Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Elektrikli Otomobil - Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Lancia Delta ve Opel Manta EV Olarak Yeniden Canlanacak: Rapor

BB1fTdRU.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Elektrik çağı için yeniden icat edilen iki efsanevi isim plakası.

BB1fTwKt.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Stellantis, 14 markasının tümü arasında platform paylaşımına dayalı ölçek ekonomilerinden yararlanmak için iddialı bir plana sahiptir. Tüm markaların geleceği bir dereceye kadar elektrikli ve Stellantis şu anda dört farklı elektrikli platform geliştiriyor. Peugeot, Citroen, DS, Maserati, Fiat, Jeep, Lancia ve Opel'den gelecek modelleri destekleyecekler. Son ikisi, elektrikli araçlar olarak efsanevi isim plakalarını canlandırmak için bunları kullanacak.

BB1fTn6R.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Autocar'ın yeni bir raporu, Lancia'nın en son 2014 yılında bir üretim aracında kullanılan Delta lakabını geri getirme niyetlerine daha fazla ışık tutuyor. Geçen ay, Lancia'nın yeni CEO'su Luca Napolitano, İtalyan medyasına Delta'nın yapacağını doğruladı. 2026'da lüks bir elektrikli araç olarak geri dönüş ve "gerçek bir Delta olacak: heyecan verici bir araba, ilerleme ve teknolojinin manifestosu."

Bu yeni Delta'nın nasıl görüneceğini söylemek için henüz çok erken ama kesinlikle 80'ler ve 90'ların ralli efsanesiyle pek ortak yanı olmayacak. Büyük olasılıkla, lüks ve premiuma yakın bir hatchback olarak konumlandırılan 2008 modeline benzer bir tarifi takip edecek. Tek fark, aracın şekli olabilir, ancak yenisi daha kullanışlı bir biçim alır.

BB1fTlAb.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Geri Dönen İki Efsanevi İsim:

BB1fTuZe.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Opel Manta'ya gelince, Autocar, marka için bir halo otomobil olarak piyasaya sürülebileceğini ve yüksek sürüşlü bir coupe benzeri dört kapılı şeklini alacağını bildirdi. Mevcut bilgilere göre, Stellantis'in 104 kWh'ye kadar bir pil barındırabileceğini söylediği C ve D segmenti otomobiller için STLA Medium platformuna dayanabilir. Bu mimari aynı zamanda Manta'da yaklaşık 400 beygir gücü (294 kilovat) potansiyeli olan dört tekerlekten çekiş düzeni için çift motor kurulumuna da izin veriyor.

Canlandırılan Manta'nın 2025 model yılı için, Opel'in sadece elektrikli araçlar üretmeye başlamasından sadece iki yıl önce bekleniyor. Ford Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 ve Volkswagen ID 4 veya o sırada onların haleflerine yönelik olacak.

AAQbmWd.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kaynak: Motor1

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Kia Sorento PHEV'i Şaşırtıcı Derecede Sağlam Bir Off-Roader Yapan Nedir?

Nevada, Arizona ve California'da 1.500 millik bir ralliye katılmayı planladığınızı ve sağlam lastikler ve biraz off-road güvenilirliği olan sağlam bir şey istediğinizi düşünün. İlk üçe girmek istiyorsunuz ve seçimlerinizi değerlendiriyorsunuz: Aklınıza bir Jeep Wrangler, Subaru Forester Wilderness veya Ford Bronco gelebilir.

AAQa8OT.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

2022 Kia Sorento plug-in hybrid'i düşünemeyeceğinize bahse girerim. Yine de, iki hafta önce 2021 Rebelle Rallisi'nde X-Cross kategorisinde 10 günlük arazi sürüşünün sonunda, zorlu rakiplerin olduğu bir alanda genel olarak ikinci ve üçüncü olan bu PHEV oldu.

AAQa8OW.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Üçüncülük kazanan Team 205 (Watt Girl Summer), Sorento PHEV'de sürücü Alyssa Roenigk ve navigatör Sabrina Howells'den oluşuyordu. Geçen yıl rallide piyasaya yeni çıkan 2020 Kia Telluride ile yarışmışlardı ve arazideki kabiliyeti karşısında şaşırmışlardı. Bu yılki rallide Sorento'ya daha da şaşırdılar.

Howells yarışmadan sonra bana, "Off-road topluluğundan geldim ve 'Bu ilginç olacak' diye düşündüm" dedi. "Bu araç düşündüğümden çok daha yetenekli."

California'daki LGE-CTS Motorsports tarafından özelleştirilen Sorento PHEV, gövde altı zırhı ve ön tampon koruması ve koruyucu plaka ile modifiye edildi. Dynapro AT2 arazi araçları, 17 inç KMB tekerleklerin etrafına sarılmıştı ve ekipler, her araç için öne ve arkaya takılan bir inçlik kaldırma kitinden ve çekme noktalarından yararlandı. Kızak plakası ile yerden yükseklik altı inç'e yakındı, ancak ekipler sunduğu koruma için biraz boşluk bırakmaya değer olduğunu söylüyor.

Team 206'dan sürücü Verena Mei, "Yapabileceğiniz bazı çılgın yıkama ve hendeklerden geçtik, ancak muhtemelen bunu kızak plakası olmadan yapmamalısınız" diyor.

66,9 kW elektrik motoruna sahip turboşarjlı 1,6 litrelik GDI 4 silindirli motorla çalışan Sorento PHEV, toplam 261 beygir gücü ve 258 libre fit tork elde ediyor. 460 mil genel menzili hedefler; Bunlardan 32'si sadece elektrikli olabilir. Ancak ekipler, 13,8 kWh pil bittiğinde aracın çalışmasının biraz daha zor olduğunu çabucak keşfetti.

Roegnik, "Beyni şarj ettiği için şarjı tam tutmanız gerektiğini öğrendik" diyor. "Beyin öldüyse işler karışır. Bunu anladığımızda, gaz versiyonu kadar yetenekliydi. Sorento gazıyla antrenman yaptık ve o anlık güce ihtiyacımız olması durumunda yükü tutmamız gerektiğini anladık; sıkışırsan, sana ihtiyacın olan torku verir."

AAQad7b.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Moab'da Cehennemin İntikamı'nda yapılan bir geziden gazla çalışan bir Sorento'nun birçok engeli aşabileceğini ve diğer taraftan zarar görmeden çıkabileceğini biliyoruz. Daha az net olan şey, direksiyonda profesyonel olmayan sürücülerle çok günlü, çeşitli arazi testlerinde nasıl sonuçlanacağıydı. Mei, PHEV'i toprakta sürmeyi sevdiğini söylüyor.

"Her şeye alışmak biraz zaman aldı çünkü ralliden önceki güne kadar aracı kullanamadık." "Yoldaki yokuşları ve üst üste binen çukurları nasıl idare edeceğinden emin değildim, ancak rallinin sonunda onunla tamamen uyum içindeydim. Sonunda çok etkilendik."

Araçtaki deneyiminden sonra, Mei'nin takım arkadaşı Tana White, ortalama bir açık hava kullanıcısının Sorento PHEV'i normalde gittikleri her yere götürebileceğine inanıyor. Ek olarak önerecekleri tek şey, gece sürüşünü kolaylaştırmak için bir ışık çubuğu ve bir orta çekme noktası.

