Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

2021 için 3 Sıralı En İyi ve En Kötü SUV'ler


Önerilen İletiler

  • Admin

2021 için 3 Sıralı En Kötüden En İyiye SUV'ler - Dikkat: Aşağıdaki Sıralama En Kötüden En  İyi Doğr Sıralanmıştır. Yani İlk SUV en kötüsüdür

BB1cWiMz.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

BB1cVZkP.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

13. Nissan Pathfinder

Nissan'ın Yol Bulucusunu seçmek basittir. Tüm süslemelerde bir motor, bir şanzıman ve bir dokunmatik ekran standardı vardır. Sürekli değişken otomatik şanzımanlı (CVT) ve önden çekişli 284 hp V6 motor standarttır, dört tekerlekten çekiş ise isteğe bağlıdır. Kapıda heyecan beklentilerini kontrol edin, çünkü Pathfinder aileleri oradan oraya götürmek için tasarlandı. Bununla birlikte, görevde oldukça iyidir ve ikinci sıra koltuk sırasının yoldan çıkmasına izin veren (bir çocuk koltuğu takılı olsa bile) akıllı bir katlama ve kaydırma mekanizması vardır, böylece yolcular araca daha kolay erişebilir. arka kapıdan üçüncü sıra.

BB1cWet5.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

12. GMC Acadia

GMC Acadia, Chevy's Traverse'nin kompakt bir versiyonudur, ancak her iki model de üç sıralı oturma yeri sunar. Acadia'da üç motor, daha düşük önden çekişli SL ve SLE kaplamalarında 193 hp dört silindirli standart, 230 hp turboşarjlı sıralı dört ve en üst Denali veya off-line için 310 hp V6 mevcuttur. yol AT4 düzeltir. Her motor dokuz ileri otomatik ile birlikte gelir; burada hiçbir canlı CVT yok, millet. Acadia, segmentin en küçük ucunda, uzunluğu bir inçten fazla. Belki de bu, çocuk bisikletleri için garajda daha fazla alana ihtiyaç duyan aileler için bir artıdır. Ne yazık ki bu, Acadia'nın listede en az birleşik ikinci ve üçüncü sıra kargo alanına sahip olduğu anlamına geliyor. Yakıt açısından en verimli Acadia, EPA tarafından tahmin edilen 22 mpg şehir ve 29 mpg otoyol ile önden çekişli turboşarjlı dört silindirli motordur.

BB1cWiMC.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

11. Chevrolet Traverse

Chevrolet Traverse, 17 metreden uzun boyuyla listedeki en büyük SUV. Tam boyutlu Chevrolet Tahoe kadar büyük değil, ancak minivan ve SUV arasındaki çizgiyi aşıyor. Hem ikinci hem de üçüncü sırada bol miktarda kargo alanı var. Üçüncü sıra yükseltilmiş olsa bile, 23 fit küp kargo alanı var. Tek güç aktarma organı, dokuz vitesli şanzımana sahip 310 hp 3.6 litrelik bir V6 motordur ve boyutuna ve gücüne rağmen, otoyol yakıt ekonomisi testimizde hala 27 mpg elde etmiştir. Özellikler arasında standart 4G LTE verisine sahip yerleşik bir Wi-Fi hotspot bulunur. Her Traverse'de Apple CarPlay ve Android Auto telefon entegrasyonu da var. Burada resmi görülen yenilenmiş 2022 modeli, 2021 yılının ortalarında satışa çıkacak.

BB1cVZkX.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

10. Subaru Ascent

Forester ve Outback'i geride bıraktıysanız, Subaru Ascent ile tanışın. 260 hp düz dört motorla çalışan Ascent'in 277 lb-ft torku, gerektiğinde ona ağır bir itme gücü sağlıyor. Standart CVT, bu 4656 kiloluk dört tekerlekten çekişli üç sıralı, otoyolda EPA tarafından tahmin edilen 27 mpg elde etmesine yardımcı oluyor. Standart güvenlik özelliklerinden oluşan büyük teklif, Ascent'in en parlak olduğu yerdir. En ucuz Yükselişte bile, önden çarpışma uyarısı ve otomatik acil frenleme, standart şeritten ayrılma uyarısı ve şerit tutma yardımı ve uyarlanabilir hız sabitleyici standarttır. 6.5 inçlik bir dokunmatik ekran, Apple CarPlay ve Android Auto ile standarttır, ancak daha büyük bir 8.0 inç ekran, Wi-Fi özelliği ve kör nokta algılama, arka çapraz trafik uyarısı ve ikinci sıra koltuk veya kaptan sandalyelerinin özgür seçimi.

Microsoft ve iş ortaklarına tazminat ödenebilir.

