Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • 1 ay sonra...
  • Admin

Alman Yapımı Harley-Davidson Fat Boy Çok Seksi, Amerika'ya Şok Dalgaları Gönderecek

Özel Harley-Davidson kültürü dünya çapında popülerdir, ancak bazı ülkeler (ve mağazaları) bizi düzenli olarak etkilemeye devam etmektedir. Almanya'nın Thunderbike'ı bu özel mağazalardan biri ve bize P-51 Mustang savaş uçağından ilham alan bu Street Bob gibi çılgın yapılar verdi. Bugün size bir başka nefes kesici projeyi daha getiriyoruz, bu sefer Harley-Davidson'ın ikonik gümbürtüsüne dayanıyor, Fat Boy o kadar iyi ki Amerika'ya kadar dalgalar yaratacak.

AA15Dgcn.img?w=768&h=432&m=6&x=740&y=36&

Thunderbike'tan Özel Harley-Davidson Fat Boy "Dark Force"
Yapımcıları tarafından "Karanlık Güç" olarak adlandırılan özel yapım Harley-Davidson Fat Boy'da çok şey var ve bunların çoğu da altyapı departmanında. Öne çıkan özellikler, stok 16 inç jantların yerini alan 23/21 inç özel alüminyum jantlardır (F/R). Bunlar, dünyanın dört bir yanında dikkatleri üzerine çekmeyi garanti eden koyu altın tonunda 10 kollu göz kamaştırıcı bir tasarıma sahiptir.

Bu arada, arka uçta ısmarlama tek taraflı salınım kolu, entegre LED'li şık çamurluk ve altı pistonlu kaliperle eşleştirilmiş devasa bir çevre diski bulunur. Eşzamanlı olarak, önceden özel çatal ayakları ve yükseltilmiş bir çift 340 mm disk fren kurulumu bulacaksınız. Bununla birlikte, her iki uçtaki taç mücevher, Thunderbike'ın sürüş yüksekliğini bir düğmeye basarak düşürmenize izin veren Air-Ride süspansiyon kitidir. Sürüş yüksekliğinden bahsetmişken, artık kollarınızı 12 inç uzunluğundaki özel gidona yaslarken özel bir deri seleye oturuyorsunuz. Maymun askısı, aynalar, kulplar, levyeler gibi özel parçalar takar ve rahat bir sürüş duruşu için satış sonrası ileri ayak kumandalarıyla birlikte çalışır. Peki ya performans? Eh, burada Thunderbike'ın önceliği tam olarak daha fazla meyve suyu değildi. Bu nedenle, Fat Boy'un Milwaukee Eight 114 mill (94 beygir gücü ile) çoğunlukla değişmeden kalır, ancak satış sonrası tam sistem egzoz sayesinde daha iyi nefes alır. Bununla birlikte, mağaza, aksi takdirde krom yüklü motoru, tüm gövde parçalarındaki çarpıcı üç tonlu görünümle hizalanan siyah bir taban kaplaması ve altın itme çubukları ile kamaştırdı.

Bu Özel Harley-Davidson Fat Boy'u Satın Alabilir misiniz?

Thunderbike, bu Fat Boy'un yakalanmaya hazır olup olmadığına ışık tutmadı. Ve olsaydı bile, onu Almanya'dan tedarik etmek serseri bir acı olurdu. Neyse ki, bu parçaların çoğu - hatta sahte tekerlekler bile - mağazanın web sitesinde alakart olarak sunuluyor ve kit parçaları için 30 Euro'dan (~ 32 $) başlayan fiyatlarla. Teslim edildikten sonra güvenilir tamircinize gidebilir, parçaları takabilir ve Harley Sahipleri Grubunuzda övünme haklarından yararlanabilirsiniz.

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Harley-Davidson Fat Boy'u Gördünüz, Şimdi The Fat Man'e Bakın

1990'daki ilk çıkışından bu yana, Harley-Davidson Fat Boy, Amerikan devi için bir MVP oldu. Çok sayıda satıldı, büyük bir hayran kitlesi topladı ve en önemlisi, zamanla iyi ilerledi. Ancak işler her zaman daha iyiye gidebilir ve bunu yapmak için İsviçreli Bundnerbike, Harley-Davidson Fat Man'i yarattı. Tıpkı bir oğlanın bir erkeğe dönüşmesi gibi, Şişman Adam da yükseltmeleri sayesinde yetişkin bir Şişman Çocuk olmayı vaat ediyor.

AA15QJ56.img?w=768&h=480&m=6

Bundnerbike Tarafından Özel Harley-Davidson Şişman Adam - Fat Man

Bundnerbike (veya Harley-Davidson Graubünden), ara sıra şehvetli özel kruvazörlerde de uzmanlaşmış bir İsviçreli Harley satıcısıdır. Bu o zamanlardan biri ve Şişman Adam dükkanın yeteneklerini oldukça iyi gösteriyor. Fat Boy, stok benliğinde krom yüklü olarak gelir, ancak Fat Man, sanki bir çocuk hayatın karanlık gerçeklerini yeni öğrenmiş gibi, uğursuz, tamamen siyah bir çekicilikle değiştirir. Buna ek olarak, kasvetli stok yakıt deposu yerini daha uzun bir özel üniteye bırakırken, devasa kıyılmış stok çamurluğun yerine şık bir arka çamurluk geliyor. Bu çamurluk aynı zamanda minimalist ama üç amaçlı LED ışıklara da ev sahipliği yapıyor.

Bir diğer önemli güncelleme ise tekerleklere geliyor. Tıpkı bir çocuğun büyüdüğü gibi, Fat Boy 18 inçlik ön tekerleğini 23 inçlik devasa bir özel yekpare tekerleğe dönüştürdü. Stok 240-kesitli birim yerine daha geniş bir yekpare disk çarkı elde ettiğinizde benzer bir işlem geri gelir. Oh, ve merak ediyorsanız, son derece alçak duruş, Bundnerbike'ın kendisi tarafından yapılmış bir havalı süspansiyon sisteminin nezaketidir.

Peki ya performans? Dükkan, satış sonrası yarı saydam bir hava filtresiyle eşleşen bir Dr. Jekill & Mr. Hyde serbest akışlı egzoz taktı. Bunlar birlikte, Fat Boy'un daha yüksek ses çıkarmasına ve stok 1.868cc V-twin'den (94 beygir gücüyle) daha fazla midilli üretmesine yardımcı olacak. Ayrıca, eklenen gücün keyfini rahatça çıkarmanıza yardımcı olmak için özel bir deri sele, satış sonrası bir gidon ve daha geniş ayak kontrolleri de alırsınız.

Harley-Davidson Fat Man'i Satın Alabilir misiniz?

Bundnerbike, Şişman Adam'ın fiyat etiketini açıklamadı ve muhtemelen bir müşteri için üretildiğine inanıyoruz. Bununla birlikte, mağaza sizin için benzer bir şey yapmaktan mutluluk duyacaktır, bu yüzden ilgileniyorsanız onlara ulaşın. Ve bunun gibi eksiksiz bir yapı istemiyorsanız, mağazanın alakart aksesuar kataloğunu da inceleyebilirsiniz.

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Dünyanın İlk Uçan Motosikleti Yakında Gökyüzüne Çıkabilir. İşte Bildiğimiz Her Şey.

AA15VAlv.img?w=768&h=432&m=6

Şimdiye kadar tasarlanmış en küçük jet uçaklarından birinin, gökyüzüne uygun ilk motosiklet olmasına birkaç yıl daha var. FAA tarafından onaylandığında, Jetpack Aviation Speeder, yaklaşık 30 dakika boyunca 60 mil/saat hız yapmak için sekiz küçük ama güçlü jet motoru kullanan uçan bir sokak bisikleti olacak.

Jetpack Aviation CEO'su David Mayman, "Deneysel sertifikalandırma için özel bir uçuşa elverişlilik sertifikası üzerinde çalışıyoruz" diyor. "Beklenenden daha uzun sürüyor çünkü bu, FAA'nın daha önce uğraşmak zorunda kaldığından önemli ölçüde farklı bir hayvan."

AA15VAlI.img?w=768&h=432&m=6

Orijinal tasarımda (görünümlerde gösterildiği gibi) dört türbin bulunurken, son üründe fazlalık yoluyla güvenlik sağlamak için bisikletin her köşesinde ikişer tane olmak üzere sekiz adet (fotoğraflarda) olacak. Ayrıca, yaklaşık 300 kiloluk Speeder'ın, Speeder'ı diğer VTOL teknelerinden ayıran bir boyut-yük oranı olan 600 pound taşımasına izin verecekler.

Bir barebone Speeder P2 prototipi, şirketin Kaliforniya tesislerinde test ediliyor. FAA sertifikasını alana kadar bir ipte olacak. Prototip, otonom kalkış ve inişler gerçekleştirdi. Ayrıca havada asılı kaldı ve ileri uçuşa geçti. Şirket ayrıca etkinliklerde tam ölçekli, kaygan görünümlü siyah bir model sergiliyor. Mayman, "Motosiklete benzer bir oturma pozisyonuna sahip, ayakları aşağıda veya sırtı yarış motosikleti gibi ayak dayamalarının üzerinde olan bir pilot için tasarlandı" diyor Mayman.

