Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Renaultferrari

Φ Üyeler
  • İçerik Sayısı

    34
  • Katılım

  • Son Ziyaret

Renaultferrari - Başarıları

Yazar

Yazar (5/14)

  • İlk İleti
  • Ortak Nadir
  • İçerik Başlatan
  • Birinci Hafta Tamamlandı
  • Bir Ay Sonra

Son Rozetler

2

İçerik İtibarınız

  1. Kurfanı mübinde Fussilet 27 ayeti : ve mâ tahmilu min UNSA ve lâ tedau illâ bi ilmih(ilmihî), O'nun ilmi olmadan Hiçbir Ünsa : hiçbir KIZ ÇOCUĞU hamile kalmaz ve doğum yapamaz.. Buckminster; Dikkat ! Allahca da, Allaha göre.. Bir Ünsa: yani Bir Kız çocuğu 14 15 16 yaşında evlense bile Hatta doğursa bile KADIN sayılmaz ... İşte bu... Anlatabildim mi ? Buckminster; Bakınız, avrupalı mı yoksa doğulu biri mi bilmiyorum ama bakın ne demiş .. "O, 25 yasinda iken kendisinden 15 yas büyük olan bir kadinla evlendi ve onunla 25 yil ömür sürdü. Kadinlara ragbet etmedi. Birden bire huyunu karakterini ve davranisini degistirip nasil kadin düskünü olabilir ki? Buna ben kendi hesabıma inanamam" demiş...
  2. DİKKAT ! Neyden konuşucaz ! Elbette Kuran dan ! Anlatabildik mi acaba !? Şimdi ! ifk hadisesi Kuranı Mübinde Nur suresin de geçer Bakalım ! Görelim ! Kuranı Mübin de Nur 20 ayetinde ! Cenabı Hak hazreti Aişeye MÜMİNATİ diye hitap ediyor.. !! bu Hitaba Göre hazreti Aişe Annemiz ıfk hadisesinden 13 yaşında olamaz !! imkansızdır ! 9 yaşında evlendiği yalanı yutmayıp gargara yapın... ıfk hadisesinde 13 yaşında olur) halbuki hakikat hazreti aişe annemiz 619 yılında hüzün sensinde 14 yaşında evlenmiştir.. ıfk hadisesinde 22 yaşlarındadır.. onun için Cenabı Hak ona hitap ederken MÜMİNATİ dedi... ÜNSA değil Kuranı Mübin de: Cenabı Hak ZEKERE VE ÜNSA der... RİCAL VE NİSA der Zekere : erkek çocuk Ünsa: kız çocuk ( yani çocukluğun vermiş olduğu zevkle yaşayan) MÜMİNATİ İse = MÜMİN KADIN (çocukluğun vermiş olduğu zevkten yaş aldıkça ayrılmış mümin kadın) şimdi Hazreti Aişe annemiz ifk hadisesin de 13 yaşında çocukluğun vermiş olduğu zevkle yaşayan bir çocuk olsaydı.. Cenabı Hak ona hitap ederken Büyük kitapta ÜNSA derdi.. MÜMÜNATİ demezdi.. bak nur 20 ve bakınız Kuranı mübinde Zekere ve Ünsa geçen ayetlere.. işte bu kadar !
  3. A tabi ne mümkün !!!??.. üniversityeli herhangi bir şahsı elalım nasıl aydınlanmış görü verelim bir bakarsın Öğrenci. aman der vapur kaçıcak çabuk çabuk adımlarını atar.. acele eder.. kendisinde daha yaşlı birin elini tozlar. elindekini düşürür. dönüpte bakmaz bile.. vapur kaçıcak aman aman... kaçıçak vapur yine bir bakarsın. bu sefer amelenin biri.. vapur kaçıcak diye.. acele eder.. O çarptımı.. durur dönüp bakar.. hatta belki yardım eder... E vapur kaçıcak.. kaçtı.. Ötekinin Almış OLDUĞU EĞİTİM ona arkasında dönüp bakmasını sağlamıyorda.. öbürünün bilincsizliği dönüp bakmasını sağlıyor yine bir bakarsın ki A EĞİTİM GÖREN BİR ÖĞRENCİ Sınıfta iken sırasında otururken bir denbire ayağa kalkar sırayı tekmeler.. bu eğitim almamışmıydı.. ne ağitimi aldı.. evet çok güzel bir eğitim aldı öğrendi ama artık sen gerisini getir.. HAKEZA MİLYONLARI AYDINLATMAKTA MÜMKLÜN... tabi tabi nem mümkün..
  4. Medeniyetin tarifi: İnsanlığın şucunu yüzüne vurmamak. ayağı kaymışsa GERDANLIĞINI altına koyup KALK demek... Düşman dahi olmuş olsa.. bilemedinde bana bu vaziyeti aldın.. TUT elimi TUTdiyen sahadır.. MEDENİ OLMAK: binlerce İnsanın.. kainatı bir anda nasıl yok ederim diye bulacağım bulacağım diyerekten maddi biyoloji vs. işlerde zevkle çalışması demek değildir demek ki Medeniyet Odur.. Hazreti Muhammed.. çünkü düşmanına dahi merhamet eliniz uzatmıştır..
  5. SANAYİ DEVRİMİ: Batıdaki BİLİMİN-İLMİN Teknolojinin Modernliklerin YÜKSELMESİ.. DİN'den el etek çekmelerinden dolayı değilde KALABALIKLAŞMALRINDAN DOLAYI olduğunu göremeyen göze neyi anlatıcam.. hangi keyfi hatayı düzelticem hepimiz biliriz ki batı ya göç daha çok sömürlen halk asyadan olmuş sömürelen Halk kendi memleketlerinden ekmek bulamadıklarından batıya göçmüşler batı kalabalıklaşmıştır.. kalabalıklaşan memleket.. o kadar insanı besleyemedi.. ne yaptılar yerin dibine Girdiler ya ....YERİN DİBİNE... perol şu bu... bizde vardır misali.. anadoluda bir çoban avrupya göçer orada KAFAYI ÇALIŞTIRIR muheddis olur.. işletme sahibi olur. acaba hangi sayede ilm sayesinde mi oldu ? hayır hakikat sayesinde oldu. hakikat hakikat derler.. PEKİ NEDİR Hakikat ? tabi olmaya mecbur olduğun kuvvetin adına HAKİKAT denir.. anadoluda kalsaydı.. neden kafasını çalıştırsın ki.. ama avrupa göçdüğünde.. eğer ben kafayı çalıştırmaz.. girişimci olmazsam.. ne eğlence ne karı ne ev ne araba ne şuyum ne buyum olur mahrumiyetteyim der.. kafayı çalıştrmana mecbur tabi olacak.. bakarsın mühendis çıkar.. anadoluda kalsaydı. kimim batıdaki gibi arabası evi eğlencesi şusu busu olduğunu görücekti.. kimsenin böylebir hayat sahip olduğunu görmediğinden.. ne diye kafasını çalıştırsın girişimçi olsunda ben size batıdaki gibi bir ulaşım yolu bulayım desin.. gerek varmı demek ki: avrupada ki İlerleme... İLM sayesinden değildir yani BATILILAR senden daha ZEKİ değillerdir.. HAKİKAT sayesinde.. ilerleme modernlik oldu sömürülmüş insanların göçünden doğan kalabalıklaşmanın netices ile o memleketin o kadar insanı besleyememesi sayesindedir.. YERİN DİBİNE neden girdi zannediyorsun ben şu modern bir şeyi yaparsam... gönlüme alan şeylere sahip olucam diyor.. kafayı çalıştıryor.. kafayı çalıştırmazsa.. aç kalıcak mahrum kalıcak İşte Bu HAKİKATİ göremeyip Dinlerin modern yaşamdan elii çekmesiyle bunlar oldu diyorsun..onun için ben sadece senin gibi biriyle sürekli tartışmak istemiyorum ve cevap vermek istemiyorum.. onun için benim yazacağm çok mevzuular var.. sürekli yazdıklarımın altına demagoji yapmanız.. ve bende bir cevap beklemeniz doğru değil.. eski yazınıda ( hadi renaultferrari cevabınızı bekliyoruz) benden bir cevap bekliyorsunuz diye her zaman siznle ilgilenemeyceği size bildiririm..bak yine dayanamadım cevap beklediğiniz için size yazdım... birde Binlerce insanın katli meselesini DİNE BAĞLAMANIZ bana göre çok gülünç Zira Dinle alakası yok.. VAHŞET DEVRİNDE asırlarda katledilen CANI bugünkü MEDENİYET Yarım saatte imha etti.. saymadın mı ? eskiden bir savaş olur kaç sene sürer 100 sene sürerdi.. kaç kişi ölürdü say bakalım ! aç tarihi bak.. şimdi ise basar düğmeye bir milyon adam ölür.. hiç kimsenin bir şeyden haberi yokken.. ölür bir de daha başında tüy çıkmamış çocuk 80lik dede.. hasta yaakta heberi yok hepsi birden bir düğme hareketiyle parçalanır anne çamaşırları asarken.. boyacı boyasını yaparken.. komşu alış verişe giderken.. hiç kimsenin bir şeyden haberi yokken basar düğmeye.. hepsi birden kan kusaraktan imha olur.... ve bunun adına Medeniyet denir.. İşte Medeniyet budur diye tapılır övülür.. Dinden alakamızı kestik.. İşte MEDENİYET sahası medeni olmak böyle modern olmaktır denilir Vahşeti modernlikle sanat eseri gibi meydana getiren bir sahaya MEDENİYET diye tapar İnsanlar.. basar düğmeye ne oldu : 200 senede tekamül etmiş bir millet imha oldu.. BU MU İLM İlmin neticesi bu mu ? İLMİN NETİCESİ BU MU OLUYOR yahu BU CEHİLDEN daha kötü bir şey ***** adam nihayet 10 kişiye 50 kişiye zararı olur.. fakat bu çapta bir adam milyonla canı bir anı gayri münkasemde imha eder... ve bunun adına MEDENİYET-MODERNLİK-EKONOMİK GELİŞME-İKTİSAD- İLM denir.... ya bu nasıl bir kabuleniştir anlamdın ben demek oluyor ki: İnsanlık birazçık Tenekeçilikte ilerledi.. yaratırım sevdasına kapıldı.. mana ile alkasını kesti.. CENANI HAKTA.. İNSANLIĞIN hayatına nihayet verdi.. sen yaşıyorum mu zannediyorsun.. hayat böyle mi olur HAYAT HAYATA HAYAT verir.. bir insan HAYATA günde binlercekez manen ruhen aklen İmha olmaz.. inlemez.. Dünya bugün kü kadar zenginlik görmemiştir.. fakat bugünkü kadarda İNLEMEMİŞTİR.. işte böyle bir hayatımız oldu: güzel bir şey yapmışsın ben ona bir şey demiyorum fakat MEDENİ OLMAKLIK mana ile alakanı kesmekle olunur diyorsun... ben görüşüne katılmıyorum verdiğim misallerlerde görüşün yanlış olduğunu İSPAT ETTİM Medeniyetin tarifi: İnsanlığın şucunu yüzüne vurmamak. ayağı kaymışsa GERDANLIĞINI altına koyup KALK demek... Düşman dahi olmuş olsa.. bilemedinde bana bu vaziyeti aldın.. TUT elimi TUTdiyen sahadır.. MEDENİ OLMAK: binlerce İnsanın.. kainatı bir anda nasıl yok ederim diye bulacağım bulacağım diyerekten maddi biyoloji vs. işlerde zevkle çalışması demek değildir buna mukabilde: .insaları şu dertten kurtaracağım diyen çalışanların sayısı diğerlerinec daha az ve zevksiz dünyada GOLBALveya MİLLİ İnsani topluluk olması O taptığın sahanın MEDENiYETİN.. M sini dahi yaklaşamadıklarını gösterir... yanlış anlaşılmasın sen yapma demek istiyorum.. sen yap ama.. İMHA etmeye değil.. senden korksun yapamasın diye.. BİR MİLLET bir ganerel çıkarır.. bir masada otur.. diğer generel ile atışır bir şeyi nefsaniyet meselesi yapar.. yüzünü görmeden milyonla insan birbirini vurmaya başlar.. bu mudur ? MEDENİ İNSAN TOPLUMU..
