Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Koronavirüs (Covid-19) İnsanların Genelde Satın Aldıkları Şeyleri Değiştirdi


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Koronavirüs (Covid-19) İnsanların Genelde Satın Aldıkları Şeyleri Değiştirdi

BB135ZHt.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

Sosyal uzaklaşma, yerinde barınma emirleri ve ülke genelinde zorunlu olmayan işletmelerin kapatılması milyonlarca Amerikalı için günlük gerçekleri değiştirdi. Koronavirüsün yayılmasını kontrol altına alma çabasında, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki yaşamın birkaç yönüne dokunulmadan kaldı - ve tüketici davranışı bir istisna değildir.

24/7 Wall St., COVID-19 pandemisinin Amerikalıların satın aldıklarını nasıl değiştirdiğini belirlemek için tüketici harcamalarıyla ilgili medya raporlarını ve basın açıklamalarını inceledi. Bu değişikliklerin önemini göstermek için, bunların bireysel düzeyde ne anlama gelebileceğini hesaplamaya çalıştık.

Araştırmamız, belirli şirketlerden tüm ürün kategorilerine ve endüstrilere kadar değişen düzeylerde özgüllüğü kapsamaktadır. Kapsamlı olmasına rağmen, bu liste hiçbir şekilde ayrıntılı değildir.

Tüketici harcamaları, ABD GSYİH'sının şaşırtıcı bir% 70'ini oluşturuyor ve şaşırtıcı bir şekilde, virüs bulundurma çabaları ekonominin birçok kesimini harap etti. Seyahat ve gıda hizmetlerindeki şirketler, özellikle birçok sektör ve tanınmış şirketler, geçen yıla göre çift haneli satış düşüşleri ile bu listede yer aldı. İşte ABD sanayilerinin koronavirüs tarafından harap olduğu bir liste.

Ancak, tüm işletmeler son haftalarda acı çekmedi. Birçoğu etkili bir şekilde evleriyle sınırlı olduğu için, zaman geçirmek için tasarlanmış ürün ve hizmetler satışları hızlandırdı. İşte evde kalmayı kolaylaştırmak için neler yapabileceğinize bir göz atın.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135H1c.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

1. Süt

> Satışlardaki değişim:% 47,5 artış
> Dönem: Yıllık, Mart ayının son haftası
> Anlamı: Kişi başına haftalık 3 bardak süt

ABD Tarım Bakanlığı'na göre, Amerikalılar kişi başına yıllık 146 kilo süt ya da yılda yaklaşık 275 bardak süt ya da haftada yaklaşık beş bardak süt tüketiyor. Sürdürülürse, son zamanlarda süt talebindeki artış Amerikalıların süt tüketimini haftada yaklaşık sekiz bardağa çıkardığı anlamına gelecektir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135Xzg.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

2. McDonald's

> Satışlardaki değişim:% 13,4 düşüş
> Dönem: Yıllık, Mart
> Anlamı: Fast food hayranı başına yılda 6 daha az hamburger

Belirli bir yılda, Amerikalılar McDonalds'dan 4 milyar çeyrek librelik hamburger eşdeğeri tahminen 1 milyar kilo sığır eti tüketiyorlar. Günlük olarak fast-food yiyen 91.4 milyon Amerikalı yetişkine yayılan bu, yılda yaklaşık 44 çeyrek librelik sandviç ortaya çıkıyor.

McDonald's, Mart 2020'de Mart 2019'a kıyasla Amerikan restoranlarında satışlarda% 13,4'lük bir düşüş bildirdi. McDonald's'ın yıllık sığır eti miktarına uygulandığında, bu, fast-food hayranı başına yılda yaklaşık 6 daha az çeyrek librelik hamburgerle eşdeğerdir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135Xzr.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

3. Walmart

> Satışlardaki değişim:% 20 artış
> Dönem: Yıllık, Mart
> Anlamı: Her yıl Amerikalı başına Walmart'a 2,6 ziyaret daha