Kia mühendisleri yarışmadan önce takımlara pili korumak için PHEV'i Eco modunda çalıştırmalarını tavsiye etti. Mei ve Roegnik, Sorento'yu aracı yalnızca gaza geçiren kar moduna zorlarlarsa, çekiş ve denge kontrolü kapalıyken çalıştırabileceklerini ve pilin bitmediğini çabucak keşfettiler. Biraz yakıt ekonomisinden vazgeçmek zorunda kaldılar ama yine de her gün koşacak çok fazla menzilleri vardı.

AAQ9Vts.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Her iki takım da Sorento PHEV'in sürüşünün rahat olduğunu bildirdi.

Roegnik, "Gerçekten kısa bacaklarım var ve iki ayağımla sürebileceğim bir konuma gelebilmek için yaklaşmam gerekiyor," dedi. "Kısa boylu biri için arazide sürmek gerçekten rahattı."

Hatta bir gece çadırların çoğunu yok eden devasa bir kum fırtınasının ortasında araçta uyudular. PHEV, 143.8 fit küp yolcu alanına sahiptir ve ağırlık ve donanıma daha fazla yer açmak için arka iki sırayı çıkardılar. Her takım ön koltukları olabildiğince geriye yatırdı ve uyuklamadan önce doğa sesleri işlevini denedi, ertesi sabah kalktıklarında başka bir gün öldüreceklerinden emindi.

Kaynak: TheDrive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

LG'nin heyecan verici yeni bilgi-eğlence sistemini ilk alan tamamen elektrikli Renault Megane E-Tech Oldu

LG ve Renault, Google Android Automotive tabanlı yeni bir Araç İçi Bilgi-Eğlence (IVI) sistemi ile araç içi bilgi-eğlence sorunlarını iyileştirmeyi umuyor.

AAQcqcA.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Araç içi teknoloji tam doygunluk noktasına ulaştı, ancak araç sahipleri için her zaman olumlu bir deneyim olmuyor.

Çoğu yeni otomobil, dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemleri ve çeşitli bağlantı seçenekleriyle birlikte gelir, ancak tescilli arayüzler ve kafa karıştırıcı tasarımlar, sinir bozucu bir sürüşe neden olabilir.

EV şarj konnektörü türleri: ne oldukları ve nasıl karşılaştırıldıkları
Dünyanın en hızlı ivmelenen elektrikli otomobilleri
Apple Car: Şimdiye kadar bildiğimiz her şey
LG, IVI sistemini Renault ile ortaklaşa geliştirdi ve Google Automotive Services tarafından onaylanan ilk Android 10 tabanlı yazılım.

IVI, akıllı telefonunuzu araca bağlamanıza gerek kalmadan doğrudan ekran üzerinde Google Asistan, Google Haritalar ve Google Play'i içeren çeşitli bağlı hizmetleri ve gelişmiş işlevleri sunar.

LG, İnsan Makine Arayüzü'nün (HMI) sisteme sezgisel ve kullanışlı bir kullanıcı deneyimi sunduğunu söylüyor.

AAQcmpL.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Renault'nun tamamen elektrikli otomobilinde tanıtılacak sistem

Sistem aynı zamanda LG'nin Ölçekli Çevik Çerçevesini (SAFe) kullanan ilk sistemdir. SAFe, arkasındaki bilgi-eğlence sistemi ve yazılımının aracın donanımının geri kalanından bağımsız olarak çalışmasını sağlar.

AAQceN8.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bu ayrım, LG'ye ve otomobil üreticisine, kablosuz (OTA) güncellemeler yoluyla sistemleri güncelleme ve geliştirme konusunda daha fazla esneklik ve ayrıca araç şarj durumunu uzaktan izleme yeteneği sağlıyor.

Renault Megane E-Tech Electric, 60 kWh pil ve 292 mil WLTP tahmini sürüş mesafesine sahip tam elektrikli küçük crossover ile 2022'de geldiğinde LG'nin yeni bilgi-eğlence sistemini tanıtacak.

Renault, Megane E-Tech Electric'in 220 beygir gücü ve 7.4 saniyede 0-62 mil hız sunacağını söylüyor.

E-Tech, bilgi-eğlence ve gösterge kümesi sistemlerini, sürücünün parmağının bir dokunuşuyla kullanılabilen çeşitli araç işlevleri ve kontrolleri ile tek bir birleşik ünitede birleştirir.

IVI'nın diğer otomobil üreticilerinin araçlarına ne zaman girip giremeyeceği belli değil, ancak LG, bir otomotiv tedarik ve tasarım varlığı olarak varlığını büyütmeye odaklanıyor.

Bilgi-eğlence yazılımının ötesinde, LG'nin Magna International ile ortak bir güç aktarma organı geliştirme girişimi var ve yakın zamanda bir aydınlatma ve far üreticisi olan ZKW Group'u satın aldı.

Kaynak: techradar

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Volkswagen ID 5, 300 milden fazla menzile sahip sportif bir elektrikli SUV.

Volkswagen, dönüm noktası olan ID 4 elektrikli SUV'nin yalnızca Avrupa'da satışa sunulacak daha küçük, daha sportif bir versiyonu olan ID 5'i tanıttı. Şirket, kendi kıtasında gazla çalışan araç satışını durdurmak için 2035 tarihine yaklaşırken, VW'nin büyüyen elektrikli araç "ID ailesine" katılan en son araç.

AAQhAt1.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

VW, yeni EV'sinin iki versiyonunu piyasaya sürüyor: giriş seviyesi ID 5 ve hem ön hem de arka aksta çift elektrik motorlu daha premium ID 5 GTX. (GTX, VW'nin ID modelleri için, GTI veya Grand Tourer Injection, Golf için ne anlama geliyor.) Giriş seviyesi ID 5, 174 beygir gücü ve 77kWh pil paketi ile tek bir arkadan çekişli motorla donatılacak. — teorik olarak 320 milin üzerinde menzil sağlar. (VW, ID 5 için henüz menzil tahminleri yayınlamadı.)

Yüzeyde, ID 5, ID 4'ten ayırt edilemez görünüyor, ancak daha yakından bakıldığında bazı önemli farklılıklar ortaya çıkıyor. Arkada 12 milimetre daha az boşluk payı ile ID 4'ten biraz daha kısa ve tampon, boyalı kapı panelleri ve yeni tavan çizgisi dikkat çekiyor. Bunun dışında ID 5, temelde ID 4'ün sadece bir coupe versiyonudur. Bu yılın başlarında bir VW sözcüsü, ID 5'i Kuzey Amerika'da satmak için "bir plan olmadığını" söyledi.

VW, ID 5'in araç içi özelliklerinin ID 4'e göre geliştirileceğini söylüyor
VW, ID 5'in araç içi özelliklerinin ID 4'e göre geliştirileceğini ve artık "buluttan bilgiye çevrimiçi erişim" ile "öğrenme etkin" olan güncellenmiş bir sesli asistan da dahil olmak üzere geliştirileceğini söyledi. Araç ayrıca güvenliği ve veri toplamayı iyileştirmek için VW'nin "Car2X iletişimi" ile donatılacak.

Volkswagen filosundaki uyumlu araçlardan gelen veriler ve 800 metreye kadar bir yarıçap içindeki altyapıdan gelen sinyaller, saniyenin çok küçük bir bölümünde yerel olarak yorumlanarak, tehlikeli alanlar, kazalar ve durağan trafik hakkında sürücü uyarıları sağlanabiliyor. Kimlik. Kokpitteki ışık, görsel uyarılar sağlayarak yardımcı olur.

