Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Sinema Haberleri (Türkiye ve Dünyadan)


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin bu başlık sabitledi
  • Cevaplar 139
  • Tarih
  • Son Cevap

Bu Başlıkta En Çok Gönderenler

  • Admin

Jessica Chastain, son filminin setinde başından yaralandığını söyledi

AASvr3I.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Jessica Chastain, son filminin çekimleri sırasında tehlikeli bir kafa travması geçirdi.

Aktris Çarşamba günü "The Late Late Show with James Corden" programına katıldı ve "The 355"in çekimleri sırasında hastaneye gitmek zorunda kaldığını söyledi.

Chastain, "Dövüş sahnesi çekiyordum ve mermer bir zemin üzerindeydi. Yanlış değerlendirdim. Düştüm ve kafamı çarptım. Mesafeyi yanlış değerlendirdim" dedi. "Bir çatırtı duydum. Bugün böyle olmamın nedeni bu olabilir."

Dublörüm yanıma geliyor, Fransız ve çok fazla İngilizce bilmiyor, yanıma geliyor ve 'Üzgünüm ama tekrar takmam gerekiyor' diyor. Ve orada oturuyorum, 'Neyi geri koy? Beynim yüzümün dışında mı? Neler oluyor?' Ve sanırım bu sadece kafamda bastırdığı bir çürüktü. Birkaç çekim daha yaptım çünkü bilirsin kolay pes etmem ve sonra hastaneye gittim."

Chastain'in filmdeki rol arkadaşı Penelope Cruz, onun için "gerçekten endişelendiğini" söyledi. Bu hafta Ellen DeGeneres ile yaptığı bir başka röportajda Cruz, "Seni hastaneye gitmeye ikna ettik çünkü o gitmek istemedi. Devam etmek istedi. Ben de 'Hastaneye gidiyorsun! '"

Cuma günü vizyona girecek olan filmde Diane Kruger, Lupita Nyong'o ve Bingbing Fan da rol alıyor.

Kaynak: CNN

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yönetmen Peter Bogdanovich öldü

AASvCmi.img?w=768&h=1152&m=6&x=205&y=253

Film yapımcısı Perşembe sabahı doğal sebeplerden vefat etti, kızı Antonia Bogdanovich Hollywood Reporter'a doğruladı.

Kariyerine bir film eleştirmeni olarak başladıktan sonra Bogdanovich, Timothy Bottoms, Jeff Bridges, Ben Johnson, Ellen Burstyn, Cloris Leachman ve Cybill'in yer aldığı 1971 yapımı drama The Last Picture Show ile yetenekli yönetmen statüsünü pekiştirdi. Çoban.

Film, En İyi Yönetmen ve En İyi Uyarlama Senaryo da dahil olmak üzere sekiz Oscar adaylığı alarak kritik ve ticari bir başarı elde etti.

1972'deki What's Up, Doc? gibi hitleri yönetmeye devam etti. başrollerinde Barbra Streisand ve Ryan O'Neal, 1973'te Paper Moon ve 1985'te Mask. Bir aktör olarak Bogdanovich, HBO dizisi The Sopranos'taki Dr. Elliot Kupferberg rolüyle tanınıyordu.

Haberin ardından Bogdanovich'in bazı arkadaşları ve hayranları saygı duruşunda bulundu.

New York'lu yönetmenin The Director şirketini kurduğu Francis Ford Coppola, Deadline'a "yıkıldığını" söyledi.

"Harika ve harika bir sanatçıydı. The Last Picture Show'un galasına katılmayı asla unutmayacağım. Hatırlıyorum ki sonunda, seyirciler dört bir yanıma sıçradılar ve 15 dakika süren alkışlarla alkışladılar" dedi. "Peter ve filminin bunu hak ettiğini kendimde hiç böyle bir tepki yaşamamış gibi hissetsem de asla unutmayacağım. Sonsuza kadar mutluluk içinde uyusun, sonsuza dek bizim alkışlarımızın heyecanını yaşasın."

Guillermo del Toro, Twitter mesajında Bogdanovich'in mirasını övdü.

"Sevgili bir dost ve sinema şampiyonuydu. Bir yönetmen olarak başyapıtlar doğurdu ve son derece güler yüzlü bir insandı. Tek başına röportajlar yaptı ve kendi kuşağındaki neredeyse herkesten daha fazla klasik film yapımcısının hayatlarını ve çalışmalarını kutsallaştırdı." katma.

Kaynak: Cover Media

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Siyahi Oyuncuların Önünü Açan Sidney Poitier, 94 Yaşında Öldü

AASxuVc.img?h=768&w=1366&m=6&q=60&o=f&l=

“To Sir With Love”, “In the Heat of the Night” ve “Guess Who's Coming To Dinner” gibi filmlerde azimli kahramanları canlandıran Sidney Poitier, onu Hollywood'un ilk Siyah matine idolü olarak kabul ettirdi ve Siyah aktörlerin kapısının açılmasına yardımcı oldu. film endüstrisinde, 94 yaşında öldü.

Ölümü, Bay Poitier'in büyüdüğü Bahamalar'daki Dışişleri Bakanlığı genel müdür vekili Eugene Torchon-Newry tarafından doğrulandı. Başka hiçbir ayrıntı hemen verilmedi.

1963 tarihli “Lilies of the Field” filmiyle Akademi Ödülü'nü en iyi erkek oyuncu kategorisinde kazanan ilk Siyah oyuncu yapan Bay Poitier, Amerika Birleşik Devletleri'nde sivil haklar hareketi ilerlemeye başladığında öne çıktı. Rolleri, mücadelenin barışçıl bütünleşmeci hedeflerini yansıtma eğilimindeydi.

Sık sık bastırılmış öfkeyle kaynamasına rağmen, karakterleri adaletsizliğe sessiz bir kararlılıkla yanıt verdi. Beyaz izleyicilere güven verici bir mesaj göndererek ve 1960'ların sonlarında sivil haklar hareketi daha militan bir hal aldığında Bay Poitier'i bir Tom Amca olarak saldırmaya maruz bırakarak nefreti mantık ve bağışlamayla karşıladılar.

AASxCHS.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bay Poitier, 1967'deki bir röportajda filmdeki bölümleri hakkında “Bu bir seçim, net bir seçim” dedi. “Toplumun dokusu farklı olsaydı, kötü adamları oynamak ve daha boyutlu olacak farklı zenci yaşam görüntüleri ile uğraşmak için yüksek cennete çığlık atardım. Ama oyunun bu aşamasında bunu yaparsam lanetleneceğim."

O zamanlar, Bay Poitier, Hollywood'un en yüksek ücretli aktörlerinden biriydi ve en iyi gişe rekoru kıran bir oyuncuydu ve Box Office dergisinin tiyatro sahipleri ve eleştirmenleri anketinde erkek oyuncular arasında beşinci sırada yer aldı; sadece Richard Burton, Paul Newman, Lee Marvin ve John Wayne'in arkasındaydı. Yine de ırksal titizlik, Hollywood'un güzel görünümüne rağmen onu romantik bir başrol olarak seçmesine izin vermezdi.

Bir görüşmeciye “Amerikalı zenci erkeği romantik sosyal-cinsel koşullarda düşünmek zordur, bilirsiniz” dedi. "Ve neden lejyon ve girilemeyecek kadar çok neden var."

Bay Poitier sık sık kendisini, Hollywood'un geçmişte sunduğu alçaltıcı rollerde önemli bir ilerlemeyi temsil eden sınırlayıcı, aziz rollerinde buldu. İlk önemli film rolü olan “No Way Out”ta (1950) ırkçı bir hasta tarafından zulme uğrayan bir doktoru ve Alan Paton'un Güney Afrika'daki ırkçılık hakkındaki romanına dayanan “Cry, the Beloved Country”de (1952) oynadı. , genç bir rahip olarak ortaya çıktı. New York City'deki zorlu bir devlet okulunda sorunlu bir öğrenci olan “Blackboard Jungle”daki (1955) karakteri, ışığı görür ve sonunda ona ulaşmaya çalışan öğretmen Glenn Ford'un yanında yer alır.

Onu bir yıldız yapan ve ona en iyi erkek oyuncu dalında Akademi Ödülü adaylığı kazandıran ırksal bir masal olan “The Defiant Ones”da (1958), kaçak bir mahkumdu, onun oynadığı bir mahkuma (ve şiddetli ırkçıya) kelepçeliydi. Tony Curtis. En iyi erkek oyuncu ödülü 1964'te düşük bütçeli “Lilies of the Field”daki performansıyla, bir grup Alman rahibenin Güneybatı çölünde bir kilise inşa etmesine yardım eden gezgin bir tamirci rolüyle geldi.

1967'de Bay Poitier, Hollywood'un en çok hasılat yapan üç filminde rol aldı ve onu popülaritesinin zirvesine çıkardı. “Gecenin Sıcağında” onu, Bay Poitier'in oynadığı Philadelphia dedektifi Virgil Tibbs'in Mississippi'deki bir cinayet soruşturmasında birlikte çalışması gereken tembel, bağnaz bir şerif olarak Rod Steiger'ın karşısına yerleştirdi. (Silinmez bir satırda, dedektif, “Bana Bay Tibbs derler!” dediğinde şerifin saygısında ısrar eder) “To Efendim, Sevgilerimle” de zorlu bir Londra lisesinde ilgili bir öğretmendi ve “Bana Bay Tibbs derler!” Irklar arası bir çift hakkında tabuları yıkan bir film olan Guess Who's Coming to Dinner'da, Spencer Tracy ve Katharine Hepburn'ün oynadığı, müstakbel kayınlarının liberal ilkelerini test eden bir doktoru canlandırdı.

