Admin ™ Admin Gönderi tarihi: 11 Aralık , 2018 Admin Paylaş Gönderi tarihi: 11 Aralık , 2018 Motor Trend Jeep Wrangler'ı 2019 Yılının SUV'si Seçti İkonik ızgarayı gözden geçirin ve göreceksiniz. Yedi yıllık bir tasarımın en son evrimine, özgürlüğün ruhuna karışmış bir onayına, 21. yüzyılda da işe yaramayan, şaşırtıcı derecede çığır açan bir araç olarak bakın. Yeni Jeep Wrangler, büyüdükleri zaman krossovers olmak istiyor ve yılın 2019 MotorTrend SUV'su. Nadiren geçmiş ve gelecek bir arada yaşamak çok güzel. İyice yeniden tasarlanan ve yeniden tasarlanan Wrangler, modernizasyona giden kendi yolunu bulur ve crossover yumuşaklığı için tırmanma-dağ yeteneklerini sulandırmak için cazibeye direnir. Yine de, sahil kruvaziyerleri ve günlük taşıt araçları, yükseltilmiş kaldırım oyunundan memnun kalacaklar ve off-roaders, favori parkurlarını ne kadar daha rahat bir şekilde geçirebileceklerine hayran kalacaklar. Bu Jeep ne olursa olsun, teslim eder. Wrangler'in çeşitliliği, her ihtiyaç için bir model sunuyor. Wrangler'in geçmişini anımsatan Jeep sevgilisi için, V-6 ve manuel şanzımanla donatılmış iki kapılı model, yaklaşık 30.000 $ 'lık bir maliyete sahip; Dört kapılı Sınırsız model, yolculuğa arkadaşlarınızı getirmeyi kolaylaştırıyor. Belki de en iyi parça, EPA-puanlı şehir yakıtı ekonomisini, giden modele kıyasla yüzde 38 gibi şaşırtıcı bir oranda artıran, hafif melez bir turbo-dört. Uluslararası büro şefi Angus MacKenzie, "The Wrangler, Amerikan orjinalinin özenli ve titiz bir çalışmasıdır." Dedi. "Amaçlanan fonksiyonun performansını, son somuna ve cıvataya doğru arttırmak için lazer odaklı." Bir simgenin görünümünü güncellemek kolay bir görev değildir. Kazanma teklifi değil. Çok fazla (veya çok az) yapın ve eleştirmenler nasıl olacak? Ama Jeep bunu çiviledi. Jeep, Wrangler'in stiline hafif ama kasıtlı bir dokunuşla yaklaştı. Jeep rozeti, Wrangler'ın yüzünden ön çamurluklara yerleştirmek, yedi bar ızgarasının kenarına değen yuvarlak farlarla daha az dağınık bir görünüm sağlar. Tekerlek işaret fişeklerinin uçlarına monte edilen LED dönüş sinyalleri ve güncellenmiş kare arka lambalar dışında, Wrangler'ın yeni JL modeli olarak kullanılmasına izin verilmez. Ve bu tam olarak nasıl olması gerektiği. Wrangler, alıcıların ilgisini korumak için iki-on yıl boyunca yüz germe gerektiren bir geçit değil. SUV'lerin eskiden ne olduğunu hatırlamak isteyen hayalperestleri çekmeye devam eden klasik bir stili kucaklıyor. Standart kanvas üst ve plastik yan camlar kullanılabilir ve katlanabilir ön cam gibi, basit aletlerle daha kolay ve daha hızlı sökülüp takılabilir. Daha fazla özelleştirme için, siyah veya gövde rengi sert üst kısımlar mevcuttur ve yumuşak üst kısım siyah veya bronzdur. Canlı bir renk