  6. Bazıları der ki : Ya bu kadar Büyük bir Zat.. asırladır Milyaları peşinden getiriyor.. meşhur ilim adamları karşısında hürmetle eğiliyor amerikada camisi var almandan imamı var.. amerikda almanyada rusyada günde dünyanın her yerinde beş defa İSMİ anılıyor Bildiriliyor.. insanın en yakını şuradan bir su getirimisin dese rahatını bozupta getirmez üşenir İnsan.. milyonlar buz gibi havada gece yataklarından ..kimsi karısınnın sıcak koynunda kalkıyo..r buz gibi hava abdest alıyor hemde seve seve bunlara bu işi yaptırdıyor insan için en büyük ölçü paradır.. avama parasının 40ta birini havas tabakasına ise icabında 40ta 40ını zevk ve neşe ile verdiriyor İnsana bu zevk ve neşeyi acaba kim hangi şahış verebilir ? Hazreti Muhammede bu kuvvet nedir buna Vahy kuvveti diyorsunuz peki neden acaba bir uzay mekiği teknolojik bir alet yapmamış fikrini vermemiş derler.. peygamberimiz ben En yükse Ahlakı tamamlayama gönderildim diye İnsalığa kendisini takdim etmiştir İnsanlığa kendisini BEN TENEKEÇİ USTASIYIM diye TAKDİM etmemiştir ki gelin size bir mekik yapayım desin Bu işler sorulduğu vakittte. SİZ DÜNYANIZ İŞLERİ ÇOK İYİ BİLİRSİNİZ BUYURMUŞLARDIR.. belki bazı insanlar yanlış anlamlar çıkarabilirler.. peygamberimiz.. hiç ölmiyecekmiş gibi dünya için çalışınız Yarın ölecekmiş gibide Ahiret için çalışınız buyurmuşlardır manası : müslüman bir insan ya servetin yedi sülaleme yeter.. ne diye artık çalışıyım diyemez başka bir Müslümanda diyemez ki..: yaa o kadar param olsa ben çalışmam ne yapıcam o kadar parayı.. kefenin cebi yok ki diyemez... bu sözler din de Küfrdür Ahlak bunu kabul etmez neden Dünya ahiretin tarlasıdır buyurmuşlar.. ahirette ayırmıyorlar... dünyada ebediyet sayısını giriyor hiç ölmiyecekmiş gibi dünya için çalışınız buyuruyorlar.. o halde madem ki Dünya ahiretin tarlası durmıycan çalışıcan sadaka zekat bunlar para ile olur.. bunları yaparsan üstüne çıkarsın Ahlakı yaymak para ile olur madem ki ahlaksız ahlaksızlığını yayarken parayı kullanıyor.. sende zengin ol ama Ahlak yayama amir ol ahlaksızlığı yaymama değil yarın ölecekmiş gibide Ahiret için çalış demekte gönlünde dünya parasını muhabbetini çıkar.. bir nefes sonra ahirete göçersin belli dolmaz o halde Ahirete karşı muhabbet tedarik et.. bu emirler başka bir din de var mı yaa ? islam dininden başka diğer dinlere reform istenirse bu gayet yerinde olur !!
  7. Gecekuşu yaşım 30.. 11 senedir aralıksız yazıyorum.. sonra senin zannettiğin gibi değil.. bence AED'nin nesi varsa elinden alındı.. ve kurgu zamannettiğin örneklerde seni sarsmış galiba.. yazdıklarımı beş dakka okumak yerine 1 saat okusan belki sarsılmadan daha iyi anlayacaktın.. Ailemin işleri yok mu.. sonra Ben Aşk değil miyim ? kendi derdim yok mu ? yazıyorsam iyi Şİmdi GELİNÇİK ve MANTIK : Dinsizlik hiç bir vakit ekseriyet mezhebi olmamıştır ve olamaz Din: Allah fikridir.. Dinsizik: Allahsızlık fikridir.. Din denilince bugünkü inanlar göz önüne gelmesin dinin safiyetinden bahsediyorum.. dinin ne kadar elbislerini soyarsan.. çıplak hale getirirsen ona adar meftun ve aşık olursun şimdi Allahsızlık fikri... hiç vakit vakit ekseriyetin mezhebi olmamıştır ve olamaz diyorum bunun anlamı : insanlığın eksere yakını da Allah fikrinden hereket ederek gelmişlerdir.. işte o dümdüz hatt üzerinde yürüyen ekseriyetin içinde bulunan o dinsizlerinde.. eksere tabi olaraktan yürümeklikleri tabii ve ZARURİDİR Allah fikrini çıkar.. allahsızlık fikriyle bak doğaya ne görüyorsun : kıskanmak korumak mücedele etmek çekişmek kavga dövüş katletmek üzerine kurulmuş kanunlar Şimdi yalnız İNSAN : bu kuralları Akıl ve Vicdanıyla karşı durarak kendi üzerindeki tesirlerinin üstesinden gelmiş değiştirmiştir.. Şimdi soruyorum.. Acaba İnsan Vahşi doğanın TABİATIN Kurallarını değiştimek KUDRETİ nereden almıştır ? Tabiki Allah fikrinden.. insaf etmek istediğimizde herhangi bir faziletin fazilet olduğunu bize bildiren Allah fikri mi Yoksa Allahsizlık fikir mi ? yine insaf etmek istedeğimizde.. önlemek ARZUSUDA bulunduğumuz herhangi bir çirkinliğin ADİLİĞİN ADİLİK olduğunu bize anlatan Allah fikri mi ? yoksa vahşete adilliklere örnek teşkil eden kanunlar kurallar mı ? bize bunu İlham etti... bunları anlattı ? benimde gönlüm şu şeyi ister. ? Vahşi doğa senin istediğin gibi kurulmamış.. sen evrim geçirmiş herhangi bir canlısın mücadele kavga dövüş kıskanmak korumak öldürmek.. yolunu bulup bunları becerebiliyorsan ne ala.. beceremiyorsan zavallısın Ümit etmek cinnetten daha büyük cinnetir.. zavallı olarak yaşıycan... keşke benimde olsa !? ..... seni böyle nazlı büyüten!! Allah fikridir.. GELİNCİK MANTIK DAYI AED GECEKUŞU Allah fikrinin.. evvel ve şimdi ve ileride devam edeceği YOL GÖSTERİŞİ OLMASA şunu yaptık bunu yapacağız diye havalanan İnsanlık: ACABA kendisinin İNSAN olduğunu BİLEBİLECEY MİYDİ.. ? imkan var mı ki bunu bilebilesin? Allah fikri genel merkez medeniyette onun bir subesidir Allah fikrinin insanlara bahş ettiği ve ede ede geldiği sayıya girmeyecek kadar nimetlerle.büyütülmemiz.. yani Acaba başka bir taraftan..bu nimetleri almamıza ve istifade etmemise imkan var mıdır ? sen bu nimetleri nerden aldın sonra hangi doğunun çok bilmişi hangi batının akıl adamı.. Allah fikrinden almayarak.. bir kaide vaz etmişte.. Allah fikrinın vaz etmiş olduğu müeseselerden çıkan kaideler kadar veya ona eşdeğer bir faydasını gördü insanlık daha allah fikri olmasaydı.. İnsan olduğunu bilebilecek miydi ki... düyanın her tarafınını dolaş veya televizyondan izle.. belki meskensiz duvarsız mağrada yaşayan insanlar görürsün ? Fakat mabedsiz yaşadıklarını göremezsin ? Muhakka gönlünü bir yere bağlar ve taparlar.. Ormanın ruhunda şunu buna vs.. İnsan hiç bir şey bilmezken bile Bir Allah tanımıştır.. Dinsiz Ahlak olmaz !! En Kabi bir insanın anlayacağı cihetle anlatmıştım bir kez daha anlatayım mevzuu kapansın artık.. Bu Vahşi doğada Ben evrim geçirmiş herhangi bir hayvan kolarından bir canlıyım.. Cennet cehennem eski zaman masallarıdır.. saaadet: mümkün olduğum kadar zevk ile yaşamaktır.. Ölüncede yaptıklarımdan kimseye hesap filan vermiyeceğim..yok mok olucam.. toprak olucam... zaten ölücem... atomların protonlarım dağılacak.. kimizi çiçek olucak kimisi ot...bir inek gelicek beni yiycek onda inek olucam... bir eşşek gelicek yiycek onda da eşşek olucam diyerek yaşayan adamın nazarında : İnsaniyet Fazilet Mürrüvvet Anan baba saadeti şefkat İnsaf gibi Kelimelerin bir anlamı kalır mı ? Ahlak kurulur mu ? Kurduysan BUDLLK etmiş olursun şaşırmışsın Eğer hem bu kelimelerde bir mana görüyor ve hemde allahsızlık fikri davasından bulunuyorsa O zavallı Kendi vicdanını tahlil edememiş Mevcut elinden ki Ali Hislerini Dindan bir toplumun.. En yüksek Ahlakcı peygamberinden .. Kendi üzerinde yapmış olduğu Tesirin.. kısaca: Vicdanına Hakim olan Allah fikrine borçlu olduğunun Farkına varamamıştır.. Dinsiz ahlak olmaz Din ile Ahlak ayrı değildir.. ? Sokrat Din ile Ahlak ayırmış. ama bunu ne vakit ayırmış farkındamısın ? herşeyi yerinde görmek lazım ? sokrat meselesini de bir gün yazarım uzar şimdi... Allah fikrinde öldükten sonra dirilmek mücazat ve mükaffat vardır.. ilm daima eksere konuşur.. istisnalar umuma ait değildir dünyanın belli başlı 6 din vardır hangi dini elbislerinden soyarsan göürsün ki amelinde.. sevgi vardır Ahlakın en büyük rütbeside Muhabbettir. yahudileri ele alalım yahudiler kadar biribirini seven tutan muhabbet eden dünya üzerinde başka bir topluluk varmıdır... bir tane düşümüşü var mı yahudilerin ? kainata meydan okuyorlar... 