Φ adba Gönderi tarihi: 24 Şubat , 2006 Gönderi tarihi: 24 Şubat , 2006 insanın yaptığı fiillere bir göz atalım iğneden ipliğe her yapyığı şey irade taşır iradesiz hiç bir işi yoktur bir örnek bir kılıç ve bu kılıca ait kını olsun biz bunları gördüğümüzde bi defa kesinlikle kendiliğinden olmadığını biliriz çünkü kılıç ve kın bir gaye için yapılmış ayrı ayrı birer alettir burda gaye açıktır yani yapanın gayesi açıktır kını kılıca kılıcıda savaşta kullanılmak üzere yapmıştır kılıç kın için asla yapılmaz kılıca şeklini veren ona o kesme işlemini yapması için ağzını keskinleştiren ve o kılıca keskin tarafını muhafaza etmesi için kının yapılması her yönden kılıç ustasının 1 kılıç ustasının muradı açıktır.irade sahibi olması 2 kılıç ustasının gördüğü açıktır birinin diğerine göre şekil vermesi 3 kılıç ustasının kudret sahibi ortada iki alet var ve ikiside iki aletin dışında başka bir varlık tarafından meydana getirilmiştir 4 ilim sahibi olduğu bunu yapmak bir ilimdir bakın gördüğümüz iki aletin ne ağzı vardı nede dili vardır ama yapan hakkında ne kadar bilgi sahibi olduk bunun gibi nazarımızı kendi vücudumuzu çevirisek kıyaslama yapacak olursak vücudu kılıcın yerine koyalım ağacı ve o ağaçtaki meyvayıda kın yerine koyarsak kın kılıca yapılmış elmada vücuda yapılmış elmanın vücuda yapıldığı zahirde açıktır vücutta ağzın içindeki dişler o elmanın dişler tarafından ezilip ezildikten sonra yutma işlemi olacaktır diş bunun için yapılmış işte kılıç ve kının sahibi olduğu gibi yani kın kime aitse kılıçta ona aittir o ağaçta ki elma kiminse şu vücutta onundur güneş göz için yapılmıştır o güneşi kim koymuşsa vücuttaki gözler onundur o yapmıştır kadın ve erkek vücut biçimleri birbirine göre yapılmış kılıç ve kında olduğu gibi ön bilgi olarak burdan başlayalım isterseniz Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 7 Mart , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mart , 2006 bu yazdıklarınıza ilave olarak şunlarıda söyleyebiliriz kainatta her şeyin bir görevi var canlı cansız herşeyin bir görevi var atlar insana binek yapılmış siz hiç gördünüzmü ata insandan başka binen başka bir varlık varmı sadece insan için ona binektir yeraltı madenlerine bakın sadece insan için insandan başka onları işleyecek yeryüzünde başka varlık yok düşününkü klavyede bir sürü düğme var her bir düğmenin bir görevi var siz diyebilirmisiniz ki şu düğme boşu boşuna konmuş hiç bir işe yaramaz diyemezsiniz kainatta da aynı şekilde herşey insan için var edilmişken insan ne için var edildi ? Alıntı
Φ adba Gönderi tarihi: 7 Mart , 2006 Yazar Gönderi tarihi: 7 Mart , 2006 her şey insan için yaratılmışken elbette insan başka bir şey için yaratıldı kendini bilip rabbini tanımakla bu nasıl olacak denirse şayet dediğim gibi akılı fikiri allah sadece belirli insanlara vermemiş böyle olsaydı haksızlık olur asla bilemeyeceğimiz bir şeyden sorumlu tutulmuş olurduk.madem allah aklı başında herkesi peygamberden haberi olan herkezi sorumlu tutmuştur mutlaka biz istedikten sonra bizim anlayabileceğimiz bir yol koymuştur o yolla onu buluruz. Alıntı
