Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Mahindra Yeni Scorpio-N'ı Duyurdu, SUV'ların Büyük Babası Olarak Adlandırdı

Mahindra-Scorpio-N-main.webp

Mahindra, 27 Haziran'da Hindistan pazarında piyasaya sürülecek olan yepyeni merdiven çerçeveli orta boy SUV'si Scorpio-N'nin ilk fotoğraflarını ve videolarını yayınladı. Otomobil üreticisi, modelden “SUV'lerin büyük babası” olarak bahsediyor, Yaşlanan, önceki nesil Akrep burcuna getirdiği önemli gelişmeleri vurgulama arayışında.


Tasarım açısından, Scorpio-N, Hindistan pazarının standartları için oldukça modern ve modern görünümlü, selefine göre önemli bir adımı temsil ediyor. Mumbai'deki (Hindistan) Mahindra Tasarım Stüdyosu'ndaki genç yetenek, geleneksel off-roader orantılarını korudu ama ona daha aerodinamik bir şekil verdi, kaslarını güçlendirdi ve yeni özellikler ekledi. Bunlar arasında LED farlar, Mahindra'nın yeni ızgarası ve amblemi, XUV700'de görüldüğü gibi pencere çizgisinde daha belirgin bir adım ve bir dizi Volvo tarzı arka lamba yer alıyor.

Mahindra-Scorpio-N-1-zoom.jpg

Mahindra Scorpio-N (yukarıda), yaklaşık 20 yıldır satılmaya devam edecek olan eski Scorpio'dan (aşağıda) çok daha modern görünüyor.

Mahindra-Scorpio-Classic-1.jpg

Mahindra, iç mekanın fotoğraflarını göstermedi, ancak onu birinci sınıf olarak nitelendirdi ve muhtemelen daha büyük bir bilgi-eğlence dokunmatik ekranı ve daha yüksek trimlerde dijital bir gösterge grubuna atıfta bulunan "gelişmiş modern özellikler ve en son teknoloji" vaat etti.

Teknik olarak, dahili olarak kod adı Z101 olan Scorpio-N, Chennai (Hindistan) yakınlarındaki Mahindra Araştırma Vadisi tarafından şirket içinde tasarlanan yeni bir çerçeve üzerine gövde mimarisi üzerine inşa edilen selefinin sağlam doğasına sadık kalıyor. ve Auburn Hills'deki (ABD) Mahindra Kuzey Amerika Teknik Merkezi. Yeni platformun güvenlik ve teknolojide önemli gelişmeler getirmesi beklenirken, Mahindra performans ve arazi şartlarında çıtayı yükselteceğini iddia ediyor.

Güç aktarma organları açısından, Scorpio-N hem benzinli hem de dizel tadında, manuel veya otomatik şanzıman seçenekleriyle sunulacak. Ayrıca 4×4 seçeneği de olacak, yani giriş seviyesi donanımlar muhtemelen arkadan çekişli olacak. Yerel basın, XUV700 ve Thar'ın kaputunun altında halihazırda bulunan 2.0 litre benzinli ve 2.2 litre turbo dizel motorları alabileceğini öne sürüyor.

Resmi çıkışına yaklaştıkça Mahindra Scorpio-N hakkında daha fazla şey öğreneceğiz. SUV, Mahindra'nın Hindistan'daki Chakan fabrikasında üretilecek. Hindistan pazarındaki rakipler arasında Tata Harrier (Land Rover Discovery'ye dayanan) ve MG Hector Plus bulunmaktadır. Mahindra'nın yeni Scorpio-N'yi ICE ile çalışan SUV'ların hala bir şey olduğu diğer pazarlara ihraç edip etmeyeceğini bilmiyoruz.

Mahindra Scorpio'nun (Avrupa'da Mahindra Goa) ilk nesli 2002'de piyasaya sürüldü. SUV 2006, 2009 ve 2014'te bir dizi makyaj aldı. Ara dönemde Mahindra, Scorpio Getaway adlı bir pikap gövde modeli ortaya çıkardı. Yaşına rağmen, yaşlı adam, Scorpio Classic isim plakasını taşıyan yeni Scorpio-N ile birlikte satılmaya devam edecek.

Kaynak: Carscoops

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2023 BMW XM Rendering, Vahşi SUV'u Önizlemek İçin Casus Fotoğraflarını Ortaya Çıkardıktan Sonra Çekildi

AAXC0FQ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

BMW'nin çalışma tarzı "cesur ol ya da eve git" gibi görünüyor.

M1'in devamı, ortadan motorlu coupe tamamen bir plug-in hibrit SUV'a dönüştürüldüğü için doğrudan bir halef olmaktan çok uzak. Yaklaşık 2.700 kilogram (5.952 pound) ile BMW'nin şimdiye kadar yapacağı en ağır otomobil, tasarım açısından da (bugüne kadar) en tartışmalı olanı olacak. Luxobarge, bu yılın sonlarında üretim görünümünde piyasaya çıkacak, ancak zar zor gizlenmiş bir prototipin son casus fotoğrafları, vahşi dış görünüşü büyük ölçüde ortaya çıkardı.

Casus fotoğraflar, 2023 XM'nin doğru (ama yine de resmi olmayan) bir sunumu olduğuna inandığımız şeyin temelini oluşturdu. Yola çıkan modelin, geçen yılki aynı konsepte kıyasla önemli ölçüde küçültülmüş görünmesini beklemeyin. Devasa böbrekler (veya bunlara burun delikleri mi demeliyiz?) neredeyse bozulmadan kalacak ve yeni 7 Serisi / i7 ve X7 yüz gerdirmede halihazırda gördüğümüz olağandışı bölünmüş far da öyle kalacak.

AAXBR0o.img?w=768&h=432&m=6

Görkemli büyüklükteki SUV, bir BMW tarafından bir üretim otomobiline şimdiye kadar takılan en büyük olan 23 inçlik jantlara sahip olacak. Tasarımları Concept XM'den ödünç alınacak ve parlak siyah çamurlukların içine yerleştirilecek. Yandan bakıldığında XM, Lamborghini Urus'un ipuçlarıyla gerçekten sportif görünecek.

Lansmanda sunulacak olan daha küçük konfigürasyonda bile XM, BMW'nin şimdiye kadarki en güçlü üretimi olacak. Temel model – eğer böyle adlandırabilirsek – "sadece" 644 beygir gücü ve 881 Newton metre (650 pound-feet) torkla yetinirken, 2023'te gelecek olan Competition versiyonu 750 beygirlik bir güce sahip olacak. ve 1.000 Nm (737 lb-ft).

Kabul edelim. XM kesinlikle otomobil tutkunlarının 2022'de M bölümünün 50. yıl dönümünde umduğu gibi olmayacak. Bardağın yarısı doluyken, manuel şanzımanlı, 600 beygir gücündeki ve 2015 Hommage konseptinden türetilmiş retro stili olan M4 CSL tabanlı özel bir otomobilin ilginç söylentileri var. Sadece 50 araba ile sınırlı olan aracın "3.0 CSL" olarak adlandırılacağı ve 700.000 €'dan fazlaya mal olacağı bildiriliyor.

Kaynak: Motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Peugeot Onyx Supercar Konsepti Zamanının Çok Ötesinde Bir Otomotiv Tasarımıdır

Şimdi Stellantis'e ait olan Peugeot'nun tarihi, Peugeot ailesinin çeşitli benzersiz başarılara imza attığı Fransız kasabası Sochaux'dan başlayarak 200 yılı aşkın bir geçmişe dayanıyor. Yaratıcı ruhları sonunda onları dünyanın en tanınmış otomobil markalarından birini kurmaya yönlendirecekti. Peugeot'nun artık dünya çapında ofisleri ve üretim birimleri var.

AAXDm5g.img?w=768&h=407&m=6

Fransız şirket, dünyanın en eski ikinci otomobil üreticisidir. Artık çok çeşitli küçük, orta ve büyük binek otomobiller, SUV'ler ve spor araçlar üreten PSA Peugeot Citroën holdinginin bir parçasıdır.

Peugeot, imrenilen Avrupa Yılın Otomobili ödülünü beş kez kazandı. 1969'da 504 birinciliği aldı, bunu 1998'de 405 ve 2002'de 307 izledi. Peugeot ödülü daha yakın zamanda 2014'te 308 ve 2017'de 3008 ile kazandı.

Peugeot, gelişen bir motor sporları sektörüne de sahip. Beş Dünya Ralli Şampiyonası zaferi, yedi Dakar Rallisi zaferi, üç 24 Saat Le Mans zaferi ve iki Dünya Dayanıklılık Şampiyonası zaferi kayda değer başarıları arasındadır.

Peugeot, 2012 Paris Otomobil Fuarı'nda uğursuz görünümlü bir süper otomobil konsepti sergiledi. Fransız otomobil üreticisi, SR1 Cabrio ve EX1 elektrikli yarışçı gibi önceki performans odaklı gösteri araçlarına dayanan Onyx konseptini piyasaya sürdü. Peugeot, Onyx'i araç üretiminde yeni malzemelerin kullanımını araştırmak için tasarladı.

Peugeot Onyx, Normalden Uzak Keskin ve Aerodinamik Bir Dış Mekana Sahip
Malzeme ve renklerin güçlü kontrastı ile Onyx'in vücut şekli nettir. Yetenekli bir zanaatkar, kanatları ve kapıları tek bir saf bakır levhadan yaptı. Ayna cilalı cilalı metal, elementlerden korunmaz. Doğal bir patina etkisi ile görünümünü zamanla değiştirir. Kaplamalı mat siyah karbon fiber, vücudun geri kalanını kaplar.