20 milyonluk insanı kovdular.. kimseyde beş kuruş vermediler.. ister amerikalı ister alman olsun mecdi aksanın yanına yaklaştırmıyorlar kovuyorlar... müslümansan ispat et diyorlar... iman etmedikçe cennette darül selam giremezsiniz.. birbirinizi sevmedikçede iman etmiş olamazsını.. işte yahudiler.. bu emri Peygamberiyenin.. HUZURUNDA DİKKATLE durursan sana kim din dersi vermişse din safiyetinden habersiz olduğunu din dersini ne kadar yanlış almış olduğunun farkına varırsın gen değişimi canlı kopyalama.. cemiyet arasında o muazzam olarak tanınan din adamları.. din dersini yanlış almışlar Allah kitabında: Ana rahminde hayız kanı ile kudret fırcası ile siz ben boyarım diyor benim boyadığım boya ile çıkarsınız diyor.. kaşı şöyle olsun omzu şöyle olsun şu kadar akıllı olsun şu kadar zekası olsun YAĞMAMI VAR.. seni insan yaptımda bana hasıl ol demedim ya kereta diyor... insan kopyalanması olursa.. kainat BÜTÜN İŞLER durur ne gökdelen ne araba ne villa olur... her anne çocuğunun yakışıklı yahut melek yüzlü gibi olmasını ister.. herkes eşit olursa kainat durur.. eşitlik fıtratla harp etmektir.. fıtratla harp eden tepelenir.. fıtrat: olluş demektir.. fıtrat güzelde yolluyor bu aleme çirkinde.. sen herkes geninle oynayıp değiştirebileceğini fıtratla harp edip onu yenebileceğinimi zannediyorsun insan kopyalanması olmaz.. belki istisnalar olur.. umumi olmaz... gen ilmi belki hastalıklara bir çare olabilir oda belki peygamberimiz her derdin devasını yaratmıştır diyor cenabı hak.. bu günkü tıp çok geride kalmış diyor haber veriyor ve yalnız ihtiyarlığın vermiş olduğu hastalıklara çare yoktur diyor peygamberimiz...
  8. bir kere DİNİN VE DİNSİZLİĞİN ne olduğunu çok iyi bilen insanlar SON SÖZ : Ne dinsizliğin dinsizliği dinsizliktir.. ne dindarın dindarlığı dindarlıktır... DÜNYADA DİNSİZLİK KALKMIŞTIR.. BİZİM MEMLEKETİMİZDE DİNSİZLİK MODA HALİNDE KALMIŞTIR derler Dünyada bir tane bile dinsiz yokken.. 1 milyar var küsür atesit var diyorsun.. bunu nerden çıkardın AED ? ee okumadın mı vikipedia işte AED DİN nedir Allaha İnanmak nedir bunları sana yazıyorum.. İYİ OKUYALIM ANLAYALIM! Bakalım Dünyada kaç tane Dinsiz varmış ? 1-şimdi dkkat et şöyle bir düşün yokla kendini.. içinde el ile tutulmayan göz ile görülmeyen sessiz sözsüz bizsiz sizsiz konuşan bir varlığın vardır... Ona ne olur yavarıyorum artık sus desen susar mı ? susmaz.. ne olur dur desen durur mu.?. durmaz bir dakka sonra içinden neler geçiçek bilirmisin ? o geçeçek olan geçitiği zaman.. o seni rahatsız eden hayatını zehirleyen.. hayaline bozan neşeni alıp senden götüren.. Düşünceler içinden geçtiği zaman (ben ne bileyim sen bilirsin artık.. o düşücenler nelerdir.. herkeste ayrı ayrıdır) işte o düşünceler geçtiği zaman.. içindekine ne olur artık sus desen susar mı..? ne oluuur yalvarıyorum dur desen.. durur mu ? durmaz işte bu sende böyle olduğu gibi diğerlerinde bütün dünyadaki insanlarda da böyledir şimdi böyle bunalan insanın Üstün bir kudreti inkar etmesi mümkün müdür ? 2- 20.yüzyıldan itibaren Dünyada Allahı inkar kapısı kapanmıştır Dinsizlik kalkmıştır neden Çünkü bir kimsenin Allahı inkar edebilmesi için SEFA İÇİNDE olması gerekir.. KEDER İÇİNDE DEĞİL acz içersinde olmaması lazım... inlemiyor olması gerekiyor Ki.. ben inanmam öyle şeylere gözümle göreyim filan hehe desin maddi manevi bize kıyasla bir sefada olan insanın.. Allahı inkarı senin benim inkarım gibi olmaz kardeşim.. bunun misalini vereyim sana: geçmişte.. eski kitaplarda okuruz Allah varsa göreyim göster vs gibi sözler edildiğini okumuşuz duymuşuzdur neden ? o günün dünyasında dert bugünkü kadar çok değildi.. bize göre daha sefadalarmış. başka bir misal veriyorum örneğin: hayatı çocuk gibi olucak ki.. Allah hatırına gelmesin.. daha gençken.. Allaha bu kadar isyan ile dolu muydun ? şimdi herkes böyle kasası olanda inliyor masası olanda inliyor Rütbesi olanda inliyor.. hiçbir şeysi olamayanda inliyor.. şimdi bunca gam keder dert dolu dünyada.. Allahı inkar etmek mümkün müdür? yokla kendini... ya bir skıntın var kurtulmak istersin.. yahut bir şeyi rica edersin.. işte İnlemek bu.. İnsanlık böyle inlerken... Allahı inkar edebilir mi ? o kadar rahat olucan ki.. 14- 15 yaşından olucaksın mesala... Allah aklına bile gelmiycek... yani bu kadar inlemiycen ki.. Allah hatırına gelmiycek.. anlatamıyoruz galiba.. hastalık şu bu ortalama 100 derdi vardır insanın.... her insanın en az 100 derdi vardır sen zannediyormusun ki istediğin olduğunda rahat edicen. başka bir şey çıkar.. niyetin artar kısmetin artmaz.. kestirmesi bu... en az 100 derdi var insanın şimdi başına YAĞAN bunca dert şiddet musibetlerden bir türlü yakasını kurtaramayan İnsan.. kime gidecek.. başka bir yer var mı.. kime gidecek..? ALLAHA Allaha gitmek demek.... Mücazat ve mükafata inanmak demektir. kim olursa olsun ne kadar.. ben Allaha inanmıyorum sözlerini işitsen de inanırmısın ben sana sorayım.. Allaha inanmıyorum diyor.. inanıyormusun sen Onun sözüne.. Dünyada uzaydan geldiğimize inanlar var.. onlar hep bir teselli.. eğer kitap okumayı bırakıp.. onların hal tercümesini okur tetkik edersen görürsün ki.. aciz içersindeler mi ? inliyorlar mı yani ya ? Evet O halde yalan söylüyorlar İMKANI yok bir şeyi TANRI kabul edip ona dönüp dönüp yalvarmasın en uzun boylu inkar edeni gözünün önüne getir... sıkıntının zirveye çıktığı anlarda.. Tanrıya tekrar dönmemesi mümkün müdür.. ? yok ki başka yer.. gideceği başka yer yok Tanrıya inanmak demekte ebediyete mücazata mükafata inanamak insalarla güzel geçinmek kendi zannınca iylik yapmak.. yahut ben yaptım zannetmektir Onun için artık Allahı inkar kapısı kapanmıştır DÜNYADA DİNSİZLİK KALKMIŞTIR.. DİN ne demek bu asırada hepimiz yüklüyüz..yükümüz ağar bundan kurtulamıyoruz ne yapsak.. İşte fikri uluhiyet Ba'sü badelmevt mücazat mükafat var diyor bunları tek br kelime ile ifade etmek gerekirse (DİN) dir İnsan yükünü bir saadete nail olayım diye çeker.. talebe okur mezun olayım diye sıkıla sıkıla kitap okur ders yapar.. mezun olduktan sonra para kazanayım der.. bir yava kurayım.. ne oluyor insan yükünü bir saadete nail olayım diye çekiyor dimi işte insan başına yağan derdi şiddetleri musibetleri madem ki engelleyemiyor.. bu yükünü bir saadete nail olayım diye çeker... kime gidecek ? Allaha ben sizi bilmezmiyim diyor Allah.. ne zaman sıklırsınız beni anarsınız diyor biraz rahatlattım mı hemen bana düşman olursunuz diyor sen en çok bunaldığın sıkıldığın anda Beni ANDIĞIN GİBİ.. en ferah geniş anındada ANSAN.. bak ben sana neler yaparım der.. Kudret Konuşmanın Özü: Allahı inkar kapısı kapanmış Dünyada Dinsizlik kalkmıştır yoktur: Dert dolu. Çünkü Dert Dert.. Bizde Moda halinde kaldı Dinsizlik
  9. Ahlakın asıl kaynağı din değil İnsandır.. AED bunu ben demiyorum MANTIK diyor.. .... AED DİNSİZLİĞİN TEMELİ ÜZERİNDEN YÜRÜMEK isteyen Bir Kimse samimi olaraktan SİZE şunları söylese ne dersiniz AED HOCAM ! Memleket düşmanı geldi bir teklifte bulundu..teklife evet dersem.. Düşmanlarımızın işini kolaylaştırcam MUHTEMELEN bir çok masum insanlar ölücek inim inim inleyecekler.. Fakat Benim içinse çook rahat bir yaşama kavuşaçağım MUHAKKAK.. Teklife ne yanıt vermeliyim.. Şüphelerim var bana yardımcı olun !?!?! Ben dinsizim.. ve elbette benim içinde Gaye Hedef.. bu ZOR HAYATTA bir saadete nail olaraktan yaşamaktır.. teklife Evet dersem.. bir çok masum insanın inim inim inlemesine sebep olucağımı biliyorum vicdani bir rahatsızlık hissedebilirim AMA HOCAM ! DOĞRU BİLGİYE ULAŞIRSAK: Vicdan Merhemet A C I M A duygusu.. Bunlar sinir zafiyatı Bir hastalık belirtisidir !??!! zaten hepimzi biliyoruz ki mazlumlarda bir gün ölecek. çürüyecek leş olucaktır.. zaten ölücekler.. HOCAM ! Bilim öleceğimi haber veriyor öldükten sonra bana ne olacağından bahsedemiyor.. ya ahiret varsa.. ya yoksa.. ben şimdi ne yapıcam şüphedeyim !?!?! AED HOCAM ! AHH KEŞKE !! Benimde SİZİN GİBİ BİR İMANIM OLSA !?!?! SİZİN gibi BENDE EMİN olsam da .. Vereceğim kararı.. EMİN BİR ADIMLA ATSAM !?!? Bana A C I Y I N ! Dua edin diycem abes olucak.. DERSE ONA NE DERSİNİZ !?1?