Askeri pazar için kargo uçağı olarak insansız bir versiyon da geliştiriliyor. Yerden 100 fit yüksekte 400 mil hızla uçabilir, bu da vurulmasını neredeyse imkansız hale getirir. Mayman, "Bunlardan 10 tane farklı yönlerden, bir dron sürüsü gibi, hepsi kargo yüklü olarak hayat kurtaran görevler için göndermeyi düşünüyoruz" diyor Mayman.

AA15VAlP.img?w=768&h=432&m=6

Önce askeri versiyona odaklanmak, uçak sonunda uçan motosiklete veya Jetpack Aviation'ın dediği gibi "otonom uçan bir araca" geçmeden önce uzun süreli testleri finanse etmenin bir yolu olacaktır. AFV aynı Easy Rider havalı halkasına sahip olmasa da, artık sadece bir kategoride olan yeni bir uçak sınıfının potansiyeline işaret ediyor.

Pilotlu motosiklet formunda, Speeder potansiyel olarak 250 mil / saate ulaşabilir, ancak en iyi sürücüler bile bu hızda kalmakta zorlanırlar. Yani şirketin motorlar için bir valisi ve bir irtifa sınırlayıcısı var. Mayman, "Teorik olarak, yakıtı bitmeden 16.000 fit yüksekliğe kadar çıkabilirsiniz," diyor. "Ama o zaman bir paraşüte ihtiyacın olur."

Speeder, savaş uçakları gibi uçtan uca teknolojiye sahip olacak. Kontroller, bir video oyununa benzer şekilde, el kollarındaki düğmelerle sınırlı olacak şekilde basit olacak şekilde tasarlanmıştır. “Biri kalkış ve iniş içindir; diğeri ise hız ve tırmanış için,” diyor Mayman. Speeder havalandıktan sonra, yaklaşık 1,8 metreye tırmanır ve dahili uçuş kontrolörü pilottan talimat beklerken havada süzülür. Kontrol ünitesi, uçağın nereye gittiğini ve çarpışmaları önlemek için hangi engellerden kaçınması gerektiğini algılayan birden fazla sensöre bağlıdır. "İleride bir bina veya ağaç varsa, otomatik olarak algılar ve kaçınır" diyor.

Mini jet motorları, iki, hatta üç sürücüyü taşıyacak kadar itme gücü üretecek. Ancak Speeder, FAA'nın FAR Part 103 Ultralight kategorisine girerse, tek bir yolcu ile sınırlı olacaktır. Mayman, Speeder'ın sonunda süpersonik hale gelebileceğini söylüyor, ancak şirket "bunun için henüz teknik bir cevaba sahip değil."

F1 tarzı bir yarış arabasını andıran koruyucu bir gövde, hızı 250 mil/saate çıkarmak için gereken güvenlik zarfını sağlayabilir. Mayman, "Küçük kanatçıklarla yaklaşık bir saat uçabilir" diyor.

AA15V2N6.img?w=768&h=432&m=6

Sertifikasyona daha yıllar varken, Mayman geçen yaz Pacific Air Show'da talebin nasıl olabileceğini deneyimledi. "VIP çadırının içinde bir Speeder'ımız vardı ve birçok insan gelip 'Başka bir Lamborghini veya Bentley'e ihtiyacım yok' derdi" diyor. "'Bunu istiyorum.'"

Doğrultusunda olsun. Şirket, ilk fiyatı 381.000 $ olan Speeder için şimdiden ön sipariş almaya başladı.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Elektrikli Motosiklet O Kadar Güçlü ki, Amerikan yarış arabaları yanında çok uysal kalıyor

ICE dünyasının aksine, sınırları zorlamaya ve büyüleyici ürünler sunmaya devam ederken EV alanında dikkat edilmesi gerekenler startuplardır. Finlandiya'nın Verge Motorcycles, 2018'de kapılarını açan, 2020'de ön siparişlere başlayan ve nihayet geçen yıl üretime başlayan böyle bir girişim. Ancak 2023 için, yeni amiral gemisi elektrikli motosikleti Verge TS Ultra'yı piyasaya sürerek ileriye doğru bir adım daha attı. Yeni EV, TS trifecta'yı tamamlar ve şaşırtıcı bir tork çıkışına sahiptir - en sevdiğiniz Amerikan kruvazörlerinden ve güçlü arabalardan bile daha fazla.

AA162p3K.img?w=768&h=432&m=6

Verge TS Ultra, Uber-Fütürist Görünüyor

CES 2023'te tanıtılan TS Ultra, TS kardeşleri gibi über-fütürist bir tasarıma sahip. Tepeden tırnağa kaslı gövdeden oluşur ve taç mücevheri benzersiz, içi boş tekerlek göbeğidir. Bu, üç model arasında yaygın olsa da, Ultra onu diğer ikisinden ayırmak için aerodinamik bir far maskesine sahiptir.

Tasarımı tamamlayan, dört sürücü modu, akıllı telefon bağlantısı, DC hızlı şarj ve çift ekran içeren bir dizi modern özelliktir. İlki bir LCD'dir ve yalnızca gerekli şeyleri gösterirken, ikinci birim renkli bir dokunmatik ekrandır ve geri kalan her şeye erişim sağlar. Aynı zamanda, DC hızlı şarj, yalnızca 25 dakikalık (muhtemelen yüzde 0 ila 80 arasında ölçülür) hızlı şarj süresi sağlar.

Verge TS Ultra, Etkileyici Bir Güç Aktarma Organına Ve Daha da İyi Rakamlara Sahip

Hızlıdan bahsetmişken, Verge TS Ultra'nın USP'si çılgın hızlı iddia edilen rakamlara sahip. Verge, TS Ultra'yı - diğer TS modelleriyle aynı - 150kW (201 beygir gücü) ve çılgın bir 1.200Nm (885 pound-feet) pompalayan bir tekerlek içi motorla donattı. Referans olarak, ortalama bir Harley-Davidson 120 pound-feet'e sahipken, üst düzey Dodge Challenger 656 pound-feet'e sahiptir - bunların tümü TS Ultra'yı tam anlamıyla guguk yapar. Bu rakamlar, Ultra'nın 100 km/s hıza sadece 2,5 saniyede ulaşmasına yardımcı olurken, en yüksek hız elektronik olarak 200 km/s ile sınırlandırılmıştır.

Menzil ne olacak, soruyorsun? TS Ultra, tek bir şarjla 359 km (223 mil) gidebileceğiniz için endişeye dayanıklı. Bu şehir içi hızlarda olabilir ama 150-200km otoyol menzili bile bize yeterli geliyor. Ayrıca, her zaman 25 dakika içinde şarj edebilir ve kilometrelerce yemek yemeye geri dönebilirsiniz.

Verge TS Ultra'nın Güzel Bir Kuruşa Maliyeti

Verge, TS Ultra'yı sulu bir fiyat etiketi olan sadece 44.900 $ olarak fiyatlandırdı. Elbette, etkileyici teknik özellikler ve Ohlin'in askıya alınması (her iki uçta da) bunu bir ölçüde haklı çıkarıyor, ancak yine de kitaplarımızda bankaları yıkan bir olasılık. Ancak karşılayabiliyorsanız, Verge'nin web sitesini ziyaret edebilir ve TS Ultra için sadece 1.000 $ karşılığında ön rezervasyon yaptırabilirsiniz. Geri kalanının daha sonra, tahmini 2023 teslim tarihinin sonuna yakın bir tarihte ödenmesi gerekiyor.

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Amsterdam kötü*** (ve Harika) bir Su Altı Bisiklet Garajı İnşa etti

Amsterdam uzun zamandır şehirdeki kanallara bisiklet atan insanlar sorunu yaşıyor. Ancak şimdi, yenilikçi yeni su altı bisiklet park alanı sayesinde insanlar bisikletlerini su altına park edebilecek ve aslında onları geri alabilecek. Şehir, Amsterdam Merkez İstasyonu'nun altına binlerce bisiklet park yeri ekleyerek bisiklet park etme sıkışıklığını azaltmayı umuyor (evet, orada gerçek bir sorun var!).

Otopark 26 Ocak'ta açılacak ve 24 saate kadar ücretsiz bisiklet park yeri ve ucuz uzun vadeli seçenekler de mevcut olacak. Otobüs veya trenle işe gidip gelmesi gerekenler için Merkez İstasyona kolay erişim ve ayrıca şehrin hareketli kesiminde çalışmak için yürüyerek kolay erişim.

ProRail sözcüsü Jeroen Wienen, The Guardian'a verdiği bir röportajda, "İnsanların bisikletlerine atlayabilmesi, istasyona gidebilmesi ve sorunsuz bir şekilde yolculuklarına devam edebilmesi harika," dedi. "Hollanda gerçek bir bisiklet ülkesi, birçok insan istasyona bisikletle geliyor ve biz ve belediye kesinlikle tüm bu bisikletlerin etrafta olmasını istemiyoruz."

Amsterdam, bu kadar çok bisikletle nasıl başa çıkılacağı konusunda uzun süredir mücadele ediyor ve geçmişte bisiklet park etme konusunda dikey hale geldiler:

AA16wl8q.img?w=768&h=503&m=6

Bu yeni su altı istasyonunun yapımı birkaç yıl sürdü ve 60 milyon Euro'dan fazla para harcandı ve şehir aslında bu büyüleyici videoda süreci belgeledi:

Garajı inşa etmek için, su altı/yer altı depolama tesisine yer açmak için bir gölün kurutulması gerekiyordu, ancak insandan daha fazla bisikletin olduğu bir ülkede yaşadığınızda, hepsini saklayacak bir yer bulmak oldukça önemli. Aslında, ekstra 4.000 bisiklet için başka bir tesis - inşası sadece 25 milyon Euro ile daha ucuz - Amsterdam'daki Kuzey-Güney metro hattının yakınında yakın zamanda açıldı. (Doğru: Son yıllarda şehir sadece bisiklet parkına 85 milyon Euro yatırım yaptı!)

