Zıplanacak içerik

Featured Replies

Gönderi tarihi:
  • Admin

Elektrikli bir araçta dört tekerlekten çekişe ihtiyacınız var mı?

Giriş

dört tekerlekten çekiş bir nimet olabilir ama
bu teknolojiye
kar ve buzda bile ihtiyacınız yok çünkü kaliteli bir
kış lastiği seti sizi beklediğinizden
çok daha uzağa götürebilir ve ayrıca
EVS'ler dört tekerlekten çekişi atlayarak
aslında bazı büyük

YENİ Volvo RWD Araçları

faydalar bu avantajlar kaybolmadı
2024'te Volvo'da şirket, yaklaşık 25 yıldır ABD serisinde
ilk arkadan çekişli araçları kullanıma sundu ve
daha önce xc40 recharge ve C40 recharge olarak bilinen
yeniden markalandılar
ex40 ve ec40 şimdi sadece iki çekişli tekerleğe sahip olmalarına rağmen
bu araçlar beni ve medyadan birkaç kişiyi Denver'dan Seattle'a 1300 Mil'den fazla bir mesafeye
güvenli bir şekilde götürmek için gereken performansa ve çekişe sahipti ve bunu kaygan kış koşullarında sadece birkaç kısa günde yaptık ve
bunu tahmin edebilir misiniz kimse yoldan kaymadı veya başka bir araca çarpmadı
çünkü daha fazla kanıt durduramadı
bir sonraki
EV'nizi yapılandırırken
tüm tekerlekten çekişi atlayabileceğinize dair
beni yanlış anlamayın buraya

AWD İçin Bir Durum

benim yapacağım gibi
tüm tekerlekten çekişi kötülemek
sirk fıstığı şekeri o şey
kesinlikle iğrenç
dört çekişli Tekerleğe sahip olmanın sayısız faydası var
kuru ödemede araç kullanımını iyileştiriyor
hafif arazi sürüşünü mümkün kılıyor ve
yağmurdan kar buz toza kadar çok çeşitli
koşullarda Çekişi artırıyor
hatta belki bir tank veya kamyon dolusu
çiftlik sosu devrilse bile
Maryland'deki yetkililer bir traktör römorkunun
çiftlik sosu kazaya karışıp sos dökmesini söylüyor
ve yaklaşık 75 galon dizel yakıt

AWD'nin Dezavantajları

tüm tekerlekten çekişli bir
araç düşünmek için birçok neden var ama
elbette dezavantajları da var
özellikle EV'ler tercih edildiğinde dört
tahrikli tekerlekler elbette ağırlığı artırır
ve karmaşıklık genellikle çok maliyetlidir ve
elbette genellikle elektrikli araç menzilinde büyük bir azalmayla birlikte gelir
ön veya arkadan çekişe bağlı kalmak
ve iyi bir kış lastiği seti almak
size çok para kazandırabilir ve
tam şarjla çok daha uzağa gitmenize yardımcı olabilir
ve videonun büyüsü sayesinde
Kış Lastikleri Cevap
düzenleme artık kışın ortasındayız ve
Volvo xc40 kendini
bir Ford Mustang Mach e'ye dönüştürdü
tahmin ettiğiniz gibi
arkadan çekişli bir model
kış lastikleri bu durumda 18 inçlik bir set
Michelin X buz karları bu sezon takdire şayan bir performans gösterdi ve uygun lastiğin size ne kadar güven verebileceğini vurgulayamam
ister çölde bir yarış pistinde arazi sürüşü yapın
ister bu durumda karda ve buzda sürün
kış lastikleriyle
pratik olarak Everest Dağı'na tırmanabilirmişim gibi geliyor
bu araçta fark şu ki
dürüstçe telaffuz edilir yoğun karda ve
buzda direksiyonu çevirebiliyorum, durabiliyorum ve hızlanabiliyorum
dört tekerlekten çekişli ve
dört tekerlekten çekişli pikap kamyonetlerden ve SUV'lardan daha iyi
sadece dört mevsim lastikleri kullanan
fark dikkat çekici ve hemen belli oluyor ki
kış lastikleri
büyük bir özgüven artışı sağlıyor ve
dışarıda diğer sürücüleri
her yerde kayıyor ve sürtüyor
ama siz sadece
hiçbir şey yokmuş gibi onların etrafından kolayca dolaşabilirsiniz
ve bu sizi biraz
kendini beğenmiş hissettiriyor çünkü onlardan çok daha fazla çekişe sahipsiniz
en azından ben kendimi beğenmiş hissettiriyor şimdi tüm bunlar söylendiğine göre evet
hâlâ dikkatli olmalısınız kış lastikleri
bir mucize değil ama
onlarla donatılmış araçlar kış lastikleriyle
soğuk koşullarda çok daha iyi sürüş sağlıyor ve
hey gerçekten çabuk olun
bunun gibi daha fazla içerik ve araç
incelemeleri Teknik özellikler Otomobil Fuarı ifşaları
ve çok daha fazlası için eveve pulse YouTube kanalına abone olduğunuzdan emin olun