paleti, yedi tekerlek stili ve özel bir dizi özel baskı, bir Wrangler'ı zevklerinizi yansıtmak için her fırsatı sunar - ve bu, aksesuarlar ve yükseltmeler için Mopar'a katılmadan önce. Birçok şekilde Wrangler, Jeeping'i daha iyi ödüllendirmek için tasarım geliştiriyor - bu sizin için ne anlama geliyorsa onu. Güç geri çekilebilir Sky One-Touch yumuşak top açın ve yıldızlı bir gece, ön ve arka yolcu arzu tüm ruh hali aydınlatma sağlayacaktır. Yeni seçenek ucuz değil, ama paraya değer. Özellikler editörü Christian Seabaugh, “sert topun güvenliğini yumuşak topun rahatlığı ve açık hava deneyimi ile birleştiriyor” diyerek marka için bir devrim olarak nitelendirdi. Endüstriyel olmayan iç mekanlarına rağmen, Wrangler bazı detayları çok hassas geçitlerden daha iyi bir şekilde yönetiyor. Yumuşak dokunuşlu ve yüksek kaliteli malzemeler, lüks rakiplerinkilere eşittir. Birçok Fiat Chrysler Automobiles ürününde olduğu gibi, ses hacmi ve kanal değiştirme kontrolleri direksiyon simidinin arka tarafında rahatlıkla yerleştirilir. Bu sezgisel kurulumla bir araba sürdüğünüzde, daha fazla otomobil üreticisinin bunu neden benimsemediğini merak edeceksiniz. Aynı şey, daha iyi geriye doğru görünürlük için kullanılmadığında rahatça katlanan arka koltuk başlıklarında da geçerlidir. Apple CarPlay ve Android Auto desteği içeren bir 7,0 veya 8,4 inç dokunmatik ekranla kullanılabilen Uconnect eğlence sistemi, kullanımı sezgiseldir. Çevrimiçi editör ve yerleşik teknoloji lideri Stefan Ogbac, "Kontrolleri saniyeler içinde öğrenilebiliyor ve hızlı bir şekilde girdilerinize cevap veriyor." Dedi. Keyifli tasarım Paskalya yumurtaları, siluet gibi bir Jeep gibi görünen ekran hava sirkülasyon kontrolü gibi, karakter ekleyin. Kapıları çıkarınız ve açıktaki menteşeler, Jeep'inizin ne zaman ne kadar özel olduğunu, içeriye her tırmanışınızda komşunuzun anonim pastilinden daha fazla olduğunu hatırlatacaktır. Ve bir kez orada olduğunuzda, yüksek oturma pozisyonu bir iz üzerinde önündeki engelleri görmek veya trafik tıkanmış bir otoyolda rölanti araçlarının çatılarına bakmak için mükemmel olan mükemmel bir görünürlük sağlar. Wrangler hayranları ve ilk zamanlayıcılar için bir başka kazanç daha: iç mekanın ne kadar iyi vidalanmış olduğu. Yönetici editör Mark Rechtin, "Yapı kalitesi öncekinden çok daha iyi görünüyor," dedi. Jeep ızgarası ikoniktir, ama New York Yankees ve bunların pinstripleri gibi, aynı zamanda maddenin altındaki bir distraksiyon da olabilir. Bronx Bombacıları da Mickey Mantle'a sahipti ve aynı şekilde bu Wrangler yedi dikey hava girişinden çok daha fazlası. "Spor hizmet aracı" ndaki "spor", bir yarış pistini veya dolambaçlı bir yolu yırtmak anlamına gelmez. Gövde üzerinde Wrangler'in davasında "spor", asfalt yolun