Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

En Son Otomobil - Taşıt - Kamyon - Pikap Araç Haberleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

2022 Porsche Panamera şık Platinum Edition ve güncellenmiş bilgi-eğlence teknolojisi alıyor

Şirket Pazartesi günü yaptığı açıklamada, Porsche'nin 2022 Panamera serisine üç Platinum Edition modeli eklediğini duyurdu. Panamera, Panamera 4 ve Panamera 4 E-Hybrid modellerini temel alan Platinum Edition kaplaması, daha yüksek düzeyde standart donanımın yanı sıra bazı şık dış dokunuşlarla birlikte gelir.

AAQt6iL.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Üç Panamera da standart olarak saten platin kaplamalı 21 inç jantlarla gelir, ancak daha küçük 20 inç jantlar da mevcuttur. 4 E-Hybrid'in senaryosu hala Porsche'nin her zamanki Asit Yeşili ile vurgulanmış olsa da, yan havalandırmalara ve isim rozetlerine aynı saten platin kaplama uygulanmış. İçeride, kapı eşiklerinde yazılı "Platinum Edition" yazısı ve kabinin her yerine dağılmış fırçalanmış alüminyum kaplama göreceksiniz.

AAQt7SS.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Her Platinum Edition Panamera, yumuşak kapanan kapılar, 14 yönlü elektrikli koltuklar, ısıtmalı ve soğutmalı ön koltuklar, ısıtmalı arka koltuklar, aktif havalı süspansiyon, kör nokta izleme ve değişken oranlı direksiyon gibi bir dizi ekstra özellik ile birlikte gelir. Bir Bose surround ses stereo da dahildir.

AAQt6iU.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Bununla birlikte, stereo, 2022 Panamera'nın kabininin öne çıkan bir özelliği tarafından yönetiliyor: Porsche'nin güncellenmiş PCM 6.0 bilgi-eğlence teknolojisi. Şirket bunu ürün yelpazesinde yavaş yavaş yayıyor ve en dikkat çekici güncellemesi, kablosuz Apple CarPlay'e katılan kablosuz Android Auto'nun dahil edilmesi. Nihayet.

AAQt7SN.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Fiyatlar, temel Panamera için 103.250$'dan, dört tekerlekten çekişli Panamera 4 için 107.350$'dan ve Panamera 4 E-Hybrid için 116.550$'dan başlıyor (tüm bunlara 1.350$ varış ücreti dahildir). Bunlar, modele bağlı olarak 10.000 ila 13.000 ABD Doları arasındaki artışlar, ki bu çok fazla gibi görünüyor, ancak tüm ekstra standart donanımları göz önünde bulundurarak mantıklı. İlkbaharda Porsche bayilerini vuracak Platinum Edition Panameraları arayın.

Kaynak: road/show

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yeni Ford Fusion or Avrupa'nın Bildiği Gibi Mondeo

Yakışıklı yeni bir sedanla gözlerinize ziyafet çekin. Ve bu Ford Fusion veya Avrupa'nın bildiği adıyla Mondeo bir sedan olduğu için Amerika'ya gitmeyeceğini biliyorsunuz. Yine de bu, Ford'un Fusion'ın ABD'de kurtarılmaya değer olduğuna karar vermesi durumunda neler olabileceğine bir bakış.

AAQvyPP.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Burada gördüğünüz fotoğraflar Pazartesi günü Çin Bilgi ve Sanayi Bakanlığı'na gönderildi ve Çin'de Mondeo olarak bilinecek olanı gösteriyorlar. Ford, Fusion'a Kuzey Amerika'da kancayı taktıktan birkaç yıl sonra, bu arabayı Avrupa'da emekliye ayırmayı planlıyor. Çin'de yeni keşfedilen yaşamıyla Mondeo, sadece Çin için de yakın zamanda ortaya çıkan Evos'tan büyük miktarda ilham alıyor. Evos bir çeşit vagon olsa da, Mondeo geleneksel bir sedan olmaya devam ediyor. Tıpkı Evos gibi ön fasya, çok sayıda keskin hatla cidden iyi görünüyor. Bu arada arka kısım, bir zamanlar burada satılan arabadan gelen arka lambalar ve benzer ipuçları olarak hizmet veren bir ışık çubuğu ile kesinlikle Fusion ile ilgili görünüyor.

AAQvxve.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kokpite iyi bakamıyoruz, ancak oradaki Evo'larla da çok şey paylaştığı güvenli bir bahis. Durum buysa, sürücüler gösterge panosunu kapsayan neredeyse uçtan uca bir ekran ve genel olarak hoş bir tasarım bulacaklar.

AAQvIQL.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Ford'un ABD'de Fusion'ın yerini alacak bir şeyler pişirdiği söylentileri var ve söylentilerin, sevilmeyen ve şimdi ölü olan Buick Regal TourX gibi bir tür yüksek binicili vagona işaret ettiğini söyledi. Neyin ortaya çıktığını görmemiz gerekecek, ama şimdilik yasak Çin meyvesine bakıyoruz.

Kaynak: road/show

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Rus Teknisyenler Hala Çalışıp Çalışmadığını Görmek İçin Motoru Yarıya Kesti

Burada Motor1.com'da yayınladığımız her hikayeye bir kategori atanır. Bunu her zaman fark etmeyebilirsiniz, ancak kategoriyi tıklamadan önce ana sayfadaki fotoğraf önizlemesinde veya makaleyi okuduktan sonra sol üstte göreceksiniz. Garaj adı verilen bir kategori de dahil olmak üzere birçok kategori sunuyoruz, ancak bu noktada Garage 54'ü yeniden adlandırabiliriz.

AAQBiV3.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Evet, çılgın Lada muhripleri araba değiştiricileri yeni bir macerayla geri döndü. Ancak bu sefer, tuhaf bir Frankenstein yapısı için bıçak altına yatan bir Lada değil. Bu sadece bir Lada motoru ve her şey söylenip yapıldığında, motor eskisinin yarısı bile değil. Bunun nedeni, mütevazi değirmeni tam anlamıyla yarıya indirerek 64 beygir gücü (48 kilovat) dört silindirli motoru 32 beygir gücü (24 kilovat) iki silindirli bir motora dönüştürmeleridir. Teoride, neyse.

