BMW ve Toyota'nın Birlikte Piyasaya Sürdüğü İlk Supra 2.1 Milyon Dolara Satıldı - Otomobil - Automobile - Tartışma ve Paylaşımların Merkezi - Türkçe Forum - Turkish Forum / Board / Blog
Zıplanacak içerik
  • Üye Ol
Admin

BMW ve Toyota'nın Birlikte Piyasaya Sürdüğü İlk Supra 2.1 Milyon Dolara Satıldı

Önerilen İletiler

BMW ve Toyota'nın Birlikte Piyasaya Sürdüğü İlk Supra 2.1 Milyon Dolara Satıldı

BBStLQB.img?h=631&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Toyota ilk 2020 Toyota Supra’yı çıkaracağını açıkladığında büyük para kazanacağını biliyorduk ve yanılmadık. Supra VIN 20201, devasa bir fiyata 2,1 milyon dolara satılırken, ilk sahibi olan Cumartesi gecesi Arizona'nın Scottsdale, Arizona kentindeki Barrett-Jackson Müzayedesinde bulduğu, çok ustalaşan Toyota, hayal kırıklığına uğratmadı.

Bu ilk 2020 Ford Shelby Mustang GT500'ün aynı mekanda çektiği katın neredeyse iki katı, 2020 Supra'nın MSRP'sinin 49.990 $ 'lık MSRP'sinin 42 katı ve birkaç hafta önce bir Trailer Getirmek için sattıklarından 17 kat daha fazla.

Otomobil mat siyah jantlarla mat gri renkte kaplandı ve Otomobil ve Kahve'de gerçekten öne çıkması için kırmızı kanat aynalarını öne çıkardı. Yarışçı-erkek temasına devam etmek için, iç kısım karbon fiber iç kısımları kırmızıdır. Otomobilin yanı sıra, tanımlanamayan, başarılı teklif veren kişiye özel bir yarış kıyafeti satın alan 2.1 milyon dolar da satın aldı ve Nisan ayında yapılacak Virginia'daki Richmond'daki Toyota Sahipleri 400 NASCAR yarışına iki VIP geçiş hakkı kazandı. Anlaşmaya, aynı zamanda hız arabasını sürmek ve NASCAR sürücüsü ve yorumcu Michael Waltrip ile pistte devam etmek için bir şans da dahildir.

Başka bir bağlamda, herhangi bir vintage Toyota Supra ve bir kaç yarış bileti için 2.1 milyon dolar büyük olasılıkla oldukça kötü bir anlaşma olacaktır. Çünkü bunların hepsi sadaka olacak, ancak bu gerçekten böyle değil.

Tüm bu paralar Amerikan Kalp Derneği'ne ve 9/11 etkilenen gazilere ve hizmet üyelerine yardım eden kar amacı gütmeyen Bob Woodruff Vakfı'na bağışlanacak.

BWF CEO'su Anne Marie Dougherty, “Ülkemizin gazileri eve dönerken, Bob Woodruff Vakfı, hizmetlerinden etkilenenlerin, mevcut ve uzun vadeli ihtiyaçlarını karşılayan sınıfının en iyi programları tarafından desteklenmesini sağlamaya yardımcı oluyor” dedi.

Amerikan Kalp Birliği CEO'su Nancy Brown, "Toyota hızlanmayı biliyor, bu yüzden cömert desteklerinin dünyadaki 1 ve 2 numaralı katiller olan kalp hastalığını ve felci sonlandırmasına yardımcı olması şaşırtıcı değil. Amerikan Kalp Birliği onurlandırıldı. Daha sağlıklı topluluklar oluşturmak ve insanları sağlıklarının sürücü koltuğunda olmaları için güçlendirmek için Toyota ile ortak çalışmak. ”

Özellikleri:

Japonya Almanya ile Buluştu
Bu Supra uzun zamandır geliciydi. Normalde, bir araba geliştirmek yaklaşık üç yıl alıyor, ancak Supra A90 projesinin baş mühendisi Tetsuya Tada'nın 19 Temmuz'da Toyota'nın İngiltere web sitesine verdiği röportajda dedi.

2012 yılında, Toyota ve BMW şimdi 2019 Supra ve 2019 BMW Z4 arasında paylaşılan ortak bir platform geliştirmek için ortak bir proje başlattı. Geleneğe bağlı kalarak, 19 Supra, ön kaputun altına altı sıralı altı silindirli bir motor yerleştirecek ve bu gücü arka tekerleklerden geçirecek. Ancak Toyota'nın I6'sı eksik olduğundan, Japon otomobil Bavyera motivasyonunu kullanacak.

