Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

McLaren 765LT Spider Yol Testi | Angeles Crest'teki havayı temizliyor

AAUSbsd.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Erkek arkadaşımın sağ koltukta olması, üstü açık arabaları sevmemesi ve hızlı araba sürmesi dışında, atasözü pastası gibiydi. Uzlaştık. Yolculuk için bana katılırsa, yolun batı ucundaki bir banliyö kasabası olan La Cañada Flintridge'deki Lanterman House'da onunla bir müze turuna katılır ve ardından ona öğle yemeği ısmarlardım. Araba Sür, Keşfet, Yemek: Randevu Günü.

AAMClPU.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Dr. Jacob Lanterman, 20. yüzyılın başlarında kasvetli batı Michigan'dan güneşli Güney Kaliforniya'ya taşındı ve güzel havanın ve temiz havanın sunduğuna inanılan sağlık yararlarını ve tüberküloz gibi akciğer hastalıklarından kurtulmayı aradı ve benimsedi. San Gabriel dağlarının eteğindeki Crescenta Vadisi'nde büyük bir toprak sahibi oldu, 1915'te yangın ve depremlere karşı savunmak için kendisine ve ailesine beton ve çelikten 10.000 metrekarelik Sanat ve El Sanatları tarzı bir ev inşa etti. San Francisco'da tanık oldu ve parselleri bölüp satmaya başladı. Ancak vadinin yıl boyunca su kaynağına erişiminin olmaması süreci boğdu.

AAMCnH7.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Tüm hayatı boyunca evde yaşayan torunu Frank, uzun süredir görev yapan bir Cumhuriyetçi Kaliforniya eyalet meclis üyesi oldu ve kasabanın Los Angeles'a hizmet eden aynı tatlı su kaynağına erişmesine izin veren yasayı geçirmeyi başardı ve ceplerini doldurdu. nakit ve vadi yayılımına, trafiğe ve dumana karışmak. Temsilci Lanterman, otomobillerde kirlilik azaltma cihazlarını zorunlu kılan ülkenin ilk yasasını çıkararak karşı çıktı. Böylece Kaliforniya, egzoz emisyon standartları oluşturan ve fosil yakıtların her zaman verimsiz yanmasından kaynaklanan zararlı kurum ve dumanları (bazılarını) temizlemek için gerekli bileşenlere ihtiyaç duyan ilk eyalet oldu. (Frank, daha az yardımcı olan pek çok girişime de sponsor oldu.)

AAMCq1C.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Fosil yakıtların verimsiz yanmasından bahsetmişken, ortaya monte edilmiş çift turboşarjlı 4.0 litrelik V8 aracılığıyla 91 oktan pompalayabilen ve 755 beygir gücü üretebilen McLaren 765LT Spider. Ve dört devasa egzoz portalına sahip olsa da - bir havanın iş tarafı gibi sıralanmış (ve ses çıkaran) - en azından atmosfere büyükannenizin LeSabre'sinden çok daha az havayı bozan çöp püskürtüyor. Angeles Crest'i çevreleyen hava, tamamen net olmasa da, genellikle artık pislik güveci gibi hissetmez.

AAMCcJh.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Otoyolda aşağı yukarı yaptığım saygı dolu yolculuğum sırasında bu benim için bir bonus oldu, çünkü zaten düşman bisikletçiler, yırtıcı motosikletçiler, yuvarlanan granit ve kayan motosikletler tarafından işgal edilen yaklaşık 1.000 keskin virajda yarım milyon dolarlık İngiliz egzotik zirvesine pilotluk yaparken derin nefes almak gerekliydi. intihara meyilli yaban hayatı

AAMC95T.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

765LT Spider'ın mükemmelliğini dile getirmek zor. 730 dolarlık araba örtüsü, 5.500 dolarlık boya rengi veya 2.120 dolarlık karbon fiber ön plaka kaidesi gibi fahiş fiyatlandırmayı eleştirebilirim. Bu kadar pahalı bir arabanın Apple CarPlay içermediğinden yakınabilirim. Arabaya tırmanmanın ve yüksek oranda güçlendirilmiş karbon kabuklu koltukların, şampiyon bir ecdysiast'a meydan okuyacak bükülmeler gerektirdiğini not edebilirim. İçeri girdikten sonra, güvenlik duvarındaki küçük bir perdeli cep dışında eşyalarını koyacak hiçbir yerin olmadığı konusunda sızlanabilirim. Ama bu saçmalık olurdu.

AAMCjPE.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu araba, kelimenin tam anlamıyla ve mecazi anlamda mutlak bir patlama. Hızlanma inanılmaz – 0-60 mil hıza 2,3 saniyede, 100 ise bunun iki katında ulaşıyor – büyüleyici ve fazlasıyla tekrarlanabilir. Arabanın kemeri boynumda olsa da ileri görüş şaşırtıcı derecede ideal; Yol, ön tamponun hemen ötesinde göründüğü gibi pratik olarak görülebilir, bu da yukarıda bahsedilen kör virajlara saldırırken önemlidir. İzlenebilir Senna hypercar'dan ödünç alınan seramik kompozit diskler ve kaliperler ile frenleme, anında, harika bir şekilde dengelenir ve mükemmel şekilde modüle edilir.

AAMCgXx.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yedi vitesli çift kavramalı şanzıman, otomatikleştirilmiş modda telepatik olarak çalışır, ancak direksiyon simidine monteli küreklerle vardiyaları çok daha çekici hale getirir; en sportif ortamda bir chiropractor'ın ayarlarını kopyalarlar. 245/35/R19 (F) ve 305/30/R20 (R) boyutlarında, özellikle McLaren için geliştirilen Pirelli P Zero Trofeo R lastiklerinin yardımıyla tutuş, aglütinadan başka bir şey değildir. Sınırlarına yaklaşmak, evrenin sınırlarına yaklaşmak gibidir. Ve motor, en melodik olmasa da kesinlikle şarkı söylüyor. Her yerde hazır ve nazır gücün tükenmez bir rezervuarı olarak bir güç eğrisi yoktur. Gaz pedalını herhangi bir zamanda herhangi bir viteste ezebilir ve kalkışın coşkusunu yaşayabilirsiniz.

AAMBWk7.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu yolu en son Ferrari SF90 Stradale'de sürdüm. Deneyim çok farklıydı ve milyarderlerin neden birden fazla egzotik olduğunu anlamama yardımcı oldu. Ferrari'nin plug-in hibrit güç aktarma sistemi ve dört tekerlekten çekiş sistemi, daha da şaşırtıcı hızlanma ve yol tutuşu için yapılmıştır. Ancak McLaren daha ilgi çekiciydi, daha bağlantılı bir ortaktı. Ferrari daha iyi sürdü ama McLaren beni daha iyi bir sürücü gibi hissettirdi. (Erkek arkadaşıma aynı fikirde olup olmadığını sormayın. Çoğu zaman gözlerinin kapalı olduğunu söyledi.)

AAMCgXZ.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ayrıca, McLaren, neşeyi küçümseyen sert karşıtların itirazlarına rağmen, her yol arabasını daha iyi yapan bir üstü açılır arabadır. Yolcuların dünyanın içine dalmalarını, manzara akıp giderken hayat veren enerjiyle canlanmalarını sağlar. Ve havanın tadını çıkarmalarını sağlar. Bunun için kısmen Frank Lanterman'a teşekkür edebiliriz.

McLaren 765LT Örümcek Yol Testi | Angeles Crest'teki havayı temizlemek ilk olarak Autoblog'da 10 Mart 2022 06:00:00 EST'de göründü. Lütfen yayınların kullanımına ilişkin şartlarımıza bakın.

Kaynak: autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 CFMoto ZForce 800 EX

AAUVNUk.img?w=768&h=576&m=6

Eksileri

Benzer modeller arasında ucuz, sağlam standart donanım paketi, rahat geniş duruş.

Artıları

Mütevazı güç çıkışı, bütçe bileşenleri.