ID 4, VW'nin modüler MEB elektrik mimarisi üzerine inşa edilen ve Kuzey Amerika'da satışa sunulan ilk araçtır. Selefi hatchback ID 3, yalnızca Avrupa'da satılmaktadır. Şirket, 2021'in ilk üç çeyreğinde 6.000'den fazla sattı; bu, Ford tarafından satılan Mustang Mach-E SUV sayısından daha az, ancak yine de ABD'de yepyeni bir EV için sağlam bir başlangıç.

VW'nin elektrikli ID serisi aynı zamanda büyük bir SUV'nin (ID Roomzz), bir kumul arabasının (ID Buggy) konsept versiyonlarını ve VW'nin bir teslimat varyantı vaat ettiği ikonik mikrobüsünün (ID Buzz) yenilenmiş bir versiyonunu da içeriyor. Hepsi Volkswagen'in MEB olarak bilinen modüler elektrikli araç platformu üzerine inşa ediliyor.

ID araç ailesi, VW'nin pille çalışan aktarma organlarına yaptığı ilk baskı olmayacak. E-Golf ilk olarak 2012'de piyasaya sürüldü, ancak otomobil üreticisi MEB yapımı araçlarına odaklandığı için 2020'de durduruldu. VW'nin yan kuruluşu Porsche'nin ilk tamamen elektrikli spor otomobili Taycan, 2019'da satışa çıktı. Volkswagen Grubu'na ait Audi'nin ilk akülü elektrikli SUV'si olan E-Tron, 2018'de piyasaya çıktı ve onu E-Tron GT izledi. Bu araçlar birlikte, VW'nin gelişmekte olan EV pazarına hakim olma çabasında mızrağın ucunu temsil ediyor.

Ayrıca, VW'nin emisyon testlerini kandırmak için 11 milyon dizel araca yasa dışı yazılım yüklemekle suçlandığı şu anda altı yaşında olan Dieselgate skandalının sayfalarını çevirmede VW'ye yardım etmede çok önemliler.

Kaynak: THE VERGE

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Volta Kamyon / Tır elektrikli ticari araçları için nihai tasarımı ortaya koyuyor

Volta Trucks, vaat ettiği elektrikli ticari araçları için nihai bir tasarıma sahip ve işte bu kadar. İsveç merkezli girişim, bunun gelecek yıl bu zamanlar üretmeyi umduğu kamyonlar için üretim amaçlı tasarım olduğunu söyledi.

AAQmMrH.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Tasarım, geçen yıl gösterilen Volta Zero adlı girişimin orijinal önerisinden ipuçları alıyor, ancak kesinlikle daha üretim dostu görünüyor. Volta, geçen yılki konseptin üretim kamyonuna asla iyi bakmadığını ve "asla üretim için inşa edilemez" diyerek itiraf etti. Bununla birlikte, tasarım hala taze ve fütürist görünüyor. Bu sadece fütüristik bir kamyon yaratmakla ilgili değil, aynı zamanda Volta da güvenlikle ilgili. Şirket, sürücülerin, diğer sürücülerin ve yayaların dikkate alındığından emin olmak istiyor. Büyük pencereler, ön uçtaki sıfıra yakın çıkıntı gibi kesinlikle görünürlüğe yardımcı olacaktır.

Şirket, gelecek yıl, başlangıçta mühendisleriyle birlikte kendi bünyesinde olmak üzere kamyonlarını yol testlerine başlatmayı planladığını da sözlerine ekledi. Daha sonra, alıcıların böyle bir araçtan istedikleri kutuları kontrol ettiklerinden emin olmak için müşterileri kamyonu test etmeye davet edecek. Bunu takiben Volta, 2022'nin sonunda, şehirler arasında mal taşımayı planlayan 7,5, 12 ve 18 tonluk varyantlarla üretime başlamayı umuyor.

Kaynak: roadshow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Nikola Hisse Senedi Neden Bu Hafta Bu Kadar Arttı

AAQmqF1.img?h=832&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Ne oldu

Nikola için çılgın bir hafta oldu (NASDAQ: NKLA). S&P Global Market Intelligence tarafından sağlanan verilere göre, hisseler bu haftanın ilk dört gününde %30,8 gibi büyük bir artış gösterdi, ancak Cuma gününün ilk birkaç dakikasında %9,2 düştü. Bu elektrikli araç (EV) devreye girmesiyle oynaklık devam ediyor ve bir süre daha devam edecek gibi görünüyor.

Ne olmuş

Nikola Perşembe günü kazanç bildirdi ve ön geliri olan bir şirket olarak sonuçlar hakkında yazılacak bir şey yoktu. Şirket bu çeyrekte 267,6 milyon dolar kaybetti ve zararlar muhtemelen öngörülebilir gelecekte devam edecek.

Dikkate değer olan şey, yönetimin Nikola'nın 2021'in sonuna kadar "25'e kadar Tre BEV kamyonu" teslim edeceğini duyurmasıydı. Testler devam ediyor ve kamyonlar yakında yola çıkabilir. Geliştirilmekte olan hidrojenle çalışan kamyonlar da ilerleme yolunda ilerliyor gibi görünüyor.

Şimdi ne olacak

Son birkaç yıldaki tüm dikkat dağıtıcı şeylere rağmen, Nikola'nın kuruluşu hidrojen veya pille çalışan yarı kamyonlarla kamyon taşımacılığı pazarını her zaman alt üst ediyordu. Şirkete göre Tre, bunu tahmini 350 millik bir menzil ve yalnızca iki saatlik bir şarj süresi ile yapabilirdi. Hidrojen, dizele benzer yakıt ikmali süreleri ve %100 yenilenebilir enerji ile üretilme potansiyeli ile kamyon taşımacılığında daha da etkili olabilir.

Nikola için şirketin güvenilir kamyonlar yapıp yapamayacağı gibi hala pek çok bilinmeyen var ve operasyonların karlı olup olmayacağını veya ne zaman olacağını bilmiyoruz. Şimdilik, kamyonları piyasaya sürmeye doğru ilerlemek için yeterliydi ve bu yüzden stok bu hafta şimdiye kadar yüksek.

Kaynak: The Motley Fool

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Tesla'nın Rakibi Geely'nin 2024'e Kadar Elektrikli Tırı Piyasaya Süreceği Bildirildi

Çinli otomobil üreticisi Geely GELYF'nin 2024 yılına kadar küresel pazar için tasarlanan yeni ağır hizmet elektrikli kamyonunu piyasaya sürmeyi planladığı bildiriliyor, Şangay şirketi Pazartesi günü kablolu haber ağı CNBC'ye verdiği demeçte.

AAQslHX.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Farizon Auto CEO'su Mike Fan bir röportajda CNBC'ye verdiği demeçte, Geely'nin ticari araç grubu Farizon Auto'nun yeni Homtruck'ı 2024'te Avrupa, Kore, Japonya ve Kuzey Amerika dahil olmak üzere uluslararası pazarları göz önünde bulundurarak piyasaya sürmeyi planladığını söyledi.

AAQyAzc.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

CNBC'nin bildirdiğine göre, büyük teçhizat Homtruck, metanol hibrit ve saf elektrik dahil olmak üzere farklı güç seçeneklerine sahip olacak.

AAQyk3s.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Metanolle çalışan piller, Geely'nin birkaç yıldır yatırım yaptığı bir teknolojidir ve bazı modellerinde şu anda bu güç seçeneği bulunmaktadır.