sonunun ötesine doğru ilerlemek anlamına gelir. Off-roading yeteneği, Ardennes'den An Loc'e askeri kullanım için yetiştirilen temel DNA'sıdır. Ve 2019 baskısı tüm iyi genleri aldı. Jeep, Wrangler'in halihazırda etkileyici olan ve her yere yayılan yeteneklerine ekledi, Rubicon'un üzerindeki artikülasyonu ve toplam süspansiyon yolculuğunu geliştirdi. Bulvarın hazır Sahara döşemesi, çoğu parkur için, özellikle de Rubicon'un Dana 44 ön ve arka akslarını elektronik olarak kilitleyen diferansiyeller ve anti-roll barların bağlantısını kesmek için gerekli olduğu zamanlar için yeterli olan tam zamanlı dört tekerden çekiş sunuyor. Etkileyici Rubicon'a gelince, teknik direktör Frank Markus, off-road odaklı düzenlemeyi "sadık olanı korumak için tasarlanmış ve tasarlanmış" olarak nitelendirdi. Markus, “Sınırsız Rubicon doğal olarak tüm ciplerin annesi gibi davrandı” dedi. "Ön ve arka diferansiyeller kilitlendiğinde dört-düşükte, kumda durmak yok." Bu güven veren performans her Wrangler'da standarttır. Sadece tek bir tuhaflık: Tepe iniş kontrolü sadece dört-düşük hızda etkinleştirilebilir. MacKenzie, "Bu Jeep'in dehası, off-road neophyte ve uzmanların emellerine uyacak şekilde yapılandırılabilir ve her ikisini de ödüllendirecek bir deneyim sunar." Dedi. Bu aynı zamanda, yeni 2.0 litrelik eTorque turbo-dört hafif melez aktarma organı ile de geçerlidir, bu da Jeep'inizin keyfini çıkarmanıza bakılmaksızın dikkate değerdir. 2.0 litrelik motor gücü 270 hp ve 295 lb-ft tork sağlıyor ve bu da ilgi çekici bir seçenek. Beklediğinizden daha duyarlı olan motor, sadece sekiz vitesli bir otomatik ile çiftlenir ve motoru durdurma / çalıştırma ve rejeneratif frenlemeyi kolaylaştıran bir sistem kullanır. Yeni motor bir Wrangler için etkileyici değil, sadece etkileyici. Markus, Wrangler 2.0'ın motoru durdurma / çalıştırma sistemini "inanılmaz derecede hızlı" olarak yeniden adlandırıp "en iyilerden biri" olarak lanse etti. Yine de, dört silindirli bir Wrangler'la ilgilenenler, 285 hp 3.6-litre V-6 (turbo-dörtten 35 lb-ft tork daha az tork geliştiren) ile uğraşabilirler. Ancak, V-6'yı sekiz ileri otomatik'e yükseltmenizi öneririz. Standart altı vitesli manuel yeni olabilir, ancak çoklu yargıçlar motorun tork dağıtımının bu aktarımla zayıf bir şekilde eşleştiğini tespit etti. Tıpkı geçen yılın SUVOTY'su, Honda CR-V'nin Cehennem'in intikamını geçmek için beklemediği gibi, Jeep Wrangler pürüzsüz bir şekilde sürmüyor, keskin bir şekilde hareket etmiyor ya da araba tabanlı bir geçit gibi böyle bir ihtişamla seyahat ediyor. (Bu kategoriyi günümüz piyasasında tanımlamakta felsefi bir çıkmaz budur.) Bugün sunulan diğer yeni SUV'lerden daha yetenekli bir araç için, Wrangler'in günlük satışları düşündüğünüz kadar ciddi