Her hafta 140 milyon Amerikalı Walmart'ta alışveriş yapıyor. Bir tahmine göre, Wal Mart yılda 4.4 milyar ziyaret veya her yıl Amerikalı başına yaklaşık 13 ziyaret alıyor. Wall Street Journal raporuna göre, Walmart satışları Mart ayında yıl boyunca% 20 arttı, çünkü Amerikalılar ev eşyaları, bakkallar ve ev aletlerini stokladılar - bu kategorilerdeki ürünler de bu listede. Kişi başına yıllık ziyaretlere uygulanan artış, Amerikalıların Walmart'ta yılda ortalama 15.6 kez alışveriş yapacağı anlamına geliyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135TCI.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

4. Video oyunları

> Satışlardaki değişim:% 65 artış
> Dönem: Mart ortası
> Anlamı: Oyuncu başına satın alınan 5 yeni video oyunu

Amerikalıların büyük çoğunluğu koronavirüsü içerme çabasıyla evleriyle sınırlı olduğundan video oyunu satışları arttı. Video oyunlarına yapılan tüketici harcamaları, Mart ayının ortalarında geçen yılın aynı dönemine göre% 65 arttı. ABD video oyun endüstrisi yılda 40 milyar dolardan fazla üretiyor ve bu da oyun başına ortalama maliyeti yaklaşık 30 dolar olarak kabul edildiğinde, satılan 1,3 milyar başlığa veya ABD'de video oyunları oynayan 164 milyondan fazla yetişkine kabaca 8 geliyor .

Video oyunu adı satışları, oyunlara harcanan parayla orantılı olarak artarsa, daha yüksek harcama, oyuncu başına yılda satın alınan kabaca beş yeni oyuna dönüşür.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135UQZ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

5. Benzin

> Satışlardaki değişim:% 30 düşüş
> Dönem: Yıllık, Mart ayında geçen hafta
> Anlamı: Her yıl pompaya daha az 10 sefer

2018'de Amerika Birleşik Devletleri'nde yaklaşık 227,6 milyon lisanslı sürücü vardı ve o yıl toplam 3.2 trilyon milin üzerinde ya da sürücü başına yaklaşık 14.200 mil sürdüler. Galon başına 30 mil yakıt ekonomisi ve 15 galonluk bir benzin deposu olduğu varsayıldığında, bu, sürücü başına yılda yaklaşık 31 kez pompaya ulaşma anlamına gelir.

Ülke, koronavirüsü içerme çabasıyla kapanırken, 27 Mart'ta sona eren haftada yıllık% 30 oranında depolanan benzin talebi. Yıllık olarak, bu, sürücü başına yaklaşık 4.300 daha az araç miline ya da kabaca seyahat etmeye 10 pompaya daha az sefer.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135MvP.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

6. Bulmacalar

> Satışlardaki değişim:% 370 artış
> Dönem: Yıllık, Mart ayında son iki hafta
> Anlamı: Bulmaca severler her zamankinden 4 bulmaca daha yapıyor

Yüz milyonlarca Amerikalı, barınaklara çağırılmaya veya sipariş edilmeye çalıştıkça, bilmecenin satışları hızla arttı. Bir şirket, dünyanın en büyük bulmaca üreticisi olan Ravensburger, Mart ayının son iki haftasında yıllık satışlarda% 370 artış bildirdi. Geçen yıl, şirketin Kuzey Amerika'da dakikada yedi oyun oranında bulmaca sattığı bildirildi. Bu yıl şu ana kadar ortalama fiyat dakikada 20 bulmacadan utangaç.

Yakın zamanda yapılan bir araştırma, tüm Amerikalı yetişkinlerin yaklaşık yarısının yılda en az bir bilmeceyi tamamladığını ortaya koydu. Bulmaca severler arasında yoğunlaşırsa, bu satış artışı yaklaşık 122 milyon Amerikalı yetişkinin artık yılda bir tane yerine neredeyse beş bulmaca yaptığını gösterebilir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135MvS.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

7. Bira

> Satışlardaki değişim:% 42 artış
> Dönem: Yıllık, Mart ayının üçüncü haftası
> Anlamı: Bira içenlerde haftada 6 pint daha

Yaklaşık 160 milyon Amerikalı yetişkin alkol içiyor ve bira% 43'ü için tercih edilen içecek. Amerikalılar, 2018'de tahmini 6,3 milyar galon bira veya bira tercih eden her yetişkin için haftada yaklaşık 14 pint tüketti. Bir araştırma şirketi olan Nielsen'in verilerine göre, bira satışları Mart ayının üçüncü haftasında şaşırtıcı bir artış kaydetti. Bu, bira severlerin haftada altı ek bira bardağı eşdeğeri, toplam 20 içki içtiğini gösteriyor.

