Jump to content

redpants

Φ New Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Nötr

About redpants

  • Rank
    Yeni Üye
  1. “MARKADAŞ” çıktı! “Tüm tüketiciler için; iş dünyası, pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler”e farklı ve yenilikçi bir perspektiften bakan eğlenceli bir kitap… İletişim doğuştan gelen bir yetenek midir; yoksa süreç içerisinde öğrenilebilir bir kazanım mı? Sadece sosyal yaşantıda değil, iş dünyasında üretirken, tanıtırken, pazarlarken, satarken ve satın alırken, başarı için bir iletişim dehası olmak mı gerekiyor? Feray Alpay; pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler alanında 20 yılı aşkın bir sürede biriktirdiklerini “Markadaş”da okuyucuyla paylaşıyor. Net, anlaşılır ve eğlenceli bir biçimde. Kitapta, bilişim çağında hızla değişen iş dünyasına ayak uydurmak isteyen en üst düzey yöneticiler ve bütün kademelerde çalışan profesyoneller de dahil, tüm tüketicilere yönelik ; pazarlama iletişimi, halkla ilişkiler, marka ve alış veriş konularında farkındalık yaratacak yenilikçi bilgiler sunuluyor. Sade ve esprili bir dille yazılan kitapta yer alan en teknik ve bilimsel konular dahi, örneklerle ve fıkralarla zenginleştirilerek okuyucunun rahatlıkla anlayabileceği biçimde aktarılıyor. Kanes Yayınevi tarafından yayınlanan Markadaş, bir kaç kuruşluk veya milyonlarca liralık bir alım-satım sürecinde “kazandıracak ipuçları” edinmek isteyen herkes için “faydalı bir eser!” Feray Alpay, Markadaş’da şöyle diyor: “Gecenin karanlığında önündeki buzdağına doğru hızla ilerleyen Titanik gemisinin mutfağında canlı canlı haşlanmayı bekleyen ıstakozlar için “Titanik Faciası”, başlarına gelebilecek en harika şeydi. Titanik’in okyanusun dondurucu sularına gömülmesi yolcuların perspektifine göre ölüm demek iken, ıstakozlara göre ise yaşam demekti. Titanik’deki ıstakozun perspektifinden “Pazarlama İletişimi, Marka, Halkla İlişkiler, Reklam ve Satın Alma Davranışları” nasıl görünür? İster kendini üretici olarak gör, ister pazarlama iletişimcisi, PR’cı ya da reklamcı... Elindekileri pazarlamak için şirketin ya da markan savaşmıyor, sadece algılamalar savaşıyor. Müşterin mantıklı değil, tamamen duygusal sebeplerle tercih ediyor senin ürününü. Ve duygusal sebeplerle verdiği bu satın alma kararını destekleyici rasyonel sebepler buluyor kendince. Ya SEN, bu savaşın ortasında kalan tüketici? Yalnız değilsin. Unutma ki hepimiz tüketiciyiz. Sahip olduğumuz bu tüketici kimliğimiz güven duygusu veriyor bizlere. Eksikliğini hissettiğimiz gücümüzü, otomobilimizin yüksek motor gücüyle, ya da üzerimizde taşıdığımız logolarla tamamlamaya çalışıyoruz. Sosyal medyada hepimiz şöhretiz. Toplumdaki yerimizi ürettiklerimizle değil, tüketirken tercih ettiğimiz markalarla belirliyoruz. Bilinçli bir tüketici olmak için sadece organik ürünler tüketip, ambalajın üzerindeki minicik yazıları okumak yetmiyor. Günde binlerce kez maruz kaldığın pazarlama mesajı bombardımanının farkında mısın?” Feray Alpay Hakkında Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Uzmanı Promedia Halkla İlişkiler Kurucu Ortak ve Genel Müdür 1992 Yılında “ Promedia Halkla İlişkiler” şirketinde kurucu ortak ve Genel Müdür olarak yer alan Feray Alpay, halen Promedia’daki çalışmalarını sürdürüyor. 90’lı yılların başlarında Türkiye’de yeni oluşmakta olan Halkla İlişkiler mesleğinin uluslararası standartlara ulaşması için, 20 yılı aşkın bir süredir “pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler” kavramlarını anlamaya ve anlatmaya çalışmaktadır. Bu süre içinde çok sayıda uluslararası kurum ve kuruluşlara “iletişim danışmanlığı” hizmeti sunarak, “markalaşma, algılama, itibar, kriz ve etkinlik yönetimi” konularında projeler planlamış ve uygulamıştır. Pazarlama İletişimi konusunda farklı yerli ve yabancı yayında araştırma, görüş ve makaleleri yayınlayan Feray Alpay, 2010 yılından bu yana günlük bir ulusal iş ve ekonomi gazetesinde düzenli olarak köşe yazıları yazmaktadır. Feray Alpay'
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.