Blogdan "Admin Blog (Günlüğü)"

Mutlu Son Yanılgısı: Savaşın, Kabullenişin ve Anların Eşsiz Dansı Bir kaç gün önce Eşref ve Rüya diye saçma sapan bir diziye denk geldim. Bir sahnesinde şu cümle döküldü birinin dudaklarından "Mutlu son diye bir şey yok, sadece mutlu anlar var; bazı insanlar o anları çoğaltmak için savaşıyor." ve bende bu konuda bir şeyler yazma gereği duydum. İnsanoğlu, var olduğu günden bu yana zihnini doğrusal bir kurguyla beslemeye meyillidir. Masallar "onlar ermiş muradına, kerevetine çıkmış kerevizine" d