Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

The Next Day By Lynk & Co İnanılmaz Fütüristik ve Muhteşem Bir Konsept Otomobil

Geely tarafından yönetilen AÇin-İsveç otomobil markası LYNK & CO, kısa süre önce en yeni konsept otomobilini tanıttı. Bu araba yandan bakıldığında Audi'nin RS e-tron GT'sini andırıyor. LYNK & CO, mevcut bir şirket olarak bir dizi elektrikli araç içerir ve marka geleceği keşfetmeye hazırdır.

AAYTzaM.img?w=768&h=402&m=6

Bu nedenle, Ertesi Gün konsepti ilgi odağı oldu. Otomobil, estetik tasarımı ve teknolojik özellikleri ile geleceğin olanaklarını sergilemeyi amaçlıyor. Birincisi, otomobilin otomobili daha hafif bir çerçeve, daha iyi tasarımlar ve daha akıllı sahiplik ile yepyeni bir çağa soktuğu düşünülüyor. Bununla birlikte, otomobil endüstrisi birkaç konsepti memnuniyetle karşıladı, ancak Next Day By Lynk en fütürist gibi görünüyor.

03 Cyan konseptini piyasaya sürdükten sonra, Çinli-İsveçli otomotiv markası LYNK & CO, sıra dışı ancak çarpıcı bir konsept otomobil olan “The Next Day”i piyasaya sürüyor. İlginç bir şekilde, konsept bir sedan ve bir Gran Turismo arasında yer alıyor. Bu nedenle, bu makale neden en fütüristik kavram olduğuna dair birçok soruya cevap veriyor.

LYNK & CO'nun Planlarının Önizlemesi

Şirket, birçok otomobil tutkunu için sürüşün geleceğini yeniden markalaştırmayı teklif ederken, Ertesi Gün aynı zamanda LYNK & CO işinin devam eden evrimine de işaret ediyor. Yeni nesil hibrit teknoloji konseptleri, şirketin niyetlerini akıllıca tasarlıyor. Ayrıca LYNK & CO, araç sahipliğini sorunsuz ve kolay hale getirmeyi amaçlamaktadır.

İster araba ödünç almayı, ister model satın almayı veya hizmetlerine abone olmayı planlıyor olun, marka uygulamaları, kullanıcıların ihtiyaçlarını olabildiğince hızlı karşılamaları için destekler. Yaratılışının özünde yenilikçi teknoloji bulunan konsept, sürücüler için bir Wi-Fi erişim noktası ile birlikte geliyor.

Lynk & Co'dan Ertesi Gün: Çarpıcı Özellikler ve Tasarım

Next Day, uzatılmış bir motor kaputu, eğimli boya ve devasa yönlü tekerleklere sahiptir. Panoramik cam tavan ve dikey farlar, yeni piyasaya sürülen 01 otomobiline benzer. Bu arada konsept, etkileyici dörtlü kelebek kapılar, boyunduruk direksiyon simidi, dokunmatik ekran arayüzleri ve iç mekanlarda ve arka koltukta kadife kaplamalar içeriyor.

LYNK & CO Next Day konsepti, keskin hatlarla kesilmiş kas oranlarına sahip dört kapılı büyük bir dört koltuklu coupe'dir. Arabaya erişmek için çift makaslı intihar kapıları kelebek kanatları gibi açılıyor ve muhteşem kabini ortaya çıkarıyor. Şüphesiz, Ertesi Gün'ün açılışını izlemek sizi hayrete düşürecek. Kaput tasarımı tamamen farklı değil, ancak LYNK & CO ticari markası, ikiz dikey ışık ve arka ışık çubuğunun yanı sıra kaputta yaşıyor.

Otomobilin parlak rengine bakıldığında, çoğunluk boya rengini gökdelenlerle dolu bir şehrin üzerinde gün doğumu olarak tanımladı. Bu açıklama, otomobilin dış görünümü ve boya işinin ardındaki ilhamın ayrıntılı bir analizini verir. Önde açık altın rengiyle, arkada mavi bir gölgeyle sona erdiği degradeye asil bir his verir. Ertesi Gün konsepti olağanüstü ve güzel.

Ertesi Gün By Lynk & Co İnanılmaz Kaslı

İç mekan, otomobilin önündeki parlak turuncu renkten arkadaki koyu maviye benzersiz bir geçişle gün batımı konseptine sahiptir. Zengin mavi rengiyle otomobil, kullanıcısına hem sınıfın hem de lüksün eşsiz enerjisini veriyor. Kadife döşemeli koltukları, bulunduğu ortamdan bağımsız olarak kullanıcısına dinginlik ve dinginlik verebilme özelliğine sahiptir. Ön kısım, fasya farklı olsa da dikey farıyla markanın mevcut tasarım görünümüne sadık kalıyor. Tampondaki iki büyük hava açıklığı ile çevrili, radyatör ızgarası görevi gören köşeli bir panel var. Alt kısım ise gizli sensörlerin bulunduğu yerdir.

Yandan bakıldığında, alaşım jantlarda saklanan çamurluk davlumbazları ile konsept kaslı ve sinirli görünüyor. Alçak tavan çizgisi, onu minimalist arka lambalara bağlayan bir LED çubuğun yanı sıra sportif görünümlü ve şık arka kısma dönüşüyor. Ertesi Gün arka tampon, ön uçtaki tampon dudağına benzersiz bir şekle sahip bir difüzöre sahiptir. Panoramik cam tavan, kaputtan ön panonun ortasına kadar her yeri kaplar.

Lynk & Co'dan Ertesi Gün: Kusursuz ve Heyecanlı Sürüş Deneyimi

Tersine, iç tasarımın öne çıkan özelliği, belki de küçük bir entegre ekrana sahip garip görünümlü boyunduruk direksiyon simidi. Teknoloji, Next Day Concept'in sürüş deneyiminde büyük bir rol oynuyor ve en büyük 3D ekranla sürüşü daha heyecanlı hale getiriyor. Sürücü aracı manuel olarak çalıştırırken, bilgi ve eğlenceyi gösteren geniş bir ekran gösterge panosunun üzerine bindirilir. Araç otonom olarak çalıştığı için ekran gösterge panosuna döner.

Ayrıca yüzer merkez, araç kabininde ferah bir atmosfer yaratıyor. Fütüristik konseptiyle ilgili olarak, Next Day, bir pil ve bir elektrik menzili ve daha yüksek performans kullanan gelişmiş bir hibrit sistem olan 'E-motive' adı verilen eksiksiz bir hibrit aktarma organına sahiptir.

Son olarak, Next Day konseptiyle ilgili bilgiler hala sınırlı ancak şirket, otomobili Avustralya'da piyasaya sürmeyi planlıyor. LYNK & CO markası tarafından sağlanan bilgiler nedeniyle, markanın yeni modelleri muhtemelen 2025 yılına kadar hibrit ve mevcut modellerde piyasaya sürülecek.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

ÖZEL: Bir Lamborghini Kamyonet Tam Bir Delilik Olur

Bir noktada, İtalyan süper otomobil üreticisi Lamborghini, Cheetah kod adını verdikleri askeri bir aracı çoğunlukla petrol endüstrisine keşif ve üretim amaçlarıyla tedarik etmek istedi. ABD Ordusu için bile denediler, ancak Ordunun kendisi bunu asla denemedi. Lambo için bu plan suya düştükten sonra, Cheetah'ı geliştirirken öğrendikleriyle bir üretim SUV'sini bir araya getirmeye karar verdiler. Ortaya çıkan LM002 gerçekten gülünç bir SUV idi; Countach'ın V12'sini kullanıyordu, kilitli diferansiyelleri, kalıcı 4WD'si ve lastiklerin kum kenarı vardı.

AAZ142O.img?w=768&h=407&m=6

Lamborghini, LM002'nin lüks bir SUV olmasını isterken, lüksten çok faydacıydı. Günümüze hızlı ileri ve SUV'lar her zamankinden daha popüler hale geldi. Lamborghini, 2014'te bir konsept otomobille suları test ettikten sonra 2018'de piyasaya çıkan Urus ile SUV'lara dönüşünü duyurdu. Urus oldukça iyi bir SUV ve mutlak bir satış rekoru kırarken, merak etmekten kendinizi alamazsınız. ; Lamborghini bir kamyonet yapsaydı ne olurdu? Artık merak etmenize gerek yok, çünkü dijital sanatçı Timothy Adry Emmanuel'in yardımıyla HotCars bunu sizin için yaptı.

Lamborghini Kamyonet Nasıl Görünür?

Lamborghini'nin tamamen guguklaştığını ve gerçek bir kamyoneti bir araya getirmeye karar verdiğini hayal edelim. Yeni başlayanlar için, otomobil üreticisi, daha önce hiç yapmadıkları için, temel alabilecekleri mevcut bir platforma sahip değil. Teknik olarak, LM002 bir kamyonetti, ancak onu lüks bir SUV olarak pazarladılar ve "kamyon kasasını", V12 motorlu SUV'unuzda sahilde sürerken tutunabileceğiniz koltuklar ve korkuluklarla doldurdular. . Lambo'nun kullanabileceği tek olası platform, yeni Ford Ranger'ın da temelini oluşturan bir sonraki VW Amarok'un platformu olacaktır.