Peugeot ön 'yüzü' aerodinamik açıdan verimli olacak şekilde tasarladı ve modern bir yüzey oluşturmak için dikey ızgarayı ve tam LED farları birbirine bağladı.

Hava akışı bölünmüştür; bir kısmı otomobilin kalbine girerek gövde içinde hareket eder ve motora hava verir. Hava akışının ikinci kısmı, otomobilin yan kısımlarının etrafından ve 'çift kabarcıklı' tavan aracılığıyla hava girişlerine doğru akar.

Onyx, arka lambalar Peugeot'nun üç pençeli hafif ticari markasına devam ederken güzel bir şekilde tamamlanıyor. Ayrıca hava akışını üstten ve yanlardan yönlendiren küçük kanatları da desteklerler. Girişimi önlemek için vücuttan mümkün olduğunca uzakta buluşurlar. Onyx'in aerodinamik ayak izi, 0.30 sürtünme katsayısı ile optik etkisi ile ters orantılıdır.

F1'den Esinlenilen İç Mekan Fütüristik Niteliklerle Kaplanmış
Onyx, dudak uçuklatan bir iç mekana sahiptir. Koltuklar, zemin ve orta konsol tek parça karbon fiber küvetten yapılmıştır. Yün keçe koltukların köpük yastıklamasını kaplarken, Peugeot'ya göre 'gazete ahşabı' gösterge panelini oluşturuyor.

Peugeot eski gazeteleri uygun biçimlerde toplar ve ezer; Yakından bakıldığında, orijinal sayfalardan tür görülebilir. Bir baş üstü ekranı, belirgin bir şekilde Fransız yuvarlak direksiyon simidinin arkasında otururken sürücü hızını ve araç bilgilerini gösterir.

Onyx, tavan panelinde motoru çalıştırmak için bir tane de dahil olmak üzere alüminyum geçiş anahtarlarıyla çivilenmiş bir gösterge panosuna sahiptir. Yansıtıcı bir "bıçak", ikisi yana monte edilmiş ve biri arkaya monte edilmiş üç arka görüş kamerasının beslemesini gösterir.

Keçe kaplı orta konsol, bir ışın kılıcı tarzında öğütülmüş alüminyum sıcaklık kontrollerini ve gerçek sıvı kullanarak yakıt seviyesini gösteren üflemeli bir kristal "rezervuarı" barındırır. Bir tür süper araba kokusu, o cam parçanın içindeki ikinci odayı dolduruyor ve bu da iç mekana yayılıyor.

İLGİLİ: İşte Peugeot 508 PSE'nin İnanılmaz Bir Spor Sedanı Nedeni

Onyx'in Çılgın Otomotiv Tasarımını Destekleyen Performans ve Motor
Monolitik karbon şasiyi yapar ve sadece on iki parçadır. Ön ve arka payandaları bir araya getirerek ofset panellere olan ihtiyacı ortadan kaldırır. Daha sonra yapının burulma sertliği ve ağırlığı optimize edilir ve ağırlık 100 kg'ın altında ölçülür.

3,7 litrelik hibrit V8 HDi PF motor ve karbon kabuğa cıvatalı akslar, Peugeot Sport'un dünya çapındaki pistlerde topladığı ve geliştirdiği bilgisini temsil ediyor.

V8 motorunu soğutan borular çatıdan kaynaklanır ve NACA girişlerine yol açar. V8, 6 vitesli sıralı şanzıman aracılığıyla arka tekerleklere 600 beygir gücü gönderiyor.

Akıllı HYbrid4 teknolojisi, aksi takdirde frenleme sırasında boşa gidecek olan kinetik enerjiyi geri kazanır. Bu enerji, lityum iyon pillerde depolanır ve daha sonra hızlanma sırasında otomatik olarak geri iletilerek gücü fazladan 80 hp artırır. Bu araba 0'dan 62 mph'ye 2,9 saniyede hızlanabilir ve maksimum 220 mph hıza sahiptir.

Onyx, tasarımının saflığını ve güzelliğini korurken, beygir gücü başına 2 kilogramdan daha az bir güçle olağanüstü performansına ulaşır. Onyx, bunu başarmak için muazzam bir zemin etkisi yaratan düz bir karbon tava kullanır.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Maserati'nin Muhteşem Yeni MC20 Cielo Spyder'ı Gökyüzünden Yapılmış Bir Süper Araba Sürmek Gibi

AAXIPQi.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yönetmen Federico Fellini'nin atmosferik eseri La Dolce Vita'da roadster'lar dolambaçlı hikayede göz alıcı Romalılar kadar önemli bir rol oynuyor. Aktris Anita Ekberg'in kapalı bir coupé tarafından kapsanan dalgalı sarı yelesini hayal edebilen var mı?

Bu özgür ruhlu temayı kanalize eden Maserati, MC20 supercar'ın kişiliğini daha dışa dönük ve görünüşte kaygısız bir yöne doğru genişleten MC20 Cielo Spyder'ı yeni tanıttı. Yine de, otomobilin İtalya'nın Motor Vadisi'ndeki ilk çıkışında öğrendiğimiz gibi, yeni Cielo (İtalyanca "gökyüzü" anlamına gelir) aslında, saçınızı geriye doğru üflemeyi daha da duygusal olarak yüklü bir deneyim haline getirmek için oldukça makul, mühendislik odaklı yollar içeriyor.

AAXIRGu.img?w=768&h=432&m=6

Maserati tasarım patronu Klaus Busse, MC20'nin görsel işlemesini "görsel uzun ömür ve saflığa" odaklanmış olarak tanımlıyor; bu, onun uçarılık ve modadan çok kalıcı, temiz görünümle ilgilendiğini söylemenin başka bir yolu. Busse, modern Maserati markasını pek çok geleneksel görüşe aykırı bir şekilde bağlamsallaştırıyor. "Tasarım, bir Maserati'deki en önemli ikinci şeydir" diyor. “Teknoloji ve performans ilk sıradadır.”

Elbette Maserati, karbon fiber süper arabasına bir dizi teknolojik yenilik ekledi. Ve en azından estetik olarak, coupé formunda MC20, köşeli burnu, amaca yönelik orta bölümü ve ince kavisli omuzları ile ciddi bir kenar taşır. Sabit kapağı açın ve Maserati'nin tavan çizgisi eski düzgünlüğünün çoğunu koruyarak, altındaki karmaşık katlanır parçaları yerleştirmek için yalnızca karbon fiber uçan payandalara artan miktarda yükseklik ekler. Arka güvertenin şişkin görünmesini önlemek için tasarımcılar, mühendisleri mümkün olduğu kadar alçak bir konuma yeniden yerleştirmeye ikna etti ve bu, otomobilin genel görsel orantılarını geliştirmek için motorun kablo demetini daha düşük bir konuma yeniden konumlandırmak gibi taktikleri gerektirdi.

AAXIXWx.img?w=768&h=432&m=6

Birleşik Krallık'taki bazı karbon gövdeli rakipler gibi, Maserati de bir düğmeye dokunarak güneşi engellemeyi veya ışığı içeri almayı vaat eden elektrokromik bir "Akıllı Cam" pencereye sahiptir. Ancak, Surrey'deki emsallerinden farklı olarak, Maserati'nin sistemi, sisteme güç beslenmediğinde varsayılan olarak tamamen opak bir ayara geçer ve güneş ışınlarını tamamen engellemeyen rakibin aksine ışık geçirmez bir bariyer oluşturur. Polimer Dağıtılmış Sıvı Kristal katlanır çatı, şeffaf olmayan bir panele kıyasla biraz daha karmaşıklık ve ağırlık ekleyerek toplam ağırlık kazanımını 143 pound'a getirmeye yardımcı olur. Ancak performans rakamları esasen değişmeden kalıyor: yaklaşık 3 saniyede sıfırdan 62 mil / saate ve 199 mil / s'nin üzerinde bir azami hız.

Bu metriklerden sorumlu olan, Cielo'nun 8000 rpm'ye ulaşan ve 621 hp üreten çift turboşarjlı Nettuno V-6'dır, coupé muadili ile aynı rakamlar. Aracın denge kontrol sistemleri değişmeden kalsa da, eklenen ağırlığı karşılamak için süspansiyon ayarları ince ayarlandı. Henüz MC20 Cielo'nun pilotluğunu yapmamış olsak da (ilk sürüş incelemesi için bu alanı izleyin), atletik ruhu, biraz daha öngörülebilir yol tutuş özellikleri sağlayabilecek yeniden kalibre edilmiş bir aktif arka diferansiyel dışında bozulmadan kalmış gibi görünüyor. Maserati, Cielo'nun katlanır hardtoptan sınıfının en iyisi ısı yalıtımı ve 31 mph'ye kadar hızlarda 12 saniyelik bir kapanma süresi sunacağını ve bu sayede günlük kullanım için uygun hale getiren bir çok yönlülük derecesi sunacağını iddia ediyor.

Cielo'nun tavan yapısı, orta bölüm sabit coupé'lerinki kadar aerodinamik olmadığından, tepe yukarı çıktığında sadeliği bozabilir. Bununla birlikte, tonneau kaldırıldığında ve vernik kaplamanın altına gömülü ve titanyumla kaplanmış büyük bir üç dişli logo ortaya çıktığında, MC20, ruhu açık havada olmayan alternatiften biraz daha fazla sprezzatura getiren, elle tutulamayacak kadar daha havalı görünen bir süper araba haline gelir.