Supra, Z4 spor otomobilinin canlanması. Sadece bir coupe olarak mevcut olan Supra, BMW'nin B58 turboşarjlı inline altı 335 beygir gücünde çalışmasını sağlayacak. Arkadan çekişli ve sekiz vitesli otomatik şanzımanla, sıfırdan 60 mil / saate kadar bir sürenin beş saniyeden az olmasını bekleyebilirsiniz. Dört silindir daha sonra diğer pazarlarda gelecek; BMW'nin turboşarjlı 2.0 litre B48 motoru.

İspanya'da bir üretim öncesi modeli örnekleme şansını yakaladık ve kullanımının net ve dengeli olduğunu gördük. Satır içi altı fark edilir turbo gecikme olmadan sert çeker, iş sesler ve sekiz ileri otomatik şanzıman ile iyi eşleşir. Manuel bir aktarma seçeneğinin olmaması utanç verici; ancak umut tamamen kaybolmadı; Supra'nın daha sonra üretim sürecinde bir sopa kazanacağı söyleniyor. Sürücü odaklı kokpit sıkı ve çift kabarcıklı tavanda ilave tavan boşluğu olmasına rağmen, en uzun sürücüler sıkışmış hissedecek; kargo alanı da benzer şekilde sıkışık olacaktır. İç şalt ve malzemelerin ne kadarı Z4'ten taşınır? Emin değiliz, ancak yakında anlayacağız.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

2020 Toyota Supra Stil Analizi

BBSoo6g.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSols6.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSodIJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSodIN.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSizOI.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSfk7G.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSfiuF.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSf8gH.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSfiuJ.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSlyQ8.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSlrND.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSln9y.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSf8gM.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSf8gw.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSfk8i.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

BBSlrOa.img?h=582&w=1119&m=6&q=60&u=t&o=

Toyota'nın yeni Supra'sının (FT-1) konseptinin öncüsü olacak otomobil hakkında 2014'te yazdığım bir şeyi alıntılayayım:

“Birçok yönden, bu araba bir karmaşa. İlginç ve çekici bir karmaşa, evet, ama aynı karmaşa. Hatlar çok iyi akmıyor, detaylar gerçekten işe yaramıyor, çatışan çizgiler ve yüzeyler var ve Detroit'te (2014 otomobili fuarında) görülen, koşmayan konsept otomobilin arkasında tutarlı bir mekanik plan yok. Fakat önceki bölümdeki 50 kelimeye geri dönün ve geçerli olanı not alın: çekici. ”

BBTKStX.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

Tuhaflıkları ve beceriksizliği için FT-1'in stil alıştırması, en önemlisi olan Toyota'nın CEO'su Akio Toyoda da dahil olmak üzere, konsepti beş yıl sonra üretime iten çok çeşitli gözlemcilere hitap etti. Her şeyi bilen Georg Kacher bize uzun zaman önce Toyota'nın bir ortak girişim spor otomobilinde BMW ile çalıştığını söyledi. Bu yüzden, beş yıl önce FT-1 olan "üç boyutlu bir çizim" olarak tanımladığım şey yerine, şimdi hala stilistik bir karmaşa olan makul fiyatlı bir GT arabamız var. Ve hala çok çekici.

Öyleyse, bu beş yıllık bu temel tasarımın neden bugünün Supra'sında hala hala mevcut olan ihtilaf ve karmaşaya rağmen, bu kadar çekici olduğunu görelim. Çatışmalar, Supra serisinin son A80 modelinde (1993-2002) mevcut değildi, ki bu çok şık ve biraz sıkıcıydı. (Aynı zamanda, ticari teşvikleri sona ermek için finansal teşvikler olmadan bayi lotlarından ayrılmanın biraz zor olduğunu hatırlıyor gibiyim.) Supra çok güzel olsa da, bu A90'ın maçalarında olan görsel karakter veya saldırganlıktan yoksundu. Toyota'nın Güney Kaliforniya'daki Calty tasarım ekibi, FT-1'i birçok rekabet referansıyla etkiledi. Bunlar —ve birkaç tane daha - Supra'da kalıyor. Zekice yenilikçi dış ayna montaj şeması ve "mükemmel ve yaratıcı kokpit" dediğim şey, muhtemelen tüm dünyadaki otomobil şirketlerinde ekonomik sıradanlık konusunda ısrar eden sürekli olarak mevcut olan fasulye sayaçları tarafından kaldırıldı.