Bir Lamborghini Kamyonetine Ne Güç Sağlar?

Lamborghini'nin kamyonetlerindeki güç aktarma organları ile alabileceği üç potansiyel yol vardır. İlk ve en bariz olanı, Urus'un kaputunun altındaki V8'in takılması. Referans olarak, Urus, 641 hp ve 626 lb-ft tork geliştiren 4.0 litrelik çift turbo V8 kullanıyor. Bunlar bir SUV için sağlıklı rakamlardan daha fazlası ve bir kamyonet için kesinlikle sağlıklılar. Pikap sadece ciddi bir çekiş gücü ve çekme yeteneği kazandırmakla kalmayacak, aynı zamanda bu kadar güçle Ford F-150 Raptor ve muhtemelen yakında çıkacak olan Raptor R ve hatta RAM TRX gibi şeyler için ciddi bir rakip olabilir. Ken Block son zamanlarda çölü yerle bir etmek için kullandı.

İkinci seçenek, Lamborghini'nin diğer VW Grubu güç aktarma organlarından birini kamyonetle çalışacak şekilde uyarlaması olabilir. Audi RS4 ve Porsche Macan gibi ürünlerden 2.9 litrelik çift turbo V6 tamamen çalışabilir ve Lamborghini ayrıca onu hafif bir hibrit veya hatta takılabilir hibrit bileşenle eşleştirebilir. Bu çok esnek bir güç aktarma organıdır, çünkü iyi miktarda güce hazırdır ve hemen hemen her uygulamada harika çalışır. Mevcut RS4 ve RS5'te 444 hp ve Macan Turbo'nun yerini alan en yeni Porsche Macan GTS'de 434 hp düşürüyor. Ayrıca, Lambo kamyonetin VW Amarok'un platformunu kullandığını varsayarsak, zaten Amarok'ta sunulan güç aktarma organlarını kullanabilir.

Son olarak, şu anda otomobil endüstrisinde işlerin gidişatına göre, Lambo onu tamamen elektrikli hale getirebilir. Bu, çok daha fazla ağırlık, aynı zamanda çevreye zarar vermeden çok daha fazla çekme gücü ve daha verimli güç dağıtımı anlamına gelir. Bu aynı zamanda onu sevdiğimiz Ford F-150 Lightning ve Rivian R1T'nin ateş hattına da koyacaktır. Tahmin etmek zorunda olsaydık, Lamborghini muhtemelen RAM TRX, Ford F-150 Raptor ve daha az ölçüde Chevrolet Silverado ZR2 ve Toyota Tundra TRD Pro'ya rakip olacak bir şeyi bir araya getirirdi. Bu off-road odaklı kamyonetlere karşı bir Lamborghini rakibini görmek kesinlikle harika olurdu.

Bir Lamborghini Kamyonet Hiç Olur mu?
Hayır. Bir kamyonet, herkesin Lamborghini'yi bildiğinden çok büyük bir sapma olacağından, bu kimse için sürpriz olmamalı, sadece onlar için ekonomik bir anlam ifade etmiyor. Bununla birlikte, Lamborghini'nin bu güne kadar hala traktör ve tarım ekipmanı ürettiği ve bir kamyonet platformuna erişimleri olduğu için spekülasyon yapmak ilginç. İsteselerdi, yapabilirlerdi, ancak gerçekleşmesi pek olası değil. Yine de her zaman hayal kurabiliriz. Gerçek dünyada, Lamborghini Urus'un makyajlı bir versiyonunu hazırlıyor gibi görünüyor ve yakın zamanda 20.000 modelin fabrikadan çıkışını kutladılar.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

CHEVY, CORVETTE Z06 EGZOZ SESİNİ NASIL BU KADAR EĞZOTİK YAPTI?

2023 Corvette Stingrays teslimata başladı. Z06'nın sahneye çıkması beklentisi her geçen gün daha da büyüyor. Neyse ki Chevrolet, bu arada bizi eğlendirmek için 2023 Corvette Z06 hakkında bilgi paylaşmaya devam ediyor. Chevy, yaklaşmakta olan Z06'nın egzozunu belgeleyen ve neden diğer her şeyden bu kadar farklı olduğunu anlatan bir YouTube videosu yayınladı.

AAZ4tPW.img?w=768&h=512&m=6

Üç buçuk dakikalık videoda, Z06'nın kendine özgü sesi nasıl aldığını açıklayan iki mühendis yer alıyor ve bunlardan biri (Yoon Lee, Tasarım Sistem Mühendisi) onu "cilalı kenarlı vahşi bir hayvan" olarak tanımlıyor. Z06, sizin ve etraftakilerin duyacağı sesi belirleyen iki set açma ve kapama valfi içeren dört uçlu bir merkez çıkış egzoz sistemine sahiptir, Emme Manifold Valfleri (IMTV) ve değişken egzoz valfleri. Araç Performans Mühendisi Cindy Molnar, valflerin 2 derecelik artışlarla açılabileceğini açıklıyor, bu daha önce başarılamamıştı.

AAZ4JbO.img?w=662&h=467&m=6

Valflerin açıklık miktarını değiştirmeye yönelik yeni yetenek, sürücülerin seslerini beğenilerine göre ayarlamasına olanak tanır. Ve bunu, düz düzlemli bir krank V8 ile 670 beygir gücünü 8.600 RPM redline ile kim istemez ki. Z06, her biri farklı bir egzoz sesi veren önceden ayarlanmış dört moda sahiptir. Bunların en gürültülüsü “pist”, en sessizi ise “hava”dır, hem “tur” hem de “spor” tam ortasına düşer. Ancak “my modum” ile kendi sesinizi oluşturabilirsiniz. Kendi başınıza ayar yapıyorsanız ve sessiz bir sürüş istiyorsanız valfleri kapatın, kükreyen bir Z06 istiyorsanız valfleri sonuna kadar açın.

2023 Corvette Z06'nın bu yaz bir ara üretime başlaması bekleniyor ve başlangıç fiyatı hala belirsiz, ancak bazı bayilerin onları şimdi yapılandırabildiğini biliyoruz. Ayrıca Z06 görüntüleyicinin hala çalışır durumda olduğunu da biliyoruz.

AAZ4JbR.img?w=662&h=403&m=6

Kaynak: Muscle Cars / Trucks

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Honda Satışları Yüzde 50 Düştü

Tedarik zinciri kıtlığı ve envanter zorluklarıyla ilgili haberler, bir süredir haberlere hakim oldu ve görünürde kesin bir rahatlama olmadan aydan aya uzadı. Otomobil üreticileri, yüzde 15 ila 25 aralığında ortalama yıllık satış rakamları için önemli kayıplar bildiriyor ve envanter çok düşük. Honda, ne yazık ki, satışları ortalamanın oldukça altında rapor ediyor.

AAZ7FxM.img?w=768&h=432&m=6

2021'de Amerikan Honda, Haziran ayının sonuna kadar 833,510 sattı. 2022 Haziran sonuna kadar olan satış rakamları geldi ve fark yüzde 39,3'lük olumsuz bir değişimle arzu edilenden daha az. Honda otomobilleri, yıldan yıla yüzde 45'lik bir düşüşle en sert darbeyi aldı ve kamyonlar yüzde 35,8 ile daha az düştü.

Honda'dan Odyssey ve Civic, sırasıyla yüzde 56,5 ve yüzde 54 düşüşle sert bir darbe aldı. Her yerde bulunan minivan en son 2018'de yeniden tasarlandı ve makyajlanacak, ancak popüler kompakt Civic 2022 için tamamen yeniydi.

Başkan Yardımcısı Mamadou Diallo, “Temel Honda ve Acura ürünleri için yüzde 90'a varan güçlü dönüş oranlarıyla, başarının günümüz iş ortamında göreceli bir terim olduğu ve satış hacminin gerçek müşteri talebinin en iyi ölçüsü olmadığı açıktır” dedi. Şirketin açıklamasında Amerikan Honda Motor Company için Otomobil Satışları.

“Başarı göreceli bir kavramdır” sözü, son birkaç yılın kargaşası düşünüldüğünde yerindedir. Artı tarafta, Acura NSX satışlarında yüzde 105'lik bir artış bildiriyor ve geçen yıl şu anda 60'a kıyasla bugüne kadar 123 satıyor. Honda'nın 2021'de üretimi durdurulan çevreye duyarlı Clarity'sinin aksine, NSX'in seride kalması bekleniyor. Ancak bir sonraki model tam elektrikli olabilir.

AAZ7qzd.img?w=768&h=432&m=6

Toyota'nın dün olduğu yerde toplam hacminin yüzde 19,4 ve Lexus'un yüzde 16, 9'undanü söyledi. CNBC tarafından duyurulduğu, Hyundai'nin ikinci görünüşleri habere göre 23 düştü ve yüzde 16,8 uçuşuyor. Porsche, 2021'e göre %2,8 tamamlamala eldete toplam 19.487 olumlu sonuçlar paylaşan tek otomobilden biri.

