Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

Jeep Wagoneer S: Jeep'in İlk Elektrikli Aracı Hakkında Ne Bilmek İstiyorsunuz?

 

Jeep-vagoneer-s.jpgJeep'in ABD pazarındaki ilk tamamen elektrikli ürünü 71.995 dolardan başlıyor ve eminim ki birçok sorunuz var.

Jeep, ABD'de sunulacak ilk elektrikli aracını piyasaya sürmek üzere. Yeni, elektrikli Dodge Charger ile aynı temelleri kullanıyor, ancak orta boy lüks SUV segmenti için yeniden tasarlandı. Boyutu ve fiyatı onu benzinle çalışan BMW X5 gibi otomobillerle aynı seviyeye getiriyor ve tamamen elektrikli Cadillac Lyriq'ten önemli ölçüde daha pahalı. Bu da onu rekabetçi ve zorlu bir segmente geç katılan biri yapıyor.

my24-wagoneer-s-vlp-hero-main-v3-desktop

Öne çıkabilir mi?

Bu hafta sürdüğüm için bunu cevaplayamam. Ancak Stellants bunun bir kazanç olmasını umsa iyi olur. Şirket, ciddi, uzun menzilli bir EV piyasaya süren son büyük ABD otomobil üreticisi. Charger ile başladı, ancak yorumlar karışıktı. Bu araba başarılı olsa bile, segmenti niş, bu da Stellantis'in şu anda ihtiyaç duyduğu türden bir hit olma ihtimalini düşürüyor.

my24-wagoneer-s-vlp-hero-premium-passion

Şirket, 2024'te zorlu bir yıl geçirdikten sonra CEO'sunu yeni bıraktı. Chrysler, Alfa Romeo, Peugeot ve diğerleri de dahil olmak üzere birçok sorunlu markasını canlandırabileceğini henüz kanıtlamadı. Aynı zamanda, uzun zamandır kâr kralları olan Jeep ve Ram daha zorlu sulara girmeye başladı. Yeniden tasarlanan Ram 1500'ün satışları, zorlu bir lansman ve V-8'lerden uzaklaşmanın ardından çok düştü ve tamamen elektrikli Ram REV ertelendi. Bu, Wagoneer S'nin Stellantis'in rekabetçi bir segmentte ilgi çekici bir EV üretebileceğini kanıtlamak için tek gerçek şansı olduğu anlamına geliyor.

my24-wagoneer-s-vlp-carousel-04-v3-deskt

Riskler yüksek. Ve bilmediğimiz çok şey var.

Bildiğimiz şey, Wagoneer S'nin başlangıçta yalnızca yüklü bir Launch Edition olarak olacağı ve "300" milden fazla" menzil sunacağı. Jeep, 600 beygir gücü ve 617 lb-ft tork üreteceğini ve 3,4 saniyede 60'a çıkacağını söyledi. Ayrıca, tüm elektronik aksamlarının su geçirmez olduğunu, bunun da arazi güvenilirliği için bir nimet olduğunu söylüyor.

my24-wagoneer-s-vlp-hero-electrification

100,5 kWh'lik bir bataryası (net) var ve Jeep'e göre 23 dakikada %10-80 arasında şarj olması gerekiyor. Bu, büyük bir batarya için oldukça hızlı.

Ancak nasıl sürdüğünü veya gerçek dünya deneyiminin rekabetine yetişip yetişemeyeceğini bilmiyoruz. Daha ucuz, benzinle çalışan Grand Cherokee ile nasıl karşılaştırılacağını bilmiyoruz. Ayrıca Stellantis'in EV yazılımını çözüp çözmediğini de bilmiyoruz. Wagoneer S'nin arkasındaki ekiple konuşmaya ve size yanıtlar almaya çalışacağım.

my24-wagoneer-s-vlp-hero-technology-v3-d

Kaynak: Inside EVs Global

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.