Karar

2022 CFMoto ZForce 800 EX, yan yana giriş seviyesi bir eğlence arıyorsanız sağlam bir seçenektir. 3.000 kiloluk vinç gibi fabrika ekipmanlarıyla yüklü olarak gelir ve geniş duruşu ve 11,8 inç yerden yüksekliği ustaca kullanım sunar.

AAUVxg6.img?w=768&h=576&m=6

ZForce 800 EX üç renkte mevcuttur: turuncu, mavi ve beyaz. (CFMoto/)

genel bakış

ZForce 800 EX, 12.199 $ MSRP gibi makul bir fiyata şaşırtıcı bir fabrika ekipmanı listesiyle birlikte gelir. Ünite standart olarak plastik bir tavan, 3.000 kiloluk vinç, alaşım jantlar, kilitlenen ön diferansiyel ve LED farlarla birlikte gelir. Bu, eklenti satın alma zahmetine girmeden, kullanıma hazır bir teçhizat isteyen insanlar için idealdir.

2022 için Güncellemeler

Hiçbiri.

Fiyatlandırma ve Hangisini Satın Almalısınız

2022 CFMoto ZForce 800 EX MSRP: 12,199$

ZForce 800 EX'in üç renkte mevcut olan tek bir versiyonu vardır: turuncu, mavi ve beyaz.

Endüstri Rakipleri

AAUVuSo.img?w=768&h=576&m=6

2021 Polaris RZR Trail S 900/1000

AAUVals.img?w=768&h=576&m=6

AAUsE7N.img?w=768&h=576&m=6

2022 Kawasaki Teryx ve Teryx4

Güç Aktarma Organı: Motor, Şanzıman ve Performans

800 EX, 65 hp ve 53 pound-feet tork üreten 800cc V-twin motorla birlikte gelir. CFMoto bu üniteyi standart park, boş vites, geri vites, yüksek ve düşük vitesli otomatik ıslak kavrama ile donatmıştır. Transfer kutusu, iki ve dört tekerlekten çekiş sunar ve ZForce 800 EX, kilitli bir ön diferansiyel ile birlikte gelir.

Süspansiyon, Taşıma

800 Trail'in gaz şokları hem ön hem de arkada sıkıştırma ve geri tepme ayarlanabilir. Önde ve arkada çift A kollu bağımsız süspansiyon bulacaksınız ve elektrikli hidrolik direksiyon teknik yollarda yardımcı olacaktır.

AAUVIYH.img?w=768&h=576&m=6

ZForce 800 EX'in geniş duruşu keskin dönüşlerde daha iyi yol tutuşu sağlar.

frenler

Dört köşede hidrolik disk.

Ergonomi: Konfor ve Fayda

ZForce 800 EX, 60 inçlik standart bir geniş duruşla donatılmıştır, bu da kabinde hareket etmek için alan sağlar. Oyulmuş koltuklar, tüm gün süren yolculuklarda tüm tarafları rahat tutmalıdır. Ön koltukların arkasında bir soğutucu barındırması gereken bir kargo ağı ile donatılmış küçük bir kargo alanı vardır.

Yük/Çekme

CFMoto, yük veya çekme için herhangi bir rakam sağlamadı, ancak ZForce 800 EX, 2 inçlik bir alıcı ile donatılmış olarak geliyor.

Elektronik

Sürücü, çok işlevli bir dijital gösterge kümesi alır.

Garanti ve Bakım Kapsamı

Tüm CFMoto UTV'ler 90 günlük sınırsız kilometre garantisi ve 12 aylık sınırlı garanti ile gelir.

2022 CFMoto ZForce 800 EX Özellikleri

MSRP: 12,199 $
Motor: SOHC, sıvı soğutmalı V-twin; 8 valf
Deplasman: 800cc
Çap x Strok: 91.0 x 61,5 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.3:1
Şanzıman: CVT w/ yüksek/düşük menzil, geri, park
İddia Edilen Beygir Gücü: 65 hp @ 6.700 rpm
Talep Edilen Tork: 53 lb.-ft. @ 6,000 rpm
Yakıt Sistemi: EFI
Direksiyon: Elektrikli hidrolik direksiyon
Aktarma organları: Seçilebilir 4WD w/ ön diferansiyel kilidi
Ön Süspansiyon: Çift A kollu, coilover gaz şoku, sıkıştırma ve geri tepme ayarlanabilir
Arka Süspansiyon: Çift A kollu, coilover gaz şoku, sıkıştırma ve geri tepme ayarlanabilir
Ön Frenler: Hidrolik disk
Arka Frenler: Hidrolik disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Dökme alüminyum alaşım; 14 inç
Lastikler, Ön/Arka: 26x9-14 / 26x11-14
Uzunluk: 113.0 inç
Genişlik: 60.0 inç
Yükseklik: 72.0 inç
Dingil mesafesi: 80.0 inç
Yatak Kapasitesi: Yok
Çekme Kapasitesi: Yok
Maksimum Oturma Kapasitesi: 2
Yerden Yükseklik: 11.8 inç
Dönüş Yarıçapı: Yok
Talep Edilen Boş Ağırlık: 1.377 lb.
Yakıt Kapasitesi: 6,5 gal.
Garanti: 90 gün, sınırsız mil; 12 aylık sınırlı garanti
Kullanılabilirlik: Şimdi
İletişim: cfmotousa.com

Kaynak: UTV Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu Florida Galerisi Yeni Ford Bronco'yu 6×6 Canavara Dönüştürdü

AAUXeWT.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yakın zamanda piyasaya sürülen Bronco Raptor'a baktıysanız ve biraz daha sert olmasını dilediğinizi fark ettiyseniz, Apocalypse Manufacturing'in sizin için bir şeyi var.

Florida merkezli üretici, Ford'un son derece popüler yeni Bronco'sunu aldı, başka bir tekerlek seti ekledi, ona bir asansör verdi ve en üst düzey arazi aracına Dark Horse adını verdi.

th?id=ORMS.fb0f3ca16e50e3f1d6abc3705eb98

Apocalypse, SUV'ye üçüncü bir aks ekleyerek onu bir süper kamyona dönüştürdü. Off-roader şimdi modifiye edilmiş dört kapılı kabininin arkasına yön veren bir kamyon kasasına sahip ve arka çamurlukları, ekstra tekerlek setine yer açmak için genişletildi. Süspansiyon da araca dört inçlik bir kaldırma sağlayacak şekilde ayarlandı. Bu kulağa pek hoş gelmeyebilir, ancak sadece resimlere bakın ve gerçek bir fark yarattığını göreceksiniz. Motor1.com'a göre diğer değişiklikler arasında yeni bir tampon ve hafif çubuk, ön tarafta dev çekme kancaları ve 37 inçlik Milestar Patagonia M/T lastik seti yer alıyor. Kesinlikle saçma görünüyor - ama kafaları çevirmeyecekse 6×6'nın anlamı nedir.

Değişiklikler dış görünümle sınırlı değil. Kamyon, Bronco'nun turbo şarjlı V-6'sının özel olarak ayarlanmış bir versiyonundan güç alıyor. Ne tür bir şanzımanla eşleştirileceğini bilmiyoruz ama 400 hp üretecek. Bu Bronco Raptor kadar. AutoBlog'a göre güç ayrıca her tekerleğe iletilecek. Araç ayrıca yeni bir egzoz sistemi ile donatılmıştır.

Henüz bir fiyat açıklanmadı, ancak Apocalypse'in önceki sürümleri 150.000 dolardan başlıyor. Yine de yeni Bronco'nun popülaritesi göz önüne alındığında, Dark Horse bunun kuzeyinden başlarsa şaşırmazdık. İlki önümüzdeki ay Barrett-Jackson tarafından açık artırmaya çıkarılacak.