Ve belki de daha da önemlisi, sadece bisiklet depolama alanı eklemek, bisiklet ve tren seyahati arasındaki boşluğu kapatma konseptiydi. İkisini daha sorunsuz hale getirmek, daha fazla insanın işe gitmek yerine tren istasyonuna pedal çevirmesine olanak tanır. Yolcular karbon ayak izlerini azaltmanın ve tüm günü bisikletle harcamadan işe gidip gelme maliyetlerini düşürmenin yollarını ararken, bu bağlantılar şehirler için daha önemli hale geliyor.

Kaynak: Bicyciling 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Bu Çinli Kruvazör, İki Popüler Harley-Davidson'ın Garip Bir Füzyonu

Çin motosiklet pazarı, yakın geçmişte bize bazı yetenekli motosikletler (Benda BD500 gibi) vermiş olabilir, ancak yine de çoğunlukla soygunların hakimiyetindedir. Doppelgängers listesi sürekli artıyor ve buraya en son giren yeni Xiang Shuai XS 800 kruvazör - iki popüler Harley-Davidson'ın garip bir birleşimi - Fat Bob ve Road Glide limited. Oh, ve hafızanızı tazelemek için, Çinli bisiklet üreticisi Xiang Shuai, portföyünde zaten bir Harley-Davidson Iron 883 soygunu bulunduğundan, doppelgängers için yeni olmaktan çok uzak.

AA17oqWm.img?w=768&h=598&m=6

Xiang Shuai XS 800 Tuhaf Bir Amerikan Görünümüne Sahip

Xiang Shuai XS 800, uzaktan oldukça Amerikalı görünüyor. Devasa kaporta, iri radyatör kaplamaları, alaşım tasarımı ve devasa bagaj taşıyıcılarının tümü Amerikan yapımı Road Glide Limited'i andırırken, daha yakından bakıldığında Fat Bob'dan ilham alan tamamen LED far ve ters çatallar ortaya çıkıyor. Bu, onu biraz karışık bir çanta haline getiriyor, ancak 98 inç uzunluğunda, devasa Road Glide Limited'den sadece 4 inç utangaç olduğu düşünüldüğünde, yine de dikkatleri üzerine çekebilir.

Özelliklere gelince, XS 800 tıpkı çoğu Çin motosikleti gibi tepeden tırnağa dolu. Kaporta, arkasında ortada büyük bir dijital gösterge paneli bulunan iki büyük hoparlörü gizler. Eşzamanlı olarak, arkadan aydınlatmalı anahtarlar, akıllı telefon bağlantısı, iki arka hoparlör ve her iki uçtaki kameralar paketi tamamlar. Karşılaştırma için Road Glide Limited, nispeten daha küçük bir ekran ve dört hoparlörün yanı sıra dört analog kadrana sahiptir.

XS 800, V-Twin Motora Sahiptir

Tasarım yeterli olmadığı için Xiang Shuai, Harley-Davidson'ın V-twin düzenini de kopyaladı. Yine de XS 800'ün değirmeni, Road Glide'ın 1.868cc'lik değirmeni kadar sulu veya büyük değil ve 800cc'lik kalbinden sadece 61 beygir güç üretiyor. Bunu kruvazörün 332 kg (731 pound) ağırlığıyla birleştirdiğinizde temel performanstan fazlasını beklememelisiniz. Ancak Çinli değirmen, Harley'in hava/yağ soğutucu sisteminden daha modern olan sıvı soğutmaya sahip.

Başka yerlerde, XS 800, arkada tek amortisörlü baş aşağı çatallara yayılan çift beşikli çelik bir şasi etrafında inşa edilmiştir. Bu, üstte çift diskli frenler barındıran ve Nissin kaliperleri tarafından kenetlenmiş 140/200 kesitli lastiklerle (F/R) tamamlanır. Karşılaştırıldığında, Road Glide Limited önde daha ince 130/180 kesitli lastikler ve daha basit teleskopik çatallar kullanıyor.

Xiang Shuai Amerika'ya Gelmeyecek

Xiang Shuai, yalnızca Çin'de bulunan bir üretici ve bunun yakın gelecekte Amerika'ya gelmesine dair çok az umut var veya hiç yok. Artı, öyle olsa bile, Harley-Davidson'ın Çinli devi bir avuç telif hakkı ihlaliyle tokatlayacağından oldukça eminiz. Her şeye rağmen, Road Glide'ın Amerikan MSRP'sinin üçte birinden daha az olan Çin'deki 61.400 RMB (9.100 $) perakende fiyatı sayesinde cepte oldukça kolay.

Kaynak:TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Elektrikli Motosikletler Gelecek Olamayabilir

Dünyanın her yerindeki ülkelerin ortak çabalarıyla, karayolu taşıtlarından kaynaklanan COâ emisyonları 2050'ye kadar sıfıra ulaşmalıdır. Bu, tahmin edilebilir bir rakam, ancak çoğu gelişmiş ülke 2050'yi düşünerek çalışıyor. COâ gibi Sera gazlarının iklim değişikliğinden sorumlu olduğu yaygın olarak kabul edildiğinden, bunu ortadan kaldırmayı amaçlamamız büyük önem taşımaktadır. Konu COâ emisyonları olduğunda ulaşım sektörü en büyük suçlulardan biridir. Bu nedenle, bildiğimiz sektörü temelden değiştirecek çözümler aramak mantıklıdır.

AA15SpbM.img?w=768&h=432&m=6

Bu değişikliklerin birçoğunun şimdiden gözlerimizin önünde gerçekleştiğini kabul edeceksiniz. Yakın zamanda yeni bir araba veya kamyon pazarındaysanız veya bu pazardaysanız, muhtemelen bazı elektrikli araçlara göz atmışsınızdır. Fiyatları sizi korkutmadıysa, belki başka yönler korkuttu. Ancak işlerin gidişatına bakılırsa, elektrikli araçların dünya çapındaki yollarda norm haline geleceği bir geleceği öngörmek kolay.

ICE Motosikletleri Hala Verimli

Söz konusu motosiklet olunca bu tartışma farklı bir şekil alıyor. Genel bir kural olarak, motosikletler arabalardan ve kamyonlardan daha küçüktür. Bu, üretim süreçlerinde daha az malzeme kullanıldığı anlamına gelir. Bu, bu araçların üretim süreçlerindeki emisyonları azaltır. Hafif olmaları, genellikle diğer araçların çoğundan daha fazla yakıt verimli oldukları anlamına gelir. Motosikletler kullanım ömürleri boyunca daha az emisyon üretirler ve ayrıca seyahat ettikleri yollara daha az zarar verirler. Ayrıca lastiklerde ve süspansiyon bileşenlerinde daha az aşınma ve yıpranma vardır. Ortalama bir otomobil zamanla ağırlaşırken ve EV'ler daha da ağırlaşırken, yol altyapısının bu yüksek ağırlığa göre uyarlanması gerekebilir. İhtiyaç duydukları tüm malzemelerden, güçlendirilmiş lastiklerden ve süspansiyon bileşenlerinden bahsetmiyorum bile.

Genel olarak motosikletlerin arabalardan veya kamyonlardan daha verimli araçlar olduğu gerçeğinin hiçbir yolu yok. Dikkate alınması gereken ilginç bir gerçek, ABD'de kayıtlı araçların yalnızca yüzde 3'ünün motosiklet olmasıdır. Bu nedenle, yakıt açısından daha verimli olduklarını zaten biliyoruz. Arabalara uygulanan aynı emisyon standartlarını da karşılıyorlar ve yine de ülkedeki kayıtlı araçların yalnızca yüzde 3'ünü oluşturuyorlar.

Gelecek Gerçekten Elektrikli mi

Yukarıda belirtilenler akılda tutularak, gelecek ve elektrifikasyon hakkında konuşurken motosikletler, otomobiller ve kamyonlarla aynı inceleme altında mı olmalı? Gelişmekte olan dünyanın ne planladığına bir göz atarsak, her içten yanmalı motorlu (ICE) araç 2035 yılına kadar aşamalı olarak kullanımdan kaldırılacak. Buna motosikletler de dahildir. Ancak otomotiv endüstrisinin geleceğine yönelik bu dar görüşlü, tek yollu yaklaşım geri tepebilir.

Bir devlet kurumundan veya bir tür çevreci gruptan sıfır karbon emisyonu hakkında konuşma duyduğunuzda, bunlar ICE araçlarını öldürmek anlamına gelir, nokta. Çoğu ICE aracının egzoz boruları gerçekten de atmosfere COâ pompalar. Ancak bir dizi diğer seçeneği göz ardı etmek o kadar da iyi bir fikir olmayabilir. Sıfır karbon emisyonu kavramının net sıfır emisyona doğru kayması gerekiyor. Bu yaklaşım, yenilenebilir sentetik yakıtların (e-yakıtlar) uygulanmasına izin verir. E-yakıtlar temiz ve ayrıca yenilenebilir enerji kaynakları kullanılarak üretilebilir. Üretimleri, atmosferden filtrelenebilen COâ gerektirir.