AAQB7k5.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAQBe2g.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Görüyorsunuz, bu mekanik maceranın amacı bir motoru basitçe yarıya indirmek değil. Amaç, işlevsel bir yarım motora sahip olmaktır ve bu nedenle, kesim aslında bu işlemin kolay kısmıdır. Yağlama ve soğutma sağlarken yapısal bütünlüğü korumak, dönen uçlarla bir miktar denge görünümünden bahsetmek çok daha zordur. Yine de, bloktan kafaya ve krank milinin ikiye bölündüğünü gösteren şık bir montajdan sonra, tamamlanmış bir çift silindirli motor ortaya çıkıyor. Ve aslında koşuyor.

Görüyorsunuz, bu mekanik maceranın amacı bir motoru basitçe yarıya indirmek değil. Amaç, işlevsel bir yarım motora sahip olmaktır ve bu nedenle, kesim aslında bu işlemin kolay kısmıdır. Yağlama ve soğutma sağlarken yapısal bütünlüğü korumak, dönen uçlarla bir miktar denge görünümünden bahsetmek çok daha zordur. Yine de, bloktan kafaya ve krank milinin ikiye bölündüğünü gösteren şık bir montajdan sonra, tamamlanmış bir çift silindirli motor ortaya çıkıyor. Ve aslında koşuyor.

Tek kelimeyle, evet. Ancak bu aynı zamanda işlevsel bir araba tanımınıza da bağlıdır. Örneğin, yokuş yukarı çıkmak için bir arabaya mı ihtiyacınız var? Tempolu bir yürüyüşün ötesinde hızlara ulaşmanız mı gerekiyor? Arabanın birkaç dakikadan daha uzun süre çalışır durumda kalmasına mı ihtiyacınız var? Dürüst olmak gerekirse, bu motordaki tüm parçaların yarıya indirildiği ve yeniden kullanıldığı düşünülürse, çalışır durumda olması bile çok etkileyici. 32 hp yapıp yapmadığı kesinlikle tartışılır, ancak hey, Garage 54 dünyasında hayat böyle.

Şimdi, bu şeyi turbo şarj etmeye ne dersiniz? Motor bölmesinde kesinlikle yer var.

Kaynak: motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Hyundai Bir Kamyonet (Pikap) Üretiyor: 2022 Santa Cruz

AAN9uct.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Amerika'da crossover'dan daha popüler olan tek araç türü, ülkenin en çok satanı: kamyonet. Bu kadar basit bir akıl yürütme, Amerika'daki nihai aracın bir kamyonet kasasına sahip bir crossover olabileceği sonucuna varabilir - muhtemelen Hyundai'nin yepyeni aracı Santa Cruz'un arkasındaki düşünce. Bir crossover'ın konforu ve özellikleri ve küçük bir kamyonetin kullanışlılığı ile 2022 Hyundai Santa Cruz, Hyundai'nin Spor Macera Aracı olarak adlandırdığı kalabalık SUV segmentine yeni bir seçenek getiriyor.

BB17TkbZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

AAN9lLb.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAN9rVQ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAN9nTh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BB1fHs9E.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

AAN9z7o.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAN9nUT.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: autonxt

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Toyota, diğer Japon araç üreticileriyle alternatif yakıtlar geliştirmeyi planladığını Açıkladı

OKAYAMA, Japonya (Reuters) - Toyota Motor Corp Cumartesi günü yaptığı açıklamada, hidrojen ve biyokütleden elde edilen sentetik yakıtlar da dahil olmak üzere içten yanmalı motorlu araçlar için alternatif yeşil yakıtların uygulanabilirliğini araştırmak için diğer dört Japon araç üreticisiyle ortak olacağını söyledi.

AAQEdHX.img?h=757&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Toyota'ya ek olarak Mazda Motor Corp, Subaru Corp, Yamaha Motor ve Kawasaki Heavy Industries'i içeren şirketler, duyuruyu Toyota'nın bir hidrojen arabasıyla yarıştığı Japonya'nın batısındaki Okayama'daki bir yarış pistinde yaptı.

Hidrojen yarış arabası, Toyota'nın baş yöneticisi Akio Toyoda ve diğer Toyota sürücüleri tarafından kullanılıyor.

İçten yanmalı motorları hidrojen gibi yeşil yakıtlara dönüştürmek teknolojik olarak zordur, ancak bunu yapmak, şirketlerin elektrikli araçlar üretmeye geçerken bırakmak zorunda kalabilecekleri yüz binlerce işçiyi istihdam eden onlarca yıllık mevcut tedarik zincirlerini desteklemelerine izin verecektir ( EV).

Ülkeler karbon emisyonlarını azaltmak için çevre düzenlemelerini sıkılaştırırken, Toyota dahil otomobil üreticileri EV üretimini artırıyor. Japonya, 2050 yılına kadar karbon nötr olmayı hedeflediğini ve hidrojen yakıtı kullanımını teşvik ettiğini söyledi.

Toyota, 2025 yılına kadar 15 EV modeli planlıyor ve pil üretim kapasitesini genişletmek için önümüzdeki on yılda 13,5 milyar dolar yatırım yapıyor. Ancak aynı zamanda hidrojenle çalışan araçlar geliştirmeye devam ediyor.

Kaynak: Reuters

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

GM Mühendisleri Hafta Sonları Neler İnşa Ederler?

AAQGOyq.img?h=561&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Otomotiv Güvenliği Bütünlük Düzeyi (ASIL) derecelendirmeleri, A'nın nispeten zararsız ve D'nin en tehlikeli olduğu potansiyel riskin bir mühendislik sınıflandırmasıdır. Alex MacDonald'ın ev yapımı Stalker'ındaki plakada "ASIL Z" yazıyor. Ayrıca bir bisiklet rafı vardır. MacDonald, "Bisiklet çekmiyorsa, araba değildir" diye espri yapıyor.