AAUXwS3.img?w=768&h=432&m=6

Elbette Dark Horse, bu parçalarda gördüğümüz ilk modifiye edilmiş altı tekerlekli araçtan çok uzak. Post Malone'da bir tane var ve geçen yıl Mercedes-Benz G-Wagen'in 6×6 versiyonunu gördük ve X-Sınıfı kamyon kapmaya başladı. Apocalypse aslında 250.000 dolara mal olan Ram TRX tabanlı Warlord da dahil olmak üzere altı tekerlekli brusierlerde uzmanlaşmıştır.

Çok yakında 4x4'ler kadar 6x6'lardan da bahsedeceğiz.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

GM, C8 Corvette için Ferrari 458'i Kopyaladı

AAUXcPg.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Şüphelerimiz doğrulandı…

Otomobil endüstrisinde, rakiplerinden beşik almanın yaygın olduğu bir sır değil. Ne de olsa, araştırma ve geliştirme maliyetleri astronomik olabilir, ayrıca GM olduğunuzda ve ödemeye devam etmek için dağ kadar emekli maaşınız olduğunda, köşeleri kesmek önemlidir. Bu nedenle, GM mühendislerinin C8 Corvette'te bulunan LT6'nın geliştirilmesine yardımcı olmak için bir Ferrari 458 motoru satın aldığını öğrenmek hiç de şaşırtıcı değil.

C8 Corvette çıkmadan önce, GM halka hiç düz düzlem krank V8 teklif etmemişti. Çapraz düzlemli krank küçük blok V8'leri tasarlama ve inşa etmede usta olmuştu, ancak bu, mühendislerin öğrenmesi gereken yeni bir numaraydı. Bunu yapmak için Maranello'daki çocuklardan bazı ipuçları almaya karar verdiler, sadece İtalyanların doğrudan bir istekle iyi oynamayacağını biliyorlardı.

Otomobil üreticileri, kıyaslama yapmak için her zaman rakiplerinin ürünlerini satın alır. Araba tedarik etmenin birçok yolu var, bazıları dikkatle korunan ticari sırlar. Ancak GM, Ferrari 458 motorunu aldıklarını kaymasına izin verdi.

Sadece mükemmel bir 458 satın almak yerine, bir donör motor bulmaya karar verildi. Ekip, Polonya'da eBay'de satılan harap olmuş Ferrari'den bir motorun izini sürdü ve satın aldı. Bu doğru, General Motors tüm gücüyle çoğumuzun yaptığını yaptı. Motor, bir palet üzerinde Michigan, Pontiac'taki GM mühendislik tesisine gönderildi, bu nedenle Polonyalı satıcıyla iş yaparken herhangi bir hile yapılmadı.

Muhtemelen tahmin ettiğiniz gibi, mühendislik ekibi Ferrari 458 motorunu parçaladı ve onu tam olarak neyin çalıştırdığını görmek için parçalara ayırdı. Süreçten bazı önemli dersler aldılar ve sonuç, şu ana kadar herhangi bir büyük sorunla karşılaşmamış görünen bir LT6 oldu.

GM, C8 Corvette'i geliştirirken birçok arabayı kıyasladıklarını kabul etse de, modern Shelby GT350'den bir kez bile bahsetmediler. Voodoo, düz düzlem bir V8 krank, öyleyse neden bunlardan birini yırtmadılar? GM meraklılarının herhangi bir Mavi Oval ürün için çok fazla seçeneğe sahip olduğundan eminiz, ancak GM ayrıca geliştirme sırasında Voodoo'ya bakmadığını açıkça söylemedi, bu yüzden bundan emin değiliz.

Kaynak: TheDrive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Maserati Boomerang Konsepti 50 Yaşında Geri Dönüp Nasıl Bir Şey Olduğunu Hatırlattı

AAV0LzZ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

John DeLorean'ın kama şeklindeki spor arabasının piyasaya sürülmesinden çok önce, Maserati kendine ait bir uçan kama ile alay etti ve ona Boomerang adını verdi. 1971 Torino Motor Show'da ortaya çıkan köşeli Boomerang, Lamborghini Countach ve Lancia Stratos Zero gibi rakiplerle adım adım ilerliyordu. İlk çıkışından elli yıl sonra, Boomerang, 70'lerin başındaki meraklı ve muhteşem bir kalıntı olmaya devam ediyor.

Maserati'nin Bora'sının şasisi üzerine inşa edilmiş, şimdiye kadar yaratılmış tek Boomerang, 310 beygirlik 4.7 litrelik V8'e ve saatte 186 mile yaklaşan azami hıza sahipti. Muhtemelen, birkaç kez el değiştirmiş olmasına rağmen, son 50 yılda fazla sürülmemiştir. Deri, tasarımcı Giorgetto Giugiaro'nun modern sanat vizyonunu yansıtan sinirli. Kabinin içinde öne bakan bir düzen, özellikle de kolsuz direksiyon fütüristtir.

Yere doğru sarkan Boomerang, geri çekilebilir kare farlar ve ön camı, panoramik bir açılır tavanı ve arka camı kaplayan cam parçalarıyla tasarlandı. Kapılarda, panellere daha düşük bir pencere yerleştirildi ve sürücü veya yolcunun uzanıp arabadan düşen bir şeyi alması için indirilebildi.

İki kişilik asla üretime girmedi. Bunun yerine, "yalnızca Giugiaro'nun sonraki kreasyonlarında (DeLorean DMC-12 gibi) değil, aynı zamanda Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'ndeki çeşitli diğer otomobil üreticilerine ilham kaynağı olarak hizmet eden diğer projelerde de yaşamaya devam eden stilistik bir miras" bıraktı. dedi Maserati.

Maserati'nin zengin deriyle kaplı sinirli spor arabası, uluslararası yarışmalarda boy göstererek uzun yıllar pistlerde boy gösterdi.

AAV0Q3W.img?w=768&h=512&m=6

Bonhams Avrupa Motoring Müdürü Philip Kantor, "Bumerang, zamanının bu kadar güçlü, köşeli bir stil ifadesi yaratan ilk otomobildi" dedi. "Birçok kişi tarafından 20. yüzyılın en dikkat çekici tasarımlarından biri ve Volkswagen Golf Mk 1'in 'dedesi' olarak kabul ediliyor."

Birkaç yıl önce, bir defaya mahsus Boomerang, Bonhams tarafından müzayedede 3.6 milyon dolara satıldı. Şu anda olduğu gibi hızla yükselen fiyatlar ile bugün neye hükmedebileceğini merak ediyorum. Ve asla bilinmez: Countach, uzun yıllar sonra 2021'de yeniden ortaya çıktı ve Supra bundan kısa bir süre önce. Belki Boomerang, adaşı gibi, geri dönecektir.

Kaynak: TheDrive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Sıralama: en uzun ömürlü araba motorları

Volkswagen Tip 1: 1938-2003 (65 yıl)

AARajns.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AARahBP.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Chevrolet Küçük Blok: 1955'ten bu yana (67 yıl)

AARahBF.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Rolls-Royce L-Serisi: 1959-2020 (61 yıl)

AARajmY.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Ford Windsor V8: 1961'den bu yana (62 yıl)

AAV010w.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

BMC A-Serisi: 1951-2000 (49 yıl)

AAV0aIY.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Buick V6: 1962-2009 (47 yıl)

AAV0aIN.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu 13.4 Milyon Dolarlık Talbot-Lago, Müzayedede Satılan En Pahalı Fransız Arabası Oldu

Araba dünyası, bu ayın başlarında 1937 Talbot-Lago'dan büyük şeyler bekliyordu ve vintage sürüş hayal kırıklığına uğratmadı.

AAUpLFd.img?w=768&h=432&m=6

Söz konusu gıpta ile bakılan T150-C-SS Teardrop Coupe (şasi No. 90107) 4 Mart'ta Gooding & Company'nin Florida'daki Omni Amelia Island Resort'taki canlı müzayedesinde rekor kıran 13.4 milyon dolara satıldı. 10 milyon dolarlık ön satış tahminini sarstı. , şimdi müzayedede satılan en değerli Fransız arabası ve var olan en pahalı Talbot-Lago.

