Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Amerika'da Consumer Report 2020: Yılın En İyi Otomobilleri


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Amerika'da Consumer Report 2020: Yılın En İyi Otomobilleri

BB10cYDe.img?h=416&w=799&m=6&q=60&u=t&o=

2020'nin En İyi 10 Seçimi: Yılın En İyi Otomobilleri

Tüketici Raporları'nın bu sitedeki reklamverenlerle hiçbir finansal ilişkisi yoktur.

Tüketici Raporlarının test pistinde çok sayıda harika araba görüyoruz. En İyi Seçtiklerimiz en iyinin en iyisini temsil eder. Bu stando'ları CR tarafından derecelendirilen ve yüz binlerce üyemizden anket verileriyle desteklenen yüzlerce mevcut modelden seçtik. Bu otomobiller, kategorilerinde en yüksek Genel Skorlardan bazılarına sahip, yol testlerini hesaba katarak, öngörülen güvenilirlik, sahip memnuniyeti ve güvenlik.

Sık Kullanılanları seçerken, yalnızca ileri çarpışma uyarısı (FCW) ve yaya algılamalı otomatik acil durum frenlemesi (AEB) ile standart olarak sunulan CR'nin önerdiği modelleri dikkate alıyoruz. Bu, standart yaya tespiti için uygun olmamız gereken ilk yıl. Bu özellik AEB ile insanların araç yolunda olduklarını algılamak ve gerekirse otomatik olarak fren yapmak için çalışır. Tüm bu özelliklerin hayat kurtarabilme potansiyeline sahip olduğuna ve bir seçenek paketinin parçası olarak ekstra bir ücret ödememesi gerektiğine inanıyoruz.

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi, 2018 yılında trafik kazalarından en fazla 1990 yılındaki yaya ölümlerinin olduğunu bildirmiştir.

“Çalışmalar ve kendi testlerimiz, yaya algılama sistemlerinin bu trajik eğilimi azaltmaya yardımcı olabileceğini gösterdi,” diyor Tüketici Raporları otomatik test kıdemli yöneticisi Jake Fisher. “Bu özelliği yaygınlaştırmak için bu gereksinimi ekledik.”

CR, tüm trimlerde standart ekipman olarak FCW, AEB, yaya algılama ve kör nokta uyarısı (BSW) olan modeller için Genel Puan'a ekstra puan verir.

En Çok Tıklananlar fiyat aralığına göre listelenir. En Çok Tıklananlarımıza göz attıktan sonra, hangi arabayı satın alma olasılığınızı bize bildirmek için ankete katılın.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cVta.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

25 bin doların altında

Küçük Araba: Toyota Corolla

Corolla, küçük otomobil segmentinde paranız için en yeni otomobil. Kompakt bir sedan için ferah, verimli (testimizde toplam 33 mpg) ve standart gelişmiş güvenlik teknolojisi ile birlikte geliyor. Her Corolla'da FCW, yaya algılamalı AEB, şerit kalkış uyarısı (LDW), şerit tutma yardımı (LKA), adaptif cruise control (ACC) ve fiyat için etkileyici otomatik uzun farlar bulunur. Ve yeni Corolla, iyi ağırlıklı direksiyon ve sınırlı gövde yalınlığı sayesinde sürüş dinamiklerini geliştirdi, virajları öncekinden daha ustaca ele aldı. Bu sürüş kalitesi pahasına değildir; Corolla sınıfının en iyisi olan şişlikleri emer. Araba, temel versiyonları, ekstra 30 hp ile sportif iterasyonları, bir hatchback ve 48 mpg hibrit ile çeşitli lezzetlerle sunuluyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10d0d9.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$25000 ila $ 35000 Bin Dolar Arasında

Küçük SUV: Subaru Forester

Subaru Forester, pratik tasarım, yüksek sahip memnuniyeti ve etkileyici yakıt ekonomisi kombinasyonu ile beyaz-sıcak küçük SUV kategorisinin başında geliyor. Bu, yol kusurlarını etkileyici bir şekilde emen kategorideki en iyi SUV'lardan biridir. Onun kullanımı duyarlı, önceki nesil Forester'dan daha az gövde rulosu ve köşelerde daha hızlı direksiyon. Kutulu tasarım şık SUV'lerin dünyasında ortaya çıkıyor, ancak Forester’ın şekli kolay erişim, kalça yüksekliği koltuklar ve büyük görünürlük sağlayan büyük pencereler gibi avantajlar sunuyor. Ayrıca, yakıt ekonomisi genel olarak 28 mpg'de etkileyici ve Honda CR-V'yi dizel veya hibrit olmayan herhangi bir küçük SUV'nin en iyi kilometresi için bağlıyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cYEi.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$25000 ila $35000 bin dolar arasında