Kariyeri boyunca, Bay Poitier'e ve oynadığı karakterlere ırksal öneme sahip ağır bir yük bindi. Bir keresinde “Yaptığım her hareketle 15, 18 milyon insanı temsil ediyormuş gibi hissettim” diye yazmıştı.

Bay Poitier, Bahamalar'da büyüdü, ancak 20 Şubat 1927'de, ailesinin domates mahsullerini satmak için düzenli olarak seyahat ettiği Miami'de doğdu. Dokuz çocuğun en küçüğü, un çuvallarından yapılmış giysiler giyiyordu ve babası Reginald, Florida'nın Bahama ithalatını yasakladıktan sonra 1937'de aileyi Cat Adası'ndan Nassau'ya taşıyana kadar hiç araba görmedi, aynaya bakmadı veya dondurma yemedi. domates.

12 yaşındayken, Bay Poitier okulu bıraktı ve kazma ve kürekle çalışan bir ekip için su çocuğu oldu. Ayrıca yaramazlık yapmaya başladı ve ailesi, onun çocuk suçlu olduğundan endişelenerek, 14 yaşındayken evli bir erkek kardeşi Cyril ile birlikte yaşaması için onu Miami'ye gönderdi.

Bay Poitier, Cat Adası'nda büyüyen ayrımcılık hakkında hiçbir şey bilmiyordu, bu yüzden Güney'deki Amerikalı Siyahi insanları yöneten kurallar bir şok etkisi yarattı. Daha sonra Amerikan ırkçılığı hakkında “Her yer dikenli tel gibiydi” dedi. “Ben de ona koşmaya ve kendimi parçalamaya devam ettim.”

Bir yıldan kısa bir süre içinde Miami'den New York'a kaçtı, cebinde 3 dolar ve bozuk parayla geldi. Bulaşık yıkama ve hazır giyim bölgesinde hendek kazıcı, sahil işçisi ve teslimatçı olarak çalıştı. Hayat acımasızdı. Harlem'deki bir yarış isyanı sırasında bacağından vuruldu. Beş kuruşunu soğuk gecelerde ödemeli tuvaletlerde uyuyabilmek için biriktirdi.

1943'ün sonlarında Bay Poitier yaşı hakkında yalan söyledi ve orduya yazıldı ve Long Island'daki bir gaziler hastanesinde 1267. Tıbbi Müfrezede emir subayı oldu. Zihinsel bir rahatsızlık numarası yaparak 1945'te terhis oldu ve New York'a döndü ve The Amsterdam News'de Amerikan Zenci Tiyatrosu'nun oyuncu aradığını okudu.

İlk seçmeleri bir floptu. Sadece birkaç yıllık eğitimden sonra, ağır bir Batı Hint aksanıyla duraksayarak okudu. Tiyatronun kurucusu Frederick O'Neal ona kapıyı gösterdi ve bulaşıkçı olarak bir iş bulmasını tavsiye etti.

Azimli bir şekilde, Bay Poitier bir radyo satın aldı ve çeşitli personel spikerlerinden duyduğu gibi İngilizce konuşma pratiği yaptı. Bulaşıkları yıkadığı restorandaki nazik bir işçi, okumasına yardım etti. Bay Poitier sonunda tiyatronun oyunculuk okulunda bir yer kazandı, ancak ancak ücretsiz bir hademe olarak çalışmaya gönüllü olduktan sonra.

Şanslı tatili, tiyatrodaki başka bir aktör Harry Belafonte'nin bir Broadway yapımcısının katıldığı provaya gelmemesiyle geldi. Bunun yerine Bay Poitier sahneye çıktı ve 1946'da tamamen Siyahlardan oluşan bir “Lysistrata” yapımında rol aldı. Eleştirmenler tarafından gözden geçirilse de, “Anna Lucasta”nın yol yapımında bir iş bulmasına yol açtı.

“Çıkış Yolu Yok”u bir dizi film ve televizyon rolü izledi, ancak Bay Poitier hala oyunculuk işleri ile sıradan işler arasında gidip geldi.

1951'de dansçı ve model Juanita Marie Hardy ile evlendi ve 1965'te boşandı. Dört kızı oldu. 1976'da, bir fabrikayı soymak için plan yapan bir Siyah militan çetesi hakkında bir film olan “Kayıp Adam” (1969) filmindeki rol arkadaşı Joanna Shimkus ile evlendi. İki kızı vardı.

Bayan Shimkus ondan kurtulur. Diğer kurtulanlar hakkında tam bilgi hemen mevcut değildi.

“Blackboard Jungle” ve “The Defiant Ones” gibi çıkış yapan filmlerden sonra, Bay Poitier'in kaderi, amacı ırksal hoşgörünün sınırlarını genişletmek olan Hollywood'a bağlandı. Daha sonra, "Kariyerimin açıklaması, sosyal vicdanı olan birkaç film yapımcısı için etkili olmamdı" diye yazdı.

“The Defiant Ones” ve “In the Heat of the Night”ta, ırksal siyaset etli rollerle çakıştı. Ancak, aynı sıklıkta, Bay Poitier kendini “A Patch of Blue” (1965) gibi abartılı filmlerde ırksal uyumun erdemli habercilerini oynarken veya Soğuk Savaş'taki bir gazete muhabiri gibi akılda kalıcı olmayan filmlerde ırk-tarafsız roller üstlenirken buldu. deniz draması “The Bedford Incident” (1965), “The Greatest Story Ever Told”da (1965) Cyrene'li Simon veya “Duel at Diablo”da (1966) eski süvari çavuşu.

“The Defiant Ones”, Bay Poitier'in en sevdiği filmlerden biri olmaya devam etti, ancak rolü alabilmek için “Porgy ve Bess” için bir oyuncu kadrosu oluşturan Samuel Goldwyn'le karşı karşıya gelmesi gerekiyordu. Bay Belafonte, Porgy'nin küçük düşürücü rolünü geri çevirdikten sonra, Bay Goldwyn, müzikalin siyahlara hakaret olduğunu düşünen Bay Poitier'e gözlerini dikti. Bay Poitier'in canlı, alışılmadık derecede samimi ilk anı olan “This Life”ta (1980) söylediği gibi, Bay Goldwyn, Bay Poitier Porgy'yi oynamadığı sürece yönetmen Stanley Kramer'in onu “The Defiant” için işe almamasını sağlamak için elinden geleni yaptı. Onlar.”

Bay Poitier, öfkeyle, kaçınılmaz olana boyun eğdi. 1967'de The New York Times'a “Bunu yapmaktan hoşlanmadım ve kendimi henüz tamamen affetmedim” dedi.

Daha sonra onu beyaz düzenin önünde eğilmekle ve kazık atmakla suçlayacak olan eleştirmenler, Bay Poitier'in ırksal adalet ve sivil haklar hareketi için uzun süredir devam eden, açık sözlü savunuculuğunu, en gözle görülür şekilde, 1963 Mart'ında yer alan bir Hollywood birliğinin bir parçası olarak reddediyor gibiydi. Washington. Kariyerinin başlarında, solcu davalarla olan ilişkisi ve radikal şarkıcı ve aktör Paul Robeson ile olan dostluğu, onu film ve televizyon yapımcıları için politik olarak riskli bir teklif haline getirdi.

Bununla birlikte, tarzı alçakgönüllü ve çatışmasız kaldı. "Bütün bunlarda benim rolüme gelince," diye yazdı, "söyleyebileceğim tek şey, öfkeli ve meydan okuyan insanlara bir yer olduğu ve bazen bir amaca hizmet ettikleri, ama bu asla benim rolüm olmadı."

1959'da Bay Poitier, Lorraine Hansberry'nin “A Raisin in the Sun”ıyla Broadway'e muzaffer bir dönüş yaptı ve kendinden geçmiş eleştiriler aldı. "Bay. Poitier, her zaman kontrol altında olan muazzam bir güce sahip olağanüstü bir aktör” diye yazdı Brooks Atkinson, The New York Times'a. “Huzursuz oğul rolünde, asabi bir genç adamın kargaşasını canlı bir şekilde aktarıyor. Söyleyecek hiçbir şeyi olmadığında, konuşacak keskin bir dizesi olduğunda olduğu kadar belagat sahibidir. Palyaçoluk yapıp dans edebildiği kadar dolambaçlı düşünce süreçlerini grafiksel olarak aktarabilir.” Bay Poitier, oyunun 1961 film versiyonunda rolü tekrarladı.

1960'ların sonlarında ve 70'lerin başında Gordon Parks ve Melvin Van Peebles gibi Siyah film yapımcılarının yükselişiyle birlikte, şimdi 40'lı yaşlarında olan Bay Poitier, yönetmenliğe ve yapımcılığa yöneldi. Abbey Lincoln ile birlikte oynadığı romantik komedi “For Love of Ivy” (1968) için fikir önerdi. 1969'da Paul Newman ve Barbra Streisand ile First Artists adlı bir prodüksiyon şirketi kurmak için katıldıktan sonra, Mr. Belafonte'nin karşısında oynadığı batılı “Buck and the Preacher”ı (1972) ve bir dizi komediyi, özellikle “” yönetti. Uptown Saturday Night” (1974) ve Bay Poitier ve Bill Cosby'nin bir çift entrikacı oynamak için bir araya geldikleri “Let's Do It Again” (1975) ve “Stir Crazy” (1980) , Richard Pryor ve Gene Wilder ile.

Eleştirmenler, Bay Poitier'in yönetmenlik yetenekleri hakkında çok az şey düşündüler, ancak coşkulu izleyiciler, Siyah ve beyaz, üç filmi de gişe rekorları kırmıştı. Bay Wilder ve Gilda Radner'ın oynadığı “Hanky Panky” (1982) veya Bay Cosby'nin ölü bir baba olarak oynadığı “Hayalet Baba” (1990) gibi sonraki yönetmenlik çabalarında ne izleyiciler ne de eleştirmenler beğenecek pek bir şey bulamadılar. üç çocuğunu yalnız bırakmayı reddediyor.