  10. Ahlakın asıl kaynağı din değil İnsandır.. KANUNLARIN özü hukuk.. hukukun kaynağı ahlak.. İnsandan ki ahlakın kaynağı... Allaha ve ahiret inanmaktır. Şimdi Güzel ahlak nedir.. Kötü ahlak nedir.. bize bunları Din bildirmiştir.. Örneğin: ölünce hiç olucağınan inan biri İNANCININ ÖZÜNÜ BULUP DOĞRU BİLGİYE YAKALAYIP : ben aç kaldığım vakit neden çalmıycam.. madem ki hepimiz hiç olucaz.. neden çalmıyım.. çaldığım vakit.. senin beni hoş görmen gerekmez mi ? Dünyada ne Allahım var ne peygamberim var.. yapayalnızım ÜMİT HAYALİNDEN MAHUMUM HAKTA HİÇTİR senin hakkın olur mu.. senin hakkın yoktur.. senin hakkın varsa.. benimde hakkım var Sen şirinsin ve güzelsin.. ben değilim.. Benim bu Hakkımı verebilirmisin O halde benim hakkım nerden yok.. benim hakkım olmadığı gibi seninde hiç bir şeyde Hakkın yoktur güç bende fırsatta elime geçti. bu durumda ilk yapaçağım şey senin leşini yere sermek değilmiydi.. paranı almışım çok mu ? hoş görmen gerekir... derse ne diycen... DİNSİZLİK HİÇBİR VAKİT EKSERİYETİN MEZHEBİ OLMAMIŞTIR VE OLAMAZ..
  11. Dİkkat ! Aşağıdaki diyoloğu AKLIN süzgeçinden geçirin RENAULTFERRARİ diyor ki : Dinsiz Ahlak Olmaz ebediyete inanmayan Bir adamda Ahlak olmaz? Eğer bir kimse ebediyete inanmadığı halde iylik yapıyorsa.. demek ki o adam mevcut elinde ki o iylik hissini.. Dinin başlangıç terbiyesinin kendi üzerindeki tesirinden yapıyordur dindar bir havayı teneffüs ederek yaşamış yani o zavallı.. kendi vicdanını tahlil edememiş.. mevcut elindenki iylik yapma hissinin.. vicdanına hakim olan Din fikrine Ebediyet fikrine borçlu olduğunun farkına varamamıştır.. AED diyor ki: <ahlak> bir toplumsal norm dur..bir biçimdir..kuralları -toplumdan topluma, kişiden kişiye,TARİHTEN TARİHE DEĞİŞİR-.... DİNSEL KURALLAR KATIDIR ve PEK EĞİŞMEZ yani islamın şartları elazığda ne ise izmirde odur, yada 1950 de ne ise şimdi o olduğu gibi.. Ama bu arkadaşr din sistemlerine yaşamında yer vermeyen kısaca ateist insanları <ahlaksız> sıfatıyla taciz etmeye çalışmakta.. RENAULTFERRARİ diyor ki: Hakiki müslüman Allahın kıymet verdiği kıymetlerden başka kıymetlere kıymet vermez.. onun için Onun namusu HİÇ DEĞİŞMEZ. ne yapalım elbette bu size katı geldi dimi ? Hakiki müslüman göz bebeği yavrusunu bir ecnebinin kucağını alıp oynatmasına asla müsade etmez Bu size katı geldi dimi? AED diyor ki: (DİNSİZLER ) bilirler ki bu günahları onların sadece insan olmalarından kaynaklanan onurlarını ve vicdanlarını yaralar RENAULTFERRARİ diyor ki : Amirim aklımdır hakimim Vicdanımdır diyenler Haytatta Çook adanırlar.. Vicdanının sesini dinleyip.. yanılan insannın.. Ahh keşke acımazsaydım diyen İnsanın. İçindeki ses.. Vicdanın sesi değilmiş o başka bir şeymiş.. insan dersini aldıktan sonra.. keskin bir yara açıltıkdan sonra.. Vicdanımın sesi zannettip dinlediği sesi bir daha dinler mi ? Vicdanın sözlükteki manası: yanılmaz.. Vicdan Milyarda bir adamda bile az bulunur. AED diyor ki : RENO vicdan,örf gibi kavramların hepsi birbirine karıştırılıyor.bilgisizlikten mi bilerek midir anlayabilmiş değilim. yani bilgi çağında elinizde arama motorları var tıklarsınız iki saniye,...ama tüm kavramlara ilave ve farklı anlamlar yüklenmek isteniyorsa bunun adı çarpıtmaktır RENAULTFERRARİ: Vicdan arama motorlarındaki sözlükte manası: doğru ve yanlışın ne olduğu bildiren içsel ses.. o bir şey karar verirse Onu nakıl yalanlar nede Hisler NOKTA Bir iki diyoloğu geçiyorum.. yoksa çok uzaycak bu DAYI diyor ki : GERÇEK nana(68 kuşağının en popüler dansözü) gibidir durduğu yerde durmaz..kıvırır Boyna bizlerinde kişiliği karekteri hep aynı vaziyettemi duruyor..elbette Değişiyor..kimimizde olumlu güzel yönde kimimizdede olumsuz kötü yönde.. MANTIK diyor ki : Reno kalkıp gerçekler 68 kuşağının NANA'sı gibi kıvırıyorsa, bizim ahlakımız, vicdanımız da ona bağımlı olarak kıvırıyorsa... sen de, ben de NANA misali kıvıran bir ahlaka ve vicdana sahibiz" derse ne cevap vereceğiz? Yani bunun bir ilkesi, ölçüsü yokmu? AED diyor ki : etik ölçüler ve kriterler, pozitif bilimin sonuçları gibi somut veriler değildir. öyle olsalardı örneğin su <100 derecede kaynar> örneği gibi değişmez ölçüler olurdu.oysa etik değerlerhep değişmektedir. MANTIK demek istemişti ki : Reno kalkıp.. Etik değerler hep değikmekte ise 68 kuşağının NANA'sı gibi kıvırıyorsa, bizim ahlakımız, vicdanımız da ona bağımlı olarak kıvırıyorsa... sen de, ben de NANA misali kıvıran bir ahlaka ve vicdana sahibiz" derse ne cevap vereceğiz? Yani bunun bir ilkesi, ölçüsü yokmu? AED nin buna verdiği veya verebileceği bir cevaba rastlamadım AED- MANTIĞA bir bireyin ahlakı nasıl oluşuur onu anlatıyor AED diyor ki: bir toplumsal grubun,sınıfın yada bireyin ahlak ölçütleri nasıl oluşur? birey için, kendi almış olduğu kişisel eğitim ve toplumsal çevrenin etkileşimi ile davranış kalıpları oluşur,etik seçimler artık o bireyde başlamıştır.. RENAULTFERRARİ demişti ki : Eğer bir kimse ebediyete inanmadığı halde iylik yapıyorsa.. demek ki o adam MEVCUT (AHLAKINI) elinde ki o iylik hissini.. Dinin başlangıç terbiyesinin kendi üzerindeki tesirinden yapıyordur Dindar bir havayı teneffüs ederek yaşamış yani o zavallı.. kendi vicdanını tahlil edememiş.. MEVCUT (AHLAKINI) elindenki iylik yapma hissinin.. vicdanına hakim olan (ETKİLEŞİM İÇİNDE OLDUĞU TOPLUMDAKİ)Din fikrine Ebediyet fikrine borçlu olduğunun farkına varamamıştır.. AED, MANTIK arasındaki diyoloğa devam edelim: AED diyor ki: anladığım kadarı ile siz doğru davranış kalıbı ve evrensel ahlakı sorguluyorsunuz..ve bu anlamda da arıyorsunuz.. o zaman görüşlerimizi sunalım bu konuda.. etik ölçüler ve kriterler, pozitif bilimin sonuçları gibi somut veriler değildir. öyle olsalardı örneğin su <100 derecede kaynar> örneği gibi değişmez ölçüler olurdu.oysa etik değerler hep değişmektedir. MANTIK'IN sözü yerinde hal duruyor : Reno kalkıp.. Etik değerler hep değişkmekte ise 68 kuşağının NANA'sı gibi kıvırıyorsa, bizim ahlakımız, vicdanımız da ona bağımlı olarak kıvırıyorsa... sen de, ben de NANA misali kıvıran bir ahlaka ve vicdana sahibiz" derse ne cevap vereceğiz? Yani bunun bir ilkesi, ölçüsü yokmu? AED devam ediyor: örneğin satanizm tanrıyı reddetme,şeytana tapma,tanrıya kedi kurban etme gibi ritüellerine sahiptir ; istanbul ataköyde varlıklı aile çocukları arasında doğan bir akımdır ve ordaki gençlerin hepsi bu akıma negatif bakmayabilir.. ama yine istanbul fatih çarşambada mekke hayatı yaşayan şeriatçı kesimler için bir çeşit sapkınlıktır..veya sosyalist ahlak ta da küçük burjuvazi bunalımının sonucu bir çeşit asosyal dışavurumdur. RENAULTFERRARİ diyor ki: Bir dakka burada dur AED.. Ebediyete İnanmayan bir adam satanistlere nasıl bakar nagatif mi pozitif mi ? Dinslziğin Temeli. Öldükten sonra hayat yok.. ahiret yok yaptıklarının karşılı yok.. Ölünce Kimseye hesap vermek yok Cennet: Mükafat Cehennem: Mahrumiyet bunlar masaldır.. DİNSİZLİK BU ANA TEMEL ÜZERİNE KURULUDUR.. bir dinsiz öldükten sonra yaptıklarının karşılığını ceza veya mükafat olarak göreceğine inanırsa.. bu dinszilik değildir.. Şimdi Bir dinsizsin mantıki olarak satanistlere nasıl bakacağını düşünelim: Şeytana tapıyorlarmış.. tapsınlar.. kedi kurban ediyorlarmış.. etsinler.. ama benim kendimi ilişmesinler.. bana ve sevdiklerime dokunmasınlar işime engele olmasınlar ben BU ENDİŞE ile yaşamıyımda ne yaparlarsa yapsınlar. bir önemi yok.. DİNSİZ BİR ADAMDA BÖYLE BAKAR.. örneği incelersen böyle temel üzerinde yürüyen adamda Ahlak olabilir mi ? HAKİKİ ebediyete inanan bir insan sanataistlere nasıl baktığı AEDin idda ettiği gibi değildir Çünkü ebediyete inanmak gönlünü vermek öyle inandım demek gibi bir şeydir AED diyor ki: bir sınıfın ahlakı nasıl oluşur? o sınıfın toplumsal üretimdeki aldığı rol ve bulunduğu konum ile oluşur.. işçi ailesinin kültürel değerleri ile burjuva(kentsoylu) yani zengin sınıfın kültürel ve etik değerleri farklıdır.zihinsel emeği ile geçinen orta sınıf aydınlarında da ahlakı diğerlerinden küçük çizgilerle de olsa ayrılır..