Farizon, CNBC'ye, Homtruck'ın pillerinin de değiştirilebileceğini ve bunun da şarj ihtiyacını azalttığını söyledi.

AAQyk3J.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Geely, Homtruck'ın bazı kısmen otonom sürücüsüz özellikleri kullanabileceğini söyledi. Ve daha uzun yolculuklar için kamyonlar güvenli hız ve mesafeyi korumak için birbirleriyle iletişim kurabilecek.

Geely'nin hisseleri son kontrolde %2,1 düşüşle 3,2$'a geriledi.

AAQytrA.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Çinli teknoloji şirketlerine uygulanan yaptırımlar nedeniyle küresel bir yarı iletken çip sıkıntısı, dünya çapında otomobil üreticilerine zarar verdi.

Endüstri ayrıca, normal arabalara kıyasla daha fazla çip gerektiren elektrikli araçlara geçişte kıtlığın daha da kötüleşebileceğinden korkuyor.

AAQynTK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Tesla, pil hücrelerinin sınırlı mevcudiyetini gerekçe göstererek yarı kamyonunun üretimini 2022 yılına kadar erteledi.

Yeni elektrikli Yarı kamyonunun üretim planları, kamyonun ihtiyaç duyduğu özel akü hücrelerinin yetersiz olması nedeniyle vites küçülttü.

Kaynak: thestreet

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Cadillac'ın kalan 560 bayisi Tesla'ya rakip olacak yeni elektrikli otomobille devam etmeye hazırlanıyor

DETROIT — General Motors'un Cadillac markası, Tesla'ya ve lüks elektrikli araç pazarındaki diğer rakiplerine yeni bir elektrikli ticari araç ve 2018'e göre yaklaşık %40 daha az ABD bayisi ile meydan okumaya hazırlanıyor, markanın küresel şefi Reuters'e verdiği demeçte.

AAQs1AF.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Küresel Cadillac markasının başkanı Rory Harvey, Cadillac'ın ABD bayi ağının yeniden yapılandırılmasını büyük ölçüde tamamladığını ve bu yılın sonuna kadar 560 bayiye sahip olmayı beklediğini söyledi.

GM, markanın tamamen elektrikli bir araca geçişini desteklemek için ekipman ve eğitim için mağaza başına 200.000 ila 500.000 ABD Doları yatırım yapmaya hazır olmayan Cadillac bayilerini satın alma çabasıyla ilgili olarak 2020 ve 2021 yıllarında toplam 274 milyon ABD Doları tutarında maliyet rezervasyonu yaptı. 2030 yılına kadar planlanan kadro.

Cadillac, diğer yerleşik lüks markalardan daha fazla ABD bayisine sahip olacak ve New York City, Beverly Hills, San Francisco ve Atlanta'da yeni showroomlar açtı.

Harvey, markanın en büyük pazarının Çin olduğunu ve orada perakende operasyonlarını yeniden yapılandırmak zorunda olmadığını söyledi. Cadillac'ın Çin'deki satışları, yılın ilk dokuz ayında %20 artarak yaklaşık 181.000 araca ulaştı. Amerika Birleşik Devletleri'nde Cadillac, 30 Eylül'e kadar yıl boyunca %11 artışla yaklaşık 96.000 araç sattı.

Elektrikli araç lideri Tesla'nın franchise bayisi yoktur ve otomobilleri doğrudan müşterilere satar. Lucid ve Rivian gibi diğer EV girişimleri çevrimiçi araç satıyor.

Cadillac'ın Cadillac Live adlı sanal bir showroom'u var ve Harvey, çevrimiçi showroom aracılığıyla yapılan sorguların arttığını söyledi. Ancak Cadillac, bayiler aracılığıyla araç satmaya ve servis vermeye devam edecek.

Önümüzdeki yaz, Cadillac, Lyriq adlı kompakt bir ticari araçla başlayarak, bir elektrikli araç dalgasının ilkini piyasaya sürmeyi planlıyor. Harvey, Cadillac'ın 216.000 kişiden Lyriq'e ilgi duyduğunu söyledi.

"Beklentilerimizi fazlasıyla aştı" dedi. Bu "handraisers" kaç tanesinin alıcıya dönüşeceği Cadillac için anahtar olacak. Harvey, içten yanmalı bir araca ilgi gösteren insanların yaklaşık %10 ila %15'inin eninde sonunda bir tane satın aldığını söyledi.

Kaynak: auto/blog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Benzinli Araçlar Yok Olmaya Bir Adım Daha Yaklaştı

Ülkeler, şirketler ve şehirler arasında 2040 yılına kadar fosil yakıtlı araçları sona erdirmeyi amaçlayan yeni bir anlaşma sayesinde dünya, gazla çalışan arabaları terk etmeye bir bebek adım daha yakın olabilir. bu yılki COP26 iklim konferansında tanıtıldı.

AAQycle.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Katılan başlıca otomobil üreticileri arasında General Motors, Volvo, Mercedes-Benz ve Jaguar Land Rover; Hindistan, Birleşik Krallık, Yeni Zelanda ve Polonya, rehine isimlerini ekleyen uzun bir ülke listesi arasındaydı. Uber ve Siemens gibi diğer büyük özel şirketler de imza attı. New York, Los Angeles, Dallas, Lagos, Sao Paulo ve Buenos Aires, sıfır emisyonlu araç taahhüdüne dahil olan şehirler arasında yer alıyor.

Bildiriye göre, imza sahipleri, tüm yeni otomobil satışlarının 2040 veya daha erken ve önde gelen pazarlarda 2035 veya daha önce sıfır emisyon olması için çalışacaklar. Bildiri ayrıca araştırma ve üretime yapılan yatırımların yanı sıra alternatif ulaşım biçimlerinin önemine de dikkat çekti.

“Sıfır emisyonlu araçlara geçişin yanı sıra, karayolu taşımacılığı için sürdürülebilir bir geleceğin, aktif seyahat, toplu taşıma ve ortak ulaşım desteği de dahil olmak üzere daha geniş sistem dönüşümünün yanı sıra araç üretimi, kullanımı ve araç üretiminden kaynaklanan tüm değer zinciri etkilerinin ele alınması gerekeceğinin farkındayız. elden çıkarma," beyan notları.

Deklarasyonda bazı önemli isimler yer alsa da, dışarıda bırakılanlar da aynı derecede önemlidir. Özellikle, birkaç ABD eyaleti taahhütleri kabul ederken, ABD bir ilçe olarak kabul etmedi. ABD emisyonlarının en büyük kaynağı şu anda ulaşım olduğu için bu kaçırılmış büyük bir fırsat. Ve Başkan Joe Biden'in elektrikli arabalardan bahsettiği ve yeni geçen iki partili altyapı faturasında EV şarj altyapısını lanse ettiği göz önüne alındığında garip.

Dünyanın en büyük sera gazı yayıcısı olan Çin de anlaşmaya yanaşmadı. Araştırma firması Canalys'e göre, ülke aynı zamanda satış açısından en büyük EV pazarına sahip ve önümüzdeki yıllarda EV'nin benimsenmesinde öncülük etmesi bekleniyor.

Dünyanın en büyük iki otomobil üreticisi Volkswagen ve Toyota da yoktu. Bu yılın başlarında Volkswagen, 2030 yılına kadar Avrupa otomobil satışlarının %70'inden fazlasının ve ABD satışlarının %50'sinin elektrikli olmasını umduğunu söyledi. Bu arada Toyota, kısa süre önce, önümüzdeki 10 yıl içinde EV pili geliştirmeye dünya çapında 13,5 milyar dolar harcayacağını duyurdu. ancak EV'nin benimsenme tarihlerinde daha az taahhüt edilmiştir. Şirket, yine de, Volkswagen, bilirsiniz, iklim mevzuatına da karşı çıktı.