Temiz enerji kullanılarak üretilen ve aynı zamanda havadan COâ emen yenilenebilir e-yakıt kullanan bir ICE aracı kullanıyorsanız, bu da işe yarayabilir. Ve tüm bu süreç tam bir "net sıfıra" ulaşmazsa, o zaman yakıt bir Emisyon Ticaret Sistemi mantığı kullanılarak vergilendirilebilir. Fosil yakıtlar zaten doğrudan ve dolaylı olarak ABD'de doğrudan Gas Guzzler Vergisi tarafından ve dolaylı olarak EV'ler gibi sıfır emisyonlu araçları sübvanse eden hükümet tarafından vergilendirilmektedir.

EV'ler sıfır emisyonlu araçlardır, ancak elektriğin üretilme şekli olmayabilir. Örneğin, dünyadaki enerjinin çoğu hala kömür kullanılarak üretiliyor. Daha fazla elektrik talebindeki artışla birlikte altyapının yeşil enerjiye doğru ilerlemesi gerekiyor. Rüzgar, güneş, nükleer, hidroelektrik, adını siz koyun, kesinlikle seçeneklerimiz var.

Tek Seçeneğe Bahis Yapmak Ludacris'tir

Fosil yakıtlardan COâ nötr alternatiflere geçişte bir fikir birliği oluştu. Mevcut teknoloji ve yakın gelecekte nelerin mevcut olacağına dair tahminlerle, elektrikli elektrikli araçlar en ekonomik ve verimli yoldur. Elektrikli motosikletler de bunda rol oynayacak. Onlar zaten buradalar ve gitmeyecekler. Yine de dikkate alınması gereken birkaç şey var. Çoğu elektrikli bisiklet, menzil ve güç yoğunluğu üzerindeki teknoloji kısıtlamaları nedeniyle yalnızca şehir içi kullanım içindir. Ayrıca, eski ICE motosikletlerinin yollardaki kayıtlı araçların küçük bir yüzdesini temsil ettiği ve yakıt açısından en verimli olanlar arasında olduğu düşünüldüğünde, ICE motosikletlerini yakın zamanda yasaklamak için hiçbir neden yok.

Gelecekte araçları hareket ettirmek için tek bir enerji kaynağına güvenmenin riskleri vardır. Bazı araç sahipleri, örneğin yeni EV'ler satın almak yerine (muhtemelen daha çevre dostu bir seçenek) ICE araçlarını tutmaya karar verebilir. Ayrıca, daha önce açıklandığı gibi, ICE motosikletlerinin mutlaka fosil yakıt kullanması gerekmeyecektir. Bazı üreticiler bir seçenek olarak hidrojen ICE'ye bakıyor. Kawasaki, Yamaha ve otomobil üreticileri Subaru, Mazda ve Toyota, uygulanabilir bir hidrojen ICE motoru üzerinde çalışmak için ortaklık kurdu. Vergi kısıtlamaları nedeniyle fosil yakıtlar giderek daha pahalı hale geldikçe, sentetik yakıtlar daha cazip hale gelecektir. Tam olarak ne olacağını bilecek sihirli bir kristal küre yok, ancak politika yapıcıların biraz sağduyusuna güvenebilirsek, belki lobicilerin ve çıkar gruplarının biraz aydınlanmasıyla, uzunca bir süre ICE motosikletlerinin keyfini çıkarmaya devam edebileceğiz. zaman. Parmaklarımızı çapraz tutalım.

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Indian Motorcycle yeni Sport Chief'i tanıttı - zamansız Amerikan stili

Amerika'nın önde gelen motosiklet şirketi Indian Motorcycle, bugün Sport Chief'in lansmanı ile ikonik Indian Chief'in en agresif yinelemesini açıkladı. Tüm zamanların en tarihi ve aynı adı taşıyan motosikletlerinden birine dayanan 2023 Sport Chief, birinci sınıf performans odaklı bileşenleri ve zamansız Amerikan stiliyle Amerikan V-Twin performans kruvazörleri için çıtayı yükseltiyor.

 
Indian Motorcycle, Sport Chief'i tasarlarken kanıtlanmış markaların en üst düzey bileşenlerini kullanarak performansa odaklandı. Indian Challenger modellerine de takılan KYB ters ön çatallarla Sport Chief, üstün yol tutuşu ve sürüş performansı sunar. Sport Chief'in radyal montajlı Brembo iki diskli, yarı yüzer, dört pistonlu kaliper frenleri, güven uyandıran frenleme verimliliği sağlar, FOX Piggyback arka şoklar, diğer Indian Chief modellerine kıyasla hareket mesafesini 100 mm'ye ve eğim açısını 29,5 dereceye çıkarır. Sonuç, daha agresif sürüş için ideal olan ve iyi bir sürüş deneyimine yol açacak güven ve yeteneği sunan bir Indian Chief.

AA17LBn3.img?w=480&h=320&m=6

AA17LibO.img?w=480&h=320&m=6

Basit çelik boru çerçeveli Sport Chief, Indian Chief'in mekanik stilini koruyor. Hepsinin merkezinde, 162 Nm tork sağlayan karartılmış bir Thunderstroke 116 motor bulunurken, yeni far kaplaması ve işlenmiş direksiyon tablaları ve 152 mm yükselticilere sahip yeni gidon, Sport Chief'i Indian Chief model serisinin geri kalanından ayırıyor. Merkezi olarak monte edilmiş kontrol pedalları ve bireysel silahşör tarzı koltuk ile sürücüler, komuta eden ancak rahat bir pozisyonda bırakılır. Sport Chief, Pirelli Night Dragon lastikleriyle sarılmış sportif döküm jantlar, 15,1 litrelik yakıt deposu, kesik arka çamurluk, çift egzoz, LED aydınlatma, anahtarsız ateşleme ve Sport, Standard ve Tour olmak üzere üç seçilebilir sürüş modu ile donatılmıştır.

Sürüş optimizasyonu teknolojisi, Indian Motorcycle'ın RIDE COMMAND özellikli sınıfının lideri 101 mm dokunmatik ekranıyla fabrikadan geliyor. Gidon kontrolleri veya dijital dokunmatik ekran aracılığıyla, sürücüler iki farklı gösterge ayarı, motosiklet ve sürüş bilgileri ve adım adım navigasyon* dahil olmak üzere birden fazla arayüze hızlı bir şekilde erişebilir. Sürücü kablosuz bir kask iletişim cihazı kullanıyorsa, telefonunu Bluetooth veya USB aracılığıyla eşleştirdikten sonra müziklerini RIDE COMMAND sisteminde kontrol edebilir. Sürücüler ayrıca son aramalar, kişiler, tuş takımı ve kısa mesaj geçmişi dahil olmak üzere telefon bilgilerine erişebilir. Bağlandıktan sonra, gelen çağrılar görünür ve doğrudan RIDE COMMAND sistemi aracılığıyla kabul edilebilir veya reddedilebilir.

AA17LwRw.img?w=480&h=320&m=6

Indian Motorcycle, motosikletini kişiselleştirmek isteyen sürücüler için motosikletin performansını ve konforunu optimize eden veya ona kişisel bir tarz kazandıran bir dizi aksesuar sunuyor. 2023 Sport Chief Black Smoke, Ruby Smoke ve Stealth Grey renklerinde mevcuttur.

 
Fiyatlandırma ve bulunabilirlik hakkında bilgi için bir Indian Motorcycle bayisini ziyaret edebilir ve Facebook, Twitter ve Instagram'daki gönderileri takip edebilirsiniz.

AA17LDHs.img?w=480&h=320&m=6

AA17LwRE.img?w=480&h=320&m=6

AA17LwRG.img?w=480&h=320&m=6

Kaynak: Motorcycle Sports

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2023'te Trackday'e Yeni Başlayanlar İçin En İyi 5 Motosiklet

Yolda ne kadar geçmişiniz olursa olsun, ilk pist günü unutulmaz bir deneyimdir. Her dönüş için stratejiyi iyileştirme, becerinizin ve makinenizin size izin verdiği kadar zorlama fırsatı, başka hiçbir şeye benzemez.

Ancak bu ortamda gaza ilk bastığınızda, üretken beceri geliştirmeyi kolaylaştıran bir makinede olmak faydalıdır. Örneğin, ilk molanızda tüm vites kutusu üzerinde çalışmanıza izin verecek bir şey. Gün boyunca veya hafta sonu boyunca sizi debriyaj ve frenleme tekniklerinizi iyileştirmeye zorlayacak bir şey. Çöpe atarsan seni iflas ettirmeyecek bir şey.

Bu nedenle, ilk pist günü için mükemmel olabilecek beş olağanüstü bisiklet örneği seçtik. Yepyeni olan bu bisikletler, cüzdanda nispeten kolaydır, ancak aynı zamanda, günlük sürüşün size göre olup olmayacağından emin değilseniz, kullanılmış pazarda da yaygın olarak bulunur. Daha da önemlisi, hepsi pist becerilerinizi geliştirmek için harika platformlardır.

2023 Honda CBR500R: 7.299 Dolar

AA17SIrU.img?w=768&h=576&m=6

Honda CBR500R biraz pahalı ama o kadar cana yakın bir motosiklet ki, pist günlerine yeni başlayan sürücülere tavsiye etmemek zor. 