Bununla birlikte, ertesi hafta, bira satışlarındaki büyümenin bir miktar yükseldiğini ve 2019'un aynı haftasında sadece% 13 oranında arttığını belirtmek önemlidir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135TD5.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

8. Fitness / Egzersiz ekipmanları

> Satışlardaki değişim:% 535 artış
> Dönem: Şubat 2020 - Mart 2020
> Ne anlama gelir: Ev fitness ekipmanları hane başına 170 $ daha fazla

Amerikalılar bir yılda ev fitness ekipmanlarına 3,86 milyar dolar harcıyor - bu her yıl hane başına yaklaşık 32 dolar. Şubat-Mart 2020 arasında, ev fitness ekipmanlarının çevrimiçi satışları şaşırtıcı bir% 535 oranında arttı. Yıllık olarak, bu fitness ekipmanları için 24.51 milyar dolar veya Amerikan hanehalkı başına 202 dolar - normalden yaklaşık 170 $ daha fazla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135ZIj.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

9. Uçak biletleri

> Satışlardaki değişim:% 96 düşüş
> Dönem: 8 Nisan
> Anlamı: Ortalama olarak kişi başına yıllık ortalama 3 uçuş daha az.

FAA verilerine göre, normal şartlar altında ABD'de her gün yaklaşık 2,7 milyon havayolu yolcusu 44.000'den fazla uçuş gerçekleştiriyor. Toplamda, yılda yaklaşık 986 milyon bilet veya Amerikan vatandaşı başına yaklaşık üç bilet satılmaktadır. Bununla birlikte, Amerika Birleşik Devletleri'nde zorunlu olmayan seyahatlerin hepsi durma noktasına geldiğinden, Ulaştırma Güvenliği İdaresi, Nisan ayı başında Amerikan havaalanlarında güvenlik taramalarında bir önceki yıla göre% 96'lık bir düşüş bildirdi. Yıllık olarak, bu kişi başına uçak bileti satışlarını yaklaşık üçten sadece 0.1'e düşürür.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135ZHt.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

10. El dezenfektanı

> Satışlardaki değişim:% 470 artış
> Dönem: Yıllık, Mart ayının ilk haftası
> Anlamı: Hane başına yıllık 5 ek el dezenfektanı

Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en popüler el dezenfektanı markası olan Purell'in ana şirketi, 2018'de 370 milyon dolar satış bildirdi. Sekiz onsluk Purell el dezenfektanı 2,99 dolara satılıyor, bu yaklaşık 123,7 milyon şişe el dezenfektanı yılda - veya hane başına yaklaşık bir.

Koronavirüs ülke geneline yayılırken, el dezenfektanı satışları% 470 oranında arttı. Yıllık Purell satışlarına uygulanan bu artış, Amerikalıların yılda 705 milyon şişe el dezenfektanı veya hane başına yaklaşık 6 adet aldıkları anlamına geliyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135ZIm.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

11. Televizyon ve yayın hizmetleri

> Satışlardaki değişim:% 20 artış
> Dönem: Bir önceki 4 haftalık ortalamaya göre Mart ortası.
> Ne anlama geliyor: Amerikalılar ortalamayı izliyor. 71 dk. günde daha fazla

Neilsen'in 2018 raporuna göre, Amerikalı yetişkinler TV ve video içeriğini izlemek için ortalama beş saat 57 dakika geçiriyor. Amerikalılar koronavirüs pandemisinin ardından evleriyle giderek daha sınırlı hale geldikçe, TV ve video akışı tahmin edilebilir şekilde arttı - bazı tahminlere göre, Mart ortasından başlayarak dört haftada bir önceki dörde kıyasla% 20'nin üzerinde- haftalık ortalama. Bu artışı TV izlemek için harcanan ortalama süreye uygulamak, Amerikalı yetişkinlerin artık ekranlarına günde yedi saatin üzerinde yapıştırıldığı anlamına geliyor.