Toplu EV'nin benimsenmesi için acil zaman çizelgesi, ulaşımın küresel emisyonlar üzerindeki dış etkisi nedeniyle gereklidir. Çevre Koruma Ajansı'na göre, yalnızca 2019'da ABD'de ulaşım, tüm sera gazı emisyonlarının %29'unu oluşturdu. Uluslararası Enerji Ajansı, küresel olarak ulaşımın karbondioksit emisyonlarının %24'ünü oluşturduğunu belirtiyor.

Ancak aynı zamanda bazı uzmanlar, elektrikli araçlara yönelik ani hızlı geçişin mevcut üretim kanallarını ve tedarik zincirlerini zorlayabileceğinden endişe ediyor. Bunun başlangıcı, Bloomberg'e göre, piller için ihtiyaç duyulan temel metallerin fiyatlarının keskin bir şekilde arttığı EV pil üretiminde görülüyor. Bu sorunların Volkswagen CEO'su Herbert Diess'in deklarasyona katılmama kararının en başında geldiği bildirildi.

“Hammaddelere, yeni madenlere, döngüsel bir ekonomiye ihtiyacımız var. Avrupa genelinde pil kapasitesi ve yenilenebilir enerji şebekeleri inşa etmek darboğaz olacak, ”dedi Diess Çarşamba günü bir konferansta.

İleriye baktığımızda, araç taahhütleri sorunun sadece bir kısmı. Gerçekten de, Paris Anlaşması'nın 1,5 derece santigrat (2.7 derece Fahrenhayt) hedefini karşılamaya yaklaşmak için bile fosil yakıt üretimini tamamen sona erdirmemiz gerekiyor.

Ayrıca, menzili genişletmek için EV pil ömründe giderek artan ilerlemeler ve EV'leri toplum çapında uygulanabilir kılmak için şarj altyapısı oluşturmak için ülkelerden büyük yatırımlara ihtiyaç duyulacaktır. Yakın tarihli bir J.D. Power anketine göre, şarj altyapısı da önemli bir endişe kaynağı olarak, bazı bağlamlar için menzil kaygısı, ABD EV sahipleri için satın alma kararlarında belirtilen bir numaralı faktördü.

Reuters'in bildirdiğine göre, altyapı etrafındaki bu belirsizlik, bazı otomobil üreticilerinin açıklama yapmaktan kaçındığı bir diğer durumdu. Onlara göre, taahhüt, hükümetlerden benzer taahhütleri empoze etmekte başarısız olurken, yeni teknolojiler yaratmaları için yeni yatırımların sorumluluğunu üstleniyor.

Bu amaçla, umut tutmak için bazı nedenler var ABD'de Meclis, ülke çapında bir şarj ağına yönelik 7,5 milyar dolarlık finansmanı içeren 1 trilyon dolarlık bir altyapı faturasını onayladı. Bu arada, ticari tarafta şarj konusunda tartışmasız lider olan Tesla, genişleme planları ile süper şarj ağını Hollanda'daki Tesla olmayan araçlara açmaya başladı.

Kaynak: GIZMODO

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Subaru'nun İlk EV'si Solterra

Subaru ve Toyota bir kez daha iş birliği yaptı. GR 86 ve BR-Z'yi içeren daha geniş bir ortaklığın parçası olarak, iki marka aynı zamanda bir çift elektrikli crossover modeli geliştirmek için birlikte çalışıyor: Toyota bZ4X ve bu Subaru Solterra.

AAQAyHu.img?h=561&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Bugün Japon pazarı spesifikasyonunda tanıtılan Solterra, ön tekerleklerde 201 hp veya daha yüksek donanımlarda, dört tekerleği birden çalıştıran bir çift daha küçük motordan toplam 215 hp sunuyor. Önden çekişli model için menzil 329 mil olarak listelenirken, dört tekerlekten çekişli versiyon 285 mil için iyi olmalıdır. Ancak bu sayıların her ikisi de, çoğunlukla Avrupa'da kullanılan daha cömert WTLP aralığı döngüsü kullanılarak ölçülür. Daha muhafazakar U.S. EPA menzil testini kullanan menzil rakamlarının daha düşük olması muhtemeldir.

AAQAGGx.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Subaru'nun stili ve iç tasarımı Toyota bZ4X'in üretim versiyonuna benziyor. BRZ ve GR 86'da olduğu gibi, çoğu bileşen paylaşılıyor gibi görünüyor ve gövde ve şasi sert noktaları sabitlenmiş. Yine de Solterra, başka bir Toyota crossover'dan daha çok robotik bir CrossTrek gibi görünmek için masaj yaptı.

Fiyatlandırma ve kesin zamanlama açıklanmadı ancak Subaru, Solterra'nın 2022'nin ortalarında küresel pazarlara sunulacağını umuyor. ABD'ye özel otomobille ilgili daha fazla ayrıntı, Solterra'nın Amerika'daki ilk çıkışını yapacağı Los Angeles Otomobil Fuarı'nda 17 Kasım'da açıklanacak.

AAQAGGQ.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kaynak: roadandtrack

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Fisker Ocean, 37.499 $ Fiyatı, Tuhaf Dönen Ekranı ile Los Angeles'ta Tanıtıldı

AAQRHQe.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQRTKq.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQRRk2.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQREPw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQRRkI.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQRRl8.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQRTLQ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Temel model 250 mil menzile sahipken, üst trim 350 artı sunuyor.

Fisker, 2019'da Ocean elektrikli crossover'ı için ilk teaser'ı yayınladı ve 40.000 doların altında bir fiyat ve 300 mil (483 kilometre) üzerinde bir menzil vaat etti. Bu ilk teaser'dan iki yıl sonra - arada bir sürü başka şeyle birlikte - nihayet üretime hazır Fisker Ocean crossover'a ilk bakışımızı alıyoruz. Dün LA Auto Show'da onunla birlikte gitmek için bir dizi özellik ile giriş yaptı.

Her şey temel Fisker Ocean Sport ile başlar. Bu model, ön aksa monte edilmiş bir elektrik motoruna sahip tek bir lityum iyon fosfat bataryaya sahiptir ve bu da ona 250 mil (402 km) menzil sağlar. Beygir gücü 275 (205 kilowatt) gibi sağlam bir seviyedeyken, saatte 60 mil 6,9 saniye sürüyor. Otomatik acil frenleme, "BigSky" panoramik ay tavanı ve 17,1 inçlik devasa dikey dokunmatik ekran gibi şeyler, diğer birkaç özelliğin yanı sıra standart olarak gelir.

Bir sonraki Fisker Ocean Ultra, bir Hyper Range CATL pil ve 340 mil (547 km) menzil ve 540 hp (403 kW) sağlayan iki elektrik motoru kullanıyor. Bu modelin saatte 60 mil hıza ulaşması sadece 3,9 saniye sürüyor. Temel Sport modelindeki aynı özelliklerin tümü devam ediyor, ancak 360 derecelik park kamerası, arka otomatik acil frenleme, şeritte kalma yardımı, trafik işareti tanıma ve daha fazlası gibi ek güvenlik seçenekleriyle.