Yüksek çekiç fiyatı tam bir sürpriz değil. Yeni başlayanlar için, bu Goutte d'Eau veya "Teardrop" varyantı, Figoni et Falaschi'de tasarlanmış ve üretilmiş kaportaya sahip sadece bir avuç modelden biridir. Aynı zamanda şık, tamamen alaşımlı Modèle New York karoseri sporu yapan iki modelden biri ve dış cephesi hâlâ bozulmamış olan tek örnek.

1-16.jpg?w=1000

Fotoğraf Mathieu Heurtault tarafından, Gooding & Company'nin izniyle.
Bu arada kaputun altında, üstten supaplı 4.0 litrelik sıralı altı motor ve 4.100 rpm'de yaklaşık 140 hp üretebilen üç Zenith-Stromberg karbüratör yatıyor. Buna ek olarak, coupe, dört tekerlekli mekanik frenler, bağımsız bir ön süspansiyon ve canlı bir arka aks ile birlikte, sürücünün bir sonraki vitesi "önceden seçmesine" izin veren bir Wilson ön seçici şanzıman ile donatılmıştır. Tüm bunların birleşimi, T150-C-SS'yi o zamanlar için gerçek bir performans otomobili yapmak için yeterliydi.

Üstüne üstlük, bu Galyalı güzellik 2000'li yılların başında titiz bir restorasyon çalışmasından geçirildi ve mavi ve gümüş boyası da dahil olmak üzere orijinal özelliklerine geri döndü. 85 yaşındaki araba çok sayıda otomobil fuarında boy gösterdi, ancak bu, 1950'den beri ilk kez halka açık satışa sunulmasıydı.

AAV2F14.img?w=768&h=432&m=6

Müzayedede milyonları çeken tek otomobil Talbot-Lago değildi: 1991 model bir Ferrari F40 2,4 milyon dolara, 1967 Toyota-Shelby 2000 GT ise 2,5 milyon dolara satıldı. Ayrıca 2 milyon doları gölgede bırakan birkaç Porsche vardı.

AAV2KfO.img?w=768&h=432&m=6

Gooding & Company, 99 lottan 91 lot sattı ve tam olarak 66,5 milyon $ kazandı. Aslında bu ayki satış, müzayede evinin bugüne kadarki en karlı Amelia Adası etkinliğine işaret ediyor. Bunun için teşekkür etmek için Talbot-Lago'ya sahip.

Kaynak: Robb Report

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lexus LC Hokkaido Edition, Volkandan Esinlenen Tasarımla Çıkıyor

AAV5Y0P.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Avrupa'da Lexus, bu özel sürümden 40 coupe ve 40 cabriolet sunacak.

AAV5Y0X.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lexus LC Hokkaido Edition, Japonya'daki büyük kuzey adasındaki birçok yanardağdan ilham alan, Avrupa için sınırlı sayıda üretilen bir model olarak geliyor. Bu etkiyi ifade etmek için araçlara koyu kırmızı ve siyah renk şeması verilir. Lexus, Nisan 2022'den itibaren Avrupa'da bu özel sürümden sadece 40 coupe ve 40 Cabrio satacak.

AAV62tr.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

LC Hokkaido Edition'ın dış renkleri mevcuttur: Flare Red, Sonic Platinum, F White ve Graphite. Araçlar siyah bir ızgara ve gövde kaplaması alır. Açılır tavan kırmızı veya siyah kumaş olarak mevcuttur.

AAV5J3y.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAV5Y1r.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

AAV5GLd.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Lexus

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Aston Martin arabası, rüzgar tünelindeki gibi değil

AAUVtIU.img?w=768&h=403&m=6

Aston Martin, testler sırasında pistte görülen AMR22'nin rüzgar tünelinde üzerinde çalıştıkları AMR22'ye “hiçbir şey” olmadığını söyledi.

Bahreyn'deki testlerin son gününde Aston Martin, Sebastian Vettel 10. sırada ve Lance Stroll 16. sırada zaman açısından alt takımlardan biriydi, ancak hem Bahreyn hem de Barselona'da topladıkları verilerle şimdiden iyileştirmeler yapıyorlar. .

Performans direktörleri Tom McCullough, Vettel ve Stroll'ün pistte sürdüğü otomobilin İngiltere'deki fabrikada üzerinde çalıştıklarından çok farklı olduğunu söyledi.

motorsport.com tarafından bildirildiği üzere, "Şu anda gördüğünüz araç, rüzgar tünelinde sahip olduğumuz araca hiç benzemiyor" dedi.

"Eminim bu, pit yolundaki ve aşağısındaki herkes için aynıdır.

"Araçlarınızı uyarlarken ve araçlarınızı optimize ederken, o arabada güçlü bir unsur olacak ve daha önce yarı yarıya baktığımız o yöne gitti. Şimdi elimizdeki verileri tekrar gözden geçirelim.”

McCullough ayrıca ekibin mükemmel arabayı bulmak için her zaman farklı çözümleri test ettiğini söyledi.

"Bu araçla kendimizi herhangi bir çıkmaza sokmamaya çalıştık" dedi.

"Dolayısıyla, paketleme ve felsefe yönünden oradaki tüm farklı çözümler arasında, kendimizi tamamen tek bir felsefeye kilitlememek için biraz özgürlüğe sahip olmak istediğimizi düşündük.

"Ve durum bu - yakınlaşmaya açığız. Tüm takımlar için bir yakınsama unsuru olacağını düşünüyorum, ancak belki de aşırılıklar kadar radikal olmayabilir. Bu çok ilginç bir zaman.

"Bence aero tasarım adamları için, şu anda bu insanlar için aşırı bilgi yüklemesi olmalı."

 
Aston Martin, Mercedes ile bir rüzgar tünelini paylaşıyor ancak hüküm süren Markalar şampiyonlarının dramatik sidepod seçiminden habersiz olduklarını söyledi.

McCullough, “Geliştirme aşaması boyunca birçok farklı parça, konsept ve sidepod ile çok sayıda test yaptık” dedi. "Ve değerlendirmekte olduğumuz bazı güncelleme parçalarımız var, bir sürü farklı çözüm.

"Tabii ki herkesin şu anda ne yaptığına bakacaksınız - diğer dokuz takımın yönetmeliklere ilişkin yorumlarını gördünüz. Yani her zaman bir yakınsama unsuru vardır. Ama Mercedes olan açıkçası oldukça farklı.

"Aero tasarım ekibi, şu anda sahip oldukları çözümlere ve ileriye dönük olarak ne yapmayı düşündüklerine göre karar veriyor."

Kaynak: PlanetF1

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Ferrari, yeni 296 GT3 aracının ilk görüntülerini yayınladı

AAV9lSk.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

GT yarış arabası tasarımı başkanı Ferdinando Cannizzio liderliğindeki bir ekip altında Ferrari'de kendi bünyesinde geliştirilen yeni araba, turbo şarjlı bir V6 hibrit motorla çalışan 296 GTB üretimine dayanacak.

Ancak Ferrari, yarış modelinin teknik düzenlemelere uygun elektrik ünitesiyle donatılmayacağını vurguladı.

Yol modeli, kısmen Ferrari'nin en son Le Mans galibi olan 1965 yarışında zafer kazanan 250 LM'den ilham aldı.

Ekim ayında, deneyimli Fransız üretici ORECA'nın Ferrari'nin yeni GT3 otomobilinin yapımcısı olarak Michelotto'dan devralacağı açıklandı.

Bu, Hugues de Chaunac'ın en son LMP2'de prototip yarışlarına odaklanan operasyonu için, Le Mans'ta da üç sınıf zaferi elde eden Chrysler Viper GTS-R ile 1990'ların sonunda hakim olduğu GT tiyatrosuna geri dönüşü işaret edecek. Spa, Nürburgring ve Daytona 24 Saat'te kesin zaferler olarak.

Bir Ferrari açıklamasında, 296 GT3'ün "2023'te planlanan ilk yarışı göz önüne alındığında, önümüzdeki aylarda pistte geliştirmeye başlayacağı" belirtildi.