Artışlar platforma göre değişir. HBO NOW, dört haftalık ortalamasına göre Mart ortasında% 40 artış bildirdi. Roku ayrıca ilk çeyrekte platformunda buharda% 49 artış bildirdi.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135URi.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

12. Starbucks

> Satışlardaki değişim:% 60-% 70 düşüş
> Dönem: Yıllık, Mart ayında geçen hafta
> Anlamı: Kahve içenler için 2 bardak daha az

Normal koşullarda, Amerikalı kahve içenlerin yaklaşık% 60'ı, ayda en az bir kez Starbucks gibi markalı bir kafeye gider. Ancak bunlar normal zamanlar değildir. Starbucks, Mart 2020'nin son haftasında satışlarda bir önceki yılın aynı haftasına göre% 60 ila% 70 düşüş bildirdi.

Ortalama bir Amerikalı günde 3.1 fincan kahve tüketiyor. Kişi başına ortalama kahve tüketimine uygulanan Starbucks satışlarındaki düşüş, kahve tiryakisi başına ortalama iki bardak daha azdır.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135XAK.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

13. Dondurulmuş kurabiye hamuru

> Satışlardaki değişim:% 454 artış
> Dönem: Yıllık, Nisan ayının ilk haftası
> Anlamı: 2020'de kişi başına 1.094 çerez daha

Dondurulmuş kurabiye hamuru satışları, ABD'de 5 Nisan ile biten haftada% 454'lük şaşırtıcı bir artış göstererek yükseldi. 2015 anketine göre, Amerikalılar yaşamları boyunca ortalama 18.928 kurabiye tüketiyorlar. Dondurulmuş kurabiye hamurundaki satış artışını ABD'deki ömür boyu kurabiye tüketimine uygulamak, bu da Amerikalı yetişkinlerin artık yaşamları boyunca toplamda 104,681 kurabiye veya ek 85,933 kurabiye yediği anlamına geliyor. yıl, doğumda ortalama yaşam beklentisine göre.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135XAQ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

14. Dondurulmuş pizza

> Satışlardaki değişim:% 92 artış
> Dönem: Yıllık, Mart
> Anlamı: Hane başına yılda 8 dondurulmuş pizza

Tipik bir yılda, Amerikalılar yaklaşık 1 milyar dondurulmuş pizza veya hane başına yaklaşık sekiz pizza tüketir. Ancak 2020 tipik bir yıl değil. Amerikalılar, bozulmayan gıdaları stokluyor ve dondurulmuş pizza, Mart ayında satışların% 92 artmasıyla özellikle popüler oldu. Yıllıklaştırılmış bir oranda, bu her hane halkının yılda yaklaşık 16 dondurulmuş pizza tükettiği anlamına gelir - normalden sekiz daha fazla.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13628a.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

15. SUBWAY

> Satışlardaki değişim:% 40 -% 80 düşüş
> Dönem: Mart ayında
> Ne anlama gelir? Kişi başına yılda 2 ila 4 daha az footlong subs

Subway restoran franchise'ı 2016 yılında ABD'de yaklaşık 11,3 milyar dolar satış bildirdi - kişi başına yaklaşık 32 dolar. Son zamanlarda, mağaza sahipleri sandviç satmakta zorlandı, franchise sahipleri Mart 2020'nin sonunda birkaç gün boyunca satışlarda% 40 ila% 80'lik bir düşüş bildirdi.

Yıllık kişi başına ücretle, bu, Amerikalıların Metro sandviçlerine yılda yaklaşık 14 ila 27 $ daha az harcıyor - veya yılda yaklaşık iki ila dört daha az footiven harcıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB13628g.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

16. Ateşli Silahlar

> Satışlardaki değişim:% 80 artış
> Dönem: Yıllık, Mart
> Anlamı: Bir yılda 14.4 milyon daha fazla silah sahibi

Geçen yıl, Amerikalı yetişkinlerin yaklaşık% 30'unun - veya yaklaşık 98.9 milyon kişinin - silahı vardı. Koronavirüs ABD'ye yayılırken silah ve mühimmat satışları arttı. Satışlar büyük ölçüde virüsün ardından sosyal çöküş korkusu tarafından yönlendirildi. Bazı tahminlere göre, Amerikalılar sadece Mart 2020'de bir önceki yıla göre% 80 artışla 2.4 milyon ateşli silah satın aldı.