Ocean Extreme, Ultra modeliyle aynı pil takımını ve çift elektrikli motorları kullanır, ancak 550 hp (410 kW) ile tahmini 350 artı mil (563 km) menzil sunar. Bunun üzerine Ocean Extreme yeni 22 inç jantlara, ön ve arka ısıtmalı koltuklara ve başlıkta belirttiğimiz gibi 17.1 inç döner ekrana sahip. Tek bir dokunuş, ekranın dikey yönünü daha geleneksel bir yatay düzene değiştirir.

CEO Henrik Fisker dünkü canlı yayında yaptığı açıklamada, "Aracımızda bir ekran var, bir düğmeye basıldığında portre modundan manzara moduna geçiyor" dedi. "Sadece dönüyor. Bu gerçekten harika bir özellik."

Extreme paketinin bir parçası, Fisker'in SolarSky çatısı dediği şeyi de içerir. Çatıya monte edilen güneş paneli - Extreme ve top One trim'e özel - sistemin metrekare başına 5,4 kilowatt saatte çalıştığı varsayıldığında, yılda en az 1.500 mil (2.414 km) ekstra menzil sağlayabildiği bildiriliyor.

Serinin en üstünde, esasen bazı estetik iyileştirmelere sahip bir Extreme modeli olan Fisker Ocean One yer alıyor. Özel bir "One" dijital imza motifi, kapı eşiklerini ve kabinin alanlarını süslerken, alıcılar metalik mat kaplamalı özel Big Sur Blue boya işini tercih edebilir.

Fisker Ocean, temel Sport modeli için 37.499 dolardan başlıyor ve Extreme ve One modelleri için 68.999 dolara kadar çıkıyor. Ve tüm bunlar, eyalet ve federal teşviklerden elde edilecek herhangi bir potansiyel tasarruf başlamadan önce. Şirketin web sitesi aracılığıyla 250 $ depozito ile bir Fisker Ocean rezerve edebilirsiniz, üretimin ise 17 Kasım 2022'de başlayarak, dünden tam bir yıl sonra başlaması planlanıyor. .

 
Motor(lar)                            Beygir Gücü                        Toplam Mesafe                        Fiyat
Fisker Ocean Sport            One                                      275 250 Mil                             $37.499
Fisker Ocean Ultra              İki                                        540 340 Mil                             $49,999
Fisker Ocean Extreme        İki                                        550 350+ Mil                           $68.999
Fisker Ocean One               İki                                        550 350+ Mil                           $68.999

Kaynak: motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Tesla sunucu kesintisinin, tesla otomobillerin sürülememesine neden olduğu iddia ediliyor

Twitter'daki birkaç gönderiye dayanarak, dünyanın dört bir yanındaki Tesla sahiplerinin telefonlarını araçlarına bağlayamadıklarını veya bazı durumlarda arabayı bile çalıştıramadıklarını bildiriyor gibi görünüyor.

Raporlar, ne yazık ki oldukça genel bir hata olan açıklanamayan bir "500 Dahili Sunucu Hatası"ndan bahsediyor. Kesintilerin varlığı DownDetector.com web sitesi tarafından destekleniyor gibi görünüyor ve kesinti raporlarının %74'ü uygulamaya atıfta bulunuyor. Tesla patronu Elon Musk, bir kullanıcıya konuyu kontrol ettiğine dair yanıt verdi, ancak yayın tarihi itibariyle herhangi bir çözüm açıklanmadı.

AAQUTC4.img?w=768&h=512&m=6

Bir sunucu hatasının neden arabaların çalışmasını engellediği tam olarak açık değil, ancak bazı Roadshow çalışanları, sahibi telefonunu bir anahtar olarak kullanıyorsa, Tesla uygulamasının şirketin sunucularına ping yapmasıyla bir ilgisi olabileceğini öne sürüyor. .

Parlak mavi uzun vadeli bir testimiz var Tesla Model Y ve şu anda arabayı çalıştırma veya sürme konusunda herhangi bir sorun yaşamıyoruz, bu nedenle asıl sorunun ne olabileceği belli değil.

Genellikle bir otomobil şirketinden böyle bir haber hakkında yorum yapmasını isteriz, ancak Tesla bu tür talepleri yerine getirmek için bir halkla ilişkiler departmanı işletmiyor.

AAO0ZRr.img?w=768&h=548&m=6

Kaynak: roadshow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Çinli Tesla rakibi XPeng, Avrupa'da Elon Musk'ı yenmek için şık bir SUV ortaya koyuyor

AAR00F8.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Çinli girişim Xpeng en son modelini ortaya çıkardı: şık G9 SUV.

Xpeng'in özellikle uluslararası satış yapmak için geliştirdiği ilk ürün.

Avrupa'da Tesla Model Y ile rekabet edecek.

Çinli elektrikli araç girişimi Xpeng, Tesla'nın en önemli pazarlarından biri olan kendi sahasında Tesla ile rekabet ediyor. Şimdi Xpeng, Avrupa'yı fethetmek istiyor ve bu suçlamaya öncülük eden yeni SUV'yi ortaya çıkardı.

Girişimin en yeni modeli, Perşembe günü tanıtılan şık G9 SUV, hem Çin'de hem de yurtdışında satmak için özel olarak tasarladığı ilk model. Xpeng, P7 sedanını bu yılın başlarında Norveç'te satmaya başladı ve daha fazla Avrupa pazarında piyasaya sürmeyi planlıyor.

Görünümden başlayarak, G9, şirketin "Robot Yüzü" olarak adlandırdığı, Xpeng'in özel ışık şeridini burnunun üzerinden geçiyor. En azından Xpeng'in şimdiye kadar paylaştığı birkaç fotoğraftan kesinlikle üst düzey görünen çarpıcı bir SUV. Şirket, iç tasarımın nasıl görüneceğini henüz açıklamadı, ancak oldukça büyük bir orta dokunmatik ekran verildi.

Xpeng, güç ve menzil konusunda herhangi bir ayrıntı açıklamadı. Ancak SUV'nin 800 voltta şarj edilebileceğini, günümüzün EV'leri için normu ikiye katlayacağını söyledi. Xpeng, beş dakika içinde 200 kilometre (yaklaşık 124 mil) menzil ekleyebileceğini söylüyor.

G9, Tesla Autopilot'a rakip olan, şirketin en gelişmiş sürücü yardım teknolojisi olan Xpilot 4.0 ile gelecek. Bu amaçla G9, bir aracın çevresinin 3 boyutlu haritasını oluşturmak için lazer kullanan lidar sensörleriyle donatılmıştır. Lidar, geniş ölçüde tam özerklik için gerekli olarak kabul edilir, ancak teknoloji, tüketici araçlarında değil, esas olarak özerk prototiplerde kullanılmıştır.

Birden fazla satış noktasının bildirdiğine göre, G9 2022'nin sonundan itibaren Çin'de satışa çıkacak. Avrupa'da, Tesla'nın Model Y ve kıtanın en çok satan araçlarından biri haline gelen Model 3 ile rekabet edecek.

Kaynak: Business Insider

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Buick, çılgınca tasarlanmış 2 minibüs konseptiyle geleceğe bakıyor

Geçen hafta LA Otomobil Fuarı'nı tamamlarken, hafta sonu Guangzhou Otomobil Fuarı açıldı ve Buick'ten iki yeni konsept getirdi. Ülkede idol statüsünü koruyan marka, GL8 Flagship konseptini ve Smart Pod konseptini ortaya çıkardı. İlki, gelecekteki bir üretim minibüsüne iyi bir bakış. İkincisi, muhtemelen bir pan-the-pan tasarım çalışmasıdır ve başka bir şey değildir.