MacDonald, General Motors'un Corvette ve Camaro araç performans yöneticisidir, yani diğer işlerin yanı sıra Corvette şasisinin size şarkı söylemesini sağlamaktan da sorumludur. Sevdiği bir mühendislik mücadelesi, ancak kuralları var. Ancak hafta sonları biraz daha serbest ve Stalker yüzlerce saatlik üretimin ve dizginsiz yaratıcılığın sonucudur.

İkinci nesil Mazda Miata'nın yürüyen aksamını kabul edecek şekilde tasarlanmış bir çerçeve ile başlayan MacDonald, 1 serisinden bir BMW N52 3.0 litrelik sıralı altı silindiri yerine masaj yaparak yerleştirdi. Şanzıman, Goodwood Hız Festivali'ne katılırken satın aldığı bir Quaife sıralı el kitabıdır. Arabanın son ağırlığının 1500 poundun altında olduğunu tahmin ediyor.

En çok sorduğu soru, projesini neden bir Chevrolet LS V-8 etrafında inşa etmediğidir.

"En az 600 beygir gücü üretmeyecekseniz neden küçük bir V-8 bloğunuz var?" MacDonald diyor. "Bu kadar güç böyle bir arabayı mahveder." Ayrıca: "Bu bir rüya işi, ama şimdi her zaman bir LS V-8 veya LT'nin arkasında veya önünde oturuyorum."

AAQGRDk.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

MacDonald, iş günlerini C8'in ince ayarını yaparak geçirir, ardından her fırsatta garajını tamir ederdi. Projeye Ağustos 2016'da başladı, ancak Stalker'ın ilham kaynağı MacDonald'ın Formula SAE yarış arabaları üzerinde çalıştığı üniversite günlerine dayanıyor. Bir keresinde yıllık Michigan Tech geçit töreninde araba kullanmıştı. Hafif trafikte sadece üç mildi, ancak MacDonald'ın o zamandan beri hedefi bu deneyimi sokağa taşımak oldu.

MacDonald'ın rüyası Mayıs ayında gerçek oldu ve o şimdiden arabaya 1300 milden fazla yol kat etti. Onunla konuştuğumuzda, Michigan'ın kışı yaklaşıyordu ve onunla birlikte birkaç ayrıntıyı daha toparlama şansı vardı. Dyno üzerinde bir kıvılcım haritası ayarlaması gerekiyor ve değiştirebileceği veya değiştiremeyeceği bazı burçlar var.

Bahar gelince, MacDonald haftanın üç günü dağ bisikletine geri dönecek ve Stalker patika başında olacak.

AAQGOyz.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kaynak: CarandDriver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Mazda CX-50, sağlam görünüm, arazi odaklı performansla piyasaya çıkıyor

MX-30 elektrikli crossover'ın şaşırtıcı lansmanından sonra, ancak aynı zamanda daha geleneksel CX-5'in devam eden başarısının da üstüne çıktıktan sonra Mazda, büyüyen SUV ailesinin en yeni üyesini tanıttı. Subaru'nun pruvasından bir atış gibi hissettiren arazi performansına odaklanan yeni 2022 Mazda CX-50 ile tanışın.

AAQJLb3.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

CX-50 görsel olarak ve muhtemelen fiziksel olarak CX-5'ten daha uzun - Mazda henüz ayrıntılı teknik özellikler ve boyutlar yayınlamadı. Mazda bize, CX-50'nin alçak tavan çizgisinin ve geniş açılan arka kapısının, yerden yüksekliğin artmasına rağmen portbagajlara kolay erişim sağladığını söylüyor.

AAQJNx1.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Ön tarafta, SUV'nin duruşunu görsel olarak genişletmeye yardımcı olan, otomobil üreticisinin kanat şeklindeki ızgarasının ve far kombinasyonunun karartılmış bir versiyonunu bulacaksınız. Çok fazla optik hileye ihtiyaç duymadığından değil: CX-50, Mazda'nın tasarım dilini daha geniş, daha köşeli omuzlar ve daha geniş rayına uyum sağlamak için çamurluk işaret fişekleriyle anlatıyor. Ve elbette, bu arazi odaklı bir araç olduğu için, çamurlukları ve alt gövdeyi koruyan siyah plastik kaplama var.

AAQJLba.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Lansmanda, CX-50, otomobil üreticisinin altı vitesli otomatik şanzıman ve standart dört tekerlekten çekişli Skyactiv-G 2.5 litrelik dört silindirli motorunun hem doğal emişli hem de turboşarjlı versiyonlarıyla sunulacak. Lansman sonrasında, geleneksel bir hibrit model de dahil olmak üzere elektrikli güç aktarma sistemi seçenekleri seriye katılacak, ancak bu konfigürasyonun teknik özellikleri ve zamanlaması ile ilgili ayrıntılar henüz açıklanmadı.

AAQJyMh.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Mazda'nın CX-50'nin performansına yaklaşımı, tipik Mazda tarzında diğerlerinden biraz farklıdır. Otomobil üreticisi, sürücülerin arazi odaklı SUV'leri nasıl kullandıklarına ilişkin araştırmasında, sürüşün büyük bölümünün siz kire ulaşmadan önce hala asfalt yollarda gerçekleştiğini öğrendiklerini söylüyor. Bu nedenle, geri kalan roadster'larında, hatchback'lerinde ve SUV'lerinde gördüğümüz harika yol sürüş dinamikleri etrafında inşa edilmiş bir sürüş sunmayı amaçladı - hayır, siz değil, MX-30 - biraz ekstra yetenekle. iz sürme.

AAQJCOf.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

SUV, farklı koşullar için performansı ayarlayan dört Mazda Intelligent Drive Select veya MI-Drive moduna sahiptir: normal, spor, çekme ve arazi modları. Çakıl, kum, çamur vb. için bireysel ayarlar yerine bunun yalnızca bir arazi modu olduğunu unutmayın.

