Zıplanacak içerik
  • Üye Ol

Kibar İnsanların Daima Söyledikleri 14 Şey


Admin

Önerilen İletiler

  • Admin

Kibar İnsanların Daima Söyledikleri 14 Şey

AAAKGRG.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

"Merhaba"

"Merhaba, özellikle de aynı insanları düzenli olarak görebileceğiniz bir çevredeyseniz", "merhaba" deyin, "görgü uzmanı ve Palm Beach Protokol Okulu'nun kurucusu Jacqueline Whitmore. Bir insanı selamlamanın sizi öne çıkardığını ve olumlu, kalıcı bir etki yarattığını açıklar. “Tanıdık olmayan bir yüz görseniz bile, o kişi bir yönetim kurulu üyesi, büyük bir bağışçı ya da ailenizdeki biri için önemli olan biri olabilir ve bununla kalacağı konusunda iyi bir izlenim bırakmış olabilirsiniz. onlar."

"Lütfen"

Emily Post Enstitüsü'ne göre, "lütfen" günlük olarak kullanılması gereken sihirli kelimelerden biri. Basitçe "lütfen" demek bir emri bir emre dönüştürür ve bu nedenle konuştuğunuz kişiye saygı ve saygı gösterir. Basit bir sözcük eklemek, konuşmanın tonunu değiştirebilir. Ayrıca sizi anında ilgi çekici kılan sohbet başlatıcılarını da öğrenin.

"Teşekkür ederim"

"Birinin yapmak zorunda olmadığı bir şeyi yapma yolunda olup olmadığı, sizin için bir kapı tutmanız veya rutin bir işlem yapmanız, kahve yapma," teşekkür ederim "demek küçük bir jest Bu bir kişinin takdir edilmesini sağlar "diyor Whitmore. Bir an için başka bir kişiyi tanımak ve onlara dikkatinizi vermek için durmak, sizinle ilgili hacimleri konuşan bir nezaket eylemidir.

"Rica ederim"

Teşekkür ettikten sonra, kibar yanıt "bir şey değil" veya "zevkim" dir; ancak "sorun yok" ifadesi yanlış mesajı gönderir. Sebep? "Problemsiz" olan bir minnettarlık ifadesine cevap vermek küçümseyicidir - sadece hareketin sizin için kolay olduğunu söylüyorsunuz. Yanıtınızdaki küçük bir değişiklik, çok daha olumlu bir mesaj gönderir. Bu ince görgü kuralları kurallarına uymak da büyük bir etki yaratıyor.

"Affedersiniz"

Birinin kişisel alanına girdiğinizde - kasten veya kazayla - ister istemez - izin istemek veya "özür dilerim" diyerek bir özür teklif etmek için buna dikkat etmelisiniz. Smith ayrıca, "affedersiniz" in bir sohbeti "sosyal dengeye" geri getirmek için yararlı bir yol olduğunu ve birinin dikkatini çekmenin, çıkış yapmayı ya da kibar bir geçiş olarak hizmet etmenin bir yolu olduğunu açıklar.

Diğer kişinin adı

Bir müşteri hizmetleri temsilcisine veya bir CEO’ya hitap ediyor olsanız da, bir kişinin adını kullanmak nezaket ve saygı gösterir. The Washington Post'a göre, birileri adımızı hatırladığında, etkileşimimiz hakkında takdir, önem ve pozitif hissediyoruz. Anahtar, bir insanın kendisini tanıtırken kullandığı isme bağlı kalmaktır. Örneğin, sizden istenmedikçe, Michael'ı otomatik olarak Mike ile kısaltmayın.

AAAKGRm.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

"Seni gördüğüme sevindim"

Bu yalnızca duyguların doğru olması durumunda işe yarar, ancak Inc. Magazin'e göre, başka bir insana ifade edebileceğiniz en çekici duygudur. Bir dahaki sefere birileri nasıl olduğunu sorduğunda, onları gördüğüne sevindiğini söyle. Varlıklarının sizin için sevinç yarattığını duymak, etkileşimi başlatmak için en olumlu yoldur.

“Çok naziksin”

"Bir iltifat kabul etmek, insanlar için zor olabilir" diyor, bir kültür uzmanı ve Kültür Erişimine kurucusu olan J.D. Sharon Schweitzer. “Fırçalamak, iltifat edilenlere değer vermediğinizi gösterebilir.” "Bu çok naziksin" la övgü sözlerini kabul etmeyi öneriyor. İfade şükran ve hala mütevazı geliyor. Herkese gülümseyecek bu küçük övgülerden bazılarını vermeye çalışın.

