Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Artık Motosiklet Motoruna Dayalı Bin Beygir Gücünde Bir Elektrik Motoru Var

Peki bunu neye atıyoruz?

Konu elektrik motorları olduğunda küçük bir paketten çok fazla beygir gücü elde edebileceğinizi inkar edemeyiz. Güç yoğunluğu en hafif tabirle inanılmaz. 80 beygir gücü çıkışına sahip Stark Varg'a ve genel olarak motosikletin ne kadar hafif olduğuna bir bakın.

product_carousel_red_2_desktop.webp

Menzil yoğunluğu, şarj altyapısı ve daha fazlası gibi hala çözülmesi gereken engeller var, ancak küçük paketlerden elde edilen genel beygir gücü kazanımları ICE'yi yerle bir ediyor. Ve bu yadsınamaz gerçeğin en iyi göstergesi Donut Lab'ın yeni elektrikli göbek içi motorudur; birçok kişi bunu Verge Motorcycles ile önceki çalışmalarından tanıyacaktır.

Bu yavru köpek ne kadar güç yoğunluğuna sahip? Neredeyse 1.000 beygir gücü üreten 88 kiloluk bir motor nasıl duyuluyor? Hav hav.

Yeni Donut Lab motoru, şirketin bu teknolojiyi standında sergilediği Las Vegas, Nevada'daki bu yılki Tüketici Elektroniği Fuarı'nda (CES) tanıtıldı. Göbekteki motor, şirketin geliştirdiği Verge motoruna çok benziyor, sadece çok daha güçlü ve ağır, ancak yine de piyasadaki içten yanmalı ve diğer elektrikli motorlara kıyasla önemli ölçüde hafif.

donut-motor-motosiklet.jpg

Bu küçük motorun özellikleri, güç-ağırlık eşitsizliğini gerçekten vurguluyor, çünkü küçük motor yalnızca 88 pound ağırlığında, ancak toplam 856 beygir gücü üretiyor. Bu, bir motosiklet için ve kelimenin tam anlamıyla bir IndyCar dışındaki her şey için açıkça çok fazla. Ancak küçültülmüş bir versiyon, hem motosikleti, UTV'yi, ATV'yi, kar arabasını hem de PWC oyununu çok iyi değiştirebilir, çünkü güç yoğun motor meraklılara mevcut ICE makineleriyle aynı performans seviyesini sağlayabilir. Daha hafif bir versiyona sahip ancak 300 beygir gücü sunan bir Polaris RZR, Can-Am Outlander veya BMW GS hayal edin?

Bu bana eğlenceli geliyor.

Ve Donut Lab'ın hedefi bu. Üreticiler için işleri daha akıcı hale getirmek. Motoru, pili, kontrol ünitesini ve yazılımı, üreticilere sağlam ve hemen çalışmaya hazır bir şey sunarken araştırma ve geliştirme maliyetlerini düşürecek şekilde üretmek. Markanın sitesine göre, "İleri görüşlü mühendisler, tasarımcılar ve endüstri uzmanlarından oluşan bir ekip tarafından desteklenen Donut Lab, sadeliği yeniden tanımlayan, performansı artıran ve bakımı en aza indiren çözümler geliştirmeye odaklanıyor. Önde gelen ortaklarla iş birliği yaparak, otomotivden havacılığa ve robotiğe kadar uzanan endüstriler için çok yönlü çözümler sunan, elektrikli mobiliteyi dönüştüren tutarlı bir ekosistem yaratıyoruz."

Yukarıda belirtildiği gibi, Donut Lab'ın motoru, geçen yıl TS motosikletlerini piyasaya süren Verge Motorcycles tarafından zaten kullanılıyor. Bu motosikletler 200 beygir gücünde ve 230 mil tam menzilli olarak geliyor, ancak bu koşullara ve yaptığınız sürüş türüne bağlı olacaktır. Ama Donut Lab'ın motorunu kullanan Verge gibi bir şeyde potansiyeli şimdiden görebilirsiniz.

Şimdi hız ihtiyacımı gidermek için sadece 800 beygir gücünde bir UTV'ye ihtiyacım var.

Kaynak: RideApart

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.