AAXIPQr.img?w=768&h=432&m=6

Acquamarina olarak adlandırılan üç katmanlı metalik fırlatma rengi, modelin daha zarif yanını vurgulayarak işlemlere kurnazca yanardöner bir hava katıyor. Cabrio, La Dolce Vita filminin durgun hedonizmine ve hayal kırıklığına tam olarak ulaşmıyor, ancak kesinlikle saçınızı dökmenin zorlayıcı bir yolu. 2023 Maserati MC20 Cielo Spyder, bu yılın sonlarında ABD showroomlarına ulaşacak.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

En Geniş ve En Düşük Chevy Camaro Z28 Bir Aero Rüyası

Chevy Camaro Z28, genellikle kas araba yarışında kutsal bir kâse olmuştur ve 2023 modelinin başarısız olduğu göz önüne alındığında, hayranlar onu şimdi daha da çok seviyor.

AAXM1X6.img?w=768&h=407&m=6

Kendi kendini yetiştirmiş 3D sanatçısı Sean Demetros, Camaro Z28'i de oldukça havalı buluyor, bu yüzden çok havalı görünen harika, alçak duruşlu, geniş gövdeli bir render ortaya çıkardı, bunu dün istiyoruz.

Bu, Demetro'nun Instagram sayfası Demetr0s Designs'dan Chevy Camaro Z28'in Blender görüntüsüdür.

Çarpıcı Geniş Gövdeli Chevrolet Camaro Z28 Yarış Arabası

Chevy Camaro Z28'i tanıtan Demetros, "Camaro her zaman alçak ve geniş bir duruşa sahipti. Bence bu kadar çok insanın ilgisini çekmesinin sebeplerinden biri de bu. Daha da aşağı ve geniş oturursa nasıl görüneceğini görmek istedim. Özel geniş gövdeli kitin tasarımı, gövde panellerinin köşeli tasarımına benzer. Kitin aracın mevcut hatlarını tamamlamasını sağlamak.”

Oluşturduğu görsel, Camaro Z28'i stok halinde olduğundan daha da güçlü göstermekle kalmıyor, aynı zamanda onu gerçekten uçurmak için ekstra geniş bir arka kanat da var, hayal gücünde olsa bile.

Bir nedenden dolayı Chevy, bu Z28 Camaro'nun var olması gerekmediğine karar verdi, ancak kaynaklar, gerçekten üretime geçseydi, herkesi hayrete düşürürdü.

Yeni Z28, 617 beygir gücü pompalayabilen 5.5 litrelik düz düzlem krank DOHC, V8'e sahip olmayı planlıyordu.

Beşinci nesil Camaro Z29, 650 beygir gücündeki Camaro ZL1'den daha az 505 beygir gücü ve 481 lb-ft tork üreten 7.0 litrelik bir V8 taşıyor.

Ne yazık ki, bu yeni Camaro Z28 sadece boş bir hayal gibi görünüyor.

Agresif, Erkeksi ve Çok Şık: Camaro Z28 Render Hız Vaat Ediyor

Sanatçı tasarımını daha fazla açıklıyor: "Agresif aero, Chevy Camaro GT4.R'den ilham alıyor.

Geniş arka kanat ve difüzör, kavisli ön ayırıcı ile birleştiğinde, bu modifiye edilmiş canavarın tepesindeki kirazlar.

Önemli yere basma kuvveti sağlamanın yanı sıra geniş gövde kitini görsel olarak tamamlarlar. Bu kaslı araba, orijinal midilli arabalarından çok uzak ama onu sürmeye çalışan her şeyin tozunu alacak."

Şaşırtıcı ve mavi boyası ve sarı vurgulu büyük arka kanadıyla, bir avuç dolusu da olsa sürmek bir rüya olurdu.

Biraz tuhaf olabilir, ancak bugünün arabaları göz önüne alındığında, bu Camaro Z28'in tam olarak uyacağını düşünüyoruz.

Şimdi keşke Chevrolet bunlardan bir tane daha yapsa...

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Toyota, Dünyanın En Büyük Otomobil Şirketi Olacak

AAXVuED.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Liderliğine rağmen, Toyota satış sorunları yaşamaya devam ediyor. Nisan ayında küresel satışlar %11,1 düşüşle 763.708'e geriledi. Tedarik, endüstriyi rahatsız eden mikroçip sıkıntısı nedeniyle yavaşladı ve COVID-19 kaynaklı sakat bir ekonomiden etkilenen Çin'deki satışlardan talep zarar gördü. Çin'deki satışlar %30,7 düşüşle 111.134'e geriledi.

Toyota neredeyse kesinlikle yeniden dünyanın en büyük otomobil şirketi olacak. Nisan ayına kadar olan rakamlara göre, rakip Volkswagen'in önünde bir milyon araç satışı bulunuyor. Bloomberg, Toyota'nın satışlarının bu yılın ilk dört ayında neredeyse %6 düştüğüne dikkat çekiyor. Ancak, VW'nin satışları %26 oranında düştü.
Yatırımcılar, Toyota'nın şansını Amerika'nın en büyük otomobil şirketi General Motors'unkinden çok daha fazla seviyor. Toyota'nın hisseleri bu yıl %10, GM'ler ise %36 değer kaybetti. Yatırımcılar, GM'nin elektrikli araba yarışında çok geride kaldığından endişe ediyor. Rakip Tesla pazar lideri olmaya devam ediyor. Ford, Amerika'nın en çok satan aracı F-150'nin elektrikli versiyonunu tanıttı. Yeni model Ford F-150 Lightning olarak adlandırıldı. Ford'u büyük bir farkla elektrikli pikap liderliğine koyması bekleniyor.

Toyota, yıllardır küresel satış liderliği için yarışıyor. Bunların birçoğunda hem GM hem de VW yarış halindeydi. GM liderler arasındaki yerini kaybetti ve muhtemelen geri alamayacak. Uluslararası satışları, toplam satışların küçük bir kısmıdır ve bu da onu ABD pazarına büyük ölçüde bağımlı hale getirir.

Dünyanın bir numaralı otomobil şirketi olarak şu anki konumuna ve VW'nin mücadelelerine bakıldığında, Toyota'nın birkaç yıl daha mevcut yerinde kalması muhtemel.

Kaynak: 24/7 Wall St

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Çinli Üretici Benda, 150 Beygir Gücüne Sahip Yeni V4 Motorunu Tanıttı

AAXW4RQ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Bu yeni motor, Çin yapımı bisikletleri yeni bir performans düzeyine taşıyabilir mi?

Benda daha önce modern ve tuhaf bir tarza sahip LFC 700 motorlu kruvazörü ve küçük, giriş seviyesi BD 300 kruvazörü ile medyada manşetlere imza atmıştı. Çinliler şimdi en yeni şaheserlerini sergiliyor: kendi geliştirdiği bir çift V4 motor. Motorun teknik özellikleri ve Benda'nın kruvazörlere olan düşkünlüğü göz önüne alındığında, yakında markadan V4 motorlarla donatılmış daha fazla güçlü kruvazör görebiliriz.

Yeni Benda V4'ün en büyük deplasmanı 1.198 cc, bu da onu Aprilia'nın ve Ducati'nin sırasıyla 1.099 ve 1.103 küp deplasmana sahip güçlü dört silindirli motorlarından çok daha büyük yapıyor. China V4, performans açısından kaçınılmaz olarak Panigale, RSV4 ve Tuono ile karşılaştırılacak. 9.500 rpm'de iddia edilen 154 beygir gücü ile biraz güçsüz, ancak zayıf olmaktan uzak. Benda'nın yeni V4 motoru ayrıca 7.500 rpm'de 89 fit pound tork üretiyor.

Çin'de Üretildi—Gerçekten O Kadar Kötü mü?:

V4'ün 76 milimetrelik bir iç çapı ve 66 milimetrelik bir stroku vardır, bu da onu yüksek performanslı yarışlardan ziyade tur için daha uygun hale getirir. 11.5:1'lik nispeten düşük sıkıştırma oranı buna katkıda bulunur. Panigale'nin V4 motoru, sadece karşılaştırma için 14:1'lik önemli ölçüde daha yüksek bir sıkıştırma oranına sahiptir. Son olarak, Benda'nın V4 silindir açısı muhtemelen 70 ile 75 derece arasındadır. Krank milinin yeni Harley Revolution Max motoru gibi fazladan bir krank pimi ofsetine sahip olup olmadığı açık değil.

Ancak Benda'nın 1.200cc V4 motoru piyasadaki tek yeni motor değil. Benda ayrıca 1200 motorla aynı krank karterini temel alan bir 496cc V4 yarattı. Uzun stroklu motor, 55.2 milimetre strok ve 53.5 milimetre iç çap ile 8.000 rpm'de 33 ft-lbs tork ve 10.000 rpm'de 57 beygir gücü üretir. Bu motor, daha büyük V4 gibi, 11.5:1 sıkıştırma oranına sahip, bu da daha çok sokak odaklı ve gezi amaçlı kullanılacağını gösteriyor. Şu anda Benda, bu yeni motorların bulunacağı modelleri henüz açıklamadı, bu yüzden kesinlikle bunun için bizi izlemeye devam etmemiz gerekecek.

Kaynak: RideApart

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Intel CEO'su: 2024'e Kadar Çip Sıkıntısı Bitmeyecek

Teknoloji dünyasında, hemen hemen her orta düzeyde gelişmiş elektronik ürün için neredeyse her zaman bir bileşen gereklidir: yarı iletken, aksi takdirde çip olarak bilinir. Çipler olmasaydı, cep telefonlarımız, dizüstü bilgisayarlarımız, televizyonlarımız ve - tanrı hepimizi korusun, arabalarımız olmazdı.