BB1cWet9.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

9. Volkswagen Atlas

Yenilenen Volkswagen Atlas, 2021 için daha dostça bir yüze sahip. Tennessee'de üretilen Atlas, markanın en çok satan aracı oldu. Her ikisi de dört tekerlekten çekişli ve sekiz ileri otomatik şanzımanla eşleştirilmiş, önden çekişli standart 235 hp sıralı dört veya 276 hp V6 olmak üzere iki motor mevcuttur. Teknoloji paketi, SEL ve SEL Premium modellerine sahip V6 motorlu Atlas SE, 5000 pound'da maksimum çekiş sunar. GTI değil, ama aynı zamanda içinde bir Volkswagen gibi hissettirmiyor. Kia Telluride veya Mazda CX-9 ile karşılaştırıldığında oldukça sıkıcı bir iç tasarım stili. Temel modeller Apple CarPlay ve Android Auto özellikli 6,5 inç dokunmatik ekranla birlikte gelir, ancak iki hoparlör ve ekstra USB bağlantı noktasına sahip 8,0 inç dokunmatik ekran için ekstra paraya değeceğini düşünüyoruz. Baz Atlas bile susamış bir Atlas. En fazla yakıt tasarrufu sağlayan versiyon, yakıt ekonomisi testimiz sırasında otoyolda sadece 24 mpg ağlayan önden çekişli dört silindirli bir modeldir. Önden çarpışma uyarısı ve otomatik acil frenleme, kör nokta izleme ve arka çapraz trafik uyarısı ile standart güvenlik özellikleri büyük bir artıdır. LED farlar her Atlas modeliyle birlikte gelir.

BB1cVZl5.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

8. Dodge Durango

Dodge Durango, bu listedeki en hızlı SUV, en çok çekiyor ve güçlü bir araba gibi geliyor. Dodge'un üç sıralı üç motorlu olarak mevcuttur: 6200 pound maksimum çekişe sahip 293 hp V6, 360 hp V8'e kadar. Her güç aktarma organı sekiz ileri otomatik ile desteklenir. V8 ile maksimum çekme, 8700 pound'a (Tow N Go paketi ile) sıçrar ve bu da, malzeme taşıma söz konusu olduğunda her orta boy pikapın üstüne çıkar. Durango, rahat bir sürüşle sağlam yol tutuşu sunar ve listedeki diğerlerinden daha sert görünür. Apple CarPlay ve Android Auto özellikli 8,4 inç dokunmatik ekran standart olarak gelir. Bu, bu listedeki diğer çoğu isteğe bağlı ekipmandan daha büyüktür. 10,1 inç ekran isteğe bağlıdır. Üçüncü sıra oldukça geniştir ve Durango'nun yedide oturmasına izin verir. V6 Durango, otoyol yakıt ekonomisi testimizde 22 mpg puan aldı ve dört tekerlekten çekişli V8 Durango, EPA tahminini geçerek 23 mpg başardı.

BB1cW6lv.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

7. Honda Pilot

Pek çok üç sıralı crossover kılık değiştirmiş minivanlar diye şaka yapıyoruz, ancak Honda Pilot tam anlamıyla bir SUV kılığına girmiş bir minivan. Mükemmel Honda Odyssey ile mekanik ve bir platformu paylaşıyor. İkisini birbirinden ayıran şey, Pilot'un ekstra yerden yüksekliği, daha sağlam görüş açısı ve mevcut dört tekerlekten çekiş sistemi. 280 beygirlik bir V6 motor serinin tamamında standart olarak sunulurken, tork yönlendirmeli dört tekerlekten çekiş sistemi isteğe bağlıdır ve kar, kum ve çamur için ayarlar sunar. Pilot'un üç sırası bol miktarda alan sağlar ve bir dizi aktif güvenlik teknolojisi mevcuttur. Sadece dört tekerlekten çekişli bir Pilot Elite modeli, otoyol yakıt ekonomisi testimizde 27 mpg döndürdü.

BB1cWetl.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

6. Ford Explorer

Ford Explorer'ın altıncı nesline hoş geldiniz. Bugünün Explorer'ı 300 hp 2.3 litrelik sıralı dört motor ve 10 ileri otomatik ile temel formda geliyor. Bu listedeki en ağır SUV'lardan biri, ancak ST performans triminde sunulan 400 hp çift turbo 3.0 litrelik V6, 146 mil / saat maksimum hız ile onu en hızlı hale getiriyor. Hibrit bir Explorer da mevcuttur. 20 inçlik jantlarla ve ya arkadan çekişli ya da dört tekerlekten çekişli olarak gelir. Explorer'in daha büyük, isteğe bağlı 10,1 inç bilgi-eğlence dokunmatik ekranı dikey olarak oturur, ancak peşinde olduğunuz tek şey Apple CarPlay ve Android Auto ise, bu tüm modellerde standarttır. Yeni Ford Explorer, en son üç sıralı karşılaştırmamızda yetersiz kaldı çünkü pahalı ve iç kısımda çok fazla plastik var. Arkadan çekişli hibrit Kaşifler, otoyolda EPA tarafından tahmin edilen 28 mpg ile en iyi yakıt ekonomisini geri getiriyor.