GT3 otomobillerinin mevcut GTE makinelerinin yerini alacağı 2024'ten itibaren Le Mans 24 Saat'te yarışmaya hak kazanacak.

296 GT3, Ferrari'nin tarihinin en başarılı yarış arabası olarak tanımladığı eski V8 motorlu 488'in yerini alacak.

488 GT3, 2016'da Michelotto yapımı 458'den devraldığından ve 2020'de Evo yükseltmesine sahip olduğundan beri hizmette.

Geçen yıl Iron Lynx üçlüsü Alessandro Pier Guidi, Come Ledogar ve Nicklas Nielsen ile Spa 24 Saat'i kazandı ve bu, hem Ferrari hem de Pier Guidi için arka arkaya ikinci bir GT World Challenge Avrupa Dayanıklılık Kupası şampiyonluğu kazanmada çok önemli olduğunu kanıtladı.

Ferrari, 1973'ten bu yana Dünya Dayanıklılık Şampiyonasına ilk tam teşekküllü çalışmalarıyla gelecek yıl spor otomobil yarışlarının en üst sınıfına geri dönecek.

Henüz adı açıklanmayan planlanan 2023 Le Mans Hypercar, AF Corse çalışma ekibi tarafından yönetilecek ve Haziran ayında ilk kez piyasaya sürülecek.

Kaynak: autosport

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Kamuflaj Kaplı MegaRaptor, 46 inç Tekerlekler Takan Daha Kötü F-250

AAV8hYs.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Şu anda, bu teçhizatı yakıtla doldurmak bir servete mal olur.
Megarexx Trucks'ın 2022 Ford F-250 MegaRaptor Crew Cab Lariat kamyoneti, yakıt fiyatlarının rekor seviyelerde olduğu uygunsuz bir anda piyasaya çıkıyor. Depoyu doldurmak bir servete mal olsa bile, şimdilik bu kamuflajlı teçhizat, yolcuları bir arazi macerasına çıkarmak için oldukça yetenekli görünüyor.

AAV8hYC.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaputun altında, 475 beygir gücü (354 kilovat) ve 1.050 pound-feet (1.424 Newton-metre) tork üreten 6.7 litrelik Power Stroke V8 turbo dizel var. 10 vitesli otomatik şanzıman ile çalışır. Geri kalan yükseltmeleri telafi etmek için artık 4:88 vites var.

AAV8hZp.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Mitsubishi Outlander Black Edition biraz karakter eklemiş

AAVcTYz.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Mitsubishi Outlander, hala şirketin Evo sonrası sıkıntılarının damgasını atmaya çalışan yetkin bir SUV. Alışveriş yapanlara ikinci kez bakmaları için bir neden vermek için Mitsubishi, büyük ölçüde kozmetik olsa da benzersiz sac levhasına uğursuz bir hava katan bir trim paketi olan 2022 için yeni Outlander Black Edition'ı piyasaya sürdü.

Black Edition, Outlander SE sınıfının üzerine inşa edilmiştir ve bu nedenle aktarma organları, önden çekişli veya Mitsubishi'nin Süper Dört Tekerden Kontrollü dört tekerlekten çekişli olarak sipariş edilebilir. Oradan, çift bölgeli klima kontrolü ve panoramik bir tavan gibi popüler özellikler ekler. Tahrik, sürekli değişken bir şanzımanla eşleştirilmiş standart 2.5 litrelik sıralı dört motordan gelir.

Elbette Black Edition'ın satış noktası, onu diğer Outlander'lardan ayıran siyah süslemedir. Bu nedenle, standart çift finişli silindirlerden biraz daha şık görünen siyah 20 inç jantlarla işlenir. Siyah kaplama yan aynaları kaplar ve kapı kollarını da süsler. Ve kabin açısından, tavan döşemesi ve sütunlar artık siyah renkte.

Jantlar dışında, bunlar zar zor fark edilen değişiklikler. Ana görsel fark, araca daha görkemli bir hava veren ön ve arka tampon alt tampon alanlarında ortaya çıkıyor. Oh, ve Outlander adı artık pruvada siyah harflerle yazılıyor.

Outlander Black Edition'ın fiyatı 29,995 dolardan başlıyor; bu, panoramik tavan ve çift bölgeli klima kontrolü gibi öğelerin daha pahalı SEL donanımında bile standart olmadığı düşünüldüğünde oldukça iyi bir anlaşma. Bazı alıcılar için Black Edition, seçenekler ve özellikler açısından tatlı noktaya düşecek.

Mitsubishi, serilerinde Black Edition kaplamaları çıkaran diğer birçok otomobil şirketine katılıyor. Biraz anlamsız görünebilir, ancak masaya birkaç müşteri daha getirirse, özellikle seçenek karışımı ile işini yapmış olacaktır.

2022 Mitsubishi Outlander Black Edition, ilk olarak 17 Mart 2022 17:33:00 EDT'de Autoblog'da görünen biraz tehdit ekliyor. Lütfen yayınların kullanımına ilişkin şartlarımıza bakın.

Kaynak: Autoblog

 

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Polaris Scrambler XP 1000 S Sınırlı Üretim İlk Bakış

AAVeZqQ.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

2022 Polaris Scrambler XP 1000 S LE, 89 bg'ye sahiptir.

Polaris Scrambler XP 1000 S LE'yi ilk kez yakından görmek için ağzımdan çıkan ilk kelimeleri tekrar edemiyorum. İlk iki dakika aval aval baktıktan ve çenemdeki salyayı bir bez parçasıyla sildikten sonra, daha geniş bir görüş için bir adım geri gittim. Çok büyük. Ona çok uzun süre bakarsan korkutucu olur. Kağıt üzerinde sayıların toplamı daha da büyük. Genişlik, yükseklik, uzunluk, süspansiyon hareketi, lastik ebadı, beygir gücü ve toplam ağırlığı unutmayalım; tüm bu özellikler sınırı aşıyor ve en iyi şekilde aşırı olarak tanımlanan bölgeye giriyor - ancak bu mutlaka kötü bir şey değil, o yüzden başlayalım.

AAVfgPG.img?w=768&h=576&m=6

Gaz kelebeği eşlemesi, daha duyarlı hızlanma için Standart moddan Performans moduna değiştirilebilir.

Tüm bu plastiğin altında, Polaris'in 89 beygir ürettiğini iddia ettiği 952cc paralel ikiz motor var. Ön panele monte edilmiş bir anahtar, iki güç modu sağlar: Seyir parkurları için Standart ve sert vuruşlu hızlanma istendiğinde Performans. Söylemeye gerek yok, bu Scrambler yeni başlayanlar için değil.

Otomatik CVT şanzıman, park, geri, boş, düşük ve yüksek vites seçimlerini içerir. 2WD ve AWD çalışması arasında seçim, başparmak gazının hemen üzerindeki sarı bir anahtarla anında gerçekleştirilebilir. Tüm Polaris ATV'lerde tipik olduğu gibi, Polaris One Touch On-Demand AWD sisteminde bir ön kilitleme diferansiyeli bir seçenek değildir.

AAVeYbp.img?w=768&h=576&m=6

55 inç genişlik ve 57,4 inç dingil mesafesi, her arazi tipi için mükemmel dengeye eşittir.

Scrambler XP 1000 S LE, yan duvardan yana 55 inç genişliğindedir. Bu, mevcut diğer tüm ATV'lerden 5 inç daha geniş, spor dörtlü dahil ve bu makinenin kemer düşmanı Can-Am Renegade X XC'den 7 inç daha geniş. Test sürücülerimizden biri, ekstra çelik boruların tümü hariç, uygun bir açıklama olan gidonlu bir RZR olarak tanımladı.

57,4 inç'te Scrambler'ın dingil mesafesi, tek sürücülü bir ATV için uzun. İki kişilik Polaris Sportsman Touring XP 1000 Trail ATV'den yarım inç ve Can-Am Renegade'den 6,4 inç daha uzun. Genişlik ve dingil mesafesinin büyük boy kombinasyonu, Scrambler XP 1000 S LE'yi piyasadaki en kararlı ATV'lerden biri yapmalıdır. Orman yarışları için biraz fazla geniş olsa da, bahse gireriz harika bir kaya paletli ve açık çöl sürüşü için olağanüstü bir seçimdir.

