Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Ülkelere Göre en çok satan otomobiller


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Ülkelere Göre en çok satan otomobil

BB13kfve.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Bazı ülkeler 2019'da yeni otomobil satışlarında önemli bir büyüme yaşarken, diğerleri küçükten büyüğe düştü.

Birkaç ülkede bir numaralı satıcılar olarak bazı sürpriz girişler de vardı, bu yüzden en büyük 30 pazarda en çok satan otomobiller. Ve 2020'de güncel olaylarla ne olacağını kim bilir?

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kuaF.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

1: ABD, Ford F Serisi - 896.526

Ford F Serisi, genel satışlarda 2018'e göre% 1,4 düşüşe rağmen ABD'deki bir numaralı statüsünü koruyor. Satışlardaki bu düşüş Ford yöneticileri için bir hayal kırıklığı olarak ortaya çıksa da, üst üste 38. yıl üst üste satış ve ABD'de en çok satan toplam 43. yılı.

Bunun da ötesinde Ford, F Serisi'nin büyük SUV'leri ve pikapları için güçlü bir genel satış yılına katkıda bulunmasından da mutlu olacak. F Serisi biraz düşmüş olabilir, ancak Ranger% 36.5 arttı ve Expedition 2019 yılında bir önceki yıla göre% 58.1 büyüme gösterdi. Pikap satışları hem inşaat hem de şeyl petrol sektörleri ile yüksek oranda ilişkilidir, bu nedenle her ikisi de mevcut Covid durumundan etkilenirken, bu yıl ne olacağını görmek ilginç olacaktır.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE4I.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

2: Çin, Toyota Corolla - 573.357

2019 yılında Çin'de 21 milyondan fazla yeni otomobil satıldı ve en büyük satıcı Toyota Corolla oldu. 2019'da% 19 artışla 573.357'ye yükselmesi için Çin'deki ithal otomobil satışlarında artış oldu. Bu, SUV tarzı araçlar için artan satış zeminine karşı daha etkileyiciydi.

Corolla’nın Çin'deki başarısı Toyota’yı ülkenin en sevdiği otomobil markaları arasında üçüncü sıraya koydu. Corolla'ya, üretilen tüm nesillerin 50 milyon Corollas'ında kapanırken, tarihin dünyanın en çok satan model çizgisi olarak amansız yürüyüşünde yardımcı oldu.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kGws.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

3: Japonya, Honda N-box - 253.500

Toyota Prius, Nissan Note'u 2019'da Japonya'nın en çok satan otomobili olarak çözmüş olabilir, ancak ikisi de Honda N-Box’ın bu yılki 253.500 satışına yaklaşmıyor. N-Box bir kei arabası olarak sınıflandırılmıştır, bu yüzden Japonya bunu aynı şekilde saymaz, ancak gerçek şu ki 57bhp 658cc N-Box, diğerleri gibi bir otomobildir ve satılan her 20 yeni araçtan birinde hesaplanır 2019 yılında Japonya'da.

N-Box'ın performansı, 2019'da% 1,5 oranında daralmış olan bir Japon pazarına karşı satışlarını% 5 artırmak için daha etkileyici. 2019'da şaşırtıcı bir şekilde, Japon 2019 en çok satanlar listesindeki 20 yerin tamamı otomobil yapıldı. yerli üreticiler tarafından Japonya'da.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kyaz.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

4: Brezilya, Chevrolet Onix - 241.223

2019'da Chevrolet Onix için iki önemli gelişme var. Birincisi, Brezilya'da satışları, bir numaralı yuvasına tutunmak için 30.000'den fazla büyüdü. İkincisi, bu Brezilya otomobil pazarının bu ligde dördüncü sıraya girmesine yardımcı oldu ve Hindistan'ı beşinci sıraya düşürdü. Brezilya'da satılan her 12 otomobilden birini oluşturan Onix, tamamen ulusal bir kurumdur.

Neyse ki Chevrolet için, Onix ile potansiyel bir yangın riskinin geri çağrılması, 2019'un sonunda satışları yıl boyunca zararsız bırakmak için geldi. Brezilya’nın Onix ve General Motors için öneminin bir diğer tanınması da yeni nesil Onix’in Brezilya’da geliştirilip inşa edilmesidir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kfvq.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

5: Hindistan, Suzuki Alto - 208.087

Suzuki, 2019'da bir numaralı noktaya geçmesine rağmen Hindistan'daki Alto ile zor bir yıla katlanmak zorunda kaldı. Yıl sonunda, Alto aylık satış raporlarında beşinci sırada yer aldı, ancak Suzuki Alto'nun önündeki dört araba da Suzuki modelleriydi.

