Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

lusnika35

Φ Yeni Üyeler
  • İçerik Sayısı

    6
  • Katılım

  • Son Ziyaret

lusnika35 - Başarıları

Çaylak

Çaylak (2/14)

  • İlk İleti
  • İçerik Başlatan
  • Birinci Hafta Tamamlandı
  • Bir Ay Sonra
  • Bir Yıl İçinde

Son Rozetler

0

İçerik İtibarınız

  1. Ben şanlıurfa nın halfeti ilçesine bağlı aşağı göklü ilköğretim okulunda görev yapmakta olan bir öğretmenim.25 öğrencim var .öğrencilerimin çoğu beklediğimden iyi performans gösteriyor.Onların durumu hakkında bilgi sahibi olunca velileriyle görüştüm. Sıkı sıkı tembihledim ne olur bu çocuğa ilgi gösterin okutun dedim. Veliler bana “durumumuz pek yok elde avuçta yok ilerde inşallah olursa göndeririz”dedi. Zaten öğrencilere bakınca az çok anlaşılıyor. Kalemlerinin boyu 5-6 cm, sosyal bilgiler, türkçe aynı defterde.. matemetik ve fen-teknoloji ise aynı defterde.. yeni bile değil geçen yılki defterleirnden boş kalan sayfalara yazıyorlar.... maddi güçleri zayıf olup zeki olan bu öğrenciler için elimden geldiği kadar özveride bulunuyorum ama artık bende yetişemiyorum.. yapılandırmacı eğitim ile dersleri işliyoruz. Sürekli birşeyler üretmek zorundalar. Bu yüzden kırtasiye harcamalarında zorluk çekiyoruz. Özellikle serbest okuma saatinde okuyacak hikaye kitapları yok. Sınıfımızın bir kitaplığı dahi yokeğer sizlerden hikaye kitabı ve kırtasiye yardımı alabilrsek çok çok minnettar olacağız.. sevgiyle kalın
  2. hikaye kiyabına ihtiyacımız var sınıfımın kitaplığı bulunmuyor kitap yardımında bulunabilirseniz çok seviniriz ADRES: AŞAĞI GÖKLÜ KÖYÜ/HALFETİ ŞANLIURFA TELEFON:0 414 761 62 44
  3. Ben şanlıurfa nın halfeti ilçesine bağlı aşağı göklü ilköğretim okulunda görev yapmakta olan bir öğretmenim.25 öğrencim var .öğrencilerimin çoğu beklediğimden iyi performans gösteriyor.Onların durumu hakkında bilgi sahibi olunca velileriyle görüştüm. Sıkı sıkı tembihledim ne olur bu çocuğa ilgi gösterin okutun dedim. Veliler bana “durumumuz pek yok elde avuçta yok ilerde inşallah olursa göndeririz”dedi. Zaten öğrencilere bakınca az çok anlaşılıyor. Kalemlerinin boyu 5-6 cm, sosyal bilgiler, türkçe aynı defterde.. matemetik ve fen-teknoloji ise aynı defterde.. yeni bile değil geçen yılki defterleirnden boş kalan sayfalara yazıyorlar.... maddi güçleri zayıf olup zeki olan bu öğrenciler için elimden geldiği kadar özveride bulunuyorum ama artık bende yetişemiyorum.. yapılandırmacı eğitim ile dersleri işliyoruz. Sürekli birşeyler üretmek zorundalar. Bu yüzden kırtasiye harcamalarında zorluk çekiyoruz. Özellikle serbest okuma saatinde okuyacak hikaye kitapları yok. Sınıfımızın bir kitaplığı dahi yokeğer sizlerden hikaye kitabı ve kırtasiye yardımı alabilrsek çok çok minnettar olacağız.. sevgiyle kalın