Daha sonraki yıllarda, Bay Poitier, “Shoot to Kill” (1988), “Little Nikita” (1988) ve “Sneakers” (1992) gibi unutulabilir aksiyon filmlerinde ve gerilim filmlerinde sağlam performanslar sergiledi. Ona en büyük rollerinden ikisini sağlayan şey televizyondu.

1991'de Yüksek Mahkeme Yargıcı Thurgood Marshall'ın yaşamının dramatizasyonu olan ABC draması “Separate but Equal”da başrolde yer aldı. 1997'de, Bay Mandela'nın Güney Afrika'daki beyaz azınlık hükümeti tarafından hapsedilmesinin son yıllarına odaklanan ve Michael Caine'in Başkan rolünde olduğu bir televizyon filmi olan “Mandela ve de Klerk”te Nelson Mandela rolüyle geniş çapta övülen bir performans sergiledi. FW de Klerk.

Caryn James, The New York Times'taki bir incelemede, "Sidney Poitier ve Nelson Mandela, bir görüntünün diğerinin üzerine mükemmel bir simetriyle yerleştirildiği çift pozlu bir fotoğraf gibi, şaşırtıcı bir kolaylıkla birleşiyorlar" diye yazdı.

2002 yılında, Bay Poitier, sinema kariyerindeki çalışmaları nedeniyle fahri Oscar'a layık görüldü. (Aynı Oscar töreninde, Denzel Washington, Bay Poitier'den bu yana “Eğitim Günü” ile en iyi erkek oyuncu ödülünü kazanan ilk Siyah aktör oldu.) ” ona Cumhurbaşkanlığı Özgürlük Madalyası verdi.

Bay Poitier'in anı kitabı “This Life”ı 2000 yılında ikinci “The Measure of a Man” izledi. “Bir Spiritüel Otobiyografi” alt başlığıyla Bay Poitier'in yaşam, aşk, oyunculuk ve ırk siyaseti üzerine düşüncelerini içeriyordu. Bir devam filmi üretti, “Ölçünün Ötesinde Yaşam: Büyük Torunuma Mektuplar” (2008).

Amerikan ırk algısını değiştirmedeki ve yeni nesil Siyah aktörlere kapı açmadaki rolüne rağmen, Bay Poitier kariyeri konusunda mütevazı kaldı. "Tarih beni devam eden büyük bir olayda sadece küçük bir unsur, gerekirse küçük bir enerji olarak belirleyecek" diye yazdı. "Ama yine de seçilmiş olmaktan memnunum."

Kaynak: The New York Times

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Jurassic World: Dominion, DeWanda Wise'ın İlk Bakış Fotoğrafını Paylaştı: 'Partiye Hoş Geldiniz'

AASzAol.img?w=768&h=424&m=6&x=235&y=80&s

urassic World: Dominion, en yeni yıldızı DeWanda Wise'a bir bakış attı.

37 yaşındaki She's Gotta Have It oyuncusu, en son Jurassic Park filminde bazı dinozorlarla yüzleşmeye hazırlanıyor. Resmi Jurassic World Twitter hesabı tarafından Cuma günü yayınlanan şu anda ismi açıklanmayan karakterine ilk bakışta, Wise, kostar Chris Pratt ile birlikte poz veriyor.

İki oyuncu, kış gibi görünen bir manzaraya karşı silahları kavrayıp dövüş duruşunda diz çökerken önlerine çıkan her şeye göğüs germeye hazırlar. Parmaksız eldivenler, ceket ve zeytin pantolonu giyen Wise, çerçevenin dışındaki bir figüre bakarken, 42 yaşındaki Pratt, elinde bıçakla aynı gizemli figüre bakan Owen Brady karakteriyle onun yanında duruyor.

Twitter hesabı, fotoğrafı "Ateşli, şiddetli ve dövüşe hazır. DeWanda Wise partisine hoş geldiniz. #JurassicWorldDominion" başlığıyla yayınladı.

Wise ayrıca Instagram'da ilk bakış fotoğrafını paylaştı ve şöyle yazdı: "O senin becerikli, hırçın, Macerayı seven en yeni Mezozoik KAHRAMAN. 5 ay sonra onunla tanışmanı bekleyemem!🧑🏾‍🎤🍿"

Jurassic World Instagram hesabı, Wise ve Pratt'in fotoğrafta tarih öncesi bir düşmanla savaştığını ima ederek, "Hangi dino ile karşı karşıyalar? 🕵️" paylaşımına yorum yaptı.

Wise, yaklaşan filmiyle Jurassic World'deki ilk çıkışını yaparken, Pratt daha önce Jurassic World (2015) ve Jurassic World: Fallen Kingdom'da (2018) oynadıktan sonra Jurassic World: Dominion'a geri dönüyor. Jurassic World'ün başrol oyuncusu Bryce Dallas Howard da Claire Dearing olarak rolüne geri dönecek.

Jurassic World: Dominion, ilk Jurassic Park filminin 1993'te gösterime girmesinden yaklaşık 30 yıl sonra geliyor. Orijinal Jurassic Park yıldızları Laura Dern, Sam Neill ve Jeff Goldblum, yönetmen Colin Trevorrow'un daha önce paylaştığı, serinin son filminde rol almaya hazırlanıyor. Haftalık eğlence.

74 yaşındaki Neill, daha önce Jurassic World: Dominion'ın "büyük bir film" olacağını söylemişti. Şubat ayında Variety'ye konuşan Neill, "Büyük bir film olacak. [Yönetmen] Colin Trevorrow, [Steven] Spielberg'in sahip olduğu o çocuksu merak, oyunculuk ve yaratıcılık duygusuna sahip," dedi orijinal Jurassic Park yönetmenine atıfta bulunarak. .

Hiçbir hikayeyi kaçırmayın — PEOPLE'ın ilgi çekici ünlü haberlerinden ilgi çekici insani ilgi hikayelerine kadar sunduğu en iyi şeylerden haberdar olmak için PEOPLE'ın ücretsiz günlük bültenine kaydolun.

Neill, "Gerçekten altı saatlik bir film çektik. Hepimiz çok hevesliydik. Umarım, binlerce büyük sinema buna hazır olur çünkü büyük izleyiciler için büyük bir film."

Jurassic World: Dominion, 10 Haziran'da vizyona girecek.

Kaynak: People

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 5 hafta sonra...
  • Admin

Gal Gadot'un yeni filmi (Nil'de Ölüm) Kuveyt'te yasaklandı

AATzCDC.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Kuveyt gazetesi Al-Qabs'ın haberine göre, Kuveyt Pazar günü Gal Gadot'un yeni filmi "Death on the Nile"in (Nil'de Ölüm) gösterimlerini İsrailli aktris olduğu için yasaklamaya karar verdi.

Kuveyt'teki sosyal medya kullanıcıları, Gadot'un İsrail ordusunu övmesini ve 2014'te Gazze'deki savaş sırasında uluslararası alanda tanınan terör örgütü Hamas'ı eleştirmesini gerekçe göstererek filmin yasaklanmasını talep etti.

Kuveyt, Gadot'a uluslararası beğeni getiren 2017 filmi Wonder Woman'ı da yasakladı. Küresel gişede 800 milyon doların üzerinde hasılat elde eden filmi Lübnan, Katar ve Tunus da yasakladı.

Rosh Haayin'den olan ve gençliğinde IDF'de görev yapan Gadot, İsrail ile Hamas arasındaki Mayıs 2021 ihtilafı sırasında barışı desteklemek için Instagram'da paylaştığı gibi, geçmişte İsrail'e verdiği destek nedeniyle eleştiri ve tepkilerle karşı karşıya kaldı.

AATzSAc.img?w=768&h=502&m=6&x=318&y=89&s

Kuveyt, BAE ve Bahreyn gibi en önde gelen komşularından bazıları 2020'de Abraham Anlaşmalarını imzaladıktan sonra bile İsrail ile ilişkileri normalleştirmeye şiddetle karşı çıkan ülkeler arasında yer alıyor.

Kaynak: Hollywood

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Javier Bardem, En İyi Kadın Oyuncu Oscarları Yarışında Karısı Penélope Cruz ve Costar Nicole Kidman için 'Gönülden İstiyor'

AATCEfB.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Javier Bardem bir kez daha Oscar yarışında – ama yakından izleyeceği, karısı Penélope Cruz ve başrol oyuncusu Nicole Kidman'ın adaylıkları olacak.

Salı günü, 52 yaşındaki Bardem, Being the Ricardos'taki performansıyla En İyi Erkek Oyuncu Oscar'ına aday gösterildi. Amazon filmindeki başrol oyuncusu Kidman da En İyi Kadın Oyuncu dalında Oscar adaylığı aldı. Kidman, 2010 yılında Bardem ile evlenen Paralel Anneler için Cruz da dahil olmak üzere diğer adaylarla karşı karşıya gelecek.

Adaylar açıklandıktan sonra Deadline'a konuşan Bardem, "Her ikisinin de harika bir iş çıkardığını düşünüyorum." "Fakat Penélope sıra dışı bir şey yaptı çünkü İspanyolca'daki bir role ikinci kez aday gösterildi - bu gerçekten tarihi bir şey. Elbette onu destekliyorum."

Yine de Bardem, başrol oyuncusu yarışı tarafından parçalandı.

"Ayrıca Nicole'ü de destekliyorum, birlikte çalışırken harika zaman geçirdik" diye devam etti. "Penélope'yi destekliyorum... ve sonra Nicole'ü de destekliyorum. Bu mantıklı."