Kaynak: The Drive

honda-s2000-2923839.jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Mazda Miata RF İncelemesi: Hemen Hemen İstediğiniz Her Şey Bir Hızlı Dönüşte

1989'da Chicago Otomobil Fuarı'nda lansmanı yapılan Mazda Miata, Kuzey Amerika'da bildiğimiz şekliyle, diğer pazarların çoğunda MX-5 anında bir hit oldu. Keskin, hızlı tepki veren yol tutuşu ile dikkat çeken yeni paçavra, mükemmel bir şekilde dengelenmiş ve hızlı tepki veriyordu ve yönetilebilir bir arkadan savrulma ve geniş gülümsemeler üretme eğilimindeydi. Her şeyden önce, hem fiyat hem de güç açısından erişilebilirdi. Lansmanından on yıl sonra, Miata, tarihin en popüler roadster'ını ve yaratılmasına kısmen ilham veren bir otomobili olan MGB'yi geride bırakacaktı. 2016 yılına kadar Mazda bunlardan bir milyondan fazla satmıştı. Burada listelenemeyecek kadar çok ödül alan, ancak belki de en dikkat çekici olan Miata, 33 yıllık tarihinde 17 kez Car and Driver'ın yıllık 10 En İyi Listesi'ne girdi.

AAZ80pe.img?w=768&h=404&m=6

Miata, yollarımızı ilk kez süslediğinden bu yana üç büyük güncellemeden geçti, ancak tanımlayıcı özelliklerinden asla sapmadı. Yani, hafif, iki koltuklu, motor sert bir şasi üzerine monte edilmiş, geminin ortasında (ön süspansiyon desteğinin arkasında), arka tekerlekleri tahrik ediyor. Mazda, orijinal 1.6 litrelik versiyonu NA olarak belirledi ve 1998'de NB'nin yerine geçti. NA'nın açılır farları güvenlik düzenlemelerinin kurbanı oldu, ancak NB sonunda biraz daha güçlü 1.8 litrelik motoru aldı. Buna ek olarak, 2004 ve 2005'e kadar mevcut olan bir Mazdaspeed modeli, 178 beygir gücü geliştiren fabrikada takılan bir turboşarjı alan tek Miata olmaya devam ediyor. 2006 NC nesli, modern bir monokok tasarımı tanıttı, güncellenmiş bir stil aldı ve ilk açılır kapanır hard-top'u müjdeledi. Biraz daha büyük ve ağırdı ve ayrıca 170 beygir gücü üreten güncellenmiş 2.0 litrelik bir motor aldı.

2016'da tanıtılan mevcut ND modeli, biraz daha hafif ve daha küçük olmasıyla markanın roadster köklerine sadık kaldı. Mazda da stil ile yeni bir yön aldı. Eski Miata'nın sevimli ve gülen yüzünün yerini tehditkar örtülü farlar, geniş tekerlek davlumbazları ve daha sportif bir ızgara aldı. Ertesi yıl, Mazda, bugüne kadarki tartışmasız en seksi Miata olan ilk geri çekilebilir fastback (RF) versiyonunu piyasaya sürdü. Tavan açıkken, RF'nin coupé silüeti her açıdan göz alıcıdır ve çatı katlandığında bu bir Miata Targa tepesidir.

2022 Mazda Miata RF

9.50 / 10
Ana Özellikler
Geri Çekilebilir Fastback Çatı
Kinematik Duruş Kontrol Sistemi
Bilstein Damperler (sadece MT)
Sınırlı Kaydırmalı Diferansiyel
Özellikler
Modeli: Miata RF
Motor/Motor: VVT'li 2.0 Litre Dört Silindirli 16 Valf SKYACTIV-G
Beygir gücü: 181 @ 7,000 RPM
Tork: 151 lb-ft @ 4.000 RPM
Aktarma organları: LSD'li RWD (Yalnızca MT)
Şanzıman: 6 Vitesli Manuel (Opsiyonel 6 Vitesli Otomatik, Direksiyondan Kumandalı)

Artıları

Mükemmel Güç/Ağırlık Oranı
Viseral Sürüş Deneyimi
Sportif Süspansiyon Kurulumu
Paranızın Karşılığında En Eğlenceli

Eksileri

Standart Fren Paketinde Isırma Yok (Bkz. Brembo Seçeneği)
Spor Performansı
2022 Mazda Miata RF, Club veya Grand-Touring test modelimiz olmak üzere iki donanım seviyesinde mevcuttur. Görünüşe göre Mazda, Club için yeni sipariş almayı bırakmış ve Kuzey Amerika web sitesi, ürünün "tükendiğini", alıcının seçeneklerini mevcut bayi envanteriyle sınırladığını belirtiyor. Her iki donanım da Mazda'nın 2.0 litrelik, SKYACTIV-G, DOHC, 16 valfli, değişken valf zamanlamalı dört silindirli motorunu kullanıyor ve 7.000 RPM'de 181 tepe beygir gücü ve 4.000 RPM'de 151 lb-ft tork üretiyor. Bu kulağa pek hoş gelmeyebilir, ancak Miata RF yalnızca 2,450 pound ağırlığındadır ve ona Sierra Cosworth veya Lamborghini Jalpa ile benzer bir beygir gücü ton oranı verir.

Her iki donanım da tork algılayan sınırlı kaymalı diferansiyele sahip ve kısa mesafeli, altı vitesli manuel olarak sunuluyor. GT, kürek değiştiricili isteğe bağlı otomatik altı vitesli şanzımana sahiptir. Test GT'miz, Bilstein amortisörlü (Club'da standart) spor ayarlı süspansiyonu otomatik olarak içeren manuel şanzımana sahiptir. 2022 model yılı için tek önemli güncelleme, Mazda'nın yeni Kinematik Duruş Kontrolü (KPC) sisteminin eklenmesidir. Bir virajda sert fren yaparken veya hızlanırken, Miata'nın beş noktalı çok bağlantılı arka süspansiyonu, arka iç tekerlekteki hafif bir fren uygulaması sayesinde ek yardım alır. Bu asenkron frenleme, iç arka yayı sıkıştırarak gövdenin yuvarlanmasını sınırlar ve Mazda'nın iddiasına göre, sınırlı kayma etkisini geliştirir. KPC, 2022'den itibaren tüm Miata'larda standart donanım olarak gelir.

Dış Özellikler

3 Görüntü
Kapat
Club ve GT'de standart olarak, nispeten ince 205/45 lastikler ve çepeçevre LED ışıklarla çalışan 17 inç alaşım jantlar bulunur. GT, uzun huzmeli farlar, uyarlanabilir viraj lambaları ve gövde rengi kapı kolları ve aynalar ile otomatik olarak açılır/kapanır. Club'a özel standart bir splitter ve dudaklı rüzgarlık, siyah kaplama ve isteğe bağlı Brembo/BBS Paketi, şunları içerir: Kırmızı kaliperli Brembo ön frenler, dövme BBS 17 inç alaşım jantlar, tunç kaplama, yan marşpiye uzantıları , arka tampon eteği ve ısıtmalı RECARO spor koltuklar.

Elektronik ve Sürücü Yardımları

Barebone bir roadster olmasına rağmen, Miata, seyir kontrolü, şerit kontrolü ve çekiş kontrolü (kapalı şalter dahil) dahil olmak üzere oldukça eksiksiz bir elektronik paketine sahiptir. Özellikler arasında anahtarsız giriş, düğmeyle çalıştırma, uzaktan bagaj kapağı açma, eğilebilir, teleskopik direksiyon kolonu, 12 volt ve iki USB soketi, arka rüzgar engelleyici ve yalnızca GT'de otomatik kararan dikiz aynası bulunur. Ana Sayfa Bağlantısı. Dokuz hoparlörlü Bose ses sistemi, koltuğun koltuk başlıklarına entegre edilmiş hoparlörler içerir.

Yalın Bir Makine

RF'yi ilk kez 2018'de test etmeye çalıştım. Yerel bayime gittim, satıcı bana bir baktı (altı ayak iki kişi) ve zamanımı boşa harcadığımı çünkü asla içine sığamayacağımı söyledi. . İlk defa bir arabada oturmama izin vermesi için bir bayi satış temsilcisiyle konuşmak zorunda kaldım. Yanlış olduğu ortaya çıktı. Hemen hemen RF'ye uydum. Ancak 2018'de teleskopik direksiyon kolonu bir seçenek değildi ve tek rahat oturma pozisyonu direksiyon simidini maymun gibi kavramayı gerektiriyordu.

Geliştirilmiş Sürülebilirlik

İngiltere'de yaşadığımda 1.8 litrelik bir NB modeline sahip olduğumdan bu yana on yıldan fazla bir süre geçti, burada bir yaz duşu Londra'nın dizel kaygan sokaklarını buz pateni pistine dönüştürebilirdi. Koşullar, burnun doğru yöne bakmasını sağlamak için hızlı eller gerektirdiğinde, Miata'yı canlı bir sürüş için dışarı çıkarmak için her zaman en iyi zamandır. Güney Kaliforniya'nın kuru, tozlu sokaklarında, çekiş kontrolüne sahip 2022 RF'miz neredeyse o kadar çılgın değil, ancak tartışmasız daha heyecan verici. Sürekli hızlanma göz kamaştırıcı olmasa da ek güç, daha iyi bir genel deneyim sağlar.