  4. Ben şanlıurfa nın halfeti ilçesine bağlı aşağı göklü ilköğretim okulunda görev yapmakta olan bir öğretmenim.25 öğrencim var .öğrencilerimin çoğu beklediğimden iyi performans gösteriyor.Onların durumu hakkında bilgi sahibi olunca velileriyle görüştüm. Sıkı sıkı tembihledim ne olur bu çocuğa ilgi gösterin okutun dedim. Veliler bana “durumumuz pek yok elde avuçta yok ilerde inşallah olursa göndeririz”dedi. Zaten öğrencilere bakınca az çok anlaşılıyor. Kalemlerinin boyu 5-6 cm, sosyal bilgiler, türkçe aynı defterde.. matemetik ve fen-teknoloji ise aynı defterde.. yeni bile değil geçen yılki defterleirnden boş kalan sayfalara yazıyorlar.... maddi güçleri zayıf olup zeki olan bu öğrenciler için elimden geldiği kadar özveride bulunuyorum ama artık bende yetişemiyorum.. yapılandırmacı eğitim ile dersleri işliyoruz. Sürekli birşeyler üretmek zorundalar. Bu yüzden kırtasiye harcamalarında zorluk çekiyoruz. Özellikle serbest okuma saatinde okuyacak hikaye kitapları yok. Sınıfımızın bir kitaplığı dahi yokeğer sizlerden hikaye kitabı ve kırtasiye yardımı alabilrsek çok çok minnettar olacağız.. sevgiyle kalın
  5. yapmakta olan bir öğretmenim.25 öğrencim var .öğrencilerimin çoğu beklediğimden iyi performans gösteriyor.Onların durumu hakkında bilgi sahibi olunca velileriyle görüştüm. Sıkı sıkı tembihledim ne olur bu çocuğa ilgi gösterin okutun dedim. Veliler bana “durumumuz pek yok elde avuçta yok ilerde inşallah olursa göndeririz”dedi. Zaten öğrencilere bakınca az çok anlaşılıyor. Kalemlerinin boyu 5-6 cm, sosyal bilgiler, türkçe aynı defterde.. matemetik ve fen-teknoloji ise aynı defterde.. yeni bile değil geçen yılki defterleirnden boş kalan sayfalara yazıyorlar.... maddi güçleri zayıf olup zeki olan bu öğrenciler için elimden geldiği kadar özveride bulunuyorum ama artık bende yetişemiyorum.. yapılandırmacı eğitim ile dersleri işliyoruz. Sürekli birşeyler üretmek zorundalar. Bu yüzden kırtasiye harcamalarında zorluk çekiyoruz. Özellikle serbest okuma saatinde okuyacak hikaye kitapları yok. Sınıfımızın bir kitaplığı dahi yokeğer sizlerden hikaye kitabı ve kırtasiye yardımı alabilrsek çok çok minnettar olacağız.. sevgiyle kalın
  6. Ben şanlıurfa nın halfeti ilçesine bağlı aşağı göklü ilköğretim okulunda görev yapmakta olan bir öğretmenim.25 öğrencim var .öğrencilerimin çoğu beklediğimden iyi performans gösteriyor.Onların durumu hakkında bilgi sahibi olunca velileriyle görüştüm. Sıkı sıkı tembihledim ne olur bu çocuğa ilgi gösterin okutun dedim. Veliler bana “durumumuz pek yok elde avuçta yok ilerde inşallah olursa göndeririz”dedi. Zaten öğrencilere bakınca az çok anlaşılıyor. Kalemlerinin boyu 5-6 cm, sosyal bilgiler, türkçe aynı defterde.. matemetik ve fen-teknoloji ise aynı defterde.. yeni bile değil geçen yılki defterleirnden boş kalan sayfalara yazıyorlar.... maddi güçleri zayıf olup zeki olan bu öğrenciler için elimden geldiği kadar özveride bulunuyorum ama artık bende yetişemiyorum.. yapılandırmacı eğitim ile dersleri işliyoruz. Sürekli birşeyler üretmek zorundalar. Bu yüzden kırtasiye harcamalarında zorluk çekiyoruz. Özellikle serbest okuma saatinde okuyacak hikaye kitapları yok. Sınıfımızın bir kitaplığı dahi yokeğer sizlerden hikaye kitabı ve kırtasiye yardımı alabilrsek çok çok minnettar olacağız.. sevgiyle kalın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.