Honda'nın 471cc çift silindirli motoru gerçekten cana yakın. Rahatsız etmeyecek ama iyi zamanlanmış vites geçişlerini vites geçişlerinde istikrarlı bir artışla ödüllendiriyor. Şanzıman da çok pürüzsüz, ergolar rahatken, talepkar sürücüler sportif bir pozisyon almaya devam ediyor. Bu listedeki diğer makinelerin yaptığının çoğunu yapan, yani bir pist sürücüsü olarak becerilerinizi geliştirmek için güvenilir bir platform sağlayan sağlam bir motosiklettir. Yazıda biraz tereddüt hissediyorsanız, haklısınız. Bu, özellikle fiyat göz önüne alındığında, bu listedeki en tartışmalı seçimlerden biri olacak, ancak Honda o kadar rahat bir motosiklet ki, onu pist deneyimine yeni giren sürücüler için bir listeye dahil etmekten kendimi alamıyorum.

2023 Kawasaki Ninja 400 KRT Sürümü: 5.899 Dolar

AA17SPVd.img?w=768&h=576&m=6

Kawasaki Ninja 400 gerçekten çok yönlü bir pist günü motosikletidir.

Kawasaki Ninja 400, pist günü sürüşü, yeni başlayanlar ve birkaç hafta sonunu deneyimleyen sürücüler için harika bir çok yönlü platformdur. Motor bölümünde KTM RC 390'a göre biraz daha önemli, ancak daha az elektronik sistem ve denenecek performans ayarı var. Bir rüya gibi işliyor ve 399cc motor, duyarlı ve canlı bir güç dağıtımıyla (tabii ki göreceli olarak) devirleri biraz yüksek tutabilen sürücülere para ödüyor. Kaydırmalı kavrama, hantal vites küçültmeleri yumuşatmanın güzel bir yoludur, ancak Ninja 400, başlangıç seviyesindeki sürücüler için olağanüstü bir öğrenme aracı işlevi gören oldukça basit bir motosiklettir. Aklınızın bir Kawi'ye kayması durumunda göz önünde bulundurmanız gereken bir başka güzel şey de, kullanılmış pazarda oldukça iyi olan sayısız Ninja 300'ün olduğu gerçeğidir.

2023 KTM RC 390: 5.899 Dolar

AA17SSc5.img?w=768&h=512&m=6

KTM RC 390'ın yapacak çok şeyi var ve sürücülerin pistteki ilk günlerini bitirdikten sonra bile keyifle kullanacakları bir platform olacak.

Yamaha YZF-R3 üzerinden fazladan 400$ harcamak, KTM RC 390 ile sizi neredeyse tamamen farklı bir lige sokar. isteğe bağlı bir hızlı vites değiştirici mevcuttur, WP süspansiyon ön ve arka ayarlanabilir ve çekiş kontrolü ve viraj ABS'si gibi elektronik sistemler pistte bazı ek güvenlik önlemleri sağlar. Bisikletin ergonomisi yarıştan çok daha fazla ilham alıyor ve tüm ek parçalar ve gövdelerle bile R3 ile yaklaşık aynı ağırlığa sahip. Bu bisiklet, parkur gününüzün ön ucunda öğrenme eğrisini daha dik hale getirebilir, ancak ayaklarınızı yere bastığınızda arka uçta çok daha fazlasını ödeyecektir.

2023 Suzuki GSX250R: 4.999 Dolar

AA17SPVp.img?w=768&h=576&m=6

Suzuki GSX250R rahat ve yumuşaktır, piste ilk çıktığınızda fena bir kombinasyon sayılmaz.

Yepyeni GSX250R beş binin altında ve bu, bugünlerde yeni bir motosiklet için giderek daha nadir görülen bir fiyat noktası. 248cc paralel ikiz motor, bu grubun en yumuşak motoru olacak, bu nedenle pistte güç yönetimi konusunda çekingen hissediyorsanız, bu sizin için en iyi seçim olabilir. Diğer bisikletlerin bazılarında bulunan ve mutlaka kötü bir şey olmayan gelişmiş özelliklerin çoğundan yoksundur. Örneğin, terlik kavrama eksikliğini ele alalım. Pistte değerli bir beceri olan viraja girerken en iyi performansı elde etmek için vites küçültmelerinizi güzel ve yumuşak tutmak zorunda kalacaksınız. Nihayetinde, bu bisikleti ilk sefer için harika yapan şey, büyük olasılıkla kafanızı aşmayacak olmanızdır. Bunun yerine, bir sürücü olarak girişlerinizin daha ince noktalarına odaklanmaya hazır olacaksınız, bu da tüm pist günü deneyimini daha eğlenceli hale getirecektir.

2023 Yamaha YZF-R3: 5.499 Dolar

AA17SFds.img?w=768&h=576&m=6

Yamaha'nın YZF-R3'ü ilk pist günü için en iyi motosikletlerden biri için yarışıyor olmalı.

Biraz daha fazla para için Yamaha R3 gerçekten cazip bir seçenek. GSX250R'den daha hafiftir ve sele yüksekliği daha alçaktır, 321cc çift silindirli motordan daha fazla güç alınabilir ve süspansiyon ayarları, motosikletin sürücüye daha iyi geri bildirim sağlamasına olanak tanımak için yıllar içinde iyileştirilmiştir. Pistteki tüm gerçekten güzel unsurlar. Platformla ilgili önceki testlerimiz, zahmetsizce yol alan, pürüzsüz bir şanzımana ve üst uç yakınında bile yeterli miktarda çekiş sağlayan yüksek devirli bir motora sahip bir motosikleti ortaya çıkardı. Bu, Suzuki'ye göre performans açısından çıtayı yükselten, ancak yine de beceri ilerlemenizi her seferinde bir adım atmanıza izin veren fevkalade dengeli bir yol bisikleti.

Kaynak: Motorcyclist

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Özel Harley-Davidson Softail Slim, Bazı Ciddi Amerikan Chopper Nostaljisini Çağırıyor

Modern motosikletler ne kadar iyi olursa olsun, eski tarz motosikletlerde büyüleyici bir şeyler vardır. Ve daha da iyisi, modern mekanikleri ciddi bir retro çekicilikle harmanlayan iyi bir özel yapım motosiklettir. Bugünün bağlamındaki örnek, bizi ikonik Amerikan helikopter çağına geri götürmek için çeşitli yükseltmelerle olgunlaşan özel bir Harley-Davidson Softail Slim'dir. Daha da önemlisi, onu eve götürebilmeniz için Ted's Motorcycle World'de listeleniyor!

AA17ZfKF.img?w=768&h=432&m=6

Ted's Motorcycle World'den Özel Softail Slim

Özel Softail'e bir bakış ve stok kruvazörden çok farklı görünüyor. En üstte Slim, yuvarlak farına ve teleskopik çatallarına veda ederken, uber-retro yaylı çatalı ve krom kaplı farı memnuniyetle karşılıyor. Buna, özel bir disk ve kaliper ile kenetlenmiş, büyütülmüş bir krom telli tekerlek (çamurluksuz) eşlik ediyor. Disk frenin artık stokun sol düzeni yerine sağda oturduğuna da dikkat etmelisiniz. Bununla birlikte, motosikletin yalnızca özel bir arka tekerleği olduğu için güncellemeler karşı uçta yavaşlıyor.

Tasarım bir yana, Softail Slim'in kıyıcı cazibesi, sürücü ve yolcu için özel deri sele sayesinde ergonomiyle devam ediyor. Gemiye bindiğinizde, her ikisi de eski okul Amerikan helikopterlerini anımsatan, cılız, yer fıstığı şeklindeki bir yakıt deposu ve krom maymun askıları tarafından karşılanırsınız. Ayrıca ayrıntılara daha fazla özen gösterilmesi için özel kulplar ve kaldıraçlar elde edersiniz.

Tüm bunların altında, özel Softail Slim, 110ci'nin (1.802cc) yerini alan yükseltilmiş bir Harley-Davidson Stage 5 Tire Shredder motorunu gizler. Zirve çıkışından bahsedilmese de, küçük bir ev ödevi, bu değirmenin 100 beygir gücü ve 110 pound-feet (dyno'da) ürettiğini gösteriyor; bu, 2016 Softail Slim'in 80 HP'lik stok çıkışına göre oldukça büyük bir artış. Ek olarak, beygir gücü arka tekerleğe bir zincirli tahrik aracılığıyla (stok kayış yerine) ulaşırken, özel, kıyıcıdan ilham alan serbest akışlı egzoz, çıtırdayan bir gümbürtü sağlar.

Son olarak, tüm bunlar keskin bir görünümle bir araya getirildi. Minimal gövde - yakıt deposu ve çamurluklar - çok tonlu bir kaplama ile kaplanırken, tüm mekanik parçalar - süspansiyon, motor, şasi, egzoz - göz kamaştırıcı bir krom kaplama sergiliyor. Oh, ve liste, önceki sahibinin yalnızca krom kaplı çerçeve için 5.000 $ ödediğini iddia ediyor.

Bu Özel Harley'i Satın Alabilir misiniz?