Hibrit: Toyota Prius

Prius, diğer tüm modellerden daha fazla 17 kez En Çok Tıklananlarımızdan biri olmuştur. Araç, testlerimizde toplam 52 mpg sağladı ve bu da hibrit verimlilik için standart taşıyıcı oldu. İlimizde 43 mpg sürüş testinde ve 59 mpg otoyol güzergahında geri döndü. Prius Prime eklenti sürümü, 22.5 mil menzilini sadece elektrikle çalışan güçten yararlanmak için sık sık şarj edebilen sürücüler için daha iyi kilometre performansı sağlar. Buna rağmen, Prime normal bir hibrid olarak çalışırken 50 mpg alır ve sınıfında lider 590 mil'lik bir menzile sahiptir. Karmaşık güç aktarma organlarına rağmen, bu Prius modelleri güvenilirlik için kıskanılacak bir geçmişe sahiptir. Kabin, göstergelerin tek merkez-çizgi yerleşimi gibi bazı tasarım tuhaflıklarına sahiptir. Ama içeride otururken Prius'un gerçekten farklı bir şey gibi hissetmesine yardımcı olurlar. Nihayetinde, hassaslığı ve kanıtlanmış güvenilirliği Prius'u her yıl en çok satan satıcı ve CR'nin çok yıllık favorilerinden biri haline getiriyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cHaD.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$25000 ila $ 35000 bin dolar arasında

Orta Ölçekli Sedan: Subaru Legacy

En yüksek puan alan orta büyüklükteki sedanımız olarak, yeniden tasarlanan Legacy, sınıfı için referans noktası belirler. Çarpıcı derecede yumuşak bir sürüş ve standart dört tekerlekten çekiş ile kendini fark ettirerek çoğu CR derecelendirme kategorisinde en üstte veya en üstte. Ana motor mütevazı bir hızlanma sağlasa da Subaru, ekstra güç sağlayan canlandırıcı bir turbo motor sunuyor. Legacy sağlam, önemli bir araba gibi hissediyor. Geniş bir ayar yelpazesi sunan ön koltuklar ve bol miktarda tavan boşluğu olan bir iç mekan ile Legacy, birçok vücut tipindeki sürücüleri ve ön ve arka koltuktaki yolcuları barındırır. Kabin, rahat kolçaklara ve sürücünün sağ dizine yastıklı bir kesime sahip iyi tasarlanmış bir orta konsola sahiptir. Geniş bagaj açıklığı, yükleme ve boşaltma işlemini oldukça kolaylaştırır; bu konuda daha az sayıda sedan var. Yakından ilgili Outback, Legacy'nin erdemlerini eşit derecede arzu edilen daha çok yönlü, açık hava paketinde sarar.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10d0dm.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$35000 ila $45000 bin dolar arasında

Büyük Sedan: Toyota Avalon

Avalon, CR’nin geniş sedan kategorisindeki açık ara en yüksek skorlu araç olup, ferahlık, incelik ve verimliliğin nadir bir kombinasyonunu sunar. Prestijli markaların araçlarına karşı 20.000 $ daha pahalıya mal oluyor. Model, CR’in testlerinde sürüş konforu için neredeyse mükemmel bir puan aldı ve kategoride en iyi tahmin edilen güvenilirliğe sahip. Avalon, geniş, destekleyici ön koltuklar ve cömert bacak boşluğuna sahip arka koltuklar ile zengince döşenmiş geniş bir kabine sahiptir. Sedan’ın V6 motoru, kaygan vites değiştiren sekiz vitesli şanzıman ile eşleşiyor ve yemyeşil bir güç sağlıyor. Bununla birlikte, daha da çekici olan, tipik olarak çok daha küçük bir arabada bulacağınız yakıt verimliliğine sahip hibrid versiyonudur; CR toplamda 42 mpg, otoyolda 52 mpg ölçülmüştür. Çoğu Toyotas gibi, Avalon da yaya algılama, FCW, BSW ve AEB (otoyol hızı) gibi bir dizi gelişmiş güvenlik sistemi ile standart olarak gelir. Bunları tüm modellerde standart olması gereken temel güvenlik sistemleri olarak görüyoruz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cYEM.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$35000 ila $45000 bin dolar arasında

Orta boy, Üç Sıralı SUV: Kia Telluride

İnkar edilemez bir sınıf lideri olan Telluride, enkaz topu, popüler üç sıralı SUV kategorisindeki rakipleri ve uzun soluklu liderleri önemli bir farkla orta sınıf SUV segmentine girdi. Aslında, yol testi puanı, son zamanlarda CR'nin test ettiği en yüksek araçlardan biridir. Yine de bu, para için konfor, özellikler, alan ve yeteneklerin çekici bir karışımını sunan agresif bir şekilde fiyatlandırılmış bir model. Telluride'yi bu kadar etkileyici kılan şey, güzel uyumlu V6 motorundan ve otomatik şanzımanından zarif ve basit kontrollere kadar hem büyük hem de küçük şeyleri nasıl iyi bir şekilde yapabildiğidir. Ön koltuklar geniş ve çeşitli vücut tipleri için hoş. Ve ikinci sıradaki yolcu alanı cömerttir, davetkar bir üçüncü sıraya daha fazla erişim sağlamak için kayan ve eğilen koltuklar. Cazibesi ve işlevselliği ile bu yeni giriş, sertifikalı bir hit.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cVtJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$35000 ila $45000 bin dolar arasında