Bu nedenle, bugün Çin'de şu anda satışta olan üretim minibüsünün adını koruyan GL8 Flagship ile başlayacağız. Minibüs, markanın imza niteliğindeki "kanatlı" LED ışıklarına ve tamamen devasa bir ızgaraya yeni bir bakış açısıyla Buick tasarımı için çok yeni ve cesur bir yöne gidiyor. Bugünün Buicks üretimindeki tamer şelale ızgara elemanlarına kıyasla oldukça Lexus hissi veriyor. Dış renklerin karışımı, fardan C sütununa kadar uzanan geniş omuzda olduğu gibi, vahşi tasarımın çeşitli kısımlarını vurgular. Bu arada arka kısım daha fazla Toyota havası veriyor, özellikle bagaj kapağında içbükey bir süpürme ve aşağı doğru akan bir ışık çubuğuna sahip Sienna minivan.

AAR0bux.img?w=768&h=548&m=6

AAR0ulJ.img?w=768&h=548&m=6

AAR0mF6.img?w=768&h=548&m=6

AAR0rPK.img?w=768&h=548&m=6

AAR0pO4.img?w=768&h=548&m=6

AAR0pOb.img?w=768&h=548&m=6

AAR0ldF.img?w=768&h=548&m=6

AAR0wjc.img?w=768&h=548&m=6

AAR0mFi.img?w=768&h=548&m=6

AAR0rQ1.img?w=768&h=548&m=6

AAR0wjr.img?w=768&h=548&m=6

AAR0pOv.img?w=768&h=548&m=6

AAR0rQb.img?w=768&h=548&m=6

İçeride, markaya göre salon koltukları ve Çin dağ ve su manzaralarından ilham alan bir tasarımla işler çok daha fütüristik bir hal alıyor. Fütüristik salon koltukları da süper esnektir ve GL8 Flagship konseptinde bir içeceği yudumlamak için bir çay tepsisi ve koltuk başlıklarına entegre ses bile vardır. Etrafta sürücü olmadığında, minibüs kendini tamamen otonom olarak da sürebilir. Bu oldukça şaşırtıcı, ancak devasa 30 inç ekran ve tam baş üstü ekran, zamanı geldiğinde yeni bir GL8 için neredeyse tuhaf gelmiyor.

Smart Pod'a geçen Buick, fütüristik minibüsün yarının "dünya standartlarında" otonom pod araçlarının sağlayabileceği konfora bir bakış sağladığını söyledi. Çok ileriye dönük olmasına rağmen, aslında General Motors Ultium elektrikli araç platformuna ve otomobil üreticisinin yeni VIP elektrik mimarisine dayanıyor. Günümüzün üretim öğelerinin bu kadar vahşi bir şey yaratmaya yardımcı olduğunu görmek etkileyici. GL8 Flagship gibi dış kısım, Buick'in farlar gibi kanatlı tasarım öğelerine başka bir yorum getiriyor, ancak bunlar mikro LED teknolojisini kullanıyor. Buick, bu teknolojinin tamamen akıcı olduğunu, bu nedenle ışıkların karşılama mesajları ve her türlü diğer animasyonları sağlayabileceğini söyledi.

İçeride, iç mekan temelde çalışma ve uyku odası olan bir mobil oteldir. "Uyku koltuğu", kestirme zamanı geldiğinde tam olarak yatar ve çeşitli alanlarda, bazı işleri halletmek için en iyi yeri bulmak için gizli masalar bulunur. Smart Pod ayrıca gürültü engelleme teknolojisi, seyahati lüks hale getirmek için ortam sesleri ve eğlence veya iş için 50 inç geri çekilebilir LED ekran içerir. Dürüst olmak gerekirse, tipik 100 dolarlık motel odanızdan çok daha hoş geliyor.

AAR0ulB.img?w=768&h=512&m=6

GL8 Flagship kesinlikle ABD için çıkmış olsa da, Smart Pod belki de GM'nin gelecekteki portföyüne girebilecek bir şeyin ön izlemesini yapıyor. Süslü minibüsün teknolojisi gerçekten seri üretime hazır olana kadar bilemeyiz - eğer öyleyse.

AAR0g74.img?w=768&h=548&m=6

AAR0le2.img?w=768&h=548&m=6

AAR0wjK.img?w=768&h=548&m=6

AAR0mFv.img?w=768&h=548&m=6

AAR0umw.img?w=768&h=548&m=6

AAR0iOT.img?w=768&h=548&m=6

AAR0wjX.img?w=768&h=548&m=6

AAR0umJ.img?w=768&h=548&m=6

AAR0pOY.img?w=768&h=548&m=6

AAR0wk8.img?w=768&h=548&m=6

AAR0rQG.img?w=768&h=548&m=6

Kaynak: RoadShow

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Kia EV9 Concept, Telluride Boyutunda Elektrikli Bir SUV

AAR2wO0.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Geçen hafta AutoMobility Los Angeles'ta Kia Motors, Kia EV9 SUV konseptinin tanıtımıyla birlikte gelecek tamamen elektrikli tekliflerinde bir genişleme sinyali verdi.

AAR2mcN.img?w=768&h=512&m=6

Ocak 2022'de EV6 crossover ile piyasaya sürülen EV9, şirketin üç sıralı Telluride SUV'sine elektrikli bir yanıt niteliğinde.

AAR2k7h.img?w=768&h=512&m=6

EV9'un tasarımı, otomobil üreticisine göre dinginlik, dinginlik ve esenlik duygularını uyandırmak için yaratılmış net ve basit çizgileri vurgulayarak Kia'nın "Karşıtlar Birleşik" felsefesinin sütunlarından geliyor. Bu, mevcut nesil Telluride'ın sağlam dış ve iç tasarımıyla doğrudan zıtlık oluşturuyor.

AAR2wOg.img?w=768&h=512&m=6

Kia'nın tipik burnu, EV dönemi için elden geçirildi. EV9 Concept, EV6'dakine benzer bir ön havalandırma tasarımına sahiptir.

AAR2wOo.img?w=768&h=512&m=6

Dikey gündüz farları köşeleri tamamlıyor. Ön tarafta, bir yıldız bulutu desenli ekran ile eşleştirilmiştir.

AAR2k7z.img?w=768&h=512&m=6

Bir düğmeye basarak, tavan rayları kullanılmadığında geri çekilebilir.

AAR2D2P.img?w=768&h=512&m=6

Konvansiyonel yan aynalar, kamera izleme sistemi ile değiştirildi.

AAR2D2W.img?w=768&h=512&m=6

Şirket, SUV konseptinin 300 kilometreye kadar menzile sahip olduğunu söylüyor. Yüzde 10'dan yüzde 80'e şarjın 20 ila 30 dakika sürmesi bekleniyor.

AAR2EZT.img?w=768&h=512&m=6

EV9'un kabini, alanın boyutunu sergilemek amacıyla basit iç tasarımın üzerinde panoramik bir çatıya sahiptir.

