Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Önerilen İletiler

  • Admin
Gönderi tarihi:

İşte Neden Sahte Bir NACS - CCS Adaptörü Satın Almamanızı Gösteren Nedenler

Dışarıdan bakıldığında daha köklü bir şirketin ürünü gibi görünebilir, ancak içeride durum farklıdır.

CCS donanımlı bir EV'yi Tesla Supercharger ağında şarj etmek için DC-DC şarj adaptörlerine ihtiyaç vardır.

NACS'den CCS'ye adaptör modellerinin sayısı artıyor

tesla-5505194.jpg

Amerika Birleşik Devletleri'nde elektrikli araç satan hemen hemen her otomobil üreticisi, Tesla'nın geniş DC hızlı şarj cihazları Supercharger ağına erişim sağlayacak. Yeni modeller, gelecek yıl fabrikadan Tesla'nın NACS fişiyle çıkacak, ancak mevcut EV sahipleri, Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada genelindeki Supercharger'larda şarj etmek için bir adaptör kullanmak zorunda kalacak.

Sonuç olarak, NACS'den CCS'ye DC hızlı şarj adaptörleri satan giderek artan sayıda şirket var. Ancak her zaman olduğu gibi, hepsi eşit yaratılmamış ve şeytan ayrıntılarda gizli.

Başlangıç olarak, otomobil üreticilerinin üçüncü taraf adaptörleri kullanma konusundaki tutumunun basit olduğunu bilmelisiniz: kullanmayın. Ford, Rivian, General Motors, Hyundai, Kia ve diğerleri, onaylanmamış bir adaptörün kullanıldığı bir şarj seansı sırasında bir sorun çıkması durumunda garanti kapsamında aracı tamir etmeyeceklerini iddia ediyorlar.

Bununla birlikte, onaylı bir ürün için yüzlerce dolar ödemek istemeyebilir ve bunun yerine daha ucuz, taklit bir ürüne yönelebilirsiniz. Birkaç dolar tasarruf edin ve işinizi bitirin. Bunlar piyasadaki daha yerleşik birimlerle hemen hemen aynı görünüyor, o halde neden uğraşasınız ki? Aşağıdaki Otomobil Alıcıları Rehberi videosunda göreceğiniz gibi, o isimsiz satın alma işlemini ertelemek isteyebilirsiniz.

Güvenlik burada oyunun adıdır. En iyi kabul edilen DC-DC şarj adaptörlerinin çoğu 1.000 volt ve 500 amper olarak derecelendirilmiştir, bu da 500 kilovata denk gelir. Bu, elde taşınabilen bir cihazdan geçecek çok fazla güçtür, bu nedenle biraz sıcaklık izleme gereklidir.

Hem Tesla tarafından sağlanan NACS-CCS adaptörü hem de Lectron yapımı ünite, güç pimlerinin sıcaklığı 185 dereceyi (85 santigrat derece) aşarsa elektrik akışını kesen bir çift termal sensörle birlikte gelir. Sensörler pimlerin hemen yanına yerleştirilir ve tetiklendiğinde, şarj seansını sonlandırmak için iletişim pimine bir komut gönderir. Aynı şey, açma düğmesine basıldığında da olur; elektrik akışını sonlandırmak için bir sinyal gönderen içeride bir temas vardır.

Bu ünitelerdeki DC pimleri devasadır. Ayrıca bakırdan yapılmışlardır ve iletkenliği artırmak için gümüşle kaplanmıştır.

Ucuz taklit adaptörlere gelince, işler biraz farklıdır, kötü bir şekilde. Videoda parçalarına ayrılan ünite, tıpkı Lectron adaptörü gibi iki sıcaklık sensörüne sahipti, ancak teller muhafazanın içinde sallanıyordu. DC pimlerinin yanına sıkıca yerleştirilmemişlerdi, bu nedenle çok ısınırlarsa, sensörler elektrik akışını kesmez ve adaptör muhafazası eriyebilirdi. Ayrıca, güç pimleri daha pahalı ürünlerdekinden daha incedir ve gümüşle değil kalay ile kaplanmıştır, bu nedenle iletkenlik daha küçüktür.

Right-heres-Why-You-Shouldnt-Purchase-A-

Bu adaptörlerden birkaçını parçaladıktan sonra ilginç bir keşif, ne şarj sağlayıcısının ne de araç üreticisinin hangi tür adaptörün kullanıldığını bilmesinin bir yolunun olmamasıdır. Adaptör ile araç arasında veya şarj istasyonu ile adaptör arasında hiçbir iletişim yoktur - termal sensörler ve mandal kontakları sadece kesme anahtarlarıdır.

 

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.