Gönderi tarihi: 19 NisanNis 19 Admin Mercedes Motor Tedarikçisi Elektrikli Araçları Popüler Hale Getirmenin Bir Yolunu Buldu: Onları Hibrit Hale Getirin En eski ulaşım biçimlerinden birinin adını taşıyan bir şirket, dünyanın en yüksek teknolojili güç aktarma organlarından birini piyasaya sürmeye hazırlanıyor. Bu, bir arabadan ata geçmek gibi, beklediğimizden büyük bir geri adım gibi geliyor. Future Hybrid Concept, yeni CLA için dört silindirli motorlar üreten şirketten geliyor ve önümüzdeki hafta Şanghay Otomobil Fuarı'nda tanıtılacak. Motor, motor ve şanzımanı tek bir kompakt ünitede birleştiriyor. Amaç, elektrikli bir arabayı olmayan bir arabaya dönüştürebilmek. Bir EV'yi Hibrit'e Dönüştürmek? Daha Önce Hiç Yapılmadı Evet, bu saçma geliyor. Neden sadece bir EV yaratmak isteyesiniz ki, artık bir EV olmasın? Ancak Horse'un buna bir cevabı var: "Bu, BEV'lerin minimum yeni montaj ve takımla hibritleştirilmesine olanak tanır." Başka bir deyişle, bir otomobil üreticisi halihazırda EV'lere yatırım yaptıysa, bu onlar için bir ölüm zili olmak zorunda değil Elektrik motorlarını benzinle çalışan modellere ve hibritlere koymak yeni bir şey değil. Aslında Genesis Electrified G80 ve BMW i4 gibi bazı mükemmel EV'lerin ortaya çıkmasına neden oldu. Ancak diğer yöne gitmek daha zordu ve bu nedenle çok daha pahalıydı. Horse, bir EV'nin ön elektrikli tahrikinin başlangıçta planlandığı yere sığacak kadar küçük bir pakette bir benzinli motor, elektrik motoru ve şanzıman vaat ediyor. "Sadece küçük bir alt şasi değişikliğiyle." Elektrikli araç benimsemesindeki gecikmelerle birlikte, aniden EV'den HEV'ye geçme isteği ortaya çıktı. Porsche, EV'lerinin gazlı versiyonlarını geliştirecekken, Stellantis'te benzer planlar var ve diğerleri, EV olması amaçlanan araçların aniden benzinli motorlara ihtiyaç duyabileceğini gösterdi. Genellikle, pahalı bir yeniden tasarım ve yeni üretim hatları bunu yapmanın yoluydu. Yeni Sistem Hem EV Hem de Gaz Model Üretimine Yardımcı Olabilir Bu, EV'lerin aynı hat üzerinde aynı anda hibrit güçle üretilebilmesi sayesinde daha erken pazara sunulmasına yardımcı olabilir. EV talebi arttıkça daha fazla yatırım getirisi sağlar. Horse henüz proje hakkında ayrıntılara girmiyor. Şanghay'da bununla ilgili daha fazla bilgi bekleyin. Sistemin 800V şarj güçlendirici içereceğini ve bunun menzili uzatılmış EV'ler oluşturmak için de ideal olacağını, tam elektriklendirmeye giden başka bir köprü olacağını söyledi. Motorun kendisi benzin, E85 etanol yakıtı, M100 metanol ve sentetik yakıtları destekleyecek şekilde tasarlandı. E85 Güney Amerika'da çok yaygın bir yakıt ve M100'ün Çin, Hindistan ve Afrika'nın bazı bölgelerinde büyüyen bir alternatif yakıt olduğu bildiriliyor. Horse ne kadar güç üreteceğini veya hatta deplasmanını söylemedi. Horse Powertrain, Fransız otomobil üreticisi Renault ve Çinli marka Geely arasındaki bir ortak girişimdir. Şirket, Renault'un ICE ve hibrit operasyonlarını ve Geely'nin İsveçli güç aktarma organları yan kuruluşu Aurobay'i bünyesine kattı. Horse, CLA 250 için Mercedes-Benz'e 2.0 litrelik turbo-dörtlü bir motor tedarik edecek. Ayrıca Volvo, Nissan ve Mitsubishi'ye motor tedarik etmesi bekleniyor. Şirket, şu anda yılda 8 milyondan fazla motor ve şanzıman ürettiğini söylüyor. Şirket, yeni Future Hybrid Concept'in 2028'den itibaren üretime girmesini bekliyor. Kaynak: CarBuzz
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.