Daha önce 2008'de No Country for Old Men ile En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu Oscar'ını kazanan oyuncu, kendisine ve 47 yaşındaki Cruz'un adaylıkların ardından evde nasıl kutladıklarını anlattı. (Cruz, 2009'da Bardem'in de rol aldığı Vicky Cristina Barcelona ile En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu dalında Oscar kazandı.)

"Biz kanepedeydik, ne olacağını görmek için birbirimize sarılmış bekliyorduk" dedi. "Önce adaylığımı açıkladıklarında çok heyecanlandım ama onun da aday olduğunu duyana kadar bu gerçek bir kutlama değildi. Birimiz hayal kırıklığına uğrasaydı, birlikte gerçekten kutlayamazdık."

AARVFyb.img?w=768&h=512&m=6&x=210&y=267&

"Adaylığı belli olur olmaz, tüm bunların ne anlama geldiğini gerçekten hissettik. Birlikte bu kadar güzel ve özel bir şeyi paylaşabilmek bizi gerçekten çok derinden etkiledi."

Bardem, adaylığının "gerçekten bir onur ve tanınmak için bir ayrıcalık" olmasına rağmen, bana en çok mutluluk veren şeyin karısının adaylığı olduğunu da sözlerine ekledi.

"Normal insanlar olsaydık bir parti yapardık. Ama aslında oldukça sıkıcıyız" dedi gülerek.

Cruz ve Bardem, 1992 yapımı Jamón, Jamón ile başlayan ve Live Flesh, Don't Tempt Me, Vicky Cristina Barcelona ve The Counselor ile devam eden birkaç filmde birlikte rol aldılar.

Geçen ay, Cruz Entertainment Tonight'a, 11 yıllık kocasıyla, Being the Ricardos'taki performansını gördükten sonra, muhtemelen bir kez daha çalışmak hakkında konuştu.

AAMTx9a.img?w=768&h=512&m=6

Kocası ve Oscar ödüllü arkadaşıyla birlikte bir müzikal yaparken "Çok isterim" dedi. "Kocamın Ricardos'ta şarkı söylediğini gördüm ve inanılmaz bir iş çıkardı. Şarkı söyleyebileceğime dair hiçbir fikrim yokken Nine'ı yaptığımda hissettiğim gibi hissediyordu ama sonra Rob Marshall birkaç test yaptıktan sonra beni ikna etti. Yapabileceğim bir şey."

Cruz sözlerine şöyle devam etti, "Ve sonra 18 yıldır bale dans ettiğim ve dans dünyasının ve müziğin büyük bir hayranı olduğum için bu benim için çok güçlü bir sanat, sinemadan bile daha fazla, yani benim için müzikal türü bir rüya! Sadece bir kez yaptım, umarım bir gün tekrarlayabilirim."

27 Mart Pazar günü Hollywood'un Dolby Tiyatrosu'nda düzenlenen 94. Akademi Ödülleri sahiplerini buldu.

Kaynak: People

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Josh Brolin ve Ailesi: 'Yenilmezler: Oyun Sonu' Aktörü, 4 Çocuğu ve Ünlü Babası James'in Fotoğrafları

AATM4Aw.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

James Brolin, Barbra Streisand & Josh Brolin

AATLV2w.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AATM4As.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Josh Brolin ve Kathryn Boyd, Chanel'in NRDC Yemeğinde

AATLV2c.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Josh Brolin 1985'te Annesi ve Babasıyla

AATM99q.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Josh Brolin, Kızı Eden ve Minnie Driver 'Shanghai Noon' Galasında

AATLV29.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AATLV29.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Josh Brolin ve Ailesi 2007'de

Josh Brolin, Diane Lane ve kızları, 1 Şubat 2007'de Pasadena, Kaliforniya'da 'Bir Halkın Amerika Tarihinin Sesi'ni okumak için bir araya geldiler. Oldukça mutlu, harmanlanmış bir aileye benziyorlardı.

AATLV25.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2005 Yılında Josh Brolin ve Ailesi

Josh Brolin, o zamanki eşi Diane Lane, kızı Eden ve kızı Eleanor ile birlikte 2005 yılında LA's Hammer Museum'da EB Medical Research için düzenlenen bağış kampanyasına katıldı.

AATLV21.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Josh Brolin ve Ailesi: Aktörün Karısı ve Çocuklarıyla Fotoğrafları

Josh Brolin gişe rekorları kıran bir oyuncu olabilir ama her şeyden önce bir aile babası. Hollywood veterineri James Brolin'in oğlu ve büyük Barbra Streisand'ın üvey oğlu olan 'Yenilmezler: Endgame' yıldızı, üç kez evli olan dört çocuk babasıdır. En büyük çocukları Trevor ve Eden, 1988'den 1994'e kadar aktris Alice Adair ile ilk evliliğindendir. Daha sonra 2004'ten 2013'e kadar Diane Lane ile evlendi, ancak çiftin çocukları olmadı. Boşanmalarının ardından Josh, Eylül 2016'da kendisinden 20 yaş küçük olan eski asistanı Kathryn Boyd ile evlendi. İki kızları var.

Burada Josh, 10 Aralık 2014'te Hollywood'da 'Inherent Vice'ın galasında o zamanki kız arkadaşı Kathryn Boyd'un etrafına kolunu sararken çok şaşırmış görünüyor.

AATLV1Y.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Josh Brolin, ünlü babası olan dört çocuk babasıdır. Ailesiyle birlikte "Yenilmezler: Oyunsonu" yıldızına buradan göz atın.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Daniel Radcliffe, Biopic için 'Weird Al' Yankovic'e Dönüştükten Sonra Sette Tanınmaz Görünüyor

AALVkIs.img?w=768&h=1074&m=6&x=539&y=306

Daniel Radcliffe gerçek bir kılık değiştirme ustasıdır!

32 yaşındaki oyuncu, bu ayın başlarında Los Angeles'ta yapımına başlanan WEIRD: The Al Yankovic Story adlı yeni Roku biyografisinin setinde "Weird Al" Yankoviç olarak tanınmaz hale geldi.

Roku, Radcliffe'in bu rolü, Funny or Die ve Tango tarafından üretilen, yakında çıkacak olan biyografik filmi detaylandıran bir Ocak yayınında kaptığını duyurdu.

Arsız yayında 62 yaşındaki Yankoviç, Harry Potter yıldızının kendisini Roku Channel'da gösterime girecek olan filmde canlandırmasından "kesinlikle heyecan duyduğunu" söyledi.

AAU67tR.img?w=768&h=881&m=6&x=463&y=96&s

Yankoviç, "Gelecek nesillerin onu böyle hatırlayacağından hiç şüphem yok," dedi.

Yankoviç, gençliğinden beri Michael Jackson'dan Billy Ray Cyrus'a kadar büyük sanatçıların şarkılarını ele alarak radyo hitlerini taklit ediyor.

Yankoviç, "Son filmim UHF 1989'da çıktığında, hayranlarıma saat gibi her 33 yılda bir büyük bir sinema filmi yayınlayacağıma dair ciddi bir yemin ettim. Programa uyduğumuzu söylemekten çok mutluyum."

Kaynak: PEOPLE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Zoë Kravitz ve Robert Pattinson The Batman Premiere'de Herkesi Büyüledi

AAUdKhN.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Gotham'a hoş geldiniz

Matt Reeves tarafından yönetilen yeni süper kahraman filmi Robert Pattinson, Batman/Bruce Wayne olarak oyuncu kadrosuna liderlik ederken, Zoë Kravitz ikonik Catwoman rolüne giriyor.

AAUdTo2.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAUdUWo.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAUdQNQ.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: E! NEWS

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Zoe Saldana: Star Trek 4, Anton Yelchin olmadan çok acı verecek

AAUsPpe.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Zoe Saldana, Anton Yelchin olmadan 'Star Trek 4' çekmenin "acı tatlı" olacağını söylüyor.

43 yaşındaki yıldız, Chris Pine, Zachary Quinto ve Simon Pegg gibi geri dönen diğer yıldızlarla birlikte Uhura rolünü yeniden canlandırmaya hazırlanıyor, ancak 2016'da trajik bir şekilde 27 yaşında ölen Anton olmadan bunun bir hüzün duygusuyla olacağını kabul ediyor. kendi arabası tarafından ezildikten sonra.

Zoe, Entertainment Tonight'a şunları söyledi: "Heyecanlıyız. Açıkçası, bu acı tatlı çünkü dördüncü kez bir araya geliyoruz ve Anton'un vefatıyla birimiz artık aramızda değil, ama dürüst olmak gerekirse, geri dönüp 'Uzay Yolu'nu korumayı düşünüyoruz. Birlikte aile, onu düşüncelerimizde ve kalbimizde gerçekten canlı tutmanın bir yolu çünkü o bir hayrandı.

"Ve kendini zanaata ve ayrıca 'Star Trek'e çok bağlı bir sanatçıydı. Bu yüzden işe geri dönmek ve çeteyle birlikte olmak harika olurdu."

JJ Abrams, çekimlerin yıl sonuna kadar başlayacağını ve hem orijinal oyuncuların hem de yeni oyuncuların yer alacağını belirtti.

55 yaşındaki film yapımcısı şunları söyledi: "Yıl sonuna kadar çekilecek olan ve orijinal kadromuz ve bazı yeni karakterlerin yer alacağı yeni bir 'Star Trek' filmi üzerinde çok çalıştığımızı söylemekten heyecan duyuyoruz. Bence gerçekten eğlenceli ve heyecan verici olacak ve 'Star Trek'i daha önce hiç görmediğiniz alanlara taşımanıza yardımcı olacak.

"Bu film için çok heyecanlıyız, gerçekten heyecan verici olacağını düşündüğümüz konuştuğumuz bir sürü başka hikayemiz var, bu yüzden ne pişirdiğimizi görmenizi sabırsızlıkla bekliyoruz. Ama o zamana kadar canlı yayındayız. uzun ve başarılı."