Misafir ali0_1 Gönderi tarihi: 8 Mart , 2006 Gönderi tarihi: 8 Mart , 2006 Her şey olması gerektiği gibi... Hiçbir şey boşa değil... Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 15 Mart , 2006 Gönderi tarihi: 15 Mart , 2006 defterle kalem,iğne ile iblik,kılıç ile kın her biri görünürde birbiri için yapılmış biri olmadan diğeri bir işe yaramayan iki ayrı varlıktır.her iki varlıkta bir iş için yapılmıştır.o bir iş bir zatın işidir.yani üçüncü varlığın işidir.iki ayrı varlık yapı itibarı ile yaptığı iş itibari üçüncü varlığın mülküdür.onun tasarrufundadır.buna kıyasla ağzımızdaki dişlere birinci varlık dersek ikinci varlık ağaçtaki elmadır her ikiside görünürde birbiri için yapılmış biri olmadan diğeri bir işe yaramayan iki ayrı varlıktır.her iki varlıkta bir iş için yapılmıştır.o iş bir zatın işidir.yani allahın işidir.dişide yapan elmayıda yapan bir zattır.her ikisi bir iş için o bir işde bir zatın işi olduğundan zorunlu olarak herkezin anlayabileceği açık bir delil allahın varlığına Alıntı
Φ adba Gönderi tarihi: 22 Mart , 2006 Yazar Gönderi tarihi: 22 Mart , 2006 defterle kalem,iğne ile iblik,kılıç ile kın her biri görünürde birbiri için yapılmış biri olmadan diğeri bir işe yaramayan iki ayrı varlıktır.her iki varlıkta bir iş için yapılmıştır.o bir iş bir zatın işidir.yani üçüncü varlığın işidir.iki ayrı varlık yapı itibarı ile yaptığı iş itibari üçüncü varlığın mülküdür.onun tasarrufundadır.buna kıyasla ağzımızdaki dişlere birinci varlık dersek ikinci varlık ağaçtaki elmadır her ikiside görünürde birbiri için yapılmış biri olmadan diğeri bir işe yaramayan iki ayrı varlıktır.her iki varlıkta bir iş için yapılmıştır.o iş bir zatın işidir.yani allahın işidir.dişide yapan elmayıda yapan bir zattır.her ikisi bir iş için o bir işde bir zatın işi olduğundan zorunlu olarak herkezin anlayabileceği açık bir delil allahın varlığına insanın asıl bilmesi gereken şey vücudundan ayrı bir varlık olmasıdır. insan vücudunu kullanır tıpkı bir kalemi bir çatalı bıçağı kullandığı gibi.nasılmı boğazda ses telleri var o ses telleri kendiliğindenmi konuşuyor yoksa o telleri harekete geçiren başka biri mi kendiliğinden derseniz bir sazda kendiliğinden çalsın nasıl bir sazın tellerine vuran bir aşık varsa bu aşık ikinci bir varlıktır sazdan ayrı olarak boğazdaki ses tellerini kullanan o tellerden ayrı ikinci bi varlık vardır. işte nasıl aşığın sazı elinden alınsa aşık ölmez onda bi değişiklik bir eksiklik olmaz kaybolmaz yok olmazsa şu vücudu kullanan ikinci varlıkta vücudun kendisinden alınmasıyla kendisinde hiç bir değişiklik olmaz eksiklik olmaz yok olmaz böylelikle ölümünde ne olduğu biraz anlaşılmış oldu çünkü vücüdu yapan yaratan nasıl yaptıysa aynı şekilde yine yapar iade edebilir. Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 24 Mart , 2006 Gönderi tarihi: 24 Mart , 2006 insanın asıl bilmesi gereken şey vücudundan ayrı bir varlık olmasıdır. insan vücudunu kullanır tıpkı bir kalemi bir çatalı bıçağı kullandığı gibi.nasılmı boğazda ses telleri var o ses telleri kendiliğindenmi konuşuyor yoksa o telleri harekete geçiren başka biri mi kendiliğinden derseniz bir sazda kendiliğinden çalsın nasıl bir sazın tellerine vuran bir aşık varsa bu aşık ikinci bir varlıktır sazdan ayrı