Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Suzuki, 48 Beygir Gücüne Sahip GSX-S950 A2 Versiyonunu Piyasaya Sürüyor

AAXk6EB.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Başlangıç odaklı çıplak sokak dövüşçüsü daha sonra 95 beygir gücüyle sınırlandırılabilir.

Yakın zamanda güncellenen Suzuki GSX-S1000, Japon çıplak litrelik bisiklet segmentinde oldukça popüler bir makine olduğunu kanıtladı. Suzuki'nin keskin ve agresif gövde ile tamamlanan daha modern bir tasarımı benimsemesi sayesinde, selefinden sıçramalar ve sınırlarla ilerleyen GSX-S1000, hem yenilenmiş bir stil hem de performans paketi sunar. Yüksek teknolojili bir elektronik paketinin entegrasyonu ile işlerin performans tarafı da çok ileride.

GSX-S1000 inkar edilemez bir şekilde uzun yıllar ve kilometrelerce geride kalanlar için bir motosiklet olsa da, Suzuki markanın en büyük ve en kötü çıplak sokak dövüşçüsü üzerinde bir bacağını sallamak isteyen genç izleyicisini unutmadı. 1000'e birçok yönden benzer şekilde, GSX-S950, daha yeni başlayanlara yönelik bir yaklaşımla da olsa aynı stil paketini sunar. Değişiklikler, motosikletin güç çıkışını sınırlayan değiştirilmiş elektronikler yoluyla sınırlı performans şeklinde gelir. Daha spesifik olarak, 950 artık gücü yalnızca 48 beygir gücüyle sınırlayan A2 uyumlu bir versiyonda mevcuttur.

AAXjZiw.img?w=768&h=432&m=6

AAXkb7h.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BMW 2023 M 1000 RR 50 Years M Yıldönümü Sürümünü Piyasaya Sürüyor

AAXue11.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Özel yıl dönümü paketi sadece boya ve grafikten daha fazlasıdır.
BMW Motorsport GmbH 1972'de kuruldu ve zamanla Motorsport ile o kadar eşanlamlı hale geldi ki “M”den sonra gelen her harfi bıraktı. Böylece, dört tekerlekli araçlarda M rozetinin varlığı, tavizsiz performans ve sürüş deneyimlerini temsil eder hale geldi. BMW her zaman motosiklet üretse de, BMW'nin bazı motosikletleri için ilk M seviyesi özel ekipmanın sunulması 2018'e kadar değildi ve ilk M 1000 RR'nin piyasaya sürülmesi 2020'ye kadar değildi.

Yine de 2022, BMW'nin M bölümünün 50. yıldönümü olduğundan, BMW Motorrad bu sefer M 1000 RR'nin çok özel bir yıldönümü baskısını piyasaya sürmeyi seçti. 2023 BMW M 1000 RR 50 Years M, adında iki Ms taşır ve bu, yalnızca bazı süslü Sao Paulo Sarı boya şeması ve grafiklerden daha fazlasıdır (evet, 50 Years M paketi bu iki şeyle birlikte gelir).

2023 BMW M 1000 RR'nizi isteğe bağlı 50 Yıl M paketi ile sipariş ederseniz, M Karbon Paketi'ne de sahip olursunuz. Buna karbon çamurluklar, üst kaporta yan panelleri, hem sol hem de sağ taraftaki depo kapakları, bir karbon zincir koruması ve bir karbon zincir dişlisi kapağı dahildir. Ek olarak, kütük alüminyum motor koruyucuları, katlanır kütük fren ve debriyaj kollarından, M binici arka setlerinden ve bir ön fren kolu koruyucusundan oluşan M Kütük Paketi'ni pazarlığa alacaksınız.

AAXutkP.img?w=768&h=432&m=6

50 Years M sürümündeki diğer hileler arasında net bir anodize salınım kolu, bir M Endurance zinciri, M GPS tur zamanlayıcı tetikleme yazılımı, bir arka koltuk örtüsü ve yolcu kiti ve tabii ki yeni bisikletinizde özel 50 Years M yıldönümü rozeti bulunur.

BMW M 1000 RR, 13.000 dev/dak'da 205 beygir gücü ve 11.000 dev/dak'da 83 libre-feet tork üreten, sıvı soğutmalı, sıralı dört silindirli titanyum valflerle çalışır. 3.1 saniyenin altında sıfırdan 60'a kadar bir süreye sahiptir. En yüksek hız saatte 189 mil. Boş ağırlık, 423 pound'luk bir incedir ve bu, 50 Years M paketine dahil olan karbon ve kütük uçlarını değiştirmeden önce normal M 1000 RR'dir.

Artık temel gerçekleri öğrendiğinize göre, peki ya fiyatlandırma ve bulunabilirlik? Bisikletlerini dünya çapındaki pazarlarda satan diğer OEM'lerde olduğu gibi, bunlar bölgeye göre değişir. 50 Years M sürümünün 2022'nin üçüncü çeyreğinin sonlarında ABD'de 36.995 $'lık MSRP'den ve 645 $'lık bir varış noktası ücretiyle piyasaya sürülmesi bekleniyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Harley-Davidson'ın Seri 1'i sınırlı sayıda elektrikli dağ bisikletini duyurdu

AAXF9ax.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yaklaşık iki yıl önce Harley-Davidson'dan ayrılan e-bisiklet şirketi Seri 1, çaresiz teslimiyet içinde cüzdanınızı açmanızı sağlamak için tasarlanmış başka bir premium modeli tanıttı. Bash/Mtn, şirketin ilk elektrikli dağ bisikletidir ve görünüşe göre, bir arazi parkurunu kesinlikle mahvedebilir.

Sert, tek vitesli bir eMTB (elektrikli dağ bisikleti) olan Bash/Mtn, ciddi arazi sürüşleri için tasarlanmıştır ve ayrıca basitleştirilmiş tasarımı sayesinde daha az bakım gerektirmeyi vaat eder. Ancak, önerilen perakende satış fiyatı 3,999 ABD doları ile ucuz olmayacak.

Şirket, "Ayarlanacak telaşlı süspansiyon yok, ayarlanması gereken hassas aktarma organları yok - yalnızca iki tekerlek, bir vites ve sizinle patika arasındaki en doğrudan bağlantıyı sağlamak için tek bir amaç" diyor.

"Ayarlanacak telaşlı süspansiyon yok, ayarlanması gereken titiz aktarma organları yok"
Bash/Mtn tasarımı, Seri 1 mühendisinin kişisel yapısına dayanıyordu ve şirketin giriş seviyesi Mosh/Cty modeline uyarlandı. Bu yeni birinci sınıf model, Gates Karbon Tahrik kayışı, Brose S Mag orta tahrik motoru, TRP hidrolik disk frenler, içten yönlendirilmiş kablolar ve teller ve entegre LED aydınlatma dahil olmak üzere Mosh/Cty özelliklerinin çoğunu barındırıyor.

Mosh/Cty'den tutunan Michelin E-Wild topuz lastikler ve "omurgayı koruyan, şok emici" SR Suntour NCX süspansiyonlu sele direği ile ayrılıyor. Özel Gloss Graffiti grafiklere sahip Yucca Tan boyası, Bash/Mtn'yi Seri 1'in diğer modellerinden de ayırır. Ve Google ile yapılan yeni bir anlaşma sayesinde, Seri 1 uygulaması, kullanıcıların üzerine dökmesi için tüm sürüş verilerini ve diğer ölçümleri aktaracak.

AAXG3eA.img?w=768&h=480&m=6

Seri 1'in eMTB'si, sürüş moduna bağlı olarak bisiklete 30-95 mil güç vermesi gereken entegre, çıkarılabilir 529Wh pil içerir. Gaz kelebeği olmayan 1. Sınıf bir e-bisiklet, yani 20mph'de zirveye çıkıyor. Seri 1, güç derecesini sağlamadı, ancak 90 Newton metre ve 66 fit pound tork ile sizi çok fazla çaba harcamadan dik bir yokuşa çıkaracağınızdan emin olabilirsiniz.

Muhteşem, vintage esintili S1 Mosh/Tribute gibi, Bash/Mtn de sınırlı bir üretime sahip olacak. Sadece 1.050 adet üretilecek: Amerika Birleşik Devletleri için 525 ve Avrupa için 525.