Torktaki artış, Miata'nın sürülebilirliğindeki en belirgin gelişmedir. Zarfı zorlamadığınız zaman, 2.0 litrelik motor dördüncü viteste 1.500 RPM'den hızlanmaktan mutluluk duyar. Kıvrımlı bir yolda bile, sıska lastiklerin veya sıralı dörtlülerin en ufak bir itirazı olmadan, nadiren vites değiştirerek veya frenlere dokunarak hızla ilerlemek mümkündür. Otoyolda, altıncı sırada, Miata normal hızlarda zar zor dönüyor. ND nesli, onu aramadığınız sürece, önceki nesillerin yaptığı kadar fazla girdi gerektirmez.

Hızlı Yavaş Araba

ND Miata rahat sürüşü daha fazla kabul etse de, sizi yine de onu zorlamaya davet eden bir otomobil; en azından arada bir. En sevdiğiniz köy yolunun açıklanamayacak kadar boş olduğu o muhteşem günlerde, Miata tam olarak yararlanmak için mükemmel bir araçtır. Çünkü o kadar hızlı olmasa da hızlı hissettiriyor. Alçak bir arabada, sert bir şasi, sert süspansiyon ve filtrelenmemiş geri bildirim sağlayan kremayer ve pinyon direksiyon etrafında inşa edilmiş alçak bir arabada oturmak ve isteğe göre ezmek için manuel bir şanzıman; bunlar dişli kafaların hayalleri. Geri çekilebilir tavan için gereken ek donanıma rağmen, RF hala mükemmele yakın bir 50:50 ağırlık dağılımını koruyor ve herhangi bir fark edilebilir arkadan savrulma üretmek için önemli bir hata gerekiyor.

MiataÇekiş kontrolünü kapattığınızda ve bu sınırlı kaydırmalı diferansiyeli tam olarak kullandığınızda, Miata, kendinizi unutulmanın eşiğinde bir amatörden ziyade Monaco'daki Ayton Senna gibi hissetmenizi sağlayacak. Oversteer, sevinçle tahmin edilebilir ve her direksiyon girişini takip eden dart benzeri yön değişiklikleri. SKYACTIV-G motorundan en iyi şekilde yararlanmak için tach iğnesini 3.500 ila 4.500 RPM aralığında tutmanız gerekir ve onu çalıştırdığınızda çığlık atmaya başlasa da, bunun bir spor araba olduğunu hatırlamanız yeterlidir.

ekili ve dengeli

Bazılarının onu kapatmak için bir düğme isteyeceğini tahmin etsem de, pratikte KPC sistemi, bir virajdan hızla geçerken aracı dengelemek için iyi bir iş çıkarıyor. Sportif, Bilstein-sönümlü kurulumumuzdaki vücut yuvarlanması neredeyse yok denecek kadar azdır. Bir virajda sert bir şekilde hızlanırken KPC sistemi devreye girer, hafif ama fark edilir bir sürüklenme görülür, bu da tork vektörleme sistemine benzer bir his uyandırır ve aracı viraja çeker. KPC'nin faydalarının, daha yumuşak yaylı, otomatik şanzıman triminde gövde yuvarlanmasını sınırlamak için daha etkili olduğundan şüpheleniyorum.

Bazı RF incelemeleri, tavan açıkken kokpitin aşırı gürültülü olduğunu gösteriyor. Bu görüşü paylaşmıyorum. Camlar açıkken, otoyol hızlarında bile şaşırtıcı derecede sessiz. Pencereler aşağıdayken, kaçınılmaz bir sarsıntı var, ancak Targa üstlerinde ortak olan arka girdapların çok azı. Yardımcı olan arka rüzgar engelleyiciyi kullandık, ancak sonuçta kabin gürültüsü tavanın yukarı veya aşağısında bir sorun değil. Rahatsız edici olan şey, tamamen uzatılmış koltuk arkalığının bölmeye sürtünmesinin gıcırtı sesiydi. İyi yerleştirilmiş bir mikrofiber havlunun sorunu çözebileceğine dair bir teoriyi henüz test etmedim.

Brembo/BBS Seçeneğini Alın

Mükemmel bir sürücü aracındaki tek hayal kırıklığı frenlerdi, ancak Club'da bulunan Brembo/BBS seçeneğini test edemedik; RF için piyasada olsaydım, ilk tercihim olurdu. Standart frenlerde yeterince ısırma olmasına rağmen, oraya ulaşmak için çok fazla baskı gerekiyor ve özellikle yoğun kullanımdan sonra bu his süngerimsi hale geliyor. Mazda'ya karşı adil olmak gerekirse, frenler ancak frene bastığınızda fark edilir derecede eksiktir ve genel kullanım için yeterlidir.

Hemen Hemen Her Şeyi İsteyebilirsiniz

RF, güzel bir şekilde işliyor ve muhteşem bir tasarımın alıcısı ve Mazda, Miata'nın rakipsiz başarısına katkıda bulunan birçok yeni övgüyü hak ediyor. Dairesel arka lambalar gibi bazı klasik dokunuşlarla akıcı çizgiler ve agresif açıların çarpıcı bir kombinasyonu. Bununla birlikte, Miata'nın bir fastback versiyonunu planladığını ilk duyduğumda, Pininfarina'nın muhteşem MGB GT'si gibi bir şey üreteceklerini umduğumu hissettim. Hatchback'in öncüsü ve tartışmasız en güzel MG'lerden biri. Aynı zamanda, eşya taşımak isteyen MGB için yeni bir pazar açan bir otomobildi.

Geri çekilebilir tavan için saklama alanı, RF'ye yalnızca dört buçuk fit küp bagaj alanı bırakır; bu, havayolunun tabiriyle, bir taşıma çantasını ve kişisel bir eşyayı yerleştirmek için yeterlidir. Sahiplerin Miata'larına daha fazla yüklemek isteyecekleri zamanlar olacak ve birçokları için bu sadece bir hafta sonu oyuncağı olabilirken, birçokları için bu onların tek ulaşım aracı. Halihazırda tasarlanmış şekliyle, Miata'nın gerçek bir iki koltuklu hatchback coupé yapması için ne gerekir? Markayı kesinlikle yeni bir müşteriye açacak bir araba.

2022 Miata RF Club temel modelinin MSRP'si 38.550 $'dır ve kendinizinkini oluşturmak şu anda bir seçenek olmasa da, hızlı bir çevrimiçi arama, Brembo/BBS seçeneğiyle örnekler de dahil olmak üzere bayilerin envanteri olduğunu ortaya çıkarır. Grand Touring taban döşemesi 35.350$'lık bir MSRP'ye sahiptir ve beş renk şemasıyla sipariş edilebilir; Jet Black Mika ve Platin Kuvars Metalik standart seçeneklerdir. Birinci sınıf renkler arasında Makine Grisi Metalik (595 $), Kar Tanesi Beyaz İnci Mika (395 $) ve test arabamızın Soul Red Crystal Metallic (595 $) bulunur.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Dünyanın En Siyah Porsche 911'i Gerçek Dışı ve Kafa Karıştırıcı Görünüyor

AAGpFWg.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAZeW9W.img?w=768&h=432&m=6

Neredeyse havacılıkta kullanılan Vantablack boyası kadar karanlık.
Her yıl satış hacmine göre dünyanın en popüler otomobil renkleri beyaz, siyah ve gridir. Ancak dünyadaki tüm siyah boya işlerinin en koyusunu istiyorsanız, dikkatinizi Japonya'ya, özellikle Koyo Orient Japonya'ya ve onun Musou Black boyasına çevirmelisiniz.

Musou Black boyası, dünyanın en siyah su bazlı akrilik boyası olarak kabul edilir. Yukarıdaki videoda, bir Porsche 911, Koyo Orient'in yardımıyla Pit One'ın izniyle Musou Black boyasıyla boyanmıştır.

Musou Black boyası, ışığın yüzde 0,6'sını yansıtır (ve gerisini emer), bu da süper siyah rengi açıklar. Bu sayede otomobili ayrıntılarından ve kıvrımlarından kurtararak coupe'yi neredeyse iki boyutlu bir figüre veya gölgeye dönüştürüyor. Açıkçası, bu endişe verici ve gerçek dışı görünüyor ve muhtemelen bu arabayı gece kullanmak iyi bir fikir değil.

Musou Black boyasıyla boyanmış bir arabayı ilk kez görmüyoruz. Aralık 2020'de bir Mitsubishi Lancer da aynı boya işini aldı ve bakması da aynı derecede garip. Not olarak, Musou Black boya işi Koyo Orient tarafından Eylül 2020'de geliştirildi ve piyasaya sürüldü.

Araç Renginin Önemi:

Arabanızın Renginin Yeniden Satış Değerini Etkilediğinin Kanıtı
BMW iX M60, Renk Değiştiren Gövde Konsepti CES'te Tanıtılıyor
Ancak Koyo Orient'ten önce BMW, Vantablack adlı en koyu siyahı tanıtan ilk kişiydi. Vantablack boyası, görünür ışığın yüzde 99,96'sını emer ve onu etkin bir şekilde oradaki en siyah siyah boya yapar. Boya, havacılık ve savunma sektörlerinde pratik uygulamalara sahiptir ve bu da onu kamuya açık hale getirmez.

