Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Müşteriyi Hangi “Gizli Güçler”in Etkilediği ....

akıllı deli
   (0 inceleme )
Etkinlik Takvimi

Müşteriyi Hangi “Gizli Güçler”in Etkilediği Perakende Günleri 09’da Ortaya Çıkıyor…

 

 

 

Dünyaca Ünlü Davranış Ekonomisi Profesörü Dan Arıely, Tüketici Davranışlarının Altında Yatan İrrasyonel Sebepleri Açığa Çıkarıyor…

Müşteriyi Hangi “Gizli Güçler”in Etkilediği Perakende Günleri 09’da Ortaya Çıkıyor…

 

Tarih : 21-22 Ekim 2009

Yer : Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı

Şehir : İstanbul Avrupa

 

 

 

Dünyanın en önemli Davranış Ekonomisi Profesörlerinden biri olan ve “iş dünyasında bilinmesi gereken 10 isimden biri” olarak nitelendirilen Dan Ariely, 21 Ekim 2009’da Perakende Günleri için Türkiye’ye geliyor. İş dünyasında “müşterilerin karar verme sürecine ilişkin” araştırmaları ve “tuzak teorisi”yle çığır açan Ariely, tüketici davranışlarının gizemini çarpıcı araştırmalarıyla Perakende Günleri 09’da paylaşacak…

 

Perakende sektörünün yönünü belirleyen ve tüm sektörü aynı çatı altında bir araya getiren “Perakende Günleri 09” dünyaca ünlü konukları ağırlamaya devam ediyor. Bu yıl 21–22 Ekim’de gerçekleşecek Perakende Günleri’nin en önemli konuşmacıları arasında yer alan ve “Müşteri Kararlarını Etkileyen Gizli Güçler”i ortaya çıkaran Dan Ariely, “tuzak teorisi” gibi satış ve pazarlamadaki kuralları değiştirecek metotlarıyla iş dünyasında büyük yankı uyandıracak.

 

Müşterilerin karar verme sürecine ilişkin çok önemli araştırmalara imza atan Dan Ariely, “akıldışı davranışların” önceden kestirilebilir olduğunu belirtirken, Perakende Günleri’nde iş dünyası için benzersiz çözümlemeler sunacak.

 

Ariely, Satışta “Tuzak Teorisi”nin Sırlarını Aktaracak

“İnsanlar satın alma kararını nasıl veriyor, ‘tuzak teorisi’yle müşteriye ürününüzü nasıl kabul ettirebilirsiniz, müşterinin “yanlış karar verme riskini sıfıra indirmenin” formülü nedir” gibi birçok soruyu Perakende Günleri’nde cevaplayacak olan Ariely, satışları artırmada bilinen yolların dışına çıkmanın formüllerini aktaracak.

 

Yaptığı araştırmalara dayanarak müşterilerin “mantıksız” davrandığını ve bu mantıksızlıkların da belli “sistematiği” olduğu sonucuna vararak sosyal bilimler ve davranış ekonomisinde yeni bir çığır açan Ariely, “iş dünyasında tanınması gereken 10 kişiden biri ” olarak adlandırılıyor.

 

Alışverişten tasarrufa, hile yapmaktan kaybetme korkusuna, günlük yaşamda alınan kararların temeline yönelik çarpıcı sonuçları ortaya koyan kitabı “Predictably Irrational” (Tahmin Edilebilir İrrasyonalite) ile iş ve ekonomi dünyasında büyük yankı uyandıran ve 2008 New York Times Best Seller listesinde ilk sıraya yerleşen Ariely’nin araştırma sonuçları New York Times, Wall Street Journal ve CNN’de yayınlanarak büyük ilgi gördü. Bilimsel deneylerle insan davranışlarını çözümlemeye yönelik çalışmalarını Duke ve MIT Üniversiteleri’nde akademisyen olarak sürdüren Ariely, halen Boston Federal Reserve Bank, P&G gibi dünya markalarına tüketici beklentileri ile ilgili danışmanlık veriyor.

 

Markaların tercih edilme ve sadık müşteri yaratma konusunda stratejilerini belirlerken kritik noktalara ışık tutacak olan Ariely, 21 Ekim 2009 Perşembe Günü Perakende Günleri 09 ana konuşmacılarından biri olarak Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda iş dünyası ile buluşacak.


Kullanıcı Geri Bildirimi

Görüntülenecek hiçbir inceleme bulunamadı.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.