olarak boğazdaki ses tellerini kullanan o tellerden ayrı ikinci bi varlık vardır. işte nasıl aşığın sazı elinden alınsa aşık ölmez onda bi değişiklik bir eksiklik olmaz kaybolmaz yok olmazsa şu vücudu kullanan ikinci varlıkta vücudun kendisinden alınmasıyla kendisinde hiç bir değişiklik olmaz eksiklik olmaz yok olmaz böylelikle ölümünde ne olduğu biraz anlaşılmış oldu çünkü vücüdu yapan yaratan nasıl yaptıysa aynı şekilde yine yapar iade edebilir. insan ellerinine baksa o ellerin tutmak için nasıl yapıldığını incelese burda o elleri yapanın ustalığını ilmini biraz olsun kavrayabilir varlığını hissedebilir nasılmı tıpkı yukardaki örneklerde olduğu gibi bir ev görseniz bunun çatısını yapmaktaki murat ayrıdır penceresini yapmaktaki murat ayrıdır hemen dersiniz çatıyı yağmurdan kardan korumak için pencereyi ise dışarıyı görmek eve güneş girmesi için merdiveleri bir üst kata çıkmak için yapmış dersiniz bunun dışında bunlar için akla gelecek başka şık bulunmaz ve o evi yapan ustanın varlığını hissedersiiniz çatısında merdiveninde penceresinde evin neresine bakarsanız bakın o ustanın varlığını hissedersiniz insan vucunun neresine bakarsanız bakın elleri tutmak ayakları yürümek dişleri yemek dil tatmak ses telleri ses için olduğu su götürmez şekilde açık seçiktir ve yapanın varlığını bir evi yapanın ustanın varlığının hissettiğiniz gibi vücudu yapanın varlığınıda hissedersiniz Alıntı
Φ adba Gönderi tarihi: 25 Mart , 2006 Yazar Gönderi tarihi: 25 Mart , 2006 biz uykudayken bizi sağımıza solumuza döndüren kim ? Alıntı
Φ yağmur Gönderi tarihi: 1 Nisan , 2006 Gönderi tarihi: 1 Nisan , 2006 biz uykudayken yani vücuttan habersiz bir şekildeyken beden yalnız başınadır fakat o beden gece boyunca bir sağa bir sola döndürülüyor bu döndürülme hareket iradeli bir harekettir duran bir cismin harekete geçmesi ancak iradeyle olur çünkü o cisme belli bir kuvvet uygulayarak o cisim hareket etmekte biz habersizken ceset hareket ediyor o halde bizim ve cesedin dışında üçüncü bir kimse var burda üçüncü zorunlu olur çünkü cesedi hareket ettirmediğimiz açık cesedden habersisiz kuvvet uygulamamız imkansız cesedin kendi kendine kuvvet uygulamasıda imkansız çünkü onun kuvveti yoktur geriye tek şık kalır üçüncü bi varlığın hareket ettirmesi çünkü orta bi kuvvet var ikisi iptal olunca üçüncü zorunlu olarak kabul edilir Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 11 Nisan , 2006 Gönderi tarihi: 11 Nisan , 2006 cahil alime delalet eder cahiller olmasaydı alime alim denmezdi her şey zıddıyla bilinir kötülük olmasaydı iyilik bilinmezdi ihanet olmasaydı sadakatın ne kadar güzel olduğu bilinmezdi evet zaman büyük ve net bir delildir.hz.adem ile hz havvanın yeryüzüne cennetten indirilişine delildir.bak bugün doğan bir çocuk bir uçtur yani bir zincir halkasının ucudur.bunu herkez kabul eder.ve bu ucun önünde belli bir zincir halkası vardır.ve bu halkalar tektir çünkü bir çocuk bir anneden doğar.çocuktan aşağı doğru inersek çocuğun anası,anasının anası,onun anası,derken bu şekilde belli sayıda zincirleme ana sayısı vardır.ve bu halka bir bütündür.