Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

COVID-19 sonrası iş modelinizi nasıl yeniden düşünebilirsiniz?


Önerilen İletiler

  • Admin

COVID-19 sonrası iş modelinizi nasıl yeniden düşünebilirsiniz?

BBYTNCh.img?h=679&w=1019&m=6&q=60&o=f&l=

Ev hizmetleri endüstrisindekiler COVID-19 salgını sırasında diğer birçok işletmeye göre bir avantaja sahiptir: Tüketicilerin sağlığını ve güvenliğini koruma rolleri, onları kapatmak zorunda olmayan önemli işletmeler haline getirir.

Ancak, COVID-19 sınırlamalarından yeni çalışma yöntemlerine uyum sağlamazsanız bu avantaj hızla küçülür. Bunun anlamı:

     Müşterileri ve çalışanları güvende hissetmek ve etkileşimleri mümkün olduğunca temassız kılmak.
     Çalışanların sosyal mesafeyi uygulaması gerektiğinde bile işletmenizin çalışmasını sağlayan uzak bir işgücü planının etkinleştirilmesi.
     Doğru müşterilere doğru zamanda doğru mesajla akıllı bir pazarlama stratejisi hazırlamak.
     Gerekirse, bu süre zarfında tüketicilerin ihtiyaç duyduğu ürün ve hizmetleri sağlamak için işi canlandırmak.
     Dünya normale döndüğünde sizi ve ekibinizi gururlandıracak etik ve standartlara bağlı kalmak.

Ev hizmetleri (Evleri Servis Yapan Şirketler) şirketinizi sağlıklı tutmak için yedi yeni düşünme yöntemi:

1. Müşteri gibi düşünün. Neye ihtiyaçları var ve nasıl yardımcı olabilirsiniz?

Klima sönerse, bir boru sızdırıyorsa veya bir şey bir kesiciyi açmaya devam ederse, acil bir durumdur. Sağlık, güvenlik ve mülkiyet tehlikede olabilir. Peki ya bir müşteri bir ev hizmetleri teknisyeninden COVID-19'a maruz kalma ihtimalinden endişe ederse?

Müşteriler, açık olduğunuzu, yardım edebileceğinizi ve herkesi güvende tutmak için gerekli önlemleri aldığınızı bilmek ister. İster e-posta yoluyla, ister web sitenizdeki önemli bir banner'ı, ister randevu onayınızdaki otomatik bir notu kullanarak, müşteri iletişiminiz aracılığıyla proaktif bir şekilde bilgilendirin.

2. Bir pazarlamacı gibi düşünün. Akıllı, yerinde mesajlaşma ile iş kurun.

Her şey satışlarla ilgili olmak zorunda değildir, ancak mesaj zamanla değişecektir. Müşterilere güven verdikten sonra, diğer iletilere geçebilirsiniz.

Örneğin, iç mekan hava kalitesi hakkında dürüst ve eğitici bir mesaj veya ev sahiplerine bakım veya yükseltme zamanı olan bir hatırlatma gönderin.

Özel finansman teklifleriyle ilgili mesajlar da kazananlar olabilir. Yellow Dog Creative'in sahibi Nancy O’Hare-Zika, “Tüm insanlar duymak istiyor, şu anda klimaları bozulsa bile ödeme yapmak zorunda olmadıklarını söylüyor.

3. Patron gibi düşünün. Verimliliği en üst düzeye çıkarmak için sistemleri devreye alın.

İşgücü dağılmış ve birçoğu uzaktan çalışmaya zorlanmışken, teknoloji daha önce hiç olmadığı kadar üstün. Müşteri hizmetleri, satış, raporlama ve daha fazlasının bu ortamda iş faaliyetlerini sürdürmesine olanak tanıyan dijital sistemlere sahip olmak çok önemlidir. Ev hizmetleri işletmeleri, mevcut iş sistemlerini yeniden değerlendirmek ve şimdi çevrimiçi hale getirmek için zaman ayırmalıdır.

Kilit performans göstergelerine parmak ucuyla erişim elde etmek, muhasebe ve envanter üzerindeki kontroller ve bakiyeler ve e-posta pazarlamanızı hiper hedefleme yeteneği, ServiceTitan gibi yazılım araçlarıyla düzenlenebilir ve kullanılabilir hale getirilebilir.

2019'da Goettl Klima ve Tesisat için 101 milyon dolar gelir elde eden Ken Goodrich, ServiceTitan'ı kullanarak böyle bir sistem kurdu. “Bir sistem geliştiremez ve sistemi ölçemezsek,” dedi Goodrich, “sadece yapmıyoruz.”

4. Bir girişimci gibi düşünün. Pandemi'den geleceğe ders uygulayın.

Şimdi yeni bir fırsattan en iyi şekilde yararlanmak için işinizi geliştirmek, işiniz için en iyi adım olabilir. Atina'daki bir halı temizleme şirketi, çoğunlukla konut sahibi bir müşteri tabanından hastaneleri ve diğer tıbbi tesisleri dezenfekte etmeye, gelir getirmeye ve işleri korumaya odaklandı. Bazı elektrik teknisyenleri ev içi ziyaretler yerine video konferans yoluyla küçük müşteri problemleri teşhis ettiler.

Şimdi yaptığınız hamleler, pandemi tehdidi azaldığında işinizi daha güçlü hale getirebilir.

5. Yaşam boyu öğrenen biri gibi düşünün. İş yapay olarak yavaş olsa da, beceriler ekleyin.

İş yavaşsa, çalışmama süresine personelinizi eğitin. İster yeni teknik beceriler, satış teknikleri, ister yazılımınızı optimize edin, şimdi eğitim için harcanan saatler gelecekte karşınıza çıkacaktır.

Seattle'daki Fuller Electric'ten Anthony Moore, daha yavaş günler için eğitimde olduğunu söylüyor. “Eğitim için mükemmel bir zaman” dedi.

SEO veya e-posta pazarlama taktiklerini mükemmelleştirmeden uzaktan ekip iletişimini geliştirmeye kadar yeni bir şeyler öğrenme fırsatını yakalayın.

6. Bir insan gibi düşünün. Müşteriler de acı çekiyor.

Ev hizmetlerinde olanlar kendilerini her zaman halk sağlığı ve güvenliğinin koruyucusu olarak görürler. Bir salgın olmasa bile, müteahhitler müşterileri için her zaman ekstra yol kat ediyor - ve ServiceTitan bu devam eden çabayı #TradesShowUp sosyal medya hashtag'i ile kutluyor.

Greenville, S.C.'deki bir yaşlı bakımı tesisi, dezenfekte edici mendillerle kanalizasyon hattını tıkadığında, bir sakin COVID-19 pozitif olmasına rağmen Roto-Rooter tereddüt etmedi. Geçici bir düzeltmeden sonra, Roto-Rooter ek KKD aldı ve daha kalıcı bir çözüm için geri döndü.

Roto-Rooter Greenville Başkanı Abby Zaffuto, “Kesinlikle bağlandılar” dedi. “Bu yüzden biz sadece onlara uyduk ve oraya gönderdik.”

Bu, müşterinin daha iyi zamanlarda hatırlayacağı bir şeydir.

7. İyimser gibi düşünün. Önümüzde daha iyi günler var.

Para dar olabilir, ancak mevcut müşterilere düşük maliyetli e-posta pazarlaması yoluyla empati ve insanlık gösterirken işinizi kurmak hala mümkündür. Sadece ilerlemeye devam et.

Kaynak: MediaFeed

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.