Gönderi tarihi: 28 Ekim , 2024 Eki 28 Çin'deki ekonomik zorluklar global markaları strateji değişikliğine yönlendiriyor. Yüksek işsizlik ve emlak krizinin etkisiyle tüketici harcamaları azalırken, Hermes, L'Oreal ve Coca-Cola gibi devler, fiyat indirimleri ve yeni mağaza açılışlarıyla pazarlarını korumaya çalışıyor. Birçok CEO, Çin’in toparlanmasının zaman alacağını belirtiyor.Haberi Haber Kaynağından Oku
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Hesabınız varsa, hesabınızla gönderi paylaşmak için ŞİMDİ OTURUM AÇIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.