Vantablack, Frankfurt Motor Show'da BMW X6'da görücüye çıktı, ancak fikir aslında Vantablack yapımcısı Surrey Nano Systems ve yaratıcı ajans Levitation 29 ile 2020 X6'nın Frankfurt'taki ilk çıkışından önce gövde ayrıntılarını gizlemek için tasarlandı.

Kaynak: Motor1

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Nissan Z Performans İncelemesi: Piyasadaki En İlgi Çekici Otomobillerden Biri

Tüm zamanların en iyi Japon performans arabalarından bahsettiğimizde, Nissan ismi her zaman konuşmaya öncülük eder. Sonuçta bu, Godzilla'yı R32, R33 ve R34 Skyline'da üreten markadır, ancak daha da etkileyici olan Nissan, R35 GT-R'de nihai süper araba katilini inşa etmiştir. GT-R bir premium olsa da, Nissan her zaman Z'yi ikinci kademe performans teklifi olarak üretti ve en yenisi 370Z oldu. Hepsi yeni Z'nin duyurulmasıyla değişti (bunun adı 400Z değil - sadece Z). Tamamen yeniden tasarlanan, yeniden tasarlanan ve merakla beklenen Z, son yıllarda düşünebileceğimizden daha fazla ses getirdi. Nissan sayesinde, yutturmaca gerçek mi yoksa sadece laftan mı ibaret olduğunu görmek için yepyeni Nissan Z Performance'ı bir hafta boyunca kullanmamız gerekti. Daha da önemlisi, rekabete karşı nasıl yığıldığını görmek istedik.

AAZnfFB.img?w=768&h=404&m=6

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Volkswagen Amarok Pickup Ortaya Çıktı ve Ford Ranger'a Çok Benziyor

Volkswagen nihayet ikinci nesil Amarok'u Avrupa, Güney Amerika ve Afrika'daki otomobil tutkunlarının beğenisine sundu. Bu sürüm, 268 hp'ye kadar ve 428 lb-ft'ye kadar güç sunan ikiz 3.0 litrelik V6 turboşarjlı doğrudan enjeksiyonlu dizel motorlarıyla Avrupa çapında popüler bir araç haline gelen bir sonraki Volkswagen Amarok kamyoneti için 12 yıllık bir bekleyişin ardından geldi. tork. Bu yeni 2022 Amarok, ilk olarak Mart 2021'de, Amerika Birleşik Devletleri'nde standart bir sürüm potansiyeli ile tamamlandı. Ne yazık ki, kesinleşmiş sürüm ayrıntıları paylaşıldığına göre, bu yeni Amarok'un yakın zamanda Amerika Birleşik Devletleri'ndeki bayilerde görünmesi pek olası görünmüyor.

AAZmLTF.img?w=768&h=431&m=6

Volkswagen ve Ford, şirketlerin başlangıçta "stratejik ittifak" olarak tanımladıkları şeyi keşfetmeye çalıştıkları Haziran 2018'den bu yana birbirleriyle ortaklık içindeler. Bu, ticari araçları birlikte geliştirme arayışında temel kaynakları ve teknolojileri paylaşmak anlamına geliyordu. O zamandan beri, iki devasa üretici, ortaklıklarını elektrikli araçları ve kendi kendine giden arabaları içerecek şekilde genişletti. Bu üst düzey ittifak devam ederken, hem 2022 Volkswagen Amarok hem de 2022 Ford Ranger'ın iç mekaniği ve şasi tasarımı açısından çok benzer görünmesi mantıklı geliyor çünkü her iki modelde de kullanılan teknolojiler birbirinden büyük ölçüde ödünç alıyor.

Volkswagen'in Yeni Kamyoneti Sadece Bir Rebadge Değil

AAZmGYR.img?w=768&h=431&m=6

Volkswagen Amarok, ilk bakışta 2022 Ford Ranger'ın yenilenmiş hali gibi görünüyor, ancak benzer görünüme ve en son Ford Ranger'dan ödünç alınan iç donanıma rağmen, ikinci nesil Volkswagen Amarok hala özünde bir Volkswagen. Orijinal modelin hayranları, VW'nin birinci nesil modelin tasarımından daha uzun, biraz daha uzun, biraz daha dar bir sürüş ve daha geniş bir iç mekan ve daha geniş bir iç mekana sahip bir sürüş lehine tamamen kaçındığını bulmaktan mutlu (veya hayal kırıklığına uğramış) olabilir. daha uzun dingil mesafesi.

Aracın mevcut olduğu pazarlardan birinde yaşıyorsanız, yakında yeni Amarok'u tek veya çift kabin olarak satın alabileceksiniz, ancak görünüşe göre her iki gövde de sadece dört inç (3,8 inç) uzamış gibi görünüyor. kesin olun) önceki nesil öncüllerinden daha uzun. Dingil mesafesi neredeyse yedi inç uzatılırken, toplayıcının genişliği yaklaşık bir buçuk inç azaldı. Aynı zamanda biraz daha uzun, ama sadece ihmal edilebilir bir yarım inç kadar.

2022 Volkswagen Amarok Bu Yıl Daha Sonra Çıkacak

AAZmJHC.img?w=768&h=431&m=6

2022 modeli, yeni turbo dizel motorlarda bir dizi seçeneğin yanı sıra turboşarjlı gazla çalışan bir motorda sadece bir seçenekle gelecek gibi görünüyor. Amarok serisinde sunulan en üst düzey dizel motor, 250 hp ve 442 lb-ft tork üretebilen turboşarjlı 3.0 litrelik bir V6'dır, ancak 2.3 litrelik dört silindirli gaz motoru (302 hp ve 333 lb-) ft) 2022 Ford Ranger hayranlarına tanıdık gelebilir. Volkswagen 4Motion AWD sistemi Amarok'a iki farklı şekilde gelecek gibi görünüyor: ekstra bir RWD seçeneğiyle yarı zamanlı 4x4 ve tam zamanlı 4x4. Kullanabileceğiniz motorlar ve şanzıman seçenekleri, aracınızı hangi pazardan satın aldığınıza bağlı olacaktır.

Şimdilik, teknik olarak 7 Temmuz'da piyasaya sürülmesine rağmen, 2022 Volkswagen Amarok'un ciddi bir şekilde piyasaya sürülmesinden önce en az Eylül ayına kadar beklememiz gerekecek gibi görünüyor. Aracın ana pazarlarının Avrupa'da olacağını biliyoruz, bu da bayilerin yıl ilerledikçe kademeli olarak ikinci nesil Amarok'u almaya başladığını görmeyi beklediğimiz yer.

Kaynak: SlashGear

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

SSC Tuatara, Dyno'yu 1890-BG (Beygir Gücü) ile Yanıyor

SSC Tuatara manşetleri tekrar tekrar kırmaya devam ediyor. 2020 yılında lansmanını yapan Amerikan süper otomobili, 316,11 mil / saat azami hız ile yeni bir rekor oluşturduğunu iddia ederek anında ilgi odağı oldu. İddia, kaydedilen hızdaki yanlışlık nedeniyle hızla reddedilirken, SSC Tuatara, Mayıs 2022'de Kennedy Uzay Merkezi'nde 295 mil / saat hıza çıkarak iddiasını doğruladı ve bu da kendisine dünyanın en hızlı üretim arabası unvanını verdi. Tuatara yine haberlerde - bu sefer cazibe merkezi en yüksek hızı değil, güç çıkışı.

AAZqusB.img?w=768&h=402&m=6

SSC Tuatara'nın 5.9 litrelik çift turboşarjlı düz düzlem krank V8'in resmi tedarikçisi olan Nelson Racing Engines, yakın zamanda SSC Tuatara'nın bir dino testini gerçekleştirdi ve sonuçlar şok edici. SSC, Tuatara için E85 ile 1.750 hp ve 91 oktan benzinle 1.350 hp maksimum güç çıkışı talep ederken, dyno testi Tuatara'nın rekoru kırdığını ve 1.800 hp'nin üzerinde maksimum güç çıkışına ulaştığını ortaya koydu.

SSC Tuatara'nın Dyno Testinin Detayları

SSC North America tarafından yakın zamanda yayınlanan bir Instagram gönderisi, dino üzerinde bir testten geçen kontrast kırmızı vurgulara sahip siyah renkli bir Tuatara gösterdi. Test için kullanılan Tuatara, 2020'de piyasaya sürülen süper otomobilin ilk birimlerinden biri. Dyno testi, Nelson Racing Engines'den Tom Nelson ve Danzio Performance'dan Chris Muzio gözetiminde gerçekleşti.

SSC North America'nın Instagram paylaşımı iki videodan oluşuyor. İlk videoda sadece SSC Tuatara'nın motorunu daha yüksek devirlerde test ederken görebiliyoruz. Videonun sol alt köşesi, bilgisayar ekranının RPM'yi ve hemen altındaki motor gücü çıkışını gösteren kısmını gösterir. Motorun RPM'leri arttıkça motor güç çıkışının da arttığını görebiliriz. Bir noktada güç çıkışı, SSC'nin Tuatara için iddia ettiği resmi maksimum güç çıkışından neredeyse 140 hp daha fazla olan 1.890 hp'lik sihirli bir rakama ulaştı.