şimdi son halkaya kadar olan bütün canlılar son halkada dahil olmak üzere her yeni bir günle bir gün yaşlanıyorlar.bir yıl geçmesiyle hepsi birer yıl yaşlanıyorlar 10 yaşındaki 11 olur 20 yaşındaki 21 olur hepside zamana tabi.buraya kadar umarım anlaşılmıştır. şimdi son halkaya bir numara verelim diyelim 20.halka bundan önce 19 halka var demektir.20.halkanın yaşı 10 olsun 19.halkanın 30 olsun bu şekilde yaşları artırarak gidersek 1.halkada 1000 yaşında olsun.şimdi on yıl öncesine gidersek zincirdeki tüm halkalarda on yaş gençleşmiş olacak 30 yaşındaki 20 ye inecek 10 yaşında olan yerden çekilip anasının karnına yerleşecek.geriye giddikçe halkalar birbir yerden çekilecek taki 2.halkada çekilip 1.halkaya vardın birinci halka 2.halka çekilirken diyelim 50 yaşında olsun yani 2.halka çekilirken 1.halka belli bir yaşdadır o yaşıda geriye alınca yani 50 yaşın ilk gününe kadar geriye vardın o günüde geriye aldın ilk halkada ortadan kalktıondan sonra geriye ne kadar gidersen git ilk halkaya rastlamazsın çünkü kalkan şey ikinci bir sefer kalkmaz .şimdi bu olayın tersini düşün birinci halkanın kaldırıldığı tarih saat ve anda birinci halka yeryüzüne indirilmiştir.kaldırılmanın tersi indirilme olduğundan zaman bir delildir.umarım anlamışsınızdır. Alıntı
Φ yağmur Gönderi tarihi: 21 Nisan , 2006 Gönderi tarihi: 21 Nisan , 2006 allah vardır ondan başka her şey onun varlığına ve birliğine delildir.zaman da öyle, günlerin bir biri ardınca gelişi varlığına bir delildir Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 20-19-18-17-16-.........TEK TEK inerseniz ilk sayı kaçtır?ve 20 nin altında kaç sayı vardır?cevabı olan varsa lütfen yazsın kolay gibi gözüküyor ama birisi bunun cevabını veremedi yada vermek işine gelmedi not :sıfır ve sıfırın altında sayı olmamak şartı ile Alıntı
Φ ahirzaman Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 selamun aleyküm ve rahmetullah Bismillah Mübarekler Allah razı olsun güzel şeyler yazmışsınız fakir kardeşim bilerek veya bilmeyere ama sonuuç olarak çok güzel bir hususun cevabını vermiş oldun Allah celle celalünün tam olarak bilinememesinin sebebi zıttının olmamasıdır. bu konuya girmişken siz değerli kardeşlerime hatırlatmamdır bilmediğinizden değil İnsan da bulunan mikroplar insanın farkında değillermiş yani bizdeler ki görmüyolar görmüyolar çünkü bizdeler bizden faydalanıyolar zarar veriyolar her nyse ama bizim darkımızda değiller niye beyin yk sadece belirli duyularımı var işte Allahın insana verdiği değerli nimetlerden olan düşünce ve benliğinde hissetme muhtaç olma gibi dugulara rağmen farkında olmayanın zannediyorum o ucubeler den farkı yoktur. Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 selamun aleyküm ve rahmetullah Bismillah Mübarekler Allah razı olsun güzel şeyler yazmışsınız fakir kardeşim bilerek veya bilmeyere ama sonuuç olarak çok güzel bir hususun cevabını vermiş oldun Allah celle celalünün tam olarak bilinememesinin sebebi zıttının olmamasıdır. bu konuya girmişken siz değerli kardeşlerime hatırlatmamdır bilmediğinizden değil İnsan da bulunan mikroplar insanın farkında değillermiş yani bizdeler ki görmüyolar görmüyolar çünkü bizdeler bizden faydalanıyolar zarar veriyolar her nyse ama bizim darkımızda değiller