AAY1rcg.img?w=768&h=403&m=6

2020'de pandemi vurduğunda, çok sayıda küresel endüstri doğrudan veya dolaylı olarak birçok şirketin iflas ettiği noktaya kadar etkilendi, diğerleri ise üretim hacmini azaltmak ve azalan satış rakamlarıyla başa çıkmanın yollarını bulmak zorunda kaldı. Bu kader, sayısız elektronik üretimi için üçüncü taraf çiplere olan yoğun bağımlılığı nedeniyle tüm teknoloji endüstrisini kaçınılmaz olarak sarsan yarı iletken çip üreticileri için de geçerliydi.

Aynı zamanda, hükümet kısıtlamalarının insanları daha fazla evde kalmaya zorlaması ve bunun sonucunda birçok çalışma alanının dijitalleşmesi ve elektronik ev aletlerine olan talebin artmasıyla sonuçlandığından, küresel çip talebi istikrarlı bir şekilde artıyor. Bu sadece çip endüstrisini daha da etkileyerek yarı iletken üreticilerinin küresel talebi karşılamasını daha da zorlaştırdı. Nisan ayının sonuna doğru, dünyanın en büyük çip üreticilerinden biri olan Intel'in CEO'su Pat Gelsinger, CNBC'ye yarı iletken sıkıntısının 2024'e kadar sürmesini beklediğini söyledi. Talihsiz ayrıntılara geçelim.

Elektronik Çiplerin Uzun Süreli Kıtlığının Arkasındaki Nedenler
Çip kıtlığının ilk nedeni, iki yıl önce tüm dünyayı sarsanla aynı: pandemi. Virüsün etkisini azaltmaya yardımcı olmak için dünyanın dört bir yanındaki hükümetler tarafından uygulanan kısıtlamalar ciddi bir yan etki yarattı - küresel ticaret, kilitlenmeler nedeniyle dondu ve uluslararası bir kriz yaratan güçlü bir domino etkisi yarattı.

O zamandan beri çip üreticileri artan talebe ayak uyduramadı ve pandemi başlayalı iki yıldan fazla olmasına rağmen işler iyi görünmüyor. Gelsinger, 'TechCheck'e, yarı iletken endüstrisinin acı çekmeye devam ettiğini çünkü elektronik çiplerin üretimi için hayati önem taşıyan mevcut bir ekipman sıkıntısı olduğunu ve bunun müşteri endüstrilerine yayılabilecekleri hacmi kaçınılmaz olarak sınırladığını söyledi. Şu anda Intel, dünyanın diğer bölgelerindeki yeni fabrikalara büyük yatırımlar yapmayı gerektiren bir çözüm üzerinde çalışıyor - bu, üretimin çeşitlendirilmesine yardımcı olacak ve şirketin küresel talep standartlarını karşılamasını sağlayacak. Ancak bu zaman alacak bir süreç, bu nedenle Intel CEO'su 2024'ü çip sıkıntısının sona ermesi için uygun bir tarih olarak ilan etti.

Bu, Otomobil Endüstrisini Nasıl Etkiler?

Yarı iletken çipler, otomobillerin doğru çalışması için hayati öneme sahiptir, temel olarak, elektronik direksiyondan park sensörlerine ve iklim kontrol sistemlerine kadar farklı görevleri yerine getiren, aracın farklı bölümlerine yerleştirilmiş minyatür beyinlerdir. Günümüzde, otomobil endüstrisi her zamankinden daha gelişmiş ve araçlar sürekli artan sayıda çip gerektiren artan miktarda özellik sunuyor. Bu evrim şimdi tam bir 180 geçiş yaptı ve çoğu marka, yaptıkları her araba için gereken çip sayısını azaltmak için önemli değişiklikler yapmak zorunda kaldı.

GM'nin yan kuruluşlarının çoğu, tüketicilerin onlardan beklediği pek çok özelliğe sahip olmayan araçları satmaya başladı ve aynı şey BMW ve Mercedes-Benz gibi Avrupa markaları için de söylenebilir. Diğer markalar, belirli modellerin üretimini geçici olarak durdurma kararı aldı, bu nedenle durumun ne kadar vahim olduğunu anlıyorsunuz.

Tüm bu chip kıtlığı kaosunun tam olarak ne zaman sona ereceğini bilmek zor; 2024 hala çok uzakta ve o zamana kadar küresel endüstrileri hangi sürprizlerin vurabileceğini kim bilebilir. Yalnızca otomobil endüstrisinin bu krizden çok fazla geri adım atmadan bir şekilde kurtulmasını umabiliriz.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-AMG G 63 6x6, Tüm Zamanların En Muhteşem Arazi Aracıdır

"Büyük oğlanların devasa oyuncaklara ihtiyacı var." Mercedes, Mercedes-AMG G 63 6x6 ile karşımıza çıktığında bu sloganı harfi harfine uygulamıştır. Bu sert Alman modelinin boyutu, AMG G 63 6x6'nın bir Alman aracından çok bir All-American kamyonu olduğuna inanmanızı sağlıyor. Ama unutmayalım ki Almanya, Bagger 288, A7V tankı ve Goliath paletli mayını (orijinal adı "Leichter Ladungsträger Goliath") gibi devasa makineleri dünyaya veren ülkedir ve Almanya'da boyutun önemli olduğunu açıkça kanıtlamaktadır.

 

Mercedes-Benz'e gelince, otomobil üreticisi zaten büyük boyutlu, yüksek teknolojili araçlar üretme konusunda deneyime sahip; bu nedenle, birinci sınıf bir arazi dışı, altı tekerlekli canavar üretmek, şirketin iş stratejisiyle uyumludur.

Bu modeli nerede gördüğünüzü merak ediyorsanız, muhtemelen onu öne çıkaran birçok Gişe Rekortmeni filminden birindedir. Mercedes-AMG G 63 6x6, Jurassic World'de ziyaretçileri karıştırmaktan, Beyond The Reach'te Michael Douglas'ı gezdirmeye kadar birçok Hollywood prodüksiyonunda en beklenmedik yardımcı yıldıza dönüştü. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, gerçek hayattaki kötü çocuklar bile bu efsanevi arazi aracına ilgi duyuyor. Profesyonel video oyunu oyuncusu Matthew Haag, DJ Tira ve Lewis Hamilton, AMG G 63 6x6'nın zaten hayranlarıdır ve diğer çeşitli rapçiler ve profesyonel sporcular da koleksiyonlarında araca sahiptir.

mercedes-benz-g63-amg-6x6-prototype-driv

Sınırlı Üretim, Badass Mercedes-AMG G 63 6x6'ya Talebi Artırdı

Aslen askeri G 6x6 çerçevesi üzerine inşa edilen Mercedes-AMG G 63 6x6, en başından beri buldozer benzeri boyutları, donanımı, 5.5L ikiz turbo V8 motoru ile etkileyici olan şaşırtıcı bir arazi aracı olarak tasarlandı. ve lüks iç mekan.

2013'ten 2015'e kadar inşa edilen Mercedes-AMG G 63 6x6, şaşırtıcı derecede yüksek bir fiyata gelen sınırlı bir üretim serisiydi. Aslında, toplamda 100'den biraz fazla ünite üretildi ve açık hava maceralarını, engebeli arazide ve kötü hava koşullarında sürüşü seven süper zengin sınıfa yönelikti. Doğal olarak, düşük üretim hacmi otomobilin değerini ve çekiciliğini artırdı ve küresel pazardaki cazibesini artırdı.

mercedes-benz-g63-amg-6x6-photo-520543-s

Modeli 2015 yılında emekliye ayırmadan önce Mercedes-Benz, Malezya pazarı için 15 adet sağ el Brabus 6×6 ünitesinden oluşan sınırlı sayıda bir seri yayınladı. Bu model Naza World tarafından görevlendirildi.

Mercedes-AMG G 63 6x6'nın Benzersiz Satış Noktaları

Bu efsane kendi liginde. AMG G 63 6x6 rakiplerinden daha büyük, daha uzun, daha büyük ve daha iyi performans gösteriyor. Güçlü 5.5 litrelik çift turbo V-8 motor, 544 hp (400 kW) ve 562 lb-ft (760 Nm) tork üretir. Ve devasa boyutuna rağmen, G63 AMG 6X6 saatte 100 mil maksimum hıza ulaşabilir ve 7.8 saniyede saatte 60 mil hıza ulaşabilir. Araçta ayrıca yedi vitesli otomatik şanzıman ve 2 vitesli transfer kutusu (2.16:1 ve 0.87:1) ile donatıldığını belirtmekte fayda var.

Sürücüler üç sürüş modu arasında geçiş yapabilir: “Kontrollü Verimlilik” (C), Spor (S) ve Manuel (M).

mercedes-benz-g63-amg-6x6-photo-520513-s

Performansın yanı sıra, bir başka satış noktası da elbette G63 AMG 6X6'nın etkileyici boyutu. Gerçekten büyük bir oyuncak isteyenler bu arazi aracının ölçülerine bayılacak. 231.3 inç uzunluğa, 83.1 inç genişliğe ve 87.o inç yüksekliğe sahip bu canavar, motosikletlerinizi bile içine sığdırabilir. Bu arada, 9,050 lb'lik ağırlığı Mercedes-AMG G63 6X6'yı otoyolda hem korkutan hem de etkileyen devasa bir tanka dönüştürüyor.