Kaynak: BANG Showbiz

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Kirsten Dunst, harika Amerikan öyküsü

AAUyxr4.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu yıl Kirsten Dunst ilk Oscar adaylığını aldı. Bu, tüm kariyerini en lezzetli çakmak gözlü türden rüyalar üzerine kuran bir aktris için elde edilen bir rüya.

Dunst, 1994 yılında 12 yaşındayken birlikte rol aldığı Tom Cruise ve Brad Pitt'ten Vampirle Röportaj filmini çaldığından beri sürekli bir Oscar adayı olarak konuşuluyor. Ancak 39 yaşındaki Dunst'ın adaylık kazanması şimdiye kadar sürdü - uzun zamandır onun tutkusu olduğunu kabul ediyor. 2019 yılında, akranları tarafından tanınmanın “güzel olacağını” özlemle dile getirdi. "Ne yaptım?" Dunst o zaman ağladı.

Dunst, Jane Campion'un The Power of the Dog filmindeki Rose rolü için aday gösterildi. Dunst adını ilk kez bir ara ve bir genç olarak bir dizi coşkulu sarışın oynayarak oluştururken, Rose ezilmiş, depresyonda. Onu acımasız Montana manzarasıyla harmanlayan bir dizi soluk pembe önlük içinde kocasının mağara gibi çiftlik evinin etrafında gizlice dolaşıyor. Saçları banyodan dolayı sürekli nemli görünüyor ve kendini tedavi etmek için her zaman başka bir şişe viski arıyor.

Bir bakıma Rose, Dunst'ın 1994'teki Little Women'da oynadığı gamzeli, bukleli Amy March veya Dunst'ın 2000'de hayata geçirdiği, Bring It On'un şımarık, ponponlu Torrance'ıyla sarsıcı bir tezat oluşturuyor. Ancak bu karakterler tematik olarak birbirine bağlı. Dunst'ın en ilgi çekici performanslarını bir araya getiren zincir.

Kirsten Dunst, elinden gelenin en iyisini yaparken, muazzam iştahlı yaratıkları oynuyor. "Biraz daha istiyorum!" 1994'te çocuk vampir Claudia olarak fısıldadı ve o zamandan beri daha fazla özlem duymayı bırakmadı. Bir Kirsten Dunst karakteri kişileştirilmeyi, Amerikan özlemini ister: Daisy Buchanan gibi açgözlü, materyalist, sarışın ve mavi gözlü, sesi para dolu.

AAUyxr9.img?w=768&h=495&m=6&x=297&y=76&s

Tüm karakterler ister, çünkü hikaye anlatıcılığının doğası budur. Ancak Dunst'ın karakterleri, özellikle bir şeyler isteme eğilimindedir. Hayalleri yüce veya idealist değildir. Kesinlikle maddi nesnelerin özlemini çekiyorlar: lezzetli yemekler. Güzel bir elbise. Parlak bir kupa veya taç. Elmaslar mevcutsa, bunlar da genellikle yanlış gitmez.

Dunst'ın çocukluğundan beri çalışmalarını yükselten bu tür arzulardaki komik huysuzluğu ve acı tatlı güzelliği bulma yeteneğidir. Kariyerine dönüp bakmak, Amerika'nın hayallerini açgözlü ellerle nasıl kavradığının bir dizi incelikle çizilmiş tasvirine bakmak anlamına geliyor - ve Dunst büyüdükçe ve karakterlerinin peşinden koşmaya çalıştığı isteklerin, Amerika'nın hayallerinin nasıl hem daha basit hem de daha ulaşılmaz hale geldiğine dair. trajediye dönüşmüştür.

"Biraz daha istiyorum."

AAUyxrk.img?w=768&h=447&m=6&x=364&y=157&

Çocukken, Dunst'ın karakterlerinin hepsi iştahlıydı. Küçük Kadınlar'da Vampirle Röportajda Claudia ve Amy March adlı oyununun izlendiği 1994'teki çıkış yılında, aynı gaddarlıkla kan ve limon turşusu arzuluyor. İstekleri reddedilince öfkeye kapılır. Bir oyuncak bebek satıcısı tarafından reddedilen Claudia, satıcıyı öldürür ve kendi seçtiği oyuncak bebek ve kanlı bir gülümsemeyle dükkânından çıkmadan önce kanını içer. Amy'ye tiyatro biletleri reddedilince, kız kardeşi Jo'nun müsveddesini yakar.

Dunst'ın çocuk karakterleri bütün ruhlarıyla küstah ve fırtınalıydı: Amy'yi bencilliğine rağmen değil, onun için sevdiniz.

Tüm Küçük Kadınlar'daki en canlı ve etkileyici görüntülerden biri, Mart kız kardeşlerinin, komşu fakir bir aileye çok beklenen bir Noel kahvaltısı vermek için kendilerini konuştukları zaman gelir. Amy özenle hazırlanmış bir masumiyetle masadan bir portakal çıkarır ve onu çenesinin altında temkinli bir şekilde kenetlediği avuçlarının içine saklar. Ancak aile, yemeğin gitmesi gerektiği konusunda bir fikir birliğine varırken, Amy derin bir iç çeker ve iyi bir iş için portakalından vazgeçer, elini çekerken bir parmağı pişmanlıkla arkasından oyalanır.

Bu filmler dönem filmleriydi. Ancak Dunst'ın karakterleri, 1990'ların, orta sınıf Amerikalı beyaz kızlar için sonsuza kadar istemenin güvenli ve hatta sağlıklı göründüğü bir barış ve refah zamanı olan tarihin sonu küstahlığına sıkı sıkıya bağlıydı. Gelecek parlaktı, flüoresandı ve sonsuza kadar uzanıyordu ve bir kızın isteyebileceği tüm portakalları ve çini bebekleri barındırıyordu.

90'lar sona ererken ve Dunst, Sofia Coppola'nın 1999'daki ilk uzun metrajlı filmi The Virgin Suicides'ta ergenliğe ulaştığında, karakterlerinin arzuları körelmiş gibiydi. Virgin Suicides, Dunst'ı 70'lerde birer birer intihar ederek ölen bir grup kız kardeşin lideri olan Lux Lizbon olarak görüyor.

Amy ve Claudia gibi Lux da utanmazca materyalist, kıyafetleri ve rujları için endişelenen bir hedonist. Dindar annesi onu rock 'n' roll LP'lerini yakmaya zorladığında, onları göğsüne bastırıp ağlıyor. Mezuniyet kraliçesi olarak taç giydiğinde, plastik tacını rüya gibi bir gülümsemeyle tutuyor.

Lux'ın istekleri basit ve anlaşılır: güzel elbiseler, uygun erkeklerin hayranlığı, uzun sarı saçlarında rüzgar estiği açık yolda araba sürmek. Ama asla fark edilmeyecekler. Bir şekilde yıkıcı oldukları anlaşılıyor, bu yüzden filmin sonunda, sanki Lux ve diğer Lizbon kız kardeşler tamamen kendi isteklerinin gücünden ölmüş gibi.

Dunst, amigo kızlar klasiği Bring It On'da daha çok Americana'yı kanalize ediyor, bu sefer yeni doğmakta olan Y2K döneminin gösterişli ab-parıldayan baş dönmesi için yeniden tasarlandı. Amigo kaptanı Torrance'ın başrolünde Dunst, saf ve asil amaçları olan bir karaktere hiç olmadığı kadar yaklaşıyor. Ne de olsa Torrance'ın tek istediği, ulusal bir amigo kız şampiyonluğu kazanmak ve şöhret ve zafer elde etmektir. Ve bunu adil ve dürüst bir şekilde yapmak istiyor. Takımının önceki şampiyonluklarını rakip bir Siyah takımdan çalınan rutinlerin gücüyle kazandığını öğrendiğinde, temize çıkar ve yenilerini bir araya getirir.

Ancak, kültürel sahiplenme konusundaki sinsi sofistike anlayışıyla Bring It On, karakterinin arzularını gerçekleştirmesinin tamamen adil olmayabileceğine dair gelişen bir anlayışı merkezine yerleştiren Dunst'ın filmlerinin ilkidir. Dunst, gençliğinde ve 20'li yaşlarının başında, gösteri kraliçesi gamzeleri ve mısır sarısı saçlarıyla, alaka düzeyini hızla yitirmekte olan bir Amerikan idealini temsil ediyor gibiydi: beyaz, zengin, atalardan kalma ve hak sahibi; eğer varsa, bir mazlumun tam tersi.

Bring It On, bu ideale bir kontrpuan sunuyor. Torrance kesinlikle beyaz ve zengindir, buna izin verir. Ama onun bu kadar hak sahibi olması gerçekten adil mi? Filmi bilinçaltında canlandıran soru budur, etrafında dönüp duran korku.

Dunst 2000'li yıllara girerken, kendilerinin parodisini yaptıkları kadar bilinçli bir şekilde alelade zenginlik gösterileriyle karakterize edilen on yıl, bu soru Dunst'ın filmlerinde giderek daha fazla yer kaplamaya başladı. 2006'da Marie Antoinette için Coppola ile yeniden bir araya geldiğinde, tüm filmin merkezindeki ironi haline gelmişti.

Şu kadına, güzelliğine, zenginliğine bakın, der gibi görünüyor Marie Antoinette; elmaslarının, başlıklarının ve güzel pastalarının peşindeki şehvetine bakın. Tarihin onun için ne sakladığını bilmiyor mu? Ve ayrıca: Bütün bunlar güzel değil mi ve sen de onları istemiyor musun?

"Gülüyorum, gülüyorum ve gülüyorum."