niye beyin yk sadece belirli duyularımı var işte Allahın insana verdiği değerli nimetlerden olan düşünce ve benliğinde hissetme muhtaç olma gibi dugulara rağmen farkında olmayanın zannediyorum o ucubeler den farkı yoktur. ve aleykümselam verahmetullahi ve beraketü ahirzaman kardeş tanıştığımıza memnun oldum bilmiyorum allah var bahsinde ................... la olan münazara yı okudunmu bilmiyorum orada o şahsa yukardaki soruyu sordum cevabtan kaçtı kardeş yukardaki sorunun kaç cevabı var allahını seversen söylermisin veya bu forumu okuyanlar cevabınızı verinde bilimselci akılcıların evrimcilerin aptal olduklarını haykıracağım buradan hemde aptal olduklarını kendi ağızlarıyla söyleyecekler iddialıyım allahın izniyle bunu ispatlayacağım Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 ve aleykümselam verahmetullahi ve beraketü ahirzaman kardeş tanıştığımıza memnun oldum bilmiyorum allah var bahsinde ................... la olan münazara yı okudunmu bilmiyorum orada o şahsa yukardaki soruyu sordum cevabtan kaçtı kardeş yukardaki sorunun kaç cevabı var allahını seversen söylermisin veya bu forumu okuyanlar cevabınızı verinde bilimselci akılcıların evrimcilerin aptal olduklarını haykıracağım buradan hemde aptal olduklarını kendi ağızlarıyla söyleyecekler iddialıyım allahın izniyle bunu ispatlayacağım 20-19-18-17-16-.........TEK TEK inerseniz ilk sayı kaçtır?ve 20 nin altında kaç sayı vardır?cevabı olan varsa lütfen yazsın kolay gibi gözüküyor ama birisi bunun cevabını veremedi yada vermek işine gelmedi not :sıfır ve sıfırın altında sayı olmamak şartı ile sorum bu? Alıntı
Φ ahirzaman Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 20-19-18-17-16-.........TEK TEK inerseniz ilk sayı kaçtır?ve 20 nin altında kaç sayı vardır?cevabı olan varsa lütfen yazsın kolay gibi gözüküyor ama birisi bunun cevabını veremedi yada vermek işine gelmedi not :sıfır ve sıfırın altında sayı olmamak şartı ile sorum bu? kardeşim demek istediğini çok iyi anlıyorum sen bu ahir zaman fitnelerin den zarar görmüş(hangimiz görmedikki) kardeşlerinin seni anlamamasını ifade ediyorsun yani ilk insanın kanıtlanmasını yapıyorsun bak anlamışsındır ki senin yazdığına cevap verilirken 180 derece sapmayla veriliyor aslında 360 dicemde en azından cevabı sorun altına yazdıkları için onu demiyorum sıfırınn altı bilmem belki onlar başka bişeyder ama bildiğimiz gibi "-" dir yani olan değil yani olmayandır olan olduğunda ise birdir . yani ilk insan ürer ilk insandan üreyen ürer yani dediğin gibi kollara ayrılır. Bak kardeşim biz en basite indirip onlara en açık delillerle sunarız ama onlar hikaye derler bundan ne anlıyorsun benim anladığım kardeş haklısında malum nefis var biz şöyle kıyıdan bikilo bahane alalımda nefsimizle yaşamaya devam edelim.Onların düşüncesi bu ama biz yılmicaz biiznillah onların işine gelmiyor heralde çünkü bu bir forumu burayı onlardan başkalarıda okuyor ve onun için alçalayıp kaçmaya çlışıyolar ama aslında onlar farkında olmadan cehennemin ateşini kızıştırıyolar yani hal lisanlarıyla yarap biz cehennemde yanmak istiyoruz diyolar ama mübarek kardeşlerim bizim yapmamız gereken tek birşey var ellerimizi açıp