Geçen yıl şirket, ilk teklif olarak Schwinn Sting-Ray'den ilham alan Mosh/Chopper ile 1-OFF serisi markası altında açık artırmaya çıkardığı bir dizi özel, türünün tek örneği e-bisikleti duyurdu. . (Kazanan teklif 14.200 dolardı, ki bu... vay canına.) O zamanlar şirket, motosiklet dünyasında olduğu gibi, kişiselleştirme ve kişiselleştirmenin Seri 1'in e-bisiklet türleri hakkında nasıl düşündüğü konusunda büyük bir rol oynayacağını söyledi. tasarlar.

Kaynak: The Verge

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

XTurismo Sınırlı Üretim Hoverbike, Haziran 2022'de Monako'da Uçacak

AAXF0ZW.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Sadece 200 adet üretilecek ve teslimatların 2022'de başlaması bekleniyor.

XTurismo Limited Edition'a aşina mısınız? İster uçan bisiklet, ister uçan araba, isterse yukarıdakilerin bir kombinasyonu olsun, bu kelimelerin basit kullanımı muhtemelen aklınızda fotoğraflarda ve videolarda gördüğünüz bitmiş nesneye oldukça benzeyen bir görüntü gönderir. Japon şirketi A.L.I.'nin ürünüdür. 2022'de yola çıkmakla (veya belki de yolun sonunda) meşgul olan teknolojiler.

Mayıs 2022'nin başında, A.L.I. XTurismo'yu, Hataraku Norimono Daishugo adlı büyük bir çalışan araç sergisinin parçası olarak Suzuka Circuit'e getirdi. XTurismo, 8-12 Haziran 2022 tarihleri arasında süper arabaları, hiper arabaları, özel motosikletleri ve diğer ulaşım biçimlerini sergileyen Top Marques Monaco 2022 için Monako'ya gidiyor. Top Marques Monaco'nun en son baskısı 2019'da gerçekleşti ve etkinlik, 2022'ye kadar dünyadaki birçok büyük etkinlikle aynı arayı aldı.

A.L.I. XTurismo'nun stili göz önüne alındığında, teknolojilerin drone alanında da çalışması muhtemelen biraz şaşırtıcı değil. Şirket bir süredir fotoğrafları ve videoları çevrimiçi olarak yayınlarken, doğal olarak, XTurismo'nun gerçek dünyadaki yeteneklerine şüpheyle yaklaşanlar da oldu. Muhtemelen, şirketin gösteriler için halka açık etkinliklere çıkarmaya bu kadar hevesli olmasının nedeni budur.
Neden şüpheci olacağınızı anlamak zor değil ve bunu yeni ve/veya yeterince keşfedilmemiş bir teknoloji olduğu için söylemiyoruz. Şirketin web sitesinde listelenen özellikler son derece belirsiz, neredeyse hayal kırıklığı yaratıyor. Örneğin, tahrik "İçten yanmalı motor + elektrik" olarak listelenir ve ne güç santrali ne de birlikte nasıl çalıştıkları hakkında kesinlikle daha fazla bilgi verilmez. Kontrol, “Elektronik kontrol ile otonom kontrol” olarak listelenir. Üreticilerin ürünleri hakkında beğendiklerini söyleyebileceklerini ve iddialarının daha sonra doğrulanıp kanıtlanamayacağını biliyoruz - ancak bazı bilgilerin mevcut olması gerekmez mi?

Sayfanın biraz aşağısında, XTurismo'nun iddia edilen boş ağırlığı 300 kilogram veya 661 poundun üzerinde bir saç. 3,7 metre uzunluğunda, 2,4 metre genişliğinde ve 1,5 metre yüksekliğinde (yaklaşık 12,1 fit x 7,87 fit x 4,9 fit), yaklaşık 30 ila 40 dakika menzile, saatte 80 kilometre azami hıza (50 mil/saatin hemen altında) sahiptir ve 100 kilogram (veya 220 pound) nominal yük kapasitesine sahiptir. Şirket şu anda üretmeyi planladığı 200 XTurismo Limited Edition birimi için 77.700.000 ¥ veya yaklaşık 610.710 $ maliyetle ön siparişleri kabul ediyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

İsviçre E-Bike Startup OPIUM Yakında İki Uzun Menzilli E-Bike'ı Piyasaya Sürecek

AAXFxTG.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

OPIUM 6.0 ve 4.0'ın tek bir şarjla 211 mile kadar bir menzil sunduğu iddia ediliyor.

Batarya ve motor teknolojisindeki ilerlemeler, her zamankinden daha güçlü ve verimli olan elektrikli araçların ortaya çıkmasına neden oldu. Bu, özellikle elektrikli otomobil dünyası için iyidir, çünkü bunlar inkar edilemez bir şekilde ana ulaşımın geleceğidir. Bununla birlikte, alternatif ulaşım, daha spesifik olarak elektrikli scooter ve bisikletler için kesinlikle aynı şey söylenebilir.

İsviçreli e-bisiklet girişimi OPIUM, bu teknolojik gelişmelerden yararlanıyor ve bu yaz iki yeni uzun menzilli elektrikli bisiklet piyasaya sürmeye hazırlanıyor. 6.0 ve 4.0 olarak adlandırılan her iki e-bisiklet de 340 kilometre veya yaklaşık 211 mil gibi etkileyici bir menzile sahip olacak. Herhangi bir bisikletçi için, bu aralık bir günlük sürüş için fazlasıyla yeterlidir, ancak eminim ki bu rakam pedal desteğine ne kadar güvendiğinize bağlıdır. Ayrıca bisikletler, yalnızca biraz daha fazla menzil ekleyen rejeneratif frenleme özelliğine ve daha da uzun, çok günlük geziler için ikinci bir pil takma seçeneğine sahiptir.

AAXFA3y.img?w=768&h=432&m=6

E-bisikletlerin bu yaz ön siparişe açılması bekleniyor ve teslimatların 2023'te başlaması bekleniyor. Batarya teknolojisine gelince, hem 6.0 hem de 4.0, 1.670 Wh batarya ile gelecek. Alıcı, talep edilen 211 millik menzile ulaşmak için gerekli olacak bir 470 Wh uzatıcı satın alma seçeneğine sahip olacak. Güç açısından, standart olarak sunulan 850W fırçasız elektrik motoruyla çoğu hazır e-bisikletten daha güçlüdür.

Sürücülerin yolculuklarını takip etmelerine yardımcı olmak için OPIUM'un e-bisikletleri, yolculuk verilerini, rota bilgilerini ve pil şarjı gibi diğer ilgili bilgileri gösteren bir dijital ekranla donatılacak. Ayrıca sistem, GPS takibi sunan tescilli bir mobil uygulama ve hatta hırsızlığı önlemek için bir immobilizer ile entegre edilebilir.

Bileşenlere gelince, hem OPIUM 6.0 hem de 4.0 bir S-Pedelec süspansiyon çatalıyla donatılmıştır. İkisi aktarma organları ile ayırt edilir, burada 6.0 birinci sınıf 12 vitesli Pinion C-Serisi şanzıman ve 4.0, daha giriş seviyesi 9 vitesli bir kurulum alır. Ayrıca, 6.0 standart olarak ABS ve piyasadaki en parlak bisiklet farı olduğu iddia edilen bir üst raf Lupin SL-X far alacak. OPIUM'un bisikletlerini metalde görmek isteyenler, onları Temmuz ayında Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenecek olan EUROBIKE 2022'de görebilecekler. OPIUM henüz yeni e-bisikletlerinin fiyatlandırmasını açıklamadı, bu yüzden bekleyip görmemiz gerekecek.

AAXFxTO.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Tam Kapalı Üretim Modeli Geliştiren Yıldırım Motosikletleri

AAXFRzp.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Streetliner, Lightning'in mevcut hız rekoru projesinden yararlanabilir.

Lightning Motorcycles, yeni bir hız rekoru çalışması için Niobium uzmanı CBMM ile bir ortaklık ilan ettiğinde, yaklaşık iki yıllık bir aradan kısa süre önce geri döndü. Bu süre zarfında firma, Hollister, California'daki operasyonunu küçülterek, motosiklet eyeri markası Corbin'in genel merkezinin bir köşesine taşındı. Bu küçülen ayak izi, Lightning'in hırsını küçültmedi ve girişimin gelecek için büyük planları var.

Lightning de projeyi gizli tutmuyor. Streetliner olarak kabul edilen tamamen kapalı elektrikli motosikletin çizimleri şimdiden gün ışığına çıktı. Lightning, Haziran 2020'de Streetliner'ın elektrikli araç çıkışı Electrek ile çalışırken bir videosunu bile paylaştı. Görüntüler yalnızca sokakta prototip testini göstermekle kalmıyor, aynı zamanda Lightning'in aerodinamik test aparatını da ortaya koyuyor.