Bir AMG Mercedes aracı olmak, sürücülerin kabinde de üst düzey tasarım öğeleri ve üstün özellikler bekleyebilecekleri anlamına gelir. Aslında, iç mekan cömerttir ve bireysel kontrast oluşturan üst dikişlere ve çekici bir elmas desenli kapitoneye sahip deri zemin benzersiz bir dokunuştur. Bu arada, gösterge paneli arabayı bir milyon dolar gibi gösteriyor. Ayrıca dört elektrikli ayarlanabilen koltuk ısıtmalı ve havalandırmalıydı.

mercedes-benz-g63-amg-6x6-photo-520518-s

Emin olun dış görünüşü de içi kadar gösterişli. Bazı göze çarpan unsurlar arasında AMG "ikiz kanatlı" radyatör ızgarası ve ön camın üzerinde LED şerit ışıklı döşeme bulunur.

İlgili: Mercedes-Benz AMG G 63, Brabus Sayesinde Daha Fazla Güç ve Kas Kazanıyor

Mercedes-AMG G 63 6x6, Yenilikçi Özellikler ve Teknolojileri Benimsiyor
Mercedes-AMG G 63 6x6'nın çoğu hayranı, sürücünün lastik basıncını yük kapasitesine, hıza ve sürüş arazisine göre değiştirmesini sağlayan son teknoloji lastik basıncı kontrol sistemini bilir. Rekor sürede, kompresör dört adet 20 litrelik basınç deposunu doldurur ve sürücünün doğru lastik basıncından tam olarak yararlanmasını sağlar.

mercedes-benz-g63-amg-6x6-photo-520533-s

Bu, sürücülerin normalde yollarda sürerken gerekli olan kum dostu 0,5 bar ile 1,8 bar arasında neredeyse anında geçiş yapabileceği anlamına gelir. Açıkçası, bu özellik Mercedes-AMG G 63 6x6'yı Dubai, Riyad ve Doha için ideal araç haline getiriyor.

mercedes-benz-g63-amg-6x6-photo-520516-s

Doğal olarak, bunların aynı zamanda Orta Doğu kraliyetleri ve petrol kralları tarafından doldurulan zengin pazarlar olması da zarar vermez.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

5 Yıllık Kullanımdan Sonra Değerini En Çok Kaybeden 20 Araba

Arabaların amortismanını anlamanın arkasında çok etkileyici bir bilim var. Yeni bir araba satın alındığında, neredeyse her zaman eğilimi zamanla değerinin düşmesidir. Buna amortisman denir ve farklı arabalar, herhangi bir sayıda faktöre, kalite, marka ve model gibi basit şeylere, ekonomi, pazar, kaç araba satıldığı, moda popülerliği gibi karmaşık şeylere bağlı olarak farklı oranlarda değer kaybeder. , kaç tane yapıldı vb. Bir arabanın amortisman oranına giren birçok değişken var. Bu değişkenler o kadar çok farklıdır ki, bir arabanın sadece gerçekte asla amortismana uğramaması değil, bunun yerine yıllar içinde bazen şiddetli bir şekilde değerinin artması da mümkündür. Bunlar, o yaştaki ve açık artırmada milyonlara satılabilen türden koleksiyon arabaları.

AAY5qm6.img?w=768&h=384&m=6

Haziran 2022'de Güncellendi: Bazı yeni arabalar harika özellikler, performans ve paranızın tam karşılığını sunuyor gibi görünse de, amortisman oranları genellikle çok farklı bir hikaye anlatır. Bu listeyi, en yüksek beş yıllık amortisman oranlarından bazılarına sahip olduğu kanıtlanmış daha da fazla modelle güncelledik.

Ancak bu bir gizem, çünkü diğer yandan, bazı arabalar yıllar içinde neredeyse tüm değerlerini kaybedecek, sonra bir anahtarın çevrilmesiyle değer kazanarak koleksiyon arabaları haline gelecekler. Bu nedenle, arabalara yatırım yapmak, oynamak için riskli bir oyun olabilir, ancak aynı zamanda çok ödüllendirici bir oyun olabilir. Bazı arabalar bir taban çizgisine ulaştı ve onlarca yıl boyunca bu taban çizgisinde değer tutacak, ancak bazı arabaların kesinlikle hiç dibi yok gibi görünüyor, her yıl değeri düşüyor. Bu makalenin konusu da bu konu. Hiçbir değeri olmayacak araba türleri, fiyatlar sert bir şekilde düşüyor.

İşte 5 yıl içinde muhtemelen değersiz olacak 20 arabaya bir bakış.

Cadillac ATS

SUV'lerinden sedanlarına, performans arabalarına ve spor arabalarına kadar Cadillac marka arabaların tümü amortismana tabidir, bu arabaları 5 yıl sonra değersiz hale getiren türden bir amortisman. Bu listedeki tüm arabalar arasında Cadillac, Amerikan arabalarına göre en yüksek amortisman değerleriyle karşılaşanlardan biri. Onlar da kötü arabalar değiller, bu yüzden iyi bir ikinci el araba arıyorsanız, özellikle yeni fiyatlarına kıyasla oldukça iyi bir çalma ile iyi durumda eski bir Cadillac bulabileceksiniz.

Volkswagen Passat

Volkswagen Passat, satın alabileceğiniz en yaygın ve üretken Volkswagen modellerinden biridir. Ortalama bir araba alıcısı, ailesi veya bekar bir kişi için pazarlanmaktadır. Doğal olarak, bu, büyük bir orta sınıf sedan olmasına rağmen, çok fazla değer kaybetme eğilimine katkıda bulunuyor. Güvenli, güvenilir, pratik ve makul fiyatlı, hatta yeni. Onları oldukça ucuza ikinci el olarak satın alabilirsiniz ve yine de fiyatına göre çok uzun ömürlü olacaklardır.

Buick Bölgesi

Buick Enclave, muhtemelen asla yeni satın almamanız gereken bir otomobil. Başlangıç için çok iyi bir araba değil, sadece üretim maliyetini değil, aynı zamanda Buick şirketinin diğer yönlerini kapsayacak ve onlara kar verecek maliyetleri ve artı maliyetleri de kapsayacak şekilde herhangi bir sayıda fiyat artışıyla yeni satıldı. bayileri ve onları satan tüm araba satıcılarını kapsar. Ama kullanılmış bir tane satın alır almaz, tüm bunlar ortadan kaldırılır ve size arabanın gerçek değeri kalır. İyi SUV'ler olmadıkları düşünülürse, bu çok fazla değil.

200

Chrysler, lüks bir otomobil serisi olmaya çalışırken, gerçekten eşit değil. Şirket, arabalarını gerçek kalitede üretme cesaretini tam olarak bulamıyor, bu nedenle özelliklere sahip olsalar ve modern, hoş ve lüks görünseler de, işin gerçeği arabaların uzun süre dayanacak şekilde üretilmediğidir, bu nedenle değerlerini tutmuyorlar.

Hiç tutmuyorlar, sürücülerin ödeyebildiği kadar hızlı değer kaybediyorlar. Onları kullanılmış olarak satın almak bir hırsızlık gibi görünebilir, ancak bakım maliyetlerine dikkat edin...

Volkswagen Jetta

Volkswagen Jetta, temel olarak Passat'ın ikiz kardeşidir. Biraz daha küçük ve Passat'tan biraz daha düşük bir fiyatla başlıyor, ancak VW'nin en popüler modellerinden biri. Bu, elbette, çok fazla paraya satmadıkları anlamına gelir. Amortisman, Passat kadar yüksek, bu yüzden birkaç yıl sonra, onları satış noktasından çok daha ucuza satın alabilirsiniz.

BMW 3 Serisi

3 Serisi BMW, satın almak için harika bir otomobil. Gerçekten öyle. Sportif, hızlı, harika bir motoru var, harika yol tutuşu var, aynı zamanda pratik ve biraz da güvenilir bir araba. Bu nedenle, gerçekten sağlam bir araba olduğu için yeni bir tane satın almakta güvenli olacaksınız. Ancak, amortisman nedeniyle, önemli ölçüde daha ucuza ikinci el bir satış sonrası satın alabilirsiniz. Yine de, ne kadar iyi yapıldıkları ve yüksek amortisman oranları nedeniyle önemli ölçüde daha az kalite elde edemezsiniz. Sadece bunlardan birini satın almak mantıklı.

Tesla Model X

Otomobil endüstrisindeki büyük yeni sınır elektriktir. Hükümetler yanmalı motorları tamamen ortadan kaldırmaya, hatta yasaklamaya çalışıyorlar, bu da benzin çağının hızla sona erdiği anlamına geliyor. Daha iyisi veya daha kötüsü için. Ancak bu, elektrik endüstrisinin tozdaki öncüleri geride bırakarak sıçramalar ve sınırlar içinde ilerlemeye başlayacağı anlamına geliyor. Yakında Tesla arabaları dinozorlara benzeyecek ve değerlerinden hiçbir şey kaybetmeyecekler. Değer kaybedecekler ve kim bilir bir tabanları bile olacak ama yeni Model X Plaid'in inanılmaz hızlı olduğu inkar edilemez!

Audi A3

Almanya'da üretilen ve üretilen hemen hemen tüm arabalar, tüm arabalar arasında en yüksek amortisman oranlarından bazılarına tabidir. Ancak Alman arabalarının en iyi yanı, sırf hemen güvenilmez hale geldikleri için değer kaybeden bazı Amerikan modellerinin aksine, bütünlük içinde yapılmış olmaları, köşeleri kesilmemiş olmaları ve ucuza üretilmemeleridir. Yani bir Audi satın almak istiyorsanız, satış değerinin yarısından daha azına bir Audi bulmak oldukça kolaydır. Bakımlı bir tane bulursanız, bu iyidir, ancak değilse, onarımlarda çok para ödersiniz.