onların hidayeti için Allah yalvarmak belkide yanaklarımızı birkezde onlar için ıslatmak tıpkı Alemlere rahmetin Allahım onları affet bilselerdi böyle yapmazlardı demesi gibi biz onları Allah (cc) rızası için sevelim kendimize hakim olalım birbirimizin yanlışlını görürsek uyaralım bizim onlar için ağlamaya kendimizi harap etmeye ihtiyacımız var madem biz Allah a yanarız onun sevdiği ve doğru yolda olmalarını istediği kulları sevmeli nerden rametten nasibini almamış bir kul görsek bir kere de onlar için Allah demeliyiz. onlar şimdi bu dedimk lerimi çok saçma buluyolardı ama mübarekler siz anlıyorsunuzdur bilim bu dünya için yaratıldı sırf sen araştırıp bulasın yaşayasın diye yani sana meyveleri alılamayı akıl ettiren yani o meyveni ilk tohununu gönderen bu husutada ilminidamlatmıştır.Bilim sen aciz olduğun için bu dünyada vardır.nasıl oluyorda bilimi verene bilimsizlik denir halbuk biraz araştırsalar kıyameti anlatan surenin dahi kesin delillerle açıklandığını anlardınız özel şekiller ve bazı işaret ler ve yeterli zaman elimde olmadığı için bunu aktaramıyorum ama isteyene bulacağı kaynak da gösteririz yeterki onların ama cı hakkaniyet olsun yağ gibi üste çıkmak değil maddenin döngüsü belki onasorsan o hiç bire maddednin olmamasına gelmeyecektir ondan önceki ondan önceki diyecektir yani düşündüğünü zannedip hayal kuracaktır yani bizim gibi hakkikati gösteren hikayelere değil gaflee daldıran hayaller içierisinde olacaktır.Yani maddenin döngüsünün hayal gücüyle olduğunu ve onun aslında başı olduğun u ihata edemiyecektir. Alıntı
Φ fakir Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 7 Mayıs , 2006 kardeşim demek istediğini çok iyi anlıyorum sen bu ahir zaman fitnelerin den zarar görmüş(hangimiz görmedikki) kardeşlerinin seni anlamamasını ifade ediyorsun yani ilk insanın kanıtlanmasını yapıyorsun bak anlamışsındır ki senin yazdığına cevap verilirken 180 derece sapmayla veriliyor aslında 360 dicemde en azından cevabı sorun altına yazdıkları için onu demiyorum sıfırınn altı bilmem belki onlar başka bişeyder ama bildiğimiz gibi "-" dir yani olan değil yani olmayandır olan olduğunda ise birdir . yani ilk insan ürer ilk insandan üreyen ürer yani dediğin gibi kollara ayrılır. Bak kardeşim biz en basite indirip onlara en açık delillerle sunarız ama onlar hikaye derler bundan ne anlıyorsun benim anladığım kardeş haklısında malum nefis var biz şöyle kıyıdan bikilo bahane alalımda nefsimizle yaşamaya devam edelim.Onların düşüncesi bu ama biz yılmicaz biiznillah onların işine gelmiyor heralde çünkü bu bir forumu burayı onlardan başkalarıda okuyor ve onun için alçalayıp kaçmaya çlışıyolar ama aslında onlar farkında olmadan cehennemin ateşini kızıştırıyolar yani hal lisanlarıyla yarap biz cehennemde yanmak istiyoruz diyolar ama mübarek kardeşlerim bizim yapmamız gereken tek birşey var ellerimizi açıp onların hidayeti için Allah yalvarmak belkide yanaklarımızı birkezde onlar için ıslatmak tıpkı Alemlere rahmetin Allahım onları affet bilselerdi böyle yapmazlardı demesi gibi biz onları Allah (cc) rızası için sevelim kendimize hakim olalım birbirimizin yanlışlını görürsek uyaralım bizim onlar için ağlamaya