Mazda Ar-Ge'de araç geliştirme mühendisi Dave Coleman, "Kaldırımın dışındaysanız, istediğiniz off-road modudur" diyor. "Bu kadar basit."

Coleman, "[çoklu arazi modları] showroomda heyecan verici görünse de, arazide kafa karıştırıcı bulduk" diye devam ediyor. "Gerçek dünya koşulları her zaman, seçtiğiniz ayarlar arasında bir yere inen bazı belirsiz yüzey kombinasyonlarıdır. Araçtaki en akıllı sistemin sürücü olduğuna kesinlikle inanıyoruz."

AAQJFEK.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Tamamen yeni Mazda CX-50, Ocak 2022'de Huntsville, Alabama'daki yeni Mazda Toyota Üretim tesisinde üretime başlayacak ve yıl içinde bayilere gelecek.

Kaynak: road/show

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Jeep Grand Cherokee İlk Bakış

MOAB, Utah – 2022 Jeep Grand Cherokee'nin ilk sürüşüne hoş geldiniz! Hey, bunu zaten yapmadık mı? Evet ve hayır. Jeep, yeniden tasarlanan (şimdi üç sıralı!) 2021 Grand Cherokee L'yi bu yılın başlarında piyasaya sürdü. Bu sefer tamamen yeni iki sıralı aracı sürüyoruz ve bu bir 2022. Evet, üzgünüm. Dünya garip.

AAQI06A.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

AAQHYgR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQHTa3.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQI080.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQHTaA.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=AAQHTb5.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Kaynak: autoblog

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Dyno'da 8.700 RPM'de Bugatti EB110 Sing'i dinleyin

AAQMTOI.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=
 

Bugatti EB110, markanın yalnızca 1987'den 1995'e kadar süren kısa süreli canlanmasıyla inşa edilen 1990'ların daha karanlık süper otomobillerinden biriydi. Durgun bir dünya ekonomisine giriş yapan lanetli süper otomobil, yine de ciddi performans referanslarına sahipti. Bu arabalardan bir avuç üretildi ve şimdi YouTube'un büyüsü sayesinde 8700 rpm'de dinamoda bir tanesini duyabilirsiniz.

Bugatti EB110'un motoru, arabanın özel bir özelliğiydi - silindir başına beş supaplı, ısmarlama 3.5 litrelik dört turbo V12 motor. Klasik altı vitesli manuel görevle eşleştirilen motor, 12 ayrı gaz kelebeği gövdesinden nefes aldı ve 553 beygir gücü ve 451 lb-ft tork sağladı. Daha sonraki Super Sport modeli, fitili 603 hp'ye kadar daha fazla döndürecekti.

Bu videoda, arabaları tuning konusunda uzmanlaşmış İtalya merkezli bir atölye olan BIESSE Racing-Bergamo'da arabanın dyno üzerinde çalıştırıldığını görüyoruz. Güç rakamlarından bahsedilmiyor, ancak harika V12'nin tam 8700 rpm'ye çıktığını duyuyoruz. Egzozun çığlığına kadar belirgin bir bariton kalitesi ile metalik ve ısrarcı benzersiz bir ses.

Daha sonra atölyenin etrafındaki sokaklarda arabanın çıkarıldığı bir filmle tedavi ediliriz. Muhtemelen yoğun bir sanayi bölgesinde bu kadar hızlı araba kullanmazdık, ancak belki de İtalyan yapımı bir süper otomobilin direksiyonunun arkasında olmaktan kazanılan güven budur. Gaz kelebeği üzerinde yuvarlanmak, dörtlü turboları hızla biriktirir ve motor, destek altında sertçe çeker. Tek kelimeyle sarhoş edici görünüyor.

EB110, bazı yönlerden zamanına göre oldukça moderndi. Güç, dört tekerlekten çekiş ile yere aktarıldı, o zamanlar süper otomobillerin benimsemek için acele ettiği bir şeydi. Araçta karbon fiber şasi ve hızla yükselen arka spoylerin aktif aerodinamiği de vardı; tüm bunlar, 1991'de piyasaya sürülen bir arabada.

Tüm bu teknoloji ve 90'ların başındaki stili ile Bugatti EB110 bugün hala dikkat çekiyor. Bugatti markasının o dönemdeki başarısızlığı, yalnızca hikayesinin zenginliğine katkıda bulunuyor. Direksiyon başındaki deneyimi örneklemeyi ve egzoz raporunu ekranın arkasından değil, şahsen duymayı çok isteriz.

Kaynak: theDrive

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Pfizer FDA'ye Yüksek Riskli Aşısız Kişiler İçin Covid Hapı Onayı İçin Başvurdu

AAQMtqh.img?h=630&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Şirket Salı günü yaptığı açıklamada, Pfizer'in, ağır hastalanma riski yüksek olan Covid-19'lu aşılanmamış kişileri tedavi etmek için antiviral hapını yetkilendirmek için Gıda ve İlaç İdaresi'ne başvurduğunu söyledi.

Paxlovid markası altında satılacak olan ilaç, izin verilirse haftalar içinde satışa sunulacak. Eczaneler tarafından dağıtılması ve evde alınması amaçlanmıştır.

Paxlovid, tipik olarak infüzyon yoluyla verilen diğer ilaçlardan çok daha fazla hastaya ulaşması beklenen yeni bir hastalık tedavi sınıfında, Covid'e karşı etkinlik gösteren ikinci antiviral haptır.

The New York Times'tan The Morning bültenine kaydolun

Önemli bir klinik çalışmada, Paxlovid'in yüksek riskli aşılanmamış gönüllülere semptomlar göstermeye başladıktan hemen sonra verildiğinde hastaneye yatış veya ölüm riskini keskin bir şekilde azalttığı bulundu. Merck'in molnupiravir olarak bilinen ve Aralık ayı başlarında onaylanabilecek benzer bir teklifinden daha etkili görünüyor.