Bu teknoloji yalnızca Streetliner için ayrılmış değil. Lightning ayrıca en son Bonneville projesi olan Lightning 250 için modernleştirilmiş gövdeye yöneliyor. Corbin, elektrikli bisikletin Lightning'in 250 mil hedefine yaklaşmasına yardımcı olacak geniş ön ve arka kaplamayı sergileyerek en son yapının görüntülerini web sitesinde bile yayınladı. Lightning 250 tamamen kapalı bir tasarım olmasa da, hız rekoru denemesi değerli aerodinamik veriler ve geri bildirim sağlamalıdır.

Ancak Streetliner, Lightning'in yakın zamanda dosyaladığı tek ticari marka değil. Firma ayrıca AeroBlade adının hakları için başvuruda bulundu. Takma ad göz önüne alındığında, potansiyel proje Lightning 250'nin yaklaşan Bonneville girişiminden de yararlanabilir.

Bununla birlikte, tüm bu bilgileri bir tuz tanesi ile almalıyız. Lightning'in tuz düzlüğündeki rekoru tartışılmaz olabilir, ancak bu başarıyı tüketici pazarına çevirmek, defalarca tahmin edilenden daha zor olduğunu kanıtladı. Üretim gecikmeleri, markanın LS-218 modelinin piyasaya sürülmesini durdurdu ve bütçe bilincine sahip Strike, eleştirmenler veya müşterilerle başarılı olamadı. Tamamen kapalı bir Streetliner'ın sokağa çıkması için daha uzun bir yol var, ancak Lightning'in hız rekoru gelişmelerini yola uyarlamaya çalışmasını görmek her zaman ilgi çekicidir.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Honda Super Cub 50, Mavinin Işıltılı Yeni Bir Tonunda Çıktı

AAXJiVE.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Metalikleri seviyorsanız, bir göz atmak isteyeceksiniz.

AAXJ5xc.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Mayıs 2022'de Honda, 2022 model yılı için Super Cub 50'de bazı küçük kozmetik değişiklikleri resmi olarak duyurdu. Alanın önemli olduğu ve trafiğin (hem araç hem de yaya) büyük bir günlük endişe kaynağı olduğu, sıkışık bir kentsel alanda yaşıyorsanız, Super Cub gibi küçük 50cc'lik makineler çok mantıklı - ve neden olmasın? ayrıca iyi görünmelerini mi istiyorsun?

AAXJ5xk.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2022 Super Cub 50'de mekanik olarak hiçbir şey değişmiyor. Estetik açıdan Honda, hem susturucu korumasını hem de arka tamponun üzerine oturan arka taşıyıcıyı değiştirerek krom yerine siyah yapmayı tercih etti. Bir bakıma Super Cub 50'lere daha ciddi bir hava katıyor ve ayrıca çift tonlu tasarımla güzel bir görsel kontrast katıyor. 2022 Super Cub 50 Pro hala siyah değil, krom bir taşıyıcı alıyor.

AAXJ5xp.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ayrıca 2022 için yeni olan Super Cub 50, yepyeni bir mavi tonuna sahiptir. Adı Glint Wave Blue Metallic ve elektrik mavisinin oldukça güzel bir tonu. Metaliklerin fotoğraflarda doğru bir şekilde görülmesi çok zor, bu yüzden şahsen görmediğiniz sürece bu yeni gölgede ne kadar metal pul göreceğinizi söylemek zor. Yine de, krem rengi bacak siperleri ve yan kılıflarla birleştiğinde, oldukça hoş bir iki tonlu renk şeması oluşturuyor. 2022 Super Cub 50 ayrıca Virgin Beige ve Tasmanian Green Metallic olmak üzere iki geri dönen renkte geliyor.

AAXJccF.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Tel sepet ve biraz farklı far konfigürasyonuna sahip olan 2022 Super Cub 50 Pro, daha hafif bir Seyşeller Gece Mavisi renk grubunda mevcuttur. Honda'nın 2022 Japon bisiklet sürümlerine dikkat ettiyseniz ve bunun tanıdık geldiğini düşünüyorsanız, bunun iyi bir nedeni var. Nisan ayında Honda, SC50 Pro'nun daha büyük kardeşi SC110 Pro'yu tamamen aynı renkte piyasaya sürdü.

AAXJ9jq.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bundan kısa bir süre sonra Honda, 2022 Cross Cub serisini hem 110cc hem de 50cc deplasmanlarda piyasaya sürdü. O zaman, Cross Cub 50 için iki yeni rengi ilk kez gördük: Matte Armored Green Metallic ve Pearl Deep Mud Grey. Ayrıca Honda'nın Graphite Black Kumamon Cross Cub 50'yi bu model yılı için sınırlı sayıda değil, tam zamanlı ürün yelpazesine eklediğini öğrendik.

AAXJccM.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

50cc Super ve Cross Cub çeşitlerinin tümü 27 Haziran 2022'de Japonya'da resmi olarak piyasaya sürülecek. Dördü için MSRP aşağıdaki gibidir:

AAXJiVE.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

2022 Honda Super Cub 50: 247.500 ¥ (1,945 $)
2022 Honda Super Cub 50 Pro: 269.500 ¥ (2.117 $)
2022 Honda Cross Cub 50: 308.000 ¥ (2.420 $)
2022 Honda Cross Cub 50 Kumamon Versiyonu: ₺ (2,506 $)

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Orbea, Pratik Bir Günlük Şehir Bisikleti Kemen E-Bike'ı Tanıttı

AAXL56d.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni Orbea Kemen ve Kemen SUV, sağlam çok yönlülük ve üstün özellikler sunuyor.

Dünyaca ünlü İspanyol bisiklet üreticisi Orbea, Kemen serisi bisikletlerini tanıttı. Kemen, kentsel rahatlık ve pratikliğe önem verilerek, şehir içi sürüş için üretilmiş bir elektrikli bisiklettir. Bir SUV varyantının dahil edilmesi, arazi ve arazi sürüşüne düşkün olanlara da hitap ediyor. Kemen'in iki stili vardır: Küçükten Büyüğe ölçülerde kademeli çerçeve ve Küçükten Çok Büyük'e kadar çapraz çerçeve.

Her iki çerçeve de, Orbea'nın iddia ettiği gibi, onlara birinci sınıf, karbon benzeri bir estetik kazandırdığını ve daha sağlam, daha hafif bir çerçeve ile sonuçlandığını iddia ettiği, düzleştirilmiş kaynaklara sahip üç uçlu alüminyumdan yapılmıştır. Pil, çerçeveye entegre edilerek bisiklete modern bir görünüm kazandırılmıştır. Müşterilerin gönül rahatlığı için çerçeve Orbea'dan ömür boyu garantilidir. 2,25 inç lastikler, çamurluklar, bir kickstand, 18 kg'a kadar ağırlıklar için sertifikalı bir raf ve yerleşik bir römork bağlantısı ile standart Kemen, hem şehirde hem de ara sıra sürüş için hibrit bir şehir e-bisikleti olarak pazarlanmaktadır. yerel parkınızda iz sürün.

Geleceğe Pedal Çevirmek:

Orbea Kemen, taşıtlara hitap edecek mantıklı bir tasarıma sahip, ancak Orbea, arazi macerası için daha sağlam bir makine olan Kemen SUV'yi de sunuyor. Bu versiyonda daha büyük 2.35 inç lastikler, daha topuzlu, daha fazla arazi dostu sırt deseni ve 27 kilograma kadar yükleri taşıyabilen, bir çocuk koltuğu ve oldukça fazla bagaj eklemenize izin veren daha sağlam bir raf bulunur. StVZO-uyumlu aydınlatma, hem Kemen hem de Kemen SUV'ye takılarak geceleri optimum görüş sağlanır. Arka lambada yerleşik bir ivmeölçer bile vardır ve araç yavaşlarken daha parlak yanıp söner, ikisi bir arada arka lamba ve fren lambası işlevi görür.

Kemen ve Kemen SUV, 85 Nm tork üreten Shimano Steps EP8 motorla donatılmıştır. Orbea'nın patentli 540Wh yüksek enerji yoğunluklu pili, tamamen çerçeveye dahil edilmiştir ve motosikletlere şık bir tarz katar. Orbea, size beş saatten fazla sürüş süresi sağlayacağını iddia ediyor, ancak bu, bisikleti nasıl ve nerede sürdüğünüze ve yardım için elektrik motoruna ne kadar güvendiğinize bağlı. Ayrıca Orbea, özellikle e-bisikletlerde uygulama için tasarlanmış bir grup seti olan en yeni Shimano Linkglide aktarma organını kullanır. Bu yükseltme, orta monteli motordan artan sürekli torku barındırmak için zinciri ve dişlileri güçlendirir.

