Gönderi tarihi: 12 Mart , 2006 20 yıl arkadaşlar herkese önce selamlar.içinde bulunduğumuz bu tırajikomik olaya karşı yapılan gerek samimi gerek provakatör eylemler sesler gürültüler tabiki haklı olarak gerek vardı(.2. hatriç).ancak aslı yapılması gereken inanca saygı ve sahiplik,inandığın gibi yaşamaktır.gereğini yerine getiren her fert,hayatını nasıl sınırlar içinde yaşadığını neyi niçin yaptığını zamanla anlayacaktır.biraz açarak;ecnebiye uşaklık geçmişine yapılan en büyük saygısızlıktır.o yüzden hiç kimse dışarıda suçlu aramsın...aynaya bakıp;muhasebeni iyi yapacaksın;bem neredeyim diye.ve nereye gidiyorum diye.her kese selam.dününü unutan her fert yarınını bulamaz.ve hep esaratta yaşamaya mahkumdur.
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.