değildir. Düzeltilmiş süspansiyon ayarlaması hem Sahara hem de Rubicon'un trim seviyelerini öncekilere göre daha rahat hale getirir. Yeni elektrohidrolik direksiyon daha hassastır, ancak Wrangler asla bir spor arabası gibi davranmaz. Bunun yerine, Jeep, çevrenizi takdir etmenizi teşvik eden bilinçli bir tempo sağlar. Editör Scott Evans, "Wrangler etrafta dalga ya da dalga geçmiyor" dedi. "Bir amaç ile hareket eder. Yolculuk kalitesi çok daha öncekinden çok daha iyi." Daha güçlü performans off-road paketin bir parçası ve gerilmiş bir dingil mesafesi arka koltuklarda daha fazla yer sağlıyor. İz bırakmaya kıyasla görüntü oluşturma konusunda daha çok ilgilenenler için Jeep, neredeyse sonsuz özelleştirme olanakları ve güneşin tadını çıkarma yolları sunuyor. 2,0 litrelik eTorque motoru muazzam bir yükseltmedir, ancak 3.6 litrelik V-6 bile yakıt tasarrufu sağlar ve her iki motor da stop / start teknolojisine sahiptir. Güç aktarma organları ne olursa olsun, Wranglers kapılar, başlık ve ön cam çerçevesi için kullanılan daha hafif alüminyumdan yararlanır. V-6 ile, yakıt ekonomisi şehirde 1-2 mpg ve karayolu üzerinde 2-3 mpg ile geliştirir. ETorque motoru için gidin ve kilometre 22-23 / 24-25 mpg atlar. Başka bir deyişle, Wrangler'in 2.0 litrelik motorunun verimliliği, yakıt ikmali yapmak için durmadan önce daha fazla Jeep sürüşü anlamına geliyor. Jeep ayrıca 3.0 litrelik turbodiesel V-6'yı da planlıyor ve Wrangler tabanlı bir kamyonetin geldiği zamanlar, bir plug-in hibrid de. Güvende kalmanın en iyi yolu, kazaları tamamen önlemek ve Wrangler'in selefine kıyasla üstün manevra kabiliyeti iyi bir temel oluşturuyor. Jeep'in kasası, yüksek mukavemetli çelikle güçlendirildi ve her yeni Wrangler, ön taraftaki hava yastıkları ile birlikte gelir. Kör nokta izleme, arka çapraz trafik uyarısı ve LED farlar mevcuttur ve Wrangler, sürücünün pedalı sonuna kadar itmediği halde, panik frenleme durumunda maksimum frenleme kuvveti uygulayabilir. Optimum yol güvenliği için, 2019 modeli ileriye dönük çarpışma uyarısı sunar; bu, Jeep'in ikonik yüzüne zarar vermenizi önledikten sonra değer katacak bir özelliktir. Jeep'in aktif güvenliği aynı zamanda off-road'ı da etkiliyor; ABS sistemi, kaldırım yüzeyleri üzerindeki performansı iyileştirmek için ayarlarını adapte eden kaba yol algılama özelliğine sahiptir. Henüz çarpışma testine tabi tutulmamış vücut-üstü Wrangler, bir panik manevrasının yanı sıra, tek bir crossover ile de ilgilenmeyecek. Yine de, Jeep'in her yönüyle görünebilirliği, çoğu yeni CUV'unkinden daha yüksek ve Wrangler emin yoldan güvenli hissedecek bir araç arıyorsanız emin bir bahis. Herkes Jeep'in cazibesini tam olarak takdir edemez. Ama arabanın yüzüne koyduğu gülüşe ne kadar fiyat koyuyorsun? Wrangler, alabildiğiniz kadarıyla dört tekerlekli bir cihazdan uzak. Ve gidiş, kayalık, kumlu veya karlı olduğunda Wrangler, iki kattan fazla mal olan araçlardan daha iyi performans gösterir. 