BMW 5 Serisi

Yeni bir BMW satın almak, her yıl çok para kazandığınız ve her ay oldukça pahalı bir araba ödemesi alabileceğiniz anlamına gelir ve değeri ne kadar iyi olursa olsun (ya da değil) yalnızca mümkün olan en güzel şeye sahip olmayı önemsersiniz. t). Kullanılmış bir BMW satın almak, oldukça akıllı bir insan olduğunuz anlamına gelir, çünkü yalnızca birkaç yaş daha eski, neredeyse aynı kalitede, ancak yenisinin fiyatının yarısından daha az olan bir modele sahip olabilirsiniz. Bu, yenisinden çok daha küçük bir aylık ödemeyle o hoş, lüks, güçlü, Alman mühendisliği sedanına sahip olabileceğiniz anlamına gelir.

Fiat 500L

Fiat 500L'nin amortisman oranlarına yol açan en büyük faktör, arzu edilmemesi gerçeğinden kaynaklanmaktadır. Çirkindir, pütürlüdür, güvenilir olduğu konusunda hiçbir sicili yoktur (en azından henüz) ve çok çirkin olduğu için yenisinin iyi satmaması kötüye işarettir. İlk yıl içinde, önemli ölçüde değer kaybetti. Şimdi, uzak gelecekte bir noktada, bu arabanın belki tekrar yükseldiğini, korkak, retro, eski model bir araba olduğunu görebiliriz. Ancak, zaman içinde unutulması gerekebilecek türden bir araba gibi görünüyor.

Cadillac CTS

Cadillac CTS, önümüzdeki beş yıl içinde değeri düşecek bir araba ve bu arabanın çok yakında satış fiyatının yarısının çok altında bir değere sahip olacağı neredeyse garanti.

Tüm Cadillac'lar çok yüksek amortisman oranlarına tabidir, çünkü gerçekten uzun ömürleri yoktur veya artık yeni olmadıklarında çok çekicidirler. Bir CTS, özellikle CTS-V olmak üzere oldukça hızlı bir arabadır ve alışverişi doğru yapıp iyi bir tane seçtiğiniz sürece, bir bütçeyle size ait olması mümkündür.

Kia Sedona

Minivanlar, ikinci el araba pazarında hiçbir zaman o kadar başarılı olmazlar, zaten konu değerlerini korumak olduğunda. Kia Sedona, tüm geçmiş modelleri için oldukça yüksek bir amortisman eğilimindeydi, bu nedenle en yeni modellerin aynı şeye tabi olacağını söylemek oldukça güvenli. Ancak Sedona'nın yerini Kia Karnavalı alacak ve ikisinin de aynı ölümle yüz yüze olup olmadığını yalnızca zaman gösterecek.

Piyasada o kadar çok farklı minivan var ki, ikinci el olduklarında çok fazla satmıyorlar. Bir minibüs arıyorsanız ve çok büyük olmayan bir bütçeye sahip büyük bir aileniz varsa, ikinci el gidilecek yoldur.

Range Rover Evoque

Bir otomobilin amortisman oranını büyük ölçüde etkileyen yönlerden biri güvenilirliktir ve ne yazık ki, tüm Land Rover ürünleri çok sık bozulmaya meyillidir, bu nedenle Evoque'un bu listede yer alması şaşırtıcı değildir. Evoque, engebeli arazileri fethetmekten çok kaldırımlarda park etmeyi isteyenler için tasarlanmış kompakt bir SUV - isterseniz bir kaldırım prensesi. Bugün bu muhteşem SUV'lardan birini satın almak da 44.000 $'lık bir taban fiyatla gelmek ucuz değil ve bu, herhangi bir seçenek hariç.

Audi A8

Bu listede ilerlerken ortak bir kalıbın oluşmaya başladığını göreceksiniz: Alman lüks arabaları. Yolcu ve hatta sürücü olmak için mükemmel olsalar da, kısa sürede hızla değer kaybetmeye eğilimlidirler. Bu büyük Audi yapımı limuzinler, özellikle bir S8'iniz varsa, ancak yeni bir tane satın almak, parayı boşa harcamak kadar iyidir. Bu, elbette, paranızı akıllıca harcamayı sevdiğinizi varsayar, ancak gerçekten nakit para kazanıyorsanız, devam edin ve bunu satın alın, birkaç yıl içinde kullanılmış lottan çıkaracağız.

Mercedes-Benz E-Serisi

Toyota Corolla fiyatına altı haneli bir arabaya sahip olabileceğinizi anlamak gibisi yoktur. Elektriksel olarak tatmin edici, elle tutulur bir heyecanı var. Ya da, arabanızın sizin ödeyemeyeceğinizden daha hızlı değer kaybettiğini bilerek midenizdeki korkunç, bükülen, karanlık bir endişe düğümüdür. Hangi, yeni bir Mercedes satın alırsanız, bu ciddi bir endişe ve endişedir.

Mercedes sedanlar, üretildikten sonraki beş yıl içinde, özellikle satış fiyatlarıyla karşılaştırıldığında, neredeyse değersiz olacak. Benzersiz bir model olmadığı sürece, E63 Wagon gibi değeri artabilir.

BMW 7 Serisi

BMW 7-Serisi gibi inanılmaz otomobillerin bu kadar hızlı amortisman değerlerine maruz kaldığını görmek talihsiz bir manzara. Bu arabalar olağanüstü derecede iyi yapılmış, oldukça güvenilir, lüks, sürüşü iyi ve güçlü.

Yine de, diğerleri gibi değer kaybına uğrarlar. Bazıları için talihsizlik olsa da, diğerleri için paranın satın alabileceği en büyük ikinci el arabalardan birine sahip olmanın anahtarıdır. Doğru bilgiyle, satış fiyatının çok küçük bir bölümü karşılığında güvenilir, bakımlı ve neredeyse yeni bir BMW satın almak kolaydır.

Nissan Yaprağı

Elektrikli otomobiller, şu anda piyasadaki birçok benzinli otomobilden daha kötü, agresif amortisman değerlerine sahip. Nissan Leaf, bu elektrikli otomobillerden sadece biri ve piyasadaki en sevilen elektrikli otomobil modellerinden biri olmasına rağmen, onu amortismandan yalıtmıyor. İkinci el elektrikli araç pazarı çok yüksek değil, bu da ucuza bulacağınız anlamına geliyor.

Pil ömrü ve pil ömrü sorunları, üretimden hemen sonra büyük bir sorun haline gelen bir şeydir. Bunu sektördeki yakında gerçekleşecek gelişmelerle birleştirirseniz tabutta iki çivi olur.

Lincoln MKZ

Bu listede buna oldukça benzeyen birçok araba bulacaksınız. Lincoln MKZ hakkında gerçekten değerli olan hiçbir şey yok çünkü özel bir yanı yok. Güzel yapılmış olsa bile, güvenilir ve emniyetli olsa bile, bu onun amortismandan korunduğu anlamına gelmez. Piyasada bunun gibi bir çok araba var ve bu yüzden artık yeni olmadıkları anda yeni sahip oldukları değer kırıntılarını kaybediyorlar. MKZ'nin güvenilmez veya kötü yapılmış olduğu ortaya çıkarsa işler daha da kötüleşir.

Mercedes-Benz S-Serisi

Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Mercedes-Benz, satın alabileceğiniz en büyük, en iyi performans gösteren ve en lüks sedan, spor otomobil ve SUV'lardan bazılarını, özellikle de AMG rozeti varsa, yapar ve satar. Lüks bir marka oldukları için arabalarını yeni ve yüksek fiyatlara satmaktan kurtulabilirler. Yüksek kalite = yüksek fiyat. Ancak Mercedes, genel olarak bir arabanın karşılaşabileceği en kötü amortisman oranlarının bazılarının kurbanı olduğu için, bu yüksek fiyatı uzun süre tutamayacaklar. Bir Merc'in hayalini kuruyorsan, sadece birkaç yıl bekle ve o hayale erişebilirsin.

Maserati Quattroporte

Bu listeyi bitirmek için, grubun en kötüsüne sahibiz: Maserati tarafından üretilen süper hızlı, çarpıcı, İtalyan sedan, Quattroporte. İkinci el pazarında nispeten düşük kilometre performansına ve temiz servis geçmişine sahip bir tane bulursanız, özellikle kaputunun altında Ferrari'den türetilmiş bir V8'in çığlık attığını düşünürsek, bir tane almak kötü bir fikir olmayabilir. Ancak Maserati elektronik aksamla ne yapacağını tam olarak çözemediği için sorunların başladığı yer mülkiyettir ve Ferrari motorunuzda bir şeyler ters giderse...

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Land Rover Defender 130 - Sekiz Koltuk, Fiyatı 70 Bin Doların Altında

AAXVlcf.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni ortaya çıkan sekiz koltuklu, üç sıralı Defender, Defender ailesinin bir sonraki en küçük üyesi olan 110'dan 13.4 inç daha uzun.

Güç, iki adet 3.0 litrelik turboşarjlı altı silindirli motor seçeneğinden gelecek.

Daha uzun Defender yaklaşık 68.000 dolardan başlayacak.