Alto’nun düşüşü, 2019'un başlarında bir satış artışı görmesi gereken bir makyajdan sonra bile geliyor. Ancak, ekonomi büyümeye devam ettikçe, Hindistan pazarı hızla daha fazla güç ve standart donanıma sahip araçlara doğru ilerliyor. Alto tarafından savunulanlar gibi düşük maliyetli arabalar modası geçmiş ve istenmeyen olarak görülmeye başlıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kCcZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

6: Almanya, Volkswagen Golf - 173.784

Wolfsburg'daki VW patronları, Volkswagen Golf'ün Alman yeni otomobil satışlarında bir numaralı noktasında tuttuğu için rahatlayabilir. Neredeyse böyle bir durum söz konusudur, ancak VW'nin 2018'de satışlar 2017'ye kıyasla yaklaşık 17.000 adet düştüğünde korkuyordu. Bu durum, 2019'da 2018'e kıyasla Golf satışlarında% 1'lik bir artışla küçük ölçüde kurtarıldı. Golf'ün tüm farklı versiyonlarını ekleyin ve satışları 204.550 oldu.

Volkswagen ayrıca Tiguan'ın satışları için ikinci sırada yer almasından memnun olabilir. Bununla birlikte, Mercedes C-Serisi, yılı üçüncü sırada bitirerek Polo'yu dördüncü ve Passat'ı beşinci sıraya yükselterek ilk beşin Wolfsburg hakimiyetine bir kama getirdi. Yeni bir sekizinci nesil Golf 2020'de satışa çıkıyor, bu yüzden iç pazardaki hakimiyeti devam edecek gibi görünüyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kyaS.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

7: Tayland, Toyota Hilux - 165.452

Isuzu D-Max, parası için iyi bir koşu verdi, ancak Toyota Hilux, 2019 yılında Tayland'ın yeni otomobil satışlarında genel olarak kazanan olarak ortaya çıktı. Bir önceki yıl 149.336, 2019'da 165.452'ye ulaştı.

Tayland pazarının ikinci sıfatı Isuzu pick-up'a gitti ve üçüncüsü Ford Ranger tarafından alındı. Ancak Mazda2 ve Toyota Yaris, sırasıyla dördüncü ve beşinci noktalarda eve gelmek için güçlü performanslar sergiledi.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kzv8.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

8: Fransa, Renault Clio - 154.220

Renault Clio, 2019 yılında Fransa'da en çok satan statüsüne devam etmek için bir uçak açtı. Tek bir model hattı olarak, Peugeot 208 en büyük satıcıydı, ancak Clio adı daha geniş bir otomobil yelpazesine uygulandı ve 2019'da yeni bir modelin gelmesi, 2018'e göre satışlarını% 2 artırdı.

Clio IV ve V nesil model satışlarının bir araya gelmesiyle birlikte Renault, Peugeot rakibinden daha iyi performans gösteriyor. Bireysel olarak ele alındığında, önceki nesil Clio üçüncü sırada ve yeni model dokuzda geldi, ancak kombine olarak Peugeot'dan her ikisine satılan üç araba ile muhalefetin çok ilerisindeler.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE5v.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

9: İtalya, Fiat Panda - 142.784

İtalyanlar arabalarına gelince hala yerel satın almaktan hoşlanıyor ve sonuç olarak Fiat Panda ülkenin bir numaralı tercihi olarak devam ediyor. Sadece bu değil, Panda 2019'da satışlarını 2018'in 130.206 toplamına göre% 10 oranında artırdı.

Diğer birçok Avrupa ülkesinden farklı olarak, İtalya'ya SUV'lar ve crossover'lar hakim değildir. Bunun yerine, Panda'nın unvanı için ana rekabet Lancia Ypsilon, Renault Clio ve Citroën C3'ten geliyor. Bunun tek istisnası, 2019’un İtalya'daki toplam satışlarında dördüncü sırada yer alan Dacia Duster.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kzvj.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

10: Rusya, Lada Granta - 137.217

2019, Lada Granta için çok iyi bir yıl oldu, çünkü 106.325 adet 2018 performansına göre satışları% 27 artırdı. Granta'yı, Rus satış masasında, 111.459 satışını çentikleyen Lada Vesta'nın en iyi ikinci sıradaki otomobilinden çok daha ileriye taşıdı.