AAVf33W.img?w=768&h=576&m=6

Arka tekerleklerde 14 inçlik süspansiyon hareketi mevcuttur.

Walker Evans amortisörleri, rölantiden en yüksek hıza kadar optimum yastıklama sağlamak için tasarlanmış çift oranlı yaylarla dört tekerleğin tamamına monte edilmiştir. Mevcut süspansiyon seyahat rakipleri ve hatta bazı yan yana olanları geride bırakıyor. Önde, 12,5 inç kullanılabilir süspansiyon hareketi var. Arkada, uzun şok gövdeleri, 14 inçlik bir süspansiyon hareketi sağlar. Ve 14,5 inç yerden yüksekliği kontrol edin.

Scrambler'ı dükkanda gezdirirken fark ettiğim bir şey, süspansiyonun yakın zamanda test ettiğimiz Polaris Sportsman XP 1000'den daha sert hissetmesi. Bu şokların ve standart sallanma çubuğunun, Sportsman'inkinden çok daha sportif yol tutuş özellikleri ve daha az gövde yuvarlanması sağladığına bahse gireriz. Yaklaşan sürüş incelememizde çok dikkat edeceğimiz bir alan.

Tall Walker Evans şokları, yüksek ve düşük hızlı sıkıştırma sönümlemesi ile üç yönlü ayarlanabilir.

Walker Evans şokları üç yönlü ayarlanabilir. Önde 9,5 inç ve arkada 11 inçten fazla dişli ön yük/yükseklik ayarı vardır. Önyükleme değişiklikleri yapmak için sağlanan araç kitinde bir İngiliz anahtarı bulunur.

Şokların tepesinde, yüksek hızlı ve düşük hızlı sıkıştırma (sertlik) alete ihtiyaç duymadan ayarlanabilir. Kırmızı eloksallı dış kadran düşük hızı kontrol eder ve iç siyah kadran yüksek hızı ayarlar.

Şokun alt kısmında, geri tepme (darbeden sonra şokun ne kadar hızlı toparlandığı), alet kitinde de bulunan düz uçlu bir tornavida kullanılarak ayarlanabilir. Sıkıştırma ve geri tepme ayar kadranları, ince ayar yaparken sesli tıklamalar kullanır, bu nedenle şokları eşit şekilde senkronize etmek ve birlikte çalışmak kolaydır.

AAVf9wv.img?w=768&h=576&m=6

Uzun boylu sürücüler, Scrambler XP 1000 S LE'nin konfor düzeyini takdir edeceklerdir.

Oturduğunuzda, Scrambler'ın ne kadar rahat olduğunu takdir etmekten başka bir şey yapamazsınız. Koltuk kalın, geniş ve peluş. Tüm kontrollere kolayca erişilebilir ve bölmeye monte gösterge ekranının okunması kolaydır. Scrambler, uzun selesi ve yükseltilmiş gidonuyla daha uzun boylu bir sürücüyü tercih ediyor. Bu, daha kısa sürücülerin bundan hoşlanmayacağını söylemek değil; aksine, 6 fit ve daha uzun olan bizler için sıkışık hissetmiyor. Oturur pozisyondan ayağa kalkmak kolaydır ve virajlarda hızla eğilme kabiliyetini artıracak bol miktarda bacak boşluğu vardır.

Ayak boşlukları geniş ve ferahtır.

Büyük ayak boşlukları, her boyuttaki botları barındırır ve boş alan bırakır, ancak tamamen plastik döşeme tahtaları bizim için bir sorun olmaya devam etmektedir. Islak sürüş koşullarında daha iyi kavrama için bir tür çelik tırtıklı ayak pedalı görmeyi tercih ederiz. Plastik ayrıca zamanla ve yoğun kullanımla yıpranır. Bu, satış sonrası şirketler tarafından zaten ele alınan kolay bir düzeltmedir. Buna bir anlaşma kırıcı demezdik, ancak 16 büyük ATV'den daha fazlasını getiren bir ATV'den daha fazlasını bekliyoruz.

AAVf34x.img?w=768&h=576&m=6

Gidonlar ayarlanabilir olup, çeşitli sürüş yüksekliği olanakları sağlar.

Konforu daha da artıran Scrambler'a, gidonların farklı büyüklükteki sürücüler için ayarlanmasını sağlayan 3 inçlik bir çubuk yükseltici verildi. El korumaları da standarttır ve eldivenleri çamurdan, rüzgardan ve iz kalıntılarından korur.

Dijital gösterge paneli, bir güvenlik PIN özelliği ve üç seviyeli elektrikli hidrolik direksiyon yardımı içerir.

Dijital ekran, mil, motor devri, çift günlük kilometre sayacı, bir saat ölçer, vites göstergesi, yakıt göstergesi, 2WD/AWD göstergesi ve olağan uyarı göstergeleri dizisi gibi beklediğimiz tüm temel bilgileri sunar.

Dijital ekran aracılığıyla, motor dönmeden önce bir PIN'in girilmesini gerektiren isteğe bağlı bir güvenlik özelliği mevcuttur. Görüntüleme ekranındaki istemler arasında geçiş yapılarak kolayca bir PIN oluşturulur.

Dijital ekran ayrıca düşük, orta ve yüksek olmak üzere üç elektrikli hidrolik direksiyon (EPS) yardımı seviyesi arasında seçim yapmanızı sağlar. Şimdi bu ağır bir ATV. Polaris, kuru ağırlığı 881 pound olarak tahmin ediyor. Tüm sıvıları ve üstü 5,25 galonluk yakıt deposunu 949 pound ile Proform araç kantarımızda tarttık. Güç kapalıyken, Scrambler hareketsizken dönmelerini sağlamak için çubukları gerçekten zorlamanız gerekir. Kontak açıkken ve EPS desteği yüksek olarak ayarlandığında, çubuklar tek parmakla zahmetsizce döndürülebilir.

AAVf4pD.img?w=768&h=576&m=6

Kargo raf kapasitesi, kombine ön ve arka raf ile toplam 75 pound hafif tarafta.

Yük kapasitesi hafif tarafta, ön rafta maksimum 25 pound ve küçük arka rafta 50 pound. Polaris'in savunmasında, bu, saman balyaları taşımaktan başka bir amaç için tasarlanmış bir spor 4x4'tür. Hala bir yatak örtüsü ve kamp malzemeleri için yeterli taşıma kapasitesine sahiptir ve hem ön hem de arka raf, Polaris markalı aksesuarları kabul etmek için Lock & Ride donanımlıdır. Ancak, daha fazla ağırlık taşıyabilecek ve yine de performans gösterebilecek bir şey arıyorsanız, Polaris Sportsman XP 1000 S'ye bir göz atmanızı önerebilir miyiz?

AAVf34K.img?w=768&h=576&m=6

Scrambler biraz daha kişisel depolama alanı kullanabilir.

Scrambler'ın çok sınırlı kişisel depolama alanı vardır. Arka kargo rafının altında, ürünle birlikte verilen alet takımı ve küçük bir su şişesi için yeterli alana sahip küçük bir kapalı cep bulunur.

AAVfes4.img?w=768&h=576&m=6

Radar Mavisi birinci sınıf boyalı gövde panelleri ve sarı grafikler, Scrambler'ın sportif tavrına katkıda bulunur.

Bazıları tarafından Scrambler XP 1000 S LE'nin çirkin olduğu söylendiğini duyduk, ki bu hiç de doğru değil. Fotojenik olmayabilir, ama şahsen çok saygı gören yakışıklı bir canavar. Sarı süslemeli ve grafiklere sahip Radar Mavisi boyalı çamurluklar, ona modern ve sportif bir görünüm kazandırıyor.