Land Rover Defender'ın üç sıralı versiyonunun bir süredir geleceğini biliyorduk; İngiliz SUV markası geçen yıl projenin varlığını doğruladı. Şimdi, üç sıra koltuk ve sekiz yolcu için alan sunacak olan bu önemli ölçüde genişletilmiş versiyonun gerçekliğine bakıyoruz.

Mevcut Defender 110, yarı zamanlı üçüncü sıra seçeneğiyle geldi, ancak Defender 130 çok daha geniştir ve iki-üç-üç konfigürasyonunda sekiz koltuk sunar. Toplam uzunluğu 211.0 inç olan 130, Defender 110'dan 13.4 inç daha uzun ve Land Rover'ın diğer üç sıralı SUV'si Discovery'den 15.9 inç daha uzun. Buna rağmen, Defender 110 ile aynı 119 inç dingil mesafesi üzerinde oturuyor - 130 adı ile akslar arasındaki boşluk arasındaki bağlantı artık geçerli değil - uzunluk artışının tümü artan arka çıkıntıda. Bu, tüm koltuklar kullanımdayken bile kullanılabilir bagaj alanı anlamına gelir. Land Rover, üçüncü sıra dik konumdayken 13,7 fit küp gövde hacmi olduğunu iddia ediyor; Bu, üçüncü sıra katlandığında 43,5 fit küp ve ikinci sıra da çöktüğünde 80,9 fit küp ile yarışan bir panelvan.

Land Rover, serinin, giriş seviyesi Defender 110'a göre 14.600 dolarlık bir ek olan 68.000 dolardan başlayacağını söylüyor. Ancak model serisi, mevcut Defender ile aynı donanım seviyelerinin çoğunu sunacak olsa da, temel bir versiyondan yoksun olacak. Bunun yerine, diziliş, ağacın tepesinde tam yüklü bir First Edition ile birlikte S, SE, X-Dynamic SE ve X spesifikasyonları ile ilerler.

Yeni Motor

Land Rover, alıcıların iki altı silindirli motor arasında seçim yapabileceğini söylerken, en azından lansmandan itibaren bir V-8 seçeneği olmayacak. Şaşırtıcı bir şekilde, bunların hiçbiri hem 90'da hem de 110'da deneyimlediğimiz ve beğendiğimiz turboşarjlı 2.0 litrelik dört silindirli P300 versiyonu olmayacak. Bunun yerine Land Rover, 130'u düşük ayarlanmış bir versiyon kullanan yeni bir P300 güç aktarma organı ile piyasaya sürüyor. Daha büyük 3.0 litrelik altı silindirli motor, dört potaya aynı tepe 296 beygir gücü sağlıyor, ancak buna daha önemli 347 pound-feet tork eşlik ediyor. Bunun üzerinde, aynı motorun daha güçlü bir P400 versiyonu, diğer Land Rover uygulamalarıyla aynı çıktıyı sunar: 395 hp ve 406 pound-feet. Her iki motor da 48 voltluk hibrit yardım kullanıyor. Altı silindirli P300'ün diğer uygulamalarda da dört silindirli versiyonun yerini alması muhtemel görünüyor.

Land Rover, Defender 130 için herhangi bir performans rakamı yayınlamadı, ancak boyut ve ağırlıktaki artış göz önüne alındığında, 110'dan biraz daha yavaş olacağını güvenle tahmin edebiliriz. 2020 Defender 110 P400'ü etkileyici bir tempoda 6,3 saniyede 60 mph'lik kıyaslamaya koştuk ve 94 mph'de 14,8 saniye çeyrek mil kaydettik. Benzer şekilde, arazi kabiliyeti, kütledeki artış ve daha büyük arka çıkıntı nedeniyle yalnızca kısmi olarak tehlikeye atılmalıdır.

AAXVbnI.img?w=768&h=384&m=6

Land Rover, hava süspansiyonunun ABD'deki Defender 130'da standart olacağını ve bu sayede arazide 2,8 inç'e kadar yerden yükseklik artışına izin vereceğini söylüyor. Land Rover, sırasıyla 37.5, 28.5 ve 27.8 derecelik yaklaşma, uzaklaşma ve rampa atlama açıları talep eder; Defender 110 için karşılık gelen rakamlar 38, 40 ve 28 derecedir. 35,4 inç maksimum sığ derinliği değişmedi.

Defender 90 ve Defender 110 modellerinin popülaritesi, Defender 130'u ailenin bariz bir uzantısı haline getiriyor. Kesinlikle Land Rover Discovery'nin, üstün alanı ve arazi becerisiyle Defender'a kıyasla giderek daha eski püskü görünmesini sağlayacak gibi görünüyor. Yıl sonundan önce ABD'deki müşterilere ulaşmalıdır. Bizim için geriye kalan tek şey, Land Rover'ın sonunda 130'u V-8 gücüyle birleştirmeyi seçmesini ummak.

Kaynak: Car and Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lexus, Mil Izgarasının Polarize Olduğunu, Tasarımın Gelişeceğini Kabul Ediyor

AAXVVly.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Lexus RX ve RZ geleceğe bir bakış sunuyor.

Lexus, iş mili ızgarasını markanın "iğ gövdesi" olarak adlandırdığı şeyle değiştiriyor. Yeni RX ve RZ EV, yeni yüzü takan ilk modellerdir.

Lexus global tasarım şefi Koichi Suga, Automotive News'e verdiği demeçte, "İğ şeklinin kendisini korumak istiyoruz. Ancak iş mili her zaman kaputun altında olup bitenlerin işlevselliğine dayanıyordu."

Kaynak: Motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

30.000 RPM'de Dünyanın En Küçük Döner Motor Çığlığını Dinleyin

AAYIrkq.img?w=768&h=432&m=6

Döner motorlar zaten yüksek devirleri ile tanınırlar; ne kadar küçülürlerse, devir o kadar yüksek olur. Peki dünyanın en küçük döner motoru teste tabi tutulduğunda ne olur? Eh, olan 30.000 RPM'dir.

Minyatür motor üreticisi Toyan tarafından üretilen ve RS-S100 olarak bilinen motor, geçtiğimiz günlerde Warped Perception YouTube kanalı tarafından test edildi. Kanal, diğer minyatür motor testleri de dahil olmak üzere, otomotivle ilgili her türlü maskaralıklarla tanınıyor, ancak sunucu Matt, hiçbir küçük motoru 30.000 RPM'ye zorlamadı. Özellikle RS-S100'ün 500$ civarındaki maliyeti düşünüldüğünde, bu etkileyici bir başarı.

Mikroskobik döner sadece 2,46 santimetre küp veya 0,15 inç küptür. Bu tür küçük motorların bir satıcısı olan Stirlingkit.com'a göre, maksimum redline sadece 16.500 rpm'de derecelendirildi ve 14.800 rpm'de bir beygir gücünün dörtte üçünü üretiyor. Yağlama sistemi yoktur ve iki zamanlı pistonlu motora benzer şekilde yakıt ve yağlama yağı karışımı ile çalıştırılmalıdır.

Matt açıkça motorun devir sınırına ilişkin notu almamıştı ya da adil olmak gerekirse, motorun kendisi almamıştı. Volan üzerindeki bir parça yansıtıcı bandı okumak için dijital bir takometre kullanan motor, 30.000 RPM'ye kadar dönüyor. Bu şeyi almaya karar verirseniz, kesinlikle bir kulak koruması gerekir.

Motor o kadar şiddetli titrer ki sonunda minik egzoz borusunu sallar. Ayrıca havayı, yakıtı ve yağı tutuşturmaya yardımcı olan kızdırma bujisini de eritir. Bununla birlikte Matt, motoru başka bir projede kullanmayı planladığı için motorda kalıcı hasara neden olmaktan çok kısa bir süre sonra duruyor. Ancak bu gerçekleşmeden önce, sıkıştırmayı daha kabul edilebilir bir düzeye çıkarmak ve daha iyi boşta performans elde etmek için apeks contalarında değişiklikler (bunlar bir pirinç tanesi boyutunda gibi görünüyor) gerekli olacaktır.

Dönerlerin heyecan verici, yüksek devirli, enerji yoğun doğasına rağmen, günümüzde hiçbir araç bunlarla donatılmamıştır. Döner motorlu son araç olan Mazda RX-8, 2012'de üretimden kalktı. Aslında, bir RX-8'e takılan en son döner motor, 1.3 litrelik "Renesis" iki rotorlu bir motor yapıldı. bugün, on yıl önce. Mazda, sonunda döner menzil genişleticiyi MX-30 elektrikli aracına getirmeye karar vermediği sürece, buradaki videoda görüldüğü gibi, benzersiz motor, meraklılar ve hobiler için bir oyuncak olarak kalacaktır.

Kaynak: The Drive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

The 6x6 Phantom Is Not Your Typical Rolls-Royce

AAYQlrW.img?w=768&h=404&m=6

Cardip BAE'nin garajına park edilmiş bu Rolls-Royce Phantom, arabaları kişiselleştirmede uzmanlaşmış, kendi kendini yetiştirmiş bir sanatçı olan Alexandre Danton'un bir eseridir. Bu mesleğe yaklaşık 15 yıl önce başladı ve Fransa'nın Ardèche kentindeki şatosunda yaklaşık 47 özel kreasyon tamamladı. Kreasyonları arasında bir Landrover Defender 6x6, bir SP2'ye dönüştürülmüş bir Ferrari Modena ve bir Lamborghini Espada fare çubuğu vardı.