AAUyxrp.img?w=618&h=347&m=6&x=185&y=123&

Dunst'ın kariyerinin bu noktasında, 2000'li yılların başında çocuk aktris erken gelişmişliğinden kurtulduğu için hayranları, yeteneklerinde belirli bir ikilik olduğunu belirtmeye başladı. İnsanlar onun sarışın güneşliliğinin daha koyu bir şeyi örtmesinde bir şeyler olduğunu söylerdi. Reese Witherspoon, sarışınlığının altını çelik gibi bir hırsla kestiyse, Dunst kendi Amerikan cazibesini bir hüzün kuyusunun üzerine bir gazlı bez şeridi gibi seriyor gibiydi. Ve filme bağlı olarak, bu karşıtlığı ya son derece komik ya da aşırı trajik ya da her ikisini de gösterebilirdi.

"Pepsodent gülümsemesi, derin çanak gamzeleri ve parıldayan sarı saçlarıyla Kirsten Dunst, yürüyen bir bardak limonata gibi görünüyor. Ancak çağdaş genç aktrisler arasında Dunst, hayal edilebilecek en güneşli parodist oldu” diye yazdı Charles Taylor, Salon için Bring It On incelemesinde. “Karakterleri hayatın hayal ettiklerinden çok daha adaletsiz olduğunun farkına vardığında neredeyse her zaman bunu komik hale getirmeyi başarıyor.”

Coppola geçen sonbaharda New Yorker'a “Onunla çocukken tanıştığımda, sarışın, cıvıl cıvıl, tamamen Amerikalı bir gençti, ama sonra gözlerinin arkasında bu derinlik ve daha fazlası vardı” dedi. "Bir kontrastı var - beklediğiniz gibi değil."

The Power of the Dog ortaya çıktığında, New York Times'tan Kyle Buchanan, Dunst'ın kariyerini "Hollywood'un en dikkate değer kariyer yeniden icatlarından birinin" hikayesi olarak gördü. Tam bir geri dönüş oldu: "Yıllarca sarışın, güneşli tatlılığı yansıtmaya çağrıldıktan sonra, Kirsten Dunst bir şekilde incelikle işlenmiş umutsuzluğun en önde gelen tarihçilerinden biri haline geldi."

Bu umutsuzluk, ilk olarak, Dunst'ın Cannes'ın En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kazandığı Lars von Trier'in yönettiği 2011 yapımı Melancholia'da odaklanıyor. Zengin ve lüksle çevrili, büyüleyici ve yakışıklı bir kocayla evlenen geniş bir kır mülkünde cömert bir düğünün gelini Justine'i oynuyor. Bu tam olarak Amy March'ın hayalini kuracağı türden bir peri masalı düğünü. İlk sahnelerde, Dunst en zarif sarışınında, pırıl pırıl beyaz gülümsemesi bozulmamış beyaz elbisesinin üzerinde ışıldıyor, saçları tamamen platin.

Ama Justine aniden şiddetli bir depresyona girdi. İnsanlar pastayı kesmesini beklerken banyo yapmak için kendi resepsiyonundan dışarı çıkıyor. Golf sahasında bir yabancıyla seks yapıyor.

O parıldayan beyaz gülümseme yavaşça soluyor. İnsanlar Justine'e elde ettiği şeyi isteyip istemediğini soruyor - tüm güzel şeyler, bakımlı alanlar, çekici koca - ve o da evet, evet, elbette istiyor, diye yanıtlıyor. Birdenbire, yine de, hepsi anlamsız görünüyor.

Bildiğimiz ve Justine'in sezdiği gibi, tüm bunların anlamsız olduğu. Filmin önsözü bize dünyanın sonunun geleceğini, çok yakında Melancholia adlı bir gezegen tarafından vurulacağını gösterdi. Ve böylece Justine'in düğününün tüm donanımı, Justine'in ve Dunst'ın geri kalan tüm karakterlerinin istemesi öğretilen tüm güzel maddi şeyler artık anlamsız.

30'lu yaşlarında, Dunst, artık kariyer ortası sinema oyuncusu prestij TV'ye geçişin oyun kitabı haline gelen şeyi takip etti ve karakterlerinin artık anlamsız hayallerini beraberinde getirdi. Fargo'nun 2015'teki ikinci sezonu için oyuncu kadrosuna katıldığında, kazara bir adam öldürmeyi örtbas ederken kendini gerçekleştirme hedefleri hakkında neşeyle cıvıldayan bir kadının tatlı bir ditz'i olan Peggy'yi canlandırdı. Kaliforniya'da körfezi görebileceği bir hapishane hücresini umarak bitirdi. Seyirci, Peggy'nin hayallerinin hiçbir zaman önemli olmadığını biliyordu, Peggy öyle olmasa bile.

Dunst, 2019'da Showtime'ın Central Florida'da On Becoming a God filminde, eskiden büyük hayalleri olan güzellik kraliçesi Krystal'i canlandırdı. Gösteri başladığında, Krystal'in tek hedefi bir daha asla fakir olmamaktır. Beklenmedik bir trajediden sonra, kendini garajında tek başına, kutular üzerine kağıt havlular ve temizlik ürünleriyle çevrili bulur: bir piramit düzeninin ürünleri ve şimdi geriye kalan tek varlığı.

Bunların hepsi, Lux Lizbon gibi birinin gıpta ile bakabileceği her türlü çürük saçmalık. Ama Krystal bunun önemsiz olduğunu biliyor. Ayrıca elinde kalan tek şey bu ve hayatta kalmak için onu tüm arkadaşlarına satması gerekecek. Tüketim yoluyla özgürlük hayali hala orada, ancak artık tamamen köhne.

Ancak The Power of the Dog bize Kirsten Dunst'ın aşırı zayıf bir yerden isteme ve güçlü bir şekilde isteme yeteneğini hala koruyan bir versiyonunu gösteriyor. Rose'un arzuları, onu çevreleyen kasvetli dağlar kadar yıpranana kadar yaşam tarafından aşındırılmıştır. Kocasının sadist kardeşi Phil'den çekinir; sanki kendi varlığından korkuyormuş gibi kendi içine kıvrılır.

Ama arzuları hala orada. Hatta belirli bir gücü koruyabilirler.

AAUyDN7.img?w=768&h=339&m=6&x=753&y=262&

The Power of the Dog'un sonlarına doğru Rose, yaşadığı çiftliğin çalışanlarının, sığır derisi satın almak isteyen bir grup Amerikan Kızılderilisini geri gönderdiğini görür. Çiftliğin pek çok postu olduğunu ve onlara hiçbir faydasının olmadığını biliyor ama Phil, ortada hiçbir neden yokken satılmaması için emirler bıraktı. Onun yerine onları yakmak istiyor.

Bir isyan anında Rose, Kızılderililerin peşinden koşar ve onlara derileri almalarını söyler ve bir teşekkür jesti olarak ona bir çift püsküllü ve işlemeli güderi eldiven verirler. Rose eldivenleri elinde tutuyor.

"Çok yumuşaklar," diyor ve sonra güzel şeylere özlem duymanın nasıl bir şey olduğunu unutmuş birinin gözyaşlarını dökmeye başlıyor.

Daha sonra Rose, çok fazla içkiden zayıf düşmüş, eldivenli elleri boynunda çaprazlanmış halde yatakta yatıyor. Kocası bir eli alıyor ve o sahiplenici bir tavırla geri çekiyor. Bir an için tam olarak Amy March'a benziyor, çenesinin altında Noel portakalını kıskançlıkla koruyor.

Özlem, güzel maddi şeylere duyulan özlem, her zaman olduğu gibi hala orada. Ama Rose, kendisinden önceki Krystal gibi, dünyanın asla onun arzularına boyun eğmeyeceğini biliyor. 90'ların hayalleri asla tam olarak gerçekleşmeyecek.

Belki biri hariç. Sonunda, Kirsten Dunst nihayet 1994'ten beri borçlu olduğu Oscar başını salladı. Sonuçta rüyalar gerçek oluyor mu?

Kaynak: Vox.Com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Taylor Swift, The Batman'deki Pal Zoë Kravitz'in Performansını Övdü: 'The Catwoman of My Dreams'

AAUHO1u.img?h=768&w=1366&m=6&q=60&o=f&l=

Taylor Swift, yeni bir kedi hanımın yolunu açıyor.

32 yaşındaki Grammy Ödülü sahibi, yeni çıkan The Batman'e Pazar günü Instagram Story'de onay mührünü verdi ve Zoë Kravitz'in Selina Kyle (aka Catwoman) olarak gösterdiği performansa hayran kaldı.

Swift, eleştirmenlerce beğenilen DC süper kahraman girişinden, 33 yaşındaki Kravitz'in tamamen siyah kıyafetiyle bir görüntüsüyle "@zoeisabellakravitz hayallerimin Kedi Kadını," diye yazdı. "Batman olağanüstüydü!!!"

O ve Kravitz 2020'de bir Londra COVID balonu paylaştılar, oyuncu Robert Pattinson ile birlikte Batman (aka Bruce Wayne) olarak filme aldı. Swift, The New York Times Magazine'in o zamanlar 'Great Performers' sayısı için sosyal mesafeli bir fotoğraf çekiminde arkadaşına bile yardım etti.

Baş editör Jake Silverstein WWD'ye verdiği demeçte, "Zoe, bir film [The Batman] çektiği için zaten [sosyal mesafe kuralları] konusunda çok katı davranıyordu ve Taylor Swift kendi bölmesindeydi ve yardım etmeye istekliydi" dedi.

AAUHQrF.img?w=768&h=1277&m=6&x=357&y=308

Kravitz, Swift, Cara Delevingne, Dakota Johnson ve daha fazlasına 2016'da New York City'deki The Fat Radish restoranında katıldı.

