-
Green Day Grafik Tasarım Yarışması
şuna kadar
Tasarım - Green Day grafik tasarım yarışması Green Day were kids from working-class backgrounds who came of age in the underground punk scene in Berkeley. The five-time Grammy award winning band set the precedent for modern rock and roll in the millennium with albums like American Idiot and 21st Century Breakdown. With the release of their much-anticipated trilogy, Uno!, ¡Dos!, and ¡Tré, Green Day are inviting aspiring designers to submit their best graphic artwork as inspired by their music for the opportunity to have it featured as their Facebook timeline photo. Green Day Hakkında Uno!, ¡Dos!, ve ¡Tré albümünden önce iki albüm piyasaya çıkarmış olsa bile Green Day adını ilk olarak, 15 milyon kopyası satılan ve gruba En İyi Alternatif Müzik Performansı dalında ilk Grammy ödülünü kazandıran 1994'ün Dookie'si ile duyurmuştur. Yıllar boyunca Green Day, Insomniac, Nimrod ve Warning gibi stüdyo albümleri ile listelerde üst sıraları yakalamaya ve milyonlarca fanını çılgın şovlarıyla eğlendirmeye devam etmiştir. Ancak Green Day, asıl dönüm noktasını 2004 yılındaki American Idiot albümü ile yapmıştır. American Idiot Bilboard listelerine 1 numaradan giriş yapmış, 5 hit parçayı sollamış ve 7 kere Grammy ödülüne aday olmuştur (En İyi Rock Albümü dahil olmak üzere iki ödülü kazanmıştır). Ayrıntılı bilgi için: greenday.com Green Day, Berkeley'in underground punk müzik sahnelerinde ortaya çıkmış bir gruptur. 5 kere Grammy ödülü kazanan bu grup, modern rock müziğin en iyi örneklerinden birini teşvik ederek, milenyumu American Idiot ve 21st Century Breakdown gibi albümleri ile sallamaktadır. Yüksek övgü toplayan üçleme albümü Uno!, ¡Dos!, ve ¡Tré'nin piyasaya çıkışını kutlamak için Green Day, tüm tasarımcıları bir grafik tasarım yarışmasına davet ediyor. Grubun müziğinden etkilenerek oluşturacağınız en iyi grafik tasarımlarınızı göndererek eserinizin Green Day Facebook timeline imajı olarak görüntülenmesi şansını yakalayabilirsiniz. Green Day Tarafından Seçilenler Kazanan bir kişinin eseri, Green Day'in timeline resmi olarak gösterilecek. Buna ek olarak, kazanan kişi şunları alacak: Eserinin Green Day sosyal medya kanallarında gösterilmesiyle tanınmışlık fırsatını Kazanan kişinin seçeceği bir yerdeki Green Day konserine bir çift bileti (seyahat ve konaklama kazananın sorumluluğundadır) Uno!, ¡Dos!, ve ¡Tré albümünün imzalı 5 kopyasını 500 doları (usd) Katılım Tarihleri Son Başvuru Tarihi: 06 Kasım 2012 Oylama: 07 Kasım 2012 10am PST - 13 Kasım 2012 10am PST Kazanan(lar) Açıklanacak: 20 Kasım 2012 'Katılın' butonuna tıklayarak ana esasları gözden geçirdikten sonra çalışmanızı gönderebilirsiniz. -
Miley Cyrus'dan 1500$ Ödüllü Tasarım Yarışması
şuna kadar