Pratik gerçekliğin dayattığı maliyet tasarrufu basitleştirmelerine rağmen, uzun kaputun arkasındaki motorun cam kapağını bastırmak gibi, çok fazla drama kalıyor. Supra, çift kabarcıklı çatı ve kavram üzerindeki aşırı kıvrımlı çıkışları destekleyen bir çift delikli, krom egzoz borusu gibi spor detaylarını; tekerlekler daha basit ve daha güçlü gözüküyor ve bazı aşırı noktaların - öne çıkan arka spoyler burada akla geldiğini - mutlulukla korudu. Bu sulanan bir kavram değildir. Bunun yerine, dünya çapında geniş bir yelpazedeki gözlemcilere hitap eden güçlü, tartışmalı ve çok takdir edilen bir fikrin üretilebilir bir versiyonudur.

Bir arabanın toplam görsel karakterinin maddi olmayan ama hayati yönlerinden biri, onu istemeyi - hayır, sadece istemek değil, ama hararetle arzu etmek - istediğini yapma kabiliyetidir. 2014 ve 2019'daki Detroit otomobili gösterisi geribildirimlerinden Toyota'nın elinde gerçek bir kazanan olduğunu söyleyebiliriz.

BBTKSuX.img?h=616&w=924&m=6&q=60&o=f&l=f

1. Taşma burnu FT-1'deki taban düzlemine doğru devam etti ve bu versiyonun altındaki büyük hava girişi ile tutulması, ilk kanatlı jet uçağı olan Kuzey Amerika F-86 Sabre'yi hatırlattı.

2. Far açıklığının yarık benzeri içe doğru uzanması, bu modele özgü güzel bir görsel özellik olan konsept otomobilden bozulmadan geçer.

3. Başlık, büyük ölçüde Avrupa yaya güvenliği standartları nedeniyle, lastiklerin ön kenarlarından oldukça yüksektir. Sonra FT-1'in "tabut burnunun" geri kalan kısmına doğru aşağıya doğru eğilir.

4. Kaporta, merkezde oldukça düz ve düz olması, dış kenarlarda cömert bir yarıçapta düşmesiyle ilgilenmektedir.

5. Gözlemcilerden en çok hoşlandığından şüphelendiğim unsurlardan biri, iç tavan boşluğuna ihtiyaç duyulmayan merkezi çatı boyunca ön kısmı azaltılmış ön yüzü alan kanalıyla çift kabarcıklı çatıdır.

6. Çoklu görsel uyumsuzluklardan biri, hızlı açılan üst pencere çizgisi ve birbirine benzemeyen kabartmalı tavan profilidir.

7. Daha önce başka bir yerde görmediğim meraklı bir gövde detayı, (işlevsel olmayan) arka yan hava girişini oluşturan ayrı bir kapı kaplaması parçası, kapının dibine doğru ileri ve aşağı doğru uzanan açık bir panel bağlantı hattıdır.

8. Siyah bir eşik parçası, çamurluğun hemen arkasında, ön çamurluğun boyalı alt kısmı ile tekerlek açıklığının önüne görsel bir bağlantı yapan bir kısımdan başlar. Daha sonra vücudun dibinde toplam altı kez olmak üzere F1 benzeri başka bir yamuk yüzgeci içine geri akar.

9. Alt gövde tarafı boyunca birçok karmaşık yüzey hareketi vardır, bu kıvrım, gerçek kapı kesiğinin altındaki bir çizgiye düşerek tekerlek açıklığına doğru devam eder.

10.… çamurluğun alt köşesine yapışan yamuk dikey kanat.

11. F1 tarzı bir ön kanat gibi görünen, aslında bir yarış arabası benzeri yapmak için en sonunda ortaya çıkan siyah alt kanadı olan bir parça…

12. Radyatör için bu oldukça doğrudan giriş, yanlardan merkezi soğutma çekirdeğine doğru akışı kontrol etmeye çalışmaktan daha mantıklıdır.

BBTKM59.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

1. The Supra's forward-facing indent that turns and becomes an outlet looks good and provides a bit of detail to the driver's eye.

2. Headlamp presentation is extremely well done and very strong graphically.

3. This is a nonfunctional vent (Toyota says it may be used in the future), but the shapes all around it are handsome and nicely modeled.

4. This slit extending the headlamp opening inward is especially effective visually for identification.

5. What appear to be race car front wings are actually of a piece with the black base plate for the front. Altogether the front-end graphics are very well done.

6. That the main air intake is straightforward and looks like what it is evokes a sigh of relief. The blunt painted column of the FT-1 was not practical, but I'd feared something Lexus-horrible here.

7. Keeping the entire upper surface treatment of the FT-1 was admirable, and it's well integrated to the design.

BBTKUdi.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

1. Aşırı kambur kambur spoiler üretim tasarımı için muhafaza edildi. İyi. Farklılık, dışa dönük bir tasarımda olumlu bir değerdir.