çünki üretim ve bölüşümdeki rolleri farklıdır.. MANTIK'IN sözü hala yerinde sarsılmaz bir şekilde duruyor : Reno kalkıp.. insanın toplumsal üretimdeki aldığı rolü.. ve toplumsal üretimdeki bulunduğu konumü değişirse 68 kuşağının NANA'sı gibi kıvırırsa, bizim ahlakımız, vicdanımız da ona bağımlı olarak kıvırırsa... sen de, ben de NANA misali kıvıran bir ahlaka ve vicdana sahibiz" derse ne cevap vereceğiz? Yani bunun bir ilkesi, ölçüsü yokmu? AED diyor ki: şimdi işin ÖZÜNE gelelim.. doğru bilgiye ulaşmak, doğru seçimler yapılmasına neden olur. bu da aranılan doğru davranış kalıpları demektir zaten. ama dikkat doğru ahlak değil. neden değil çünki senin doğru bilgi sayesinde ulaştığın doğru davranış kalıbı sadece senin ahlakını üretir ; ve diğer ahlaklar tarafından doğru ve kabul edilebilir değildir.. örneğe geçelim.. zina örneği..sen doğru bilgiyi yakalamış olduğun düşünelim: nedir o bilgi zina konusunda? <zina oluşuyorsa eşler arasında bir kişilik ve cinsel uyumsuzluk vardır, bu uyumsuzluk eşlerin karşılıklı konuşması ve uzman hekim yardımı alınmasıyla giderilebilir.bunlar yapıldığı halde zina devam ediyorsa evlilikte bazı şeyler bitmiştir ;ayrılmak dahil olmak üzere çözüm aranabilir> işte bu bilgiye sahip olan sen zina yapan kişiye ceza uygulamadan önce bu bilgi sayesinde hemen o insanları yargılamazsın.. RENAULTFERRARİ diyor ki: DİNSİZLİK TEMELİ ÜZERİNDE Yaşayan bir adam İŞİN ÖZÜNÜ Çıkarıp ONA Göre DOĞRU BİLGİYİ SORGULAYIP.. Yani Hayat bu yaşadığım sayılı anlardandır.. Zinada o anlardan biridir.... ben buna bir tekme atarsam.. herhalde Budllk etmiş olurum demesi pek tabii ve mantıki değil mi ? Dinli bir Kadın İŞİN ÖZÜNÜ ÇIKARIP DOĞRU BİLGİYİ SORGULAYIP : Zinada 4 şahitin ..olayı kılıç kınına girer gibi görmesi şarttır.. 4 kişin ifadesi incelenip kopmlo olmaması şarttır.. en büyük evliya gelse ben gördüm dese. Allah biz kabul etmeyiz diyorda 4 şahit istiyor.. demek ki ben filanın gördüm demesiyle bu işe karar verdim.. dur biraz düşüneyim... Kocam kendi nefsi için yapmıştır.. evin düzenine kocam sadıktır.. namussuz değildir.. namus: Allahın koyduğu düzene denir.. Kocam evin düzenine sadıktır.. eğer Kocam namussuz olsaydı.. ben kocama bu kadar sadık olamaz altadırtım zira mümin (erkek inanan demek) Allah kitabında: ben mümin olmayana zina edici bir kadın vermem diyor.. demek ki Kocam Mümin namuzsuz değil.. Kocam yakışıklıdır çekiçidir el üstünde tutulur.. nefsinin galeyanına kapılmış yapmıştır.. hemen kara vermiyim Dinli bir adamda.. karım beni aldatmışsa.. Ben namussuzmuşum Allah ben mümine(erkek inanana) zina edici bir kadın vermem diyor.. demek Mümin değilmişim.der. efaliini amelini sözlerini ahlakını kontrolden geçirir. acaba ben kimim düzenini bozdum der.. zinada 4 kişin olayı kılıç kınına girer gibi görmesi şart ve ifadelerinin alınması şarttır o kimse bu işi 4 kişin önünde yapıyorsa.. bundan Ahlak namına birşey kalmamıştır der 4 kişin önünde bu işi yapan evli bir kadınsa cezası ölünceye kadar veya yapar Allah onlara bir yol.. kadar.. eve hapsedin der.. ya kocasının evi ya annesin evi babasının evi vs. AED diyor ki: hırsızlık da öyle..çalmak bir değeri haketmeden alıkoymak eylemidir.. bu anlamda herkes hemfikirdir.ama zengin sınıf tüm çalışanların emeğini sömürerek (hakkını vermediği için çalarak) zengin olur ve çıkarttığı yasalarda mülkiyeti kutsal hak gibi koyar sizde burjuva sınıfın bir ekmeğini alsanız haklı olduğunuz halde haksız duruma düşersiniz.. burdaki doğru bilgi nedir? işçi emeğinin profosyonelce çalınması..doğru davranış kalıbı?.. bunu yapan egemen sınıf burjuvazinin haksız zenginliğine karşı çıkmak, ve mücadele etmek.. burdaki doğru ahlak ölçütü nedir? sınırsız zenginliğin kutsal olmadığını söylemek..hatta çalıntı olduğunu belirtmek.. işte siz bir ahlak ürettiniz..ama ne oldu? zengin ahlakı ile ayrıldınız.. onlar da sizi <servet düşmanı> ilan ettiler ve kendi ahlaklarını ürettiler. doğru davranış kalıbı sizinki ..neden? çünki tarafsız doğru bilgi içeriyor.. burjuva ahlakı doğru bilgiye dayanmadı.. neye dayandı? kendi çıkarına.. RENAULTFERRARİ diyor ki: DİNSİZLİĞİ TEMELİ ÜZERİNDEN yaşayan bir adam ÖZÜNÜ yakalayıp: Madem ki insalar bu hayata bir defa geliyorlar.. sınırsız zenginlik zaten olamaz.. 40 seneye taksitle arza veriyorlar.. sanki mecburi olarak konuşalım ben 70 ine kadar yaşasam bir arza kadar değerim yok onun 20 senesi kalmış ne kadar servet yapsa bir sınırı var.. adam becermiş yolunu bulmuş helal olsun bu dünya bir defa gelinir başka hayat yoktur.. dolu doldu yaşıyor patronuma yapabileceğim şey hiç mesafesindedir ne söylesem havadan ucan tozdur.. bana düşen ilk vazife.. patronun gözüne nasıl girsem diye düşünmektir... hayatımı ona karşı mücadeleyle geçirmem..budllk olur... Patronun adamları yok mu.. p.ono izlemek örneğini hiç girmiycem. DİNSİZLİĞİN TEMELLERİ üzerine yaşayan adam için DOĞRU bilgiyi yakalıp p.orno izlemek ne ifade edebilir bunlar dursun Özetle MANTIK diyor ki : Reno kalkıp gerçekler 68 kuşağının NANA'sı gibi kıvırıyorsa, bizim ahlakımız, vicdanımız da ona bağımlı olarak kıvırıyorsa... sen de, ben de NANA misali kıvıran bir ahlaka ve vicdana sahibiz" derse ne cevap vereceğiz? Yani bunun bir ilkesi, ölçüsü yokmu? bu sorunun cevaıbı AED vermedi.. MANTIK diyor ki bunun bir ilkesi, ölçüsü yokmu? RENAULTFERARRİ diyor ki : DİNDİR Dinsiz Ahlak olmaz İnsandaki ahlakın kaynağı DİNİN üründür.. Dinin başlangıç terbiyesinin TESİRLERİNİN NETİCESİDİR DİN nimetinden daha büyük bir nimet yoktur.. hukuk din ile kaimdir din genel merkezdir.. medeniyet onun subesidir.. Onun için Allah insanlığı hiç bir asır din nimetinden mahrum bırakmamıştır yüzbinlerce peygamber yolladım diyor.. YANİ yüzbinlerce Musalar isalar.. yolladım diyor Musa isada ne imiş deme bugün Hazreti Musa Hazreti isa PEYGAMBERLERİN . Hazreti Muhammedin peşinden milyalar Gittiği de değil görenin gözü ile Amanın gözü ile bile temaşa ediliyor.. yani yüzbinlerce peygamber ne demek sen biliyormusun.. Yüzbinlerce hazreti ibrahim Musa İsa.. bu günkü dine cephe alanlar ne yapsalar.. İnsanların gönüllerinden PEYGAMBERLERİ kaldıramaışlardır.. birde