AAXKDJZ.img?w=768&h=432&m=6

Orbea, akıllı şarj cihazlarının pili dört saatte tamamen şarj edebileceğini ve pilin ömrünü yüzde 30'a kadar artırabileceğini iddia ediyor. Daha fazla kapasite eklemek için, isteğe bağlı bir ekstra olarak 252 Wh menzil genişletici pil mevcuttur. çubuklar, gövde ve çerçeve setinden geçen dahili motor kontrolü ve ekran kablosu yönlendirmesine sahiptir. Arka fren hortumu ve vites değiştirme kabloları çubuklarda önce dışarı sonra da gövdeden içeri doğru ilerler, çerçeve dağınıklığını ortadan kaldırır ve devrilme veya düşme durumunda hasar tehlikesini azaltır.

Şu anda, her biri standart ve SUV varyantı olan 10 ve 30 olmak üzere toplam dört Kemen modeli mevcut. En premium olanı, 100 mm'lik bir Fox 34 Float AWL çatalı, birinci sınıf bir 11 vitesli Shimano XT Linkglide grup seti, 2,5 inç Schwalbe lastikleri ve 100 mm'lik bir seyahat damlalık direği ile birlikte gelen Kemen 10'dur. Kemen 10 ve Kemen 10 SUV'nin her biri 5.499$'a satılıyor. Bu arada, daha uygun fiyatlı versiyon olan Kemen 30, 100 mm'lik bir Marzocchi Bomber Z2 çatal ve Shimano Deore Linkglide dişlilerine sahiptir. Kemen 30, bir damlalık direğini kaçırıyor. Kemen 30'un fiyatı hem standart hem de SUV versiyonları için 4.599$ olarak belirlendi.

AAXKZsR.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Malezya Yakında 150cc ve Üzeri Tüm Motosikletlerde ABS Fren Sistemini Zorunlu Kılacak

AAWxZCg.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Malezya hükümeti, ülkenin hareketlilik için motosikletlere güvenmesi nedeniyle güvenliği artırmaya çalışıyor.

ABS, dünyanın her yerindeki tüm motosiklet marka ve modellerinde hemen hemen standart hale geldi. Henüz tüm ülkelerde zorunlu olmasa da, üreticiler genellikle tüm modelleri için en az bir ABS çeşidi sunar. Gerçekten de, trafik ve yol koşulları sokaktaki kadar öngörülebilir olmadığından, beceri seviyemiz ne kadar gelişmiş olursa olsun, ABS bizi güvende tutmakta uzun bir yol kat eder.

Bununla birlikte, Malezya hükümeti 150cc ve üzeri deplasmanlara sahip motosikletlerde ABS'nin standart olması gerektiğini zorunlu kılan bir teklifi düşünüyor. Ulaştırma Bakanı Datuk Seri Wee Ka Siong, Malezyalı motosiklet yayını iMotorbike'ın bir makalesinde alıntılandı. Yeni yetkinin uygulanmasına yönelik çalışmanın şu anda devam ettiğini ve MIRO olarak da bilinen Malezya Yol Güvenliği Araştırma Enstitüsü tarafından yürütüldüğünü açıkladı. Wee Ka Siong, çalışmanın kapsamlı olduğunu ve motosiklet halkı, imalat endüstrisi ve güvenlik uzmanlarından temsilcilerin dahil olduğunu açıkladı.

Dr. Wee, iMotorbike makalesinde, "Daha sonra ABS'nin zorunlu olarak takılmasıyla motosiklet güvenliğinin artacağı ve ölüm olasılığının daha da azalacağı umulmaktadır" dedi. MIROS tarafından devam eden bir araştırmaya göre, Malezya'daki motosiklet kazalarının ana nedenleri arasında, etkisiz frenleme nedeniyle patinaj yapmak ve engellerden kaçmaya veya kaçmaya çalışırken motosikleti düşürmek yer alıyor.

Dr. Wee, “Etkisiz fren sistemleri kazaların nedenlerinden biridir. Bu nedenle, motosiklet kazalarını sona erdirmek için çözüm arayışlarımızda daha iyi ve daha etkili bir fren sisteminin kullanılması şiddetle tavsiye ediliyor ve teşvik ediliyor.”

AAXKPQn.img?w=768&h=432&m=6

Ek olarak, mevcut çalışma, motosikletlerde ABS kullanımının kazaları ve ölümleri yüzde 30'a kadar azaltabileceğini öne sürüyor. Tüm bunları göz önünde bulundurarak, özellikle vatandaşlarının hareketliliği için iki tekerlekli hafif araçlara bu kadar bağımlı olan bir ülkede, daha iyi teknoloji yoluyla motosikletlerin güvenliğini artırmak kuşkusuz mantıklı bir harekettir. ABS'nin dahil edilmesi nedeniyle daha pahalı motosikletlerin şikayetleri kaçınılmaz olsa da, bunun uygulanması durumunda ABS'nin büyük ve küçük motosikletler arasında her yerde bulunan bir özellik haline geldiğini ve şimdi her zamankinden daha uygun fiyatlı olduğunu belirtmekte fayda var.

Kaynak: IMotorbike

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Ducati MG-20 Elektrikli Katlanır Bir Bisiklettir

AAXOaN1.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Uzaklara gidebilen pratik ve şık bir bisiklet

Katlanır bisikletler her zaman pratiklik düşünülerek tasarlanmıştır. Birçok kişi tarafından iki tekerlekli kişisel hareketliliğin en pratik şekli olarak kabul edilen mütevazı eski katlanır bisiklet, Brompton'ların ve Raleigh'lerin ilk dönemlerinden büyük ölçüde evrimleşmiştir. Elektrikli bisiklet neslinin iyi ve gerçekten burada olmasıyla, katlanır bisikletler her zamankinden daha mantıklı ve sürücüyü rahat ve güvenli tutarken daha fazla seyahat edebilir.

Ducati, pratik, fayda odaklı ürünler denilince akla gelen bir marka olmayabilir. Gerçekten de, İtalyan motosiklet ikonu, dünyanın en hızlı ve en güçlü - gaz yakan motosikletlerinden bahsetmiyorum bile - bazılarının üreticisidir. Ancak bu, markanın daha yeşil bir yarına yönelik herhangi bir girişiminin olmadığı anlamına gelmiyor. Aslında Ducati, MIG-S gibi bisikletlerin rekabetçi dağ bisikletçiliğine yönelik olduğu bir dizi elektrikli bisiklet ve scooter'a sahiptir. Ayrıca, katlanabilir iki tekerlekli araçlardaki teknik özellikler söz konusu olduğunda çıtayı kesinlikle yükselten katlanır bir elektrikli bisiklet olan MG-20'ye sahiptir.

AAXNxgt.img?w=768&h=432&m=6

MG-20, Ducati'nin ilk katlanabilir e-bisikletidir. Şık ve aerodinamik şekli ve jantların güçlü çizgileri sayesinde benzersiz tasarım, Ducati'nin yarışan doğasını vurgular. MG-20, şehir içi sürüş için tasarlanmıştır ve yolda çevik ve hafiftir. Çerçeve, çatal ve jantlar tamamen magnezyumdan yapılmıştır ve bu da motosikletin minimum ağırlığına katkıda bulunur. Magnezyum hem hafif hem de serttir, optimum performansın yanı sıra mükemmel darbe emilimi ve direnci sağlar.

E-kompakt bisikletin tekerlekleri (2,125 inç enine kesitli lastik ile 20 inç) ve hızlı katlama mekanizması minimum yer kaplar ve esneklik sağlayarak toplu ve özel ulaşımla birlikte kullanılmasına olanak tanır. Performans açısından, 250W arka motor pedal desteği sunar ve 36V 10.5Ah 378Wh SAMSUNG pil ile birleştiğinde, saatte maksimum 25 kilometre hızla 50 kilometreye (31.25 mil) kadar bir menzil vaat eder. saat), e-bisiklet kurallarına göre.

Pil çerçeveye yerleştirilmiştir, ancak evde veya ofiste şarj etmek için kolayca çıkarılabilir. Gidonun üzerine yerleştirilmiş su geçirmez LCD panel, ışıkları açmak ve üç dereceli pedal yardımı arasında seçim yapmak gibi birincil işlemleri kontrol etmek için kullanılır. Geceleri bile, ön LED lamba ve tekerleklerdeki yansıtıcı şeritler, optimum görüş ve genel güvenlik sunar. Ducati MG-20 elektrikli katlanır bisiklet, 1.599 Euro'dan başlayan veya 1.663 ABD Doları eşdeğeri olan bir perakende satış fiyatına sahiptir.