Tüm bunlar Lada'yı masanın keskin ucunda baskın bir güç haline getiriyor ve yerli üreticiden Largus VP modeli yedinci sırada geliyor. Lada, 2019 yılında% 2 daralan bir pazarda satışları% 1 oranında artırmak için Rusya'da 362.356 otomobil sattı. Lada'nın sahibi Fransa’nın Renault Grubu’dur.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE5M.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

11: Kanada, Ford F Serisi - 145.064

ABD'ye benzer şekilde, Kanada pikaplarını seven bir pazar, bu yüzden en iyi iki satıcı sedan veya ambardan ziyade kamyonlar. Son 10 yıldır üst üste bu pozisyonda yer aldığı ve Ford Mustang'ın üretimde olduğundan daha uzun süredir ilk üçte yer almadığı için Ford F Serisi'nin tasarıyı üstlendiğini tahmin etmek için bir ödül yok.

Ontario'daki Oakville fabrikasında yerel olarak üretilen Ford F Serisi pikaplarını ne kadar çok sevdiğine dair bir fikir vermek için Mavi Oval, üç numaralı satıcı Toyota RAV4'ün iki katından fazlasını oluştururken ikincisi Dodge Ram, 2019 yılında 96.673 adet satış aldı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE5W.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

12: Güney Kore, Hyundai Grandeur - 103.349

Hyundai Grandeur veya Azera, bazı pazarlarda bilindiği gibi, 2019 yılında Güney Kore'nin en çok satan otomobili olarak kaldı. Ancak, 2018'de 113.101'e kıyasla 103.349 satış hacmi azaldı. aynı yıl toplamda% 2 küçüldü.

Hyundai, Grandeur'u yılın ortasında sıradaki yedinci seviyeye kadar düştüğü için Grandeur'u üçüncü yıl üst üste podyumun en üst adımında tutmaya minnettar olacaktır. Bununla birlikte, yepyeni bir Grandeur, Aralık ayı sonunda satışlarını artırdı ve Aralık ayında önceki aylarda% 13 arttı ve liderdeki yerini tekrar kazandı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kCdM.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

13: Meksika, Nissan Versa - 88,707

Meksika'daki Nissan Versa için bir değişiklik yok. 2018’in 91.320 birimlerinden% 3 oranında azalan satışların sayısının azalmasına rağmen, en üst sıralarda yer alıyor. Bu, Versa'nın bu pozisyonda zevk aldığı dördüncü yıl ve Nissan için sıçramada 19. yıl.

Nissan, Meksika'nın genel Meksika pazarı 2018'de% 7,6 oranında düştüğü için Versa'nın satışlardaki nispeten mütevazı düşüşünden memnun kalacak. Yeni nesil Versa kompakt sedanın tanıtımı, 2019'un son çeyreğinde satışların artmasına yardımcı oldu. 2019'da satışlarının% 13,5 oranında düştüğü ikinci sırada yer alan Chevrolet Aveo.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kGxT.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

14: Endonezya, Toyota Avanza - 86.379

Endonezya'daki yeni otomobil pazarı 2019'da% 11 düştü, ancak Toyota Avanza genel satışlarını% 5 artırma eğilimini artırdı. Bu, Avanza'nın satış grafiğindeki genel liderliğini, ülkenin en çok satan satıcısı olarak ara vermeden 14 yıl skorla birleştirdiğini gördü.

Toyota, satışları son beş yıldır istikrarlı bir şekilde düştüğü için Avanza’nın performansı karşısında rahat bir nefes alacak. 2019’un performansı, biraz gösterişli görünen Avanza'nın, ülkenin pratik olmayan yollarının çoğunda SUV pratikliğine ve her yere gitme yeteneğine ihtiyaç duyan alıcılarda çizmek için gerekenlere sahip olduğunu gösteriyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kubz.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

15: Malezya, Perodua Axia - 86.379

Malezya yeni otomobil pazarı, 2019'da ilk kez 600.000 satış engelini aştı ve hepsi binek otomobil satışlarına düştü. Bunun iyi bir dilimi Proton'un artan öneminden kaynaklanıyordu, ancak Perodua Myvi'yi 2019'un sonunda bir numaralı araba olarak çıkarmak yeterli değildi. Bu, Myvi için iki yıl üst üste geliyor.