kendimizi harap etmeye ihtiyacımız var madem biz Allah a yanarız onun sevdiği ve doğru yolda olmalarını istediği kulları sevmeli nerden rametten nasibini almamış bir kul görsek bir kere de onlar için Allah demeliyiz. onlar şimdi bu dedimk lerimi çok saçma buluyolardı ama mübarekler siz anlıyorsunuzdur bilim bu dünya için yaratıldı sırf sen araştırıp bulasın yaşayasın diye yani sana meyveleri alılamayı akıl ettiren yani o meyveni ilk tohununu gönderen bu husutada ilminidamlatmıştır.Bilim sen aciz olduğun için bu dünyada vardır.nasıl oluyorda bilimi verene bilimsizlik denir halbuk biraz araştırsalar kıyameti anlatan surenin dahi kesin delillerle açıklandığını anlardınız özel şekiller ve bazı işaret ler ve yeterli zaman elimde olmadığı için bunu aktaramıyorum ama isteyene bulacağı kaynak da gösteririz yeterki onların ama cı hakkaniyet olsun yağ gibi üste çıkmak değil maddenin döngüsü belki onasorsan o hiç bire maddednin olmamasına gelmeyecektir ondan önceki ondan önceki diyecektir yani düşündüğünü zannedip hayal kuracaktır yani bizim gibi hakkikati gösteren hikayelere değil gaflee daldıran hayaller içierisinde olacaktır.Yani maddenin döngüsünün hayal gücüyle olduğunu ve onun aslında başı olduğun u ihata edemiyecektir. ahirzaman kardeş allah razı olsun samimiyetin için biz bunları yazıyoruzki insanın aklına her türlü soru gelebiliyor allaha hamd olsun bize doğru yolu gösterdide o yolda durmaya çalışanlardan olmaya gayret ediyoruz böyle fitne zamanında böyle bir zamanda her şeyden kıymetli şey ilimdir.allah ondan razı olsun hz.ali der 'insan malı korur,ilimse insanı korur'bir insan faydalı ilim öğrendimi şeytan ona allahın izniyle hiç bir şey yapamaz.hele cahil evrimciler hiç yapamaz bak yukardaki misal buna bilmek bir ilimdir ve bunun da tek şıkkı var ikincisini arayana ne denirse de artık vesselam Alıntı
Φ yağmur Gönderi tarihi: 9 Mayıs , 2006 Gönderi tarihi: 9 Mayıs , 2006 değirmen taşının ne işe yaradığını bilen varmı? Alıntı
Φ çoban Gönderi tarihi: 2 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 2 Temmuz , 2006 değirmen taşının ne işe yaradığını bilen varmı? değirmen taşı bir şeyler ezmeye yarar.arpa buğday vs sonuç itibari ile gaye ezmektir.O, o gaye ile yapılmış ve bu gaye ile o değirmen taşları döndürülmekte. bu taşı değirmen taşı olarak yapmak bir zatın işidir. misal çok açık herkezin anlayabileceği şekilde açıktır biz bu zatın iradesini gayesini gördüğünü bildiğini bu basit bir değirmen taşından anlıyoruz.değirmen taşı varsa onuda da yapan bir zat var. burda gözle görünen üç şey var 1.ezilen arpa,buğday,vs 2.değirmen taşı 3.değirmen taşını döndüren bu üç şey kat i dir şimdi kendi irademizin dışında başka bir iradeyi de bu şekilde biliyoruz gözle görülen üç şey 1.ezilen elma,ekmek,vs 2.diş(değirmen taşı) 3.dişleri hareket ettiren ağaçtaki elmayı kim yaptı ise ağzımızdaki dişide o yaptı tepemize güneşi kim koyduysa göz denen kameralarda o yaptı. oksijeni kim yaptıysa ciğeride o yaptı.kulağı kim yaptı ise ses tellerinide o yaptı kadını kim yaptı ise erkeği o yaptı nasılki bir vücut tektir şu kainatta tektir tek tek kişinindir bir şeyi bir gaye ile yapılır ve üzerinden o şeyin zaman geçse dahi o gayesini yitirmez o gaye ile kalır bir değirmen taşı evrim geçirmez ağzımızdaki dişlerde evrim geçirmez çünkü onlar ezmek için yapılmıştır. isterlerse yüzmilyarlarca yıllık bir fosilin dişlerini getirsinler o diş ezmek için yapılmıştır yapanda bellidir Alıntı