Kar Lastiği İpuçları

bu yüzden genel olarak şunu isteyeceksiniz Sıcaklıklar yaklaşık 40° Fahiş'e düştüğünde
kış lastikleri takın ve bunun nedeni
genellikle daha yumuşak bir kauçuğa sahip olmalarıdır
bu da kar ve buzda daha iyi çekiş sağlar
ancak kuru kaldırımda da daha iyi tutuş elde edersiniz
ayrıca şimdi tersine
sıcaklıklar genellikle ilkbaharda
iyileştiğinde
tüm mevsim veya yaz lastiklerinize geri dönmek isteyeceksiniz ve bunun nedeni
kış lastiklerinizin daha sıcak
sıcaklıklarda daha hızlı
aşınacağıdır bu yüzden
yaz veya tüm mevsim lastikleri ile
kış lastikleriniz arasında geçiş yapmanın
en kolay yolunun
bu kış lastiklerini ayrı bir tekerlek setine
takmak olduğunun farkında olun
sonra
arabanızı veya kamyonunuzu kaldırıp
değiştirebilirsiniz ve hazırsınız
ben bunu yapıyorum bunu yıllardır yapıyorum ve çok basit
şimdi birçoğunuzun bunu yapmak
istemediğini veya yapamadığını anlıyorum
ve bu da gayet normal Kış lastiklerinizi ayrı
tekerleklere taktırabilir ve bir
lastikçiye götürebilirsiniz, onlar da sizin için
takabilirler, eğer
ayrı bir jant seti satın alacak bütçeniz yoksa
kış lastiklerinizle birlikte kullanmak için bu dünyanın sonu değil, sadece onları alın

lastikleri bir dükkana götürün ve
onları mevcut jantlarınıza takabilirler
hiç sorun olmaz ayrıca bu size çok pahalıya mal olmaz
genellikle çok
makuldür elbette
ayrı bir jant setine sahip olmanın bir diğer faydası da
karlı buzlu ve
potansiyel olarak tuzlu
olan yerlerde sürerken iyi jantlarınıza zarar vermemenizdir bu yüzden ayrı bir jant seti satın almanın bir diğer faydası da bunu da aklınızda bulundurun
biliyorsunuz ki günümüzde ABD'deki birçok araç
standart olarak dört mevsim lastikleriyle geliyor
Peki Dört Mevsim Lastikleri? ve iddiaya göre
yılın 12 ayında iyi performans gösterecek şekilde tasarlanmışlar
ama benim deneyimime göre durum gerçekten öyle değil
lastik şirketleri
tüm mevsim ürünlerinin ne kadar iyi olduğunu
övüp duruyorlar
ama aslında sadece üç mevsim
sevsimlik lastikler ilkbaharda iyi
yazda iyi sonbaharda iyi ama
sıcaklıklar düşmeye başladığında ve
kar ve buzlanmaya
başladığınızda
gerçekten
uygun bir kış
lastiği setine geçmek
isteyebilirsiniz çünkü tekrar ediyorum
yarattıkları fark çok çok belirgin yani
bu gibi arkadan çekişli bir arabada bile
bu Wrangler sürücüsü Doğru
Lastikleri kullanmıyorsa
Jeep Wrangler gibi çok
kolayca geçebilirsiniz
işte bu kadar büyük bir fark yaratabilirler
her neyse
kış lastiği kürsümden ineceğim şimdi
bu hikayenin ahlaki yönü şu ki
bir elektrikli araç
alışverişi yapıyorsanız
mutlaka dört tekerlekten çekişli bir tane
almak zorunda değilsiniz
eğer bir alan
kar buzu düzgün bir şekilde çalıştırır
Potansiyel Tasarruflar
bu durumda lastikler kış lastikleri
tüm farkı yaratır ve tabii ki
tüm tekerlekten çekişi atlayarak
ön veya arkadan çekişle
uygulanabilir şekilde
önceden para tasarrufu yapacaksınız
araç daha az karmaşıklığa sahip olacak ve
muhtemelen biraz daha fazla menzile sahip olacaksınız
bu yüzden dikkate almak isteyeceğiniz üç önemli
fayda
ama neyse biraz daha
daha sıcak ve güneşli havalara geri dönelim bu bir
harekete geçme çağrısını böyle yapıyorum
umarım bunun için
ortada kalırsınız
sonraki Yukarı Buraya tıklayın
güncellenmiş bir
2024 Volvo C40 şarjı ve xc40 şarjı kullandığım videoyu izleyin
Amerikan Batısı boyunca destansı bir yolculukta
ve hepsini
kış lastikleriyle yaptık, doğru, tüm tekerlekten çekiş yok

Kaynak: TDS

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için şimdi oturum açın.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.