Her iki hap da yaşlı insanlara veya obezite veya onları Covid'den ciddi şekilde hastalanma riskine maruz bırakan tıbbi rahatsızlıkları olan kişilere yöneliktir.

Pfizer sözcüsü Kit Longley, şirketin şimdilik haplarının yalnızca aşılanmamış kişilere verilmesi için izin istediğini, ancak şirketin klinik deneylerden elde edilen verilere bağlı olarak daha sonra bu hükümde değişiklikler sunabileceğini söyledi. FDA hapı kimin almaya uygun olacağı konusunda son söz sahibidir.

Geçen ay molnupiravir için izin başvurusunda bulunan Merck, bunun FDA'ya bağlı olacağını söyledi. hapının aşısız kişilere ek olarak aşılı kişilerde kullanılmasına izin verilip verilmeyeceğine karar vermek.

FDA Pfizer'in tedavisine izin verilip verilmeyeceğini önermek için uzman danışmanlardan oluşan bir toplantı düzenleyip düzenlemeyeceğini henüz söylemedi. Ajansa antimikrobiyal ilaçlar konusunda tavsiyede bulunan bir uzmanlar panelinin Merck ilacını tartışmak için bu ayın sonunda toplanması planlanıyor.

Beş gün boyunca 30 haplık bir rejim olarak alınan Pfizer tedavisinin kaynakları başlangıçta çok sınırlı olacaktır. Pfizer, yıl sonuna kadar 180.000 kişiyi tedavi edecek kadar hap üretebileceğini söyledi. Şirket, Haziran ayı sonuna kadar 21 milyonu veya daha fazlası olmak üzere gelecek yıl en az 50 milyon tedavi kursu üretecek şekilde üretimi genişletmeyi planlıyor.

Avustralya ve İngiltere, bu malzemelerin bir kısmını zaten kilitledi ve anlaşmaya aşina olan kişilere göre, Amerika Birleşik Devletleri yaklaşık 10 milyon tedavi kursu satın almayı planlıyor.

Pfizer Salı günü yaptığı açıklamada, diğer üreticilerin hapı 95 gelişmekte olan ülkede kullanılmak üzere ucuza üretip satmasına izin vermek için bir anlaşmaya vardığını söyledi.

Pfizer'in ilacı, koronavirüsün hücrelerin içinde kendini kopyalamak için kullandığı önemli bir enzimin aktivitesini bloke ederek koronavirüsün çoğalmasını durdurmak için tasarlandı. Merck'in hapı, virüsün genetik koduna hatalar ekleyerek farklı şekilde çalışır; bu mekanizma, bazı bilim adamları arasında Merck'in ilacının üreme hasarına neden olan genetik mutasyonları tetikleyebileceği endişesini uyandıran bir mekanizmadır. Bu fark, Merck hapı ile aynı güvenlik endişelerini taşımadığından Pfizer hapına doktorlar ve hastalar arasında bir avantaj sağlayabilir.

Kaynak: The New York Times

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Porsche, 'bir yarış arabasının genlerine sahip' yeni bir spor araba modelini tanıttı

Porsche'nin 718 Cayman GT4 RS'si Salı günü Los Angeles Otomobil Fuarı'nda görücüye çıktı.

AAQOA3C.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

1.350$'lık teslimat, işleme ve işleme ücreti hariç 141.700$'lık bir fiyat etiketine sahiptir. 2022 yazına kadar ABD bayilerine ulaşması bekleniyor.

718 Cayman GT4 RS Clubsport yarış versiyonu da gelecek yıl birçok ulusal ve uluslararası yarış serisinde yarışacak olan LA'da görücüye çıkıyor. Yarış arabasının başlangıç fiyatı 229.000$ olacak.

Porsche Motorsport North America'nın başkanı ve CEO'su Volker Holzmeyer yaptığı açıklamada, "Rekabette gelişiyoruz ve her zaman iyileştirmeler için baskı yapacağız" dedi. "Müşteri ekiplerimizin bizden beklediği ve Porsche'de kendimizden talep ettiğimiz şey bu. Onların geri bildirimlerine göre hareket ederek yeni 718 Cayman GT4 RS Clubsport'u her zamankinden daha yetenekli hale getirdik. IMSA Michelin Pilot Challenge ve SRO serisinde yarışan sürücülerin başarılı olması için tam olarak ihtiyaç duydukları şey, daha hızlı, daha da ödüllendirici ve güven verici bir sürüş.“

718 Cayman GT4 RS Clubsport versiyonu esas olarak yarış amaçlı tüketicilere satılırken, 718 Cayman GT4 RS genel halk içindir. Ancak Porsche, genel tüketim için 718 Cayman GT4 RS'nin "bir yarış arabasının genleriyle" tasarlandığını söylüyor.

İşte 718 Cayman GT4 RS'nin bazı özellikleri: Motor devri 9.000 rpm'ye kadar çıkıyor. Güç, 718 Cayman GT4'e kıyasla 79 beygir gücü artarak toplam 493 beygir gücüne ulaşıyor ve bu da beygir gücü başına 6,55 pound ağırlık-güç oranıyla sonuçlanıyor. Maksimum tork, ayak başına 317 libreden ayak başına 331 libreye yükselir.

AAQOkxn.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

AAQOprt.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kuğu boynu ataşmanlı otomobilin sabit arka kanadı, onu daha verimli hale getiriyor. Yaklaşık 3.227 pound ağırlığında ve ön çamurluklar ve kaput karbon fiber takviyeli plastikten yapılmıştır. 2022 Porsche 718 Cayman GT4 RS'nin arka camı hafif camdan yapılmıştır. Kumaş kapı açma halkalarına ve saklama ağlarına sahip hafif kapı panelleri, ağırlığın azaltılmasına odaklanmayı tamamlar.

AAQOprD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Verimlilik geliştirmeleriyle GT4 RS, 718 Cayman'ın önceki modeli olan 718 Cayman GT4'e göre yalnızca yarış pistine yönelik Performans modunda %25'e kadar daha fazla bastırma kuvveti üretir.