AAVfes8.img?w=768&h=576&m=6

Genel bakım erişim noktalarına alet kullanmadan kolayca erişilebilir.

Anahtar bakım noktalarına alet kullanmadan kolayca erişilebilir. Bunlara yağ doldurma boruları ve tahliye tapaları dahildir. Hava filtresine erişmek için koltuk açılır. Polyester ön filtre ile sarılmış bir kağıt filtredir. Yakıt deposu, doldurma kapağı sol taraftaki gidonların altında olacak şekilde motorun önünde bulunur. Ön rafı/kaputu açın ve aküye, sigortalara, arka fren hidroliği deposuna, radyatöre ve üst amortisör bağlantılarına erişebilirsiniz. Motorun arkasında bulunan CVT kayış tahrik kapağına, gövde panellerini çıkarmadan ulaşmak kolaydır. Scrambler, elde ettiğimiz bir fabrika Polaris vincinin kurulumu için önceden kablolanmış olarak gelir, bu nedenle önümüzdeki haftalarda vinç kurulumumuzun videosunu izleyin.

AAVf34R.img?w=768&h=576&m=6

Uzun 27 inç Duro Power Grip II lastikleri, hemen hemen her türlü arazi türü için iyi bir seçimdir.

27x9-12 altı katlı Duro Power Grip II lastikleri, siyah alüminyum jantlara monte edilmiş olarak gelir. Bu, sert yüzeylerde, kumda, çamurda ve kayalarda iyi çalışan uzun bir arazi lastiğidir. Kavrama, tüm bu arazi tiplerinde mükemmeldir. Bu lastikler ayrıca makul miktarda yan duvar koruması içerir.

Pro Armor LED ışık çubuğu standarttır.

Stok farlar, her zaman şikayet ettiğimiz halojen çeşididir, ancak standart donanım olarak bir Pro Armor LED ışık çubuğu içerdiğinden Polaris'e izin vereceğiz. Tüm gece süren parkur eğlencesi sırasında parlak beyaz aydınlatma sağlamak için fazlasıyla mum gücü ve pil gücünden çok az vergi alıyor. Işık çubuğu anahtarı, dijital gösterge ekranının hemen altında bulunur.

AAVf4pK.img?w=768&h=576&m=6

2022 Polaris Karıştırıcı XP 1000 S LE

Şu anda Scrambler XP 1000 S'yi Utah'ta kaya testlerinden, Arizona'da çöl testlerinden geçiriyoruz ve hatta bir arazi yarışına bile girebiliriz. Bu hikayeleri ve daha fazlasını hemen burada, atvrider.com'da arayın.

2022 Polaris Scrambler XP 1000 S Sınırlı Üretim Talep Edilen Özellikler

MSRP: 16.599$
Motor: SOHC, sıvı soğutmalı, dört zamanlı çift silindirli ProStar
Deplasman: 952cc
Çap x Strok: Yok
Sıkıştırma Oranı: Yok
Şanzıman: Otomatik CVT w/ yüksek/düşük menzil, geri, park; satır içi vites değiştirme
İddia Edilen Beygir Gücü: 89 hp
Talep Edilen Tork: Yok
Yakıt Sistemi: EFI
Aktarma Organları: Tek Dokunuşla İsteğe Bağlı seçilebilir AWD/2WD
Ön Süspansiyon: Yüksek boşluklu kavisli çift A kollu, Walker Evans tamamen ayarlanabilir amortisörler; 12,5 inç seyahat
Arka Süspansiyon: Çift A kollu haddelenmiş IRS, Walker Evans tamamen ayarlanabilir amortisörler; 14.0 inç seyahat
Ön Frenler: Tek kollu ölçülü 4 tekerlekli hidrolik disk
Arka Frenler: Ayak kollu çift hidrolik disk
Tekerlekler, Ön/Arka: Alüminyum; 12 inç
Lastikler, Ön/Arka: Duro Power Grip II; 27x9-12
Uzunluk: 82,5 inç
Genişlik: 55.0 inç
Yükseklik: 49,5 inç
Dingil mesafesi: 57,4 inç
Ön/Arka Raf Kapasitesi: 25 lb./50 lb. w/ Lock & Ride
Çekme Kapasitesi: Yok
Koltuk Yüksekliği: 37.0 inç
Yerden Yükseklik: 14,5 inç
Direksiyon: Çoklu Seçim EPS
Dönüş Yarıçapı: Yok
Talep Edilen Kuru Ağırlık: 881 lb.
Yakıt Kapasitesi: 5,25 gal.
Garanti: 6 aylık devredilebilir fabrika garantisi; daha uzun vadeler satın alınabilir
Minimum Operatör Yaşı: 16
Kullanılabilirlik: Şimdi ancak sınırlı sayıda

Kaynak: ATV Rider

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lamborghini Huracan ve Urus, ICE-Only Cars Son Olarak Yakında İki Versiyon Alacak

AATEE0x.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Dört otomobil önümüzdeki aylarda tanıtılacak ve Aventador'un halefi 2023 için onaylanacak.
2021'in Lamborghini'nin satış ve karlılık açısından şimdiye kadarki en iyi yılı olduğuna dair bir basın bülteninde saklanan, taze ürünlerle ilgili haberler. Önümüzdeki aylarda Huracan ve SUV, "içten yanmalı motorların çağını sona erdirmek" için iki yeni versiyon alacak. Bu uyarıcı gelebilir, ancak Sant'Agata Bolognese'den gelen uyarılar, yalnızca ICE otomobilleri için hattın sonuna atıfta bulunuyor.

AATEzE6.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Bu dört ürünün ardından, on yılın ikinci yarısında bir EV ile birlikte tüm yeni modeller hibritleştirilecek. İlk öfkeli boğa yanmalı motor olmadan gelmeden önce, üst düzey İtalyan otomobil üreticisi yeni V12 makinesini 2023'te tanıtacağını doğruladı. Bu arada Aventador üretimi, Felicity Ace kargosu geldiğinde yok olan 15 Ultimae'nin yerine geçmek için yeniden başlıyor. gemi Atlantik Okyanusu'nun dibine inmeden önce alev aldı.

AATEG9u.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Lamborghini, "önümüzdeki aylarda" piyasaya sürülmesi planlanan dört araç hakkında herhangi bir ayrıntıya girmiyor, ancak birkaç fikrimiz var. V10 tarafında, Huracan, Haziran 2019'dan itibaren aynı adı taşıyan konseptin devamı olarak yüksek sürüşlü bir Sterrato versiyonuna sahip olacak. Diğer doğal emişli makinenin, vahşi STO'ya daha incelikli bir alternatif olarak bir JV Stradale olduğuna inanılıyor. Her ikisi de son aylarda test edilirken görüldü, bu yüzden herhangi bir sürpriz için nefesimizi tutmuyoruz.

AATEE0Y.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Urus'a gelince, Super SUV'nin daha güçlü bir çift turbo V8 motora sahip daha sıcak bir Evo versiyonu alacağı söyleniyor. Lamborghini, bu varışların sadece benzinli modellerin sonunun habercisi olacağını söylediğinden, LM 002'nin manevi halefinin diğer versiyonu, uzun zamandır vaat edilen plug-in hibrit olmayabilir. Belki Lambo, ST-X konseptinin üretim versiyonuyla ortaya çıkarak Urus'un maceracı yanını da keşfedecek. Kasım 2018'deki gösteri arabası, üretim modelinin ağırlığının dörtte biri kaldırılmış ve tek markalı bir şampiyonaya katılmayı amaçlayan bir arazi dışı Urus'tu.

AATEE11.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Kaynak: Motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Bu garip görünümlü araba, düşük karbonlu hareketlilik için pedal kullanıyor

AFrench girişimi, yalnızca biyobazlı malzemelerden yapılmış şaşırtıcı derecede kompakt, hafif ve modüler pedalla çalışan bir araç geliştiriyor. Eski otomotiv mühendisleri tarafından piyasaya sürülen bu araç, bir kişi veya malın taşınması için bir kargo bisikletinden daha fazla konfor ve güvenlik sunuyor ve yılın her döneminde her koşulda kullanılabiliyor.