yüzbinlerce musa OLURSA NE OLUR bu gün Hazreti Musayı kim Hazreti İsayı Hazreti Muhammedi kim yıkabildi.. vahy kuvveti bambaşka bir kuvvettir.. bu kuvvet.. tarihte ancak vahyin indiği zatlarda peygamberlerde vardır.. hiç bir şahısta yoktur.. insanları çeker... hukukun kaynağı: semavi cazibeye kapılan Milyarca insanın ürünüdür.. DİNSLİĞİN TEMELİ yada bireyin değil.. Dünyada bir Allah tanımamış olsun bir millet var mıdır ? özetle: ben evrim geçirmir herhangi bir canlıyım.. cennet cehennem masaldır nefsimi tatmin edebilirsem ne mutlu edemezsem işte zavallı yaşıyorum.. ölüncede yok mok olucam.. kimseyede hesap vermiycem diyen bir adamda AHLAK KURULUR MU ? İmkan varmı ki kurulsun.. şurada burada görülen DİNSİZ AHLAKLI adamalar var isede bunlar halleri tercüme edilirse gençlikleri zamanında ya akrabalarının tesiri ile ya dindar bir terbiyecenin etkisyle. yada Dindar bir toplumun ÇENBERİN tesiri ile Ahlaklı ADMAM olmuşlardır.. yani o kimse VİCDANIN TAHLİL EDEMEMİŞ... MEVCUT AHLAKINI vicdanına hakim olan.. yaşadığı Toplumun Din fikrine borçlu olduğunun farkına varmamıştır.. EBEDİYETE inanmayan bir adamda hiç bir vakir KUDSİ bir vazife beklenemez.. vazife Kutsaldır.. iyi ama Dİnsizlik Temeli üzerinde yaşayan adam derseki benim hayatım canımın rahatlığı daha kutsaldır. doğru bilgiye ulaşırsak ne diycem yazdığım yazıyı iyi kontrol etmeden yine yolluyorum.. harf düşmüş cümle düşmüş.. gözümü alıyor iyi okuyamıyorum diyerekten okunmaması rica olunur
  12. şimdi AHLAK mevzuu yerine formdaki şu numaralara 10 milyar çıkacak işte çekilen numaralar diyerekten başlık atsaydım sen bu yazıyı nasıl okurdun bakalım bana ne çıkıcak diyerekten dikkatle okurdun dimi elindeki numaralarda 30'lu rakkam olan Üyeler ben burada Otuzzzz ( ....) diyerekten bir boşluk bıraksam bunu okusa.. birden ayağa kalkar canım 10 milyara değil.. bir milyara bile ayağa kalkar yaa İnsan işte yazıları bu dikkatle bana ne çıkacak acaba.. diyerekten OKURSANIZ Din ve Ahlak kayıtları üzerine kurulu bir hükümet içinde değiliz ki Osmanlı yıkıldı TC kuruldu haberin yok mu senin Filan diyip.. Tefekkür sahiplerini kahkahalara salmazsınız Tefekkür: Olanı görmek demektir Gözünü kapayıp düşünmek demek değil Gözün açıkken göremiyorsa insan.. gözü kapalıyken görür mü ? OLANI GÖRMEK ...
  13. Soru 1: Ahlak fikrinin kaynağı nedir ? C=... Soru 2:Okumakla görmekle ve dinlemekle elde ettiğin Ahlak bilginin.. İnsandan BEKLEDİĞİ şey nedir ? C= Taasuptan kurtulmuş Fazilet(iylik) ister dimi ? Soru 3 : Taassuptan kurtulmuş fazilet nedir ? C=Taasub Arapca bir kelimedir.. Asabtan türemiştir.. Asab : Sinir demek Taasubun kurtulmuş Faziletin manası: Sinirlenmeden Kızmadan bundan kurtulmuş olaraktan.. bir şey de beklemeden.. bundan da kurtulmuş olaraktan beklentisiz çıkarsız maksatsız Sinirsiz tarafsız olarak yapılması gerekli olan iyliklerden en gerekli olan iyliği ZEVK İLE HAY HAY GÖZÜMÜN ÜSTÜNE YERİ VAR diyerek yapmaktır Soru 4: Fazilet nedir ? C=Bir şeyin diğer bir başka şeyden İylik Faydası yönünden üstünlüğüdür Örnek: şu işi yapıcam ama ne menfaati var.. değil !!.. Güzel bu işi yapıcam ama ne fazileti var yönü !!?! Soru 5: Mukaddes ne demektir ? KUDSİ.. KUDSİ NE DEMEK ? C=Uğrunda canını verebileceğin kadar SEVDİĞİN İstediğin şey Buna 1 Örnek verelim : MUKADDESATA bağlı olan bir Anne denize düşen YAVRUSUNU yüzme bilmediği bir halde kendisini denize atıyor.. boğulacağını bildiği Halde yavrusunu Kurtarmaya çalışıyor Şimdi bunun TERSİ Bir Örnek verelim Örnek 2: MUKADDESATA BAĞLI OLMAYAN bir Anne.. çocuğunu kendi varlığının mahsulü olup ondan ileri de bir faide umduğu için evladını değil kendi menfaatini SEVER demek değil midir.? İYİ DÜŞÜN !?!?! Birinde EVLAT MUKADDES.. Diğerinde.. öyle olamamış.. artık bilmem.. çocuğu hırçın çirkin.. geçim derdi 100lerce dert falan filan.. Soru 3: MUKADDESATA BAĞLI OLAN Bir Anne çocuğunu NİÇİN sever ? Ve Bir Baba evladının saadeti için NİYE çalışır ? Bu sorulara AHLAK nasıl cevaplar verir.. ? GÖNÜLLERİ sevindiren şenlendiren cevaplar mı verir. yoksa GÖNÜLLERİ KARANLIĞA İTEN SÜRÜKLEYEN cevaplar mı verir ? C=... Soru 4: Ahlakın ESAS bizden istediği şey nedir ? C= Vazife Soru 5: Vazife nedir ? C=Yapılması gerekli olan şey.. yani İlmen Aklen Vicdanen Cemiyeten Milleten İnsaniyeten Ahlaken yapılması MECBURİ GEREKLİ olan işin adına denir. Soru 6: O halde Vazife Mukaddes midir ? C=... Soru 7: Vazife Mukaddes olarak kabul edilmeyerekten yapılırsa.. Onda İnsana ait Ali Hislerden bir ZERRE var mıdır ? C=... Bu soruyu cevap verirken : -Soru 4'deki -Örnek 2'yi- inceleyerek BİR ÖZ çıkararak kendi kendinize örneklerini de bularak yanıt verilmesi rica olunur ? yoksa Ahlak Vazife mevzuunu.. iyi Anladığınız kanatinde OLAMIYCAM Soru 8: Fazilet Meselesinde MUKADDESAT yani KUDSİYET fikri BULUNMADIKÇA Ahlak sistemleri yerleşebilir temelleşebilir mi ? C=... Soru 9: MUKADDES KUDSİ Olan bir şeyin nasıl MUKADDES KUDSİ olabileceğinin Ciheti nedir ? Örnek 1'i inceleyiniz !!?! C=... Soru 10: ALİ Kudrete İnamaktan Daha KUDSİ ne olabilir ? C=... Soru 11: MUKADDES olaraktan.. Bağlanamayan Bir Kimse kendi evine ve milletine karşı AHLAKLI VE MERHAMETLİ Olabilmesi Tabii ve Mantıki bir şey midir ? olabilir mi ? BU Mümkün müdür ? C=.. Bu soruya yanıtı vermeden evvel Dördüncü Soruda verilen ÖRNEK 1 ve ÖRNEK 2'Yi İYİCE İnceleyiniz paltır kültür cevap vermeyiniz ? inceledikten sonra yine de cevabınız.. Evet mümkün olabilir ben gözümle gördüm olursa.. -12. Soruya- vereceğiniz yanıtla ters düşebilir ? Soru 12: Gençliği zamanında... Ya Dindar akraba veya yetiştiricelerin.. Yahut Dindar bir çevrenin- Çenberin tesiri altında yaşayan bir Kimsenin Dinsiz olup AHLAKLI olmasına Aşağıdaki 3 sebebten başka bir sebeb Daha aranır mı ? 1-KANUN dehşeti 2-Dindar bir havanın teneffüsü. 3- Şaşırmış olması başka bir sebeb aranır mı ? C= Soru 13: Topluma ait bir kurulun veya kuruluşun KANUNLARININ ÖZÜ nedir ? C=Hukuk Soru 14: Hukuk Fikrinin Kaynağı nedir ? C=Ahlak Soru 15: Ahlak İlmi.. Kaynağı.. aradan çıkarılırsa HUKUK ve KANUNUN bir manası kalır mı ? C=..... Soru 16: İnsanlardan yani birlik teşkil eden şahısların mecmuundan oluşan.. toplum homojen bir heyet midir ? C=Hayır değildir !! Soru 17 : Cismen Sureten Manen Aklen İrfanen çeşit çeşit seviyede yaratılan İnsanlık her hususta Eşitmidir ? C= Değil Soru 18 : Dünyada Her Birey Hukuken eşitmidir ? C= Evet Soru 19 : Yaşayış hakkı Korunmayan.. Bireylerden muntazam bir toplum meydana getirebilir mi ? C= Getirelemez Soru 20: DİN VE AHLAK kayıtları üzerine kurulu bir HÜKÜMETİMİZ olmaza yani tedip edici bir kuvvettimiz olmasa İnsanların yaşayış hakkı korunabilir mi? C= Hayır Korunamaz Soru 21: Bir çevrede ekseriyet ve hükümet DİN VE AHLAK Kavramlarını tanımaz olurlar -Eşitlik Eşitlik- diye tuttururlarsa HUKUKLAR yıkılır mı yıkılmaz mı ? Bir çok masum kelleler kesilir mi kesilmez mi ? Asayiş büsbütün bozulur mu bozulmaz mı ? Yani Zayıflar ezilir mi ezilmez mi ? C=.. Dipnot: bu soruya cevap vermeden evvel Soru 22yi inceleyiniz.. Soru 22: İNSANLIK arasında AKILLILAR- budalalar. talihliler-talisizler çalışkanlar-tenbeller: güzeller- çirkinler: Alimler-cahiller gibi sınıflar Dünya tarihi boyunca Hep var mıdır? C= Evet Vardır ve bu tecelli hep böyle devam etmektedir Soru 23: O halde DİN ve AHLAK fikri KAFALARDAN. çıkarılısa.. bu çeşit çeşit ve Ayrı ayrı seviyede olan insanların arasındaki AHENGİ başka Hangi fikr temin edebilir ? Denge bozulduğu dakikada ortalık karışıp hukuklar çiğnenip huzurlar mahv oluyor mu.. olmuyor mu ? Soru 24: Dünyada gördüğümüz Hükümetlerin kuruluşların KANUNLARININ ÖZÜ Nedir ? C= Hukuk Soru 14: Hukuk Fikrinin kaynağı nedir ? C= Ahlak Soru 1: Ahlak fikrinin kaynağı nedir ? C= Din Mukadedesat Kudsiyat Başka ne olabilir !! Soru 25: Dünya üzerinde gördüğün HÜKÜMETLER KANUNLAR MEDENİYETLER Hangi fikrin neticesidir ? C= Din asıldır.. Medeniyet Feridir Din asıldır GENEL MERKEZDİR.. Medeniyet onun ŞUBELERİNDEN BİR ŞUBE ARTIK ANLAYINIZ !!