AAQOpsr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Kaynak: USA TODAY

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Galpin, Los Angeles'ta İki Retro-Tastic Land Rover Defender'ı Tanıttı

AAQSbDC.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Her ikisi de yenilenmiş iç mekanlara ve diğer güzelliklere kavuşuyor.
Galpin Auto Sports, bu yılki Los Angeles Otomobil Fuarı'na bir çift hileli Land Rover Defender SUV ile şık bir şekilde girdi. Satış sonrası tuner ve araba özelleştirici, ilk işbirliklerini simgeleyen Defenders'ı yaratmak için giyim markası Undefeated ile ortaklık kurdu. İki Defender, çifte daha yüksek bir estetik veren güçlü retro benzeri stil ipuçlarına sahip, ancak burada sadece yükseltilmiş görünümden daha fazlası oluyor.

Defender 90 P400 First Edition, zengin bir Jaguar Yeşili gövde renginin üzerine Fildişi beyaz bir tavan yerleştiriyor. Renk şeması bir gerileme gibi geliyor. Fildişi beyazı far çevrelerini, ızgarayı ve jant kapaklarını süslüyor. Ayrıca kapüşondaki Defender rozeti de zıt renkte görünüyor. Önemli bir değişiklik, gövde boyunca siyah kaplamadan SUV'ye daha büyük olma hissi veren gövde rengine geçiştir. İçeride, GAS, kurulu parşömen deri döşeme ve bir iç karartma paketi. Özel bir bagaj saklama ünitesi ve sörf tahtası eklentisi olan bir portbagaj var.

AAQSbDI.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Diğer Defender, GAS'ın bir Jaguar Navy dış cephesiyle süslediği ve onu tekrar Fildişi çatıyla eşleştirdiği 2021 110 P400 SE. Defender 110, 90 ile aynı Fildişi aksanlara sahiptir, ancak ikisi iç kısımda farklılık gösterirken, Galpin parşömen derisinin iç kısmına ekler üzerinde lacivert bir houndstooth dokunuşu verir. Bu Defender'ın Nomad Kitchen Co. lavabosu ve hazırlık masası, buzdolabı ve üç çekmeceli arka kargo alanı depolama birimi gibi kendi hileleri var.

Kaynak: motor1.com

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Yalnızca Bir ABD Otomobil Markası Tüketici Raporlarının Güvenilirlik Listesinde İlk 10'a Girdi

Yakıt ekonomisi, beygir gücü, fiyat etiketi, güvenlik, ısıtmalı masaj koltuklarının varlığı veya yokluğu – bunların hepsi yeni bir araba satın alırken dikkate alınması gereken önemli faktörlerdir. O kadar seksi olmayan ama muhtemelen daha önemli olan bir unsur güvenilirliktir. Her parlak, fütürist, sessiz yeni Tesla, bayide gezinirken etkileyici hissedecek, ancak yolun aşağısında bir veya iki ay içinde sorunlarla boğuşuyorsa, önceliklerinizi yeniden gözden geçirmiş olmayı dilersiniz.

AAQUL18.img?h=1080&w=1920&m=6&q=60&o=f&l

Neyse ki, Tüketici Raporları her yıl otomobil markalarının yanı sıra bireysel araçları da sıralayan Otomatik Güvenilirlik Raporunu yayınlıyor. Bu yıl, tüketici savunuculuğu kuruluşu, tümü CR üyeleri tarafından sunulan 300.000'den fazla araçla ilgili anketlerden elde edilen verileri tablo haline getirdi. Asyalı otomobil üreticilerinin listenin başında olması ve Tesla'nın (Lincoln, Jeep, Genesis ve Volkswagen'in yanı sıra) alt sıralarda yer alması gibi bazı şaşırtıcı hareketler gibi tutulan trendler vardı.

İlk üç sırayı geçen yıl aynı markalar korudu, Lexus birinci, Mazda ikinci ve Toyota üçüncü olurken, Infiniti geçen yıl onbirinci sıradan dördüncü sıraya yerleşti. Ancak büyük haber şu ki, yalnızca bir Amerikan markası ilk beşe girmekle kalmadı, yalnızca bir tanesi ilk 10'a girdi.

Bu genellikle seksi olmayan Buick olurdu. Tarihi marka, GM'de özel olarak sıradan SUV'ler sunan bir milquetoast bölümü haline geldi, ancak CR'ye göre bu, bir kitabı kapağına göre haksız yere yargılamamızla ilgili bir durum olabilir. Ne de olsa, 2020 güvenilirlik anketinde Buick, dahil edilen markalar arasında 14 sıra yükselerek, diğerlerinden daha fazla dördüncü sıraya yükseldi ve burada ilk beşteki yerini korudu. Başka bir deyişle, bu bir tesadüf değil; Buick en azından bozulmayan arabaların nasıl üretileceğini buldu.

Araba alıcısı olarak sizin için bu marka sıralamaları en önemli veri parçası olmayabilir. CR, aynı marka arasında bile çılgınca dönüşler yapabilen bireysel araçları da sıralıyor. Örneğin, Buick Envision, şirketin yazdığı gibi "Lüks Kompakt SUV sınıfının zirvesinde olacak kadar güvenilirdir". Bu arada, daha büyük bir orta boy SUV olan Enclave, "şanzıman, tahrik sistemi ve boş araç içi elektronik ekran sorunlarıyla ortalamanın altına düşüyor."

Amerikalı otomobil üreticilerinin parladığı bu bireysel sıralamalarda burada. ABD markaları, CR'nin "olağandışı derecede güçlü bir gösteri" olarak adlandırdığı yedi farklı kategoride bir numara oldu. Bunlar arasında Buick Envision (Lüks Kompakt SUV'ler), Chevrolet Trailblazer (Alt Kompakt SUV'ler), Chevrolet Silverado 2500HD ve GMC Sierra 2500HD (Tam Boy Kamyonetler), Chrysler 300 (Orta Boy/Büyük Otomobiller), Ford Bronco Sport (Kompakt SUV'ler), Ford yer alıyor. Mustang Mach-E (Elektrikli SUV'ler) ve Ford Ranger (Orta Boy Kamyonetler).