2. Yarışçıların, hızlı bir şekilde bağlantı sağlayan bir armatürde kilitlenebilir bir gaz başlığı kapısı tercih edilir, çünkü yarışçıların, karayolu taşıtlarının sürücülerinin yapması gerektiği gibi yakıt doldurma konusunda endişelenmeleri gerekmez.

3. (işlevsel olmayan) sıcak hava çıkışının ön kenarının, dinamik bir şekilde süpürmeye yardımcı olarak arkadan yukarıda olduğuna dikkat edin. Güzel bir şekilde düşünülmüş bir ayrıntı.

4. Boyalı yüzeydeki küçük kıvrılma, gövdenin altından geçen eşik parçasını, her bir taraftaki üçüncü bir trapez yüzgecine ayırır. Aşırı, belki de görsel olarak etkili.

5. Ek kapılı deri parçası için birleştirme çizgisi kendi içinde bir tasarım öğesi haline gelir.

6. Tellerin gereğinden fazla dışarı çıktığını, frenleme hasar riskini arttırdığı izlenimini edersiniz.

7. Diğer otomobillerde bunun gibi kavisli yan işaretlerini gördük. Doğrudan, basit ve etkili bir çözüm, görsel bir zararı yoktur.

8. Bu küçük kıvrım, ön çamurlukta başlayan ve kapının dibindeki yolun beşte birine kadar bir noktaya kadar düşen yükselen çizgiden kaynaklanmaktadır.

9. Kaliforniya sıcak çubuklarının 30'larda gösterdiği gibi, hiçbir şey parlak, büyük delikli egzoz boruları kadar cesur ve açık bir şekilde güç söyleyemez. Bunlar Supra için mükemmel.

10. Arka kısımdaki küçük kanatçıklar, siyah kütlenin ortasındaki yamuk ışık kutusundaki gibi F1 difüzörleri düşünmenizi sağlar.

BBTKOdC.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

FT-1 hakkında, "Arabanın en iyi kısmı, ciddi bir şekilde düşünülmüş, güzel yapılmış ve içinde olmak için son derece tatmin edici olan iç kısımdır" dedim. Supra hakkında, korkarım ki bu infazın o kadar sıkıcı bir şekilde gri ve sedan gibi bir spor otomobilinde olmaması gerektiğini söylemeliyim. Konsept otomobilinde hiçbir şey yok ve renk eksikliği ölümcül. (Toyota, teknik özelliklere bağlı olarak Supra için de kırmızı bir iç mekan sunuyor.)

1. Alet davlumbazı sadece sorun değil, bundan daha fazlası değil.

2. Yuvarlak hava yastığı kapağı Avalon-sıkıcıdır.

3. Direksiyon simidi jantındaki bu iki eklem arasında, Toyota FT-1'deki gibi deriyi kırmızı yapmalıydı. Absolute Zero White ve Nocturnal Black Launch Editions'da kırmızı deri mevcuttur, ancak o zaman bile tekerlek, konsept otomobiline takılan dinamik parçadan uzaktır.

4. Sedan tarzı ekran, iç kısmın geri kalan kısmı gibi sönük.

5. Kapı panelindeki bu kırmızı şerit emniyet kemeri serbest bırakma düğmelerinden başka bir renktir. Ne düşünüyorlardı?

BBTKSv4.img?h=616&w=924&m=6&q=60&o=f&l=f

BBTKUsk.img?h=746&w=1119&m=6&q=60&o=f&l=

1. Dikey levhanın plaka plakalarının kuyruğuna girmesi, Nisan 2014’te FT-1’de bulunan Design By By Design’da “gerçekten mantıklı değil” dediğim yüzeylerin modüle edilmesine yardımcı oluyor.

2. Decklid eksidir ve bagaja en iyi ihtimalle bir angarya olur. 10.1 fit küp kargo alanıyla, o kadar da fazla olmayacak.

3. Egzoz borularının yivli havşa yönü sadece düz kesilmiş bir boru parçasından çok daha etkilidir.

4. Bu yuva şu anda görünüm dışında herhangi bir işleve sahip değildir, ancak tasarımın geri kalanıyla tutarlıdır.

5. Bu lamba özelliği kesinlikle Supra'nın agresif performans havasının bir parçası.

Bu iletiyi paylaş


İletiye ulaşan sekme (kopyala)
Diğer sitelerde paylaş

Katılın Görüşlerinizi Paylaşın

Hemen ileti gönderebilir ve devamında kayıt olabilirsiniz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.

Misafir
Bu başlığa cevap yaz

×   Zengin metin olarak yapıştırıldı..   Onun yerine sade metin olarak yapıştır

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri getirildi..   Editörü temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgiler

Bu siteyi kullanmaya başladığınız anda kuralları kabul ediyorsunuz Kullanım Koşulu.