BB1csPHD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

5. Toyota Highlander

Yeni Toyota Highlander, üçüncü sıra katlanmış halde bir sürü kargo alanı ve etkileyici yakıt ekonomisine sahip bir hibrit güç aktarma organı barındırıyor. 295 hp V6 ve sekiz ileri otomatik şanzıman, önden veya dört tekerlekten çekiş seçiminizle birlikte standart olarak gelir. Diğer standart özellikler arasında SiriusXM uydu radyosu, 4G LTE Wi-Fi hotspot, Apple CarPlay, Android Auto ve Amazon Alexa ile birlikte 8.0 inç dokunmatik ekran yer alıyor - tümü taban döşemesinde. Highlander Limited ve Platinum 12,3 inçlik devasa bir ekrana sahip. Üçüncü sıradaki yetişkinler için biraz alçak bir tavan çizgisi biraz sorun olabilir, ancak çocuklar için bolca yer var. Önden çekişli Highlander Hybrid, EPA tarafından tahmin edilen 35 mpg otoyol alırken, yalnızca gaz versiyonu hala etkileyici bir 29 mpg elde ediyor.

BB1cWbHZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

4. Kia Sorento

Kia Sorento bu yıl tamamen yeniden tasarlandı ve hem içeride hem dışarıda daha büyük ve daha iyi hale geldi. Sorento, 191 hp dört silindirli, 281 hp turbo dört ve hibrit versiyondan önden veya dört tekerlekten çekişte birçok güç aktarma organı seçeneğine sahiptir. 8.0 inçlik bir dokunmatik ekran standarttır, ancak daha yüksek kesimler 10.3 inç ekranla birlikte gelir. Siyah plastiğin arkasına giden çeşitli malzemelerle yapılmış oldukça lüks bir kabin. İkinci sıradaki koltuklar, üçüncü sıraya girmeyi kolaylaştırmak için kaptan sandalyeleri olarak da değiştirilebilir. Ancak çekmeye gelince, Sorento en fazla 3500 pound toplayabilir.

BB1cWbI4.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

3. Mazda CX-9

Mazda'nın CX-9'u, bu gruptaki en büyük veya en geniş üç sıralı geçit değil, ancak en şık görünüyor ve en iyiyi kullanıyor. Bir okul otobüsüne ihtiyacınız varsa, başka bir yere bakın; Sadece ara sıra bir SUV'un üçüncü sıra koltuğunu kullanmayı planlıyorsanız, Mazda kesinlikle görülmeye değer. Bu, alıcılara bu sınıftan beklediklerinden daha fazlasını verirken, sürüşü eğlenceli araçlar tercihimize hitap ediyor. Bu Mazda'yı 2018 ve 2019'da en iyi 10 Kamyon ve SUV ödülüne layık gördük çünkü hem sportif bir heyecanla sürerken hem de lüks bir sürüş sunuyor. Ve içte ve dışta lüks bir SUV gibi görünüyor, ancak ana akım üç sıralı segmentin kalınlığında fiyatlandırılıyor. Cesur turbo şarjlı dört silindirli motor standarttır, dört tekerlekten çekiş isteğe bağlıdır.

BB1cWets.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

2. Hyundai Palisade

Hyundai Palisade, Kia Telluride'nin kardeş ikizi olabilir, ancak aile fotoğrafı için kimin öne ve merkeze oturması gerektiği söz konusu olduğunda, Palisade köpeğin arkasındaki kişi. Palisade'nin gerçek güzelliği içinde yatıyor. İç mekan kalitesi, bunun neden bir Kia / Hyundai lüks markası olan Genesis olarak adlandırılmadığını merak etmemizi sağlıyor. Yalnızca bir motor seçeneği olan 3.8 litrelik V6 ile birlikte gelir. Opsiyonel soğutmalı ve ısıtmalı arka koltuklara ve bol miktarda kargo odasına ve ailenin geri kalanı için özelliklere sahiptir.

BB1cWett.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

1. Kia Telluride

Hayır, kazara normal orta boy, üç sıralı sınıfa lüks bir SUV dahil etmedik - önemli görünen Kia Telluride bu segmentin kalbinde fiyatlandırılıyor. Sadece 33.160 $ 'dan başlamasına rağmen, içte ve dışta lüks bir görünüme sahip, iyi kullanıyor ve bir dizi lüks özellik sunuyor.

Kaynak: Autoweek

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin başlığı şöyle değiştirdi 2021 için 3 Sıralı En İyi ve En Kötü SUV'ler

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.