285 beygirlik ve dört tekerden çekişli, iki kapılı, kanvaslı yumuşak bir Wrangler, mükemmel 2.0 litrelik bir motor ve otomatik şanzımanla birlikte iyi donanımlı dört kapılı bir Sınırsız olsa da, yaklaşık 50.000 $ 'dan başlar. Bu bir ton nakit, ancak bazı alıcılar, Jeep'in yedi çubuklu ızgarasının, lüks otomobil üreticisi logoları kadar ... ... kaşığı taşıdığını düşünüyor. Wrangler'le karşılaştırıldığında Fordyce Creek forder, bu yetenek, verimlilik, bilgi-eğlence teknolojisi ve genel olarak cazibeyi aynı şekilde birleştirmez. Wrangler herkes için değil. Konuk yargıcı, kıdemli otomotiv Ar-Ge yöneticisi ve 2013 Wrangler'ın sahibi Gordon Dickie, ikinci sıradaki giriş ve çıkışların sıkışık kaldığını, lastik ve rüzgar gürültüsünün daha sessiz olduğunu, ancak hala müdahaleci olduğunu, manuel şanzımanın debriyajının yoğun trafikte Aşil tendonunu bozacağını belirtti. Ve Rubicon'un şehir içi yolculuğu - geliştirilmiş olsa da - araba tabanlı geçitlerle karşılaştırıldığında hala çakmaktaşıyor. Jeep sevgilileri isteyerek tahammül edemezler. Fakat bir off-roader'ınız olduğunda - ya da terra firmasını durduran hafta sonlarını harcamak istediğinizde - Jeep'in yenilmesi imkansız. Kökeni orijinal Willys MB'ye kadar takip eden Wrangler, nostalji içinde sıkışıp kalmadan gezer. Jeep Wrangler, asıl amacı için oldukça iyi bir şekilde tamamlandı ve yılın en çok hak ettiği bir SUV. 2018 Jeep Wrangler Rubicon 4x4 Unlimited Rubicon 4x4 Sahara 4x4 Aktarma Şekli Front-engine, 4WD Front-engine, 4WD Front-engine, 4WD Motor Tipi 60-deg V-6, alum block/heads Turbocharged I-4, alum block/head Turbocharged I-4, alum block/head VALVETRAIN DOHC, 4 valves/cyl DOHC, 4 valves/cyl DOHC, 4 valves/cyl DISPLACEMENT 219.9 cu in/3,604 cc 121.7 cu in/1,995 cc 121.7 cu in/1,995 cc COMPRESSION RATIO 11.3:1 10.0:1 10.0:1 POWER (SAE NET) 285 hp @ 6,400 rpm 270 hp @ 5,250 rpm 270 hp @ 5,250 rpm TORQUE (SAE NET) 260 lb-ft @ 4,800 rpm 295 lb-ft @ 3,000 rpm 295 lb-ft @ 3,000 rpm REDLINE 6,600 rpm 5,800 rpm 5,800 rpm WEIGHT TO POWER 15.3 lb/hp 17.6 lb/hp 16.8 lb/hp TRANSMISSION 6-speed manual 8-speed automatic 8-speed automatic AXLE/FINAL-DRIVE/LOW RATIOS 4.10:1/2.95:1/4.00:1 4.10:1/2.75:1/4.00:1 3.45:1/2.31:1/4.00:1 SUSPENSION, FRONT; REAR Live axle, coil springs, adj anti-roll bar; live axle, coil springs, adj anti-roll bar Live axle, coil springs, adj anti-roll bar; live axle, coil springs, adj anti-roll bar Live axle, coil springs, adj anti-roll bar; live axle, coil springs, adj anti-roll bar STEERING RATIO 17.4:1 15.6:1 15.6:1 TURNS LOCK-TO-LOCK 