Toplam satışlardaki yükseliş, 2018'in 78.425 otomobiline kıyasla% 30 artış sağlayan Myvi tarafından yansıtıldı. Perodua, kendi ülkesinde% 40 pazar payına sahip, ancak 2015'ten bu yana ilk kez üretici lig tablosunda ikinci sırada yer almak ve% 16.6 pazar kapmak için Toyota ve Honda'nın önüne geçen rakip Proton olarak ihtiyatlı görünecek. Paylaş.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kybT.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

16: İngiltere, Ford Fiesta - 80,039

İngiltere yeni otomobil pazarı, üçüncü yılını bir sıra düşüşle geçirdi, ancak satışlar 2,3 milyonda hala 2 milyonun üzerinde kaldı. Yeni otomobil yığınının tepesinde 11. düz yıl için Ford Fiesta var ve bu da Ford'a Fiesta’nın satışları 2018'lere kıyasla% 17 düştüğü için biraz daha fazla şans verecek. Bu düşüş, büyük ölçüde, yeni nesil Fiesta'nın, hem Brexit'le ilgili siyasi kilitlenme hem de dizel motorların geleceği konusundaki endişeler nedeniyle değiştirdiği arabadan ve piyasadaki belirsizlikten daha pahalı olmasıyla ilişkilendirildi.

Ford, Volkswagen Golf tarafından İngiltere'nin en çok satan ikinci satıcısı olarak yer değiştirdiğinden Ford için daha kötü haberler vardı. Buna rağmen, VW bunu% 9 düşüşlü satışlarla yönetti, bu yüzden 2018'e kıyasla satışlarının% 12'sini kaybeden Focus'dan daha az satış yapmakla ilgiliydi.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kzvF.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

17: Cezayir, Dacia Sandero - 58.256

Bir yıl daha, Cezayir'de Dacia için en çok satan sıralamada bir başka galibiyet daha. Bu kez onurlar bu Kuzey Afrika ülkesinde toplam 58.256 satışla Sandero'ya gidiyor. Logan 2018'de bu pozisyonda kaldı, ancak Sandero 2018'de sahip olduğu lider rolüne devam ediyor.

Sandero sadece en üst podyum noktasında değil, aynı zamanda 2019'da 58.256 satış elde etmek için geliştirilmiş bir satış performansı ile bunu yapıyor. ülkenin altyapısının çoğunu oluşturan engebeli yollar. Ayrıca, Dacia'nın Cezayir'de fiyatı ithal edilen rakiplerden daha düşük tutmak için yerel olarak otomobil üretmesine yardımcı oluyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kGyi.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

18: Güney Afrika, Volkswagen Polo - 56.593

Güney Afrika, bu listede yer alan ilk 30 ülkeye sürpriz bir ziyarette bulunuyor, ancak diğer ülkelerin sürekli azalan satışlarıyla da ilgili. Güney Afrika pazarı da 2019'da daraldı, ancak 2010'dan bu yana en düşük düşüş% 2,8 oldu. %.

Güney Afrika'da Polo, Polo Vivo ve Polo olarak satılıyor, eski model önceki nesil modele dayanan daha temel bir model. Bu yüzden, Polo'nun en üst sırada yer almasının sebebi kombine tabela satışlarıdır. Polo'yu Polo Vivo'dan ayırın ve daha ucuz olan Vivo daha ucuzdur. Ancak, bu ikisi ayrı ayrı alınırsa, her ikisi de 2019'da 40.934 adet satan Toyota Hilux tarafından dövüldü.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kycc.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

19: Türkiye, Fiat Egea - 55.432

Türkiye'de yeni otomobil pazarı 2019'da% 23 oranında düştü, ancak Fiat Egea için bir bonanza yılı oldu, çünkü 2018'deki satış sayısına% 50'den fazla ekledi. böylece dördüncü yıl için Türkiye yeni otomobil satışlarına öncülük ediyor.

Egea’nın başarısının büyük bir kısmı, ülkenin büyük turizm endüstrisi için araç kiralama çevresinde yoğun bir şekilde yer alan ülkenin filo satışlarındaki komuta pozisyonundan kaynaklanmaktadır. Bu model şimdi 2019'da Türkiye'de satılan tüm yeni otomobillerin% 11,6'sını oluşturuyor ve Renault Clio ve Megane olarak egemenliğin sırasıyla ikinci ve üçüncü sıralardaki uzak yarışçılar olduğunu bıraktığına dair çok az işaret gösteriyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE6E.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

20: Avustralya, Toyota Hilux - 47.649

Avustralya, 2019 boyunca her ay yeni otomobil satışlarının düştüğünü gördü ve bu, ülkenin büyük alanlarını yıl sonuna doğru süpüren orman yangınları ile birleştirildi. Avustralya'nın sağlam, güvenilir araba tercihini vurguladı ve Toyota Hilux yine tırıs dördüncüsü için en çok satan olarak ortaya çıktı. Ancak bu, 2018'e kıyasla satışların% 7,8 oranında azalmasıyla elde edildi ve Hilux, rakiplerinin çoğundan daha iyi düşüşe direnç gösterdi.

