Gönderi tarihi: 8 saat önce8 saat Admin Bu Honda, İki Tekerlekli Kamp Arkadaşınız Olmak İstiyorKaravanlar veya ağır hizmet tipi SUV'ler ve tekerlekli evlere dönüştürülmüş pikaplar en pratik ve ferah seçeneklerdir. Peki ya biraz fazla iddialı olup bunu iki tekerlekli araçlarda da denemeye çalışırsak? Ağır hizmet tipi motosikletler (özellikle torklu cruiser tabanlı tur motosikletleri, bagger'lar ve üç tekerlekliler), yeterince hırslı biri için mükemmel bağışçılar olabilir. Ancak, belirli bir Çinli şirket, scooter üzerine monte edilmiş bir kampçı için patent alarak alışılmışın çok ötesinde düşünüyor! Evet, eğer işler yolunda giderse, Honda maxi-scooter temel alınarak tasarlanmış dünyanın en küçük kampçısına bakıyoruz.Çin'den Gelen Patentler En Küçük Kampçı Kabinine İşaret EdiyorÇin, Guangdong merkezli, "enerji teknolojisi şirketi" olarak anılan, ismi açıklanmayan yeni bir Çinli şirket, iki tekerlekli bir karavanın patentini aldı. Dongchedi tarafından ortaya çıkarılan patent görselleri, arkada büyük bir kampçı düzeniyle modifiye edilmiş bir scooter'ı gösteriyor. Kabin küçük ama düzgün bir şekilde entegre edilmiş ve hiç de yersiz durmuyor. Bu konseptin boyutları, montaj noktaları veya iç özellikleri hakkında hiçbir ayrıntı yok. Ancak görsellerden, yanlarda dört küçük pencere olduğu ve arka tarafın Diğerlerinden belirgin şekilde daha geniş.Arka koltuk koltuğunu karavana dönüştürmek, yolcunun düz bir şekilde uyuması için yeterli alan sağlamayacaktır. Ancak, lüks minivanlarda görülen masajlı ve yatırılabilir kaptan koltuğuna benzer lüks bir düzene sahip olacağını varsayıyoruz. Kullanım alanları biraz sınırlı olsa da, en havalısı yağmurlu bir günde belirlenen kamp alanlarında bu karavan scooter'ının ana standını kullanıp kestirmek.İki Tekerlekli Bu Karavanın Beklenen ÖzellikleriDoğanın etkilerinden korunmuşturYatar koltuk benzeri konforlu oturma düzeniIsıtmalı ve havalandırmalı fonksiyonHonda PCX Scooter'a DayalıHonda PCX150'nin Başlangıç Fiyatı 4.249 DolarHonda PCX, şehir içi kullanım ve ara sıra otoyol sürüşleri için tasarlanmış şık görünümlü bir maxi scooter'dır. 157 cc tek silindirli motorla donatılmış PCX150, ABD'de satılırken, Birleşik Krallık'ta 125cc tek silindirli motora sahip daha küçük PCX125. Motor dışında, şasi, süspansiyon düzeni, frenler ve hatta yakıt deposu boyutu da dahil olmak üzere diğer tüm unsurlar iki araç arasında paylaşılıyor.Performans rakamları mütevazı; daha güçlü PCX150 13,3 beygir gücü ve 10,3 pound-feet tork üretiyor. Daha küçük PCX125 ise 11,7 beygir gücüyle çok da geride değil. Ancak her iki durumda da, bu scooter'ın patentlerde de görüldüğü gibi, büyük karavanın ek ağırlığıyla mücadele etmesi muhtemel. Standart versiyonda PCX125 ve PCX150'nin ağırlığı 1290 ila 300 pound arasında değişiyor.Referans İçin Honda PCX150 Özellikleriİki Tekerlekli Bir Mini Karavan: İyi mi?Bu patent görselleri açıkça iddialı, çünkü eklenen ağırlık ve küçük 2,1 galonluk yakıt deposu, bu Honda Scooter tabanlı karavanın başarılı olma olasılığını düşürüyor. İşte bu yüzden... Bu aracın "eğlence" yönünü vurguladı, çünkü en iyi ihtimalle eve yakın kamp alanlarına hafta sonu kaçamağı olarak kullanılabilir. Ancak, hakkını vermek gerekir ki, bu konsept kağıt üzerinde iyi uygulanmış ve kendine zaman ayırmak için uygun fiyatlı bir kaçamak arayanlar için mükemmel bir kaçış noktası olabilir.Kaynak: TopSpeed
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.