Evet yapabilirsin! Ted's Motorcycle World, motosikleti 2016 Softail Slim'in 14.899 $ MSRP'sinin neredeyse iki katı olan 27.995 $'lık bir fiyat etiketi ile listeledi. 7.500 millik kilometre sayacı okuması göz önüne alındığında, özel kruvazör biraz pahalı geliyor, ancak büyüleyici estetiği bir şekilde durumunu ortaya koyuyor. Her neyse, anlamanız için bunu size bırakacağız.

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Zero, Bu Büyüleyici SR-X Yapısıyla SR/S'yi Yeniden Tasarlıyor

Zero, bir stok SR/S'yi SR-X olarak adlandırılan büyüleyici bir konsepte dönüştürmek için Huge Design ile birlikte çalışıyor.

AA17YN1E.img?w=768&h=576&m=6

Konsept bisikletler, bir sanatçının aracı makine olduğunda mümkün olanın sonuçlarıdır. Bu durumda, sanatçı, kurucu Bill Webb liderliğindeki Huge Design ekibi ve araç, Zero Motorcycles'ın SR/S elektrikli spor motosikletidir. Her sanat eserinin bir başlığa ihtiyacı vardır ve bu ortak proje SR-X'tir.

AA17ZbTu.img?w=768&h=576&m=6

AA17Z7DQ.img?w=768&h=576&m=6

AA17YVRB.img?w=768&h=576&m=6

AA17Zeo3.img?w=768&h=576&m=6

Kaynak: Motorcyclist 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Lamborghini'den Esinlenilen Harley Forty Eight, Pisti Fethetmek için tasarlanmış

Tayland merkezli iki motosiklet atölyesinin işbirliğiyle inşa edilen "Demo Track", yakın zamanda bir Bangkok Custom Show'da tanıtıldı. Bisiklet orijinal olarak FatBoy Design'dan Chakkaphan 'Mark' Rungsukcharoen tarafından tasarlandı. Lamborghini Murcielago SV'den ilham alarak Harley-Davidson forty-eight'ı kişiselleştirmek için yola çıktı. Ancak, hızlı İtalyan dört tekerlekli safkanlarının Amerikan, pek de sportif olmayan motosikletleriyle pek ortak noktası yok. Bu nedenle, bunun oldukça zor olduğu ortaya çıktı. Beklentileri karşılamak için Marc, Slayer House'dan bir özelleştirici arkadaşı olan Nattapat Janyapanich'i bu oldukça ilginç projede işbirliği yapmaya davet etti.

AA188oom.img?w=768&h=432&m=6

Kırk Sekiz "Demo Parça" İçin Temel Sağladı

Kırk sekiz, bu proje için garip bir seçim. Motosikletin kendisi, 6.000 dev/dak'da yaklaşık 60 beygir gücü ve 3500 dev/dak'da 73 fit-pound tork üretebilen 1200cc V-twin Revolution motoruna sahiptir. Gerçekten Lamborghini benzeri teknik özellikler değil.

Bu Kırk sekizde performansı artırmak için motorun bazı ciddi modifikasyonlardan geçmesi gerekiyordu. Kurulacak olan tüm yeni parçaları barındırmak için ECU'nun biraz çalışması gerekiyordu. Ve parçalar gerçekten bir şeydir. Performance Machine tarafından üretilen yeni bir hava filtresi, Jagg tarafından özellikle Harley Sportsters için üretilmiş yeni bir yağ soğutma sistemi ve Two Brothers Racing tarafından üretilen yeni bir Comp-S 2'si 1 arada seramik siyah egzoz sistemi takıldı.

Artan performansa ayak uydurmak için yol tutuşu da iyileştirildi. Motosiklet tamamen yeni bir süspansiyon aldı. Bu spor motosiklet görünümünü elde etmek için arka kısmın yükseltilmesi gerekiyordu. Yepyeni Öhlins süspansiyonunun devreye girdiği yer burasıdır. Önde, Showa tarafından kısaltılmış baş aşağı çatallar bulunur. Gücü durdurmak için, Performance Machine'in görüntü serisinden yeni fren diskleriyle oldukça gösterişli görünen frenler taktılar.

Karbon Elyaf İle Hafiflik Katmak

Hızlı yapmak sadece daha fazla beygir gücü eklemekle ilgili değil. Aynı zamanda motosikleti hafifletmekle de ilgili. Üstelik, gerçek bir dikkat çekici yapmaya çalıştığınızda, mantıklı yol karbon fiber olacaktır. Slayer House da tam burada devreye giriyor. Bu tür malzemelerle ilgilenen Tayland'daki en iyi atölyelerden biridir. Böylece ön kaporta, yakıt deposu kapağı ve arka uç tamamen karbon fiberden yapıldı. Her parça, 3-D baskılı kalıplara emdirilmiş karbon yerleştirilerek yapıldı ve ardından basınçlandırıldı.

Bir Harley'den spor motosiklet yapmak, farklı kontroller gerektirir. Kendi yapımı klipsli gidonlarda, Performance Machine'in kolları ve alüminyum anahtar yuvaları bulunur. Kulplar Roland Sands Design'dandır ve göstergeyi daha şık bir konuma getirmek için RSD'nin kafe ölçer yer değiştiricisini kullandılar. RSD'deki adamlardan gelen bir diğer şey de hafif, oldukça şık görünen 'Raid' jantlardı.

Nihai ürün oldukça benzersiz görünüyor. Bir spor motosikleti yapmak veya farların yokluğunda yalnızca pistte yarışan bir motosiklet yapmak çok fazla yenilik ve sıkı çalışma gerektirdi. Ayrıca, Tayland gibi dünyanın farklı yerlerinde kişiselleştirme sahnesinin oldukça canlı olduğunu gösteriyor. Bu adamlardan başka hangi geleneksel olmayan kreasyonların gelebileceğini kim bilebilir.

Kaynak: TopSpeed

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Aston Martin AMB 001 Pro, Görebileceğiniz En Güzel Motosiklet

Aston Martin, yollardaki en güzel ve güçlü spor arabalardan bazılarını yapmasıyla bilinir. Ancak şimdi, Aston Martin kanatları ikiden az tekerleği olan bir araçta yer alacak. Brough Superior ile ortak bir çalışma olan AMB 001, güzel bir Aston Martin motosikletidir. 100 AMB 001 motosikletten oluşan sınırlı üretimlerini sattıktan sonra, iki şirket AMB 001 Pro için yeniden bir araya geldi.

amrb001_pro_4_3v_-6.jpg?h=4500&width=204

Belki de şimdiye kadar yaratılmış en güzel motosiklet, Aston Martin'in ikonik tasarımı ile Brough Superior'ın üstün mühendisliğinin iki tekerlekli bir sanat eserinde birleşimidir. Bu sadece izli canavar, görünümü, performansı ve ayrıcalığıyla mükemmelliğin somut örneğidir. İşte Aston Martin AMB 001 Pro ve neden şimdiye kadar üretilmiş en iyi motosikletler arasında olduğu hakkında her şey.

amrb001-1.jpg?h=1232&width=1920&format=w

Aston Martin'in bir dizi çarpıcı arabası var. Ve 'mükemmel'den daha azına razı olmayacakları da açık. Bu, AMB 001 Pro'nun stilinde de açıkça görülüyor. Motosiklet, Aston Martin'in Valkyrie AMR Pro modelinden sonra tasarlandı ve Valkyrie ile modern F1 arabalarınınkine benzer çılgın aerodinamiğe sahip.

Stil işlevseldir, güzel tasarımı ve akıllı mühendisliği motosikletin aero paketinde birleştirir. Bastırma kuvveti, genellikle bir farın olacağı yerde bir ön spoyler ve motosikletin yanlarındaki kanatlarla artırılır. Bisikletin tasarımı aynı zamanda, hava akışının bisikletin önündeki büyük bir hava girişine girmesi ve kaportadan geçerek ön camı geçmesiyle bir tünel etkisi yaratıyor.

Bisikletin arkasında, bisikleti dengeleyen ve aerodinamik paketi iyileştiren bir yüzgeç bulunur. AMB 001 Pro, Aston Martin Verdant Jade, siyah Cerakote ile renklendirilmiş ve Photon Lime vurgularla tamamlanmış bir yarış dış görünümü ile kaplıdır. Bu, Aston Martin'in yarış mirasına bir selam niteliğindedir ve F1 araçlarının tasarımına uygundur.

Brough Superior, ağırlıktan olabildiğince tasarruf etmek ve aynı zamanda ikonik Aston Martin kanat rozetini arabada tutmak istedi. Bu nedenle, normal Aston Martin araçlarındaki rozetten %99,4 daha hafif olan Valkyrie'den alınan amblemi kullandılar. Bu rozet, insan saçından %30 daha ince olan 70 mikron kalınlığındadır ve motosikletin lake kaplamasının altında pürüzsüz bir şekilde yer alır.

AMB 001 Pro Sıradışı Bir Performansa Sahiptir
AMB 001, Pro modeli yapılmadan önce üretilmiş en çılgın performans motosikletleri arasındaydı. Bu bisiklet, 180 beygir gücü üreten 997cc turboşarjlı V-ikiz motora sahipti. Dünyada bir turboşarj ile donatılmış birkaç bisikletten biriydi. AMB 001 Pro ayrıca 997cc turboşarjlı V-twin motoru kullanır. Ancak Brough Superior'daki ekipman yükseltmeleri sayesinde, bir motosiklet için astronomik bir sayı olan 225 beygir gücüne kadar güç artışı elde etti.