Kaynak: Ducati

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Gates, E-Bike Uygulamaları İçin Yeni Nesil Kayış Tahriklerini Tanıtıyor

AAY8Xff.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu yeni karbon kayışlı tahrikler, daha uzun ömür, verimlilik ve güç dağıtımı sunar.

Motosiklet, elektrikli motosiklet ve e-bisiklet uygulamalarında yaygın olarak görülen kayışlı tahrik teknolojisinde öncü olan Gates Industrial Corporation, Carbon Drive ürün yelpazesinde büyük güncellemeler yayınladı. Bisiklet aktarma organları tasarımındaki gelişmelere izin vermek ve dünya çapında artan talebi karşılamak için işletme, halihazırda endüstri lideri olan ürünlerini daha da iyi hale getiren yeni kayışlar ve diğer bileşenler sunuyor.

En yeni Karbon Tahrik ürün yelpazesi, Gates'in dördü genelinde tamamen yeni ve yükseltilmiş bileşenlerle hem elektrik destekli hem de manuel bisiklet uygulamalarının daha geniş bir yelpazesine az bakım gerektiren, temiz, sessiz ve sağlam kayış tahrikli çözümler sunma taahhüdünü desteklemektedir. birincil ürün grupları. Gates'in revize edilmiş kayışlı tahrik sistemleri yelpazesi, giriş seviyesinden ağır hizmet tipine, insan gücüyle çalışan veya yarı elektrikli ve tamamen elektrikliye kadar daha geniş bir uygulama yelpazesini kapsar; kaldırımda veya yol dışında. Yeni Gates karbon kayış tahrik sistemlerine bir göz atalım.

CDX

Gates'in birinci sınıf CDX serisi, zorlu ortamlarda uzun mesafeler dahil olmak üzere en katı gereksinimlerin ötesine geçer ve eşsiz kalite ve performans sağlar. Gates'e göre, sessiz ve neredeyse bakım gerektirmeyen CDX teknolojisi, standart zincir tahriklerinden üç kat daha uzun ömürlüdür ve bu da onu uzun bisiklet ve e-bisiklet yolculukları için ideal kılar. Gates, amiral gemisi ürün yelpazesine genişleyen dişli orta tahrikli elektrikli bisiklet sektörü gibi yüksek performanslı uygulamalara özel yeni bir CDX:BLACK zincir dişlisi serisini duyurdu. Dişli hattı, bir dizi göbeğe ve motora uyacak çeşitli arka ve ön dişlileri içerecektir.

AAY9h1k.img?w=768&h=432&m=6

HKM

Gates CDC ürün yelpazesi artık, genellikle işe gidip gelmek için kullanılan orta tahrikli e-bisikletler için özel olarak üretilmiş yepyeni bir kayış içermektedir. Kayışlı tahriklerin tüm avantajlarını ve ayrıca tipik zincir tahriklerinin iki ila üç katı hizmet ömrünü sağlayan, son derece gelişmiş, gergin karbon fiber kord, sert ve sağlam etilen elastomer malzemeler ve naylon diş dokusunun devrim niteliğinde bir karışımına sahiptir. Gates'in birinci sınıf hizmet odaklı elektrikli bisikletlerdeki uygulama yelpazesi ve potansiyel pazarı, bu yeni kayış hattının piyasaya sürülmesiyle büyük ölçüde arttı.

CDN

CDN sistemi, mevsimlik yol sürüşü ve ara sıra işe gidip gelme gibi orta sınıf uygulamalar için tasarlanmıştır; şehir ve şehir bisikletleri ve merkezden çekişli e-bisikletler için değer ve performans dengesi. CDN teknolojisi ayrıca, standart bir zincir tahrikinin ömrünü iki katına çıkaran, eğlence amaçlı biniciler için geliştirilmiş bir kayış sunar. Bu yeni nesil CDN kayışı, daha uzun ömür ve birinci nesil kayışa göre daha geniş bir çalışma sıcaklığı aralığı için karbon germe kordlarına, yeni bir etilen elastomer bileşiğine ve döküntü atma CenterTrack tasarımına sahiptir. Ayrıca CDN serisi, kapsamlı bir sistem çözümü sağlamak için tamamen yeniden tasarlanmış CenterTrack arka dişli seti içerir.

AAY8Xfn.img?w=768&h=432&m=6

ST

Son olarak, SideTrack portföyü ayrıca yeni nesil etilen elastomer ve karbon kablo teknolojilerini de içeriyor ve ana akım bisiklet endüstrisine ve ayrıca hub tahrikli motorlu e-bisikletlere yönelik bir çözüm sunuyor.

Yeni Gergi

Gates ayrıca, CDX ve CDC ürün hatlarıyla uyumlu, kayışlı tahriklerin faydalarını artıran ve üreticilerin zincirden kayışa geçişini kolaylaştıran yeni bir gergiyi piyasaya sürüyor. Gergi, çok az bakım gerektirerek veya hiç bakım gerektirmeden montajı ve ayarı basitleştiren basit ve çekici bir tasarıma sahiptir.

AAY9h1p.img?w=768&h=432&m=6

Kaynak: Inside EVs

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda, Asya Pazarı İçin Airblade Scooter'ı Piyasaya Sürüyor

AAYafpA.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Fireblade değil, ancak Asya'daki son derece kazançlı scooter segmentinde kesinlikle kendine ait olabilir.

Motosiklet dünyasında, "Blade" takma adı neredeyse tipik olarak Honda'nın amiral gemisi litre sınıfı supersport motosikleti Fireblade ile ilişkilendirilir. CBR1000RR, yarış başarısı, çığır açan teknolojisi ve taraftarların genel olarak spor motosikletlerine olan sevgisinin bir sonucu olarak küresel beğeni topladı. Ya size Honda'nın "bıçak" takma adıyla başka bir modeli olduğunu söylesem, ama bu sefer bir spor motosiklet yerine bir banliyö scooterı mı?

AAYa5yo.img?w=768&h=432&m=6

Bu tam olarak budur ve Airblade 160 olarak bilinir. Honda, bu yeni banliyö scooter'ını Vietnam'da tanıttı ve diğer Asya pazarlarında da piyasaya sürmesi bekleniyor. Honda Airblade 160, muhtemelen yeni CBR1000RR Fireblade'in agresif görünümünden etkilenen şık bir gövdeye sahip. Bölünmüş LED farları ve kompakt dumanlı ön camı, trafikte tam sırt konumunda sürerken sürücüyü rüzgardan uzak tutar. Yan profil de oldukça aerodinamik görünüyor ve genel tasarım onu doğrudan Yamaha Aerox 155 ile rekabete sokuyor.

litre sınıfı ahır arkadaşı. 15,2 beygir gücü ve 9,9 ft-lbs tork üreten 160cc tek silindirli bir motorla çalışır. Honda Airblade 160, sınıfındaki karşılaştırılabilir scooterlardan biraz daha fazla güce sahiptir. LED aydınlatmanın yanı sıra Honda, seyahat ederken kolaylık sağlamak, anahtarsız çalıştırma ve tamamen dijital bir LCD gösterge paneli için Airblade 160'ı bir USB şarj yuvasıyla donattı. Konsolda kilometre sayacı, hız göstergesi, yakıt seviyesi, yakıt kullanımı ve zamanı takip etmek için bir saat gibi çok sayıda okuma vardır.

AAY9Lrh.img?w=768&h=432&m=6

AAYa30i.img?w=768&h=432&m=6

Airblade'in süspansiyonu, ön yükleme ayarlı teleskopik ön çatallardan ve ikiz arka amortisörden oluşur. Bu arada, fren sistemi tek bir ön ve arka disk konfigürasyonundan oluşuyor. Menzil açısından Airblade'in 4,4 litrelik bir benzin deposu kapasitesi vardır, bu nedenle yeniden doldurmaya gerek kalmadan çok fazla mesafe kat edebilirsiniz. Honda, scooter'ı iki model ve dört renk şemasında satıyor: Mavi Gri Siyah, Kırmızı Gri, Mavi Gri ve Siyah Gri. Fiyatlandırma ve bulunabilirlik açısından, Honda Airblade 160 57.190.000 VND'ye (yaklaşık 2.467 USD) mal oluyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Energica Experia Elektrikli Macera Motosikletine Bir Göz Atın

Maceralar kumsallarda da olur: 2022 Energica Experia

AAYbhD8.img?w=768&h=576&m=6

Teknik olarak, bir macera her zaman ya iyidir ya da kötüdür. Ama asla sıkıcı değil. Elektrikli motosiklet gelişimi aynıdır; temelde kibir, hırs ve sıkı çalışmanın, finansal hayatta kalmak için bir kafes maçında karşı karşıya gelmesi.