Tasarım - Miley Cyrus tasarım yarışması ZTE and Professor Green have joined forces to launch the new Grand X Android smartphone. They are searching for film-makers, video editors and anyone keen to break into TV/Film Production to create a 20 second promotional ad for the Grand X smartphone. Check out the link! . MoJo Hakkında Amerikalı MoJo, iki jenerasyonlu yaklaşımı ele alarak Birleşik Devletler'de tek aileli evlerde yoksulluk döngüsünü kırmaya kendini adamış bir sosyal teşebbüsdür. MoJo, çalışanlarına imalat sektöründe kaliteli iş olanakları sunmanın yanı sıra çocuk bakımının yüksek maliyetlerinden kaçacakları bir özgürlükte sağlamaktadır. MoJo çalışanlarının büyük çoğunluğu eğitim ve finans alanında hem kendilerinin hem de çocuklarının iyi bir durumda olmasını isteyen yalnız annelerdir. MoJo ile bir iş anlaşması yapıldığında, çalışana işi ve yüksek kalitede üretilen Amerikan yapımı ürünlerin değişimi karşılığında, evde GED ve ESL programları, bütçe yönetimi, sağlık ve bakım, aile davranışları gibi konularda dersler ve yerel üniversitelerde bedava olarak 'work-study' programları verilir. Miley, tüm tasarımcılardan bir kapşonlu ceket (hoodie) için en iyi grafik sanat eserlerini* göndermelerini istiyor. Bu tasarım yarışmasını kazanan bir kişi, Miley Cyrus'un MoJo tarafından üretilecek yeni ürünlerinde yer alma şansını yakalayacak. Kazanan ayrıca, Facebook'ta ve Twitter'da Miley'nin 26 milyondan fazla fanının göreceği özel bir yazının yanında para ödülü alacak. Tüm bunlara ek olarak, kazananın, finale kalan beş kişinin ve en yüksek oyu alan bir kişinin tasarımları mileycyrus.com sitesinde fanlarının beğenmeleri, paylaşmaları ve yorum yapmaları için gösterilecek. *Gönderilecek sanat eserleri grafik tasarımlardan, fotoğraflardan, resimlerden, illüstrasyonlardan, çizimlerden veya kolajlardan oluşabilir. Yollanacak tüm çalışmalar yüksek çözünürlükte olmalıdır. Tasarımlar kapşonlu ceketin arka kısmına basılacak şekilde yapılmalıdır. Küçük bir logo ceketin ön kısmında sol üst köşesinde yer alacaktır. Gönderilecek tasarımlar sağlanan şablon üzerinde tasarlanmalıdır. Miley Cyrus Tarafından Seçilenler Kazanan tasarımın sahibi 1500 dolar (usd) alacak. Ek olarak, bu kişinin kazanacakları: Miley Cyrus tarafından imzalanmış basılacak ilk ürün Mileycyrus.com sitesinde bir gösterim Eserinin çerçeveli bir kopyası Miley'nin Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarında özel bir yazı (26 milyondan fazla fana ulaşacak) Miley Cyrus tarafından seçilen beş kişinin herbiri şunları alacak: Eserlerinin Mileycyrus.com sitesinde gösterimini Eserlerinin çerçeveli birer kopyasını 500 dolar (usd) para ödülünü Oylamada Sizin Seçtikleriniz En yüksek oyu alan sanatçı şunları kazanacak: Mileycyrus.com sitesinde bir gösterimi Hediye edilecek bir ürünü Eserinin çerçeveli bir kopyasını 500 dolar (usd) para ödülünü Katılım Tarihleri Son Başvuru Tarihi: 25 Ekim 2012 Oylama: 26 Ekim 2012 10am PST - 02 Kasım 2012 10am PST Kazanan(lar) Açıklanacak: 09 Kasım 2012 'Katılın' butonuna tıklayarak ana esasları gözden geçirdikten sonra çalışmanızı gönderebilirsiniz. -
No Doubt Logo Tasarım Yarışması
şuna kadar
Dünyaca ünlü müzik grubu No Doubt yeni çıkan albümü Push And Shove'un ürünleri üzerinde yer alacak yeni bir logo tasarımı arıyor. Kazanan 3000 doların ve pek çok ödülün sahibi olacak. Ayrıntılar: http://www.talenthouse.com/no-doubt-logo-tasarim-yarismasi?ref=any -