AAVk5Hu.img?w=768&h=576&m=6

Midipile'ın bu çözümü hakkında benzersiz olan şey, tamamen modüler olmasıdır. Tek bir şaseden başlayarak, müşterilerin ihtiyaçlarına göre çeşitli tipte ekipmanlar eklenebilmektedir. Arkada bir yolcuyu barındırabilen bir modül ile iki kişilik bir versiyon şeklini alabilir veya büyük eşyaların taşınması için sürücünün arkasına takılabilen özel olarak tasarlanmış bir ünite içerebilir. Elbette kurulum, yapılacak etkinliğe bağlı olarak ve oldukça hızlı bir şekilde tek bir gün içinde birkaç kez değiştirilebilir.

Girişim, maksimum geri dönüşümü sağlamak ve böylece mümkün olduğunca düşük bir karbon ayak izi elde etmek için, çoğunlukla keten ve kenevir sektöründen kompozitler yerine biyobazlı materyallerin yanı sıra tamamı tarımsal bazlı reçineler kullanıyor.

Midipile bu araçları satmayı değil, profesyonellere ve yerel topluluklara kiralamayı ve daha sonra görevleri sona erdiğinde toplamayı amaçlıyor. Amaç, her aracın düzenli bakımını sağlamak ve uzun ömürlü olmasını sağlamaktır. Bu nedenle Midipile'nin benzersiz arabalarını kullanmak isteyen herkes muhtemelen kaydolmak ve aylık bir ücret ödemek zorunda kalacak.

Bu projenin bir diğer önemli avantajı, farklı enerji kaynaklarını birleştirmesidir: pedal çevirme, piller ve güneş panelleri tarafından üretilen kuvvet. Toplamda, bu, günlük 250 km'ye kadar bir menzili garanti eder. Performans açısından araç 45 km/s hıza ulaşabiliyor ve 300 kg'a kadar yük taşıyabiliyor.

Teknik açıdan Midipile, hafif, enerji açısından verimli bir dört tekerlekli bisiklettir. Sabit ve çıkarılabilir pilleri, pedal çevirerek üretilen enerji, fotovoltaik paneller tarafından üretilen elektrik ve ayrıca rejeneratif frenleme ile şarj edilir. Aslında aracın menzili, pedal çevirmek için ne kadar çaba sarf edildiğine göre 170 ile 250 km arasında değişiyor.

Midipile kısa süre önce Paris'teki Autonomy fuarında 3D baskılı bir prototip sundu. İlk tam ölçekli testler için bu yıl içinde 10 araçlık ilk seri üretilecek ve resmi üretim 2023'te başlayacak.

Kaynak: ETX Daily up

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lamborghini Aventador Halef Rendering Bir Roadster Amiral Gemisi Hayal Ediyor

AAVl2q0.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Yeni süper otomobil gelecek yıl gelecek.

Geçen yılın sonlarında Lamborghini'nin Aventador değişimine ilk bakışımızı aldık. Araba, süper arabanın şık şeklini bozan kamuflaj ve kaplamayla kaplıydı. TheSketchMonkey YouTube kanalının yukarıdaki videoda yaklaşmakta olan süper otomobilin bir roadster olarak resmi olmayan bir görüntüsünü oluşturmak için kullandığı yeni casus fotoğrafları, arabayı sadece kamuflajla yakaladı ve süper otomobilin yeni tasarımını önizlemek için kamuflajı soymaya çalışıyor.

AAUS0Wx.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

En son casus fotoğrafları arabayı herhangi bir kaplama olmadan gösterirken, kıvrımlı kamuflaj işini yapıyor ve aracın yüzeylerini bozarak stili ayırt etmeyi zorlaştırıyor. Kamuflaj, aydınlatma imzası da dahil olmak üzere otomobilin ön uç tasarımının çoğunu gizliyor, ancak yakından bir inceleme, Sian ile şirketin yeni amiral gemisi arasında bazı benzerlikler ortaya koyuyor.

Kaynak: Motor1.Com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Lotus Emira First Edition 86 Bin dolardan başlıyor

AAVk5iU.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Geçen Ekim ayında Lotus, Emira V6 First Edition'ı varış noktası ve vergiler öncesi 93.900 $ olarak fiyatlandırdı. Bu coupe, altı vitesli manuel şanzımanla donatıldığında 400 beygir gücü ve 310 pound-feet tork üreten Toyota kaynaklı 3.5 litrelik süper şarjlı altı silindirli veya altı vitesli otomatik şanzımanla donatıldığında 317 lb-ft ile birlikte geliyor. Şimdi, otomobil üreticisi nihayet AMG kaynaklı dört silindirli Emira First Edition'a numaralarını koydu; 360 hp ve 310 lb-ft yapar ve olası masraflardan önce 85.900 dolara mal olur. MSRP, öncüsünden 8.000 $ daha az, ancak standart seri Emira V6'dan 3.000 $ daha fazla.

Emira V6 First Edition'ın şablonunu kopyalayan dört pot, hiçbir ücret ödemeden bir sürü ekstra donanıma sahip. Alt Siyah Paket, Sürücü Paketi, Tasarım Paketi ve Kolaylık Paketi dahildir. Yirmi inç elmas kesimli iki tonlu jantlar standarttır, ancak gümüş veya parlak siyah kaplamalar ve siyah, kırmızı, gümüş veya sarı fren kaliperleri ücretsiz seçeneklerdir. Emira V6'daki tüm mod eksileri, 12,3 inç dijital gösterge kümesi ve 10,25 inç bilgi-eğlence ekranından klima kontrolü, navigasyon ve 340 watt KEF ses sistemine kadar burada Emira'da. Altı dış renk, Dark Verdant, Hethel Yellow, Magma Red, Nimbus Grey, Seneca Blue ve Shadow Grey'dir. İç mekan, dördü çeşitli deri tonlarında ve üçü Alcantara'da kontrast dikişli yedi renk tonu sunar.

İşin özü, inline-four'un Almanya'dan satın alınmış olması. Lotus, AMG M139 motorunun Hethel'de Emira için ayarlandığını, donanımının ve yazılımının aracın ortasına yerleştirilmek ve uygun bir Lotus deneyimi sağlamak için ayarlandığını söyledi. Egzoz da bir Lotus tasarımıdır. Arkadan çekişli bir spor otomobilde çalışmak için İngilizce revizyonu da görülen sekiz vitesli çift kavramalı şanzımanla eşleştirildi.

Emira'yı Emira V6'dan ayırmanın tek yolu, yeterince yaklaşmak motor kapağını incelemek veya C Sütunu üzerindeki rozeti okumak olacaktır. Belki yol tutuşu veya egzoz ayarı onları birbirinden uzaklaştırabilir, ancak ilk performans özellikleri bunu yapmaz. Emira, Emira V6'dan saatte 60 mile 0,1 saniye daha yavaştır ve Emira V6'nın 180 mph'lik en yüksek hızının 4 mph gerisinde maksimuma çıkar. 8.000 dolarlık bir fiyat farkı için bu çok fazla gün ışığı değil.

Konfigüratör artık hazır, böylece alışveriş yapanlar kendi kararlarını verebilirler. İngiltere'deki müşteriler, "yıl sonuna doğru" teslimatları planlanan 8 Nisan'da rezervasyon yapabilirler. Lotus, her iki model için de mevcut olacak yeni renkler de dahil olmak üzere, seri üretim otomobillerle ilgili bu yaz daha fazla duyuru yapacak.

Tüm bunlar olmadan önce, Type 132 akülü elektrikli SUV'nin bu ayın sonunda, 29 Mart'ta piyasaya sürülmesini bekliyor olacağız.

Lotus Emira First Edition, Autoblog'da 21 Mart 2022 10:56:00 EDT'de ilk olarak 85.900 dolardan başlıyor. Lütfen yayınların kullanımına ilişkin şartlarımıza bakın.

Kaynak: autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.