Energica, ADV kategorisini yeniden oluşturmak için bir bahiste niş parça hünerini bankalıyor. Energica Experia, kağıt üzerinde dünyada satışa sunulan ilk elektrikli ADV motosikletidir. Bu kazançlı bir kategori. Dahası, elektrikli motosiklet teknolojisi için bir pota. Çok sayıda menzil, özellik ve seyahate hazır kullanılabilirliğe sahip sağlam bir elektrikli ADV bisiklet sunabiliyorsanız, gerçek bir dönüm noktasına ulaştınız.

AAYblLg.img?w=768&h=576&m=6

Energica'nın kumarı cesur bir iddiayla açılıyor. Experia'nın bugün piyasadaki herhangi bir elektrikli motosikletin en uzun menzilini sunduğu iddia ediliyor: Şehirde 261 mil ve otoyolda 130 mil. Energica ayrıca Seviye 3/DC hızlı şarj cihazıyla sadece 40 dakikada yüzde 0-80 ile herhangi bir elektrikli motosikletin en hızlı şarj süresi olduğunu iddia ediyor. Seviye 2 veya 1 şarjı yolda veya evde kullanma yeteneği ile birleştiğinde, sürücülere her üç şarj seviyesini de sunan tek elektrikli motosiklettir.

Yukarıdaki tüm enerji yeni bir motoru çalıştırır. Kalıcı mıknatıslı senkron motor (öncelikle dahili kalıcı mıknatıslara dayalı) kullanmak yerine, bisiklet, kalıcı mıknatıslar tarafından desteklenen Senkronize Relüktans kullanır. Energica'nın önceki EMCE motorundan 22 libre daha hafif, su soğutmalı, yağla yağlanmış ve şaside daha alçakta yer alarak yol tutuşunu iyileştiriyor.

Bu heyecan verici haber. Basın bültenleri hikayenin geri kalanını anlatıyor. Experia, 150 mm (5,9 inç) hareket mesafesine sahip 43 mm ön ZF Sachs'ın ve 150 mm tekerlek hareketi ile 55 mm (2,2 inç) hareket ile tek bir arkaya binen olası 112 litrelik (Amerika dilinde 29.6 galon) bir depolama alanına sahiptir. Ön çatal, ayarlanabilir ön yük, geri tepme ve sıkıştırma özelliklerine sahipken, arka çatallar ayarlanabilir uzatma ve ön yüke sahiptir. Çift 330 mm dört pistonlu Brembos önde, arkada tek bir 240 mm iki pistonlu. Garip bir şekilde, hiçbir yerde ABS'den bahsedilmiyor.

AAYbSB5.img?w=768&h=576&m=6

Zaman, binici incelemeleri ve anekdot hikayeleri bu hikayenin geri kalanını anlatacak. Seviye 3 DC hızlı şarj istasyonları, büyük şehirlerde her yerdedir, ancak çoğu maceranın yattığı iç bölgelerde çok az ve uzaktır. Bir sonrakini bulmak için o telefonu şarjlı (ve kule aralığında) tutun. Ya da daha iyisi, o haritayı yazdırın ve eski tarz tank stiline bantlayın.

Energica bisikleti, pazarlama stratejisini ve parlak broşürleri üretiyor. Ama nihayetinde, biniciler hikayenin sonunu yazarlar. Açıkça 23.250 $ MSRP'de pahalı, Launch Edition ise 25.380 $'a iniyor. Bu, gelişen teknolojinin kendisi kadar eski bir hikaye. Experia, ADV kategorisinde oyunun kurallarını değiştirecek mi? Energica, evet bahsine giriyor ve 10 yıllık geçmişiyle bunu destekliyor. Şüpheciler, homurdanmaya başlayın. Devam edecek.

Energica Experia Teknik Özellikleri ve Fiyatı

FİYAT 23.250 $ / 25.380 $ Lansman Sürümü
MOTOR EMCE Daimi Mıknatıs Destekli Senkron Relüktans Motoru (PMASynRM)
AKÜ 22,5 kWh maks.; 19,6 kWh nominal
FINAL DRIVE Regina (16/52) 520 O-ring zinciri
İDDİA EDİLEN HORSEPOWER Sürekli: 80 hp @ 7000 rpm; Tepe: 102 hp @ 7.500 rpm
İDDİA EDİLEN TORK 85 lb.-ft.
ÇERÇEVE Ön çelik boru kafes, alüminyum yan plakalar
ÖN SÜSPANSİYON ZF Sachs 43 mm, ön yük, geri tepme ve sıkıştırma ayarlanabilir; 5,9 inç seyahat
ARKA SÜSPANSİYON ZF Sachs, geri tepme ve önyükleme ayarlanabilir; 5,9 inç seyahat
ÖN FREN Brembo 4 pistonlu radyal kaliper, çift yüzer 330 mm diskler
ARKA FREN Brembo 2 pistonlu kaliper, 240 mm disk
TEKERLEKLER, ÖN/ARKA Dökme alüminyum; 17 x 3,5 inç / 17 x 5,5 inç
LASTİKLER, ÖN/ARKA Pirelli Scorpion Trail II; 120/70-17 / 180/55-17
TIRMIK/İZ N/A
TEKERLEK 59,5 inç
KOLTUK YÜKSEKLİĞİ 33,3 inç
MENZİL Şehir: 261 mil; Kombine: 160 mil; Şehir dışı: 130 mil; WMTC: 138 mil
ŞARJ SÜRESİ 40 dakikada %0–80. Seviye 3/DC hızlı şarj cihazı ile
İDDİA EDİLEN BOŞ AĞIRLIK 573 lb.
GARANTİ Araçta 2 yıl; Aküyle 3 yıl/31.000 mil (motosikletin ilk kayıt tarihinden itibaren)
HAZİRAN 2022'DE MEVCUTTUR
İLETİŞİM energicamotor.com

Kaynak: Motorcyclist 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

2023 Ducati Streetfighter V2, Storm Green'de İş Başında

AAYqbwU.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bastırılmış yeni görünüm daha da fazla tavır katıyor.

Benzer far kümeleri, gövde panelleri ve tek taraflı salıncaklar sayesinde, Ducati Streetfighter V2'yi Streetfighter V4'ten ayırt etmek, özellikle Ducati'nin imzası olan kırmızı renk grubunda çıplak gözle oldukça zor olabilir. Gizli 2021 Streetfighter V4 ve 2022 Streetfighter V4 SP görünümleri, çoğu meraklıya bu çabada yardımcı oluyor ve yeni 2023 Streetfighter V2'nin Storm Green renk şeması, farklı yolları birleştiriyor.

AAYpY2N.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bazıları için yeni renk seçeneği standart yorgunluk yeşili tonu gibi görünebilir, ancak Ducati'nin Centro Stile (Styling Center) mat metalik tonuyla çok kasıtlıydı. Bologna firmasına göre, "metalik damar çok belirgin bir kontrast oyunu yaratırken" mat kaplama "mekanik parçaların kromatik bağlamı" ile eşleşiyor. Ducati, markanın performans köklerine gönderme yapan kırmızı kenar bandıyla, kırmızı bir dokunuş eklemeden edemedi.

AAYq9qx.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Zorlu yeni boya işinin yanı sıra Streetfighter V2 hala aynı yol odaklı ergonomiye ve stile sahip. Sportif motosikletteki muadili Panigale V2 ile karşılaştırıldığında, Streetfighter'ın yüksek ayarlı gidonları bileklerdeki baskıyı azaltırken daha uzun, daha geniş koltuk ve daha alçak ayaklıklar kokpitte konforu ön planda tutar. Sıvı soğutmalı, Desmodromic, 955cc Superquadro V2 de kalır ve 153 beygir gücü (10.750 rpm'de) ve 74.8 lb-ft tork (9.000 rpm'de) dışarı pompalar. Daha kısa bir son oran (15/45), arka tekerleğe daha fazla tork sağlarken aynı zamanda gaz kelebeği tepkisini de iyileştirir.

