Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 20 Ocak , 2020 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 20 Ocak , 2020 Dizel Yarı Ton Çekici Savaşı: Chevy,.Ford, Ram Karşılaştırması Ne düşündüğünüzü biliyoruz: Ram 1500'ü en iyi 10 kazanan olarak seçmediniz mi? Bu kamyonları neden bu kadar yakında tekrar karşılaştırıyorsunuz? Rahatsızlıklar her zaman olur ve odağı tüm aralıktan ziyade tek bir modele daraltırsanız, Ford F-150 veya Chevy Silverado 1500, Ram'i yenebilir. Bu yüzden Big Three'nin yeni yarım tonlu dizellerini dizdik ve sümüklemelerine izin verdik. Adil bir kavgaydı. Dört tekerlekten çekişli ve iki vitesli transfer kasaları, beş kişilik deri iç mekanlar ve "6" ile başlayan beş rakamlı fiyatlar içeren dört kapılı mürettebat kabini versiyonlarını bir araya getirdik. Başka bir deyişle: Bunlar kesinlikle kamyon değildir. Bu pikaplar, daha yüksek çekme kapasitelerine rağmen, büyük bir SUV'den farklı olarak günlük bir görevi yerine getirir (yukarıdaki grafiğe bakın). bir cep telefonu ekran görüntüsü: Big-Three Hafif Hizmet Dizel Pickup Brawl Ram 1500'deki bir dizel yeni bir şey değil. EcoDiesel markası şimdiden VM Motori tarafından tedarik edilen 3.0 litrelik V-6'yı içeren bir emisyon skandalıyla gerçekleşti. Geçen yıl mevcut olmayan turbo-dizel biraz daha fazla güçle geri döndü. Şimdi 260 midilli yapıyor ve (kömür haddeleme topluluğu için daha önemli) 480 pound-feet tork, 20 at ve 60 pound-feet kazanıyor. Zorunlu 3.92: 1 son sürüş ile gelen EcoDiesel, temel gaz V-6'ya göre 5090 $ 'lık bir yükseltmedir. Ford, 2018 model yılı için kendi turbo 3.0 litrelik V-6'yı sunmaya başladığında hafif hizmet dizel bandwagonuna atlayan ikinci oldu. Motor, Jaguar Land Rover'ın Range Rovers'a kurduğu turbo dizelin kuzeni olan Avrupa'dan geliyor. 250 beygir gücü ve 440 pound feet ile bu testteki zayıflık. Ford, dizele farklı miktarlarda farklı trim seçenekleri sunarak işleri zorlaştırıyor. Test aracımızda 4750 dolarlık bir seçenek. Sahnenin en yenisi Chevrolet'in “bekle” 3,0 litre altısı. Bil bakalım ne oldu? Avrupa'da da geliştirildi, ancak diğerlerinden farklı olarak, tamamen yenidir ve silindirleri düz bir çizgi halinde düzenler. Tıpkı Ford'un ağır hizmet motorunun "Power Stroke" markasını hafif hizmet altı için yeniden tasarladığı gibi, Chevy de bu turbo dizel "Duramax" ı 910-lb- ft canavar markanın HD kamyon içine gidiyor. Duramax, musluğa 277 at ve 460 pound feet ile ikinci en fazla bükülme ile demetten en fazla gücü elde ediyor. Ayrıca Ford'un kurulumu gibi, dizel opsiyonunun maliyeti de trimlere bağlı. Silverado LTZ'de 2495 dolarlık bir ücret. Ford ve Chevy bir şanzımanı paylaşırlar, ancak onları sürerek asla bilemezsiniz. Ford'un versiyonu göze çarpan bir şey değil, Silverado'nun onu çevren altı sıradaki gibi sorunsuz bir şekilde çalışması. Chevy'nin güç aktarma organı her zaman parlıyor, ancak 6650 kiloluk bir treylere bağlandığı kadar parlak değil. Bu kamyonlardan biriyle yaptığımız her şey yedekte olsaydı, Duramax bizi kazanmak için yeterli olabilir. Çok güzel. Silverado ayrıca yük, test edilen fiyat ve ivme gibi pek çok objektif istatistiğe de sahiptir. Testin en hafif olanı, Ford'un alüminyum gövde stratejisinde paslı bir delik açıyor. Tamamen donatılan Ram 1500 bile F serisi pikaptan daha hafiftir. Ford F-150'yi MSN Otomobilleri Üzerinde Araştırma | Size en yakın bir Ford F-150 bulun Ancak Duramax ve Z71 off-road paketi ile donatılmış bu kamyon, test ettiğimiz diğer mevcut nesil Silverados'tan daha iyi sürüyor, ancak Ram'in esnek sürüşü ve ustaca kullanımı ile eşleşmiyor. Yarışma için korkutucu olan şey, Ram'in sadece bir kamyon için iyi olmamasıdır; sadece düz iyi. Öte yandan F-150 asla yerleşmez. Yolda aksi halde küçük bir çarpmadan sonra sonsuza dek dolar, kıpır kıpır, yalpalar ve atlar. Bir römork takmanın sürüşü sakinleştirebileceğini düşündük, ama olmadı. Nesnel olarak Ram'ın EcoDiesel kamyon işlerinde en iyisi değil. Grafiklerin gösterdiği gibi, Ram'in yükü Chevy'nin yükünden daha düşüktür ve çekme derecesi Ford'un üstündedir. Ancak farklar göz ardı edilebilir. Ram ile herkesin sahip olduğu tek yakınma, yedekte bir römorkla 70 mph'lik bir hız tutmaya çalışırken emek hissi idi; 65 gayet iyiydi. Gerçek nakavt yumruk yakıt pompasına geldi. 30 mpg geri dönen Ram, rakiplerini geniş bir farkla geride bırakıyor. Ram'in, giriş yaptığımız kilometreler boyunca tek bir partikül-filtre-rejenik olayı yaşamamış olduğu ince ama çok gerçek bir olasılık olduğunu not etmeliyiz. Bu periyodik kendi kendini temizleme özelliği - egzozunuz için iki nokta üst üste darbeyi düşünün - fazladan yakıt tüketir. En kötü senaryoyu ikiye katlasak bile, taksitimize yarım galon dizel ekleyerek, Ram hala testte en iyi 27 mpg ortalamaya sahip olurdu. Çekme ekonomisi temelde bir yıkama idi, manyetikler arasında sadece 1 mpg yayıldı. Sonunda, bu en iyi 10 Ram 1500 kazanan bir müsabaka maçından başka bir şey değildi. Üzgün beklemek zorunda kalacak. Ford ve Chevy'nin yakında başka bir şampiyonluk mücadelesi daha yapacağına eminiz. 3.lük: Ford F-150 Güç İnme Yüksekler: Çekme kapasiteli şampiyon, alüminyum gövde paslanmayacaktır. Alçaklar: Yaygın alüminyum, iğrenç sürüş, şık iç mekanlara rağmen ağır. 2.lik: Chevrolet Silverado 1500 Duramax Yüksek: Kadife motor, ipeksi trans, mükemmel fren hissi. Alçaklar: Mülayim dış, sönmemiş iç kısım, segmentin en iyisinin konforuyla eşleşemez. 1.lik Ödülü: Ram 1500 EcoDiesel Highs: Lüks bir araba gibi cilalanmış olan kayda değer sürüş ve kullanım, yakıt yutuyor. Lows: Biraz ılımlı bir römorkla çalıştı, ama sadece biraz. Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.