Kaynak: InsideHook

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Nissan Ocean, Fisker Z, Porsche EV9 Wagon, Taycan Model S: Los Angeles'a Tüm Yolu Bu Resimler İçin Uçtum Lütfen Bakın Rory Masraflarımı Onaylayacak

AAR36Ot.img?w=768&h=512&m=6

AAR3idE.img?w=768&h=1152&m=6

AAR3bxk.img?w=768&h=1152&m=6

AAR36Ox.img?w=768&h=512&m=6

AAR36Oz.img?w=768&h=512&m=6

AAR32eT.img?w=768&h=512&m=6

AAR38xz.img?w=768&h=512&m=6

AAR32eX.img?w=768&h=512&m=6

AAR38xF.img?w=768&h=512&m=6

AAR3bxE.img?w=768&h=512&m=6

AAR3bxI.img?w=768&h=512&m=6

AAR33pe.img?w=768&h=512&m=6

AAR2YOB.img?w=768&h=512&m=6

AAR38yd.img?w=768&h=1152&m=6

AAR38yg.img?w=768&h=1152&m=6

AAR33pr.img?w=768&h=512&m=6

AAR36PB.img?w=768&h=1152&m=6

AAR36PD.img?w=768&h=512&m=6

AAR32fQ.img?w=768&h=512&m=6

AAR36PK.img?w=768&h=1152&m=6

AAR3byH.img?w=768&h=512&m=6

AAR36Q3.img?w=768&h=512&m=6

Kaynak: Jalopnik

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2023 Genesis G90 Gerçek Bir Amiral Gemisi Sedan Gibi Görünüyor

AARh9ml.img?w=768&h=384&m=6

Genesis, 2023 Genesis G90 sedan'ın ilk fotoğraflarını yayınladı.
G90, markanın amiral gemisi olarak hizmet veriyor ve orta boy G80 sedandan daha büyük ve daha pahalı.

Yeni model, 2022'den itibaren ABD'de satışa sunulacak.

AARhe4Y.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Genesis hala lüks marka geleneğini sürdürüyor ve amiral gemisi modeli olarak hizmet veren tam boyutlu bir sedana sahip - en azından olası bir GV90 SUV gelene kadar - ve G90 yakında yeni bir nesle girecek. Bu ilk fotoğraflar, 2023 G90'ın markanın tasarım dilini yeni zirvelere taşıyan ve bir Bentley Flying Spur kadar abartılı görünen yeni görünümünü gösteriyor. Henüz iç mekanı görmedik veya herhangi bir özellik öğrenmedik, ancak en yeni Genesis modeli hakkında daha fazla bilgi edinmek için sabırsızlanıyoruz.

Orta boy G80'den önemli ölçüde daha büyük olan G90, muhtemelen daha küçük sedan ile aynı platformda, ancak daha uzun bir dingil mesafesi ile sürecek. G90'ın Mercedes-Maybach S sınıfına benzer, ek 7,5 inçlik bir esneme özelliğine sahip uzun dingil mesafeli bir versiyonu da olacak. Böylece G90'ın oranları bu modele önemli ölçüde daha fazla varlık kazandırıyor ve yeni modelin çizgileri, ona daha az levha kenarlı bir görünüm veren daha keskin kıvrımlar ve sert kenarlara sahip. Karmaşık ayrıntılara sahip farlar ve arka lambalar da diğer Genesis modellerinden daha köşelidir ancak aynı "iki çizgi" motifine sahiptir.

AARh7gr.img?w=800&h=415&q=60&m=2&f=jpg

Temel güç aktarma organı olarak hizmet veren bir çift turbo 3.5 litrelik V-6 motor görmeyi bekliyoruz, ancak mevcut G90'da kullanılan doğal emişli 5.0 litrelik V-8'in geri dönüp dönmeyeceğinden emin değiliz. Bunun yerine, Electrified G90 adlı bir EV varyantı görme olasılığımız daha yüksek.

Ayrıntılar bu noktada zayıf, ancak Genesis, 2022'de bayilere gelmeden önce teknik özellikleri ve iç mekan fotoğraflarını yayınladığı için önümüzdeki birkaç ay içinde yeni G90 hakkında daha fazla bilgi sahibi olacağız.

Kaynak: Car And Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

Uzun Vadeli Test için 2022 Kia Karnaval Minivanına Hoş Geldiniz

AARqCzR.img?w=768&h=383&m=6

Tanıtım

Kia, yeni 2022 Karnavalını bir "MPV" (çok amaçlı araç) olarak tanıtıyor olsa da, onu gerçekte olduğu gibi görüyoruz: bir minivan. Ve bu bizim gözümüzde kötü bir şey değil. Tam tersine, her şeyden önce pratikliğe ve bu segmente özgü etkileyici mühendisliklerine vurgu yapan minibüsleri utanmadan seviyoruz. Bir 2022 Kia Carnival SX Prestige, 2021 Toyota Sienna Limited'in yanı sıra 40.000 millik test araçlarından oluşan kadromuza katıldı, çünkü bir kişi çekici asla yeterli değil.

Kia, şu anda yalnızca hibrit olarak sunulan ve dört tekerlekten çekiş seçeneği sunan Toyota'dan daha geleneksel bir minibüs yolu izliyor. Daha uzun bir kaput ve gösterişli C sütunu kaplaması gibi stil ipuçları, Karnaval'ı önceki Sedona'dan daha fazla bir SUV gibi göstermeyi amaçlasa da, sürgülü kapılar, yedi koltuk (düşük özelliklerde sekiz adet mevcuttur) ile büyük bir kutu olmaya devam ediyor. ve sekiz ileri otomatik şanzımanla ön tekerlekleri süren doğal emişli 3.5 litrelik V-6'dan oluşan nispeten eski tarz bir güç aktarma organı.