  14. Bir çok olumsuzlukların var bana karşı. Hastalık, acılar, eksiklikler, ölüm vs. Bunların hesabını nasıl vereceksin insanlığa? sende böyle olduğu gibi Vicdanı mukayesenle diğerlerinde de böyle olduğunu gördüğünde.. Bu dünyanın sefa yeri olmadığını anlarsın bu dünyada hiç kimsenin işlerinin yolunda gitmediğini anla.. bu dünya sefa yeri değil burası imtihan alemi.. ibtila alemi.. ibtila demek.. bir şeye müptela olmak demektir.. hani.. müptelayım ben... derler.. yaa.. Allah herkes bir yerinde tutmuş yakalanmıştır onu onunla imtihan etmek üzeredir.. Mevlanın dayağından lezzet almayan seviyorum davasında bulunmasın diyor.. Koca Hazreti Rabia.. O büyük Anne Kadın bu alem imtihan alemi değilse.. insanın başına yağan bu müsibeti.. kim kimden sorabilir.. nedir bu ? bu alem imtihan alemi değilse.. neden hiç bir insan.. başına gelen musibetleri tahlil edememişde.. tahlilde aciz kalmış.. nedeni bulamamış buna yol verilmemiş akıl tıkanır.. insan orada iman ve aşk ile yol alabilir.. iman sahibi akla kanmaz.. (aşk romanda okunan aşk değil) sen doğruyu bağlı bulunduğun derecenin müsadesi nisbetinde anlayabiliyorsun.. ben sana kanma der.. iman arar yani 15 sene evvel bugünkü aklım olsaydı neler yapmazdım ki 15 sene evvel sınıfı geç sana bisiklet alıcam dediklerinde tamam diyordum aldanmışım.. o gün bana zevkli geliyordu ama.. daha bilmediğim ne zevkler varmış aklımın haber yokmuş bu zevklerden.. ben akla kanmam der.. iman ve aşk arar demek ki aklım benim önüme ufak ufak şeyler getiriyor.. bağlı bulunduğu derecenin müsadesi nisbetinde anlayabiliyor ben bu kayıtlardan kurtulunca.. ahirette ne zevkleri kaçırmışım dersem mesela en çirkin kıymetsiz değersiz bir insanın gönlünü almış olsam ve bundan zevk alsaymış bugün neler neler kazanacaktım yahut o gün bana ne zevkler verilecekti.. Büyük Kitapta beyan etmiş iman sahibi olursam aklım beni aldatamaz.. imanım olmaz akılım beni taciz eder.. bundan ancak iman ile kurtulabilirim akıl aldaTmamaya yarar.. aldaNmamaya değil. çünkü akıl hep aldanır.. akıldan daha üstün bir varlık ara iman iman ne acaip bir tecellidir ki.. bir kimse ne kadar bilgili olursa olsun bütün cevapları bilirsede bilsin onu imtihana tabi tuttuklarında.. imtihana girdi mi sıkılır.. imtihan olunmaklıktan sıkılır bu alem imtihan alemi değilse.. nedir yaa... sefa alemi mi ? ... bana sormadılar diyorsun soruyorum.. sana.. kaç yaşındasın 20 30 40 neyse.. 50 sene evvel kendini bilirmiydin 15'ine kadar kendini bilmezdin.. 5 10 senedir var zennetiğin.. bu hakka isyan eden sahte benliğini bilirmiydin.. işte insan 5 10 senelik bu varlık bana nerden geldi.. bunu araştırmıyor.. o yüzden inliyor Aman!! 32 sene evvel ben kendimi bilmiyordum demiyor hangi bir adam vardır ki aklı ve muhakemesi yerinde durdukça bu kadar meşakatli sıkıntılı bir hayatı Hiçliğe tercih etsin yani bu hayatı gelmek istermiydi.. hayır o halde aşk nedir bu müthiş suale kim cevap verebilir..?!?!?? 50 sene evvel şu isyan eden sahte benliğin varmıydı yok olsaydı bu dünyaya gelmek istermiydin yok demek ki buraya gelmeden evvel bir teslimiyet içersindeymişsin sen yok değildin... hakikatte ne yoktan bir zerre var olur ne de vardan bir zerre yok olur yaa.!! varlığın artmasına eksilmesine imkan var mıdır yaaa!!1?? sen yok değildin dünyaya gelmek çok zordur.. bak mevlana ne diyor Kaza u Kader beni çekmeseydi bu aleme ne olurdu halim.. demek mevlana için bile bu dünyaya gelmek çok zormuş mevlana kimdir dünyaya kendisini kabul ettirmiş yaa... dünyada günü yapılıyor sultanı kader.. beni bu aleme çekmeseydi ne olurdu halim diyor sultanı kaderle boğuşulmaz.. biz evvela Allahın kahyasıyızdır.. kısmeti ezelimizden razı değiliz bak milyarlarca senedir bu dünya var.. bu dünya ne aşklar ne meşkler ne salatanatlar neler neler gördü senin bundan bir kısmetin varmıydı yok isyanda mıydın yok.. kısmete bak ki şimdi geldin.. kısmeti ezelisinden razı ve hoşnud olan insan Allaha teslim olmuş insandır.. zevk ile yaşar.. Allah haminne mi yaaa !! ne olur hamine verirmisin.. Allah haminne mi ?? hayır! Allah sen diyor şu benliğinden sıyrıl diyor.. aramıza giriyor diyor 100 sene evvel varmıydı şu benliğin. ben kimim de. nerden geldim de ne olucam de nereye gidiyorum de bak uyuduğunda bambaşka bir alemdesin.. büyük bir gurbettesin seni orada yalnız bırakıyor muyum? sana annenden babanda daha yakın değilmiyim seni ne annen ne baban bilmezken.. hayatında kıymet verdiğin kimselerin hiçbiri seni bilmezken hiç bir tanıdığın.. kıymetini bilen yokken.. ben senin kıymetini bilirdim getirdim.. emanet ettim seni sinek yapmadın sana böyle değer verdiğim gibi böyle getirdiğin gibi diğerlerinide böyle getirdim.. incin incin ama kimseyi incitme.. bir gün şucunu yüzüne vurdum mu.. hem benim salatanımda sarayımda oturusun. hem sarayın kızlarında gözün olur seni kovdum mu.. yüzüne vurdun mu.. ben seni ezelden beridir bilirim.. düşündüğün şeylerden münezzehim hiç bir şeyin yoktu sana vermedim mi buyrun nimetiniz derim sana verdikçe veririm.. kadere bağlıdır.. muhakkak oldu.. gelir elbette hükmü kader.. at o skıntını maddelerde eşitlik olmaz ki.. bu alemde herkes eşit olamaz ki herkes eşit olursa... kainatta bütün işler durur.. ben filana çok evlat mal veriyorum diye onları çok seviyorum değil ki maddelerde eşitlik olmaz ki.. bak kitapta ne yazıyor.. birine bir nimet geldimi.. Allah beni kayırdı der..