Anekdot olarak, bu satışların çoğu ilk kez alıcılara yapıldı. Muhafazakar bir tahminde bulunarak, tüm Mart silah satışlarının yarısının ilk kez alıcılara ait olduğu varsayılırsa, şimdi ABD'de yaklaşık 1.2 milyon yeni silah sahibi var. Yıllıklaştırılmış bir oranda, bu, 14,4 milyon daha fazla silah sahibi anlamına gelir - bu da ulusal silah sahipliği oranını yaklaşık% 15 oranında artıracaktır.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135H25.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

17. Dondurucular

> Satışlardaki değişim:% 500'e varan artış
> Dönem: Yıllık, 1. Çeyrek
> Anlamı: 10'u 1 evde hane 2020'de bir dondurucu satın alıyor

Amerikalılar sosyal etkileşimi azaltmaya ve kamusal alanlara gitmeye çalışırken, markete seyahat sıklığını azaltmak ihtiyatlı hale geldi - ve dondurucular ekmek, et ve bozulabilir ürünlerin raf ömrünü uzatmanın harika bir yoludur. sebzeler. Best Buy, Home Depot ve Lowe’ gibi büyük kutu perakendecileri, donduruculara olan talepteki artışa dikkat çekti. Bazı yerel operasyonlar satış artışlarını% 500'e kadar bildiriyor.

Bu artışın yıllık olarak hesaplanması ve 2019'da ABD'de satılan 2 milyon dondurucuya uygulanması, dondurucu satışlarının 2020'de 12 milyonu veya her 10 hane için yaklaşık bir milyonu aşacağı anlamına gelecektir. Geçen yıl, dondurucu satışları her 60 hane için yaklaşık bir oldu. Büyük perakendecilerin Tüketici Raporları anketine göre, dondurucular Ağustos ayının sonlarına kadar stokta olmayabilir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135TDU.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

18. Amazon

> Satışlardaki değişim:% 23 artış
> Dönem: Yıllık, 1. Çeyrek
> Anlamı: Amazon Prime müşterisi başına yılda 13 ürün satılıyor

Amazon, 2019'da Kuzey Amerika'da 170 milyar dolar satış bildirdi, bu da ortalama 30 dolar ürün maliyeti varsayarak ABD'deki 100 milyon Amazon Prime müşterisinin her biri için yılda 57 paket satılıyor.

Bazı analist projeksiyonlarına göre, Amazon satışlarının 2020'nin ilk çeyreğinde% 23 artması bekleniyor, çünkü Amerikalılar alışveriş yapmak için evlerinden çıkmaya daha temkinli davranıyor. Bu da her bir ana müşteri için yılda yaklaşık 13 yeni paket satılıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB135H2a.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

19. Tuvalet kağıdı

> Satışlardaki değişim:% 123 artış
> Dönem: Yıllık, Mart ayının son haftası
> Anlamı: Kişi başına 2 haftada bir 3 ila 5 rulo tuvalet kağıdı

Tuvalet kağıdı satışları, COVID-19 ile ilgili barınma yerinde siparişler öncesinde belki de diğer tüm tüketici ürünlerinin satışlarından daha fazla basın kapsamı aldı. Amerikalılar Mart ayının ilk üç haftasında şaşırtıcı bir şekilde 1,4 milyar dolar değerinde tuvalet kağıdı aldılar. Mart ayının son haftasında, tuvalet kağıdı satışları bir önceki yıla göre% 123 arttı.

Bazı tahminlere göre, iki kişilik bir hane iki haftada bir beş ila dokuz rulo tuvalet kağıdı kullanıyor. Satışlardaki bu artış, iki kişilik bir hanenin iki haftada bir 11 ila 20 rulo eşdeğerini satın aldığını ve iki haftada bir kişi başına 3 ila 5 rulo daha satın aldığını göstermektedir. Kullanım oranlarının bir miktar sabit kaldığı varsayılarak, bu ruloların altı ila 11'i her yerde stoklanmaktadır.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.