetine inanan bir karizmaya sahip. Bu araba, Hyundai’nin arkadan çekişli sürücüye yaptığı ilk baskısından bu yana başarmaya çalıştığı her şeyin gerçekleştirilmesi gibi kullanıyor - yanıtlarında canlı, sadece kıyaslamalı performans istatistiklerinin bir çizelgesinden ziyade öznel bir neşe. Aktif egzoz ile bile kulağa hoş geliyor. Tabii ki, G70 hala, 4.5 saniyede sıfırdan 60'a kadar bir çift turbo V-6'nın beygir gücünden 365 beygir gücüne sahip ve bir volan için bir Rammstein CD'sine benzeyen revirlere hala vuruyor.

G70'nin iç kısmı, özellikle kapitone deriyle keskin ve dış kısmı sıkı bir şekilde sarılmış ve yakışıklı, isteğe bağlı olarak kırmızı Brembo fren kaliperleri, belirgin bir şekilde İtalyan drama hissine katkıda bulunuyor. Ancak bu bir Alfa nakavtı değil ya da bir Mercedes taklidi değil - G70 kendi arabası, Kore'nin sadece fiyattan ziyade stil ve his ve performans konusunda rekabet edebildiğini kanıtlamak için bir spor salonudur. Genesis'in her otomobilin cıvatasını, rakip olarak gördüğü üreticilerden incelediğinden eminiz. Hepsi iyiliğe geri dönmek için akıllı olacaktı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2PVF.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın Vagonu: Buick Regal TourX

FIYAT $ 29.995

GÜÇ 250 hp, 295 lb-ft tork

VE GÜVENLİK Bir piroteknik aktüatör, yaya etkilerini hafifletmek için kaputu dört inç yükseltir

Katil dört tekerlekten çekiş sistemine sahip 250 beygirlik turboşarjlı bir Alman vagonu istiyorsanız, Audi A4 Allroad'u 46.000 dolara yakın bir fiyata alabilirsiniz. Veya Almanya'da Opel Rüsselsheim tesisinde 29,995 dolara kurulu bir Regal TourX alabilirsiniz. Geçit kalabalığından ayrı duran harika görünümlü bir arabada inanılmaz bir anlaşma.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2FWh.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yılın En İyi Yeniden Tasarımları: Mercedes-Benz G-Class

Her ikisi de yeni, ama bakma. Uf.

Yeni Mercedes-Benz G Sınıfı ve Porsche 911'in retro olduğunu söyleyebilirsiniz, ancak retro kelimesinin yalnızca ölümden bir şey geri getirildiğinde geçerli olduğunu düşünüyoruz. Canlanan Volkswagen Beetle retro idi. Dodge Challenger’la aynı şeyi yap. Ancak G-Wagen ve 911 hiçbir zaman geçmedi.

Her zaman temelde şimdi olduğu gibi görünüyorlardı. G-Wagen söz konusu olduğunda, bu mutlu bir kazaydı - 1988'de kötü niyetli bir ekip oluşturma çalışması sırasında tasarımcılarının Kara Orman'da kaybolduğunu düşünüyoruz. her zamankinden daha popüler oldu. Bu yüzden mekanik donanımı (bağımsız ön süspansiyon!) Yenilediler ve bariz bir şekilde yeni ama yine de açıkça bir G-Wagen'ı, yani kirişli bir kareye sahip bir dış çizim çizdiler.

BBW2FWk.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Porsche 911

Bu arada Porsche'da, her derecedeki tüm evrimi derecesinde, her milimetrede sarkma, muhtemelen en az 15 saatlik bir şirket çapında toplantıya ve muhtemelen yumruklamalara maruz kaldığı fikrine kapılıyorsunuz. Yani, Porsche, 1999 modelinde farların şeklini değiştirmek için hala üzülüyor. Yeni 911, 911'e benziyor. Başlatılmamış olanlara göre, 2020 modelini 2010'dan ayırmak çok zor. Ancak bilenler hemen bilecek. Yeni bir 911 var. Ve kesinlikle retro değil.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2Dg3.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Haberinizin Olmadığı Fakat Çok Popüler Olan Araç: Chevy Express / GMC Savana

Geçtiğimiz yıl, General Motors Amerika Birleşik Devletleri'nde yaklaşık 100.000 Chevy Express ve GMC Savana minibüs sattı; bu araç tanık koruma programının kurumsal versiyonunda bu araçlara sahip olduğu için etkileyici. Methuselah’ın yeni yürümeye başlayan bir çocuk olduğundan beri üretimde olan minibüsler, GM’lerin medya sitesinde bile yer almadı, 2016 model yılından sonra temizlendi. Bu sırada GM, hattın bir yerinde, 2.8 litrelik Duramax mazotunu bu şeye düşürdü. Bu, yaklaşık 35.000 $ karşılığında 12 yolcu, dört silindirli bir dizel minibüs satın alabileceğiniz anlamına gelir. Kim biliyordu? Oh, tamam 100,000 siz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BBW2Nnw.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Frenlemede Özel Başarı: Porsche Yüzey Kaplama

Demir frenli rotorlar tekerleklerinizi kirli tozla karartır. Karbon frenleri pahalıdır. Şimdi, bir seçenek var: 0.1 mm'lik bir tungsten karbür tabakasında kaplanmış demir rotorları kullanan Porsche Yüzey Kaplamalı Frenler. Yüzde 30 daha fazla aşınma, yüzde 90 daha az toz ve daha kısa durma mesafeleri elde edersiniz. Oh, eğer frenler ne kadar az toz attıkları konusunda övünebilirlerse, işte böyle yaparlar: PSCB rotorlu araçlar beyaz boyalı pergeller alır.

2019'un Diğer Heyecan Verici Gelişmeleri

Nissan Kick'in Asimetrik Bose Stereo'su: Evet, sürücü için en uygun ses. Fakat ucuz bir arabada böyle güzel bir sistem elde edersiniz.

Mercedes-AMG ve Sigara Yarışı: Teknelerde işbirliğini sürdürüyorlar. Bu yılki 41 'AMG Carbon Edition 11.

Tesla Model 3 Performance'ın Ralli Becerileri: Petter Solberg tarafından ele geçirilmiş gibi. Dört tekerlekten çekiş günlerce sürüyor.

Mercedes-Benz GLE 450'nin Artırılmış Gerçeklik Yönü Sistemi: Pokémon Go gibi (bunu hatırladın mı?) Fakat daha faydalı.

Fiat 500 Abarth's Boost Gauge: Büyük, New York simitinin büyüklüğü. Bir tach olduğunu düşündük.

Revensburger 3D Porsche 911R Yapboz: 108 adet numaralandırılmıştır. Bu kolay değil.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.