Başsağlığı sunan

Whitmore “Başsağlığı çok önemli, ama insanları rahatsız ediyor” diyor. "Kaybınız için çok üzgünüm" gibi basit bir şey söylemenizi önerir. Sempati sözlerini sözlü olarak vermek zorunda değilsiniz - zararı kabul etmek için el yazısı bir not, e-posta, hediye veya bağış göndermeniz uygun değil. Önemli olan, kişinin umursadığını bilmesini sağlamak, Whitmore vurgulamaktadır.

“… Hakkındaki düşüncelerinizi paylaşır mısınız?”

Kibar bir kişinin özelliklerinden biri, başkalarının görüşlerini dinlemek. Bir başkasının bir konu hakkındaki düşüncelerini araştırmak, içgüdülerini gösterir. Ve Inc. dergisine göre, bu, kişinin biraz daha kendine değer hissetmesini sağlayan, size karşı olumlu duygular uyandıran bir kazanım - kazan-kazan. Bu, yalnızca sohbete katılıyorsanız ve açıkça yanıtla ilgileniyorsanız çalışır.

"Yardım etmek için yapabileceğim bir şey var mı?"

Mücadele eden bir kimseyi görmezden gelmek - bir paket taşımak veya büyük bir iş yükünü yönetmek için - empati eksikliği gösterir. Durdurduğunuzda ve yardımınızı sunduğunuzda, jest kibarlığın ötesine geçer ve nezaket içindedir. Sosyal Psikoloji Dergisi’nde yapılan bir araştırmaya göre, şefkatli davranan katılımcılar daha yüksek yaşam doyumu bildirmiştir. Yani, birisinin yükünü tam anlamıyla veya mecazi olarak kullanmak ve hafifletmek için gönüllü olduğunuzda, ikinize de faydalanıyorsunuz. İşte her zaman iş yerinde takip etmeniz gereken diğer görgü kuralları.

"Belki"

"Muhtemelen" ifadesini, "katılmayacağımızı kabul edelim" demenin bir yolu olarak kullanmayı düşünün. Macmillan Sözlüğüne göre, "belki", ne söylediklerini tamamen kabul etmediğiniz zaman birine kibar bir cevap olarak kullanılır. Kelime, birine yanlış olduğunu söylemeden ve yüzleşmekten kaçınmadan olası bir anlaşmazlıktan kurtulmak için kullanılabilir. Görgü ile diğer garip anları gezinmek için bu tavsiyeyi deneyin.

"Etkinliğinize katılabilirim (veya gidemem)"

Emily Post Enstitüsü'nden Anna Post’a göre, her zaman bir davetiyeye cevap vermek şarttır. Blogunda "RSVP'ye Başarısız Olma" - (Fransız répondez'leri kısaca açıklayamaz ya da "lütfen cevap ver") - yazıyor, duyduğum en büyük görgü kuralları şikayetlerinden biri en büyük hayal kırıklığı. " Özellikle bir etkinliğe katılamıyorsanız, daima zamanında cevap vermelisiniz.

“Ne kadar iyi olduğunu fark ettim…”

En kibar insanlar konuşmaları tekeline almazlar - aslında başkalarını aktif olarak katlamanın içine dahil etmenin yollarını bulurlar. Bir sohbeti kibarca kışkırtmanın bir yolu bir başkasının gücünü belirtmek ve onlardan konuşmalarını istemek. Neyin iyi olduğuna odaklanmak, onları olumlu bir ışığa sokuyor ve Inc. Magazine göre, bu size nazikçe yansıyor. Kibar insanların günlük alışkanlıkları, herkesin denemesi gerekir.

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

23 saat önce, Admin dedi:

Kibar İnsanların Daima Söyledikleri 14 Şey

"Rica ederim"

Teşekkür ettikten sonra, kibar yanıt "bir şey değil" veya "zevkim" dir; ancak "sorun yok" ifadesi yanlış mesajı gönderir. Sebep? "Problemsiz" olan bir minnettarlık ifadesine cevap vermek küçümseyicidir - sadece hareketin sizin için kolay olduğunu söylüyorsunuz. Yanıtınızdaki küçük bir değişiklik, çok daha olumlu bir mesaj gönderir. Bu ince görgü kuralları kurallarına uymak da büyük bir etki yaratıyor.

 

"Bir şey değil"  çok kullanırım ben, hiç bu şekilde düşünmemiştim..Bundan sonra dikkat ederim teşekkürler..🌺

Yoruma sekme
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Maalesef göndermek istediğiniz içerik izin vermediğimiz terimler içeriyor. Aşağıda belirginleştirdiğimiz terimleri lütfen tekrar düzenleyerek gönderiniz.
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.