İkinci video, sürücü tarafındaki kapısı açık ve arka tekerlekleri akıllara durgunluk veren bir hızda dönerken, sert devirdeyken dyno'ya yerleştirilen tüm arabanın görüntüsünü gösteriyor. Dyno testi sırasında kaydedilen bu yeni güç çıkışı inanılmaz olsa da, ikinci durumda aktarma organlarından kaynaklanan güç kayıpları nedeniyle dyno rakamlarının genellikle gerçek tekerlek rakamlarından daha yüksek olduğuna dikkat edilmelidir.

İlgili: SSC Tuatara Hakkında 10 Hasta Gerçek

SSC Tuatara ve Hız ve Performans Takıntısı
SSC Tuatara ile hız ve performans rekorlarının kırılması el ele gider. Ekim 2020'de SSC, Tuatara için rezil bir test gerçekleştirdi ve SSC, Tuatara'nın ortalama 316,11 mil / saat maksimum hız ile maksimum hız rekorunu kırdığını iddia etti. Ancak bu test sırasında video analizi ile uydudan alınan veriler arasında ortaya çıkan tutarsızlıklar, SSC Kuzey Amerika'nın kurucusu Jerod Shelby'nin hatasını kabul etmesi ve kamuoyu önünde özür dilemesiyle iddiayı yerle bir etti.

Bundan kısa bir süre sonra, Ocak 2021'de SSC, Tuatara'yı Kennedy Uzay Merkezi'nin mekik iniş tesisinde test etti ve Tuatara, 2,5 mil uzunluğundaki bir pistte 282,9 mil / saat gerçek bir en yüksek hıza ulaştı. Test, bir otomotiv telemetri firması "Race Logic" ve bağımsız bir analist olan Robert Mitchell'in huzurunda gerçekleşti. Bu koşu, SSC Tuatara'yı Koenigsegg Agera RS tarafından kırılan eski rekoru geçerek dünyanın en hızlı yeni üretimi yaptı.

Ama rüya koşusunun bittiği yer burası değil. Mayıs 2022'de SSC, aynı testi farklı bir Tuatara sahibi ve pistteki arabası Dr. Larry Caplin ile aynı yerde gerçekleştirdi. Bu sefer, araba 295 millik bir azami hıza dokundu ve böylece onu büyülü 300 mph rakamına yaklaştırdı. Bu kez de veriler Robert Mitchell ve Race Logic'in huzurunda, iki Race Logic VBOX GNSS sistemi ve bir Life Racing GPS ünitesi yardımıyla doğrulandı.

SSC ve Mükemmellik Sprinti
Eskiden Shelby Supercars olarak bilinen SSC North America, 1999'da ortaya çıktı. Süper otomobil uzmanı, ilk süper otomobili Ultimate Aero ile rüya gibi bir çıkış yaptı ve yerini daha da çekici bir süper otomobil olan Tuatara aldı. SSC Tuatara'nın prototipi, 2015'teki son Ultimate Aero'nun üretiminden önce, 2013'teki Dubai Uluslararası Motor Show'da sergilendi. SSC Tuatara, 2018'de Pebble Beach'teki Concours d'Elegance'de büyük bir çıkış yaptı. Q3 2019'da üretim katları ve Ocak 2020'de 2020 modeli olarak piyasaya sürüldü.

Bugatti de dahil olmak üzere birçok süper otomobil üreticisi, dünyanın en hızlı üretim otomobillerinin üreticileri olarak cesaretlerini kanıtlamak için yarıştan çekildikleri bir noktada, Tuatara rekorları birer birer kırarken SSC kendi ligini kuruyor. 

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

İşte 2023 Ford Ranger'ı Neden Bekliyoruz?

Ford'un Kuzey Amerika'yı en iyi Ranger'ları buraya getirecek kadar önemli görmediğini birazcık değişmiş hissettiniz mi? Sahibiz. Eskiden, sadece iki kapısı olan ve genellikle bir kamyonla gelen çekiciliği olmayan gülünç derecede küçük Ranger'ımız vardı. Ranger Kuzey Amerika'ya geri döndüğünde, yaşam döngüsünün yarısına gelmiş bir modeldi ve Raptor gibi en iyi modellerden bazılarını içermiyordu.

AA10etzz.img?w=768&h=407&m=6

Neyse ki Ford bu anormalliği düzeltmeye karar verdi. 2023 model yılı için Ranger tamamen yeni ve Ranger'dan gelebilecek en iyi şeyi alıyoruz. Tamamen elden geçirildiği ve yolundaki her şeyi üstlenmeye hazır olduğu için sonunda Ranger'ın en büyük yönlerini deneyimlediğimiz için mutluyuz.

Daha önce belirtildiği gibi, ABD nihayet 2019'da Ranger'ı geri aldığında, gerçekten tamamen yeni bir Ranger değildi. Bu, denizaşırı ülkelerde satılan Ranger'ın döngü ortası yenilemesiydi. Bu, buraya geldiğinde hala olabileceği yerin gerisinde olduğu anlamına geliyor. İç mekan Ford'un eski tasarım dilini yansıtıyordu ve ille de en ileri teknolojiye sahip değildi.

2023 model yılı için bunların çoğu değişti. Ranger sadece daha modern görünmekle kalmıyor, aynı zamanda onu destekleyecek özelliklere de sahip. Artık yeni Ranger'ı, F-150 Lightning ve Mustang Mach-E gibi araçlarda gördüğümüz 12,1 inçlik büyük orta ekrana sahip olacak şekilde seçebilirsiniz. Genel tasarım açısından Ranger, F-150 gibi diğer Ford kamyonlarıyla daha uyumlu hale getiren bir dış cepheyle yeni çağa adım attı. Yeni Ranger'ın burada piyasaya sürülmesinden önce hala biraz zaman olduğu için kullanılan güç aktarma organlarını çevreleyen ayrıntılar hala yetersiz.

The Ranger Raptor Aileye Katılıyor

Önceki nesil Ranger'ın Kuzey Amerika'da Raptor tedavisi görmediğini ilk öğrendiğimizde hayal kırıklığı oldu. Bazı yönlerden, çok fazla bir şey kaçırmadık çünkü turbo dizel dört silindirli, Raptor serisinden beklediğimiz şey için yetersizdi.

Bununla birlikte, arazi kamyonu segmentinde temsil edilmek yine de güzel. Ranger sonunda Raptor formunda buraya geldiğinden dileklerimiz nihayet yerine getirildi. Ranger Raptor'un uluslararası görünümünde, 392 beygir gücüne ve 430 pound-feet torka sahip ikiz turboşarjlı bir V6 var. Yeni Ranger Raptor, sonunda segmentte zirveye çıkmak için arazi ve performans özelliklerine sahip.

Kamyonlar her zaman için Ford için büyük bir iş alanı olmuştur ve yeni Ranger onlar için çok önemlidir. Bu, markaya Toyota Tacoma gibi segmentteki en büyük oyunculardan bazılarını tahttan indirme şansı veriyor. Ford, kamyonlarıyla çok şey yapabileceklerini gösterdi ve sonunda bu, en sıcak kamyon segmentlerinden birinde sundukları tekliflere dönüşüyor.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Mercedes-AMG CLA 45'in İç Mekanında Zirveye Çıkın

Mercedes-Benz'in yüksek performanslı yan kuruluşu, sportif kompakt otomobillerin teslimatını durdurmayı planlamıyor. Neden olsun? Mercedes-AMG, özelleştirilmiş araçlarıyla büyük bir başarı elde etti. Örnek olarak CLA sınıfını alın. Bu fastback sedan serisi, ilk lansmanından bu yana övgüyle karşılandı. Şimdi, bazı etkileyici özellikler ve stiller ile 2023 üretim turuna giriyor.

AA10hou9.img?w=768&h=402&m=6

CLA sınıfı, ilki bir giriş seviyesi ve ikincisi en iyi performans gösteren seçenek olmak üzere iki ana versiyon, CLA 35 ve CLA 45 sunar. Mercedes-AMG CLA 45, yalnızca güçlü turbo-dört motoru ve 382 midilli çıkışı ve 254 lb-ft torkuyla değil, daha abartılı stiliyle de dikkatimizi çekiyor. Bu spor araç, AMG'nin tüm becerilerini ve yüksek performanslı Mercedes-Benz modelleri üretmeye olan bağlılığını vurgular.

Peki Mercedes-AMG CLA 45'in içi nasıl? Çoğu insan bu arabanın çok güçlü ve sürüş keyfi olduğunu duymuştur ve dış tasarımın sınıf ve marka için standart olarak ne kadar istisnai olduğunu hepimiz görebiliriz. Şimdi, CLA 45'i daha fazla yükseltme ile tamamlamak için sınırlı bir 2023 sürümü bile var. Eksik olan tek şey, iç kısımlara daha derine dalmaktır. Pahalı bir CLA 45 almamış olanlarımız için.