AAYq9qA.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Döküm alüminyum monokok çerçeve, optimum ağırlık tasarrufu için doğrudan bu yüksek performanslı V-twin'e cıvatalanır ve bir Sachs arka amortisörü, gelişmiş çerçeveyi tek taraflı salınım koluna bağlar. Önde, 43 mm Showa BPF çatal ve Sachs direksiyon amortisörü çeviklik ve denge sağlar ve Diablo Rosso IV sarılı beş kollu jantlar uyum sağlamaktan mutluluk duyar. Çift ön Brembo M4.32 monoblok radyal kaliperlerle vurgulanan Brembo fren sistemi şasiyi tamamlıyor.

AAYq0F6.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ducati nadiren teknolojiden tasarruf eder ve V2'nin viraj alma ABS'si, çekiş kontrolü, hızlı vites değiştirme, tekerlek kontrolü, sürüş modları ve motor freni kontrolü hem performansı hem de güvenliği en üst düzeye çıkarır. 2023 Streetfighter V2, yalnızca yeni bir renk yolu kazanmasına rağmen, 17.495 $ 'dan 550 $' lık bir marj alıyor.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda'nın Yaklaşan Hornet Streetfighter'ından Yeni Çizimler

Yeni Hornet'in tasarım konseptleri, adına layık keskin ve agresif bir sokak dövüşçüsü gösteriyor.

AAYOMZ0.img?w=768&h=461&m=6

Bir bisiklet üreticisi için yeni bir modelin önemi, genellikle lansman sürecinin ne kadar uzun sürdüğü ile değerlendirilebilir - ve Honda'nın yeni bir Hornet planlarını ilk kez onaylaması ve motosikletin bayilere ulaşması arasında bir yıldan fazla bir süre olması muhtemeldir. , açıkça şirketin büyük umutları olan bir bisiklet.

Honda, geçen Kasım ayında yeni Hornet'i doğruladı ve Milano'daki EICMA fuarında yayınlanan bir videoda, motor notasının kısa bir klibiyle birlikte makinenin stilize edilmiş bir bilgisayar modelini gösterdi, ancak o zamandan beri motosikletin gerçek özellikleri hakkında sımsıkı kapalı kaldı. veya çıkış tarihi. Şimdi Honda, motosikletin ayrıntılarını hala gizli tutarken, daha fazla tasarım çizimi ve motosikletin geliştirme sürecinin ayrıntılarını yayınladı.

AAYODEk.img?w=768&h=432&m=6

AAYOS6W.img?w=768&h=252&m=6

Kaynak: Cycle World

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Norton, Yeni Komando 961'in Yakında Çıkacağını Duyurdu

AAYVGqv.img?w=768&h=432&m=6

İlgilenen müşteriler artık markanın e-posta güncellemelerine kaydolabilir.
Hindistan TVS, Nisan 2020'de ikonik İngiliz motosiklet markası Norton'u satın aldığından beri, şirket kamuoyundaki imajını onarıyor. Norton'u Birleşik Krallık'ta tuttuktan ve yerel işgücünü genişlettikten sonra TVS, firmanın Solihull genel merkezini açtı ve yeni üst düzey yöneticileri işe aldı.

En son Norton'un V4SV ara kapağını gördük, ancak yeniden canlandırılan Commando 961'deki güncellemeler çok azdı. Aralık 2021'de şirket, müşterilerin önceki yönetim sırasında sunulan Commando 961 mevduatlarını iyi yapacağını doğruladı. Norton, modeli halka sunmadan önce bu ön siparişleri yerine getireceğini bildirdi ve yeni duyuru zamanın geldiğini gösteriyor.

Elbette, Commando isim plakası İngiliz markasıyla eş anlamlıdır. Orijinal Commando 750 ve 850'ler, 60'lar ve 70'lere kadar uzanırken, Commando 916, Stuart Garner'ın saltanatının bir ürünüdür. O döneme bağlı karışık duygulara rağmen, Komando lakabı her zaman markaya bağlı olacaktır.

Norton CEO'su John Russell, "Norton'ın kadroda bir Komando olmadığını hayal edemiyorum, bu yüzden büyük soru modern bir Komandoyu neyin karakterize etmesi gerektiği ve onu ne zaman piyasaya sunacağımızdır," dedi.

Neyse ki, Norton'un yakın zamanda şirket web sitesinde bir "Yeni Komando 961" duyurusu yayınlaması sayesinde böyle bir gülünçlüğü hayal etmemize gerek kalmayacak. Açılış sayfası ayrıntılarda hafif ve özde ağırdır, ancak model için "soyulmuş ve sofistike" ve "modern lüksün özü" bina beklentisi gibi açıklamalarla.

AAYVRuP.img?w=768&h=432&m=6

Ancak marka bu iddiaları sadece iki görselle destekledi. Yeni 961'in kuyruk bölümünün bir görüntüsü, geleneksel kafe yarışçısı tarzı kaporta ve entegre arka lambayı koruyacağını doğruluyor. Yine de üstten bir görünüm birkaç ayrıntı daha ortaya koyuyor.

Önceki pazarlama materyallerinde gösterilen karbon fiber kaplı yorumdan farklı olarak, en yeni Komando, siyah ve kırmızı ince çizgili klasik bir gümüş boya tabanını tercih ediyor. Altın çatal ve ikiz şok hazneleri Ohlins askılarının kalacağını gösterirken, ikiz egzoz boruları önceki 961 yinelemeyle aynı hizada.

Commando 961 güncellemelerini almak isteyenler, Norton'dan e-posta bildirimleri için kaydolabilir. İngiliz markası için uzun bir kurtuluş yolu oldu, ancak yeni bir Komando kesinlikle Norton'un çok beklenen geri dönüşünü işaret edecek.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Chimera Electric BMX, Dışarıdaki En Güçlü E-Bisiklet Olduğunu İddia Ediyor

AAZ2dWx.img?w=768&h=432&m=6

Daha önce gördüğümüz hiçbir şeye benzemeyen benzersiz bir yüksek tahrik sisteminden yararlanıyor.

Şık görünümlü, güçlü Chimera elektrikli BMX bisikleti Los Angeles'ta yaratıldı ve tipik şehir iki tekerlekli aracınız değil. Aslında, tamamen özgün ve benzersiz bir tasarımı masaya getirerek bundan başka bir şey olmaya çalışıyor. E-bisiklet, Chimera'nın tamamen yenilikçi olarak lanse ettiği "yüksek tahrik" mekanizmasını kullanıyor.

AAZ2639.img?w=768&h=432&m=6

Chimera Electric BMX, Dışarıdaki En Güçlü E-Bisiklet Olduğunu İddia Ediyor

Chimera'ya göre, BMX tarzı elektrikli bisikleti, dünyanın en güçlü e-bisikletidir. Firma, bu küçük şehir canavarının "tamamen yeni bir tür yüksek tahrikli motorizasyon teknolojisine" sahip olduğunu iddia ediyor. İnanılmaz derecede hafif titanyum çerçevesi, zaten etkileyici olan güç-ağırlık oranına da puan veriyor.

Bisiklet, Chimera'nın tanımladığı gibi yepyeni bir motorizasyon teknolojisine sahiptir. Bu, hem premium hem de bütçe odaklı e-bisikletlerde sıklıkla gördüğümüz gibi, göbek tahrikli veya orta tahrikli bir e-bisiklet yerine yalnızca Chimera tarafından oluşturulan ve patenti alınan yüksek tahrikli bir ünitedir. Elden kurmalı motor yalnızca 1,4 kilogram ağırlığındadır, 5.000 W'a kadar tepe güç çıkışı sağlar ve tamamen hava koşullarına dayanıklıdır. Elektrik motorunun elektrikli BMX bisikletini saatte 35 mil azami hıza çıkardığı söyleniyor. Marka, tamamen kendi bünyesinde geliştirildiği için şu anda piyasada mevcut olmadığını iddia ediyor.

AAZ2dWH.img?w=768&h=432&m=6

Chimera tarafından geliştirilen yeni teknoloji hakkında şu anda çok az şey biliniyor. Ağustos ayında Indiegogo'da piyasaya çıktığında Chimera BMX'in iç işleyişi, pil teknolojisi ve menzili hakkında daha fazla şey öğreneceğiz, ancak hala cevaplanmamış birçok soru var. Bununla birlikte, Chimera'ya göre, e-bisiklet, herhangi bir elektrik yardımı olmadan sürerken normal bir BMX gibi hissedecek, ancak gazı çevirdiğiniz anda, şirketin en hızlı, en güçlü e-bisiklet olduğunu iddia ettiği şeye dönüşüyor. dünyada.