Kravitz, geçen hafta The Tonight Show Starring Jimmy Fallon'da tam bir yöntem izlediğini söylediği The Batman'deki performansıyla büyük eleştiriler aldı. 47 yaşındaki Jimmy Fallon, "Kedi Kadın rolünde olsaydım, kediler üzerinde çalışırdım. Bir kaseden süt içerdim," diye yanıtladı: "Bunu yaptım... Ben yöntemim, ahbap."

Ayrıca, karakterinin evcil hayvanlarını oynayan kedigillerle planlanan "kedi zamanı" da dahil olmak üzere "kedilerle çok takıldı".

"Beni Selina'nın kedileri olan kedileri tanımaya çalıştılar ve bu çok komik, '1:30'da antrenman ve sonra şu anda prova ve sonra kedi zamanı' diyorlardı ve ben de 'Ne var? kedi zamanı?' Ve beni bir grup kedinin olduğu bir odaya koyuyordu, kediler benim kedilerim olacaktı," diye anlattı Kravitz. "Ama kediler umursamadı... hiçbir şey yapmadı."

Kaynak: People

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Diane Kruger, Troy için rol seçiminde yapılan kilo Ekran Testi Sırasında kendimi 'Et Gibi Hissettim' dedi

AAV3b3s.img?w=768&h=1015&m=6&x=224&y=235

Diane Kruger, sinema kariyerinin ilk günlerinden itibaren "rahatsız edici" bir anı yansıtıyor.

Yakın zamanda Variety SXSW Stüdyosu'nda yapılan bir sohbette, Yüzme ile Köpekbalıkları oyuncusu, "bu dünyanın Weinstein'larıyla kesinlikle en başından beri karşılaştığını" söyledi.

Brad Pitt'in karşısında Helen of Troy olarak rol aldığı 2004 yapımı Troy için yapılan testlerde 45 yaşındaki Kruger, kim olduğunu belirtmeden "stüdyo şefine kostümle gitmesi gerektiğini" söyledi.

"Ve et gibi hissettim, yukarı ve aşağı bakıldı ve 'Neden bunu oynaman gerektiğini düşünüyorsun?' "diye iddia etti.

Warner Bros. Pictures temsilcisi, PEOPLE'ın yorum talebine yanıt vermedi.

AAV3hx1.img?w=768&h=521&m=6&x=453&y=105&

Yeni gerilim filmi Yüzme ile Köpekbalıkları'nda Kruger, karakterinin cinsel olarak sömürüldüğü bir sahneyi çekmek zorunda kaldı. Variety'ye söylediği gibi, "O sahneyi çekmek, sadece Hollywood'da değil, toplumumuzda belirli bir zamanda ne kadar iğrenç ve kabul edilebilir kötü davranışların olduğunu hatırlattı."

"Beni bu bölüme asıl çeken, 2022'nin Hollywood'u olması. Yani kadınların kariyerleri var, ailelerini ya da arzularını ikinci plana atıyorlar. Bir kez güçlü bir konuma geldiğinizde bu ne anlama geliyor? Nasılsınız? hayatını tamamla?" dedi Kruger. "Bu karakterin savunmasızlığı, gücün bu aşırı kötüye kullanımıyla birleştiğinde gerçekten ilgimi çekti."

Kruger'ın yorumları, yönetmen Quentin Tarantino'nun yetenekleri konusunda şüpheci olduğu için 2009'un Soysuzlar Çetesi'nde rol almak için "çemberleri" aşması gerektiğini söylemesinden iki ay sonra geldi.

Alman-Amerikalı aktris, "Herkesi seçti. Seçmelere katılmak istemedi çünkü içinde bulunduğum, sevmediği bir film gördü. Bu yüzden bana başından beri inanmadı" dedi. "Kelimenin tam anlamıyla, beni seçmesinin tek nedeni seçmelere kimsenin kalmamış olması."

Kruger, "Almanya'ya gitmek için New York'tan kendi uçuşumun parasını ödemek zorunda kaldım çünkü o, Amerikalı olmasına rağmen, açıkçası, ama beni ABD'de görmezdi," dedi. "Bu yüzden burnumu kesinlikle eklemden çıkaran tüm bu çemberlerden atlamak zorunda kaldım, ama 'Biliyor musun? F--- o! Sadece bunu yapacağım ve ona yapabileceğimi kanıtlayacağım o.' Ve çok şükür her şey yoluna girdi."

Kaynak: People

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Doğum günün kutlu olsun, Lily Collins! Son Derece Etkileyici, Şaşırtıcı Derecede Muhteşem ve Kesinlikle Aşağılık Değil rollerine bir göz atın...

AAS3yPF.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lily ekranı aydınlatıyor...

Babası Phil Collins, tüm zamanların en büyük pop yıldızlarından biri ve görünüşe göre elma, yetenek açısından ağaçtan çok uzağa düşmüyor, çünkü kızı Lily Collins artık etrafta en çok rağbet gören aktrislerden biri. 'Les Misérables', 'Rules Don't Apply' ve 'Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile'daki rolleriyle beğeni topladı. 33. yaş gününü kutlarken, en iyi performanslarına bir göz atalım...

AAS3nKx.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Abduction - Kaçırma

O zamanlar 21 yaşındaki Lily, kendini bir aktris olarak daha fazla kurmaya başladığında hala film merdivenini tırmanıyordu. 2011'in aksiyon gerilim filmi 'Abduction'da kısa bir süre birlikte olduğu 'Alacakaranlık' yıldızı Taylor Lautner ile birlikte rol aldı.

AAS3poq.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Mirror Mirror - Ayna Ayna

Lily, 2012 Pamuk Prenses uyarlaması 'Ayna Ayna'da Pamuk Prenses'in kötü üvey annesi Kraliçe Clementianna'yı oynayan Julia Roberts ile birlikte Pamuk Prenses'in kendisi olarak rol aldı.

AAS3Bql.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Aşk, Rosie - Love, Rosie

'Love, Rosie' 2014 İngiliz romantik komedi-drama filmidir. İngiliz aksanı olmayan Lily, Rosie rolü için üstlendiği İngiliz asıllı köklerine geri döndü.

AAS3nKM.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Rules Don't Apply - Kurallar Uygulanmıyor

Lily, 2016'nın 'Rules Don't Apply' filmiyle Hollywood Film Ödülleri Yeni Hollywood Ödülü'nü kazandı. Film 1958 Hollywood'da geçiyor ve film yönetmeni Howard Hughes'un hayatına gevşek bir şekilde dayanıyor. Sürücüsü Frank Forbes ile çıkması yasak olan Hughes ile sözleşmeli bir güzellik kraliçesi olan Collins'in oynadığı Marla Mabrey'in hikayesini takip ediyor. İkili çok geçmeden gizli bir aşk yaşamaya başlar.

AAS3wwX.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

To The Bone - Kemiğe Kadar

Lily daha önce çocuklukta anoreksiyayla olan savaşlarından bahsetmişti. 2017 yapımı 'To The Bone' filminde karanlık bir mizah anlayışına sahip sorunlu bir anoreksik olan Ellen rolünü üstlenmek konusunda gergindi çünkü film eve yakındı ve kendi geçmiş mücadelelerini yansıtıyordu. Risk alarak Lily filmdeki rolü kabul etti. Rol için kilo verdiği için kendini kontrol altında tutması gerekiyordu. Harper's Bazaar dergisine verdiği demeçte, "Bunu rahatsızlığımı daha iyi anlamak için bir fırsat olarak gördüm. Gergindim ama sonunda hikayemi bir karakter aracılığıyla anlatacağım için çok heyecanlıydım ama aynı zamanda kendimi de rahatlattı. Çok özgürleştiriciydi. "

AAPcs72.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Les Miserabels - Sefiller

Aynı adlı 1862 Fransız tarihi romanının 2018 TV uyarlamasında Fantine rolünü oynadı. BBC One'da yayınlanan altı bölümlük sınırlı mini dizi, eleştirmenlerden olumlu eleştiriler aldı. Independent, Lily'nin performansını muhteşem yazı olarak nitelendirdi "trajik Fantine'i çeliklik ve zarafetle oynuyor".

AAS3yPT.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile - Son Derece Kötü, Şaşırtıcı Derecede Kötü ve Aşağılık

2019 suç draması, gerçek hayattaki seri katil Ted Bundy'ye odaklanıyor. Zac Efron, Ted Bundy olarak rol aldı ve Lily Collins, Bundy ile yalnızca karanlık ikili hayatı tarafından sarsılan bir ilişkiye giren bir üniversite öğrencisi olan Liz Kendall olarak rol aldı. E ile bir röportajda! Haber, Zac, Lily'nin performansından etkilendiğini itiraf etti. Dedi ki: “Onu getiriyordu ve bu, çekimlerin dördüncü veya beşinci günüydü. Ben de, gerçekten oyunumu hızlandırmam gerekiyor dedim. Lily onu öldürüyor."

AAS3wx0.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Tolkien

Lilly Collins, başka bir biyografik filmde Edith Bratt'ı canlandırdı. 2019 filmi 'Tolkien', J.R.R.'ın erken yaşamına dayanıyor. Bize 'Hobbit' ve 'Yüzüklerin Efendisi'ni getiren yazar Tolkien. Edit, Tolkien'in hayat boyu ortağı ve karısıydı.

AAS3uq1.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Mank - Adam

2020'de piyasaya sürülen 'Mank', eski Hollywood'a siyah beyaz bir övgüdür. Biyografik film, arkadaşları tarafından 'Mank' olarak bilinen senarist, kumarbaz ve alkolik Herman J. Mankiewicz'in hayatını ve onun 1941 yapımı 'Citizen Kane' filmini geliştirmesini anlatıyor. Lily, Gary Oldman ve Amanda Seyfried gibi yıldızlarla dolu bir kadronun yanında sekreter Rita Alexander rolünü oynuyor.