Mercedes-AMG CLA 45'in İçindeki Tech Fest'e Katılın
Her şeyden önce, Mercedes-AMG CLA 45'in iç mekanı, sizi yalnızca dokunmatik düğmelere ve kontroller arasında geçiş yapmaya çeken her türlü teknik özellikle doludur. AMG bu istiflemeyi, sürücü ile makine arasında daha iyi bir bağlantı kurmak için yaptı, böylece tamamen kontrol altında olduğunuzu hissedebilirsiniz.

Kabindeki bir dizi seçenek ilk başta biraz kafa karıştırıcı görünse de, bunlara alışmak kolaydır. 7 inçlik bilgi-eğlence ekranına sahip dijital gösterge paneli ekranı, ön panelin her tarafına uzanan büyük bir cam parçasına sığdığı düşünüldüğünde, işleri son derece basit ve eğlenceli hale getiriyor. Bu özellik sayesinde sürücü ve yolcular Apple CarPlay, Android Auto, Burmester ses sistemi, SiriusXM uydu radyosu ve daha fazlası gibi sürüş ve eğlence seçeneklerini çalıştırabilir. MBUX sistemi ayrıca bir sonraki bölümde ele alacağımız orta ekran aracılığıyla da kontrol edilir.

Mercedes-AMG CLA 45'in MBUX Bilgi-Eğlence Sistemini Keşfedin
Mercedes-AMG CLA 45'teki MBUX bilgi-eğlence sistemi, bu sürüşün sportif ve üst düzey teknoloji tabanlı tasarımını daha da geliştiriyor. Sistem, operasyonlar ve görüntüleme dahil olmak üzere genel olarak tüm yönleriyle yenilikçidir. Biraz alışmak gerekebilir, ancak günlük olmadan yaşamanın zor olacağı kesin.

MBUX ile ilgili en sevdiğimiz şey, net ve parlak grafikler sağlayan çözünürlük. Ayrıca kullanıcılar, her biri bir öncekinden daha fazla bilgi ve seçenek sunan üç AMG ekran stilini (Klasik, Spor ve Süper Spor) seçebilirler. Bir vites ekranı, bir ısınma menüsü, bir kurulum menüsü, G-metre, yarış zamanlayıcı ve motor verilerini görmeyi bekleyebilirsiniz. Bu menülerin her birini ayrı ayrı incelemeyeceğiz, ancak böylesine modern ve yüksek performanslı bir araçta ne kadar veri görüntülenebileceğini hayal edebilirsiniz.

MBUX sistemi ayrıca sesli kontrollerle çalışmak için yapay zeka kullanır. Bu, sizi Mercedes-AMG CLA 45'inize daha da fazla bağlayabilen kullanışlı bir özelliktir.

Mercedes-AMG CLA 45 Sürüşe Katılımını Özel Malzemeler, Özellikler ve Donanımlarla Geliştirin
Yukarıda bahsedildiği gibi, Mercedes-Benz CLA 45, sürücü ve yolcu ile sadece teknoloji yoluyla değil, yakın bir şekilde bağlantı kurar. Bu aracın ön koltukları, sürücü ve yolcuyu aktif pozisyonlara sokacak ve sürüşler sırasında onları sıkıca destekleyecek şekilde ayarlanmıştır. Ayrıca, daha fazla dayanıklılık ve stil için birinci sınıf malzemelerle kaplanmıştır ve çift üst dikişlidir.

Şimdi, stil ve renk açısından, Mercedes-Benz CLA 45'te kırmızı dikiş baskın, ancak yeni "Edition 55" de koltukların üzerinde ve kapı panellerinde kırmızı malzemeler var. Ek olarak, gri ve siyah döşemeleri seçerek, tercih ettiğiniz deri tipini elde ederek, AMG yazısı ile fırçalanmış paslanmaz çelikten kapı eşikleri ekleyerek ve benzeri şekilde sürüşünüzü büyük ölçüde özelleştirebilirsiniz.

Özelleştirme ayrıca, kontrol panellerinin direksiyon simidi etrafında düzenlenme şekli gibi diğer seçeneklerin ve işlevlerin seçilmesini de içerir. Ancak en sevdiğimiz isteğe bağlı özellik, temelde 80'den fazla veri noktasını (hız, hızlanma, direksiyon açısı ve daha fazlası gibi) izleyen ve performansınızı artırmanıza yardımcı olmak için sayıları görüntüleyen sanal bir yarış mühendisi olan AMG TRACK PACE'dir. Bu ne kadar harika? Yazılım kesinlikle ekstra paraya değer, ancak muhtemelen herkesin buna gerçekten ihtiyacı yok.

Kaynak: HotCars

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • Admin

Bugatti, son benzinli arabasının aynı zamanda dünyanın en hızlı üstü açılır arabası olmasını umuyor

Bugatti, Fransız otomobil üreticisinin dünyanın en hızlı üstü açılır arabası olmasını umduğu şeyi açıkladı. 1.600 beygir gücü, 5 milyon dolarlık W16 Mistral, esasen, Bugatti Chiron süper otomobilinin üstü açık bir versiyonudur, ancak büyük tasarım farklılıkları vardır.

Aynı zamanda Bugatti'nin son benzinli arabası. Gelecek modeller hibrit olacak.

Bugatti'ye göre, sadece 99 Mistral üretilecek ve araba Cuma günü Carmel, California'da halka açılmadan önce hepsi zaten satılmıştı.

Şirket yaptığı duyuruda, "Aklında tek bir hedef olabilir: Bir kez daha dünyanın en hızlı roadster'ı olmak" dedi.

Bugatti, Mistral'ın beklenen en yüksek hızının ne olabileceğini söylemedi. Bugatti'nin dünyanın en hızlı üstü açılır otomobiline sahip olduğunu en son 2013'te bir Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse cabriolet Volkswagen'in Almanya'daki test pistinde saatte 254 mil gittiğinde iddia edebilirdi.

AA10QYZL.img?w=768&h=432&m=6

Bugatti-Rimac

Dönüştürülebilir otomobiller için mevcut en yüksek hız rekoru, Hennessey Performance Engineering of Texas tarafından yapılan Hennessey Venom F5 Roadster tarafından talep ediliyor. Bu 3 milyon dolar, 1.800 beygir gücündeki araba, 2016'da saatte 265,6 mil hıza ulaştı.

Cabrio'lar, daha zayıf aerodinamikleri nedeniyle genellikle sert tavanlı araçlardan daha düşük hızlara sahiptir.

Mistral aynı zamanda Bugatti'nin ünlü W16 16 silindirli motoruna sahip son model olacak. Bugatti markasının sahibi olan Bugatti-Rimac'ın CEO'su Mate Rimac, gelecekteki Bugatti modellerinin hibrit olacağını söyledi. Bu gelecekteki modellerin ne tür bir gaz motoruna sahip olacağı belli değil, ancak çeşitli geliştirmeler ve iyileştirmelerle 2005'ten beri her modern Bugatti otomobiline güç veren aynı W16 olmayacak.

Mistral'da kullanılan bu motorun versiyonu, Bugatti'nin 2019'da iddia ettiği Bugatti Chiron Super Sport'a güç verenle aynı, saatte yaklaşık 305 mil hıza ulaşabiliyordu.

Mistral'ın büyük motoru için hava, otomobilin iki koltuğunun her birinin arkasındaki hava kepçelerinden içeri çekilir. Hava kepçeleri karbon fiberden yapılmıştır ve devrilme durumunda yolcuları korumak için otomobilin tüm ağırlığını destekleyecek şekilde tasarlanmıştır. Arabanın yan tarafındaki hava girişleri yağ soğutucuları içindir. Yağ soğutucularından geçen hava, Mistral'ın X şeklindeki arka lambalarından dışarı atılır.

AA10QKvt.img?w=768&h=432&m=6

Mistral'ın tasarımı, klasik 1934 Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid'den ilham almıştır. Bugatti'ye göre, Bugatti'nin tasarımcıları şu anda Hollanda'daki Louwman otomobil müzesinde sergilenmekte olan bir Roadster Grand Raid'e baktılar. Otomobilin keskin açılı V şeklindeki ön camı ve her bir koltuğun arkasında yükselen tümsekler modern otomobille benzerlikler arasında yer alıyor.

Mistral'ın ön kısmı, her biri dört ışık çubuğundan oluşan farlarla kendine özgü bir tasarıma sahiptir. Ortadaki at nalı şeklindeki ızgara da sert tavanlı araçlardan daha derin ve daha geniş.

Bugatti'ye göre ilk otomobiller 2024'te müşterilere teslim edilecek. Bugatti, 2021'de Volkswagen Grubu'ndan ayrıldı ve şimdi Hırvat elektrikli süper otomobil üreticisi Rimac ile ortak oldu. Bugatti üretimi, Fransa'nın Molsheim kentindeki geleneksel evinde kalır.

Kaynak: CNN

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

729-HP W-12-Powered Bentley Batur Elektrikli Araçlardan Önce Son Durak

Bentley'nin sınırlı sayıda üretilen Batur'u, Continental GT'yi temel alan ancak tamamen yeni bir gövdeye sahip 18 coupe ile sınırlı olacak.