Bağlam açısından, bu sayı, en yüksek motosiklet yarışlarında yarışan MotoGP motosikletlerinin ne kadar beygir gücü elde edebileceğine yakın. Bu güç miktarı, AMB 001 pro'nun F1 arabalarının oranlarına rakip olan pound başına 0,581 beygir gücü güç-ağırlık oranına sahip olduğu anlamına gelir.

AMB 001 Pro'nun gücü o kadar saçma ki, yolda yasal bir motosiklet değil. Yolda giden bir araç için gerekli olan farlar gibi diğer ihtiyaçlardan yoksundur. Ancak yine de, yarış motosikletlerine ayak uydurabilecek bir bisikletin açık yollara çıkmasına muhtemelen asla izin verilmeyecektir. AMB 001 Pro hiçbir zaman dost canlısı bir yol bisikleti olarak tasarlanmamıştır. Güzel ve vahşi bir pist canavarı olacak şekilde yapıldı.

AMB 001 Pro Son Derece Özel Bir Motosiklettir
Genellikle süper otomobil şirketleri AMB 001 gibi özel projeler için işbirliği yaptıklarında üretimi birkaç örnekle sınırlandırıyorlar. Aston Martin bunun bir istisnası değil. AMB 001, 100 modelle sınırlıydı ve AMB 001 Pro, yalnızca 88 modelle sınırlıydı. Dünyada sadece birkaç kişi bu süper motosikletlerden birine binmenin heyecanını yaşayabilecek.

Bunun da ötesinde, AMB 001 Pro'nun fiyatı da münhasırlığa katkıda bulunuyor. AMB 001 fabrikadan 121.000 dolardı ve AMB 001 Pro, yükseltilmiş münhasırlığı ve yalnızca izlenebilir karakteriyle devam etmek için 157.000 dolarlık bir fiyat etiketi daha artırdı. Münhasırlığı nedeniyle, vahşi motosikletin fiyatı, kullanılmış teklifler AMB 001 Pro'yu besledikçe muhtemelen yalnızca önümüzdeki yıllarda artacaktır. Brough Superior web sitesinde şu anda standart AMB 001 ve AMB 001 Pro modelleri için ön siparişler alınmaktadır.

Ancak ikisinin de şimdiden tükendiği de anlaşıldı. Her neyse, "Ön sipariş" düğmesi hâlâ tıklanabilir olduğundan şansınızı deneyebilirsiniz! 2023 sonunda alıcılarına teslim edilmesi bekleniyor. Bu motosikletler piste çıktıktan sonra şüphesiz şimdiye kadar görülmüş en güzel ve güçlü motosikletler olacaklar.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Audi E-Tron elektrikli dağ bisikleti size 10 Bin Dolar kazandıracak

E-Tron markasını taşıyan en son Audi, elektrikli bir dağ bisikletidir ve markalaşmasında incelikli değildir. Kelimenin tam anlamıyla Audi E-Tron Elektrikli Dağ Bisikleti olarak adlandırılıyor. Otomobil üreticilerinin bisiklet şirketleriyle ortaklık kurması yeni bir şey değil. Aslında, en ünlülerinden biri, Audi ana şirketi Volkswagen'in Trek ile bir Trek Edition Jetta satın aldığınızda bir bisiklet atan ekip çalışmasıdır. Bununla birlikte, bu durumda Audi, E-Tron Elektrikli Dağ Bisikletini vermiyor çünkü göz alıcı bir 10.126 $ karşılığında satılıyor.

AA18sia6.img?w=768&h=432&m=6

Audi, motosikletin, arabadan çok dağ bisikleti sürerken giyeceğiniz ayakkabıya benzeyen RS Q E-Tron Dakar Rallisi arabasından ilham aldığını söylüyor. Dakar yarışçısı ile aynı turuncu-siyah renkli yapı işaretini taşıyor, bu da motosikleti oldukça kullanışlı gösteriyor. Audi, bu yılki Dakar Rallisi'nde yenilenmiş bir RS Q ile geri dönen şampiyon Toyota'yı yenmek için büyük umutlar besliyordu. Ne yazık ki, 2023 yarışında gerçek Dakar makinelerinden ikisi kaza yaptı (derinlemesine, perde arkası hikayemizi buradan okuyun), biri o kadar sertti ki, sürücü Stephane Peterhansel bayıldı, Mattias Ekstrom'un pilotluk yaptığı üçüncüsü ise genel klasmanda 14. oldu.

AA18sdfj.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Umarız Audi E-Tron Dağ Bisikleti, sürücülerini varış noktalarına götürme konusunda daha şanslıdır. Olmalı, çünkü aslında İtalyan e-bisiklet uzmanı Fantic tarafından XMF 1.7'yi temel alarak yapıldı. 250 watt Brose S-Mag 36 elektrik motoru 66 pound-feet tork için iyi, şişkin alt çerçeve rayı ise Fantic yapımı bir lityum-iyon, 36 volt, 720 Wh pil içeriyor. En yüksek hız veya aralık belirtilmedi.

Hem Audi hem de Fantic markalı e-bisikletler, Sram'ın vites değiştiricisi, zinciri, vites değiştiricileri ve frenlerinin yanı sıra bir Selle Italia eyeriyle birlikte gelir. Audi markalı olmayan bir Fantic XMF 1.7 yaklaşık 6.700 $'a mal olurken, Fantic e-bisiklette standart olarak gelmeyen birkaç parça var. Audi, standart Fantic'in 170'ine göre 180 mm'lik hareket sağlayan Öhlins'teki süspansiyon uzmanları tarafından bir çatal, yaylar ve amortisörler ile kendi versiyonunu donattı. Muhtemelen yine de kendi Audi kopyanızı istenen fiyattan daha ucuza bir araya getirebilirsiniz, ancak eğer Bir e-bisiklete 10.000 $ düşürebilirsiniz, fark önemsiz olacaktır.

Audi E-Tron e-bisiklet cüzdanınız için çok pahalıysa, her zaman otomotiv markalı başka bağlantılar vardır. Harley Davidson'un e-bisikletleri 3.399 dolardan başlıyor ancak arazi için üretilmemiş. Hummer'ınki gibi karşılaştırılabilir, kir tutmayan e-bisikletler 3.999 dolara mal olurken, Jeep'in e-bisikletleri 9000 dolardan geliyor.

 
Audi E-Tron elektrikli dağ bisikleti size 10.000 $ kazandıracak ilk olarak 10 Mart 2023 Cum 07:01:00 EST tarihinde Autoblog'da yayınlandı. Lütfen beslemelerin kullanımına ilişkin şartlarımıza bakın.

Kaynak: Autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu CFMoto Elektrikli Scooter, BMW CE 04 İçin Endişeye Yol Açabilir

İş iki tekerlekli araç konseptlerini sahnelemeye gelince, bunu CFMoto'dan daha iyi yapan pek çok şirket yok. Bunların çoğu sinirli motosikletler olsa da, Çinli dev geçen yıl Zeeho Magnet elektrikli scooter ile elektrikli scooter alanına girdi. Şimdi, aylar sonra, Mıknatısın üretim varyantı Çin'de patentlendi ve BMW CE 04'ü endişelendirmek için tüm soyağacını bir araya getirdi. Onunla ilgili bilmeniz gereken her şey burada.

AA18wrke.img?w=768&h=432&m=6

CFMoto Elektrikli Scooter Gelecek Vaat Eden Özelliklere Sahiptir

Patent esas olarak scooter'ın modüler soğutma sistemine odaklanıyor. Sıvı soğutmalı (iç boru ve düz kapaklı) veya hava soğutmalı (kanat donanımlı yan kapaklı) olarak değiştirilebilir. Beklediğiniz gibi, birincisi - özellikle tropikal bir iklimde - daha iyi performans ve daha hızlı şarj sunarken, ikincisi cepte daha kolay olacaktır. Ek olarak, patent, konseptin değiştirilebilir dikey olarak monte edilen birimlerinin aksine, çıkarılamayan iki pil modülünü gösteriyor. Her şeye rağmen, Magnet'in açıklamasında CFMoto tarafından önerildiği gibi, pil paketinin 120 milden fazla menzil sunmasını bekliyoruz.

Patent ayrıca, tümü boru şeklinde bir şasi ile kaplanmış ters çatalları, ofset monoshock'u ve tek taraflı salınım kolunu da ortaya koyuyor. Şasinin ana unsuru, sırasıyla direksiyon kafasını ve koltuk tavasını oluşturmak için önde ve arkada iki boru şeklindeki yapıyı barındıran alüminyum pil bölmesidir (konseptin şeffaf pleksiglas bölmesinin aksine). Bu şasi tasarımı, CFMoto'nun pil etrafında birden fazla scooter doğurmasını sağlamalıdır, çünkü tek yapması gereken boru biçimli yapıları değiştirmektir. Tüm bunların yanı sıra, tıpkı Magnet konseptinde olduğu gibi, bir dijital gösterge paneli (portre yerleşimde) ve her iki uçta da tek diskli frenler görüyoruz.

Performansa gelince, CFMoto (veya Zeeho), Mıknatısın 93 mil / saat azami hıza ulaşabileceğini ve 30 mil / saate sadece 2,5 saniyede çıkabileceğini iddia etti. Patentli scooter aynı özelliklere sahipse, BMW CE 04'ün iddia ettiği 125 km/s azami hızına göre oldukça büyük bir avantaja sahip olacaktır. Artı, CE-04'ün suyu yaklaşık 80 mil içinde bitiyor, bu nedenle Zeeho'nun bir menzil avantajı da olmalı. CFMoto elektrikli scooter'ın son özelliklerini henüz görmediğimiz için bunu bir tutam tuzla alın.