AARqCzY.img?w=768&h=512&m=6

Carnival'ın en iyi SX Prestige kaplamasını seçtik çünkü iç mekanını daha keyifli hale getiren tüm ekstralara sahip. 47,275 $ 'lık bir başlangıç fiyatıyla, yükseltilmiş bir ses sistemi, iki ekranlı bir arka eğlence sistemi ve her biri ısıtma, soğutma ve katlanır ayak dayama yeri içeren ikinci sıra "VIP" koltuklar ile birlikte geliyor. Karnavaldaki ilk deneyimimizde bu çıkarılabilir olmayan salon tarzı koltuklar için hantal ayarlamaları sevmedik. Nasıl dayandıklarını izleyeceğiz ve zaman içinde kontrollere alışıp alışmayacağımızı göreceğiz.

Minibüsümüz için test edilen toplam fiyat, 49.000 dolar bile. Astra Blue boyası için 495$'lık ek ücretin yanı sıra, Karnavalımızın isteğe bağlı ekstraları çoğunlukla kullanışlılığı artırır. Portbagaj için 360$'lık traversler, işleri daha kolay bir şekilde yukarıya bağlamamıza yardımcı olacak, 575$'lık çeki demiri 3500 pound'luk çekme kapasitesini kullanmamıza izin verecek ve 95$'lık kargo matı ve 200$'lık paspaslar kabini korumaya yardımcı olacak nispeten temiz. Ve siyah deri koltuklarımız, isteğe bağlı kahverengi deriden veya Sienna'mızdaki aşınma için daha kötü görünen açık bej deriden daha az kir ve kir göstermelidir.

AARqHFp.img?w=768&h=512&m=6

Test pistinde, uzun vadeli Karnavalımız, bu yılın başlarında test ettiğimiz 206 pound daha hafif Prestige olmayan bir SX modelinden biraz daha yavaş ve daha az çevikti. Bu minivan 7.3 saniyede 60 mil hızla döndü, 186 fitte 70 mil hızla durdu ve skidpad etrafında 0.79 g kaydetti; bu sayılar 0,3 saniye, 13 fit ve daha düşük özellikli minibüsün arka tarafında 0,03 gr. Şimdiye kadar, elimizdeki Sienna melezinin 32 mpg ortalamasına kıyasla tahmin edilebileceği gibi sönük olan 21 mpg ortalaması alıyoruz.

Bu hikayeyi, önümüzdeki 36.000 mil boyunca Karnaval'ın tüm maceralarıyla güncel tutacağız, kesinlikle çok sayıda yol açma, çocuk taşıma ve kargo taşımayı içerecektir. Ne de olsa minivanlardan daha çok sevdiğimiz tek şey onları iyi kullanmak.

Filodaki Aylar: 1 ay Mevcut Kilometre: 3904 mil

Ortalama Yakıt Ekonomisi: 21 mpg

Yakıt Deposu Boyutu: 19,0 galon Gözlenen Yakıt Aralığı: 470 mil

Servis: 0 $ Normal Aşınma: 0 $ Onarım: 0 $

Hasar ve İmha: $0

Kaynak: Car and Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

2022 Toyota Tundra Üretimi Teksas'ta Başlıyor

AARrhT6.img?w=768&h=383&m=6

2022 Toyota Tundra tam boyutlu kamyonet, San Antonio, Teksas'ta üretime girdi.

Yeni hibrit güç aktarma sistemi bahara kadar gelmeyecek olduğundan, yalnızca standart çift turbo 3.4 litrelik V-6 ile çalışan kamyonlar üretime başladı.

Fiyatlandırma 37.645 dolardan başlıyor. Kamyonlar bu aydan itibaren bayilere gelmeye başlayacak.

Yaklaşık 15 yıl sonra, 2022 kamyonları Toyota'nın San Antonio, Teksas'taki fabrikasında üretilmeye başlandığından, Toyota Tundra resmi olarak yeni bir nesle giriyor. Toyota, onları bu aydan itibaren bayilerde görmeyi bekliyoruz, diyor.

AARrsXG.img?w=768&h=512&m=6

Yeni Tundra, üçüncü nesli için Chevy, Ford ve Ram'ın yerli kamyonlarıyla rekabet edebilmek için önemli ölçüde geliştirildi. Yeni bir helezon yaylı arka süspansiyon düzeni, sürüşünü iyileştiriyor, daha modern iç mekanı 14,0 inç dokunmatik ekrana sahip ve yeni bir iForce MAX hibrit güç aktarma organı teklifi var. Bununla birlikte, şu anda üretilmekte olan kamyonlar standart çift turboşarjlı 3.4 litrelik V-6 motorla donatılmıştır, çünkü hibrit güç aktarma organlarına sahip kamyonlar, yalnızca hibrit TRD Pro modeli de dahil olmak üzere gelecek yılın ilkbaharında gelecek.

Bu çift turbo V-6 motor, eski jenerasyonun 5.7 litrelik V-8'inin yerini alıyor ve temel SR modelinde 348 beygir gücü ve 405 libre fit tork ve daha yüksek trim seviyelerinde 389 beygir gücü ve 479 libre fit tork üretiyor. Tundralar, önceki nesil kamyondan 1800 daha fazla olan 12.000 pound'a kadar çekebilir ve maksimum yük kapasitesi 1940 pound olarak derecelendirilmiştir.

Arkadan veya dört tekerlekten çekişli modeller, 5,5, 6,5 veya 8,1 fit yatak seçenekleriyle mürettebat veya genişletilmiş kabin konfigürasyonlarında mevcuttur. Temel SR modeli için fiyatlandırma 37.645 dolardan başlar ve SR5, Limited, Platinum ve 1794 modelleri de şimdi mevcuttur. Birkaç Araba ve Sürücü editörünün yeni Tundra'larını burada nasıl belirleyeceğini görebilirsiniz.

Kaynak: Car and Driver

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.