Batur, Bentley'nin uzun ömürlü W-12 motorunun 729 beygirlik bir versiyonunu alıyor.
Bugünlerde yeni otomobillerin ortaya koyduğu norm olduğu gibi, bu da gelecek EV modellerinin gelecekteki tasarım yönünü gösteriyor.

729 beygirlik bir W-12 motorla çalışan bir arabaya bakıp EV'leri düşünmek garip görünebilir, ancak Bentley'nin bize şu anda tanıtılan sınırlı sayıda bir coupe olan Batur ile yapmamızı emrettiği şey bu. Monterey Araba Haftası. Çünkü Batur hala tatlı, tatlı hidrokarbonlarla çalışıyor olsa da, İngiliz lüks markasının 2025'te gelmesi beklenen ilk tam elektrikli otomobilini geliştirirken almayı planladığı tasarım yönünü gösterdiği söylendi.

AA10TnbW.img?w=768&h=512&m=6

Batur, tamamen yeni gövdesinin altında, mevcut Continental GT'nin zemin kaplamasını ve mekanik paketini temel alıyor. Bentley'in özel Mulliner bölümü tarafından sadece 18 adet üretilecek ve bunların tamamı müşteriler tarafından rezerve edildi, hiçbiri görünüşe göre mevcut döviz kurlarında yaklaşık 2 milyon dolara karşılık gelen taban fiyattan ertelenmedi. Bu müşterilerin en azından bazılarının, Mulliner'in önceki Conti tabanlı sınırlı sürüşü, 2020'deki çatısız Bacalar'ın örneklerine zaten sahip olduğu söylendi. Speedster'ın daha da kısıtlı olan 12 otomobilini sattığı hız, Bentley'i bunu yapmaya teşvik etti. Batur'un daha fazlasını devreye alın ve bunu ek ultra özel modellerin takip etmesi muhtemel görünüyor.

Dinlenme Canavar Yüzü

Bacalar gibi, Batur da adını bir doğal su kütlesinden almıştır, bu durumda Endonezya'nın Bali adasındaki Kintamani'de 290 fit derinliğinde bir krater gölü olan Batur Gölü. Bunu zaten biliyorsan kendine bir coğrafya puanı ver. Kaslı estetik, Bentley'in kısa süre önce gelen tasarım direktörü Andreas Mindt liderliğindeki küçük bir ekibin, zarafet ve gücün projeksiyonunu birleştirmeyi amaçlayan yeniden tasarlanmış bir stil diliyle çalışmasıdır. Şirketin "dinlenme canavarı duruşu" olarak adlandırdığı şey: uzun çimenlerde saldırı pozisyonunda alçakta yatan bir aslan veya kaplan hayal edin.

AA10SRHR.img?w=768&h=512&m=6

Batur'un büyük radyatör ızgarası, mevcut Bentley'lerden tanıdık bir ayrıntı olsa da, yeni gözyaşı far üniteleri, üç güçlü projektör ünitesi içeren daha küçük açıklıklar ile büyük dairesel ışıklarla ilişkilendirilen bir marka için radikal bir ayrılış. Bunun arkasında, Batur'un uzun kaputu, tamamen elektrikli Bentley'lerin bile markanın ayırt edici kabin-arka duruşunu koruyacağının açık bir kanıtıdır. Yan profil hoş bir şekilde bir kas arabasını andırıyor ve Batur'un yuvarlak kıçı Continental GT'nin daha köşeli çizgilerinden daha yumuşak ve daha organik. Taşınan tek parçalar kapı aynalarıdır, bunlar çok fazla sensör içerir ve bu kadar sınırlı bir çalışma için yenilerini oluşturmayı ekonomik olarak mümkün kılar.

Kabin, Conti'nin temel gösterge paneli mimarisini koruyor, çünkü Bentley, hava yastığı yerleşimi gibi güvenlik açısından kritik sistemleri bu kadar sınırlı bir çalışma için kökten değiştiremedi. Ancak, elbette, alıcıların pratik olarak sınırsız bir renk yelpazesi belirleyebilmeleri ve karbon fibere daha sürdürülebilir bir alternatif olarak tanımlanan doğal bir kompozit de dahil olmak üzere trim seçenekleri ile daha da peluş ve daha nadir malzemelerle tamamlandı. Ön pano, W-12'nin sesini temsil eden lazerle oyulmuş bir ses dalgası içerir.

AA10SRHS.img?w=768&h=512&m=6

alacakaranlık nöbetçisi

Batur'un çoğu ileriye dönük olsa da, 6.0 litrelik W-12 kesinlikle Bentley'in geçmişinin bir parçası. Resmi sürüm bile "alacakaranlık yıllarına" girdiğini kabul ediyor ama aynı zamanda bu versiyonu nihai gelişimi olarak tanımlıyor. Yeni bir giriş sistemi, yükseltilmiş turboşarjlar ve yeniden kalibrasyon, gücü W-12 ile çalışan Continental GT Speed'in çıkışına göre 79 beygirlik bir artışla 729 beygir gücüne çıkardı. Batur'un şasisi, W-12 GT'nin hava yayları, ayarlanabilir amortisörler ve 48 voltluk bir elektromekanik devrilme önleme sistemi kombinasyonunu kullanıyor. Ayrıca standart olarak elektrikle çalışan torku dengeleyen bir arka diferansiyele, karbon seramik frenlere ve sipariş üzerine üretilen 22 inç jantlara sahip.

Görünüşe göre birkaç Batur alıcısı, önümüzdeki yılın ortasında başlayacak teslimatlarla birlikte, otomobillerinin tanıtımını izlemek ve otomobillerinin teknik özelliklerini tamamlamak için Monterey'e gitti. Kaçırdığınız için kendinizi tekmeliyorsanız, yerel Bentley bayinize gidip bir sonraki sınırlı koşu için listeye girmek için yalvarmak isteyebilirsiniz.

Kaynak: Car and Driver

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Citroën Fourgonnette minibüs retro tasarım ve doğru yapılmış

AA10LTkw.img?w=768&h=452&m=6

30 yıllık üretim çalışması sırasında Citroën 2CV Fourgonette'in yetenekler karışımını yakalayan az sayıda kamyonet vardı ve daha azı, minibüslerini nadiren bir araçtan başka bir şey olarak gören Fransa'nın çalışkan fırıncıları, bakkalları, şarap tüccarları ve tesisatçıları tarafından çok sevildi. onların ticareti.

Fransa'daki (ve ötesindeki) Boulangeries, 1981'de üretimi durdurulan Fourgonette'in geçişinin yasını tuttu. Şimdi, 21. yüzyıl için yeniden keşfediliyor. Bir karoser üreticisi tarafından Citroën Berlingo merkezli yeni bir minibüs piyasaya sürüldü - ancak Fransa'nın klasik beygir gücünü geri getirmek için bir İtalyan şirketi Carrosserie Caselani'yi aldı.

50'lerin başında, ticari bir araç için 2CV'nin patlamaz düz ikiz motorunu ve uzunlamasına yaylı süspansiyonunu kullanmanın kesinlikle avantajları vardı; Yüklendiğinde varyantlar, ihtiyaç duyulması halinde sürülmüş bir tarlada 250 veya 400 kg'a (550 veya 880 pound) kadar yumurta alabilir. Yani tavuklarınızın yeterli miktarda yumurtladığını varsayarsak.

Yeniden tasarlanan Fourgonette, fırıncılar, tesisatçılar ve şarap yetiştiricileri kadar modern Avrupa'nın sokak yemeği satıcıları ve mobil baristalar ordusuna da hitap edecek. Citroën lisansı altında inşa edilecek ve 1951'deki adaşının dalgalı kaputu, kapüşonlu farları ve oluklu yan panelleri benimsenecek. Caselani serisindeki bu tür üçüncü model; 2020'den bu yana şirket, ikonik "H van" (HY) üzerine modellenen Röle (Jumper) tabanlı bir "Tip H" ve "G van"dan döndürülen Sevk tabanlı (Jumpy) "Tip HG"yi listeledi. HY'nin küçük bir kuzeni olarak tasarlandı, ancak asla üretilmedi.

AA10LtIp.img?w=640&h=530&m=6

Caselani, Berlingo'dan Fourgonette'e dönüşüm maliyetlerini şu anda fazla açıklamadı. Bununla birlikte, donör araca mekanik olarak dokunulmadan bırakıldığını, burun konileri ve panellerin (Casalani'nin David Obendorefer tarafından tasarlanan) karoser üreticisinin kuzey İtalya'daki işlerine eklendiğini söylüyor. Type H ve Type HG'de olduğu gibi, Caselani'nin Fourgonette için çeşitli gövde stilleri sunup sunmayacağı şimdilik belirsiz: örneğin HG, panelvan, minibüs, mürettebat kabini, karavan, ve gıda kamyonu (pille çalışan e-Dispatch – e-Jumpy – bile dönüştürülebilir).

Caselani, alıcıların Avrupa genelinde acente olarak atadığı bir dizi Citroën bayisi aracılığıyla en son model için sipariş verebileceklerini söylüyor.

Kaynak: Hagerty Media

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.