3.6 3.2 3.2 BRAKES, F; R 12.9-in vented disc; 13.4-in disc, ABS 12.9-in vented disc; 13.4-in disc, ABS 12.9-in vented disc; 13.4-in disc, ABS WHEELS 7.5 x 17-in cast aluminum 7.5 x 17-in cast aluminum 7.5 x 18-in cast aluminum TIRES LT285/70R17 (M+S) BFGoodrich Bojo Champion All-Terrain T/A K02 LT285/70R17 (M+S) BF Goodrich Bojo Champion All-Terrain T/A K02 255/70R18 113T (M+S) Bridgestone Dueler A/T RH-S DIMENSIONS WHEELBASE 96.8 in 118.4 in 118.4 in TRACK, F/R 62.9/62.9 in 62.9/62.9 in 62.9/62.9 in LENGTH x WIDTH x HEIGHT 166.8 x 73.8 x 73.6 in 188.4 x 73.8 x 73.6 in 188.4 x 73.8 x 73.6 in GROUND CLEARANCE 10.8 in 10.8 in 10.0 in APPRCH/DEPART ANGLE 44.0/37.0 deg 43.9/37.0 deg 41.8/21.0 deg TURNING CIRCLE 34.5 ft 39.4 ft 39.4 ft CURB WEIGHT 4,355 lb 4,755 lb 4,541 lb WEIGHT DIST, F/R 51/49% 52/48% 51/49% TOWING CAPACITY 2,000 lb 3,500 lb 3,500 lb SEATING CAPACITY 4 5 5 HEADROOM, F/R 42.6/41.7 in 40.7/40.2 in 40.7/40.2 in LEGROOM, F/R 41.2/35.7 in 41.2/38.3 in 41.2/38.3 in SHOULDER ROOM, F/R 55.7/57.7 in 55.7/55.7 in 55.7/55.7 in CARGO VOLUME BEH F/R 46.9/12.9 cu ft 72.4/31.7 cu ft 72.4/31.7 cu ft TEST DATA ACCELERATION TO MPH 0-30 2.3 sec 2.6 sec 2.5 sec C0-40 3.6 4.1 3.9 0-50 5.2 5.8 5.8 0-60 7.4 8.0 8.1 0-70 10.6 10.7 11.1 0-80 13.8 14.7 15.1 PASSING, 45-65 MPH 4.6 4.4 4.6 QUARTER MILE 15.8 sec @ 83.6 mph 16.2 sec @ 83.2 mph 16.3 sec @ 82.6 mph BRAKING, 60-0 MPH 150 ft 145 ft 140 ft LATERAL ACCELERATION 0.63 g (avg) 0.68 g (avg) 0.68 g (avg) MT FIGURE EIGHT 31.3 sec @ 0.48 g (avg) 29.9 sec @ 0.56 g (avg) 29.5 sec @ 0.56 g (avg) TOP-GEAR REVS @ 60 MPH 1,900 rpm 1,750 rpm 1,400 rpm CONSUMER INFO BASE PRICE $39,540 $43,040 $39,890 PRICE AS TESTED $47,355 $56,100 $54,045 STABILITY/TRACTION CONTROL Yes/Yes Yes/Yes Yes/Yes AIRBAGS 4: Dual front, front side 4: Dual front, front side 4: Dual front, front side BASIC WARRANTY 3 yrs/36,000 miles 3 yrs/36,000 miles 3 yrs/36,000 miles POWERTRAIN WARRANTY 5 yrs/100,000 miles 5 yrs/60,000 miles 5 yrs/60,000 miles ROADSIDE ASSISTANCE 5 yrs/60,000 miles 5 yrs/60,000 miles 5 yrs/60,000 miles FUEL CAPACITY 18.5 gal 21.5 gal 21.5 gal REAL MPG, CITY/HWY/COMB 18.4/20.8/19.4 mpg not tested 22.7/28.7/25.0 mpg EPA CITY/HWY/COMB ECON 17/25/20 mpg 22/24/22 mpg 22/24/22 mpg ENERGY CONS, CITY/HWY 198/135 kW-hrs/100 miles 153/140 kW-hrs/100 miles 153/140 kW-hrs/100 miles CO2 EMISSIONS, COMB 0.98 lb/mile 0.85 lb/mile 0.85 lb/mile Alıntı Yoruma sekme Diğer sitelerde paylaş Daha Fazla Paylaşım Siteleri
Önerilen İletiler
Katılın Görüşlerinizi Paylaşın
Şu anda misafir olarak gönderiyorsunuz. Eğer ÜYE iseniz, ileti gönderebilmek için HEMEN GİRİŞ YAPIN.
Eğer üye değilseniz hemen KAYIT OLUN.
Not: İletiniz gönderilmeden önce bir Moderatör kontrolünden geçirilecektir.