Alexandre'ın radikal kişiselleştirme çalışmaları nedeniyle otomobil üreticilerinin, özellikle de Ferrari'nin öfkesini çoktan kazanmış olabileceğini tahmin etmek kolay. En son çalışmalarından biri, temel olarak 2005 Phantom'u kullanarak yarattığı bu Phantom 6x6'dır. Oradan Alexandre, 2005 BMW 7 Serisinin arka aksı da dahil olmak üzere diğer arabalardan parçalar ödünç aldı. Önce Phantom'u kesmesi ve ardından uzatması gerekti, sonuçta 6,3 metre uzunluğunda ve 2,3 metre genişliğinde 6x6 bir yaratım ortaya çıktı.

6x6 Enigma Çözüldü: Daha Geniş ve Daha Uzun

Bu canavar benzeri Rolls-Royce Phantom 6x6'nın dış özellikleri arasında yan etekler, büyük bir portbagaj, bir ön tampon çubuğu ve bir çeki demirinin yanı sıra ön camda büyük bir LED çubuk bulunur. Phantom'a geniş gövde etkisi sağlayan özel yapım alüminyum ön ve gövde çamurluklarıdır. Altın kaplama fren kaliperlerine sahip 24 inçlik devasa jantlarla eşleştiler ve böylece otomobilin mat siyah kaplamasıyla tehditkar bir kontrast oluşturdular.

Phantom 6x6 ayrıca sarı farlara ve karartılmış bir ön ızgaraya sahiptir. İçeride, bu esrarengiz Phantom 6x6, parlak turuncu deri döşeme kullanır. İlginç bir şekilde, Alexander direksiyon simidini timsah derisine sardı ve orta konsolu yılan derisiyle kapladı.

Aynı Değirmen ve Güçte Ama Altın Yaprak Kapaklı

Bu Rolls-Royce Phantom 6x6'nın gücü, 2005 modelinin 453 hp'ye kadar çıkış ve 531 lb-ft'ye kadar tork sağlayan 6.8 litrelik V-12 motorundan geliyor. Bu standart Phantom motor, Alexander'dan hiçbir mekanik modifikasyon almamıştır, ancak motoru çok standart olmayan bir altın yaprak kaplamıştır.

Alexandre her şeyi planlamak için bir yıl harcadı ve ardından bu yaratımı tamamlamak için üç ay çalıştı. 6×6 Phantom'u 5.2 milyon dolara satmayı umuyor.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Koenigsegg Gemera Motor sesi ve ilk görüntü

Christian von Koenigsegg'in, dört koltuklu bir aracın pratikliklerini biraz boş bagaj odasıyla birleştiren, yüksek performanslı, ortadan motorlu, iki koltuklu bir megacar tasarlaması ve geliştirmesi bir rüyaydı. Bir rüya olarak başlamış olabilir, ancak Koenigsegg'in başarısı ve büyümesinden sonra, Gemera nihayet gerçeğe yakın: arkada bir çift küçük koltuk bulunan 2+2 megacar.

AAYRk1m.img?w=768&h=407&m=6

Kelimenin tam anlamıyla dört kişilik bir araç ve ekip konforun da önemini unutmadı. Yakın tarihli bir resmi videoda, Koenigsegg kurucusunun Gemera'nın uygun bir prototipini başlattığını görüyoruz ve Friendly Giant kesinlikle gerçek dışı geliyor.

Christian von Koenigsegg Dost Devi Başlattı

Bu videoda, bir piste benzeyen üç Koenigseggs prototipi var: Regera, Jesko ve Gemera. Şirketin kurucusu ve CEO'su Christian von Koenigsegg, üçünün de tanıtımını yapıyor, ancak öncelikle dört koltuklu megacarına odaklanıyor. Kulağa nasıl geldiğine dair bir fikir vermek için Gemera'yı kullanacağını ve çalıştıracağını söyleyerek başlıyor.

Kabinin, bunun sadece bir prototip olduğu düşünülürse, bitmemiş bir iştir. Bu, Christian'ın yaptığı arabalardan bahsederken ilk bulunuşu değil; Onlar hakkında konuşmaya olan ilgisini yansıtan başka videolar da var.

Arabanın nasıl hala geliştirme aşamasında olduğunu tartıştıktan sonra, içeri giriyor ve onu çalıştırıyor. Rölantideyken sesi biraz motosiklete benziyor - ve içeriden bir traktör gibi geliyor, ancak devir yükseldikçe motordan hoş bir hırıltı duyuluyor ve bu da onu dünyanın en güzel sesli 3 silindirli motoru yapıyor.

Koenigsegg Gemera'nın 3 Silindirli Motoru Bir V8 Gibi Gürliyor
Gemera, üç elektrikli motora ve patentli tek dişli Koenigsegg Direct Drive şanzımana sahip dost canlısı dev motora sahip oluyor. Motorun birleşik gücü 1.723 hp ve devasa 2.581 lb-ft torka sahip. Hafif bir hiper otomobil olarak, 0-62mph'den 1,9 saniyede çılgınca koştuğu söyleniyor. Ardından, yalnızca elektrik gücüyle 31 mil kadar sürmenize izin verecek 800V pil var.

Friendly Giant'ın günümüzün 4 silindirli, 2.0 litrelik doğrudan enjeksiyonlu motorlarından birinden %15-20 daha az yakıt tükettiği söyleniyor. Bu, aynı zamanda güçlü ve verimli bir motordur - ve boyutu göz önüne alındığında, onu inşa eden mühendis ekibi için büyük bir başarıdır.

Normal içten yanmalı motorlar, soğuk silindirler ve katalitik konvertörler nedeniyle soğuk çalıştırma sırasında biraz çevreyi kirletme eğilimi gösterirken, dost dev, bunu ısıtarak ve emme ve egzoz valfleri aracılığıyla yakıt karışımının türbülansına neden olarak üstesinden gelir.

Koenigsegg Gemera Kapsamlı Bir Hiper Arabadır

Gemera'ya bir baktığınızda, onun bir hiper araba savaşçısı olmak için gereken her şeye sahip olduğuna ikna olacaksınız. Güçlü ve kendinden emin görünüyor ve doğru yerlerde doğru kıvrımlara sahip. Güzel, yumuşak çizgiler otomobilin genel profilini vurgular ve belirgin omuz çizgisi araca karakter katar. Tasarım sağlam ve markanın daha önceki tasarımlarından ilham aldığı söyleniyor. Gövde panellerinin çoğu soğutma, verimlilik ve aerodinamiği haykırıyor.

Benzersiz havalandırmalı arka lambalar, motor bölmesine hava girmesini sağlamak için tasarlandı ve ilk kez 2000 yılında Koenigsegg CC8S'de görüldü. Farlar bile havalandırıldı. Bu havalandırma delikleri sürtünmeyi ve hava akışını azaltırken Gemera'ya farklı bir görünüm kazandırır. Reflektörler ve LED ışık imzaları Koenigsegg tarafından yapılmıştır.

Bu aynı zamanda İsveçli markanın yan aynalar yerine dikiz kameralarına sahip ilk modeli; Bunun kullanışlı bir özellik olmasının yanı sıra sürtünmeyi azalttığı söyleniyor. Aşağıdakiler kabinin her iki köşesindeki ekranlarda görülebilir. Kapı kamera bölmeleri, markanın ADAS ve kuş bakışı kameralarına sahiptir.

Bulduğumuz en havalı detay, üstüne monte edilen ve ona hak ettiği megacar kimliğini veren titanyum Akrapovic egzozlarıydı. Daha az ağırlık, karşı basınç, daha kısa boru geçişi ve iyileştirilmiş sıcaklık yönetimi gibi bazı performans avantajları da vardır.

Gördüğünüz 9 kollu AirCore karbon fiber jantlar şirket içinde tasarlandı - ve bunlar 21 ve 22 inç kategorisindeki en hafif ve en güçlü olanlar ve her iki jantın her biri 19 poundun altında. Otomobilin kabin hacmi, önceki tüm Koenigsegg modellerinde olduğu gibi öne doğru itilerek, ona ileriye sıçrayan bir duruş kazandırılmış.

Kısa çıkıntılara sahiptir ve kaslı yüzeyler tipik Koenigsegg siluetini yansıtır. Kapılar kapalıyken, onu dört kişilik olarak tanımlayamazsınız. Açıldığında, devasa kapılar aksini ortaya çıkarır.

Koenigsegg Gemera'da Dört Kişilik Yer Var

İç mekan, herhangi bir lüks sedan veya GT'de gördüğünüz hiçbir şeye benzemeyecek şekilde tasarlanmıştır. Şaşırtıcı bir şekilde, bazı pratik parçalar, 8 bardak tutucu ve çok sayıda küçük bölme ile birlikte dört okuma lambası içerir. Arka yolcular için klima kontrolü ayrıdır ve Gemera'da 11 hoparlörlü bir sistem bulunur.

Aracın ortasında, önde ve arkada geniş orta ekranlar yer alıyor, ayrıca içindeki Wi-Fi sistemine tablet ve hoparlör bağlama seçeneğiyle geleceği söyleniyor. Navigasyon ve kablosuz bağlantı da var. Bu dört koltuklu hiper otomobil, Koenigsegg Jesko'dan aktif ve akıllı direksiyon simidi konumlu bir gösterge sistemine sahiptir.

Ortada kendi kendini hizalayan bir grafik ekran ve ayrıca dokunsal dokunmatik ekran düğmeleri var. Koenigsegg'in Otomatik Bükümlü Synchrohelix Çalıştırma kapıları sayesinde, arkaya binmek hiç sorun değil ve B sütunlarının yokluğu bunu kolaylaştırıyor. Bu kapılar, arabanın çevresinde sınırlı bir alan olsa bile fazla yer kaplamaz.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.