esraarslan1 şunu başlattı Grafik Tasarım & Graphic Design
-
adidas eyewear tasarım yarışması
şuna kadar
adidas eyewear, dünya çapında tüm sanatçıları, tasarımcıları ve yaratıcıları var olan şablon(lar) kullanılarak bir 'adidas originals' güneş gözlüğü tasarlamaya davet ediyor. Bu tasarım yarışmasının kazananı, adidas originals dizayn ekibi tarafından seçilecek ve eseri, 2013 yılı global üretim hattı için değerlendirilecek. Bu yaratıcı yarışmadaki gözlük modeli aslında adidas koleksiyonunda Santiago adıyla yer almakta. Şimdiki Santiago modeli dikkat çekici baskılarıyla 70'lerin görüntüsünü ve stilini yansıtmakta. Burnun üzerinde yer alan belirgin köprü gözlükte hem eski moda bir görüntü yaratırken hem de çerçeveye daha modern bir görünüş veriyor. Santiago modeli, eşsiz şekli ve gizemli tasarımıyla dünya çapındaki pek çok sanatçının ilgisini çekmeye devam ediyor. adidas eyewear Tarafından Seçilenler adidas eyewear dizayn ekibi, bu tasarım yarışması için üç kazanan seçecek. Kazanların tasarımları üretim hattına girmek için seçilirse, bu kişiler tasarımlarına son şeklini vermek için dizayn ekibi ile yakından işbirliği yapabilecek. Ayrıca kazananların herbiri şunlara sahip olacak: adidas eyewear websitesi ve sosyal medya kanallarında yer alma fırsatına 3000 dolara (usd) En yüksek övgüyü alan tasarımcı şunları kazanacak: adidas eyewear websitesi ve sosyal medya kanallarında yer alma fırsatını 500 doları (usd) Oylamada Sizin Seçtikleriniz En yüksek oyu alan bir kişi ise şunları alacak: adidas eyewear websitesi ve sosyal medya kanallarında yer alma fırsatını 500 doları (usd) Katılım Tarihleri Son Başvuru Tarihi: 31 Temmuz 2012 Oylama: 1 Ağustos 2012, 10am PST - 8 Ağustos 2012, 10am PST Kazanan(lar) Açıklanacak:28 Ağustos 2012 [media=] [/media] adidas eyewear Hakkında adidas Originals eyewear kolleksiyonu dünya çapındaki pek çok büyük şehirden gelen etkileşimleri tasarlamak için doğru bir ifadedir. Bu şehirlerde yaşayan insanlar, her zaman adidas originals logosunun gösterdiği eskiyi ve yaşam tarzını yansıtır. adidas Originals eyewear için yapılan ikonik tarzların karışımı, retro ve modern görüntüsüyle size gerçek bir birey olma şansı sunar. Ayrıntılı bilgi için: originalseyewear veya adidaseyewear adidas Originals Hakkında İkonik spor giyim markası adidas Originals sokaklar içindir. Marka, sporcu bir geçmişte doğmuştur ancak herkesin günlük yaşamını etkileyen modern bir yaşam stilinde hayat bulmuştur. Yonca logosuyla adidas Originals, zaman, yer, tarz ve tutku farkı olmaksızın yaşamın her adımında oyuna devam ederek geçmişten günümüze adidas mirasını taşımıştır. Ayrıntılı bilgi için: adidas.com/originals -
Selamlar, sizlerle harika haberler paylaşacağım!
esraarslan1 şurada bir başlık gönderdi: Ben Geldim - Buradan Başlayabilirsiniz - Birbirimizi TanıyalımMerhaba Arkadaşlar, Bundan sonra duyduğum tüm yarışma haberlerini elimden geldiğince buradan sizinle paylaşacağım. Her gününüz bir öncekinden daha güzel olsun, Sevgiler.
esraarslan1
Φ Yeni Üyeler
-
Katılım
-
Son Ziyaret