Hilux, hem iki hem de dört tekerlekten çekiş versiyonları sunan, bazı rakiplerinden daha geniş bir aralık sayesinde kutup konumunu korur. Sadece en popüler dört tekerlekten çekişli modeller sayılırsa, Ford Ranger satış hacmi için Hilux'u yenerdi. Neyse ki Toyota için arkadan itişli Hilux, Isuzu D-Max'ten en yakın rekabeti 6000 ünite geride bırakıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE6J.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

21: İspanya, SEAT Leon - 35.848

SEAT Leon, 2018'deki rakamına göre nispeten% 3 oranında da olsa İspanya'daki satışlarını artırma eğilimini artırdı. Bununla birlikte, Leon’un İspanya’nın bir numaralı satıcısı olarak konumunun sağlanması, ülkenin araba alıcılarının yerli ürün sevgisine yardımcı olmak için fazlasıyla yeterliydi.

Genel olarak, İspanyol yeni otomobil pazarı% 2,4 oranında düştü, bu da 2012'den bu yana yaşadığı ilk düşüş. SEAT için daha fazla endişe duyulan konu, Peugeot'nun Fransız şirketinin başardığı en çok satan marka olarak ortaya çıkması olacak. belirli bir pazara liderlik etmek yerine, tüm modellerinin istikrarlı satışıyla. SEAT için de endişe verici olan Dacia Sandero, 2019'un satış grafiğinde çok sağlam bir ikinci sırada yer almak için Leon'dan sadece 2000 adet daha az sattı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kycE.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

22: Filipinler, Toyota Vios - 30.055

Toyota Vios veya diğer pazarlarda da bilinen Yaris, Filipinli araba alıcılarının gözdesi olmaya devam ediyor. Bu, Vios'un Filipinler'deki satış listelerinde üst sıradaki dördüncü yıl ve bunu toplam yeni otomobil pazarının% 8,1'lik payı ile yaptı. Ayrıca, hakimiyetini savunmak için 2019'daki 12 ayın 11'inde satış ligini geçti ve 2018'den 2019'a kadar yıllık satışlarda% 27'lik bir artış yaşadı.

Toyota, Filipinler'in açık ara en büyük ismi ve Hilux, Innova ve Fortuner ilk beşte sırasıyla üç sırayı aldı. Sadece Mitsubishi, Xpander ile beşinci sırada farklı bir markaya girmeyi başardı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kycJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

23: Tayvan, Toyota Corolla - 30.672

Toyota Corolla için Tayvan'da en çok satan ilk 15 yıl. Bunu 2019'da satışlarda% 10 artışla gerçekleştirdi ve bu yıl Toyota RAV4'ün bu yıl en son neslin piyasaya sürülmesiyle satış yapan ikinci noktada olmasını sağladı. Tayvan'da Corolla, Altis veya Corolla Altis olarak da adlandırılır.

Toyota, Corolla satışlarındaki artıştan dolayı minnettar olacak, çünkü 2018 otomobiller için zor bir yıl oldu ve satışlar 2017’de% 30 azaldı. Corolla için% 10'luk artış, Tayvan'daki yeni otomobil pazarındaki 2019'daki% 1.1'lik artışın çok ötesinde - yeni nesil bir modelin gelişiyle yardımcı oldu.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13kE79.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

24: Vietnam, Toyota Vios - 30.055

2019, Toyota Vios veya Yaris için altı yıl üst üste Vietnam'da en çok satan otomobil olarak da biliniyordu. Satışların% 0,1 oranında düşmesine rağmen bunu başardı, bu da Vietnam yeni otomobil pazarı 2019'da% 12,4 büyüdükçe Toyota için endişe verici olabilir.

Bununla birlikte,% 8,4'lük pazar payı ile Vios hala bu pazarda çok güçlü bir lider ve ilk beşteki rakiplerinin çoğunun çok önünde. Sadece Mitsubishi Xpander, satışları 2019'da piyasaya sürüldükten sonra roketlendiğinde Vios'a para için koşmaya yaklaşıyor ve Kasım ve Aralık aylarında en iyi satış alanını aldı.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.