AAOZIho.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Emily In Paris - Emily Paris'te

Bugüne kadarki en popüler rolü! 'Emily Paris'te' Aralık 2020'de Netflix'e indi ve anında hit oldu. 'Sex and the City's Darren Star tarafından yaratılan Lily, Chicago'dan hayallerindeki işi Paris'e getiren bir pazarlama yöneticisi olan Emily Cooper'ın başrolünü oynuyor. @EmilyInParis adlı Instagram hesabından hayatını belgeleyen sanatçı, Paris kruvasanlarına ve modaya olan aşkını, iş, arkadaş ve aşk arasında geçen maceralarını paylaşıyor. 'Emily Paris'te', Lily ile En İyi Televizyon Dizisi - Müzikal veya Komedi ve En İyi Kadın Oyuncu - Televizyon Dizisi, Müzikal veya Komedi olmak üzere iki Altın Küre adaylığı kazandı.

Kaynak: BANG Showbiz

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Olivia Colman veya Nicole Kidman, Oscar tarih kitaplarında Ingrid Bergman ve Meryl Streep'e katılacaktı

Bu yılın En İyi Kadın Oyuncu Oscar kadrosu, en üst kategorinin 10 sıraya kadar genişlemesine rağmen, En İyi Film dalında aday gösterilen filmlerle sıfır örtüşüyor. Bu, güçlü bir öncü olmamasıyla birleştiğinde, Jessica Chastain (“The Eyes of Tammy Faye”) ve Kristen Stewart (“Spencer”) ilk Oscar'larını umarak ve Olivia Colman (“The Lost Daughter”) ile heyecan verici bir yarış yaratıyor. , Penelope Cruz (“Paralel Anneler”) ve Nicole Kidman (“Ricardo Olmak”) ikincileri için yarışıyor. Colman ve Kidman için, En İyi Kadın Oyuncu ödülünü ikinci kez kazanacaklardı, ancak bu kategoriyi En İyi Film haline getirmek için yeterli geniş desteği olmayan birinin tekrar kazandığını ne sıklıkla görüyoruz?

oliviacolmannicolekidman.jpg?w=620&h=360

Akademi Ödülleri tarihinde, 14 kadın birden fazla En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kazandı, ancak bunlardan sadece ikisi, karşılık gelen En İyi Film adaylığı olmadan ikinci En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kazandı: 1956'da “Anastasia” ile Ingrid Bergman ve 2011'de ““ ile Meryl Streep Demir leydi." Streep, En İyi Kadın Oyuncu ödüllerinin ikisini de En İyi Film olmayan adaylardan alan tek kişi, diğeri ise 1982 yapımı “Sophie's Choice” ile. Colman ve Kidman, sırasıyla “The Favourite” (2018) ve “The Hours” (2002) için galip gelerek, akademi tarafından yoğun bir şekilde benimsenen En İyi Film adayları filmlerinde En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kazandılar.

Bu durumun nadir olması, Oscar seçmenlerinin size zaten en iyi kadın oyuncu ödülünü verdiklerinde, genellikle projenin sizi tekrar ödüllendirecek kadar iyi olmasını istediklerini gösterir. Colman için, “The Lost Daughter” filmde Colman'ın karakterinin genç versiyonunu oynayan Jessie Buckley için En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu dalında sürpriz bir adaylık aldı ve En İyi Uyarlama Senaryo dalında beklenen bir teklif aldı. Bu arada, "Being the Ricardos" sadece oyunculuk dalında, Kidman'ın başrol oyuncuları Javier Bardem ve J.K. Simmons sırasıyla En İyi Erkek Oyuncu ve En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu dalında teklifler alıyor. Her iki filmin de En İyi Film'e gizlice girme ihtimalinin yüksek olduğu düşünülüyordu, ancak destek orada değildi.

Ancak onlara hâlâ bir mücadele şansı veren şey, üç rakibinin filmlerinin En İyi Film adaylığı oylamasında muhtemelen daha kötü durumda olması. “The Eyes of Tammy Faye” hiçbir zaman En İyi Kadın Oyuncu ve En İyi Makyaj ve Saç Şekillendirme dışında bir rakip olmadı, ancak Chastain şimdi Screen Actors Guild ve Critics Choice Awards zaferlerini kazanmak için sürücü koltuğunda. “Paralel Anneler” İspanya tarafından En İyi Uluslararası Film dalında temsili filmi olarak bile seçilmedi ve kendisini hiçbir zaman En İyi Film sohbetinde bulamadı. “Spencer”, eleştirmenlerin sektöre verdiği desteği tekrarlamak için mücadele etti ve yalnızca En İyi Kadın Oyuncu ödülünü aldı. Filmlerin hiçbiri yeterince sevilmediğinde, Colman veya Kidman gibi sevilen aktrislerin, filmleri yalnızca iki adaylık daha alsa bile bundan faydalanması mümkündür.

Gold Derby'de tahminlerinizi hemen yapın. Apple/iPhone cihazları veya Android (Google Play) için ücretsiz ve kolay uygulamamızı indirin ve çok sayıda hayrana ve en iyi tahmin doğruluğu puanları için uzmanlarımıza ve editörlerimize karşı rekabet edin. En son tahmin şampiyonlarımıza bakın. Bir sonraki saygın lider tablolarımızı üstlenebilir misiniz? Hollywood şeflerini ve yıldızlarını korkutan en son yarış pisti oranlarımızı etkilediği için tahminlerinizi her zaman güncel tutmayı unutmayın. Eğlenceyi kaçırmayın. 5.000 şov dünyası liderinin her gün pusuya yatıp en son ödülleri takip ettiği ünlü forumlarımızda konuşun ve huysuz fikirlerinizi paylaşın. Herkes bilmek istiyor: Ne düşünüyorsun? Kimi tahmin ediyorsunuz ve neden?

Kaynak? Goldderby

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Drew Barrymore'un Sessiz Film Yıldızı Büyükannesi Tıpkı Ona benziyor, Fotoğraflara Bakın

Drew Barrymore, sessiz film yıldızı büyükannesini eski Hollywood yıldızlarının ihtişamını kutlayan bir Instagram hesabında görünce duygusal bir tepki verdi. Aktrisin talk show sunucusuna dönüşen hayranları, Barrymore'un birçok aile bağlantısını uzun zamandır biliyorlar, ancak büyükannesi Dolores Costello'ya karşı güçlü bir sevgiye sahip olduğu açık. Barrymore'un Costello'ya bu kadar çok benzemesi neredeyse ürkütücü.

AAVhNQr.img?w=768&h=575&m=6&x=435&y=187&

Drew Barrymore'un Hollywood Mirası
Drew Barrymore'un herhangi bir hayranı, onun bir Hollywood kraliyet soyundan geldiğini bilir. Annesi, oyuncusu ve yazarı Jaid Barrymore var. Ayrıca babası, aktör John Drew Barrymore, babası John Barrymore ve kardeşleri Lionel ve Ethel var, hepsi de zamanlarında ünlü oyunculardı.

Dolores Costello Hakkında Her Şey – Sessiz Film Yıldızı
Yaşlı John Barrymore sadece bir aktör değildi, aynı zamanda en yetenekli sessiz film yıldızlarından birini eş olarak bulmayı başardı: Dolores Costello. Ünlü soyadına rağmen, Costello aslında Abbott & Costello şöhretinden Lou Costello ile ilgili değil. Ama kendi ailesinde yeterince süperstar olduğu için bu özel bağlantıya ihtiyacı olmadığı ortaya çıktı. Costello, ilk kocasının “Sessiz Ekranın Tanrıçası” lakabını takmasıyla kendi başına büyük yaptı.

Costello ve yaşlı John Barrymore 1934'te boşandı ve evliliği 1950'de bitmesine rağmen, 1939'da başka bir John, John Vruwink ile evlendi. Costello, torununun doğumundan sadece dört yıl sonra, 1979'da vefat etti. tahmin ettim, Drew Barrymore. İkisi birlikte fazla zaman geçirme şansı bulamadılar ama Barrymore'un hala ölen büyükannesiyle bir bağ hissettiği açık.

Barrymore İçin Geçmişten Bir Patlama
Yakın zamanda @oldhollywoodans adlı bir Instagram hesabı, Costello'nun bir dizi fotoğrafını yayınladı ve şu başlıkla "Sessiz Ekranın Tanrıçası: 1920'lerde ve 1930'larda Çarpıcı Dolores Costello. Dolores, güzel ve yetenekli Drew Barrymore'un büyükannesidir." Yalnızca siyah beyaz veya sepya tonlarında olan fotoğraflar, Costello'yu en güzel, muhtemelen sessiz filmlerdeki kariyerinin zirvesine yakın bir şekilde sergiledi.

Barrymore bir gece yatmaya hazırlanırken fotoğraflarla karşılaştığında açıkçası çok etkilenmiş. O, “@oldhollywoodfans neden kaydırma yaptığımı bilmiyordum çünkü yatağa gitmem ve işe gitmem gerekiyor. Bir şey arıyormuş gibi hissediyordum. Bir işaret? Bilmiyorum ama bir şeye ihtiyacım vardı!!! Ve bununla karşılaştım!”

Tıpkı Ünlü Torununa benzemiyor mu?

Barrymore devam etti, “Bana büyükannemi getirdin!!! Bunu yazarken yüzümden yaşlar akıyor!! Teşekkür ederim. Bu gece buna ihtiyacım vardı!!!! not O çok temiz değil mi? Teşekkür ederim."

Yıllar boyunca hem ailevi hem de romantik olarak ünlü karmaşık ilişkileri olan Barrymore'dan bu tepkiyi görmek inanılmaz derecede dokunaklıydı. Anneannesiyle ilişkisini tam anlamıyla geliştirme şansı hiç olmadı ama aradan geçen bunca yıla rağmen bu fotoğraflar kesinlikle aralarında bir köprü oluşturmuş.

Kaynak: Suggest

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.