Φ sedelina Gönderi tarihi: 3 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 3 Temmuz , 2006 hımm.. NE NE' ye delalet eder? bazılarına göre 'ne' sadece 'ne''ye delalet eder ise düşünelim.oysa ki ''ne''nin bile bi sürü anlamı var.. yani 'ne' bile sadece ''ne''ye delalet edemezmış Alıntı
Φ çoban Gönderi tarihi: 3 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 3 Temmuz , 2006 hımm.. NE NE' ye delalet eder? bazılarına göre 'ne' sadece 'ne''ye delalet eder ise düşünelim.oysa ki ''ne''nin bile bi sürü anlamı var.. yani 'ne' bile sadece ''ne''ye delalet edemezmış ne söylemek istediğinizi tam anlamış değilim, konuyu biraz açsanız diyorum. Alıntı
Φ shankara Gönderi tarihi: 3 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 3 Temmuz , 2006 yukarıdaki yazılardan birinde atın insana binek olsun diye yaratıldığından bahsedilmiştir. hiç birşey hiç birşey için yaratılmamıştır. at at olarak yaratılmıştır. insana binek olsun diye değil. o zaman şeklen uygun olmayan deve veya garip olarak fillerdemi binek olsun diye yaratıldı. bundan başka tavuk yiyelim diye yaratıldı diyelim peki salyangoz, domuz veya çekirgeler onları yiyen milyonlarca insan var. insan kadar bencil ve kendini beğenmiş bir yaratık daha var olamaz. herşey bizim için. ne de olsa tanrının birer parçasıyız değilmi.? Alıntı
Φ çoban Gönderi tarihi: 4 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 4 Temmuz , 2006 yukarıdaki yazılardan birinde atın insana binek olsun diye yaratıldığından bahsedilmiştir. hiç birşey hiç birşey için yaratılmamıştır. at at olarak yaratılmıştır. insana binek olsun diye değil. o zaman şeklen uygun olmayan deve veya garip olarak fillerdemi binek olsun diye yaratıldı. bundan başka tavuk yiyelim diye yaratıldı diyelim peki salyangoz, domuz veya çekirgeler onları yiyen milyonlarca insan var. insan kadar bencil ve kendini beğenmiş bir yaratık daha var olamaz. herşey bizim için. ne de olsa tanrının birer parçasıyız değilmi.? Alıntı
Φ çoban Gönderi tarihi: 4 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 4 Temmuz , 2006 yukarıdaki yazılardan birinde atın insana binek olsun diye yaratıldığından bahsedilmiştir. hiç birşey hiç birşey için yaratılmamıştır. at at olarak yaratılmıştır. insana binek olsun diye değil. o zaman şeklen uygun olmayan deve veya garip olarak fillerdemi binek olsun diye yaratıldı. bundan başka tavuk yiyelim diye yaratıldı diyelim peki salyangoz, domuz veya çekirgeler onları yiyen milyonlarca insan var. insan kadar bencil ve kendini beğenmiş bir yaratık daha var olamaz. herşey bizim için. ne de olsa tanrının birer parçasıyız değilmi.? samimi olarak söylermisiniz siz et yiyormusunuz? Alıntı
Φ shankara Gönderi tarihi: 4 Temmuz , 2006 Gönderi tarihi: 4 Temmuz , 2006 çobanlar neden var sürülere rahmet olarakmı? vay be insan ne RAHMETLİ varlık Alıntı
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.