Kompakt Kamyonet: Honda Ridgeline

Yenilikçi Ridgeline, benzersiz bir araba benzeri sürüş deneyimini akıllı ve kullanışlı özelliklerle birleştirerek modern bir kamyonetin ne olabileceğini yeniden tasarlıyor. Büyük bir sedan'a rakip olan, diğer kamyonlarınkini gölgede bırakan bir sürüşe ve sessiz, kodlayıcı bir kabine sahip. V6 motoru güçlü, yumuşak hızlanma sağlar ve Ridgeline'ye çoğu kamyondan daha iyi yakıt ekonomisi sağlar. Katlanabilir veya açılır kapanır bagaj kapağı, yatağa erişim sağlar ve büyük, kilitlenebilir bir yatak altı depolama kutusu, hafta sonu maceraları için benzersiz çok yönlülük sağlar. 2020 için sayısız güncelleme, artık her trimde standart olan bir dizi gelişmiş güvenlik sistemi de dahil olmak üzere Ridgeline'nin cazibesini artırıyor. Diğer kamyonlar daha cesur, hatta daha sert olabilir, ancak hiçbiri daha rafine veya daha kolay yaşayamaz.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10d58M.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$45000 ila $55000 bin dolar arasında

Orta boy SUV: Lexus RX

Lexus RX, 1990'ların sonunda orta büyüklükte lüks crossover'a öncülük etti ve bu popüler segmentte standardı belirlemeye devam ediyor. Kazanan formül aynı kalır: Goldilocks boyutu, sorunsuz güç dağıtımı, bol kolaylıklar ve kanıtlanmış güvenilirlik. Yaklaşık 45.000 $ 'dan başlayan RX, sürüş konforu ve gürültü testlerimizde yüksek ve bazı daha pahalı rakipleri en iyi şekilde değerlendiriyor. Sakin sürüş deneyimi geniş, destekleyici ön koltukları tamamlar. Bilgi-eğlence kontrollerinin daha az sinir bozucu olmasını diliyoruz. Yine de, Lexus en iyi performans sergileyen ve lüks arayanlar için muazzam bir değerdir. RX, son derece verimli bir 450 saat hibrit ve üç sıralı bir RX L dahil olmak üzere farklı versiyonlarda gelir. Bütçenize ve ihtiyaçlarınıza hangi lezzet çekici olursa olsun, RX birinci sınıf, endişesiz bir sahiplik deneyimi vaat eder.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cVtR.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$45000 ila $55000 bin dolar arasında

Spor Araba: Toyota Supra

Efsanevi Supra, bu yıl iki on yıllık bir devamsızlıktan sonra kendini eğlenceli bir heyecan yolculuğu olarak ayırt ederek zafer kazandı. BMW tarafından ortak olarak üretilen bu yeni iki koltuklu spor coupe, dengeli ancak heyecan verici bir performans sunarak üstünlük sağlıyor. Turboşarjlı altı silindirli motorundan gelen hızlanma, V8 ile çalışan bazı kas arabalarını yeniyor, ancak Supra'nın genel yakıt ekonomisi hafif bir sedana daha yakın. Supra’nın keskin yönlendirmesi ve hızlı tepki veren kullanımı, otomobili test parkurumuzda kullanmak için bir zevk haline getiriyor. Süslü süspansiyon ayarı, Supra'yı BMW Z4 de dahil olmak üzere rakiplerinden ayıran yüksek bir noktadır. Birçok harika spor otomobil gibi, Supra da dış görünürlük ve sert bir sürüşten ödün verdi. Ancak genel sürüş deneyimi o kadar zengindir ki performans meraklıları bu sorunları göz ardı edebilir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

  • Admin

BB10cYFx.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o

$45000 ila $ 55000 bin dolar arasında

Elektrikli Araba: Tesla Model 3

Model 3, EV'lerin, yüksek teknolojili bir vibe ile canlandırıcı performans sunarak geleneksel lüks sedanlara meydan okuyabileceğini kanıtlıyor. Sessizlikle sağlanan hızlı ivmelenme sahiptir, anında geçiş gücü her hızda mevcuttur ve sürücüyü tekrar koltuğa itmek için yeterlidir. Otomobilin mükemmel kullanımı ve hızlı, hassas direksiyon hakimiyeti, bir spor otomobil gibi hissetmesine yardımcı olur. Model 3, mükemmel görünürlük ve birçok kontrolü yöneten kayan 15 inç dokunmatik ekranın hakim olduğu sade bir iç mekana sahiptir. Etkileyici yol performansı sadece sert sürüş ve önemli rüzgar gürültüsü ile azalır. Ancak 250 ila 330 mil uzunluğundaki (versiyona bağlı olarak) ve yeşil kimlik bilgileri bu dezavantajları dengeliyor.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.