Kaynak: Inside EVs

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bafang'ın Yeni Otomatik 3 Vitesli Şanzımanı E-Bisikletleri Basitleştiriyor

AAZbedj.img?w=768&h=432&m=6

Bafang'ın en yeni teknolojisi, vites değiştiricileri ve kabloları tamamen ortadan kaldırmayı hedefliyor.

Çin merkezli lider elektrikli bisiklet motorları üreticisi Bafang, elektrikli bisiklet sürmeyi günlük olarak daha rahat hale getirmek için tasarlanmış yeni bir 3 vitesli otomatik dişli göbeği tanıttı. Geniş bir birlikte çalışabilirlik yelpazesine sahiptir ve Bafang'a göre elektrikli olmayan bisikletlerde de kullanılabilir. Bununla birlikte, özellikle kentsel, hibrit ve kargo elektrikli bisikletleriyle kullanım için yaratılmıştır.

Yeni göbek, şehirli bisikletçilerin ihtiyaçlarını karşılamak için üç vitese sahiptir ve en iyi vites, bir bisikletin tekerlek hızını ölçen gömülü bir sensör kullanılarak seçilir. Bafang'a göre, entegre debriyaj sistemi, bisiklet yük altındayken bile inanılmaz derecede doğru ve yumuşak değişiklikler sağlıyor ve bu da daha doğal ve akıcı bir pedal çevirme hareketiyle sonuçlanıyor. Bafang'a göre sistem, tam boyutlu, kompakt veya katlanabilir bir elektrikli bisiklet üzerine kurulabilir ve özellikle Gates'in yeni karbon kayış tahriklerinden söz edilmesiyle birlikte zincir ve kayış tahrikli sistemlerle uyumludur.

AAZb5Bm.img?w=768&h=432&m=6

İçten dişli göbeğin tasarımı, Bafang'a göre bakımı daha basit, daha seyrek ve daha uygun maliyetli hale getirecek olan kablolara ve vites değiştiricilere olan ihtiyacı da ortadan kaldırıyor. Bafang'a göre yeni dişli sistemi, en geniş kullanım durumlarına uyum sağlamak için 80 Nm'ye kadar tork sağlayan motorlar tarafından çalıştırılabilir, bu da onu şehir ve yürüyüş kullanımının yanı sıra ağır yüklü kargo e-bisikletleri için ideal hale getirir.

Ek olarak, saatte 32 kilometre (saatte 20 mil) azami hıza sahip elektrikli bisiklet motorlarıyla uyumludur. Bafang'ın en yeni teknolojisi gerçekten etkileyici, ancak bazı dezavantajları da yok değil. Yeni üç vitesli sistem, Bafang'ın daha güçlü motorlarından bazılarının veya daha atletik kullanıma yönelik elektrikli bisikletlerin çalıştırılması için yeterli olmayacak. Bununla birlikte, elektrikli tahrik pazarının çoğunluğunu oluşturan Bosch ve Brose orta tahrik motorlarına ek olarak şirketin motor yelpazesinin çoğuyla uyumlu olacak.

Daha önce bahsedildiği gibi, Bafang'ın yeni üç vitesli göbek dişli kutusunun hem geleneksel zincirli tahriklerle hem de alternatif kayış tahrikleriyle çalışması amaçlanmıştır. Gates Carbon Drive gibi şirketler tarafından yapılan kayışlar, orta ila üst düzey bir elektrikli bisiklet bileşeni olarak popülerlik kazanıyor. Ek olarak, Bafang'ın yeni otomatik şanzımanı, özellikle şehir kruvazörleri ve yenilikçi retro tarzı taşıtlar ile çok daha temiz, daha şık bir görüntü arayan insanlar için mükemmeldir, çünkü elektrikli olmayan bisikletlerle de uyumludur.

Kaynak: Inside EVs

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Royal Enfield Yeni 650 Kruvazöre Hazırlanıyor

AAZniJe.img?w=768&h=576&m=6

Royal Enfield, son birkaç yılda dikkat çekici bir dönüşüm geçirerek, aynı zamanda arkaik bir dönemden pazar liderine evrildi. Hintli firma, geçen yılki SG650 konseptinden ilham alan bir dizi kruvazör modelini piyasaya sürerek 2023'te bu konumunu sağlamlaştırmayı hedefliyor.

Aylardır, Hindistan'da gezicilerden bobberlere kadar çeşitli stiller sergileyen prototip Enfield kruvazörleri test edildi. Halkın bazı üyeleri bisikletlerin videolarını kaydedip YouTube'da yayınlamayı başardı. Hepsi, ikiz şoklu bir şasiye monte edilmiş aynı 650cc paralel ikiz motoru paylaşır ve SG650 konseptinin tasarımını yakından yansıtır. SG650 geçen yılın sonlarında piyasaya sürüldüğünde, firma "geleceğin Royal Enfield'lerinin nasıl görünebileceğini" gösterdiğini söyledi. Görünüşe göre gelecek çok yakın.

AAZn9m5.img?w=768&h=576&m=6

Tüm prototipler, INT (ABD dışındaki Interceptor) ve Continental'de kullanılan ve 47 hp ve 38 pound-feet tork için çalıştığı bilinen 648cc paralel ikizi içeriyor. Bu sayıların kruvazörler için pek değişmesi olası değildir: Bu basit bir motordur, silindir başına tek bir üstten eksantrik mili tarafından çalıştırılan iki supaplı ve güç seviyesi, daha az deneyimli sürücüleri 47'den fazla olmayan Avrupa lisans kurallarıyla mükemmel bir şekilde uyumludur. hp.

Yeni kruvazörlerde kullanılan çerçeve daha çok RE'nin Classic 350 veya Meteor'ına benziyor. SG650 konseptinde ortaya çıkan şasi için mükemmel bir eşleşme. Diğer yeni Royal Enfields gibi, SG650 de şirketin Birleşik Krallık Ar-Ge tesisinde tasarım ve ürün planlama şefi Mark Wells'in dikkatli gözetimi altında geliştirildi ve çerçevenin RE tarafından satın alınan Harris Performance'daki uzmanlar tarafından kaleme alındığı kesin. 2020'de.

Yaklaşan kruvazörün casus versiyonları birkaç potansiyel model önerdi. En az üç varyant tespit edildi: ters çatallı ve alaşım jantlı bir tur modeli; daha geleneksel bir kruvazör, telli tekerlekler ve sağa-yukarı çatallar; ve kısaltılmış çamurluklara, USD çatallara ve alaşım jantlara sahip bobber versiyonu. SG650 bobber konseptine çok benzeyen, uzun ekranlar, bagaj ve arkalıkların yanı sıra soyulmuş tekli koltuklara sahip erişimli versiyonlar görüldü.

Birkaç potansiyel isim önerildi. Temel versiyonun mevcut tek silindirli Meteor'a görsel benzerliğini yansıtan “Süper Meteor” yaygın olarak kullanıldı. Diğer unvanlar arasında, Enfield'in ana şirketi Eicher Motors tarafından geçen yıl ticari marka olan "Roadster" yer alıyor. "Shotgun" başlığı, 2021'in başlarına kadar uzanan ve geçen yılki konsept motosiklette kullanılan "SG650" adıyla açıkça ima edilen birden fazla ticari markanın konusuydu.

INT650'nin esasen Triumph's Bonneville gibi klasiklere indirimli fiyat alternatifi işlevi görmesi ve Continental'in Triumph Thruxton'u arzulayan müşterilere hitap etmesi gibi, yeni kruvazörler de düşük maliyetli, düşük fiyat arayan sürücüler için ideal bir basamak gibi görünüyor. -Bonneville Speedmaster ve Bonneville Bobber'ın güç eşdeğerleri. Triumph'un kendisinin belirlediği bir pazar; aralığındaki bu boşluğu kapatmak için esasen yarım bir Bonneville 1200 motor kullanan bir dizi tek silindirli makine üzerinde çalışıyor.

Tüm göstergeler, yeni Royal Enfield ikizlerinin bu yılın sonuna doğru fırlatılmaya hazır olacağı yönünde. Diğer yeni RE modelleri gibi, sade bir çekiciliğe sahip olmaları bekleniyor, bu nedenle TFT ekranların, yüksek güçlü multimedya sistemlerinin ve menü katmanlarının gezinmesini beklemeyin. Bununla birlikte, bisikletler, şirketin birçok bisikletinde halihazırda kullanılan Tripper navigasyon sistemi gibi faydalı teknoloji parçalarına sahip olacak.

Kaynak: Cycle World

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.