(böylelikle nimetin şükrünü yapamaz imtihanı kaybeder) diğeride Allah bana ihanet etti bir şeyim yok der (oda sabr edemez imtihanı kaybeder) her zaman ihanet olmaz ki.. bazen o kulun değerini yükseltmek için olur.. görünüşte hiç bir şeysi olmayan iman ve aşk ile beslenen bir insan ölürken.. son nefesinde nasıl gider.. bir merhameti süphani esmez mi ? pek çok şeyi olan bir insan ölüm hastalığında nasıl gider.. eyvah filan filan şeye sahip olucak.. filanı alacak.. der sıkıntılar içinde boğulurda gider.. öbürü gittimi.. bir şey bulur.. Allah ölüm anını herkese göstermemiş.. o zaman kainat dururdu.. ölüm hastalığıda insana bir bak kumandası verilir en çok komada olanda belli olur. hayretli nazarlar başlar.. bakar.. huuhh der gider.. hayatındaki acılıklar büyük bir nimettir.. güzel karşılamak gerekir.. ALEMDE MİHNETİ ZEVK ETMEDİR HÜNER FELEĞİN SEVİNCİde GAMIda BÖYLE GELİR BÖYLE GİDER.. devamı yok ki ne sevnçin ne üzüntünün devamı yok 2 sene evvel çok üzüldüğün şeye şimdi üzülürmüsün umurunda mı.. kendini dolduruşa getirirsen 5 sene evvel ki yaşadığın şeyde üzülürsün ama bu başka bir üzüntüdür o günkü üzütünün aynı değil hayatta iflas yoktur.. doğduğunda sineğini kovamazdın yanında biri olmasa ağyar seni parçalardı şimdi bak yürüyorsun geziyorsun sineğinide kovuyorsun.. hayatta iflas yok ne kadar düşsen sineğini kovamıycak kadar düşersin.. nen vardı ki elinden aldı.. hangi mertebeden aşağı saldı.. evvelde hiç bir şeyin yoktu ki... onun için hayatta iflas yok.. Allahtan çalan yakalanır.. hile ile dalavereyle işini gören kimse insanlrı kandıran kimse Allahtan çalıyor demektir.. Allahtan çalan yakalanır.. Allahın hukukunun temeli nedir bilirmisin ihmal ile istinadır (daima önde) kendisine yapılan tecavüzlere gayet geniş mühlet verir kendisi için zaman yok ki veriyor mühlet benim için senin için bin on sene milyon sene ama onun için zaman yok ki zaman olmayınca muhlet veriyor yoktur dersin bırak bu safsatayı dersin gayet çok geniş mühlet verir sen birisine ceza vereceğin vakit acele edersin benim elimden o kuvvet gider dersin Allahın elinde o kuvveti alacak kuvvet yok acele etmiyor.. zaman yok ki.. zaman olmayınca bütün insanlığa ve insanlara muhlet veriyor.. ***
  15. DİKKAT ! Bir ÖRFE göre Vicdan vardır.. birde AHLAKA göre Vicdan vardır.. şimdi siz dine manaya gönül vermediğinizi söylediğinize göre Örfe göre Vicdanın anlamını kullanıyorsunuz.. Şimdi bende sizin behsettiğiniz Vicdanın ne olduğunu Söyliim Sizin Vicdan tanımınızda Amirim Aklımdır Hakimim Vicdanımdır.. diyerek yaşayanlar.. hayatta çook aldanırlar.. mesela vicdanımı dinledim.. filana acıdım.. keşke acımasaydım.. şimdi inliyorum.. yook yook kardeşim.. vicdanın sözlükteki bir anlamı.. doğru ve yanlışın ne olduğu bildiren içsel ses değil mi ? sendeki vicdan sesi olur mu ? senin ki yanılmış Yaa ? demek ki sendeki vicdan değilmiş sözlük anlamına göre vicdanın bir tarifi var yaa.. aldanmaz.. yanılmaz.. vicdanı ne akıl yalanlar nede hisler sen yanılmşım diyorsun.. ahh bugünkü aklım olsaydı diyorsun.. dinlermiydim Diyorsun... vicdanını yalanlıyorsun.. şimdi fena inliyorsun.. bakalım bir daha.. içindeki sesi öyle çabuk çabuk dinliycen mi ? sen onu benim vicdanıma bırak.. yok yaa... bırakırmıyım senin vicdanına.. sen dersini almışsın.. Mehmet Akif Ersoy bak benim sana anlatığım şeyi Nazım şekilde dizmiş Ne irfandır Ahlaka ulviyet ne Vicdandır. fazilet hissi İnsanlarda Allah korkusundandır.. yüreklerden çekilmiş farz edilsin havf-ı yezdanın.. ne irfanın kalır tesiri..ne Katiyen Vicdanın.. Gizlenmiş bir Allah korkusu .. yüreklerden çekildi mi diyor ne irfanın kalır tesiri.. Ne Katiyen vicdanın.. iylik yapamaz diyor yani Amirim Aklımdır.. Hakimim Vicdanımdır.. diyenler.. Hayatta çoook aldanırlar Vicdan Vicdan.. dediği zannettiği şeyin noktası dahi kalmaz artık onda Vicdan büyük bir kelimedir.. karıştırma... bak lugata.. Vicdan yanılmaz.. Vicdan Milyarda bir adamda bile az bulunur,az... pek ender şimdi örfün zannetiği Vicdan hadiselerin zamanın dalgaları.. ile böyle tepelenirse.. artık Vicdanının tesiri kalır mı ondan yaa.. içinde gizlenmiş bir Allah korkusu yoksa.. Onurdan bahsediyorsun... herkesin onuru başkadır.. bunu bilmiyor musunuz ?!?! mesela onuruna dokunur yalan söylemez bir tüccar ama.. diplomalı biri.. çayır çayır yalan söyler.. onun.. onuru başkadır.. ONURU YARALANMAZ her bir mesleğin İnsanının onuru başkadır.. Onuru başka olunca.. Onur da Günahları önleyemez Şuraya kadar yazıklarımdan bir özet çıkarılırsa: Yukarıdaki sözlerinizin tatbiki mümkün değildir bu söyledikleriniz Demagojiden başka bir şey değildir Bu Demagojiyide yapmanız sebebi aşağıdaki dinin emirlerini anlayamadığınızdan dolayıdır.. 1-Allah günah işlemeyen bir sınıf olsaydı muhakkak günah işleyecek bir sınıf halk ederimdim buyurmaları 2-benim rahmetim gadabımı geçmiştir.. beyan etmeleri 3-benim affetme sıfatım kulumun günahı ile yarışa çıktı affetme sıfatım geçti buyurmaları hep.. kulum beşeri gafletinin icabı günah işledin diye ümitsizliğe kapılma benden ümitini kesme.. ben günahı geçtim.. ben affetme sıfatım günah işlemene engel olur.. bana kul ol.. paraya bula şuna buna hayaline kul olma.. bana kul olursan.. ben kulumun günahını geçerim demedim mi.. affettim mi seni bir daha günah işleyemezsin ki engellerim seni demektir.. demek oluyor ki insan ümitsizliğe kağılamalı insan ümitsiz olduğunda.. İman yanına yaklaşmaz.. Bence siz benim hakkımdaki zanlarınız hemen giderin... nasıl mı ? elbette yazdıklarımı dikkatle özenle okuyarak hakiki insan aldanmaz.. **** Hakiki müslüman Allahın kıymet verdiği kıymetlerden başka kıymetlere kıymet vermez.. onun için Onun namusu hiç değişmez.. ne yapalım elbette bu size katı geldi dimi ? hakiki müslüman göz bebeği yavrusunu bir ecnebinin kucağını alıp oynatmasına asla müsade etmez Bu size katı geldi dimi? Ebediyeti: sonsuzluk demek yanlıştır sonsuzluk.. sonu olmuyor demektir.. Ebediyet: sonsuzluk demek değildir.. daima aynı halde kalmak demektir.. yani bir misal vereyim.. daima genç ve dinç her zaman aynı şanda olmak.. her zaman genç ve güzel kalmak demektir.. devamlı.. bitmeyen.. sınırsız.. anlatabildik mi ? Mesela Besmelesiz iş Sonsuz iştir denir.. yani başarılı olamazsın besmele ile başlayan işte muaffakiyetle neticelenir besmelesiz işte ise.. olmadı bir daha.. olmadı bir daha.. olmadı..olmadı bir daha bir daha.. sonsuz iş besmelesiz işte bunalma var hakiki aşık sevgilisine andığı vakit her şeyinden soyunur ne filanın kası ne filanın masası ne alemin dedikodusu hiç bir pürüz kalmaz. bir insan besmelenin yalnız sözlerini değil manasınıda hayatını uydurursa kendinden geçer.. Cenabı Hakta bu kulum beni andı.. kendinden geçti.. ne alemin dedikodusu kaldı ne kendi kaldı.. o kulumun yapacağı işi benim yapmam lazım der.. işe vaziyet eder.. anlatamadık mı ? mal onun dur.. sen aradan çekildin mi oratada mı bırakıcak.. bu saltanat devam edecek.. kendisi yapar.. bende bir sonsuzluğa inanıyorum diyorsun sizin sonsuzluk inancınızda cennet cehennem hesap filan bu sistem yoksa.. yani ahiret yok kimseye hesap vermiycem.. cennet yok.. dövüneceğim bir şey yok cehennem yok.. yaptıklarımın cezasını karşılığını görmiycem.. korkmama gerek yok.. böylyse elebtte bütün ahirete cennete cehenneme acabasız ağzıyla değil haliyle kati olarak inana arasında ölçüye girmeyecek kadar fark olur.. sonra Cennet cehennemde ne imiş deme çünkü Kainatta varmı bu iki kavramdam başka bir şey.. ya ferahtasın.. ya sıkıntıda.. ekseriyetle sıkıntıda ya refahtasın.. ya bunalımda.. ya sefadasın ya azabta.. işte cennet işte cehennem.. evrende kainatta bu iki kavramdan başka bir kavram var mı ? yok cennet cehennem gözle görülüp elle tuluması mümkün mümkün... yoktur deme başka bir kavram yok kainatta
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.