Zeeho Scooter Bu Yıl Gelebilir

CFMoto'nun son trendi göz önüne alındığında (patentler hemen ardından ortaya çıkıyor), önümüzdeki birkaç ay içinde bir üretim versiyonunu beklemek yanlış olmayacaktır. Açıklandıktan sonra, önce Asya ve Avrupa pazarlarına ulaşmasını, ardından yıl içinde Amerika'da piyasaya sürülmesini bekliyoruz. Scooter'ın öncelikle 11.795 $'lık BMW CE-04'e rakip olacağına ve aynı zamanda Honda PCX ve 2023 Yamaha XMAX'a da meydan okuyacağına inanıyoruz.

Kaynak: TopSpeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Bilim Kurgudan Esinlenilen Motosiklet, Monokok Tasarımıyla Nefesinizi Kesecek

Nereye bakarsanız bakın, özel motosiklet dünyası karıştırıcılar ve izleyicilerle doludur. Ancak EV'ler devraldıkça, pusula yavaş yavaş bilimkurgudan ilham alan yapılara doğru kayıyor - Vietnam'ın Haydut9'unun kollarını açarak kucakladığı bir şey. Mağaza, Triumph motorlu Supermarine gibi parıldayan projelere ev sahipliği yapıyor ve 2023 için EVE Odyssey adlı yeni tek gövdeli bilim kurgu motosikletiyle yeni bir seviyenin kilidini açtı. Hadi dalalım.

AA18KRXu.img?w=768&h=432&m=6

Bandit9 EVE Odyssey Alüminyumdan Oyulmuştur

Çoğu Bandit9 projesinde olduğu gibi, EVE Odyssey de aşırı derecede alüminyum kullanıyor. Ve sadece herhangi bir alüminyum değil, havacılık sınıfı alüminyum. Alt çerçeve, koltuk, benzin deposu, direksiyon düzeni ve komple far tertibatı, yine monokok bir yapıda söz konusu malzemeden oyulmuştur. Tüm bunlar, aşırı minimalist ama hiçbir şekilde sıkıcı olmayan benzersiz bir yekpare tasarım yaratıyor.

Daha derine inen EVE ayrıca ısmarlama ergonomiye sahiptir. Özel bir deri seleye oturursunuz ve ellerinizi her ikisi de tek parça gövdeye entegre edilmiş klipsli gidonlara yaslarsınız. Bunu arka ayaklıklarla birleştirin ve Odyssey'de güzel bir spor motosikleti gibi hissedin. Oh, ve gidon, ayaklıklar, elcikler ve düğmeler de alüminyumdan yapılmıştır. Gemiye bindiğinizde, LCD okuma ve tamamen LED ışıklardan da memnun kalacaksınız.

The Bandit9 EVE Odyssey Kendine Özgü Temellere Sahiptir

Bandit9, derinin altında Odyssey'i bu proje için özel olarak inşa edilmiş teleskopik çatallar ve monoshock üzerinde askıya aldı. Buna ek olarak, her ikisi de aynı uzay sınıfı alüminyumdan yapılmış tek taraflı salınım kolu ve altı kollu alaşım jantlar bulunur. Ancak arka disk yoktur ve sizi yavaşlatmak için yalnızca tek bir ön diskiniz vardır.

Ancak Odyssey'nin 125 cc'lik motoru düşünüldüğünde bu bir sorun olmayacak. Evet, doğru okudunuz, bu büyüleyici yapı, Honda kaynaklı cılız bir 125cc, tek silindirli değirmen tarafından destekleniyor. Honda'nın miniMoto serisine bakılırsa, 10 beygir gücü, 65mph azami hız ve galon başına 150 milin üzerinde kırma verimliliği için yeterince iyi olmalıdır.

Bandit9 EVE Odyssey'nin Fiyatı 19.500 Dolar

Bunun gibi enfes kreasyonlar ucuza gelmiyor ve EVE Odyssey de bir istisna değil. Bandit9, 3.449 $'lık bir Honda Grom 125'ten yaklaşık altı kat daha fazla olan 19.500 $'lık bir fiyat verdi. Ancak, şimdi ön rezervasyon yaptırmaya ikna olursanız, 5.000 $'lık bir indirim alırsınız (net fiyat 15.500 $ olacaktır). Rezervasyon yapıldıktan sonra tek yapmanız gereken Odyssey'inizi teslim almak için 2023'ün sonunu beklemek. Daha çevre dostu bir şey istemeniz durumunda, Bandit9 ayrıca önümüzdeki aylarda tamamen elektrikli bir EVE Odyssey sunmayı planlıyor. Yine de bunun için sabit bir tarih yok.

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Bu Elektrikli Motosiklet Bütçeyle Uygun ve Mükemmel

Birkaç yıl önce, yüksek fiyatlı ve cansız sayıları olan güvenilmez motosikletler elektrikli iki tekerlekli araç pazarına hakimdi. Ancak her geçen gün yetenekli e-motosikletler yavaş yavaş sahneye çıkıyor. Buna uygun bir örnek, Barselona merkezli Leonart Motors'tan geliyor. Çin'den ithal 125cc teklifleriyle tanınmasına rağmen, bisiklet üreticisi, tümü uygun bir fiyat etiketiyle keyifli bir menzil, performans ve özellik karışımı vaat eden yeni Rigger elektrikli motosikletiyle EV alanına girdi.

AA196uzE.img?w=768&h=432&m=6

Leonart Rigger Elektrikli Motosiklet Hoş Bir Tasarıma Sahip
Rigger'ın tasarımını tek kelimeyle tanımlayacak olsaydık, "sevimli"yi seçerdik. Yuvarlak bir LED far ile tamamlanan basit, fırfırsız bir ön pano sergiliyor. Orta bölüm, ince sahte yakıt deposu ve neredeyse düz tek parça sele sayesinde sadeliğin akmasını sağlıyor. Çift amaçlı kauçuk ve ince kuyrukla birleşen bu uçlar, çoğunuzun takdir edeceği karıştırıcı benzeri bir estetik oluşturur.

Gemiye bindikten sonra, Rigger bir dijital gösterge paneli, basmalı düğme başlat/durdur, ayarlanabilir kollar ve biblolarınız için ortada küçük bir saklama alanı sergiliyor. Hareket halindeyken hayatınızı kolaylaştırmak için bir USB şarj bağlantı noktası da vardır.

Leonart Rigger Elektrikli Motosiklet, 93 Millik Bir Menzil Vaat Ediyor
Kaplamanın altında elektrikli motosiklet, ters çatallar ve monoshock üzerinde asılı duran bir kafes şasi etrafında inşa edilmiştir. Bu, her iki ucu petal rotorlarla kenetlenmiş 18/17 inç alaşım jantlarla (F/R) eşleşir. Dikkate değer başka bir şasi öğesi, uygun fiyatlı motosiklet alanında bir tuhaflık olan tek taraflı salınım koludur. Bunun yanı sıra 800 mm'lik erişilebilir bir sele yüksekliği elde edersiniz.

Performansa gelince, Leonart, Rigger'ı yedi kilovatlık bir motor (tepe noktası) ve 4,32 kWh'lik bir pil paketi ile donattı. Bunlar, şehir hızlarında (50kmph/31mph) olmanız koşuluyla, birlikte 150 km (93 mil) gitmenizi sağlar. Hızı 43mph'ye çıkarın, menzil 62 mile düşer ve 62mph'de seyrederseniz, Rigger'ın 43 mil içinde şarj olması gerekir. Hızlı şarj olmadığı için bu noktada altı saat durmaya hazır olun. Bunların hepsi iddia edilen rakamlar olsa da.

Leonart Rigger Elektrikli Motosikletin Maliyeti 5.800 Dolar

Son olarak Leonart, Rigger'ı yalnızca 5.499 Euro'luk (~5.815$) bir başlangıç fiyatıyla fiyatlandırdı ve bu daha sonra 5.999 Euro'ya çıkacak. Bu fiyata motosiklet, Amerikan yapımı Land Moto District Scrambler'ın altını çiziyor ve buraya ayak basarsa uygun bir seçenek olmalı. "Eğer" diyoruz çünkü Leonart henüz genişleme planlarından vazgeçmedi, bu nedenle Rigger'ın Amerika lansmanı şimdilik kasvetli görünüyor. Aynı şekilde motosikletin beklenen teslim tarihi de belirsiz.

Kaynak: Top Speed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

V100 Motoru Neden Şimdiye Kadar Üretilmiş En Gelişmiş Moto Guzzi Motorudur?

Motosiklet dünyasının en ikonik isimlerinden biri olan Moto Guzzi, uzun süredir mücadele ediyor. Tarihi İtalyan markası kısa bir süre önce motosiklet üretiminde bir yüzyılı tamamladı ve en gelişmiş motorunu yaparak bu olayı kutladı. Ancak bu, şirketi içinde bulunduğu ekonomik krizden çıkarmaya yeter mi? Daha da önemlisi, bu motor diğer üreticilerin ürettiği motorlar kadar rafine ve iyi mi?

Hotspot_.png?1659100131142

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.