AAR2AJl.img?w=768&h=512&m=6

AAR2AJr.img?w=768&h=512&m=6

AAR2yky.img?w=768&h=512&m=6

AAR2wOX.img?w=768&h=512&m=6

AAR2t4X.img?w=768&h=512&m=6

AAR2ykO.img?w=768&h=512&m=6

AAR2k8T.img?w=768&h=512&m=6

AAR2D4q.img?w=768&h=512&m=6

AAR2F11.img?w=768&h=512&m=6
AAR2D4V.img?w=768&h=512&m=6

AAR2AL2.img?w=768&h=512&m=6

AAR2F1i.img?w=768&h=512&m=6

AAR2k9Q.img?w=768&h=512&m=6

AAR2D5y.img?w=768&h=512&m=6

AAR2meg.img?w=768&h=512&m=6

AAR2wQz.img?w=768&h=512&m=6

Tüm medya, klima kontrolü ve konfor işlevleri 27 inç genişliğinde bir ekran aracılığıyla kontrol edilir. Tasarımcılar, direksiyon simidini ayrı bir ürün yerine iç mekanın geri kalanının bir uzantısı olarak gördüler.

EV konsepti, iç mekan için seçilebilir üç mod ile birlikte gelir. Aktif Mod, tüm yolculara en uygun sürüş deneyimini sunmaya odaklanır.

Araç dururken, yolcular Duraklatma veya Keyfini Çıkar Modlarını etkinleştirebilir. Duraklatma Modu, ilk sıradaki koltukları üçüncü sıraya bakacak şekilde döndürürken, ikinci sıradaki koltuklar katlanarak bir masaya dönüştürülür.

Zevk Modu, üçüncü sıra koltukları şirketin "aralık alanı" dediği yerde arkaya doğru çevirir ve yolcuların çevrelerini almasına izin vermek için bagaj kapağını açar.

SUV'nin kullandığı enerjinin bir kısmını geri kazanmak için güneş paneli olarak bir kaput havalandırma kanalı alanı kullanılır.

EV9 konsepti, 28 Kasım'a kadar AutoMobility LA ve LA Auto Show'da sergileniyor.

Kaynak: Newsweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Maybach Projesi, absürt, harika bir off-road elektrikli coupe

AARlL1P.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Mercedes, Maybach lüks markası için bazı sıra dışı konseptler yarattı. Exelero yüksek hızlı test arabası ve Ultimate Luxury SUV sedan akla geliyor. Ancak son moda tasarımcısı Virgil Abloh ile ortaklaşa tasarlanan Maybach Projesi, elektrikli bir off-road coupe olarak şimdiye kadarkilerin en çılgını olabilir.

AARlJdE.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Sadece iki kapılı bir off-road coupe olduğu gerçeği değil. Yaklaşık 20 fit uzunluğunda iki kapılı bir off-road coupe olduğu gerçeği. Ve devasa bir ön ucu ve biraz daha az devasa bir arka ucu olan çok geleneksel orantıları ve çizgileri var. Dört dörtlük, ancak bir Hummer'dan daha zarif, orta çağ lüks otomobil tarzında. Ve elbette, Maybach logolarıyla tamamlanan devasa bir krom ızgaraya ve son derece süslenmiş arka lambalara sahip.

AARlzFe.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yine de bu eski tarz coupe yerden yüksekte duruyor. Tıknaz lastiklere sahip küçük, çelik tarzı tekerlekler üzerinde yuvarlanır. Hatta kızak plakaları, cıvatalı çamurluk işaret fişekleri, kaya rayları ve tavan sepetli bir takla kafesi bile var. Tamamı, çöle hazır bir keşif aracı gibi görünmesini sağlayan mat ten rengi bir boyayla boyanmıştır.

AARlCAz.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Keşif çalışmaları için tartışmalı bir şekilde pratik bile. Biraz sade görünümlü iç mekan, uyumak için tamamen düz yatırılabilen ten rengi deri koltuklara sahiptir. İnsanlar tarafından kullanılmayan uzun alanları ve ayrıca bu tavan sepeti olan bir elektrikli otomobil olduğundan, muhtemelen bir sürü kargo alanı vardır. Kaputta, biraz menzil sağlayabilecek, ancak en azından aksesuarlar için bir miktar gücü telafi etmek için kullanışlı olabilecek güneş panelleri var. İç kısımda, kabinin etrafındaki özel bölmelere yerleştirilmiş ek saklama kutuları ve aletler var gibi görünüyor.

AARlzFh.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Gerçek performans ve menzile gelince, Mercedes'in özel bir şeyi yok. Bu tamamen şaşırtıcı değil, çünkü bu yalnızca bir tasarım alıştırması gibi görünüyor. Bu nedenle, yakın zamanda bir üretim modeli görmeyi beklemeyin. Sonra tekrar, off-road lüks araçlar kesinlikle popüler. Belki Mercedes, ilgilendiğini ifade eden yeterince varlıklı müşteri olsaydı, bunu düşünürdü.

AARlGct.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Firmanın İngiltere'de en çok satan arabası için yeni PHEV Kia Sportage

AARqPGV.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yepyeni Kia Sportage 2022, sadece bir makyajdan çok daha fazlasını sunuyor ve Güney Koreli firma şimdi sizi İngiltere'de ne kadar geri getireceğini onayladı.

Yeni Kia Sportage fiyatı, giriş seviyesi, 1,6 litre benzinli motor, 6 vitesli manuel şanzıman ve 148 hp ile iki tekerlekten çekişli '2' modeli için 26,745 £ 'dan başlıyor.

Giriş seviyesi model olsa da, Android Auto ve Apple Carplay desteği, hız sabitleyici, park sensörleri, geri görüş kamerası, otomatik farlar ve silecekler ve 8 inçlik merkezi dokunmatik ekran dahil olmak üzere hala bir dizi teknoloji barındırıyor.

Modelleri yükselttikçe, daha fazla teknoloji eklenir ve ek tasarım özellikleri eklenir, ancak en çok ilgilendiğimiz şey, benzinli, dizel ve hibritten sonra 2022'nin ilk çeyreğinde gelecek olan plug-in hybrid (PHEV) versiyonudur. Sportages piyasaya çıktı.

PHEV Sportage'de bir gecikme olması utanç verici ve tüketicilerin gaz yakan muadili karşısında daha fazla ödemeye istekli olması gerekecek.

Eklenti primi

Kia Sportage PHEV'in 1.6 T-GDI 'GT-Line' spesifikasyonu için fiyatı 38,395 £'dan başlıyor - bu da size standart olarak geniş bir teknoloji yelpazesi de dahil olmak üzere bir dizi özellik sunuyor. Bu, benzin eşdeğerinden kabaca 7.000 £ daha fazla.

PHEV Sportage için toplam dört model varyantı var ve hepsi dört tekerlekten çekiş, 261bhp ve 6 vitesli otomatik şanzıman ile geliyor ve birinci sınıf 'GT-Line S' fiyatı 43,795 £ 'a ulaşıyor. .

PHEV Sportage'ın tamamen elektrikli modunda hangi menzili sunabileceğini hala öğrenmeyi bekliyoruz, ancak daha küçük kardeşi PHEV Niro ile saf elektrikle 30 milden fazla mesafeye ulaşabilen en azından bunu umuyoruz. Sportage'den alınmıştır.

Yeni Kia Sportage (PHEV hariç) için siparişler 15 Aralık'ta başlayacak ve teslimatlar 2022'nin ilk çeyreğinin başından itibaren yapılacak.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Bir hesap oluşturun veya yorum yazmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmak zorundasınız...

Bir Hesap Oluşturun

Forumumuzda üyelik çok basit ve ücretsizdir!

Yeni Bir Hesap Oluşturun

Giriş Yap

Hali hazırda bir hesabınız var mı? O zaman Giriş Yapın.

Giriş Yapın
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.